Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Bedoelde meer dat je de X binnen 14 dagen weer retour kan doen, vandaar. Ikzelf heb ook liever een iets grotere scherm maar formaat speelt idd een rol en wacht daarom op evt een X Plus versie volgend jaarYzord schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:51:
[...]
Omdat je het geld maar 1 keer kan uitgeven en omdat ik het formaat wel fijn vind.
En kom kom, wat negatieve geluidjes mag ook wel haha
Het is weer bijna September 2026 :)
Die X plus gaat er komenJaymone schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:55:
[...]
Bedoelde meer dat je de X binnen 14 dagen weer retour kan doen, vandaar. Ikzelf heb ook liever een iets grotere scherm maar formaat speelt idd een rol en wacht daarom op evt een X Plus versie volgend jaar
Is ook zo, tis namelijk nog steeds een tamelijk idiote gedachte dat we net > 1.000,- hebben uitgegeven voor een telefoon die zodra je hem per abuis laat vallen direct total loss isYzord schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:51:
[...]
Omdat je het geld maar 1 keer kan uitgeven en omdat ik het formaat wel fijn vind.
En kom kom, wat negatieve geluidjes mag ook wel haha
Maar toch, na een paar dagen ermee gewerkt te hebben ben ik er wel blij mee. Tegelijkertijd heb ik als ik mijn 6S vastpak nog niet echt zo van 'oe dat voelt als heel lang geleden'. Dus tjah.. ik ben er blij mee, maar helemaal rationeel is m'n keuze niet te noemen
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ik wil niet per se groter. Dus hopelijk stoppen ze er geen exlusief voor X Plus features in. Ding zal waarschijnlijk nog duurder worden en daar ga ik nie in mee.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Volgens de laatste geruchten komt de X Plus op de prijs van de huidige X en de 5.8 X volgend jaar op de huidige prijs van de 8 Plus. Nogmaals vooralsnog geruchten...OMX2000 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:58:
[...]
Ik wil niet per se groter. Dus hopelijk stoppen ze been exlusief voor X Plus features in. Ding zal waarschijnlijk nog duurder worden en daar ga ik nie in mee.
Ik reageer ook alleen maar op de balk voor het toetsenbord hoor, die is in mijn ogen gewoon nodig om het gebruik fijn te houden. Dat merk ik nu ook weer terwijl ik deze reactie type. Het had voor mij geen pixel lager moeten zijn.Yzord schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:26:
[...]
Je mist het punt, denk ik. Het gaat mij er om hoe Apple zelf de ruimte heeft ingedeeld. Het heeft een ruimte willen creeeren, maar zijn tegen een muur aangelopen door de notch die ze hebben gemaakt.
Zoals de notificatie icoontjes. Ik zie nu niet dat bijv. mijn BT mediaplayer in de auto verbonden is. Of dat mijn wekker is gezet. Of erger, en dat wist ik al, procenten van mijn batterij haha.
Ergens vermoed ik dat dit de eerste iPhone wordt die sneller in waarde zal zakken dan ooit. Mijn plus krijg ik verkocht voor 600 euro, maar ik denk niet dat wij, wanneer de nieuwe iPhone released wordt er nog 1000 euro (in verhouding met de Plus) er nog voor gaan krijgen.
Maar begrijp me vooral niet verkeerd...ik ben er blij mee, want het voelt wel degelijk prettiger in mijn broekzak dan de plus
Wat betreft de zichtbare icoontjes in de notch; zeker mee eens. Zou ze graag zelf van een prioriteit voorzien. Maar wellicht komt dat nog.
Tesla Model Y RWD (2024)
deze geruchten gingen ook voor de, totaal nieuw re-design, 2016 MacBook Pro (met TouchBar) en nu in 2017 (exact dezelfde MacBook als in 2016 dus)Jaymone schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:00:
[...]
Volgens de laatste geruchten komt de X Plus op de prijs van de huidige X en de 5.8 X volgend jaar op de huidige prijs van de 8 Plus. Nogmaals vooralsnog geruchten...
Men dacht dat Apple het 2017 model wel lager zou inzetten qua prijsniveau, niet dus.
Mijn MacBook Pro (met Touchbar) die ik vorig jaar bij release kocht voor €1999 kost nu exact ook €1999.
Ditzelfde verwacht ik met de opvolger van de X en zijn grotere broer, de X Plus.
Als de iPhone X kopers iets van een signaal hebben afgegeven naar Apple dit jaar is het wel dat de prijs van de X dik in orde is (zie waar deze zo'n beetje overal al rap uitverkocht was)
De kans op een prijsverlaging van de opvolger van deze X (dus non Plus) in 2018 acht ik nihil.
We praten hier wel over Apple he, het bedrijf wat King is in ''nickel & diming" van zijn klant. En dit lukt Apple al erg goed laatste paar jaren.
Ik gok dat de X Plus komend jaar zo'n € 1449 zal gaan kosten, dit base model zal 128Gb opslag hebben. Een opslag groter, 256Gb: €1549
Deze iPhone zal ook weer als zoete broodjes over de toonbank vliegen.
Zeker als je ziet dat je in de VS en UK deze iPhone met 0% rente bij Apple in 12 of 24 maanden mag aflossen
[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 23-11-2017 10:23 ]
Die conclusie kun je niet zomaar trekken. Je weet niet of er dit keer minder iPhone X's beschikbaar waren dan eerdere jaren met de voorgaande modellen. Het is vooral interessant hoeveel er de komende maanden verkocht worden. In de eerste maand zijn het sowieso de diehard, fanboys & girls, en de contractverlengers. De vraag is hoe het zal zijn vanaf pak 'm beet januari.Geert1976 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:19:
[...]
Ditzelfde verwacht ik met de opvolger van de X en zijn grotere broer, de X Plus.
Als de iPhone X kopers iets van een signaal hebben afgegeven naar Apple dit jaar is het wel dat de prijs van de X dik in orde is (zie waar deze zo'n beetje overal al rap uitverkocht was)
De kans op een prijsverlaging van de opvolger van deze X (dus non Plus) in 2018 acht ik nihil.
We praten hier wel over Apple he, het bedrijf wat King is in ''nickel & diming" van zijn klant. En dit lukt Apple al erg goed laatste paar jaren.
[...]
[ Voor 23% gewijzigd door OMX2000 op 23-11-2017 10:24 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
oke, wellicht is mijn conclussie iets te voorbarig, maar vooral mijn laatste zin wat betreft de mogelijkheid om de telefoon met 0% rente in 12 of 24 maanden af te lossen is een meesterlijke zet van Apple om mensen over de streep te halen.OMX2000 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:23:
[...]
Die conclusie kun je niet zomaar trekken. Je weet niet of er dit keer minder iPhone X's beschikbaar waren dan eerdere jaren met de voorgaande modellen. Het is vooral interessant hoeveel er de komende maanden verkocht worden. In de eerste maand zijn het sowieso de diehard, fanboys & girls, en de contractverlengers. De vraag is hoe het zal zijn vanaf pak 'm beet januari.
Veel Amerikanen leven op krediet (laatste jaren wel wat minder geworden).
Of ik nou $ 50 p/m betaal voor nu de X of $ 57 p/m voor komend jaar de grotere broer is peanuts, lijkt me.
Met dit iPhone Upgrade Program heeft Apple echt goud in handen en kan er nog wel wat met de prijzen gedaan worden in het voordeel van Apple zelf.
Gebruik: 6uur 9min
Stand-by: 29uur 4min
Nog 21% accu.
Scherm helderheid staat op auto modus.
Alleen apps / surfen en wat YouTube gebruikt.
Apple besteedt dan ook erg veel energie in de eigen markt. En inderdaad: geniale propositie.Geert1976 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:31:
[...]
oke, wellicht is mijn conclussie iets te voorbarig, maar vooral mijn laatste zin wat betreft de mogelijkheid om de telefoon met 0% rente in 12 of 24 maanden af te lossen is een meesterlijke zet van Apple om mensen over de streep te halen.
Veel Amerikanen leven op krediet (laatste jaren wel wat minder geworden).
Of ik nou $ 50 p/m betaal voor nu de X of $ 57 p/m voor komend jaar de grotere broer is peanuts, lijkt me.
Met dit iPhone Upgrade Program heeft Apple echt goud in handen en kan er nog wel wat met de prijzen gedaan worden in het voordeel van Apple zelf.
Overigens is in NL de situatie iets anders geworden met de afbetaling = een lening regeling (en terecht), maar hoor ik om me heen nog steeds veel mensen die doodleuk 60-70,- per maand abo + aflossing op hun telefoon doodnormaal vinden. Ik koop al > 10 jaar mijn telefoons out-of-pocket, zodra dat niet kan dan kan ik zeker geen abo betalen is mijn redenatie. Maargoed, dat is een OPEX vs KPEX discussie
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Bij providers is het ook rentevrij en is de totaalprijs van het toetstel 110 euro minder dan losse koop. Daarnaast mag je hem natuurlijk ook in 1x afbetalen, of in grotere termijnen dan gemeten over 24 maanden.NiGeLaToR schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:46:
[...]
Apple besteedt dan ook erg veel energie in de eigen markt. En inderdaad: geniale propositie.
Overigens is in NL de situatie iets anders geworden met de afbetaling = een lening regeling (en terecht), maar hoor ik om me heen nog steeds veel mensen die doodleuk 60-70,- per maand abo + aflossing op hun telefoon doodnormaal vinden. Ik koop al > 10 jaar mijn telefoons out-of-pocket, zodra dat niet kan dan kan ik zeker geen abo betalen is mijn redenatie. Maargoed, dat is een OPEX vs KPEX discussie
Verder zijn de bundels scherper geprijsd dan bij SIM-only (zeker als je veel data wilt) waardoor los kopen met een los abonnement altijd duurder is.
Het is dus eerder slim om een abonnement met toestel te nemen dan alles los kopen in dit geval.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Veel mensen maken zich erg veel zorgen over de BKR registratie bij een abo, waarbij t toestel duurder is dan 250 (oid)Dannydekr schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:09:
[...]
Bij providers is het ook rentevrij en is de totaalprijs van het toetstel 110 euro minder dan losse koop. Daarnaast mag je hem natuurlijk ook in 1x afbetalen, of in grotere termijnen dan gemeten over 24 maanden.
Verder zijn de bundels scherper geprijsd dan bij SIM-only (zeker als je veel data wilt) waardoor los kopen met een los abonnement altijd duurder is.
Het is dus eerder slim om een abonnement met toestel te nemen dan alles los kopen in dit geval.
Wat misschien dan ook goed om te weten is, is dat het niet erg is om een BKR registratie te hebben, zolang je maar gewoon netjes per maand betaalt.
Als je echter een paar keer je betalingen mist, wordt dit omgezet in een Negatieve BKR registratie.. en in dat geval heb je wel een probleem
Dus gewoon braaf je maandelijkse kosten betalen, dan is er niets aan de hand
(correct me if I'm wrong)
Niet helemaal waar. Het krediet wordt meegeteld in de te verwonen lasten. In de praktijk kun je ongeveer 10.000 minder hypotheek krijgen bij een vaste geregistreerde maandlast van ongeveer 50 euro per maand. Maar dat speelt dus alleen als je in de looptijd een huis wil kopen of andere financiering nodig hebt.poor Leno schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:14:
[...]
Veel mensen maken zich erg veel zorgen over de BKR registratie bij een abo, waarbij t toestel duurder is dan 250 (oid)
Wat misschien dan ook goed om te weten is, is dat het niet erg is om een BKR registratie te hebben, zolang je maar gewoon netjes per maand betaalt.
Als je echter een paar keer je betalingen mist, wordt dit omgezet in een Negatieve BKR registratie.. en in dat geval heb je wel een probleem
Dus gewoon braaf je maandelijkse kosten betalen, dan is er niets aan de hand
(correct me if I'm wrong)
Voor de rest is het inderdaad geen enkel negatief iets om deze registratie te hebben, zolang het geen negatieve gaat worden.
[ Voor 11% gewijzigd door Dennisdn op 23-11-2017 11:28 ]
Ik dacht (gelezen op dat interwebz) dat het alleen opging als je te boek stond als een slechte/wan betaler. En niet als je gewoon altijd je maandlasten hebt betaalt.Dennisdn schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:26:
[...]
Niet helemaal waar. Het krediet wordt meegeteld in de te verwonen lasten. In de praktijk kun je ongeveer 10.000 minder hypotheek krijgen bij een vaste geregistreerde maandlast van ongeveer 50 euro per maand. Maar dat speelt dus alleen als je in de looptijd een huis wil kopen.
Voor de rest is het inderdaad geen enkel negatief iets om deze registratie te hebben, zolang het geen negatieve gaat worden.
Maar goed, ik zal t nog eens zoeken, want in eerste instantie leek t verder geen probleem..
Het BKR heeft het zelf op zijn/haar website staan:poor Leno schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:30:
[...]
Ik dacht (gelezen op dat interwebz) dat het alleen opging als je te boek stond als een slechte/wan betaler. En niet als je gewoon altijd je maandlasten hebt betaalt.
Maar goed, ik zal t nog eens zoeken, want in eerste instantie leek t verder geen probleem..
https://www.bkr.nl/consum...obiel-telefoonabonnement/
En hier wat meer toelichting en rekensommen. (50euro pm is zelfs 14.000 minder hypotheek)
https://www.fx.nl/blog/mi...one-abonnement-berekening
De iPhone 6s koste mij incl voda-abo al 60 euro per maand. Dus ik kan mij voorstellen dat de X richting de 80 gaat? Dit waren voor mij redenen om hem voor het eerst volledig zelf af te rekenen.
[ Voor 24% gewijzigd door Dennisdn op 23-11-2017 11:37 ]
Grappig...viel mij toevallig gisteren ook al op. Ik heb het dus ook en heb geen manier gevonden het uit te schakelen. Is (uiteraard) ook niet afhankelijk van de gebruikte achtergrond...het streepje is overal zichtbaar. Maar idd alleen rechtsbovenin.Geert1976 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:24:
voor diegene die ook de beta van 11.2 draaien:
Ik heb nu op het lockscreen rechtsboven onder de icoontjes een lichtgrijze balkje/streepje. Is er een mogelijkheid om dat ergens uit te schakelen?
@dafmay weet jij of dit mogelijk is? tnx
Volgens mij komt het pulldown-streepje in de update omdat veel gebruikers het controlcenter nu niet kunnen vinden.dafmay schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:47:
[...]
Grappig...viel mij toevallig gisteren ook al op. Ik heb het dus ook en heb geen manier gevonden het uit te schakelen. Is (uiteraard) ook niet afhankelijk van de gebruikte achtergrond...het streepje is overal zichtbaar. Maar idd alleen rechtsbovenin.
Dat zou best eens kunnen, al zie ik het streepje slechts op lockscreen dus dat zou dan weer niet geheel logisch zijn.Dennisdn schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:51:
[...]
Volgens mij komt het pulldown-streepje in de update omdat veel gebruikers het controlcenter nu niet kunnen vinden.
ah oke, dan verdwijnt dat streepje hopelijk in een volgende beta of in de public release van 11.2dafmay schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:47:
[...]
Grappig...viel mij toevallig gisteren ook al op. Ik heb het dus ook en heb geen manier gevonden het uit te schakelen. Is (uiteraard) ook niet afhankelijk van de gebruikte achtergrond...het streepje is overal zichtbaar. Maar idd alleen rechtsbovenin.
Vind het een beetje zinloos, dat streepje
Ah, nee dan is het niet logisch. Maar heb een discussie op reddit gelezen die over het streepje ging. Ze waren het er wel over eens dat het een pulldown-streepje moest zijn.dafmay schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:56:
[...]
Dat zou best eens kunnen, al zie ik het streepje slechts op lockscreen dus dat zou dan weer niet geheel logisch zijn.
Ik kan alleen de discussie even niet terugvinden.
Maakt dit de kans op een burn-in niet groter?Dennisdn schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:04:
[...]
Ah, nee dan is het niet logisch. Maar heb een discussie op reddit gelezen die over het streepje ging. Ze waren het er wel over eens dat het een pulldown-streepje moest zijn.
Ik kan alleen de discussie even niet terugvinden.
Verwijderd
Weg met dat streepje graag.Geert1976 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:59:
[...]
ah oke, dan verdwijnt dat streepje hopelijk in een volgende beta of in de public release van 11.2
Vind het een beetje zinloos, dat streepje
Ook de homebutton streep mag van mij ook weg.
Wordt anders allemaal wat rommelig wat mij betreft.
Pessies...die mag van mij allang en breed weg...staat toch wel regelmatig potificaal in beeld en is dan vaak (altijd?) wit en valt destemeer op...zinloos ding, weg ermee.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:33:
[...]
Weg met dat streepje graag.
Ook de homebutton streep mag van mij ook weg.
Wordt anders allemaal wat rommelig wat mij betreft.
@Jasperb_
Nee hoor...het streepje staat slechts op het lockscreen...en die zul je niet vaak continue statisch in beeld hebben.Maakt dit de kans op een burn-in niet groter?
[ Voor 19% gewijzigd door dafmay op 23-11-2017 12:49 ]
als we dan toch bezig zijn met dingen weg te halen:dafmay schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:35:
[...]
Pessies...die mag van mij allang en breed weg...staat toch wel regelmatig potificaal in beeld en is dan vaak (altijd?) wit en valt destemeer op...zinloos ding, weg ermee.
batterij icoontje: weg ermee
batterij % op de plaats van het batterij icoontje
Mag de notch dan ook meteen weg?Geert1976 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:40:
[...]
als we dan toch bezig zijn met dingen weg te halen:
batterij icoontje: weg ermee
batterij % op de plaats van het batterij icoontje
Nee hoor...ik vind 'm wel leuk de notch...een heel eigen karakter dat manneke.
Op dit moment vind ik hem nog wel handig. Er lijkt een bugje te zitten in het kantelen van het scherm. Als ik hem horizontaal houd en dan het schem uitzet, wil hij bij het terug aanzetten nog wel eens vast zitten in de horizonstand, te zien aan het streepje wat links staat. Dan moet ik hem eerst vanuit links naar rechts swipen, waarna hij direct weer kantelt.dafmay schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:35:
[...]
Pessies...die mag van mij allang en breed weg...staat toch wel regelmatig potificaal in beeld en is dan vaak (altijd?) wit en valt destemeer op...zinloos ding, weg ermee.
@Jasperb_
[...]
Nee hoor...het streepje staat slechts op het lockscreen...en die zul je niet vaak continue statisch in beeld hebben.
Dit gebeurd niet altijd maar af en toe. En dan is het wel fijn dat je direct ziet waarom hij niet reageerd bij het van onderafvegen, omdat hij nog links vast zit.
[ Voor 9% gewijzigd door Dennisdn op 23-11-2017 12:53 ]
Nog een tip voor degene die hun telefoon op tafel hebben liggen en er overheen moeten hangen om FaceID unlocked te krijgen. Stel FaceID in vanaf iets boven je navel. Werkt echt goed.
Niet mogelijk vooralsnog:Geert1976 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:24:
voor diegene die ook de beta van 11.2 draaien:
Ik heb nu op het lockscreen rechtsboven onder de icoontjes een lichtgrijze balkje/streepje. Is er een mogelijkheid om dat ergens uit te schakelen?
@dafmay weet jij of dit mogelijk is? tnx
iPhone X Got a Control Center Indicator
If you have an iPhone X, you probably noticed the little Control Center indicator animation after you first set up the device. This animation would disappear forever after you swiped down the Control Center, but in iOS 11.2, there's now a bar up top reminding you that that's how you swipe down the Control Center. For those of you always forgetting, it's probably useful. For everyone else, there doesn't seem to be a way to disable it aside from removing access to the Control Center.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Huh wut?Dannydekr schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:09:
[...]
Wellicht verschilt dat per provider maar bij KPN scheelt het mij 211 Euro wanneer ik voor SIM-only ga... Dat is met 20GB data en alle voordeeltjes aangezet (5 Euro korting, dubbele data, etc).
We zitten nu op 34%Grin schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:00:
49% batterij
Gebruik: 5 uren, 44 minuten
Stand-by: 65 uren, 25 minuten
Ik ben een happy camper, met m'n drie jaar oude 6 kwam ik niet verder dan 50-60 uren stand-by met een gebruik van 7-8 uren.
Gebruik: 7 uren, 14 minuten
Stand-by: 85 uren, 44 minuten
[ Voor 25% gewijzigd door Grin op 23-11-2017 13:13 ]
Je accu gaat echt lang mee. Snap er niets van is de accu van mij een DOA?Grin schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:01:
[...]
Huh wut?
Wellicht verschilt dat per provider maar bij KPN scheelt het mij 211 Euro wanneer ik voor SIM-only ga... Dat is met 20GB data en alle voordeeltjes aangezet (5 Euro korting, dubbele data, etc).
[...]
We zitten nu op 34%
Ik red amper 29u stand-by en 6.30u gebruik dan staat de accu al op 20%.
[ Voor 6% gewijzigd door moca007 op 23-11-2017 13:31 ]
Heb je fb app erop staan?moca007 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:28:
[...]
Je accu gaat echt lang mee. Snap er niets van is de accu van mij een DOA?
Die heeft @Grin er al niet op staan
ja dat vreet heel veel batterij
[ Voor 9% gewijzigd door Nick25 op 23-11-2017 13:31 ]
A person who never made a mistake never tried anything new.
Nee geen fb.Nick25 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:30:
[...]
Heb je fb app erop staan?
FB app zelf gebruikt weinig accu. Veel FB checken, dát gebruikt veel accu.Nick25 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:30:
[...]
Heb je fb app erop staan?
ja dat vreet heel veel batterij
Huh, hoe zie je de procenten van je batterij?Grin schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:01:
We zitten nu op 34%
Het zijn idd geruchten en ergens zou het mij verbazen als Apple dit zou doen, dit jaar de volle mep laten betalen en volgend jaar minder, dat zou mijn inziens een "vies" gevoel geven. Vandaar ik meega in jouw beredenering. Wel zou ik het zelf prettig vinden als 128GB als instapmodel gehanteerd zou worden. Wat ik mij wel afvraag is waar het ophoudt met dit soort prijzen. Ik bedoel nog even en de prijs van een iPhone (zit nu echt tegen de grens aan) is ver boven die van een MacBook. Ook al betaalt men het dan nog geloof ik er wel in dat er een grens is, helemaal dus als Apple met zijn eigen producten/prijzen gaat concurreren.Geert1976 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:19:
[...]
deze geruchten gingen ook voor de, totaal nieuw re-design, 2016 MacBook Pro (met TouchBar) en nu in 2017 (exact dezelfde MacBook als in 2016 dus)
Men dacht dat Apple het 2017 model wel lager zou inzetten qua prijsniveau, niet dus.
Mijn MacBook Pro (met Touchbar) die ik vorig jaar bij release kocht voor €1999 kost nu exact ook €1999.
Ik gok dat de X Plus komend jaar zo'n € 1449 zal gaan kosten, dit base model zal 128Gb opslag hebben. Een opslag groter, 256Gb: €1549
Deze iPhone zal ook weer als zoete broodjes over de toonbank vliegen.
Zeker als je ziet dat je in de VS en UK deze iPhone met 0% rente bij Apple in 12 of 24 maanden mag aflossen
Ik kan me nog herinneren dat de Nokia 8850 1500 gulden was. Iedereen was in shock. Nu zou de X 3000 gulden zijn en dan heb ik de inflatie niet eens berekendJaymone schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:57:
[...]
Het zijn idd geruchten en ergens zou het mij verbazen als Apple dit zou doen, dit jaar de volle mep laten betalen en volgend jaar minder, dat zou mijn inziens een "vies" gevoel geven. Vandaar ik meega in jouw beredenering. Wel zou ik het zelf prettig vinden als 128GB als instapmodel gehanteerd zou worden. Wat ik mij wel afvraag is waar het ophoudt met dit soort prijzen. Ik bedoel nog even en de prijs van een iPhone (zit nu echt tegen de grens aan) is ver boven die van een MacBook. Ook al betaalt men het dan nog geloof ik er wel in dat er een grens is, helemaal dus als Apple met zijn eigen producten/prijzen gaat concurreren.
Ja dat weet ik nog heel goed idd, wat vond ik dat toen een duur ding zeg!Yzord schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:58:
[...]
Ik kan me nog herinneren dat de Nokia 8850 1500 gulden was. Iedereen was in shock. Nu zou de X 3000 gulden zijn en dan heb ik de inflatie niet eens berekend
Gaat er bij mij om dat het in verhouding blijft met Apple's MacBook lijn en ben erg benieuwd hoe Apple dit gaat "oplossen" of niet...
maar neem aan dat dit ook bij de zogenaamde color-shifting hoort ipv blauw?
Jaymone schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:01:
[...]
Ja dat weet ik nog heel goed idd, wat vond ik dat toen een duur ding zeg!
Gaat er bij mij om dat het in verhouding blijft met Apple's MacBook lijn en ben erg benieuwd hoe Apple dit gaat "oplossen" of niet...

Voor de nostalgie dan maar even
Control Centre, rechtsboven naar beneden swipen.Yzord schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:56:
[...]
Huh, hoe zie je de procenten van je batterij?
Ah nice, weer een irritatie minder haha. Want dat miste ik wel op de XFuwor schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:07:
[...]
Control Centre, rechtsboven naar beneden swipen.
Nog even dit dan..Yzord schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:07:
[...]
[afbeelding]
Ik had al snel door dat iPhone de shit zou worden. Maar voor die tijd was Nokia echt wel superieur, maar niet echt innoverend. Het stond allemaal een beetje stil toentertijd. De PDA's gaven me nog het gevoel dat er vooruitgang in kwam, maar de iPhone deed het hem. Heb ze tot nu toe allemaal gehad..helaas niet allemaal bewaard.Jaymone schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:11:
[...]
Nog even dit dan..mijn collega had toen (of wat later) de iPhone 3G en ik zweerde erbij dat er geen betere dan Nokia was en kijk mij nu eens..
![]()
hier: alst lukt, meestal super snel en kraakhelder.
maar er gaan ook gesprekken verloren, gaan over maar hoor niks? of kraken soms toch verschrikkelijk.
no comment
Vanmorgen nog via Signal en 4G gebeld, maar geluid was beduidend slechter dat ik maar even via het mobiel netwerk heb terig gebeld. En bereik is toch wel ok hier.Martinus schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:30:
belt (ja bellen stelletje app nerds![]()
![]()
) er hier mensen met KPN via 4G? en wat is jullie ervaring.
maar er gaan ook gesprekken verloren, gaan over maar hoor niks? of kraken soms toch verschrikkelijk.
KPN hier.Martinus schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:30:
bellen (ja bellen stelletje app nerds![]()
![]()
Gesprekken over 4G zijn loepzuiver.
Behalve als ik door tunnels rijd, dan klinkt het soms alsof ik E.T. (phone home...pun intended) aan de telefoon heb.
Jep, ik bel ook via KPN 4G, maar vind het nog geen stabiele ervaring.Martinus schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:30:
bellen (ja bellen stelletje app nerds![]()
![]()
Soms moet ik een nummer twee keer bellen om daadwerkelijk te bellen, gewoon bij prima 4G receptie.
Soms ben ik aan het bellen en valt mijn verbinding weg, omdat er geen 4G receptie meer is (dit zal meer een tekortkoming van de technologie zijn, maar laat me ajb terugvallen op 3G terwijl ik aan het bellen ben).
Soms klinken mijn gesprekken nergens naar, tweede keer bellen en het is weer zuiver.
Gelukkig bel ik niet zo vaak.
Verwijderd
Soms heb ik dat ik bel en de tijd van het bellen loopt al maar hoor niets.Geert1976 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:35:
[...]
KPN hier.
Gesprekken zijn loepzuiver.
Behalve als ik door tunnels rijd, dan klinkt het soms alsof ik E.T. (phone home...pun intended) aan de telefoon heb.
Wederom opnieuw bellen en het werkt dan wel.
Heb ik geregeld
P.S. Hoop niet dat het door dat prut Intel modem komt
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2017 14:42 ]
ok, ja klinkt heel hetzelfde, heb hem nu teruggezet op 3G kijken of dat weer als van ouds werkt.RnB schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:38:
[...]
Jep, ik bel ook via KPN 4G, maar vind het nog geen stabiele ervaring.
Soms moet ik een nummer twee keer bellen om daadwerkelijk te bellen, gewoon bij prima 4G receptie.
Soms ben ik aan het bellen en valt mijn verbinding weg, omdat er geen 4G receptie meer is (dit zal meer een tekortkoming van de technologie zijn, maar laat me ajb terugvallen op 3G terwijl ik aan het bellen ben).
Soms klinken mijn gesprekken nergens naar, tweede keer bellen en het is weer zuiver.
Gelukkig bel ik niet zo vaak.
no comment
De 8850, mooiste toestel ooit.Yzord schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:07:
[...]
[afbeelding]
Ik heb hem zelfs voor hij de verzamel-la in ging ergens eind jaren 90 door Nokia laten voorzien van een hele nieuwe cover en batterij etc. Heb nog een poos gezocht naar een orginele doos op internet, maar toen nergens kunnen vinden
*edit, op de foto staat een 8810 natuurlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 23-11-2017 14:44 ]
Ik heb hem ook heel strak afgesteld qua wat hij mag doen op de achtergrond: welke apps er mogen verversen, mobiele data mogen gebruiken, accounts fetch ik alleen om de 30 minuten (i.p.v. push). Mail/iCloud is namelijk geen instant messaging. 4G heb ik alleen aan als ik dat gebruik, wifi en BT staan wel altijd aan. Daarnaast lees ik de meeste berichten op de AW en gebruik ik amper de telefoon thuis vanwege de iPad. Ik denk dat ik de 100 uren stand-by wel haal... Dat zou echt bizar zijn!moca007 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:28:
[...]
Je accu gaat echt lang mee. Snap er niets van is de accu van mij een DOA?
Ik red amper 29u stand-by en 6.30u gebruik dan staat de accu al op 20%.
Ik heb trouwens geen enkele Facebook, Google, Twitter, Instagram, Snapchat, etc etc enz enz app op mijn telefoon staan, die bedrijven komen er bij mij niet in.
Verwijderd
Tja..Grin schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:45:
[...]
Ik heb hem ook heel strak afgesteld qua wat hij mag doen op de achtergrond: welke apps er mogen verversen, mobiele data mogen gebruiken, accounts fetch ik alleen om de 30 minuten (i.p.v. push). Mail/iCloud is namelijk geen instant messaging. 4G heb ik alleen aan als ik dat gebruik, wifi en BT staan wel altijd aan. Daarnaast lees ik de meeste berichten op de AW en gebruik ik amper de telefoon thuis vanwege de iPad. Ik denk dat ik de 100 uren stand-by wel haal... Dat zou echt bizar zijn!![]()
Ik heb trouwens geen enkele Facebook, Google, Twitter, Instagram, Snapchat, etc etc enz enz app op mijn telefoon staan, die bedrijven komen er bij mij niet in.
Nog even je kan je telefoon uitzetten dan gaat ie zeker een maand mee.
Nee ik laad hem dan wel wat vaker op, want op deze manier wordt de smartphone steeds minder smart..
Iedereen gebruikt zijn telefoon anders maar ik doe er idd niet alles mee. Voor veel zaken vind ik andere devices prettiger. Het enige grote verschil met de grote meerderheid is de afwezigheid van social media en de vele chat apps. 2 chat apps en geen social meuk. Maar dat is niet voor iedereen, snap ik. Ik heb wel een berg mail accounts en andere synchronisatie lopen, maar dat fetch ik veelal 2 keer per uur. Wanneer iemand 20-45 minuten moet wachten op mijn reactie is goed/snel genoeg.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:07:
[...]
Tja..
Nog even je kan je telefoon uitzetten dan gaat ie zeker een maand mee.
Nee ik laad hem dan wel wat vaker op, want op deze manier wordt de smartphone steeds minder smart..
Veel batterij-ellende krijg je volgens mij met al die social/chat apps die je overal toegang toe geeft, dat zijn de resource hogs.
Zit op het KPN netwerk.
vergeleken met? iOS 11 is ook van 5 naar 4 streepjes gegaan, dus andere verhoudingen. Maar zegt natuurlijk geen reet, omdat je niet kan zien hie sterk het signaal is. Als verder wel goed werkt, why bother?Limitted schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:56:
Na een week mijn iPhone X te gebruiken moet ik wel helaaas constateren dat de verbinding echt slecht is. Heb net aan 4G (max 2 streepjes) vaak 1 streepje. Niet alleen thuis maar ook op werk en andere locaties. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?
Zit op het KPN netwerk.
no comment
Verwijderd
Hier de uitleg hoe daar te komen en wat de waardes precies betekenen.
In vergelijking met mijn oude 7 plus die altijd volledige verbinding had (max streepjes)Martinus schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:30:
[...]
vergeleken met? iOS 11 is ook van 5 naar 4 streepjes gegaan, dus andere verhoudingen. Maar zegt natuurlijk geen reet, omdat je niet kan zien hie sterk het signaal is. Als verder wel goed werkt, why bother?
Niet om de X te verdedigen, maar wel om zo objectief mogelijk te zijn. Ik heb me soms echt zorgen gemaakt over mijn iPhones vanwege slechtere receptie op plaatsen waar ik altijd goede receptie had. Twee weken later en ik had weer goede receptie.
Rsrp0= -115Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:46:
De Field test laat je echt zien hoe je ontvangst is.
Hier de uitleg hoe daar te komen en wat de waardes precies betekenen.
[video]
Rsrp1= -117
Klopt het dat de serienummer van de silver met FK begint en Space Gray C38? wat zeggen die eerste letters? met welke begint jullie sg of silver?
[ Voor 9% gewijzigd door SP75 op 23-11-2017 21:58 ]
Conclusie, iPhone X switcht rond de 16lx naar de telephoto lens, de iPhone 7 pas bij 88lx. Dat zijn behoorlijk wat kaarsen in het voordeel van de X.
Verwijderd
Leuk om te zien...Grin schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:59:
En dan denk je toch aardig met het onderwerp bekend te zijn, iemand die dit al wist?
Conclusie, iPhone X switcht rond de 16lx naar de telephoto lens, de iPhone 7 pas bij 88lx. Dat zijn behoorlijk wat kaarsen in het voordeel van de X.
Thx
waar heb je die ingeleverd als ik vragen mag? Ik zie kansen...SP75 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:51:
Vandaag mijn toestel opgehaald Silver 64gb ipv de 64gb SG die ik heb ingeleverd.
Klopt het dat de serienummer van de silver met FK begint en Space Gray C38? wat zeggen die eerste letters? met welke begint jullie sg of silver?
Nee dat klopt niet. Ik heb een release silver en die heeft G6 als eerste twee karakters.SP75 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:51:
Klopt het dat de serienummer van de silver met FK begint en Space Gray C38?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb m bij de Apple Store ingeleverd met de 14 dagen retourtermijn. Er was een toestel voor mij gereserveerd eerst, toen ik er heen ging was deze er niet. Dus voor niks 200km gereden. Wel mijn toestel ingeleverd anders zou het buiten de 14 dagen vallen.Turbo-Puppy schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:56:
[...]
waar heb je die ingeleverd als ik vragen mag? Ik zie kansen...
Ze hebben mij toegezegd een te kunnen regelen voordat deze nog in de verkoop gaat dat ze in de magazijn deze voor mij reserveren, dit gezegd ook zo gedaan, 2 dagen niks maar 3e dag hadden ze m. Silver 64gb. Deze is niet op de website gekomen als beschikbaar wellicht 1 binnen gekregen of dat ze het nog gaan online zetten.
Ah, jij hebt de 64 of 256? Volgens mij zeggen die s/n niet zoveel of wel? Kan zo verschillen of hebben de letters een betekenis/afkorting? mijne is van week 44 trouwens die van jou?Donstil schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:20:
[...]
Nee dat klopt niet. Ik heb een release silver en die heeft G6 als eerste twee karakters.
Vervelend.Limitted schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:56:
Na een week mijn iPhone X te gebruiken moet ik wel helaaas constateren dat de verbinding echt slecht is. Heb net aan 4G (max 2 streepjes) vaak 1 streepje. Niet alleen thuis maar ook op werk en andere locaties. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?
Zit op het KPN netwerk.
Ik in ieder geval niet. Ook KPN.. altijd 3a4 strepen. Nu in de trein in the middle of nowhere ook over het algemeen prima bereik/snel 4g... (al dipt hij soms voor een paar seconden naar 2 strepen).
Waar woon je? Ik nabij Eindhoven en werk in Apeldoorn/Zwolle.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
De gemiddelde leeftijd van iCulture stemmers zal wel rond de 60+ zitten
Heb zelf gemerkt dat mijn iPhone X ook vaak 4G verbinding kwijt raakt en dan overgaat op 3G, als ik de iPhone om vliegtuigmodus zet en weer uit, dan maakt die weer verbinding met 4G Tele2.Limitted schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:56:
Zit op het KPN netwerk.
[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 24-11-2017 10:25 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Tot nu toe nog geen minpunten ontdekt (behalve dat sommige apps nog niet geoptimaliseerd zijn). Erg tevreden mee.
En de laatste update nu hij aan de lader gaat, 21%Grin schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:01:
[...]
We zitten nu op 34%
Gebruik: 8 uren, 17 minuten
Stand-by: 107 uren, 41 minuten
Zelfde hier met mijn 8, ook Tele2moca007 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:25:
[...]
Heb zelf gemerkt dat mijn iPhone X ook vaak 4G verbinding kwijt raakt en dan overgaat op 3G, als ik de iPhone om vliegtuigmodus zet en weer uit, dan maakt die weer verbinding met 4G Tele2.
256, nou die serie nummers zeggen wel wat het is natuurlijk maar niet alleen de eerste karakters. Geen idee van welke week hij is verder.SP75 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 06:55:
[...]
Ah, jij hebt de 64 of 256? Volgens mij zeggen die s/n niet zoveel of wel? Kan zo verschillen of hebben de letters een betekenis/afkorting? mijne is van week 44 trouwens die van jou?
Wat bedoel je met zeggen wel wat? ik heb eerder in de posts gezien iets met de model nr en wat dan betekende MQ ofzo, wat kun je van de serienummer aflezen?Donstil schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:28:
[...]
256, nou die serie nummers zeggen wel wat het is natuurlijk maar niet alleen de eerste karakters. Geen idee van welke week hij is verder.
Ik zie nu al meerdere posts van jou voorbij komen over het serie nummer van je iPhone X.SP75 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:01:
[...]
Wat bedoel je met zeggen wel wat? ik heb eerder in de posts gezien iets met de model nr en wat dan betekende MQ ofzo, wat kun je van de serienummer aflezen?
Wat is jouw fascinatie wat betreft al die letters en cijfers in het serienummer?
Wat hoop/denk je daar mee te bereiken?
zag een post waarbij werdt aangegeven dat je zo via het model nummer nieuwe iphones etc kon onderscheiden weet van vroeger dat je de vervangende toestel ook kon checken op nieuw of niet nieuw. Hoop dat je het niet erg vindt dat ik dit vraag??Geert1976 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:26:
[...]
Ik zie nu al meerdere posts van jou voorbij komen over het serie nummer van je iPhone X.
Wat is jouw fascinatie wat betreft al die letters en cijfers in het serienummer?
Wat hoop/denk je daar mee te bereiken?
ah okay.SP75 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:31:
[...]
zag een post waarbij werdt aangegeven dat je zo via het model nummer nieuwe iphones etc kon onderscheiden weet van vroeger dat je de vervangende toestel ook kon checken op nieuw of niet nieuw. Hoop dat je het niet erg vindt dat ik dit vraag??
En nee, ik vind het niet erg dat je dat vraagt
Gelukkig maarGeert1976 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:34:
[...]
ah okay.
En nee, ik vind het niet erg dat je dat vraagt
Ik wil niet bezig blijven met het vervangen hiervan
Over nostalgie gesproken...begon ooit met een Siemens C25 (was toen het kleinste toestel ooit), later de S25 het eerste toestel met maar liefst 3 kleuren scherm, rood groen en blauw geloof ikYzord schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:07:
[...]
[afbeelding]
Weet nog goed dat ik op een feest was ergens in 2000 in de Vechtsebanen Utrecht, daar wou ik midden op de dansvloer mijn S25 terugstoppen in me binnenzak....ik miste de binnenzak en dat ding viel op de grond tussen de hakkende menigte...telefoon,.back-covertje en accu vlogen alle kanten op door die hak bewegingen..ik kruipen tussen die menigte haha en alles weer inelkaar gekregen...werkte nog steeds.
Maar goed, dit was zwaar off-topic...wel leuk om die foto van je Nokia te zien
[ Voor 101% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:14 ]
Hoe kan je in zowat 5 dagen je telefoon maar 8 uur gebruiken?Grin schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:16:
[...]
En de laatste update nu hij aan de lader gaat, 21%
Gebruik: 8 uren, 17 minuten
Stand-by: 107 uren, 41 minuten
[afbeelding]
Ik snap wel hoe, maar om dan zoveel geld uit te geven
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
2 uren per dag op je telefoon vind ik al erg veel... Het is maar een telefoon. Berichtjes, mailtjes, nieuws, weer, dat soort ongein.Famous schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:07:
[...]
Hoe kan je in zowat 5 dagen je telefoon maar 8 uur gebruiken?
Ik snap wel hoe, maar om dan zoveel geld uit te geven
Als het bij mij iets niet is dan is het wel een telefoon. Ik bel er nog geen 5 uur per jaar mee.Grin schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:21:
[...]
2 uren per dag op je telefoon vind ik al erg veel... Het is maar een telefoon. Berichtjes, mailtjes, nieuws, weer, dat soort ongein.
Het is voor mij echt een computer in mijn broekzak. Tussen de 5 a 6 uur screentime hier per dag. Hoeveel batterij mij dat dan kost kan mij eerlijk gezegd verder gestolen worden, laden is toch snachts.
nee joh gelukkig niet dit is echt extreem.Mar.tin schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:07:
[...]
[video]
Zoals dit?
Is mijn SG 256 voor omgeruild door AppleZie evt mijn éérdere posts in dit topic voor méér info daarover.
Mijne is een kleine tikje, ben je naar A'dam gegaan om het om te ruilen? of hebben ze het je olpgestuurd na dat je het oude hebt opgestuurd? Ik heb namelijk geen zin om weer naar A'dam te reizen omdat t een klein ding is en waarschijnlijk zal niemand t horen of voelen omdat ik echt alles check haha na dat ik m heb uitgepakt.
[ Voor 27% gewijzigd door SP75 op 24-11-2017 14:05 ]
Bellen dat vind ik zo jaren ‘90. Op m’n eigen phone bel ik nog geen uur per jaar. Hooguit m’n vader die pertinent geen whatsapp wil.Donstil schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:00:
[...]
Als het bij mij iets niet is dan is het wel een telefoon. Ik bel er nog geen 5 uur per jaar mee.
Het is voor mij echt een computer in mijn broekzak. Tussen de 5 a 6 uur screentime hier per dag. Hoeveel batterij mij dat dan kost kan mij eerlijk gezegd verder gestolen worden, laden is toch snachts.
Op mijn werktelefoon word ik wel veel gebeld, maar ook alleen maar door dinosaurussen van een paar generaties eerder.
5-6 uur screentime lijkt me helemaal niet zo gek.
[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 24-11-2017 14:30 ]
Bellen is niet van deze tijd??Dennisdn schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:27:
[...]
Bellen dat vind ik zo jaren ‘90. Op m’n eigen phone bel ik nog geen uur per jaar. Hooguit m’n vader die pertinent geen whatsapp wil.
Op mijn werktelefoon word ik wel veel gebeld, maar ook alleen maar door dinosaurussen van een paar generaties eerder.
5-6 uur screentime lijkt me helemaal niet zo gek.
Ik bel toch aardig wat (en ben met mijn 26 jaar toch geen dino). Naast werk bel ik ook vrienden/familie.
Als je alles via de app moet doen schiet toch niet op? Althans vind ik..
Hoeven geen lange gesprekken te zijn, maar bellen doe ik er zeker wel mee
Zit nu op 6 uur en 56 minuten gesprekstijd sinds 3 november.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nou in mijn omgeving doet gelukkig niemand het meer. Een telefoontje komt nooit uit, je kunt ondertussen niks anders doen etc. Ik vind het bijna aanranding van m’n eigen tijd.Famous schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:35:
[...]
Bellen is niet van deze tijd??
Ik bel toch aardig wat (en ben met mijn 26 jaar toch geen dino). Naast werk bel ik ook vrienden/familie.
Hoeven geen lange gesprekken te zijn, maar bellen doe ik er zeker wel mee![]()
Maargoed, mijn vriendin vind me daar ook een hele rare in
Waar kan ik dat zien?Famous schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:35:
[...]
Bellen is niet van deze tijd??
Hoeven geen lange gesprekken te zijn, maar bellen doe ik er zeker wel mee![]()
Gebeld worden is een vreemde sociale verplichting idd. De beller bepaald dan maar even dat de ontvanger er tijd voor heeft.Dennisdn schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:39:
[...]
Nou in mijn omgeving doet gelukkig niemand het meer. Een telefoontje komt nooit uit, je kunt ondertussen niks anders doen etc. Ik vind het bijna aanranding van m’n eigen tijd.
Maargoed, mijn vriendin vind me daar ook een hele rare in
[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 24-11-2017 14:44 ]
Ik zou je telefoon z.s.m. omruilen. Ik heb dit zelfde probleem gehad met een andere iPhone. Komt volgens mij gewoon door de lage kwaliteit waarmee Apple zijn producten in elkaar zet.SP75 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:36:
[...]
Gelukkig maar, heb nu mijn silver 64gb, en deze klikt klein beetje als je m horizontaal een de hoeken vast houdt en klein beetje beweegt. ook soms als je t glas op een bepaalde plek probeert in te klikken.
Ik wil niet bezig blijven met het vervangen hiervanik weet ook dat dit niet hoorbaar of voelbaar zal zijn 9/10 x. omdat je die handelingen toch niet doet. nog meer mensen hier 'last' van?
< dit stukje webruimte is te huur >
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.