Geert1976 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 05:20:
even een nachtje de X
niet aan de oplader gehangen en met 100% batterij rond 2230u naar bed gegaan.
Nu bijna 0530u en hij staat gewoon nog steeds op 100%.
Dus m'n X heeft gewoon 0% batterij verloren in een nachtje tijd.... Ik kan me niet herinneren ooit een iPhone te hebben gehad die gedurende nacht geen enkele procent afsnoepte.
De telefoon stond overigens alleen maar op Niet Storen.
Toont maar weer de kracht aan, van de optimalisatie van deze X icm iOS 11.1
iOS 11.1 op deze iPhone X is gewoon een beest, daar kan ik kort over zijn. Alles werkt zeer vloeiend en heb echt nauwelijks tot geen framedrops. iOS 11.2 zal ongetwijfeld weer goede fijne finetuning krijgen.
Hoe saai iOS ook soms kan zijn, het werkt gewoon super, simple as that!
Verder, na 5 dagen ben ik al gewend aan het nieuwe (smalle) schermformaat. Soms heb ik wel momenten dat ik denk ''mmm, was ie toch maar iets minder smal'', maar over het algemeen erg tevreden over het schermformaat dus.
Daarentegen vind ik de ergonomie van het toestel echt super!
Ook zeer onder de indruk uiteindelijk van FaceID, waar ik voorheen in dit topic soms nogal sceptisch was, soms zelfs best negatief....In praktijk blijkt het dus nu totaal omgedraaid en ben ik hier zeer positief over.
Baal wel van het ontbreken van sommigie icoontjes in de statusbar, zoals Niet Storen en had graag ipv het batterij icoontje alleen de batteriij percentage in de statusbalk gehad.
Ik kijk uit naar de eerstvolgende update, iOS 11.2.
Verwacht dat daar weer goeie finetuning/verbeteringen in zullen zitten en wellicht kleine veranderingen (zoals batterij%) in de statusbalk en ongetwijfeld verbeteringen/fine tuning voor FaceID.
Wat betreft de camera van de X, deze heb ik nog niet echt intensief gebruikt, wellicht door het zeer sombere koude weer buiten

komt nog wel! Maar wat ik er tot nu toe van zie bij anderen op de diverse fora/sites, zit dat wel snor.
Het geluid uit de speakertjes klinkt heerlijk tijdens het afspelen van een video. Voor mijn gevoel weer een stukje beter dan op de iPhone 7.
Verder een kitisch puntje wat betreft het oled scherm, ik had daar simpelweg veel meer van verwacht, ik vind het een mooi scherm hoor, maar (nog?) niet echt een ''wow'' gevoel nu na 5 dagen. (overigens wel heel even toen ik de telefoon afgelopen vrijdag voor het eerst aanzette)
Zeker na het zien van de Keynote van September waar Phil Schiller helemaal lyrisch was over het oled scherm. Wat hij daar letterlijk vertelde over het oled scherm, komt voor mij persoonlijk niet overeen met nu de praktijk.
Voor mij als ex Samsung S8 gebruiker, vind ik het oled scherm van de X minder mooi dan het oled scherm van de S8.
Ik vind het oled scherm van de X niet ruim €1100 waard, to be honest.
Als ik een cijfer zou moeten ''plakken'' aan mijn overall experience tot nu toe: 8,9