Verwijderd

Jieve schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:21:
Ik heb iets vreemds, ik heb net een filmpje gemaakt via de X, echter na 20 seconden filmen is in het midden van de beeld opeens helemaal vervormd.
Beeld gaat dan omhoog omlaag in het midden, de zijkanten blijven wel gewoon goed.
Iets meer info graag.
Welke film stand?
Resolutie en FPS?
Welke structuren? (High efficiency of meest compatible)

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Geert1976 schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:18:
[...]

Benchmarks en batterij testen die diverse tech sites erop los gooien boeien mij persoonlijk vrijwel niets.
Ik geloof prima dat de 8 t.o.v wellicht 0,0003 seconde sneller zal zijn in bijv het openen van een App of 0,04 seconde sneller met het vluchtig bewerken van een foto, maar mij doet het echt weinig.

Wel met je eens dat de 8 een soort van 7S is, een soort van nog verder goed doorontwikkelde 7, incl wireless charging net als de 8 Plus en de X.

De iPhone 8 is een top toestel voor mensen die én zo'n Plus model simpelweg te groot vinden én nooit zo'n astronomisch ;) bedrag zullen neertellen voor een iPhone X.
De iPhone 8 krijgt in mijn optiek een soort van underdog positie tussen de 8 Plus en de X, wat de 8 echt tekort zou doen.
De 8 is een beest van een telefoon die qua snelheid zeer goed mee kan tov de 8 Plus en X (aldus collegae die 'm hebben en waar ik het 1 en ander mocht testen)
Wat vind je zo goed aan faceid eigenlijk?

Faceid is sneller dan ik verwacht had, maar nog steeds trager dan de fingerprint. Vooral het ook nog moeten swipen kost toch extra tijd?

Ik ben 3 jaar geleden juist van de Lumia (Windows Hello) naar Apple overgestapt.

Als ik iets niet gemist heb is het faceid wel.

Youtube: DashcamNL

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:40:
[...]

Iets meer info graag.
Welke film stand?
Resolutie en FPS?
Welke structuren? (High efficiency of meest compatible)
Sorry :)

4K 60 fps.
Normale film stand.
High efficiency

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-11 10:43
dfrenner schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:49:
[...]

Faceid is sneller dan ik verwacht had, maar nog steeds trager dan de fingerprint. Vooral het ook nog moeten swipen kost toch extra tijd?

Ik ben 3 jaar geleden juist van de Lumia (Windows Hello) naar Apple overgestapt.

Vergelijk je nou FaceID met Windows Hello??

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:22
[...]

Ik kan (en wil) niet voor Geert reageren natuurlijk, maar ik moet zeggen dat ook ik FaceID super vind.
Natuurlijk, bij het openen van je iPhone heb je een (extra) handeling nodig, maar ik ervaar die niet als vertragend. De diepere integratie van FaceID daarentegen maakt het een "feestje" ;-)

- berichten worden pas weergegeven als IK naar mijn iPhone kijk. Dat kon bij eerdere modellen ook al, maar dan moest ik op de TouchID knop drukken,....en dan opende mijn iPhone direct. Dus in dit geval is FaceID voor mij snellere

- belvolume gaat omlaag op het moment dat je naar de telefoon kijkt, iets kleins...maar je ziet ( ;-) ) de mogelijkheden.

- openen van APPS (1Password) en automatisch invullen van gebruikersaccounts, ook super!

• BlakHawk
Richard_AFC schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:50:
[...]

Vergelijk je nou FaceID met Windows Hello??
Absoluut, ik zie nog geen verschil in snelheid of mogeljkheden van de Lumia 950.

Enige verschil is dat Windows Hello nog nooit gekraakt is door tweelingen en dat het met zonnebril op altijd werkt...

Oh ja en dat het toestel al 3 jaar oud is 😂

Het blijft één van de beste toestellen die ik ooit gehad heb.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
[...]

FaceID vind ik op zich zeer goed werken. Vooral het inloggen bij apps/sites vind ik geniaal. Ik blijf naar m'n scherm kijken en de identificatie vind plaats en bam! je bent al ingelogd...geen vinger op een knoppie leggen :)
En wat @smoken zonet aangaf; de afhandeling qua notificaties (lockscreen) op de X vind ik in 1 woord: geniaal

Maar er zijn uiteraard ook situaties waar TouchID sneller/beter /vlotter ( you name it ;) ) werkt dan FaceID. Geloof wel dat Apple FaceID nog behoorlijk kan fine tunen.
Je moet gewoon goed beseffen en accepteren dat je een 1st gen device aan het gebruiken bent.

Jony Ive had deze week een interview gegeven waarin hij duidelijk aangaf dat er qua software een hoop vernieuwingen gaan plaatsvinden komend jaar.
Enerzijds zal het vast Marketing 101 van hem zijn, anderzijds ben ik zeer benieuwd wat die vernieuwingen dan concreet zullen gaan worden.

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 12-11-2017 10:04 ]

Verwijderd

Jieve schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:50:
[...]

4K 60 fps.
Normale film stand.
High efficiency
Zal het zo eens bij mij testen.
Laat je weten

Verwijderd

Jieve schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:50:
[...]

4K 60 fps.
Normale film stand.
High efficiency
Net een filmpje gemaakt van 40 seconden (zelfde instellingen) en zie niets vreemds.
Kan je het filmpje delen hier ?
Ben benieuwd hoe dat er uit ziet

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:09:
[...]

Net een filmpje gemaakt van 40 seconden (zelfde instellingen) en zie niets vreemds.
ik krijg een beetje soort van ''Stranger Things'' visioenen bij het filmpje waar @Jieve het over heeft :+ :+

• Jieve
[...]

Heb even een printscreen van een deel gemaakt.
Kan helaas niet de video delen.
https://drive.google.com/file/d/1ez3XZwUiMnn-4l7XibAf_NMWfeaO-KU3/view?usp=sharing

dat loopt dus van boven naar beneden, alleen in het midden van de opname.

[ Voor 14% gewijzigd door Jieve op 12-11-2017 10:17 ]

Verwijderd

Jieve schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:16:
[...]

Heb even een printscreen van een deel gemaakt.
Kan helaas niet de video delen.
https://drive.google.com/file/d/1ez3XZwUiMnn-4l7XibAf_NMWfeaO-KU3/view?usp=sharing

dat loopt dus van boven naar beneden, alleen in het midden van de opname.
Jeetje. Lijkt me niet goed.
Toestel als eens herstart?
Anders mee terug lijkt me.

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:21:
[...]

Toestel als eens herstart?
Anders mee terug lijkt me.
ik zou ook of herstarten of wellicht iOS opnieuw installeren. Dan nog steeds dit soort filmpjes----> retour Apple.

@smoken kan je meer vertellen over retourneren van een iPhone en dan vooral het traject ''Klantenservice'' :9 :9

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:01
Ik merk hierboven een discussie over snelheid van faceid ten opzichte van touchid. Ik merk dat er veel verschil zit in van welke telefoon je vandaan komt. Mijn iPhone 6 weigerde veel vaker dan de touchid van een iPhone 7. Faceid is ten opzichte van de touchid van een iPhone 6 een verademing. Gebruikers die nu een iPhone 7 hebben zie ik vaker twijfelen.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-11 17:33

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:12:
[...]

ik krijg een beetje soort van ''Stranger Things'' visioenen bij het filmpje waar @Jieve het over heeft :+ :+
Gruwelijke serie! Helaas ook alweer klaar met seizoen 2. ;(

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-10 20:43
[...]

Heb t ook even getest. Maar niks vreemds. Hebben jullie ook dat t je voelt dat t al wat warmer wordt tijdens het bekijken van t video? Denk dat t opvalt omdat t van glas is de achterkant?

• SP75
Is het ook normaal dat de zijkanten toch rcht meer roze lijkt als ik even op tweakers ben? Hierna lunkt het toch weer witter te worden ook in andere schermen
grote_oever schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:27:
Ik merk hierboven een discussie over snelheid van faceid ten opzichte van touchid. Ik merk dat er veel verschil zit in van welke telefoon je vandaan komt. Mijn iPhone 6 weigerde veel vaker dan de touchid van een iPhone 7. Faceid is ten opzichte van de touchid van een iPhone 6 een verademing. Gebruikers die nu een iPhone 7 hebben zie ik vaker twijfelen.
Dat is ook logisch natuurlijk.
De 5s en 6 hebben de eerste generatie TouchID en die is een stuk minder dan de tweede.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

dfrenner schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:54:
[...]

Absoluut, ik zie nog geen verschil in snelheid of mogeljkheden van de Lumia 950.

Enige verschil is dat Windows Hello nog nooit gekraakt is door tweelingen en dat het met zonnebril op altijd werkt...
Dat komt omdat niemand het geprobeerd heeft aangezien er geen nieuwswaarde in zit als het lukt, niet door de techniek die beter is.
Geert1976 schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:56:
Maar er zijn uiteraard ook situaties waar TouchID sneller/beter /vlotter ( you name it ;) ) werkt dan FaceID.
Nou ik denk dat je van situaties wel situatie kan maken, naar mijn mening werkt TouchID alleen iets beter bij het unlocken van de telefoon. Daarin is het een fractie sneller. Voor de rest is FaceID de betere.

[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 12-11-2017 11:06 ]

• BlakHawk
Donstil schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:03:
[...]

Dat komt omdat niemand het geprobeerd heeft aangezien er geen nieuwswaarde in zit als het lukt, niet door de techniek die beter is.
Daar geloof ik niets van, natuurlijk is het wel geprobeerd!

Het grootste verschil is dat de Lumia met dubbele infrarood camera de Iris controleerde, waardoor geen enkele zonnebril een probleem vormde.

Faceid scant het gezicht, gezichtsgelaat verandert door een zonnebril, terwijl de Lumia juist door het glas van de zonnebril heen scande...

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 20:18
dfrenner schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:14:
[...]

Het grootste verschil is dat de Lumia met dubbele infrarood camera de Iris controleerde, waardoor geen enkele zonnebril een probleem vormde.

Faceid scant het gezicht, gezichtsgelaat verandert door een zonnebril, terwijl de Lumia juist door het glas van de zonnebril heen scande...
Volgens mij moet je iets meer onderzoek doen voordat je dit soort dingen zegt.
Het is al heel vaak aangetoond dat FaceID controleert of je ogen open zijn en naar het scherm kijken. Dit verandert niet wanneer je een bril op doet..

In deze video zie je dat het prima werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door rdgut op 12-11-2017 11:23 ]

dfrenner schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:14:
[...]

Natuurlijk zal iemand het geprobeerd hebben maar de Lumia 950 was nooit populair en daardoor krijgt dat niet de dezelfde aandacht als een nieuw Apple product.

Daardoor heeft het gewoon erg weinig nieuwswaarde als het je lukt en daardoor wordt het gewoon een stuk minder geprobeerd.

• _Bailey_
  • Niet online
rdgut schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:18:
[...]

Dit verandert niet wanneer je een bril op doet..
herstel:

Er zijn enkele modellen van het merk RayBan waarvan inmiddels bekend is die niet al te best (of gewoon niet) met FaceID werken.
Ik blijf het wel erg gaaf vinden dat in het pikkedonker FaceID gewoon nog super goed werkt (I know, infra red werkt prima in het donker, maar volgens mij nog nooit zo toegepast in een smartphone als nu in de X)

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-11 09:32
Donstil schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:25:
[...]

Thnx. Je eerste YouTube link bewijst precies mijn punt mooi met maar 6k views :*)
Je zei dat het nooit getest was. Lijkt me eerder dat je teveel op Apple sites waardor je dergelijk nieuws gemist hebt.

Echt, ik vind de iPhone X een schitternd apparaat, maar users zoals jij zorgen er voor mij voor dat ik topics als dit zo min mogelijk volg. Geen lol aan. :r
deBennie schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:28:
[...]
Echt, ik vind de iPhone X een schitternd apparaat, maar users zoals jij zorgen er voor mij voor dat ik topics als dit zo min mogelijk volg. Geen lol aan. :r
Nou pijnig jezelf niet, het is niet verplicht om hier te zijn :w

Twee dagen geleden op internet. Vandaag op Tweakers 8)7
Donstil schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:12:
Man op sokken maakt Masker wat FaceID “kan verslaan”

[video]

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 12-11-2017 11:35 ]

Verwijderd

Simpel

Leer het masker in en zet awareness uit.
En het werkt.
Awareness aan en het zal niet werken.

Geen security issue precies wat je verwacht met awareness uit. (Wat hij absoluut heeft uitgezet)

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 20:18
Donstil schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:34:
[...]

Twee dagen geleden op internet. Vandaag op Tweakers 8)7

[...]
Ik denk dat het grootste probleem hier is dat er met zo'n video niks bewezen is. Als ze namelijk met het masker eerst FaceID hebben getraind voor de opname dan is het vrij logisch dat het werkt.
Daarbij hebben ze waarschijnlijk dus het kijken naar het scherm ook uitstaan.
rdgut schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:37:
[...]

Ik denk dat het grootste probleem hier is dat er met zo'n video niks bewezen is. Als ze namelijk met het masker eerst FaceID hebben getraind voor de opname dan is het vrij logisch dat het werkt.
Precies.

• ecm.smits
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-10 21:30
SP75 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 22:53:
[...]

Nee geen harde tik meegemaakt meer inderdaad dat je t dan niet voelt ofzo.

Hoe is het met je accu?
ja heb ik hier ook.

• _Bailey_
  • Niet online
ik ben geen ICT-er, maar is het niet zo dat ELK systeem, dus ook een ontgrendel methodiek van een smartphone, te kraken is zolang je maar het juiste ''gereedschap'' hebt.

Verder heb ik bij filmpjes die gaan over het omzeilen van een ontgrendeling bij een nieuwe smarphone vaak het gevoel van ''wij van WC eend'' en dat niet enkel in het geval van Apple nu, maar dus bij alle smartphone fabrikanten.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:31
Ik had best wel zin in de nieuwe iPhone x. Heb hem vastgehouden en vond het eigenlijk een enorme deceptie.

- Scherm is mooi, maar die van Samsung mooier.
- face id lijkt prima te werken maar is geen voordeel tov touch id.
- telefoon is lelijk in mijn ogen. Net een 3gs.

Blijf dus maar met de 8 plus :).

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Geert1976 schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:58:
[...]

ik ben geen ICT-er, maar is het niet zo dat ELK systeem, dus ook een ontgrendel methodiek van een smartphone, te kraken is zolang je maar het juiste ''gereedschap'' hebt.

Verder heb ik bij filmpjes die gaan over het omzeilen van een ontgrendeling bij een nieuwe smarphone vaak het gevoel van ''wij van WC eend'' en dat niet enkel in het geval van Apple nu, maar dus bij alle smartphone fabrikanten.
Tuurlijk, alles wat een mens ontwikkeld, is met het juiste gereedschap te omzeilen/kraken

Het is weer bijna September 2026 :)

• pdavie2311

pdavie2311

giantgiantus schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:02:
Ik had best wel zin in de nieuwe iPhone x. Heb hem vastgehouden en vond het eigenlijk een enorme deceptie.

En de 8 plus is giantgiantus! ;) Sorry, kon het niet laten, haha!

• Jaymone

Wij van X-eend vinden je mindere ervaring met de X erg jammer maar desalniettemin gefeliciteerd met de 8 Plus, ook een puik van een toestel! d:)b

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:02:
[...]

Tuurlijk, alles wat een mens ontwikkeld, is met het juiste gereedschap te omzeilen/kraken
behalve de vrouw (ook door een mens ontwikkeld) hier thuis, die is niet te omzeilen :+

• SP75
Hoe zit het met je scherm zie je aan de zijkanten wel iets meer rozeaps je bij op tweakers bent. Hierna lijkt t weer weg te gaan.

En wkrdt t gauw warm als je bijv gamed of camera 4k filmt of bekijkt? Kan aan glazen achterkant liggen natuurlijk

Oke, bedankt voor de mededeling, je mening staat genoteerd :P

Veel plezier met je 6sss Plus :+

• ecm.smits
SP75 schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:11:
[...]

Hoe zit het met je scherm zie je aan de zijkanten wel iets meer rozeaps je bij op tweakers bent. Hierna lijkt t weer weg te gaan.

En wkrdt t gauw warm als je bijv gamed of camera 4k filmt of bekijkt? Kan aan glazen achterkant liggen natuurlijk
Het roze valt me niet echt op (of ik stoor me er niet aan). Toestel wordt wel warmer bij 4k film. Maar dat ligt volgens mij idd aan de glazen achterkant.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:31
Donstil schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:22:
[...]

Ja precies daarom had ik wel zin in een nieuwe :). Zeker ook omdat Android geen alternatief is voor me moet ik het hebben van Apple ontwikkelingen :).

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 07:13
Geert1976 schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:23:
[...]

herstel:

Er zijn enkele modellen van het merk RayBan waarvan inmiddels bekend is die niet al te best (of gewoon niet) met FaceID werken.
Ik blijf het wel erg gaaf vinden dat in het pikkedonker FaceID gewoon nog super goed werkt (I know, infra red werkt prima in het donker, maar volgens mij nog nooit zo toegepast in een smartphone als nu in de X)
Pikkedonker met zonnebril op werkt ook :)
Gewoon omdat het kan getest haha.

Hier nog wel altijd problemen met Siri zowel via de Siri knop als via Hé Siri.

Het toestel geeft dan een response (deuntje) maar luistert niet naar input..

Dit is vaak alleen de eerste keer en daarna werkt het wel zoals het hoort.

• SP75
ecm.smits schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:34:
[...]

Het roze valt me niet echt op (of ik stoor me er niet aan). Toestel wordt wel warmer bij 4k film. Maar dat ligt volgens mij idd aan de glazen achterkant.
Bedoel dan ook echt de zijkant links van t scherm soms onder.

Wil je is chechen tijdens ontgrendelen met faceid soms iets trager dan anders. Maar ook bijv tijdens veel scrollen in menu hapering?

Heb je dit bijv ook in twitter? Maar hier hoort t denk k bij ivm inhoud/fotos erin content

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:03:
[...]
[...]

Nou ik denk dat je van situaties wel situatie kan maken, naar mijn mening werkt TouchID alleen iets beter bij het unlocken van de telefoon. Daarin is het een fractie sneller. Voor de rest is FaceID de betere.
Naast dat touch ID sneller werkt met unlocken van de telefoon is een aankoop doen in iTunes ook langzamer geworden. Je moet eerst 2 keer op de rechterknop drukken en vervolgens een fractie van een seconde wachten omdat dan pas FaceID plaats vind.

• Jaymone
UncleSam schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:21:
[...]

Naast dat touch ID sneller werkt met unlocken van de telefoon is een aankoop doen in iTunes ook langzamer geworden. Je moet eerst 2 keer op de rechterknop drukken en vervolgens een fractie van een seconde wachten omdat dan pas FaceID plaats vind.
Dat heb ik ook niet echt begrepen, waarom 2x zijknop indrukken? Weet wel dat Apple Pay ook zo werkt, misschien dat ze het op die manier gelijk willen trekken..?

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 18:45
is er nog een manier om die haptic feedback sterker of zwakker te zetten op de iphone x ? kan zo 123 de optie niet vinden en staat me bij dat het op iphone 7's wel kon

• BlakHawk
En dan gaat de Lumia 950 nog een stapje verder, die doet geen faceid maar heeft retina scanner, scant de bloedvaten achter je Iris met infrarood.
Donstil schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:25:
[...]

Thnx. Je eerste YouTube link bewijst precies mijn punt mooi met maar 6k views :*)
Dat zegt natuurlijk niets over hoe goed het product is.

Iedereen die nooit een Lumia 950 heeft gehad zegt “ach het is maar Windows Phone en dat is ruk”. Iedereen die er één heeft gehad is laaiend enthousiast!

Het probleem waren gewoon bedrijven die niet wilde ontwikkelen. Geen apps, geen leven is gebleken. Ik blijf het zonde vinden en was daarom genoodzaakt naar Apple over te stappen 2 jaar terug.

Nog steeds vond ik het os beter werken en fijner in elkaar zitten.
[...]

Tuurlijk niet, het mooie van infrarood is dat je kunt bewijzen of iets levend is of niet. Een foto of iets degelijks is dan heel snel te elimineren.
Geert1976 schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:58:
[...]

Daar lag juist de potentie van de Lumia 950. Unlocken moest dichterbij het oog dan faceid, maar het keek naar het deel achter de Iris. Dat is voor niemand zichtbaar. Veliger dan een vingerafdruk die he overal achterlaat.
Donstil schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:22:
[...]

Wat flauw...
giantgiantus schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:36:
[...]

Ja precies daarom had ik wel zin in een nieuwe :). Zeker ook omdat Android geen alternatief is voor me moet ik het hebben van Apple ontwikkelingen :).
Ik denk dat je inderdaad nog een jaartje moet wachten voor een écht betere Phone.

Als ik een maand geleden had geweten wat ik nu weet, was ik voor de 7 gegaan en een jaar gewacht...

UncleSam schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:21:
Het kopen en/of installeren van een app is idd irritanter geworden binnen iOS 11.

• ecm.smits
SP75 schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:03:
[...]

Bedoel dan ook echt de zijkant links van t scherm soms onder.

Wil je is chechen tijdens ontgrendelen met faceid soms iets trager dan anders. Maar ook bijv tijdens veel scrollen in menu hapering?

Heb je dit bijv ook in twitter? Maar hier hoort t denk k bij ivm inhoud/fotos erin content
Soms is Face ID wel trager ja. Maar niet storend. Haperingen tijdens veel scrollen heb ik geen last van. Alles blijft vloeiend.

• SP75
ecm.smits schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:58:
[...]

Soms is Face ID wel trager ja. Maar niet storend. Haperingen tijdens veel scrollen heb ik geen last van. Alles blijft vloeiend.
met hapering bedoel ik eigenlijk echt een milliseconde misschien. Hoe gaat het met de accu van je X?

Heb nu 7 uur gebruik en 25 uur standby gehaald en is nu helemaal leeg

• ecm.smits
SP75 schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:31:
[...]

met hapering bedoel ik eigenlijk echt een milliseconde misschien. Hoe gaat het met de accu van je X?

Heb nu 7 uur gebruik en 25 uur standby gehaald en is nu helemaal leeg
accu heb ik nog niet getest. Ik zal er eens op letten

• Nennie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-10 14:05
rico_fxp schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:07:
is er nog een manier om die haptic feedback sterker of zwakker te zetten op de iphone x ? kan zo 123 de optie niet vinden en staat me bij dat het op iphone 7's wel kon
Op de 7 kon je alleen de feedback van de homeknop harder en zachter zetten (3 niveaus)

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:10
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:36:
[...]

Simpel

Leer het masker in en zet awareness uit.
En het werkt.
Awareness aan en het zal niet werken.

Geen security issue precies wat je verwacht met awareness uit. (Wat hij absoluut heeft uitgezet)
[...]

Ik lees dat het met een echt gezicht is ingeleerd en met een 3D printer is nagemaakt.
Verder lijkt het dat ze het niet moeilijk vonden om te doen.

Maar het is natuurlijk een kostbaar iets en niet realistisch voor de gewone gebruiker al kan de toekomst anders uitwijzen.
Denk wel dat Apple zich hiervan bewust moet zijn en dat ze FaceID nog wat aanpassen.

Dus in mijn optiek is het redelijk veilig net als TouchID. Wil je de beste beveiliging dan een wachtwoord gebruiken maar dat is het minst gebruiksvriendelijk.

http://www.bkav.com/d/top...ffective-security-measure

https://nl.hardware.info/...-en-iphone-x-ontgrendelen

Edit: Sorry ik zit ook in een doosje. Het artikel staat allang op Tweakers. 8)7

Verwijderd

Garret1410 schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:20:
[...]

[...]

Ik lees dat het met een echt gezicht is ingeleerd en met een 3D printer is nagemaakt.
Verder lijkt het dat ze het niet moeilijk vonden om te doen.

Maar het is natuurlijk een kostbaar iets en niet realistisch voor de gewone gebruiker al kan de toekomst anders uitwijzen.
Denk wel dat Apple zich hiervan bewust moet zijn en dat ze FaceID nog wat aanpassen.

Dus in mijn optiek is het redelijk veilig net als TouchID. Wil je de beste beveiliging dan een wachtwoord gebruiken maar dat is het minst gebruiksvriendelijk.

http://www.bkav.com/d/top...ffective-security-measure

https://nl.hardware.info/...-en-iphone-x-ontgrendelen

Ja wellicht is het allemaal valide.
Hij geeft zeer weinig informatie en of Awareness nou wel of niet aanstaat etcetera.
Garret1410 schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:20:
Haha en het nieuws is nog van vrijdag ook :+

Ik kan mij nog herinneren dat er bij de komst van TouchID ook dit soort artikelen waren. Zogenaamde security bureaus welke dan met een nagemaakte duim TouchID konden unlocken.

Uiteindelijk hoor je er niets meer van omdat het in de praktijk niet haalbaar is.
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:32:
Ja wellicht is het allemaal valide.
Hij geeft zeer weinig informatie en of Awareness nou wel of niet aanstaat etcetera.
De reden dat hij dat niet benoemd zegt wel genoeg zou je zeggen. Als het hem gelukt zou zijn met awareness was hij daar vast trots op en had hij het zeker benoemd.

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 12-11-2017 16:36 ]

• edwin99_8
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-08 16:25
Vandaag via eBay een paar oortjes met Active Noise Cancelling gekocht van Pioneer Rayz Plus. Zijn mooie oortjes die je ook kunt kopen in de Apple Store. Met lightning aansluiting, noise-cancelling en de mogelijkheid om bedraad te luisteren naar muziek én op te laden tegelijk.
Kosten bij Apple € 175,- en betaalde zelf via eBay in UK nog geen € 95,-

Iemand ervaring met de oortjes????

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-11 19:12
edwin99_8 schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:00:
Vandaag via eBay een paar oortjes met Active Noise Cancelling gekocht van Pioneer Rayz Plus. Zijn mooie oortjes die je ook kunt kopen in de Apple Store. Met lightning aansluiting, noise-cancelling en de mogelijkheid om bedraad te luisteren naar muziek én op te laden tegelijk.

Dit is de X topic :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:10

aex351

I am the one

Donstil schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:34:
[...]

Haha en het nieuws is nog van vrijdag ook :+

Ik kan mij nog herinneren dat er bij de komst van TouchID ook dit soort artikelen waren. Zogenaamde security bureaus welke dan met een nagemaakte duim TouchID konden unlocken.

Uiteindelijk hoor je er niets meer van omdat het in de praktijk niet haalbaar is.

[...]

De reden dat hij dat niet benoemd zegt wel genoeg zou je zeggen. Als het hem gelukt zou zijn met awareness was hij daar vast trots op en had hij het zeker benoemd.
Een masker kan je sneller namaken dan een vingerafdruk. Het enige dat je nodig hebt voor een master is een foto, liefst een aantal zodat je diepte beter kan inschatten.

< dit stukje webruimte is te huur >

aex351 schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:22:
[...]
Een masker kan je sneller namaken dan een vingerafdruk. Het enige dat je nodig hebt voor een master is een foto, liefst een aantal zodat je diepte beter kan inschatten.
Technisch is het misschien haalbaar om binnen 24 uur (of is die tijd korter?) een masker te maken met de juiste diepte maar in de praktijk is dat toch wel erg lastig.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 12-11-2017 18:24 ]

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
aex351 schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:22:
[...]

precies andersom, een vingerafdruk is sneller nagemaakt:

een masker zou van een aantal foto's samengesteld moeten worden tot een 3D model, en dan ben je afhankelijk van de foto's en software of die daadwerkelijk een goede gelijkenis maakt, wel is vanaf een 3D scan wel nauwkeurig, maar die krijg je niet zo gemakkelijk.
dan moet je de neus, mond, ogen uitprinten op exacte schaal, en precies plaatsen, ook moet het masker behandeld zijn met een coating die goed werkt met de infrarood scanner, en moet je het masker warm maken vlak voor de scan (warme handdoek over het masker in de vid ?)
duurt zeker een paar dagen.

Een fingerprint, kan vanaf een afdruk gemakkelijk nauwkeurig ingescand worden, en d.m.v. 3d printen met geleidend materiaal nagemaakt worden.
binnen een dag gemaakt

BTW ik ben al meer dan 30 jaar Modelmaker, en heb dit diverse malen gedaan :)

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 11:48

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Wat een prachtding die iPhone X, gisteren mogen ophalen in de Apple Store in Amsterdam.
Toch maak ik mij wel een beetje zorgen omtrent het OLED scherm.
Inbranden is een ding, en nu zal dat bij normaal gebruik wel meevallen, echter zit ik elke dag in totaal een uur in de auto (half uur heen, half uur terug), en ik heb altijd Waze aanstaan, sowieso als navigatie maar ook om situaties de melden of in te zien.

Nu beweegt zo'n app wel, maar de bovenzijde en de onderzijde is altijd het zelfde, daarom maak ik mij eigenlijk wel zorgen.
Wat denken jullie?
Joshoon schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:33:
Wat een prachtding die iPhone X, gisteren mogen ophalen in de Apple Store in Amsterdam.
Inbranden is een ding, en nu zal dat bij normaal gebruik wel meevallen, echter zit ik elke dag in totaal een uur in de auto (half uur heen, half uur terug), en ik heb altijd Waze aanstaan, sowieso als navigatie maar ook om situaties de melden of in te zien.

Nu beweegt zo'n app wel, maar de bovenzijde en de onderzijde is altijd het zelfde, daarom maak ik mij eigenlijk wel zorgen.
Wat denken jullie?
Ik poste het al eerder maar Waze brand op Samsung smartphones best wel erg in. Mijn directe collega heeft een S7 en daar is na een jaartje de interface van Waze duidelijk te zien op gelijke kleuren.

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Donstil schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:37:
[...]

Ik poste het al eerder maar Waze brand op Samsung smartphones best wel erg in. Mijn directe collega heeft een S7 en daar is na een jaartje de interface van Waze duidelijk te zien op gelijke kleuren.
Shit :|
De dark modus van Waze zou misschien wat kunnen helpen, maar dan zit je alsnog met de iconen die in beeld staan.

Edit: Ik ben niet de enige met een iPhone X die zich het zelfde afvraagt. Zie https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=242802 & https://discussions.apple.../8147361?start=0&tstart=0

[ Voor 18% gewijzigd door Joshoon op 12-11-2017 18:49 ]

• pdavie2311

pdavie2311

Joshoon schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:33:

Wat denken jullie?
Waarom niet gewoon Maps gebruiken? Deze blijft alleen bovenin draaien als er een manoeuvre gedaan moet worden, toch? Als je een Watch hebt, helemaal top, dan trilt de watch bij een manoeuvre.

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 31-10 22:11
Joshoon schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:42:
[...]

De dark modus van Waze zou misschien wat kunnen helpen, maar dan zit je alsnog met de iconen die in beeld staan.

Edit: Ik ben niet de enige met een iPhone X die zich het zelfde afvraagt. Zie https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=242802 & https://discussions.apple.../8147361?start=0&tstart=0
Een uurtje per keer moet geen probleem zijn, maar je kan toch ook naar de stem luisteren en als je echt even wil checken waar je bent, tap to wake.
Ikzelf vindt het eerlijk gezegd ook wel een "ding", maar ja ALLE OLEDS, ongeacht merk moeten hiervoor waken ! Apple is als laatste op het OLED schip gestapt, je hebt eigenlijk dus geen keus wil je het allerbeste/snelste toestel wat er is...allemaal, Samsungs, LG's etc. allen OLED.

Ik was vandaag even naar de Apple Store voor een case voor de X, en dacht even voor de grap kijken naar die scherm die nu vanaf 3 november dag in dag uit staan te branden....helemaal NIKS te zien _/-\o_ Dat was bij een S8 wel anders die ik een week na release even bekeek in de MM (daar waren rode letters ingebrand). Wel vondt ik de X modellen van vanmiddag behoorlijk heet/warm aanvoelen tov de 8 en 8 plus. Maar die X is echt fantastisch hoor, gewoon een plezier om mee te werken, design en formaat top NOTCH :)

• Jieve
Geert1976 schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:25:
[...]

ik zou ook of herstarten of wellicht iOS opnieuw installeren. Dan nog steeds dit soort filmpjes----> retour Apple.

@smoken kan je meer vertellen over retourneren van een iPhone en dan vooral het traject ''Klantenservice'' :9 :9
Opnieuw een filmpje gemaakt, niets aan de hand.
We zien het wel aan, ben benieuwd en anders idd retour naar Apple. |:(

Verwijderd

Bontes schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:01:
[...]

Een uurtje per keer moet geen probleem zijn, maar je kan toch ook naar de stem luisteren en als je echt even wil checken waar je bent, tap to wake.
Ikzelf vindt het eerlijk gezegd ook wel een "ding", maar ja ALLE OLEDS, ongeacht merk moeten hiervoor waken ! Apple is als laatste op het OLED schip gestapt, je hebt eigenlijk dus geen keus wil je het allerbeste/snelste toestel wat er is...allemaal, Samsungs, LG's etc. allen OLED.

Ik was vandaag even naar de Apple Store voor een case voor de X, en dacht even voor de grap kijken naar die scherm die nu vanaf 3 november dag in dag uit staan te branden....helemaal NIKS te zien _/-\o_ Dat was bij een S8 wel anders die ik een week na release even bekeek in de MM (daar waren rode letters ingebrand). Wel vondt ik de X modellen van vanmiddag behoorlijk heet/warm aanvoelen tov de 8 en 8 plus. Maar die X is echt fantastisch hoor, gewoon een plezier om mee te werken, design en formaat top NOTCH :)
Het in branden is wel afhankelijk van het demo programma wat op de telefoon draait uiteraard.

Laten we echt hopen dat het mee gaat vallen op de X. Heel blij met de telefoon, maar dit kan wel een dingetje worden

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

pdavie2311 schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:57:
[...]

Waarom niet gewoon Maps gebruiken? Deze blijft alleen bovenin draaien als er een manoeuvre gedaan moet worden, toch? Als je een Watch hebt, helemaal top, dan trilt de watch bij een manoeuvre.
Omdat Maps geen Waze is :9
Maar volgens mij laat Maps ook een HUD boven en onderaan zien. In ieder geval wel als ik nu een route start, geen idee wat er gebeurd als ik begin met rijden.
Bontes schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:01:
[...]

I see what you did there :+

Eigenlijk verwacht ik ook wel van Apple dat het niet zo'n probleem zou moeten zijn, zoals je zelf ook al aangaf zijn hun als laatste op het OLED schip gestapt, en met een reden...
Maar idd scherm uit doen tijdens het rijden is een optie, geluid blijft volgens mij gewoon aan, tap to wake is ideaal, echter moet je nog wel naar boven schuiven.
Ik zal mij er echter wel op aan moeten passen, want ik kijk vaak naar het scherm tijdens het rijden, maar voor langere ritjes op de snelweg moet dit ook niet zo'n probleem zijn, voor kortere ritten moet het scherm gewoon aan kunnen blijven lijkt mij.

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 31-10 22:11
Joshoon schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:47:
[...]

Omdat Maps geen Waze is :9
Maar volgens mij laat Maps ook een HUD boven en onderaan zien. In ieder geval wel als ik nu een route start, geen idee wat er gebeurd als ik begin met rijden.

[...]

I see what you did there :+

Eigenlijk verwacht ik ook wel van Apple dat het niet zo'n probleem zou moeten zijn, zoals je zelf ook al aangaf zijn hun als laatste op het OLED schip gestapt, en met een reden...
Maar idd scherm uit doen tijdens het rijden is een optie, geluid blijft volgens mij gewoon aan, tap to wake is ideaal, echter moet je nog wel naar boven schuiven.
Ik zal mij er echter wel op aan moeten passen, want ik kijk vaak naar het scherm tijdens het rijden, maar voor langere ritjes op de snelweg moet dit ook niet zo'n probleem zijn, voor kortere ritten moet het scherm gewoon aan kunnen blijven lijkt mij.
Als jij het nou gewoon test deze week voor ons 😆

Nee maar het is idd een beetje jammer, ik had het persoonlijk beter gevonden als Apple nog even met LCD was doorgegaan (was ook altijd buiten het OS om, de reden om iPhone te gebruiken. LCD is waarde vaster, een 2e hands X van een jaar oud...zou die zelf never kopen.) Maar goed, wat ik al zei, je heb geen “veiligere” keus bij hedendaagse flagships. Ja de normale 8... maar ben TE blij met de X, maar met een lichte bezorgdheid. Tijd zal het leren;)
Iemand nog een goeie tip voor HDR content? Ik heb net even gezocht op Netflix maar kan niet het goed zien of het nou wel of niet werkt.

• Jaymone
Donstil schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:13:
Iemand nog een goeie tip voor HDR content? Ik heb net even gezocht op Netflix maar kan niet het goed zien of het nou wel of niet werkt.
YouTube: The World in HDR in 4K (ULTRA HD)

De Youtube app doet geen HDR toch? Omdat Apple de codecs van agoogle niet ondersteund ofz.

Edit: Geen HDR via Youtube idd

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 12-11-2017 21:36 ]

• Jaymone
Donstil schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:33:
[...]

De Youtube app doet geen HDR toch? Omdat Apple de codecs van agoogle niet ondersteund ofz.

Edit: Geen HDR via Youtube idd
Ach, klopt idd, was max 1920 60hz, ws in de war met zoom functie die wel wordt ondersteunt. Toch spatte het er wel af.. ;)

Jaymone schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:02:
[...]

Ach, klopt idd, was max 1920 60hz, ws in de war met zoom functie die wel wordt ondersteunt. Toch spatte het er wel af.. ;)
Ik had nu dit gevonden.
Ziet er ook wel erg goed uit en is HDR naar het schijnt.

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
edwin99_8 schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:00:

Hoe zijn ze?
Werkt die “automatische mute” ook?

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Joshoon schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:42:
[...]

Het hangt er compleet vanaf hoe veel je het gebruikt. Hoewel het voor de iPhone gebruikers misschien nieuw is, heb ik al sinds 2009 enkel smartphones met AMOLED schermen gehad. Nog nooit problemen met inbranden gehad. Ook niet met elementen die nagenoeg altijd in beeld staan zoals batterij icoontjes en de klok etc.

Maar, ik ben geen hardcore navigatie gebruiker. Ik heb het sporadisch een paar uurtjes achtereen aan op langere trips of vakantie. Maar als je het elke dag uren gebruikt ben je denk ik een "high risk" gevalletje wat betreft burn in. Het is gewoon een zwakheid van het type display.

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-11 21:20
Vandaag 7:31 gebruikt, 13:09 stand-by met ruim een uur youtuben, hoop muziek streamen via de Sonos, en gamen

• _Bailey_
  • Niet online
laatste 2 dagen heb ik ineens dat FaceID trager begint te worden, dwz de animatie (dus het fade in screen met het slotje wat unlocked) die je ziet als je omhoog swiped duurt nu langer dan de 1ste ruim 7 dagen dat ik de X in bezit had.

Meer mensen hier die dit ook ervaren?

Op Reddit is er ook een redelijk lang topic over met al 288 upvotes:

https://www.reddit.com/r/...fn39/faceid_slowing_down/

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 13-11-2017 05:39 ]

• SP75
hebben jullie het ook als je bijv je X aan de lader doet ( denk met hogere batterij % rond 80/90 ) dat je pas % hoger ziet gaan na 5-7 min? bijv 86% aan lader gedaan na 7 min op 88%

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-11 05:32
Geert1976 schreef op maandag 13 november 2017 @ 05:37:
laatste 2 dagen heb ik ineens dat FaceID trager begint te worden, dwz de animatie (dus het fade in screen met het slotje wat unlocked) die je ziet als je omhoog swiped duurt nu langer dan de 1ste ruim 7 dagen dat ik de X in bezit had.

Meer mensen hier die dit ook ervaren?

Op Reddit is er ook een redelijk lang topic over met al 288 upvotes:

https://www.reddit.com/r/...fn39/faceid_slowing_down/
Misschien ver gezocht, maar ik denk dat de hele wereld(incluis geheime diensten) die face id aan het hacken zijn. This nieuw dus er zal flink naar exploids worden gezocht.
Gewoon een tijdje niet gebruiken, en eens afwachten of we niet een 2de fappening krijgen.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• _Bailey_
  • Niet online
mell33 schreef op maandag 13 november 2017 @ 06:57:
[...]

Zal missc ver gezocht zijn maar ik denk dat de hele wereld(incluis geheime diensten) die face id aan het hacken is. This nieuw dus er zal flink naar exploids worden gezocht.
Gewoon een tijdje niet gebruiken en eens afwachten of we niet een 2de fappening gedoe krijgen.
Behalve het feit dat ik je verhaal zeer verwarrend vind, raad ik je aan om je hele grote alu-hoedje af te zetten ;)

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:09:
[...]

Behalve het feit dat ik je verhaal zeer verwarrend vind, raad ik je aan om je hele grote alu-hoedje af te zetten ;)
_O-

• Mel33
Aluhoedje? Slaat nergens op.
Jij denkt dat we niet met zijn allen op de face id pijlen aan het schieten zijn -aan het prutsen zijn- ?.

[ Voor 9% gewijzigd door Mel33 op 13-11-2017 07:24 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• _Bailey_
  • Niet online
mell33 schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:19:
Aluhoedje?
Oh jij denkt dat we niet met zijn allen op de face id pijlen aan het schieten zijn -aan het prutsen zijn- .
Dat was mijn vraag toch helemaal niet?
Ik stelde een vraag over de werking van FaceID.

Sowieso......'met zijn allen'? :F :F :F

• SP75
SP75 schreef op maandag 13 november 2017 @ 06:08:
hebben jullie het ook als je bijv je X aan de lader doet ( denk met hogere batterij % rond 80/90 ) dat je pas % hoger ziet gaan na 5-7 min? bijv 86% aan lader gedaan na 7 min op 88%
Trouwens hij is wel gewoon op 100% opgeladen in 40-50 min, ik weet dat het langer duurt naar mate het accu voller is. Maar hebben jullie dit ook ?

• Mel33
Geert1976 schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:26:
[...]

Dat was mijn vraag toch helemaal niet?
Ik stelde een vraag over de werking van FaceID.

Sowieso......'met zijn allen'? :F :F :F
De plotselinge traagheid van de face-id. Kunnen toch aanvallen zijn?

-met zijn allen-
Oke, veel dan..

mell33 schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:30:
Nee dat kan niet.

• Mel33
Ben jij een hacker dan?

[ Voor 9% gewijzigd door Mel33 op 13-11-2017 07:35 ]

• _Bailey_
  • Niet online
mell33 schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:30:
[...]

7(8)7 7(8)7

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 07:13
Donstil schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:16:
[...]

Ik had nu dit gevonden.
Ziet er ook wel erg goed uit en is HDR naar het schijnt.
Alleen met het duurste abonnement helaas...

• Mel33
Die chip kan een fout bevatten, wat is daar onmogelijk aan?

• SP75
really nobody over de accu vraagje? :D

• pdavie2311

pdavie2311

SP75 schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:49:
really nobody over de accu vraagje? :D
Misschien iets meer geduld? Je vraag staat er pas op? Ik heb het antwoord ook niet, helaas....

• SP75
pdavie2311 schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:52:
[...]

Misschien iets meer geduld? Je vraag staat er pas op? Ik heb het antwoord ook niet, helaas....
Yes I know, met enkele uren zijn we weer 2/3 paginas verder :D

• pdavie2311

pdavie2311

SP75 schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:54:
[...]

Yes I know, met enkele uren zijn we weer 2/3 paginas verder :D
Haha! Helemaal juist!

• SP75
ja, ik kan opzicht wel uit de ervaringen uit halen dat de eerste % veel sneller gaan dan die erna

• Jaymone
mell33 schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:39:
Die chip kan een fout bevatten, wat is daar onmogelijk aan?
Serieus?

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-10 14:22

_Christiaan_

Master of SOG

juliusyoup schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:53:
Vandaag 7:31 gebruikt, 13:09 stand-by met ruim een uur youtuben, hoop muziek streamen via de Sonos, en gamen
Hoe wordt dat eigenlijk berekend? 13:09+7:31 is toch veel meer dan de tijd tussen dat je opstaat en einde dag?

NOSIG

Pagina: 1 ... 22 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.