Je kunt de balk voor unlocken even kort omhoog trekken en weer laten vallen, dan scant FaceID nog een keer.Jasperb_ schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:41:
Het is echt super fijn dat je meldingen pas zichtbaar worden na het scannen van gezicht.
Alleen als FaceID je gezicht niet direct herkent moet ik het scherm opnieuw aan/uitzetten om mijn meldingen te ‘ontgrendelen’. Weet iemand of hier ook een makkelijkere manier voor is?
Ik ben nu een week verder en ben nog steeds blij maar toch vind ik het toestel klein, of het beeld. Vooral de apps die nog niet zijn aangepast, en dat zijn er een hoop! Je hebt gewoon weer een normaal model lijkt het.
En heeft iemand al flink geprutst met de foto's? Ik las ergens dat als er te weinig licht is de iPhone X overschakelt naar de andere lens en 2x digitale zoom toepast.
Ook blijf ik last houden van irritante iOS11 bugs. Heel vervelend is dat mijn flits aan, live foto aan en introductie van portrait af en toe terug blijven komen
En Faces is nog steeds aan het scannen... AL EEN WEEK! terwijl Apple toch echt had gezegd dat dit in iCloud opgeslagen zou worden. Niet dus. Ik kan alle foute hits (en dat zijn er nogal wat) er weer uithalen en het lijkt niet dat al mijn apparaten dezelfde foto's onder de personen hebben. Wat is dit toch?

(Foto is binnen genomen, met de standaard camera)