UncleSam schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:10:
[...]

Begreep dat het probleem in 11.2 verholpen is. KLopt dat niet?
Ik heb het in ieder geval nog op 11.2 beta 5.
Op alle bèta’s hiervoor ook wel dacht ik.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:47:
[...]

Ik heb het in ieder geval nog op 11.2 beta 5.
Op alle bèta’s hiervoor ook wel dacht ik.
Dat is dan wel balen. Ik dacht dat iemand er na 1 van de beta's geen last meer van had. Hoop dat het alsnog word opgelost.

Verwijderd

Shit! ik heb mijn eerste krasje te pakken, front screen. En ben er zo voorzichtig me geweest, toch maar voor de eerste keer een screenprotector aanschaffen..

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Fjeze schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:57:
[...]

Hij was niet aanvallend bedoeld hoor.
Beetje onzinnige opmerking van je...

Waaruit trek jij de conclusie dat ik lelijke foto’s maak met mijn dSLR?

Ik geef alleen aan dat het technisch niet mogelijk is dezelfde kwaliteit te halen uit een sensor van een telefoon als uit een sensor van een dSLR met bijbehorend glaswerk.

Maar ben het ook zeker met je eens dat je met de telefoons van tegenwoordig hele mooie foto’s kan maken! Gebruik mijn iPhone zelf ook regelmatig, zelfs soms als ik mijn camera ook bij heb. (Even leuke foto om te versturen bijvoorbeeld)
Was maar een geintje hoor, of heb je emoticon niet gezien.
Maar ik ben erg blij met mijn iPhone 8 Plus en de mooie camera die erin zit, hoef nu niet meer de hele tijd op stap met mijn fotocamera, alleen zoom mist nog.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:20

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 21:03:
Shit! ik heb mijn eerste krasje te pakken, front screen. En ben er zo voorzichtig me geweest, toch maar voor de eerste keer een screenprotector aanschaffen..
Welcome to the dark side... 8) Tip: neem de Belkin Invisiglass Ultra.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:44
Grin schreef op woensdag 29 november 2017 @ 21:28:
[...]

Welcome to the dark side... 8) Tip: neem de Belkin Invisiglass Ultra.
Zondag in Eindhoven op willen halen bij Amac, wat denk je? Na een lange tijd wachten: Out of stock... kan gebeuren natuurlijk, er zijn er waarschijnlijk al miljoenennnnen daar langs geweest om dit te laten plakken voor hun iPhone X........ 🧐😅

• MaGiL
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-10-2024
Vanmiddag de X binnen gekregen. Avondje spelen geeft een heel goed gevoel, mooi scherm (waarbij ik de voorkeur heb voor true tone), face id wat erg lekker werkt en ook de home knop mis ik al niet meer. Enige wat wel even wennen is voor me: het gewicht tov mijn 6....

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:05

Fjeze

AllesPerfect!

HereIsTom schreef op woensdag 29 november 2017 @ 21:25:
[...]

Was maar een geintje hoor, of heb je emoticon niet gezien.
Maar ik ben erg blij met mijn iPhone 8 Plus en de mooie camera die erin zit, hoef nu niet meer de hele tijd op stap met mijn fotocamera, alleen zoom mist nog.
Die heb ik inderdaad niet gezien ;)

En ja dat ben ik ook, gebruik hem vaak als ik mijn camera noet bij heb. Maakt echt prima foto’s!
Zoom is inderdaad wel lastiger, zeker omdat digitale zoom/croppen toch te veel kwaliteit verlies geeft.
Ik heb nu nog een iPhone 7, maar ben echt erg benieuwd naar de portret functie van de 8 plus /iPhone X.

Twijfel echt nog tussen deze 2 toestellen. De iPhone 8 plus blijf ik groot vinden, en de iPhone X weer erg aan de prijs.
Helaas in Amerika ook nergens leverbaar (daar zit ik nog tot zaterdag) anders had ik van hier een iPhone X meegenomen.

Fly or Die

• APPLEHARRY
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-11 16:39
Fjeze schreef op woensdag 29 november 2017 @ 05:28:
[...]

Dit is dus echt onzin....
Een telefoon kan nooit dezelfde kwaliteit foto’s leveren als een (goede) dSLR camera. Dat is technisch gewoon niet mogelijk gezien de sensor van de telefoon tegenover de sensor van een dSLR. Daarnaast is het glaswerk van een dure dSLR (zoals je aangeeft) op geen enkele manier te vergelijken met het lensje van een telefoon.

Zeker de iPhone maakt mooie foto’s, en de techniek die erin zit is erg goed! Maar vergelijkbaar met een dure dSLR.... absoluut niet.
Tis niet alleen de hardware die 't 'm doet..... ;w Diegene die de hardware bedient met de beschikbare software en het eigen inzicht bepalen grotendeels de resultaten.... _/-\o_

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
de 5e Beta van iOS 11.2 zorgt bij voor weer een iets snellere FaceID afhandeling ten op zichte van de 4e Beta, dwz snellere/kortere onnodige animaties.

Sowieso vind ik sommige handelingen waar ik eerder glitches had, nu weer glad gestreken ( = minder glitches)

Denk als eenmaal iOS 11.2 voor het publiek released wordt, iOS 11.2 vergelijkbaar zal worden met
iOS 10.3.3 (deze versie was echt rock solid op mijn iPhone 7)

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:07
[verwijderd]

[ Voor 99% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:13 ]

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-11 17:33

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:16:
de 5e Beta van iOS 11.2 zorgt bij voor weer een iets snellere FaceID afhandeling ten op zichte van de 4e Beta, dwz snellere/kortere onnodige animaties.

Sowieso vind ik sommige handelingen waar ik eerder glitches had, nu weer glad gestreken ( = minder glitches)

Denk als eenmaal iOS 11.2 voor het publiek released wordt, iOS 11.2 vergelijkbaar zal worden met
iOS 10.3.3 (deze versie was echt rock solid op mijn iPhone 7)
Ik draaide op mijn 7 ook altijd de beta's. Maar nu loopt mijn X eigenlijk als een zonnetje. Ik lees iets over flikkeren na unlocken? Heb ik niet. FaceID werkt als een tiet en batterij gewoon super te noemen. Wat voegt dan de Beta nog toe?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• _Bailey_
  • Niet online
Mar.tin schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:19:
[...]

Ik heb bij FaceID ook vooral het idee dat ik op de animatie zit te wachten.
ja, hier erger(de) ik me echt mateloos aan met mijn X, dat wachten op die totaal nutteloze animatie(s) tijdens het unlocken. Gelukkig is die animatie(tijd) nu weer ietsjes korter.

Van mij mogen ze die hele animatie er gewoon uitslopen. Ik kan mij geen gebruiker voorstellen, die denkt: ''ja, handig, ik wil mijn telefoon unlocken maar eerst gezellig naar allerlei animaties kijken alvorens ik daadwerkelijk in het home screen kom'' 8)7

Gisteren een halve dag met mijn iPhone 7 gewerkt, unlocken (dus puur de animaties en tijd die hier bij komt kijken) op de 7 is echt vele malen sneller/vlotter dan op de X. Zeg maar gerust, instant op de iPhone 7.

@pdavie2311 wat voegt iOS 11.2 onder andere toe? fast wireless charging
Sommige gebruikers vinden dat ''fast'' helemaal the bomb ;)

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 30-11-2017 08:29 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:12
V1 faceid. Ze moeten wel iets hebben om sneller te maken volgend jaar natuurlijk :)
En het mag wel wat stabieler, want met de X heb ik in 4 weken vaker een code moeten intikken dan met de 7 in een jaar.

Haters everywhere but I don’t really care

• pdavie2311

pdavie2311

Dat boeit me dus niks, haha! Hij gaat om de 2 dagen op de lader tijdens slapen en volgende dag weer 100%.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:42
Geert1976 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:25:
[...]

ja, hier erger(de) ik me echt mateloos aan met mijn X, dat wachten op die totaal nutteloze animatie(s) tijdens het unlocken. Gelukkig is die animatie(tijd) nu weer ietsjes korter.

Van mij mogen ze die hele animatie er gewoon uitslopen. Ik kan mij geen gebruiker voorstellen, die denkt: ''ja, handig, ik wil mijn telefoon unlocken maar eerst gezellig naar allerlei animaties kijken alvorens ik daadwerkelijk in het home screen kom'' 8)7

Gisteren een halve dag met mijn iPhone 7 gewerkt, unlocken (dus puur de animaties en tijd die hier bij komt kijken) op de 7 is echt vele malen sneller/vlotter dan op de X. Zeg maar gerust, instant op de iPhone 7.

De animaties kan je dan ook gewoon al sinds iOS 1 uitzetten bij Algemeen> Toegankelijkheid> Verminder beweging.

• _Bailey_
  • Niet online
Dennisdn schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:20:
[...]

De animaties kan je dan ook gewoon al sinds iOS 1 uitzetten bij Algemeen> Toegankelijkheid> Verminder beweging.
ja, die animaties staan bij mij al jaren uit, heb al die zwevende duizeligmakende animaties in iOS sowieso nooit kunnen waarderen/begrijpen. Voor mij dus zinloos in de grootste zin van het woord (form over function)
Maar 'Verminder Beweging' heeft werkelijk niets te maken met de unlock animatie(s) op de iPhone X.

De (totaal nutteloze) trage unlock animatie hou je dus gewoon nog steeds, ongeacht Verminder Beweging aan.
Gelukkig is deze animatie dus in de laatste beta van 11.2 wel vlotter/korter geworden.

[ Voor 22% gewijzigd door _Bailey_ op 30-11-2017 09:38 ]

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Dennisdn schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:41:
Ik ben nu iets meer dan een week onderweg en begin mij er nu langzaam aan te ergeren hoe vaak ik alsnog de code moet intikken. Ik hoop dat ze hem softwarematig nog weten te verbeteren want langzaam ga ik de touch wel missen, die was altijd 100% accuraat. Met face ID kan ik voorzichtig schatten dat hij 50% van de tijd alsnog een code wil zien.
Dan toch even opnieuw instellen?
Op welke positie gaat ie vaak mis? Dan ook meer op die positie instellen..? Ik heb echt geen problemen. Ik moest vanochtend eindelijk weer eens de code intoetsen, ik pissed. Onterecht: was m'n accu leeg, en dus is FaceID uitgeschakeld.
Jieve schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:31:
Misschien weet iemand dat..
Kan je alleen je foto's & instellingen overzetten naar een nieuwe iPhone?
Dus zonder apps etc...
Nee, je foto's eventueel wel als je ze up laat loaden naar iCloud Photo Library. Maar dan mis je de instellingen. Het is verder alles of niets.

Ik begin me overigens steeds meer te ergeren aan weggegooid scherm. De balk onder het toetsenbord, bovenin. Apps die niet geoptimaliseerd zijn. Overal heb ik loze schermstukken die benut kunnen worden. Als Plus gebruiker vind ik dat ik er erg op achteruit ben gegaan...

[ Voor 31% gewijzigd door iAR op 30-11-2017 09:38 ]

• Dennisdn
Geert1976 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:24:
[...]

ja, die animaties staan bij mij al jaren uit, heb al die zwevende duizeligmakende animaties in iOS sowieso nooit kunnen waarderen/begrijpen. Voor mij dus zinloos in de grootste zin van het woord (form over function)
Maar 'Verminder Beweging' heeft werkelijk niets te maken met de unlock animatie(s) op de iPhone X.

De (totaal nutteloze) trage unlock animatie hou je dus gewoon nog steeds, ongeacht Verminder Beweging aan.
Gelukkig is deze animatie dus in de laatste beta van 11.2 wel vlotter/korter geworden.
Ik zie het nu ook. Ik had de animaties altijd uit staan maar juist bij de X weer aangezet omdat het soms een wat schokkend beeld geeft als ze uit staan. Ervauitgaande dat dat met een softwareupdate wel eruit zou gaan heb ik hem voorlopig weer aangezet,

• Dennisdn
iAmRenzo schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:25:
[...]

Dan toch even opnieuw instellen?
Op welke positie gaat ie vaak mis? Dan ook meer op die positie instellen..? Ik heb echt geen problemen. Ik moest vanochtend eindelijk weer eens de code intoetsen, ik pissed. Onterecht: was m'n accu leeg, en dus is FaceID uitgeschakeld.
Ik moet zeggen dat hij het nu na 2 weken al beter lijkt te doen en dat het learning dus echt lijkt te werken.

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Dennisdn schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:28:
[...]

Ik moet zeggen dat hij het nu na 2 weken al beter lijkt te doen en dat het learning dus echt lijkt te werken.
Eens, hier ook zo. De X ligt voor mij op mn bureau en zonder ik het hoef te tillen en mijn hoofd ernaar toe beweeg, doet het zn werk d:)b

Het is weer bijna September 2026 :)

Verwijderd

Verdorie...
Denk eindelijk update Buienradar....helaas pindakaas geen X ondersteuning vooralsnog

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:02:
Verdorie...
Denk eindelijk update Buienradar....helaas pindakaas geen X ondersteuning vooralsnog
Irritant he? Ik heb in een wanhoopspoging al eens wat developers gemaild maar erg enthousiast zijn ze nog niet...

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-10 13:23
Hoi allen,
Is iedereen nou zo goed te spreken over het scherm van de X? Ik vind het scherm van mijn "oude" 7 plus minstens net zo mooi. Zeker het bredere formaat. Oké, het oled is een stukje scherper, maar om nou te zeggen wat een SUPER scherm...
Tuurlijk heel mooi. Ben natuurlijk wel verwend met de grote van de plus. Tis toch ff wennen. :)

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:12
Ben geen Oled fan. Vind de oude schermen mooier.
Doe mij een iPad pro scherm in een iphone.

[ Voor 31% gewijzigd door matthijst op 30-11-2017 14:34 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:02:
Verdorie...
Regenmelding (bijna identiek aan Buienradar), app van een Nederlandse ontwikkelaar en al optimized voor de X

Veel mooiere UI dan die brakke Buienradar

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 30-11-2017 14:45 ]

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 11:59
Ruud0012 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 14:25:
Hoi allen,
Is iedereen nou zo goed te spreken over het scherm van de X? Ik vind het scherm van mijn "oude" 7 plus minstens net zo mooi. Zeker het bredere formaat. Oké, het oled is een stukje scherper, maar om nou te zeggen wat een SUPER scherm...
Tuurlijk heel mooi. Ben natuurlijk wel verwend met de grote van de plus. Tis toch ff wennen. :)
Ben ik het mee eens. Heb zelf zowel de 7+ als de 8+ gehad, en de 8+ met true tone scherm vond ik eigenlijk perfect. LCD is ook rustiger voor mijn ogen. Breder scherm van de 7+ en 8+ vond ik ook perfect. Maar ik mis ook niet echt iets bij het smallere scherm van de X. Met name het gewicht van de 8+ begon mij tegen te staan.

De form factor en voornamelijk het lichtere gewicht van de X zijn voor mij de belangrijkste redenen voor de overstap naar de X. Het scherm van de X is, zoals je zegt, inderdaad wel net ietsje scherper dan van de 7+ of 8+. Dat is mooi meegenomen.

Ps heerlijk toestel de X, is na zo'n 2 weken wel mijn conclusie.

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 30-11-2017 15:51 ]

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:11
Mijn daily driver was een iPhone SE maar ik heb ook de 6, 6+ en 6s gehad. Vergeleken met de SE is het scherm veel mooier qua kleur, contrast en helderheid. Het scherm in de SE vind ik voor deze tijd ook onder de maat. Het verschil met de 6 en nieuwer is er wel (voornamelijk kleuren zijn mooier) maar niet enorm. Er zijn genoeg mensen die niet gevoelig zijn voor verschillende rood en blauw tinten waardoor je niet veel verschil ziet.

Als ik true tone aanzet heb ik bij bepaalde hoeken verandering in hue (of color shifting?). Dat is jammer.

Ik heb gebruik apple silicone hoesje en in totaal is dit bijna 200 gram. Bijna even zwaar als de 8+...

• Jaymone
[b][message=53433139,noline]

Als ik true tone aanzet heb ik bij bepaalde hoeken verandering in hue (of color shifting?). Dat is jammer.

Ik heb gebruik apple silicone hoesje en in totaal is dit bijna 200 gram. Bijna even zwaar als de 8+...
True tone uitzetten, scheelt ook weer 1 gram :+
Maar zonder gein, voor een betere vergelijking zou je de 8+ ook incl een silicone case moeten wegen..

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Logitech laat ons ook een beetje in de steek met de iPhone X Support. :( Zowel de Circle App als de Harmony App beiden nog geen X support. En wanneer wordt die Google Inbox app nou eens bijgewerkt! :p

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Google maps zojuist bijgewerkt *O*

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:44
Hallo mensen, ik zie dat jullie allen massaal de iPhone X hebben gekocht! Leuk :-) Prachtig toestel volgens mij zo ver ik heb kunnen zien.

Echter waar ik echt benieuwd naar ben, is niemand bang voor burn-in? Gebruikt niemand van jullie de navigatie op je telefoon bijvoorbeeld? Ik vind dit toch wel erg belangrijk voor een telefoon in een dergelijke prijsklasse. Als we na verloop van tijd bepaalde zaken gaan zien die niet op het scherm horen, loont het dan wel de moeite om voor de X te gaan?

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:13
turkeyhakan schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 06:49:
Hallo mensen, ik zie dat jullie allen massaal de iPhone X hebben gekocht! Leuk :-) Prachtig toestel volgens mij zo ver ik heb kunnen zien.

Echter waar ik echt benieuwd naar ben, is niemand bang voor burn-in? Gebruikt niemand van jullie de navigatie op je telefoon bijvoorbeeld? Ik vind dit toch wel erg belangrijk voor een telefoon in een dergelijke prijsklasse. Als we na verloop van tijd bepaalde zaken gaan zien die niet op het scherm horen, loont het dan wel de moeite om voor de X te gaan?
Als het er echt veel last van had hadden we het al (vaker) langs zien komen. Er zijn vast ook wel testen gedaan met volledige helderheid voor lange duur. Zou er dus geen zorgen om mken.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:44
edwinkuipers89 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 06:55:
[...]

Als het er echt veel last van had hadden we het al (vaker) langs zien komen. Er zijn vast ook wel testen gedaan met volledige helderheid voor lange duur. Zou er dus geen zorgen om mken.
De telefoon is nog maar een maand uit, vandaar dat de "schade" nog wel zal meevallen denk ik. Ik gebruik mijn telefoons vaak tussen de twee en drie jaar, dus alvorens ik een nieuwe ga aanschaffen vind ik het goed om wat onderzoek te doen :-) De 8 Plus is te groot anders had ik voor die gekozen!

Verwijderd

Uiteraard is dat zeker een risico.
Als je elke dag enkele uren navigatie hebt aanstaan dan gaat dat uiteindelijk gewoon in branden.

Het is dus afhankelijk hoe je de telefoon gebruikt. Apple heeft zichzelf al in gedekt 😉 (Expected behavior)

https://support.apple.com/en-us/HT208191

With extended long-term use, OLED displays can also show slight visual changes. This is also expected behavior and can include “image persistence” or “burn-in,” where the display shows a faint remnant of an image even after a new image appears on the screen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2017 09:50 ]

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:22

Gezien de ervaringen met oled daarover en het indekken van Apple ben ik daar ook wel bang voor. Ik gebruik mijn telefoon het liefst met brightness bijna volledig maximaal en heb het scherm het liefst zo lang mogelijk aan als hij op het bureau ligt. Ik merk dat ik de X vaak bewust wat lager zet en naar standby druk vanwege het inbrandrisico.

• Jaymone
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:44:
[...]

Uiteraard is dat zeker een risico.
Als je elke dag enkel uren navigatie hebt aanstaan dan gaat dat uiteindelijk gewoon in branden.

Het is dus afhankelijk hoe je de telefoon gebruikt. Apple heeft zichzelf al in gedekt 😉 (Expected behavior)

https://support.apple.com/en-us/HT208191

With extended long-term use, OLED displays can also show slight visual changes. This is also expected behavior and can include “image persistence” or “burn-in,” where the display shows a faint remnant of an image even after a new image appears on the screen.
Kortom, bij wederverkoop in je adv expliciet vermelden dat je geen navigatie hebt gebruikt :+ ;)

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:50:
[...]

Kortom, bij wederverkoop in je adv expliciet vermelden dat je geen navigatie hebt gebruikt :+ ;)
komt goed uit, ik gebruik namelijk nog old skool papieren wegenkaarten van de ANWB uit 1993. :9

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-10 08:49
Nu een kleine 2 weken verder en ik kan alleen maar heel tevreden zijn. FaceID werkt bij mij echt heel erg goed, vind het fijner dan TouchID en het werkt bij mij minstens zo accuraat. Zou niet meer terug willen.
Verder is het een prachtig scherm, vind ik de homegesture heel erg natuurlijk aanvoelen. Zou niet eens meer een homeknop willen eerlijk gezegd.

De blueshift waar ik zo over zat te zeuren heb ik geen last meer van, dit was inderdaad een kwestie van gewenning. Het valt me nu niet echt meer op en vind het ook niet storend meer.

Batterij is echt heel goed! Hoef de hele dag niet te laden, en de telefoon gaat gewoon tot 's avonds laat mee terwijl ik hem dan nog best veel gebruik.

Verbeterpunten zijn er ook; quick-access scherm is gewoon gaar gepositioneerd, die gesture is onhandig. Nu zit ik met reachabillity doorgaans te pielen om gemakkelijk met 1 hand mijn quick-access te benaderen. Dit moeten ze echt anders oplossen in mijn optiek.

[ Voor 8% gewijzigd door Dannydekr op 01-12-2017 11:25 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Jaymone
Denk dat dit jaar een soort overbruggingsjaar is als het gaat om oud/nieuw design. Als een product (X) zijn voorganger (6/7/8) ouderwets kan laten lijken, dan vind ik dat het nieuwe product (X) goed doordacht en ge-designed is. Wat Steve ervan had gevonden weet ik niet ;) maar ik persoonlijk vind dat Apple met de X een goede koers heeft gezet en het ook nog eens goed uitpakt!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55
Ruud0012 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 14:25:
Hoi allen,
Ik had laatst even de 7 vast om foto's te maken voor een verkoop.
Het scherm is gewoon niet scherp, het verschil zie ik erg duidelijk. Zeker met tekst.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Arcadius
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-11 09:50
Ik ben nog matig tevreden over Face ID. Normaal overdag werkt het prima.

Daarbuiten matig. In het donker, in de schemer, liggend in bed : meestal code intikken.. of leert hij langzaam bij? Hoe is dat bij jullie gegaan?

• Jaymone
Arcadius schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:47:

Daarbuiten matig. In het donker, in de schemer, liggend in bed : meestal code intikken.. of leert hij langzaam bij? Hoe is dat bij jullie gegaan?
Leert idd bij, werkt goed en denk dat het alleen nog maar beter gaat worden, ben er blij mee!

Verwijderd

Het volgende:

Als ik bel en zet hem op speaker en ik ga dan bijvoorbeeld naar instellingen of notities dan reageert het scherm gewoon nauwelijks..

Als er is opgehangen en ik lock en unlock de telefoon weer dan werkt alles weer..
Wie o wie kan dit testen ?

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-11 17:07
Het viel me op dat ik veel gesprekken miste omdat ik de telefoon niet voel trillen. Even een testje gedaan door met een andere telefoon te bellen en het lijkt of de trilmotor kapot is. De standaard trillingen bij handelingen werken wel zoals het hoort (geluid uitzetten, force touch), maar geen getril als ik gebeld wordt, tenminste niet het gezoem wat ik wil en gewend ben. Het voelt nu alsof ik onregelmatige trillingen krijg die je normaal hebt met het geluid uitzetten, is dit normaal of hoort hij stevig te trillen net als voorheen? Als je hem op tafel legt als je gebeld wordt hoor je hem niet eens trillen, normaal schrik je dan van het trilgeluid.

In het menu zie ik niet zo gauw hoe je dit aan kan passen, zie alleen aan en uitzetten.

• Malt007
Arcadius schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:47:

Sowieso geen enkel verschil bij de hoeveelheid licht, de betreffende sensor is dan ook niet lichtgevoelig zover ik weet.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
Malt007 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:04:
Het viel me op dat ik veel gesprekken miste omdat ik de telefoon niet voel trillen. Even een testje gedaan door met een andere telefoon te bellen en het lijkt of de trilmotor kapot is. De standaard trillingen bij handelingen werken wel zoals het hoort (geluid uitzetten, force touch), maar geen getril als ik gebeld wordt, tenminste niet het gezoem wat ik wil en gewend ben. Het voelt nu alsof ik onregelmatige trillingen krijg die je normaal hebt met het geluid uitzetten, is dit normaal of hoort hij stevig te trillen net als voorheen? Als je hem op tafel legt als je gebeld wordt hoor je hem niet eens trillen, normaal schrik je dan van het trilgeluid.

In het menu zie ik niet zo gauw hoe je dit aan kan passen, zie alleen aan en uitzetten.
Instellingen -> Horen en Voelen -> Beltoon -> Trillen

Hier kies je een trilpatroon dat je het beste voelt. Ik heb het zelf op Waarschuwing staan.

• Jaymone
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:03:
Het volgende:

Als ik bel en zet hem op speaker en ik ga dan bijvoorbeeld naar instellingen of notities dan reageert het scherm gewoon nauwelijks..

Als er is opgehangen en ik lock en unlock de telefoon weer dan werkt alles weer..
Wie o wie kan dit testen ?
Zojuist getest, geen problemen ondervonden

• Malt007
MelvinW schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:11:
[...]

Instellingen -> Horen en Voelen -> Beltoon -> Trillen

Hier kies je een trilpatroon dat je het beste voelt. Ik heb het zelf op Waarschuwing staan.
Thanks, snap alleen niet wat hij deed voorheen want het getril wat ik voelde is niet een van de mogelijke trilinstellingen. Klein bugje ofzo, maar het werkt weer zoals het hoort.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-11 15:12
Inmiddels bijna 48uur met de X aan het spelen.
Kom van een 6+ af, en het scherm is vele malen scherper. Maar wat is het toestel snel zeg, echt een verademing <3
FaceID werkt zoals verwacht, en voor mijn gevoel, sneller als TouchID op de 6+.
Hier kan ik wel weer even mee vooruit. :P

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55
DutchCrownNL schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:15:
Inmiddels bijna 48uur met de X aan het spelen.
Kom van een 6+ af, en het scherm is vele malen scherper. Maar wat is het toestel snel zeg, echt een verademing <3
FaceID werkt zoals verwacht, en voor mijn gevoel, sneller als TouchID op de 6+.
Hier kan ik wel weer even mee vooruit. :P
FaceID wordt nog sneller.
Ik zat soms wel eens te kijken naar het hangslotje die nog open moest.

Nu gaat het een stuk sneller!

Ik ga hem denk ik wel opnieuw instellen binnenkort, een collega liep tijdens het instellen te klooien.. wellicht dat het nog beter kan :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-10 08:12

2be

Hetgeen wat ik toch wel echt mis is de verklikking van het actief zijn van de niet storen modus.

Vroeger stond het bekende maantje dan boven in de taakbalk. Ik zet niet storen 's nachts tijdens het laden naast mijn bed altijd aan. Nu kom ik er gedurende de dag regelmatig achter dat mijn niet storen modus nog aanstaat... Ik weet dat dit automatisch uitgezet kan worden, maar ik ben niet iedere dag om dezelfde tijd wakker...

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-10 18:11
Ik gebruik nu 2 weken de iPhone X 256GB SG.
Ik ben er tevreden over, enkel vind ik toch dat een case en een screen protector de nieuwigheid er snel is afgegaan, wellicht is dat mijn mening maar na elk jaar een nieuwe iPhone te hebben gehad begin ik steeds meer te twijfelen aan mezelf of ik niet liever de 8 Plus wil terwijl ik toch gevoel had gelijk verkocht te zijn toen ik de X zag.
Ik kom zelf van de Plus modellen en ik moet zeggen dat dit echt een beetje als een downgrade voelt kwa scherm grote (mijn mening dan) en ook nog is 1329 euro betaald!
Ben ik de enige die dit gevoel heb of zijn er meerdere hier?

• Nennie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08
Reem0nN schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:07:
Ik ben er tevreden over, enkel vind ik toch dat een case en een screen protector de nieuwigheid er snel is afgegaan, wellicht is dat mijn mening maar na elk jaar een nieuwe iPhone te hebben gehad begin ik steeds meer te twijfelen aan mezelf of ik niet liever de 8 Plus wil terwijl ik toch gevoel had gelijk verkocht te zijn toen ik de X zag.
Ik kom zelf van de Plus modellen en ik moet zeggen dat dit echt een beetje als een downgrade voelt kwa scherm grote (mijn mening dan) en ook nog is 1329 euro betaald!
Ik kom zelf van een 7 plus daarvoor de andere plus modellen maar ik herken dit totaal niet.
Ik vind dit formaat super en het scherm echt geweldig,

Verwijderd

Een beetje wel ja.
Het scherm van de PLUS is gewoon super goed en geeft toch wat meer ruimte voor mijn gevoel.
Echter die enorme bezels houden mij voorlopig bij de X

• Ruud0012
Toch mis ik een beetje het bredere scherm van de 7 plus. Qua oppervlakte zal de plus het misschien wel winnen.
De X is zo lang gerekt. Maar goed. Alles went. :)

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 11:59
Darn...ABN update maar niet voor X specifiek of login met faceID :'(

• Ruud0012
Ja. Er zijn nog een groot aantal apps die nog niet zijn aangepast aan de X. Balen.

• Kevin1Bravo
  • Laatst online: 02-02-2023
Naar aanleiding van mijn ontvangstprobleem (met name internet, mindere mate bellen en sms) met T-Mobile contact gehad met Belsimpel, T-Mobile en Apple. Allen wijzen naar elkaar natuurlijk. Belsimpel verwijst naar Apple, Apple vindt niet dat het toestel functioneer en T-Mobile adviseert naar de verkoper van je toestel te gaan om een omruiling te bewerkstelligen.

Ik heb Apple care plus dus ik wenste een express replacement. Na een senior medewerker te hebben gesproken adviseerde hij mij te wachten. Maar t-mobile en het forum gaf mij een heel ander beeld deze week en ik wilde mijn toestel gewoon omruilen.

Nogmaals contact opgenomen met Apple. Een andere senior vond dat het toestel eigenlijk niet kapot was en wilde hem ook niet omruilen. Na overleg ging hij akkoord omdat hij vond dat de man die ik eerder gesproken had mij een verkeerde verwachting geschept had, op voorwaarde dat als dit niet zou helpen ik niet meer voor dit probleem zou mogen omruilen.

Dat gesprek was gisteren en ik zit nu een half uurtje op het vervangend toestel. In plaats van 1/2 streepjes 4G of 3G en wegvallend internet nu zeer stabiel 4G met 3/4 streepjes en 115 Mbit.

Kortom: problemen? Ik adviseer omruilen. Ik verwacht dat mijn probleem is opgelost ondanks de korte periode dat ik het nieuwe toestel nog maar kort heb.

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11 14:52

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik zat eens te kijken voor de Apple Care+ voor de X en het valt me op dat deze duurder is en je nog een flinke eigen risico moet betalen.

En toen kwam er bij de vraag op.

Stel je koopt je X bij de Mediamarkt, dan krijg je het eerste jaar de garantie via Apple en tweede jaar bij Mediamarkt. Maar hoe zit dat als je je X bij Apple hebt gekocht? Volgens het Nederlands recht heb ik recht op 2 jaar garantie, maar Apple biedt maar 1 jaar. Wat gebeurt er als ik in het tweede jaar iets aan mijn iPhone heb? Waar sturen ze me dan heen?

En over de Apple Care+...ik ben er niet zo over te spreken eigenlijk. 99euro eigen risico er bovenop als er iets met de hardware aan de hand is (excl. scherm). Ik vind dat eigenlijk niet kloppen.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
Yzord schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:40:
Ik zat eens te kijken voor de Apple Care+ voor de X en het valt me op dat deze duurder is en je nog een flinke eigen risico moet betalen.

Stel je koopt je X bij de Mediamarkt, dan krijg je het eerste jaar de garantie via Apple en tweede jaar bij Mediamarkt. Maar hoe zit dat als je je X bij Apple hebt gekocht? Volgens het Nederlands recht heb ik recht op 2 jaar garantie, maar Apple biedt maar 1 jaar. Wat gebeurt er als ik in het tweede jaar iets aan mijn iPhone heb? Waar sturen ze me dan heen?

En over de Apple Care+...ik ben er niet zo over te spreken eigenlijk. 99euro eigen risico er bovenop als er iets met de hardware aan de hand is (excl. scherm). Ik vind dat eigenlijk niet kloppen.
Eigen risico betaal je alleen bij schade wat je zelf veroorzaakt hebt, bijvoorbeeld een gebroken scherm doordat je je toestel hebt laten vallen. Problemen die niet door jezelf zijn veroorzaakt worden in de 2 jaar dat je AppleCare+ hebt gewoon opgelost.

Zelf vind ik de prijs wel meevallen. Als je toestel volledig stuk gaat door eigen schuld betaal je met AppleCare+ 99 EUR voor een vervanging. Tel daar het bedrag van AppleCare+ bij op (229 EUR) en heb je eigenlijk voor 328 euro een nieuw toestel gekregen. Zonder AppleCare+ betaal je bijna het dubbele (611 EUR).

Verwijderd

Yzord schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:40:

Apple zegt 1 jaar, maar ze moeten en zullen gewoon 2 jaar moeten geven bij defecten.
Bij het vervangen van de batterij op mijn oude 6S destijds die ouder was dan 1 jaar zei Apple support dat het vervangen werd ivm rechten die consumenten volgens het Europees consumentenrecht hebben

nieuws: Apple geeft Europeanen twee jaar garantie - update

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11 14:52

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ah ok, tis mij duidelijk nu. Dank jullie wel!

• HereIsTom
Dat gevoel had ik al voordat ze in de winkel lagen en ze online in de vergelijkingen bekeek.
Nu ik ze beide in het echt in mijn handen heb gehad ben ik blij dat ik voor de iPhone 8 Plus ben gegaan, scheelt ook nog eens 250 euro! ;)

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• Ruud0012
HereIsTom schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:15:
[...]

Dat gevoel had ik al voordat ze in de winkel lagen en ze online in de vergelijkingen bekeek.
Nu ik ze beide in het echt in mijn handen heb gehad ben ik blij dat ik voor de iPhone 8 Plus ben gegaan, scheelt ook nog eens 250 euro! ;)
Ik heb besloten mijn 7 plus er gewoon bij te houden en niet in de verkoop te doen. X os mooi en goed, maar niet zalig makend. :Y

Verwijderd

HereIsTom schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:15:
[...]

Buiten de 250 EURO die je nu niet hebt uitgegeven wat geeft jou het gevoel dat je beter af bent met de 8 plus ?

Is een vraag en geen aanval hoor !

• pdavie2311

pdavie2311

Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:28:
[...]

Buiten de 250 EURO die je nu niet hebt uitgegeven wat geeft jou het gevoel dat je beter af bent met de 8 plus ?

Had mijn vraag kunnen zijn..;-)

• THE_BASE
  • Niet online
Ik heb sinds woensdag iPhone X en kom van een iPhone 7. Ben er erg over te spreken: prachtige foto’s, supersnel en goedwerkende Face ID, fijn formaat, sneller dan iPhone 7, mooi en helder scherm, goede stand-by-tijd.

Kan me heel slecht voorstellen dat mensen nog voor een iPhone 8 Plus zouden gaan, afgezien van de prijs. Het scherm is dan wel groter, maar het toestel is uit de tijd groot. Maar ieder zijn voorkeur.

Voorlopig erg blij met m’n nieuwe aanwinst. Waar ik erg blij mee ben is dat de iconen niet zo opgepropt bij elkaar staan en aan de bewegingen was ik zo gewend. Nog geen hoofdpijn gekregen van het display, maar ben er ook niet de hele dag mee bezig.

Het enige wat jammer is: apps als nu.nl en AD zijn niet aangepast, terwijl een app van een student (Radio Netherlands) bijvoorbeeld al wel ge-update is. Kom op, opschieten!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• HereIsTom
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:28:
[...]

Als je van een klein scherm afkomt zul je er minder last van hebben, maar als je al een plus model of 5.5 inch scherm gewend bent dan voelt het scherm van de X kleiner, ook het kijken/lezen op de 8 Plus vind ik beter dan op de X.
Verder heb ik het idee als je geen goede bescherming hebt dat het scherm van de X eerder beschadigd dan van de 8 Plus.

• Jaymone
Naar aanleiding van de 8+ vs X discussie heb ik wederom even een 7+ erbij gepakt en mijn conclusie is als volgt:

- breedte van het scherm van de 7+ en daardoor iets grotere tekst/meer ruimte tussen verschillende iconen en tekst/afbeeldingen vind ik persoonlijk mooier/fijner, het is allemaal wat ruimtelijker en net iets beter leesbaar
- de bezels boven en onder bij de 7+ vind ik (nu ik de X heb ervaren) minder fraai, ook tijdens het bekijken van content --> scherm stopt abrupt en een stuk plastic (bezel) gaat verder, althans zo oogt het.
- Ergonomisch is de 7+ niet en dat merk je naar mate je het lang met 1 hand gaat gebruiken en je niet beide handen wilt gebruiken
- Ik kan maar niet terug wennen, de 7+ oogt ineens erg gedateerd
- Touch ID mis ik niet t.o.v. FaceID
- De Home button mis ik absoluut niet, nieuwe gestures op de X zijn welkom en werken verfrissend
- Afgeronde hoeken zoals het scherm van de X vind ik mooier dan een rechthoekige scherm

Al met al geniet mijn voorkeur een + scherm maar dit weegt helaas niet op tegenover de voordelen van de X
Ook ik heb het overwogen en nog steeds bekijk ik een dergelijke optie maar dan is het 1 tegen zoveel meer voordelen van de X. Daarnaast is eigenlijk het scherm van de X ruim genoeg maar als +gebruiker mis je net iets. De vraag is of dat het waard is tov de voordelen van de X welke ik hierboven heb genoemd. Hierbij laat ik het bedrag wat je voor de X extra betaalt achterwege.

[ Voor 3% gewijzigd door Jaymone op 01-12-2017 23:02 ]

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-10 21:57
Dit zal allemaal wel opgelost zijn als er straks een X Plus aankomt. (nog 10 maandjes wachten :+ )

• Ruud0012
Limitted schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 23:03:
Dit zal allemaal wel opgelost zijn als er straks een X Plus aankomt. (nog 10 maandjes wachten :+ )
Weet nou al dat ik daar dan zeker voor ga. Haha.

• HereIsTom
THE_BASE schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:58:
Kan me heel slecht voorstellen dat mensen nog voor een iPhone 8 Plus zouden gaan, afgezien van de prijs. Het scherm is dan wel groter, maar het toestel is uit de tijd groot. Maar ieder zijn voorkeur.
Echt onzin hoor, de 8 Plus is helemaal niet uit de tijd, het scherm is beter dan al zijn voorgangers.
Maar goed ik hoef er ook niet mee te koop te lopen om te laten zien dat ik geld te veel had!

• _Bailey_
  • Niet online
Ruud0012 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 23:04:
[...]

Weet nou al dat ik daar dan zeker voor ga. Haha.
iPhone X Plus in 2018:

Base model 128Gb slechts €1389 :*) :*)

• Ruud0012
8plus is zeker super. Maar ben ook nieuwsgierig. Vandaar X maar dan ook de 7 plus ernaast. Toch met iets groter scherm om voetbal te kijken. Haha.

• Jaymone
Geert1976 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 23:06:
[...]

iPhone X Plus in 2018:

Base model 128Gb slechts €1389 :*) :*)
Per dag uitgerekend valt ook deze weer mee ;)

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 23:08:
[...]

Per dag uitgerekend valt ook deze weer mee ;)
ik ga dan per uur rekenen, dan pakt het nog ''voordeliger'' uit voor mij als consument }:O

• HereIsTom
En Apple lacht zich kapot met zulke klanten, mijn 8 Plus gaat wel weer minstens 5 jaar mee!

• Ruud0012
HereIsTom schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 23:05:
[...]

Echt onzin hoor, de 8 Plus is helemaal niet uit de tijd, het scherm is beter dan al zijn voorgangers.
Maar goed ik hoef er ook niet mee te koop te lopen om te laten zien dat ik geld te veel had!
IPhone 7 Plus 256 gb was vorig jaar ook al ruim boven €1000. Heeft hier nix met geld te maken lijkt mij. Gewoon nieuwsgierig in nieuwe techniek en dergelijke.

• pdavie2311

pdavie2311

[...]

Als je om die reden een telefoon koopt, spoor je sowieso niet..

• HereIsTom
Ruud0012 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 23:11:
[...]

IPhone 7 Plus 256 gb was vorig jaar ook al ruim boven €1000. Heeft hier nix met geld te maken lijkt mij. Gewoon nieuwsgierig in nieuwe techniek en dergelijke.
Ik ben ook nieuwsgierig naar nieuwe techniek, maar dat betekent niet dat ik mijn geld over de balk smijt!

• Ruud0012
Ieder zijn hobby.

• HereIsTom
pdavie2311 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 23:12:
[...]

Als je om die reden een telefoon koopt, spoor je sowieso niet..
Ik durf te wedden dat dat voor 50% van de X gebruikers wel geldt!

• Jaymone
HereIsTom schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 23:14:
[...]

Ik vind het jammer dat je over 50% van de X gebruikers een oordeel hebt terwijl je ze niet kent en niet weet wat hun argument is om een X te kopen. Misschien komt dat ook doordat ik jou niet ken en dat ik het anders misschien wel normaal had gevonden, dat weet ik dus ook niet..

• pdavie2311

pdavie2311

[...]

Generaliseren ten top! Dat jij het geld niet hebt, het er niet voor over hebt, of welke reden dan ook, prima! Maar spreek niet voor anderen aub..

• HereIsTom
Jaymone schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 23:18:
[...]

Ik vind het jammer dat je over 50% van de X gebruikers een oordeel hebt terwijl je ze niet kent en niet weet wat hun argument is om een X te kopen. Misschien komt dat ook doordat ik jou niet ken en dat ik het anders misschien wel normaal had gevonden, dat weet ik dus ook niet..
Ik ken ze wel, want ze lopen o.a. op mijn werk ook rond te pronken met hun X en dan denigrerend vragen wat voor telefoon ik heb :Y
En aan de reacties hier kun je het ook wel aflezen! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door HereIsTom op 01-12-2017 23:22 ]

• pdavie2311

pdavie2311

HereIsTom schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 23:21:
[...]

Ik ken ze wel, want ze lopen o.a. op mijn werk ook rond te pronken met hun X en dan denigrerend vragen wat voor telefoon ik heb :Y
Leuke collega's heb je dan..

• Jaymone
[...]

Dus jouw collega's waren het die de afgelopen maand ervoor hebben gezorgd dat er in Nederland een schaarste van de X ontstond waardoor de levertijden topic zo uit elkaar barstte..hmm 8)7
Onzin, vorig jaar had je min of meer dezelfde reacties gehad met de 7Plus

[ Voor 6% gewijzigd door Jaymone op 01-12-2017 23:28 ]

• HereIsTom
Jaymone schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 23:26:
[...]

Dus jouw collega's waren het die de afgelopen maand ervoor hebben gezorgd dat er in Nederland een schaarste van de X ontstond waardoor de levertijden topic zo uit elkaar barstte..hmm 8)7
Ja dat zou best eens kunnen, want ik hoorde de laatste tijd niks anders dan, binnenkort komt mijn iPhone X :X

HereIsTom schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:59:
Verder heb ik het idee als je geen goede bescherming hebt dat het scherm van de X eerder beschadigd dan van de 8 Plus.
Deze bewering is niet juist. Zowel de X als de 8/8+ hebben hetzelfde glas.
Met dit als argument verlies je de discussie vrijwel direct. Wat een zwaktebod zeg.

[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 01-12-2017 23:57 ]

THE_BASE schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:58:
Idd. Die bezels, wat een verspilde ruimte als je het naast een iPhone X legt of een andere 2017 smartphone met kleine bezels.

De 8+ is echt te groot voor wat hij kan. Scherm is idd ietsje breder maar de lengte van een 18:9 smartphone compenseert dat meer dan voldoende. Er is gewoon veel meer content op je scherm in portrait.

• HereIsTom
Donstil schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 23:43:
[...]

Deze bewering is niet juist. Zowel de X als de 8/8+ hebben hetzelfde glas.

[...]

Met dit als argument verlies je de discussie vrijwel direct. Wat een zwaktebod zeg.
Voel je je aangesproken? ;)

Het glas mag dan wel hetzelfde zijn, als je de kant flink stoot heeft de 8 plus nog een randje.
Donstil schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 23:53:
[...]

Idd. Die bezels, wat een verspilde ruimte als je het naast een iPhone X legt of een andere 2017 smartphone met kleine bezels.

De 8+ is echt te groot voor wat hij kan. Scherm is idd ietsje breder maar de lengte van een 18:9 smartphone compenseert dat meer dan voldoende. Er is gewoon veel meer content op je scherm in portrait.
Dat vind jij ja! _O-

Verwijderd

Nou het gaat weer lekker zeg.
Oorlogje 8 plus versus X.

Niets is beter of slechter!!!!!

Je kiest voor de X of iets anders.
Iedereen heeft zo zijn redenen waarom je iets wel of niet koopt.

Graag weer terug naar de X ervaringen ;)

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-11 13:03
HereIsTom schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 00:12:
[...]

Voel je je aangesproken? ;)

Het glas mag dan wel hetzelfde zijn, als je de kant flink stoot heeft de 8 plus nog een randje.

[...]

Dat vind jij ja! _O-
Ik snap echt niet dat als je voorbij de 50 bent nog zo'n noodzaak kunt hebben om even andere mensen duidelijk te maken dat ze volgens jou zo'n grote miskoop hebben begaan en dat iedereen een 8 plus zou moeten kopen. Nee echt dan heb je ook nog 0,0 levenservaring opgedaan. Normaal zie ik dat vooral tieners doen, maar die weten nog niet beter, toch?

Kom zelf van de iPhone 7 plus af en zou nooit meer terug willen gaan, alle iPhones voelen nu 'ouderwets' aan sinds ik de X bezit ;).

1 collega en 1 vriend van mij zijn beide eerst voor de iPhone 8 gegaan, want ja die was ook prima toch, de X zou 'snel kapot gaan etc', nou raad eens? De een wil zijn 8 verkopen aan zijn zusje om de X te kunnen halen en de ander heeft de 8 nog kunnen terugbrengen en een X besteld.

[ Voor 30% gewijzigd door Scrtz op 02-12-2017 00:31 ]

HereIsTom schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 00:12:
Randje? Zover ik heb gezien ligt het glas van de 8 ook gewoon met een bolling op het frame.
Daar gaat het niet om. Het gaat om de aantijging die jij maakt ;)
Yup en ik ben hierin absoluut niet de enige _O-

• HereIsTom
Scrtz schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 00:27:
[...]

Ik snap echt niet dat als je voorbij de 50 bent nog zo'n noodzaak kunt hebben om even andere mensen duidelijk te maken dat ze volgens jou zo'n grote miskoop hebben begaan en dat iedereen een 8 plus zou moeten kopen. Nee echt dan heb je ook nog 0,0 levenservaring opgedaan. Normaal zie ik dat vooral tieners doen, maar die weten nog niet beter, toch?

Kom zelf van de iPhone 7 plus af en zou nooit meer terug willen gaan, alle iPhones voelen nu 'ouderwets' aan sinds ik de X bezit ;).
Tuurlijk joh, jij hebt wel levenservaring 8)7
En ten tweede zeg ik nergens dat men een miskoop heeft gedaan, ik geef alleen gevraagd mijn mening en als je daar niet tegen kan moet je eens bij jezelf te raden gaan :Y

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-11 13:03
HereIsTom schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 00:32:
[...]

Tuurlijk joh, jij hebt wel levenservaring 8)7
En ten tweede zeg ik nergens dat men een miskoop heeft gedaan, ik geef alleen gevraagd mijn mening en als je daar niet tegen kan moet je eens bij jezelf te raden gaan :Y
Ik voel iig niet de behoefte om anderen te overtuigen dat product X het beste is en hoe je geld kan besparen. Die 250 euro verschil geven de X wel weer extra features, dus het is geen 250 euro besparen, het is 250 euro inleveren aan eventuele extra features. Het kan dat jij ze niet waard vind, maar een ander misschien wel. Daarom hoef je nog geen uitlokkende reacties te posten zoals:
[...]

HereIsTom schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 23:11:
En Apple lacht zich kapot met zulke klanten, mijn 8 Plus gaat wel weer minstens 5 jaar mee!
[...]

[...]

Je kunt hier prima een discussie voeren, maar laat iedereen in hun waarde omtrent hun aankoopbeslissingen. Het is hetzelfde als een auto, een 500 euro kostend gebakje rijdt ook, maar toch ga ook jij liever voor een auto die lekker luxe vol in de opties zit, toch? ;) Daar hoor je ook niemand jou voor 'gek' verklaren.

[ Voor 7% gewijzigd door Scrtz op 02-12-2017 00:42 ]

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Oké, dus even samengevat:

HerelsTom is blij met zijn 8+ en al zijn collega’s zijn ook helemaal happy met hun X.
Hartstikke fijn, iedereen is dus blij d:)b

Mag het nu weer ontopic? :$
Wootism schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 00:52:
Oké, dus even samengevat:

HerelsTom is blij met zijn 8+
Nou niet blij genoeg zo te lezen. Anders zat hij wel alleen in dat topic, de X heeft voor hem in ieder geval aantrekkingskracht genoeg om zijn eigen koop te komen verdedigen. Misschien toch wat twijfels in zijn achterhoofd :)

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-11 08:28

gday

TENACIOUS D TIME!!!

[...]

Misschien moet je eens met andere mensen omgaan. Je bent nogal verzuurd door, naar ik aanneem, vreemde ervaringen die jouw referentiekader zijn geworden. Dat resulteert in rare posts van jouw kant met allerlei kwalificaties.

We willen graag mensen zelf laten beslissen waar ze hun geld aan uitgeven. Wat voor jou duur is, is voor een ander misschien acceptabel geprijsd. En tuurlijk, er zullen best wat mensen zijn (veel minder dan 50%) die het om de status te doen is. Maar die heb je ook in de groep 8 Plus-gebruikers. Of heb ik de memo gemist dat de 8 Plus tegenwoordig hét toestel is voor armoedzaaiers?

Graag verder focussen op het toestel, en minder op het vermeende karakter van de mensen die het toestel kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door gday op 02-12-2017 01:31 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Pagina: 1 ... 33 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.