Zijn reactie is correct. In mijn reactie gaf ik aan dat de doelgroep van de iPhone X juist kleiner is. En in zijn reactie geeft hij een voorbeeld waarom dat zo is. Daarnaast zal de doelgroep van de iPhone X klein blijven verwacht ik. Want? prijs. De groep die zoveel kan betalen is simpelweg gewoon kleiner. Daarnaast zijn er nu tig verschillende iPhones te koop, dus zal de groep die een iPhone wil kopen niet perse voor de iPhone X gaan. En verder, ja is Samsung er ook nog. Die toch echt wel hele goede telefoons heeft. De groep dedicated iPhone gebruikers neemt gewoon af, je moet echt onder een steen leven wil je niet zien dat echt behoorlijk wat mensen overstappen naar de S8 / Note8.TropischFruit schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:02:
[...]
Ja wat verwacht je zelf? 3 modellen vergelijken met 1 waarvan de 6 al ruim 3 jaar op de markt is![]()
En precies om deze reden heeft nog geen enkele app maker op die lijst zijn iPhone X app uitgebracht. Kennelijk is het niet interessant genoeg. Als het wel interessant genoeg zou zijn, dan waren al die apps al iPhone X compatible. Als +95% non-Phone-X is en de verwachting is dat deze ook niet veel groter wordt. Hoeveel haast zouden die bedrijven eraan geven denk je? Zoals ik nu lees, weinig. Of zie jij dit anders
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
Geen idee wat het is
https://www.dropbox.com/s/ox97r0gnha64e34/image1.jpeg?dl=0
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2017 15:31 ]
Die ken ik nog niet...Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:28:
Wie of wie heeft dit op zijn lockscreen (schakelaartjes rechtsboven)
Geen idee wat het is
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
het dik gedrukte klopt niet.aex351 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:19:
[...]
Zijn reactie is correct. In mijn reactie gaf ik aan dat de doelgroep van de iPhone X juist kleiner is. En in zijn reactie geeft hij een voorbeeld waarom dat zo is. Daarnaast zal de doelgroep van de iPhone X klein blijven verwacht ik. Want? prijs. De groep die zoveel kan betalen is simpelweg gewoon kleiner. Daarnaast zijn er nu tig verschillende iPhones te koop, dus zal de groep die een iPhone wil kopen niet perse voor de iPhone X gaan. En verder, ja is Samsung er ook nog. Die toch echt wel hele goede telefoons heeft. De groep dedicated iPhone gebruikers neemt gewoon af, je moet echt onder een steen leven wil je niet zien dat echt behoorlijk wat mensen overstappen naar de S8 / Note8.
En precies om deze reden heeft nog geen enkele app maker op die lijst zijn iPhone X app uitgebracht. Kennelijk is het niet interessant genoeg. Als het wel interessant genoeg zou zijn, dan waren al die apps al iPhone X compatible. Als +95% non-Phone-X is en de verwachting is dat deze ook niet veel groter wordt. Hoeveel haast zouden die bedrijven eraan geven denk je? Zoals ik nu lees, weinig. Of zie jij dit anders
de iPhone 7 was de meest verscheepte telefoon van Q3 2017 met 13,0mil.
de overige zoals de iPhone 8, Phone 8+, Note 8 en Galaxy S8(+) deden het minder respectievelijk:
iPhone 8: 5,4 miljoen
iPhone 8+: 6,6 miljoen
Note 8: 4,4 miljoen
Galaxy S8 + S8 plus: 10,3 miljoen
zelfs de iPhone 6S nog 7,9miljoen.
De x staat er nog niet bij maar dat horen we wel in het volgende kwartaal.
Bron:
https://www.canalys.com/n...ut-ships-iphone-8-q3-2017
Weird, op de Apple Support pagina komt het ook niet voor:Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:28:
Geen idee wat het is
https://support.apple.com/en-us/HT207354
Ah gevonden:
http://cydia.saurik.com/package/com.joemerlino.darkcc/
[ Voor 8% gewijzigd door Nitai op 15-11-2017 15:48 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Heb het bij mij wel gezien, dacht bij het eerste keer installeren van t toestel, hierna ook weer verdwenen, is denkik puur om aan te geven dat je daar in de settings komtVerwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:28:
Geen idee wat het is
Verwijderd
Dat zou kunnen inderdaad...SP75 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:49:
[...]
Heb het bij mij wel gezien, dacht bij het eerste keer installeren van t toestel, hierna ook weer verdwenen, is denkik puur om aan te geven dat je daar in de settings komt
P.S.
Je hebt gelijk..
1 keer het settings scherm naar beneden getrokken vanuit de rechter boven hoe en het komt nooit meer..
Had dit bij mij nooit gezien... (of niet opgelet)
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2017 15:54 ]
In mijn control center heb ik volume op allerlaagst, echter als ik bijv op whatsapp berichten typ hoor ik nog een typ geluidje. Maar dat is zo hard, dat het lijkt alsof ik volume op max heb....
Verwijderd
Je hebt beltoon en audio geluid zeg maar.scoopyoo schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:54:
Hebben meer mensen last van het onderstaande?
In mijn control center heb ik volume op allerlaagst, echter als ik bijv op whatsapp berichten typ hoor ik nog een typ geluidje. Maar dat is zo hard, dat het lijkt alsof ik volume op max heb....
Je kan ook de optie aanzetten dat je met je volume toetsen de beltoon aan kan passen.
Thanks!Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:56:
[...]
Je hebt beltoon en audio geluid zeg maar.
Je kan ook de optie aanzetten dat je met je volume toetsen de beltoon aan kan passen.

Nais.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Daarnaast vind ik het grotere scherm zeer prettig, Face ID werkt zeer prettig, en voor de rest is het echt gewoon weer een iPhone. Fijne reactie van het touchscreen, gewoon zoals altijd. Accuduur is ook top, na 1 dag gebruik nog 50% over.
Home Assistant | ☀️ 2900 Wp PVOutput | 🔋 Tesla Model 3 RWD 2024
de Silver Gebroken Wit iPhone X is toch wel echt een stukje master design he
zegt hij die eerst zweerde bij de Space Grey X
Dat doet een iPhone anders dan een X ook.wrcveen schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:17:
Als ik unlock met faceid en daarna omhoog swipe kom ik in de app waarmee ik de X heb afgesloten. Is het mogelijk om meteen op de homescreen te komen zonder nogmaals omhoog te swipen?
Zorgen dat je hem locked als je op het homescreen bent, is bij elke iPhone hetzelfde.wrcveen schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:17:
Als ik unlock met faceid en daarna omhoog swipe kom ik in de app waarmee ik de X heb afgesloten. Is het mogelijk om meteen op de homescreen te komen zonder nogmaals omhoog te swipen?
Hebben jullie 'm aan of uitstaan? En wat is jullie ervaring?
Ik vind dit ‘genie’ effect juist super mooi! Zou het nooit uit willen zetten.Geert1976 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:22:
ik heb Reduce Motion aangezet, ik vind die zwevende animaties bij open en sluiten van de apps, ietwat irritant.
Wel zou ik die balk onderin uit willen kunnen zetten. Ik weet dat het er zit dus verberg het gewoon Apple!
Reduce motion staat hier niet aan. Dat vind ik maar lelijk eigenlijk.Geert1976 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:22:
ik heb Reduce Motion aangezet, ik vind die zwevende animaties bij open en sluiten van de apps, ietwat irritant.
Persoonlijke tegenvallers:
-Het stainless steel krast als een malle, in mijn hoesje (orginele apple case) aan de onderkant, met gewoon normaal dagelijks gebruik. Ik heb mij er maar bij neergelegd en poets ze er wel uit als het gaat storen. Dat schijnt gelukkig heel makkelijk te gaan. Alleen vraag me dan wel af of de smurrie niet in je speaker openingen en lightning poort gaat zitten. Goed afplakken denk ik!
-Daar kan de telefoon zelf niets aan doen, maar: App support! Ik mis nog een update van Google Inbox, Ziggo Go, Spotify en nog een aantal grote jongens. Daarnaast zijn sommige slordig geoptimaliseerd: Google Earth zit de tekst onderin dwars door het swipe balkje onderin, en dat vind ik sowieso niet zo elegant, dat swipe balkje onderin gaat vaak dwars door de content in apps! Oplossing: haal dit balkje weg als je actief door content scrold.
-Sommige apps kun je alleen landscape gebruiken. Dan valt de app ook niet meer met de iPhone in portrait stand weg te swipen. Dat vind ik een beetje vreemd als je de telefoon draait zou het swipe balkje weer anders moeten orienteren wat mij betreft.
-Modem: Waarom heb ik een Intel modem die geen CDMA ondersteund? Sommige anderen krijgen een Qualcomm modem die het wel ondersteund (en al het andere wat de intel ook heeft)? Nu snap ik dat hier CDMA niet heel boeiend is, maar in sommige landen op sommige netwerken weer wel. Ik koop een duur aparaat en dan verwacht je toch ook het beste?
-Soms heimwee naar Touch ID, maar eigenlijk alleen als hij plat op tafel ligt en unlocked moet worden...
Wel goed:
-Het gruwelijk mooie scherm, prachtig contrast, de verticale extra ruimte vind ik ideaal, met het toetsenbord in beeld lekker veel ruimte daarboven.
-Face ID werkt fantastisch, en juist in apps heel erg vlot... hij herkent je voor dat je wat hoeft te doen.
-De batterij! Gaat super lang mee 😁
-Form factor: ik vind het perfect!
-Geluid is echt super, kan hard zonder vervorming en het klinkt mooi stereo.
-Fantastisch Design.
-De camera’s zijn top
-De taptic engine voelt zoveel beter kwa tikjes die deze geeft, beter dan mijn 6s!
-Ik was eerst teleurgesteld in true tone, vond het te geel, maar kan nu niet meer zonder, het geel valt me minder op en het is rustiger voor de ogen.
-Hij is bloed snel 😎
Apps die jij “slordig” noemt zijn nog niet geoptimaliseerd. Ze schalen alleen “goed” mee.duncanvdlinden schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:51:
-Daar kan de telefoon zelf niets aan doen, maar: App support! Ik mis nog een update van Google Inbox, Ziggo Go, Spotify en nog een aantal grote jongens. Daarnaast zijn sommige slordig geoptimaliseerd: Google Earth zit de tekst onderin dwars door het swipe balkje onderin, en dat vind ik sowieso niet zo elegant, dat swipe balkje onderin gaat vaak dwars door de content in apps!
Iets anders maar redelijk dezelfde uitwerking.
Apps die niet kunnen schalen zijn vaak de apps met vaste content, games, video enz.
Precies maar toch denk ik dat ik uberhaupt dat balkje onderin niet over mijn content wil zien, ook als je in safari aan het scrollen ben zie ik hem slordig dwars over letters heen. Apple zou hem dan moeten verbergen, veel eleganter!Donstil schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:56:
[...]
Apps die jij “slordig” noemt zijn nog niet geoptimaliseerd. Ze schalen alleen “goed” mee.
Iets anders maar redelijk dezelfde uitwerking.
Apps die niet kunnen schalen zijn vaak de apps met vaste content, games, video enz.
Of: Pas zichtbaar maken als je daadwerkelijk in de buurt komt met je vinger! Hoe cool zou dat zijn als ze dat technisch voor elkaar kregen!
Die balk wordt nog wel dunner verwacht ik en zodra de homeknop loze iPhone gemeengoed is verdwijnt hij helemaal, daar is het nu nog te vroeg voor.duncanvdlinden schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:02:
[...]
Precies maar toch denk ik dat ik uberhaupt dat balkje onderin niet over mijn content wil zien, ook als je in safari aan het scrollen ben zie ik hem slordig dwars over letters heen. Apple zou hem dan moeten verbergen, veel eleganter!
Of: Pas zichtbaar maken als je daadwerkelijk in de buurt komt met je vinger! Hoe cool zou dat zijn als ze dat technisch voor elkaar kregen!
Dat hoop ik. Ook zou een betere optie zijn dat hij sowieso verdwijnt als je door content aan het scrollen ben in een app of site, dan ben je bezig en ben je sowieso niet van plan de app weg te swipen. Sta je dan even stil en raak je het scherm niet meer aan laat hem dan weer subtiel verschijnen met een translucent effect. Maargoed dat zijn denk ik ideeën die Apple zelf ook wel heeft maar het inderdaad nog te vroeg vind...Donstil schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:08:
[...]
Die balk wordt nog wel dunner verwacht ik en zodra de homeknop loze iPhone gemeengoed is verdwijnt hij helemaal, daar is het nu nog te vroeg voor.
4k60 hier. Met nog 236 GB vrij zit ik nog wel even goedposttoast schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:18:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie de camera hebben ingesteld. Ik neig naar 4K @ 60fps, zodat de beelden die ik van mijn kinderen schiet flink future proof zijn. Maar 400MB per minuut, pffff
Ik heb m op 1080 60 staan. Voor normale filmpjes die de tv nooit halen vind ik dat genoeg. Voor speciale dingen zet ik m handmatig op 4K 60. Heb een 256 maar met een lading foto’s en muziek nu nog 130GB vrijposttoast schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:18:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie de camera hebben ingesteld. Ik neig naar 4K @ 60fps, zodat de beelden die ik van mijn kinderen schiet flink future proof zijn. Maar 400MB per minuut, pffff
Pura Vida
Same here!!!Donstil schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:21:
[...]
4k60 hier. Met nog 236 GB vrij zit ik nog wel even goed
Hoe gaat het bij jullie met die portret modus trouwens, en dan met name toneel licht (mono)? Ik krijg daar echt geen goede foto's mee....
Die cirkel wordt wel geel, maar als ik dan kijk naar de foto past hij vaak het effect niet toe óf hij snijdt delen van het onderwerp weg om dit zwart te maken...
Moet het onderwerp aan bepaalde voorwaarden voldoen?
Volgens mij is stage light echt gemaakt voor gezichten en niet voor onderwerpen. Denk dat daar het probleem ligt.smoken schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:29:
[...]
Same here!!!
Hoe gaat het bij jullie met die portret modus trouwens, en dan met name toneel licht (mono)? Ik krijg daar echt geen goede foto's mee....
Die cirkel wordt wel geel, maar als ik dan kijk naar de foto past hij vaak het effect niet toe óf hij snijdt delen van het onderwerp weg om dit zwart te maken...
Moet het onderwerp aan bepaalde voorwaarden voldoen?
Dat gaat ook nog niet helemaal lekker...maar misschien moet ik eens wat geduldiger testen ;-)Fuwor schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:37:
[...]
Volgens mij is stage light echt gemaakt voor gezichten en niet voor onderwerpen. Denk dat daar het probleem ligt.Hoe ziet het eruit als je met goed licht een foto van jezelf of iemand anders maakt?
Tot nu toch valt me op dat hij bij deze modus vaak de flits gebruikt, en dat is bij gezichten niet handig (rode ogen). Nu kun je dat wel weer aanpassen in de foto app, maar dat is ook niet 100% top.
Maar ok: gezichten en goed licht. Ik ga testen ;-)
Kraakt die altijd? Kraken heeft doorgaans met een defecte speaker of een te hoog volume te maken.MisterJoJo schreef op woensdag 15 november 2017 @ 23:38:
Deze vraag is waarschijnlijk allang gesteld hier, maar wat moet ik doen als de speaker van mijn X kraakt? Heb al Gegoogled en meer mensen hebben er last van. Omruilen of is het echt softwarematig? Alvast bedankt voor het antwoorden!
Ondanks de negatieve verhalen over de hoge prijs, verder weinig vernieuwend tov Samsung vind ik dat het mijn verwachtingen overtreft!
Ik kom van een iPhone 6s nu naar de X, gebruik het toestel zakelijk. Privé heb ik daarnaast een Samsung S8 wat overigens ook een heel fijn toestel is! Maar.... hoewel de s8 Iris scan / gezichtsherkenning heeft, valt dat volledig in het niet bij faceID van Apple. Het werkt en het werkt gewoon goed. Werkt het ook wel eens niet? Ja! Maar binnen dezelfde toleranties als m’n S8... die pakt m’n fingerprint ook wel eens niet (en die is bij de s8 van alle authenticatie methodieken toch het meest accuraat).
Scherm is fantastisch, al is de Notch wennen, maar ik persoonlijk vind het niet storen en ben er al aan gewend, Maargoed dat is dan ook een persoonlijk dingetje
Ondanks de belachelijk hoge prijs erg blij met m’n aankoop!
Ik denk dat ik er toch maar even iemand naar laat kijken in Den Haag....
Dit dus, maar bij mij is het gebied wat groter:
http://www.idownloadblog....-bubbles-display-banding/
Verwijderd
En het veranderen van dit soort instellingen graag meteen vanuit de foto app Apple!!Maverick2001 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:28:
[...]
Ik heb m op 1080 60 staan. Voor normale filmpjes die de tv nooit halen vind ik dat genoeg. Voor speciale dingen zet ik m handmatig op 4K 60. Heb een 256 maar met een lading foto’s en muziek nu nog 130GB vrijschiet lekker op
En niet de foto app verlaten en dan via instellingen - camera daar pas zaken kunnen aanpassen
Het viel me wel op dat iCloud Photo Library weer zelf gaat scannen voor personen, dat zou Apple toch in de cloud bewaren??
Normaal wil dat wel eens gebeuren als je de iPhone tussentijds aan de lader legt, maar gisteren met 100% eraf gehaald en gewoon gaan gebruiken. Kan dit een Bug zijn? Ik draai de laatste iOs versie, geen beta.
Zoek even op macrumors / reddit. Dit is 1 van de bekende "bugs" als ik me niet vergis. Er zijn mensen die hun X ervoor hebben kunnen omruilen, maar het lijkt een software issue te zijn.MisterJoJo schreef op woensdag 15 november 2017 @ 23:38:
Deze vraag is waarschijnlijk allang gesteld hier, maar wat moet ik doen als de speaker van mijn X kraakt? Heb al Gegoogled en meer mensen hebben er last van. Omruilen of is het echt softwarematig? Alvast bedankt voor het antwoorden!
[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 16-11-2017 21:09 ]
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Geheugenkaart is weer een los element en uiteindelijk goed beschouwd bedrog van de leverancier, nergens voor nodig
[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 16-11-2017 21:09 ]
Het is weer bijna September 2026 :)
Dan loopt er een app contineu op de achtergrond te draaien, daardoor blijven ze synchroon lopen.pdavie2311 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 07:47:
Wederom lopen mijn standby en gebruik bij batterij synchroon aan elkaar.
Normaal wil dat wel eens gebeuren als je de iPhone tussentijds aan de lader legt, maar gisteren met 100% eraf gehaald en gewoon gaan gebruiken. Kan dit een Bug zijn? Ik draai de laatste iOs versie, geen beta.
Ben uit werk gelijk naar de apple store gegaan zonder afspraak om te kijken of zij iets wisten hoe of wat..
Nou kan je zeggen ben nog nooit zo goed geholpen bij de apple store! Ik kon me aanmelden bij de technische dienst moest half uurtje wachten werd vriendelijk geholpen en degene die mij hielp zag ook dat dit een hardware fout was aangezien niks werkte wat je maar kon bedenken. "wij gaan je helpen"was de reactie van medewerker van apple.
Binnen 30 minuten liep ik naar buiten met een gloednieuwe iphone zonder enige gezeik of gezeur
Nu lekker spelen met mijn nieuwe iphone en moet zeggen het werkt echt als een speer! Was na 10 minuten al helemaal vergeten dat er geen home-button op zit, en tot nu toe nog niks tegen gekomen wat me niet bevalt! Batterij sinds gisteravond met het nodige gebruiken en gespeel ben ik erg tevreden.
Dat moet je dan wel kunnen zien bij gebruik? Safari staat bovenaan met 19%..Valt mee lijkt meDennischo schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:21:
[...]
Dan loopt er een app contineu op de achtergrond te draaien, daardoor blijven ze synchroon lopen.
Iets vergelijkbaars gehad met een iPad, delen van het scherm bleven hand afdrukken hardnekkig zitten,Sfynx schreef op donderdag 16 november 2017 @ 01:46:
Hebben meer mensen dat op bepaalde delen van het schem wel vet blijft hangen en op andere delen niet? Alsof de vetafstotende coating er niet overal zit, er zit zeg maar een gebied op het schem wat niet vet wordt en eromheen weer wel
Ik denk dat ik er toch maar even iemand naar laat kijken in Den Haag....
Dit dus, maar bij mij is het gebied wat groter:
http://www.idownloadblog....-bubbles-display-banding/
Via Amac ter reparatie aangeboden, en via Apple een nieuwe gekregen.
Here is what I did to fix the problem and any one of these might fix it and I am not sure which one actually fixed it so here are things to try....
FIRST OF ALL MAKE A GOOD BACKUP BY CONNECTING YOUR iPHONE TO YOUR COMPUTER AND USING ITUNES.
1. If you are running Facebook on your phone then delete it and reinstall it as this app is one of the biggest culprits. Takes 5 minutes and might fix it.
2. Then do a soft reset....the way you do a soft reset on the iPhone 7 or 7 Plus is DIFFERENT THAN PREVIOUS iPHONES. Due to the new home button requiring power to work, Apple has changed the buttons used to force a restart. You now need to hold the wake andvolume down buttons at the same time. After a few seconds of holding in the buttons, the Apple logo will appear on your iPhone's display, indicating it has restarted, and you should be back in business. This takes only a minute or so..
3. I then "Reset all Settings" by going to Settings>General>Reset >Reset all Settings. AGAIN MAKE SURE YOU HAVE A GOOD UP TO DATE BACKUP DONE BEFORE YOU DO THIS. I didn't think this step did much and this doesn't erase content but you lose all your settings like wifi connections and passwords etc so i decided I didn't want to lose them all so then went to next step. This takes about 10 minutes.
4. I then connected my iPhone 7 Plus to my computer and restored my backup with iTunes. This takes an hour or two as I have a lot of apps and data.
5, I then went to Settings and scrolled down and turned off the "Allow Notifications" on each app that I could live without notifications. takes 10 minutes...
6. I then charged my computer fully and VOILA it was fixed and the way I know this is I went to Settings>General>Battery and scroll all the way down and look at TIME SINCE LAST FALL CHARGE and NOW THE STANDBY TIME IS MUCH HIGHER THAN THE USAGE TIME AND THE BATTERY IS WORKING FINE AND NOT DRAINING ANYMORE THAN NORMAL.
Tjemig! Wat een gedoe man! Ze praten trouwens niet over de X hier?Geert1976 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:45:
@pdavie2311 , probeer anders onderstaande eens (dit heeft bij meerdere gebruikers met een vergelijkbaar probleem uitkomst geboden) :
Here is what I did to fix the problem and any one of these might fix it and I am not sure which one actually fixed it so here are things to try....
FIRST OF ALL MAKE A GOOD BACKUP BY CONNECTING YOUR iPHONE TO YOUR COMPUTER AND USING ITUNES.
1. If you are running Facebook on your phone then delete it and reinstall it as this app is one of the biggest culprits. Takes 5 minutes and might fix it.
2. Then do a soft reset....the way you do a soft reset on the iPhone 7 or 7 Plus is DIFFERENT THAN PREVIOUS iPHONES. Due to the new home button requiring power to work, Apple has changed the buttons used to force a restart. You now need to hold the wake andvolume down buttons at the same time. After a few seconds of holding in the buttons, the Apple logo will appear on your iPhone's display, indicating it has restarted, and you should be back in business. This takes only a minute or so..
3. I then "Reset all Settings" by going to Settings>General>Reset >Reset all Settings. AGAIN MAKE SURE YOU HAVE A GOOD UP TO DATE BACKUP DONE BEFORE YOU DO THIS. I didn't think this step did much and this doesn't erase content but you lose all your settings like wifi connections and passwords etc so i decided I didn't want to lose them all so then went to next step. This takes about 10 minutes.
4. I then connected my iPhone 7 Plus to my computer and restored my backup with iTunes. This takes an hour or two as I have a lot of apps and data.
5, I then went to Settings and scrolled down and turned off the "Allow Notifications" on each app that I could live without notifications. takes 10 minutes...
6. I then charged my computer fully and VOILA it was fixed and the way I know this is I went to Settings>General>Battery and scroll all the way down and look at TIME SINCE LAST FALL CHARGE and NOW THE STANDBY TIME IS MUCH HIGHER THAN THE USAGE TIME AND THE BATTERY IS WORKING FINE AND NOT DRAINING ANYMORE THAN NORMAL.
nee, het is een oplossing van iemand met een iPhone op iOS 10.pdavie2311 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:54:
[...]
Tjemig! Wat een gedoe man! Ze praten trouwens niet over de X hier?
De uitkomst was bij velen positief.
''nooit geschoten is altijd mis''
Haha, ik denk dat dit de oplossing was, en die kloten FB app natuurlijk. de rest is overbodig.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Het zou interessant zijn als je een review zou schrijven aangezien je zowel de S8 alsook de X gebruikt, en daarmee echt goed kan vergelijken vanuit dagelijkse ervaring.AiR60 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 00:27:
Vanmiddag Sg 256 binnen gekregen.
Ondanks de negatieve verhalen over de hoge prijs, verder weinig vernieuwend tov Samsung vind ik dat het mijn verwachtingen overtreft!
Ik kom van een iPhone 6s nu naar de X, gebruik het toestel zakelijk. Privé heb ik daarnaast een Samsung S8 wat overigens ook een heel fijn toestel is! Maar.... hoewel de s8 Iris scan / gezichtsherkenning heeft, valt dat volledig in het niet bij faceID van Apple. Het werkt en het werkt gewoon goed. Werkt het ook wel eens niet? Ja! Maar binnen dezelfde toleranties als m’n S8... die pakt m’n fingerprint ook wel eens niet (en die is bij de s8 van alle authenticatie methodieken toch het meest accuraat).
Scherm is fantastisch, al is de Notch wennen, maar ik persoonlijk vind het niet storen en ben er al aan gewend, Maargoed dat is dan ook een persoonlijk dingetje
Ondanks de belachelijk hoge prijs erg blij met m’n aankoop!
Ik heb zelf vele iPhones en Android toestellen gebruikt, en gebruik de S8 naar volle tevredenheid sinds hij uit is. Fantastische telefoon, alleen mega kwetsbaar (heb al m'n 2e exemplaar en ook hier alweer een barstje in het glas).
Ik zie persoonlijk geen enkele rechtvaardiging voor de prijs van een X, het zijn vergelijkbare toestellen, beiden heel geslaagd, met beide enkele plussen en minnen die meer persoonlijk zijn.
Vraag me oprecht af waarom iemand 2x zo veel zou betalen voor een X, misschien kun jij het uitleggen aan de hand van je dagelijkse ervaringen?
[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 16-11-2017 09:14 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Daar ga je prat op, want ze zijn hardwarematig totaal verschillend en het os is ook totaal anders, qua verdien model, en de AR mogelijkheden op de chip zijn ook totaal anders van elkaar.Timewa schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:13:
[...]
Ik zie persoonlijk geen enkele rechtvaardiging voor de prijs van een X, het zijn vergelijkbare toestellen, beiden heel geslaagd, met beide enkele plussen en minnen die meer persoonlijk zijn.
Vraag me oprecht af waarom iemand 2x zo veel zou betalen voor een X, misschien kun jij het uitleggen aan de hand van je dagelijkse ervaringen?
Porsche en Ferrari ga je (kan je) ook de prijs niet vergelijken.
nee, maar die mogelijke oplossing waar ik het eerder of had, werkte ook met mensen die gelijklopende usage en standby tijden hadden.pdavie2311 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:47:
Voor de goede orde! Ik heb geen batterij drains of zo hoor!
En ik zeg ook niet direct dat het jou ook daadwerkelijk zal helpen...probeer alleen maar met je mee te denken en komen tot een oplossing
Was niet op jou Geert! Krijg tips over syncen en pushmeldingen etc, maar dat heb ik naar mijn idee al geoptimaliseerd. Super voor het meedenken daarin, maar inderdaad gaat het om usage en stand-by...Geert1976 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:50:
[...]
nee, maar die mogelijke oplossing waar ik het eerder of had, werkte ook met mensen die gelijklopende usage en standby tijden hadden.
En ik zeg ook niet direct dat het jou ook daadwerkelijk zal helpen...probeer alleen maar met je mee te denken en komen tot een oplossing
[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:13 ]
In den haag geweest :-) Bij mij was het zo geregeld hoefde alleen even te wachten en ze gingen kijken of ze hetzelfde toestel achter hadden liggen. En dat hadden ze kon gelijk meenemen!Mar.tin schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:00:
[...]
Ben je in Amsterdam of Haarlem geweest?
Ik heb het aanbod liggen om hem op te sturen, maar dan zit ik zonder toestel, en dat vind ik wel gedoe
[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:13 ]
Nee dat klopt, dat was ik die de tips gaf, is ook meer een algemene tip, en zag geert zijn reactie als optie om het even aan te stippen, en toen de jouwe, en nu deze haha.pdavie2311 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:53:
[...]
Was niet op jou Geert! Krijg tips over syncen en pushmeldingen etc, maar dat heb ik naar mijn idee al geoptimaliseerd. Super voor het meedenken daarin, maar inderdaad gaat het om usage en stand-by...
Ik bedoel het, zodat je het even opnieuw aan en uit zet, dan wordt het goed doorgevoerd. Meesten snappen dat niet, en zeggen dat het dan goed staat, maar ik zal dat het er in vervolg ook eens bij zetten.
Staat in mijn berichtje, zonder afspraak en had geluk dat er iemand was afgevallen voor zijn of haar afspraak zodat ik er tussen kon worden gepropt. Dus al met al veel geluk gehadMar.tin schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:03:
[...]
Afspraak gemaakt? Of gewoon binnen gelopen?
[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:13 ]
Verwijderd
Geheugenkaart ?henklbr schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:13:
[...]
Kan hij de opnames niet op je geheugenkaart opslaan?
Ja dat.is wel nodig als je maar Max 64 GB hebt als optie.
Enne voor jouw geen probleem want je kan toch geen 4K filmen met 60FPS
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:28:
[...]
Geheugenkaart ?
A person who never made a mistake never tried anything new.
Zojuist ook de Pathé app (niet vernoemd in release notespdavie2311 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:42:
Outlook app ook aangepast voor de X!
Wel is alles nog niet perfect uitgelijnd...
Gisteren ook naar gezocht in de Apple Store. Als je de Apple Watch gen3 hebt dan zouden alle Qi laders moeten werken. Gen2 echter werkt met een eigen systeem en kan dus niet op een normale Qi lader.UncleSam schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:56:
Iemand een tip voor een goede wireless combi lader voor mijn apple watch en IPhone X. Kan niet zo snel een lader vinden waarop beide wireless opgeladen kunnen worden.
Wat ik wel heb gezien is een houder voor je telefoon en watch. Heel stijlvol, maar ook heel duur. Kost iets van160 euro.
Daarnaast heeft IKEA goedkope Qi laders, sommige icm een lamp.
Verwijderd
Ook X support voor Google Keep (Niet vermeld)kevintjuh93 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:01:
[...]
Zojuist ook de Pathé app (niet vernoemd in release notes)
Wel is alles nog niet perfect uitgelijnd...
Gaat sneller als destijds de support van de plus modellen
das wel nice.SP75 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:36:
Vraagje, kon geen antwoord op krijgen maar het schijnt dat je de camera en zaklamp icoon kan hiden in de lockscreen?
snelle google leert me dat je dat via restrictions (sorry heb de phone in het Engels) kan doen, echter dan werken ze dus helemaal niet meer.
no comment
Yep. Kies Instellingen --> Bedieningspaneel --> Pas regelaars aan --> en kies de gewenst regelaars in of uit schakelen.SP75 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:36:
Vraagje, kon geen antwoord op krijgen maar het schijnt dat je de camera en zaklamp icoon kan hiden in de lockscreen?
Ik heb even een vraag over deze review op YouTube die ik tegen kwam.
Het lijkt erop dat dit filmpje een aspect ratio heeft die goed op de iPhone x past, maar ik kan het beeld niet vullend maken.
Iemand enig idee wat de aspect ratio is en waarom je dit niet beeldvullend kan maken?
Dit geld alleen voor het Bedieningspaneel niet voor het lockscreen (waar zijn vraag over gaat)UncleSam schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:18:
[...]
Yep. Kies Instellingen --> Bedieningspaneel --> Pas regelaars aan --> en kies de gewenst regelaars in of uit schakelen.
Indeed: komt door de "Amerikaanse"-versie (Snapdragon) -> die kan dat niet aanVerwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:28:
[...]
Geheugenkaart ?
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Misschien geen discussie voor hier maar de Samsung chip ondersteund ook geen 4k60 dacht ik.henklbr schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:51:
[...]
Indeed: komt door de "Amerikaanse"-versie (Snapdragon) -> die kan dat niet aan
Mijn Anker laadt niet mijn series 3 Watch op hoor. Alleen de X pakt hij...HenkEisDS schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:18:
[...]
Gisteren ook naar gezocht in de Apple Store. Als je de Apple Watch gen3 hebt dan zouden alle Qi laders moeten werken. Gen2 echter werkt met een eigen systeem en kan dus niet op een normale Qi lader.
Wat ik wel heb gezien is een houder voor je telefoon en watch. Heel stijlvol, maar ook heel duur. Kost iets van160 euro.
Daarnaast heeft IKEA goedkope Qi laders, sommige icm een lamp.
Kloptpdavie2311 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:30:
[...]
Mijn Anker laadt niet mijn series 3 Watch op hoor. Alleen de X pakt hij...
Dit mag welDonstil schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:59:
[...]
Misschien geen discussie voor hier maar de Samsung chip ondersteund ook geen 4k60 dacht ik.
[ Voor 36% gewijzigd door Jaymone op 16-11-2017 14:35 ]
Het is weer bijna September 2026 :)
Verwijderd
De Exynos wel hoor.Donstil schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:59:
[...]
Misschien geen discussie voor hier maar de Samsung chip ondersteund ook geen 4k60 dacht ik.
Dan ben ik verkeerd geinformeerd door een apple medewerker...pdavie2311 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:30:
[...]
Mijn Anker laadt niet mijn series 3 Watch op hoor. Alleen de X pakt hij...
Deze had ik daar gezien trouwens: www.belkin.com/us/F8J183-APL/p/P-F8J183-APL/?ref=CJ
Wel stuk duurder in de Apple Store.
Ik begreep in de DM met Henk dat de CPU het idd wel aankan maar de doorvoersnelheid inten (mede door de SD support) niet.
Voor de eindgebruiker heeft dat natuurlijk dezelfde uitwerking namelijk dat het opnemen niet mogelijk is.
Ik kan namelijk niet meer bellen met mijn Iphone X via whatsapp, dit werkt op mijn oude iphone 6 zonder problemen. Bij het bellen maakt hij verbinding maar verbreekt onmiddelijk. Ook iemand die mij belt wordt als ik opneem onmiddellijk verbroken. Wat wel werkt is een chatbericht versturen.
Ik heb al alles geprobeerd, toestel hard reset, whatsapp opnieuw geinstalleerd, alle instellingen nagelopen, wifi en mobiele data staat aan, ik heb een normale wifi verbinding en die werkt perfect.
Heeft hier iemand ervaring mee ?
[ Voor 18% gewijzigd door mcenet op 16-11-2017 16:43 . Reden: gewijzigd ]
Huh? Dat vlak (waar je de tekst ingeeft bedoel je toch?) zit bij mij ruim onder het laatste berichtje?pdavie2311 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:59:
Trouwens WhatsApp is lelijk op de X of niet? Laatste berichtje kun je helemaal niet zien door het grote grijze vlak eronder.
Ik kan in ieder geval alle berichten goed lezen ..
Jawel: die kan het wel aan; maar door de Amerikaanse Snapdragon (SD = afkorting)-variant is dit niet ge-enabled op de Exynos-devices... (Samsung wil geen verschil maken met de Internationale & Amerikaanse modellen)...Donstil schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:13:
[...]
Ik begreep in de DM met Henk dat de CPU het idd wel aankan maar de doorvoersnelheid inten (mede door de SD support) niet.
Voor de eindgebruiker heeft dat natuurlijk dezelfde uitwerking namelijk dat het opnemen niet mogelijk is.
Hier werkt WhatsApp als een zonnetje.pdavie2311 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:59:
Trouwens WhatsApp is lelijk op de X of niet? Laatste berichtje kun je helemaal niet zien door het grote grijze vlak eronder.
Ik zie alle berichten keurig netjes.
voor de Vimeo 'addicts' onder ons, deze video app heeft nu ondersteuning voor de iPhone X én HDR gekregen met de laatste update
[ Voor 16% gewijzigd door _Bailey_ op 16-11-2017 17:27 ]
Gewoon even een interessevraag: wat doe je eigenlijk in godsnaam in dit topic?henklbr schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:51:
[...]
Indeed: komt door de "Amerikaanse"-versie (Snapdragon) -> die kan dat niet aan
Je bent een Samsung gebruiker en hebt duidelijk geen intentie om ooit een iPhone te kopen.
Ik zou als iPhone gebruiker bijvoorbeeld niet weten waarom ik het Samsung Note huppeldepup topic zou moeten bezoeken.
Laten we het gezellig houden.
[ Voor 127% gewijzigd door Hoedje op 16-11-2017 21:12 ]
Graag een TR maken.
[ Voor 95% gewijzigd door Hoedje op 16-11-2017 21:12 ]
Wel fijn dat je me meteen weet te vertellen dat ik mijn horizon moet verbreden
Tot zover mijn interesse in je beweegredenen.
[ Voor 32% gewijzigd door Hoedje op 16-11-2017 21:12 ]
Nou ik begrijp dat juist wel eigenlijk. Je wilt als Samsung liefhebber toch graag weten welke nieuwe features Samsung volgend jaar gaat introducerenWootism schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:35:
[...]
Gewoon even een interessevraag: wat doe je eigenlijk in godsnaam in dit topic?
Je bent een Samsung gebruiker en hebt duidelijk geen intentie om ooit een iPhone te kopen.
Ik zou als iPhone gebruiker bijvoorbeeld niet weten waarom ik het Samsung Note huppeldepup topic zou moeten bezoeken.
Wat een heerlijk toestel!
- perfect formaat telefoon
- voelt heerlijk in de hand (@Geert1976 rustig an
- prachtig scherm
- vloeiend en bloedsnel
- faceID werkt perfect en is erg handig
- gestures i.p.v. homeknop is super intuïtief
- uitstekende batterijduur
- geweldige camera
- geweldige stereo speakers
- draadloos laden
- love the notch
De 8 Plus heeft inmiddels een nieuw onderkomen gevonden.
Die is hilarisch!Donstil schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:36:
[...]
Nou ik begrijp dat juist wel eigenlijk. Je wilt als Samsung liefhebber toch graag weten welke nieuwe features Samsung volgend jaar gaat introduceren
IPhone 10 met Samsung panel en voor de eerste x draadloos laden. Hi hi.
hahadafmay schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:48:
Zo...laat ik maar eens iets positiefs in de groep gooien dan![]()
Wat een heerlijk toestel!![]()
- perfect formaat telefoon
- voelt heerlijk in de hand (@Geert1976 rustig an)
- prachtig scherm
- vloeiend en bloedsnel
- faceID werkt perfect en is erg handig
- gestures i.p.v. homeknop is super intuïtief
- uitstekende batterijduur
- geweldige camera
- geweldige stereo speakers
- love the notch![]()
De 8 Plus heeft inmiddels een nieuw onderkomen gevonden.
vooral zeer eens met puntje: 1,2,4 en 6. En dan als uitblinker nummer 4: vloeiend en bloedsnel.
Apple heeft het echte rete goed gedaan met iOS 11.1 i.c.m. de iPhone X.
Zit nog steeds beetje te ''knoeien'' met de voor mij meest prettige color settings. Heb gemerkt dat ik een beetje OCD ben als het aankomt op dit oled scherm van de X.
Misschien maar eens een praatgroepje opzoeken ofzo...Zal er toch wel aan geholpen kunnen worden?
Moet lukken...zat mensen te vinden. En ik sluit mij ook gewoon aan voor de gezelligheidGeert1976 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:54:
[...]
haha![]()
![]()
vooral zeer eens met puntje: 1,2,4 en 6. En dan als uitblinker nummer 4: vloeiend en bloedsnel.
Apple heeft het echte rete goed gedaan met iOS 11.1 i.c.m. de iPhone X.
Zit nog steeds beetje te ''knoeien'' met de voor mij meest prettige color settings. Heb gemerkt dat ik een beetje OCD ben als het aankomt op dit oled scherm van de X.
Misschien maar eens een praatgroepje opzoeken ofzo...Zal er toch wel aan geholpen kunnen worden?
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.