• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-11 11:03
Ik begrijp dat niet. In het verleden ook wel eens een toestel gehad wat direct een mankement vertoonde. Maar dat is altijd onder de noemer van DOA meteen omgeruild. Heeft geen week geduurd.
Mar.tin schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:16:
[...]

Onderin het scherm is het wel een beetje vervelend, maargoed, verder is het niet extreem storend, en ik heb verder dus ook niet zoveel haast met omruilen :+.

Kan ik er nu een paar beginnerskrassen in maken, en straks weer vers beginnen O+

Het stoort me genoeg om het te melden, niet genoeg om er een groot probleem van te maken. Immers kan het gewoon gebeuren, ik kan me goed voorstellen dat het niet echt iets is dat je met de QC ziet. / Merkt.

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:42
OllieMongollie schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:25:
Ik begrijp dat niet. In het verleden ook wel eens een toestel gehad wat direct een mankement vertoonde. Maar dat is altijd onder de noemer van DOA meteen omgeruild. Heeft geen week geduurd.

[...]
Gister mijn toestel met groene streep in het scherm ook laten omruilen, dit ging inderdaad ook onder de noemer DOA. Omdat het binnen 14 dagen na aankoop is.

AdGuard Home

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-10 22:53
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:14 ]

• crypt0rr
Mar.tin schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:29:
[...]

Ik moet er nog wel eventjes goed over nadenken of ik wel zin heb om hiervoor naar een apple-store te rijden, het is me eigenlijk die tijd niet waard, dan liever een paar dagen zonder. Of met express replacement.
Voor mij is de Apple Store 30 minuutjes rijden, dus dat is prima te doen. Maar ik snap dat het je eventueel niet waard is die tijd eraan te besteden als het verder weg is.

AdGuard Home

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-11 13:41
Weet iemand waarom Apple voor slechts 3GB ram heeft gekozen? Voorheen maakte de iphones altijd gehakt van alle androids in van die real life tests waarbij ze een stuk of 20 van die meest gebruikte apps openen en vervolgens nog een keer vanuit het ram geheugen.

Nu verliest de X het redelijk hard van de Samsungs puur obv het opnieuw moeten laden van apps bij de 2e ronde.

Zou het echt te weinig Ram zijn of kunnen we een grote verbetering verwachten van 11.2/11.3? Zou wel een aardige miskleun voor je flag ship.

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:16
Zojuist weer gebeld door Executive Relations: als alles goed gaat heb ik morgen een nieuwe iPhone X (uiterlijk maandag).

Super fijn dat ze het uiteindelijk zo opgepakt hebben!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-11 19:09
Stop met flamen.

[ Voor 111% gewijzigd door Hoedje op 09-11-2017 23:09 ]

• Malt007
robbvdb schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:40:
[...]

Omdat geheugen geld kost! Omdat de prijs voor een telefoon zolangzamerhand in ieder geval voor 2017 wel aan de max zit en Apple dus zou moeten inleveren op de marge als ze je 'voor hetzelfde geld meer geheugen zouden geven'.

Daarom krijg je nu dan ook wél fast-charging alleen moet je nog ff bijbetalen |:(

Alles voor de marge

Wat je wel kreeg voor je geld is de aankondiging dat ze (weer) een revolutionair toestel voor je hebben gemaakt, zoals nog nooit vertoond, beter, sneller, mooier en duurder natuurlijk.

Natuurlijk geldt ook dat:

>IOS en de Apps zo perfect op mekaar afgestemd zijn dat je het niet nodig hebt
>Geheugen stroom kost en nu je batterij langer meegaat
>Geheugen defect kan en wat er niet in zit kan niet defect>grotere betrouwbaarheid dus
>Er nu volgend jaar zoals altijd geroepen kan worden dat ze dan iets gemaakt hebben wat nog nooit is vertoond....sneller, beter én meer geheugen :)

Die 6 GB van de Note 8 die komt in de 11 of 12 wel ..... Maak je geen zorgen.
Dat was allemaal in de afgelopen jaren ook het geval en toen plaatsten ze wel genoeg geheugen.

• crypt0rr
smoken schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:39:
Zojuist weer gebeld door Executive Relations: als alles goed gaat heb ik morgen een nieuwe iPhone X (uiterlijk maandag).

Goed om te horen dat het zo opgepakt is, keep us posted!

AdGuard Home

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-11 10:32
Malt007 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:34:
Weet iemand waarom Apple voor slechts 3GB ram heeft gekozen? Voorheen maakte de iphones altijd gehakt van alle androids in van die real life tests waarbij ze een stuk of 20 van die meest gebruikte apps openen en vervolgens nog een keer vanuit het ram geheugen.

Nu verliest de X het redelijk hard van de Samsungs puur obv het opnieuw moeten laden van apps bij de 2e ronde.

Zou het echt te weinig Ram zijn of kunnen we een grote verbetering verwachten van 11.2/11.3? Zou wel een aardige miskleun voor je flag ship.
Ik zag gisteren een filmpje waarin je duidelijk kunt zien dat ram management (lees : in geheugen houden van geopende apps) vd X minder is dan bijvoorbeeld op een 8 Plus. Hij zegt dat het te wijten zou zijn aan de hogere resolutie van scherm in de X.

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10 20:35
Mar.tin schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:04:
En vanmorgen dan maar contact opgenomen met Apple over de klik die uit de onderste helft van mijn scherm komt.

[video]
offtopic:
Sorry voor de aardappel-deluxe kwaliteit van de zeer gehavende 5S van mijn collega :+

Moest even een filmpje opsturen, en dan gingen ze het verder opnemen met me.

Het lijkt erop alsof de onderste helft van het scherm niet goed aan de behuizing gehecht is, waardoor er een beetje lucht zit tussen het scherm en de lijmlaag / seal.

We gaan het beleven, misschien moet ik ook wel weer verhuizen naar het levertijden topic haha.
hier blijft Apple last van hebben.. had dit met mn iphone 5... na tig bezoekjes aan de Apple Store Amsterdam had ik het zover gekregen dat ik een splinternieuwe iphone 5 opgestuurd kreeg. En wat denk je, dat toestel had wederom een speling in het display (vervelende klik). Maand later kwam de 5S uit en heb bij Apple geeist dat ze mij maar een 5S moesten geven... en dat kreeg ik uiteindelijk 8)

maw: blijf volhouden, je betaald voor een goed product en de daarbij behorende service....

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
smoken schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:39:

Mooi! Jouw engelen geduld wordt nu eindelijk beloond

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Malt007 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:34:
Weet iemand waarom Apple voor slechts 3GB ram heeft gekozen?
Dat kan hier niemand toch weten :?

[ Voor 51% gewijzigd door Jaymone op 09-11-2017 11:49 ]

Het is weer bijna September 2026 :)

• robbvdb
Mar.tin schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:04:
En vanmorgen dan maar contact opgenomen met Apple over de klik die uit de onderste helft van mijn scherm komt.

[video]
offtopic:
Sorry voor de aardappel-deluxe kwaliteit van de zeer gehavende 5S van mijn collega :+

Moest even een filmpje opsturen, en dan gingen ze het verder opnemen met me.

Het lijkt erop alsof de onderste helft van het scherm niet goed aan de behuizing gehecht is, waardoor er een beetje lucht zit tussen het scherm en de lijmlaag / seal.

We gaan het beleven, misschien moet ik ook wel weer verhuizen naar het levertijden topic haha.
Is die 'klik' in het scherm niet gewoon de terugkeer van de home-button , die bij de volgende update het dan weer doet? :)

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-11 17:33

pdavie2311

Live life to the fullest..

Maak een TR aan, don't feed the troll.

[ Voor 96% gewijzigd door Hoedje op 09-11-2017 23:07 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
Ieder systeem is zo sterk als de zwakste schakel. Je kan er bij apple wel vanuit gaan dat ze dus simpelweg niet meer Ram nodig hebben om het allemaal smooth te laten verlopen (en dat blijkt het ook te doen!)

Bij android telefoons is dat heel lang iig het besturingssysteem en apps geweest. Dus je kunt de snelste processoren erin gooien en heel veel ram, maar eigenlijk probeer je daarmee problemen te verbergen.

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:14 ]

robbvdb schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:40:
<knip>

Die 6 GB van de Note 8 die komt in de 11 of 12 wel ..... Maak je geen zorgen.
Optimalisatie altijd voor specs.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-11 14:52
Ik ben echt wel van de hardware en ICT enzo, maar als er iets is waar ik geen fuck om geef dan zijn het wel de hardware specs van mijn iPhone. Voor datgeen wat ik er mee doe is hij sowieso al veel te snel en echt gamen doe ik wel op mijn PC. Verder dan Hearthstone kom ik dus eigenlijk niet (hopelijk komt daar wel snel iPhone X ondersteuning voor..)

Had net trouwens mijn 'oude' iPhone 7 plus vast die nu van mijn moeder is en ik wou al omhoog swipen om terug te gaan ipv op de menuknop te drukken, grappig hoe dat zo snel gaat. Kan me goed voorstellen dat als je nu een iPad langs je X hebt dat het vrij onhandig is.

• _Bailey_
  • Niet online
Waarom zou je meer RAM in de X willen?

Het OS wat op deze X draait, werkt als 'n tierelier (lees: zeer smooth, snel en nauwelijks tot geen frame drops).
Heb sinds de iPhone 3GS nog nooit zo'n fijne ervaring gehad met een iPhone als nu met de X.
En dan zijn we pas bij iOS 11.1
De echte fine tuning voor de X moet nog komen.

Ik moet altijd erg lachen om die "spec-nerds".
Je kan nog 6Gb RAM in een telefoon duwen, maar dat zegt over het algemeen niet bijster veel

Had mijn X een keer tot 100% opgeladen voordat ik naar bed ging en alleen op Niet Storen gezet...7,5 uur later stond ie nog steeds op 100%. Zegt natuurlijk alles over de optimalisatie van de X icm iOS

[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 09-11-2017 12:28 ]

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:49
Het is sowieso het verkeerde topic voor dit soort nonsense.

dion.dev

• robbvdb
*knip*

Stop met het flamen.

[ Voor 98% gewijzigd door Hoedje op 09-11-2017 23:07 ]

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:59
Goed, om zonder op elk punt in te gaan toch iets daar op te zeggen. Voor mij is de iPhone X het product waar ik al jaren op wachtte. De 6 was een prima telefoon, beter dan de 5, maar minder goed dan de 4S. Geen wow effect in ieder geval. Bij de X heb ik dat wel, voor mij is dit een "perfecte" telefoon, als in, doet precies wat ik wil zonder ergernissen. Of Android beter is, wellicht, maar ik heb er geen behoefte aan momenteel.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Jaymone
Maak nu een TR aan en reageer niet.

[ Voor 98% gewijzigd door Hoedje op 09-11-2017 23:07 ]

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 11:48

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Zaterdag mijn iPhone in Amsterdam ophalen, wordt een mooi ritje vanuit Assen.
Zit toch wel een beetje met de zorg of hij dit keer in 1 keer in orde zal zijn, ik lees hier en daar al DOA verhalen.

Vorig jaar met de iPhone 7 had ik ook issues, zaten zwarte puntjes in het scherm, leek op stofjes/rommeltjes die onder het glas zaten.
Kreeg een nieuw toestel, maar precies het zelfde geval, en een zilver puntje in het zwarte behuizing.

Derde toestel had een perfect scherm, maar weer een zilver puntje in de behuizing, dat heb ik maar geaccepteerd.
Hopelijk heb ik dit keer meer geluk met de X :P

• robbvdb
Jaymone schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:45:
[...]

Met deze zin van je haak ik alweer af en vergeet ik direct wat je daarvoor zei, jammer
Je draagt niets maar dan ook niets bij en dat meen ik oprecht niet om het een of ander.
Dat mag natuurlijk, want die zin is niet voor jou bedoeld maar voor diegenen die de broek passen.

Als je hier mee gelezen hebt dan weet je best dat er anderen zijn die er prima mee aangesproken zijn.

• crypt0rr
Joshoon schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:51:
Zit toch wel een beetje met de zorg of hij dit keer in 1 keer in orde zal zijn, ik lees hier en daar al DOA verhalen.

Vorig jaar met de iPhone 7 had ik ook issues, zaten zwarte puntjes in het scherm, leek op stofjes/rommeltjes die onder het glas zaten.
Kreeg een nieuw toestel, maar precies het zelfde geval, en een zilver puntje in het zwarte behuizing.

Derde toestel had een perfect scherm, maar weer een zilver puntje in de behuizing, dat heb ik maar geaccepteerd.
Gewoon even uit de doos trekken en naast de iPhone X modellen leggen die er als demo staan. Zie je snel genoeg of je direct uit de doos een afwijking hebt aan het toestel.

Je kunt hierbij letten op;
- Camera; gele waas
- Scherm (true-tone en nightshift uit) gele waas over het scherm
- Scherm dode pixels
- Behuizing krassen rondom de camera
- Microfoons (even bellen)

Dit zijn dingen waar ik problemen over gehoord heb, dus als je bovenstaande kan uitsluiten dan kan je er vanuit gaan dat je het toestel veilig mee kan nemen.

AdGuard Home

• pdavie2311

pdavie2311

robbvdb schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:51:
[...]

Dat mag natuurlijk, want die zin is niet voor jou bedoeld maar voor diegenen die de broek passen.

Als je hier mee gelezen hebt dan weet je best dat er anderen zijn die er prima mee aangesproken zijn.
Jouw hele verhaal, veel tekst!!, blijft helaas ook dit bij mij hangen! En die broek waar je over praat, past mij in dit geval niet, want ik heb wel degelijk een leven! Het zijn gewoon die kleine sneren naar anderen toe, snap je? Laat mensen in hun waarde, ongeacht welke voorkeur ze ook hebben!

• Malt007
Geert1976 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:23:

Het OS wat op deze X draait, werkt als 'n tierelier (lees: zeer smooth, snel en nauwelijks tot geen frame drops).
Heb sinds de iPhone 3GS nog nooit zo'n fijne ervaring gehad met een iPhone als nu met de X.

Je kan nog 6Gb RAM in een telefoon duwen, maar dat zegt over het algemeen niet bijster veel

Had mijn X een keer tot 100% opgeladen voordat ik naar bed ging en alleen op Niet Storen gezet...7,5 uur later stond ie nog steeds op 100%. Zegt natuurlijk alles over de optimalisatie van de X icm iOS
Het gaat niet om de specs maar om het feit dat de X het niet trekt om alle apps geopend te houden in het geheugen. Dit blijkbaar in tegenstelling tot de 8. Dan is dit toch een prima plek om te bespreken dat Apple wellicht de weinig geheugen in hun flagship heeft gestopt. In alle voorgaande modellen was er wel ruim voldoende aanwezig, dus dat zal een keuze zijn geweest. Ik vind het dan best wel jammer dat hun duurste model ooit, het model wat als 'de toekomst' wordt weggezet dan minder presteert.

Ik heb hem overigens zelf besteld en heb elk model gehad sinds de 3 (op de 8 na dan), maar vind het al jammer om dat te moeten vermelden bij kritische noten want voor je het weet wordt je hier weggezet als denigrerend of als apple-basher.

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

bardi-1 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:01:
[...]

Gewoon even uit de doos trekken en naast de iPhone X modellen leggen die er als demo staan. Zie je snel genoeg of je direct uit de doos een afwijking hebt aan het toestel.

Je kunt hierbij letten op;
- Camera; gele waas
- Scherm (true-tone en nightshift uit) gele waas over het scherm
- Scherm dode pixels
- Behuizing krassen rondom de camera
- Microfoons (even bellen)

Dit zijn dingen waar ik problemen over gehoord heb, dus als je bovenstaande kan uitsluiten dan kan je er vanuit gaan dat je het toestel veilig mee kan nemen.
Bedankt, zal het lijstje meenemen!
Volgens mij hebben ze in de Apple Store wel een WiFi netwerk waar je je iCloud back-up mee kan terug zetten toch? :9 Dan kan ik hem goed gaan testen.
Of raad je een back-up vanaf iTunes aan? Want ik heb gehoord dat dat vaak wel wat 'schoner' is.

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:14
Hey luitjes, kunnen we nu een eindelijk alleen ervaringen delen, en geen gezeur of vergelijkingen en wie of wat beter is, en waarom het toch even gezegd moet worden.
Ik wordt er zooo moe van, als je hier bezoek, heb je een iPhone X of je denkt er een te kopen, maar niet om jouw mening over ander phones op te dringen met betweterigheid, en zgn om het toch even te melden !

En voor alle andere reaguurders hier, DONT FEED THE TROLL als ze weer opdiuiken !

PLEASE !

Afbeeldingslocatie: https://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2012/08/apple-vs-samsung-argument-fight-003.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door absrnd op 09-11-2017 13:13 ]

• _Bailey_
  • Niet online
Malt007 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:05:
[...]

maar vind het al jammer om dat te moeten vermelden bij kritische noten want voor je het weet wordt je hier weggezet als denigrerend of als apple-basher.
Nee hoor, je kan hier prima kritisch zijn, als je het maar onderbouwd. En dat doe je nu.
De 1 is wat kritischer of stelt meer eisen aan een telefoon van €1000+ en de ander neemt genoegen met minder of neemt zelfs genoegen met alleen het Apple logo op de achterkant ;)
Joshoon schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:51:

Ik heb hem in de winkel even aangezet, ziet hij er dan goed uit neem ik hem mee.
Doe ik al jaren, vinden ze geen probleem.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Donstil schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:11:
[...]

Ik heb hem in de winkel even aangezet, ziet hij er dan goed uit neem ik hem mee.
Nee lijkt mij ook geen probleem te zijn.
Is voor mij de eerste keer in een echte Apple Store, en wat ik tot nu toe heb gelezen is dat ze altijd erg soepel en behulpzaam zijn.
Moest officieel gisteren het toestel al ophalen, maar was allemaal geen probleem dat ik zaterdag pas kon komen, had hem tenslotte ook al betaald. Hij gaat er alleen nog even voor mij op passen :*)

Ik moest van de medewerker zelfs zo vroeg mogelijk komen, want dan kon ik er het langst mee spelen hahaha.

• crypt0rr
Joshoon schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:06:
[...]

Bedankt, zal het lijstje meenemen!
Volgens mij hebben ze in de Apple Store wel een WiFi netwerk waar je je iCloud back-up mee kan terug zetten toch? :9 Dan kan ik hem goed gaan testen.
Of raad je een back-up vanaf iTunes aan? Want ik heb gehoord dat dat vaak wel wat 'schoner' is.
Ze beschikken uiteraard over snelle WiFi. iCloud of iTunes restore, maakt volgens mij niet zoveel verschil. iCloud werkt naar mijn mening makkelijker, i.p.v. kabeltje gedoe haha.

Persoonlijk begin ik elke nieuwe telefoon altijd schoon, iCloud kopie zet ik alleen terug als er tussendoor iets aan de hand is.
Donstil schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:11:
[...]

Ze helpen je zelfs installeren als je dat prefereert.

[ Voor 17% gewijzigd door crypt0rr op 09-11-2017 13:20 ]

AdGuard Home

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

bardi-1 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:19:
[...]

Ze beschikken uiteraard over snelle WiFi. iCloud of iTunes restore, maakt volgens mij niet zoveel verschil. iCloud werkt naar mijn mening makkelijker, i.p.v. kabeltje gedoe haha.

Persoonlijk begin ik elke nieuwe telefoon altijd schoon, iCloud kopie zet ik alleen terug als er tussendoor iets aan de hand is.

[...]

Ze helpen je zelfs installeren als je dat prefereert.
Ja, schoon beginnen is uiteraard het beste, maar dat is zoveel werk :9

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:53

Grin

Ride si sapis.

robbvdb schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:38:
[...]
Apple HAD ooit een grote voorsprong, die is inmiidels een beetje minder of zelfs weg op sommige vlakken.
[...]
Volgens mij valt dat reuze mee, het middensegment (van Android) is inderdaad naar het topsegment gekropen maar de huidige flagships hebben zeker nog unieke features.
Apple heeft op dit moment een behoorlijke voorsprong met één van de belangrijkste componenten van hedendaagse smartphones, namelijk de CPU.
Apple heeft op dit moment, met de iPhone X, een van de beste smartphoneschermen die je kan kopen. Hetzelfde geldt voor de camera, GPU en de software, allemaal componenten die erg goed zijn/beste wat je nu kan kopen. Die voorsprong was vroeger echt niet groter, tenminste, zo beleef ik het niet...
Touch ID en Face ID zijn naar mijn weten ook de beste implementatie in hun klasse. Ik zie over de gehele linie nog een behoorlijke voorsprong voor de iPhone X t.o.v. Pixels of Galaxy telefoons. Maar deze mening zal ongetwijfeld niet door iedereen worden gedeeld. ;)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• _Bailey_
  • Niet online
laten we het er op houden dat veel mensen hier een gezonde dosis techstosteron bezitten :P

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 09-11-2017 13:33 ]

• crypt0rr
Joshoon schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:22:
[...]

Ja, schoon beginnen is uiteraard het beste, maar dat is zoveel werk :9
Paar appies installeren PhotoStream gebruiken voor je foto's terug zetten WhatsApp back-up gebruiken voor dat et voila :P

AdGuard Home

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

bardi-1 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:31:
[...]

Paar appies installeren PhotoStream gebruiken voor je foto's terug zetten WhatsApp back-up gebruiken voor dat et voila :P
Komt helaas wel wat meer bij kijken dan dat.
Bank apps weer koppelen (heb er 2 :P), en Authy token weer configureren, alle apps weer instellen en ga maar door :'(

• robbvdb
*knip*

Hou het gezellig, ben je het ergens niet mee eens... dan is er een TR.

[ Voor 94% gewijzigd door Hoedje op 09-11-2017 23:11 ]

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 106% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:13 ]

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Mar.tin schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:39:
[...]

Doa's zijn er altijd, en mensen zijn ook altijd kritischer en minder kritisch. Als je miljoenen telefoons verkoopt is het onvermijdbaar dat er een paar zijn met problemen.

Dit is voor mij de éérste iPhone die direct bij levering een probleem heeft, en dan heb ik er toch, snel geteld, al wel een stuk of 17 gehad :+

2G
3G
3GS 2x ivm waterschade
4 2x ivm valschade
4S
5 2x ivm valschade
5S
6+
6S+
SE
7+ 3x ivm losse taptic engine / valschade
X (2x ivm los scherm)

Veruit de meeste problemen zijn dus zelf veroorzaakt in mijn geval. :> Nog nooit stof onder het scherm gehad af fabriek, daar zou ik ook zeker mee terug gegaan zijn.
Uiteraard meer dan logisch dat dat gebeurd bij zulke aantallen.
Echter schrik ik wel van het aantal mensen die ik hoor over issues dit jaar. Zoiets is mij vorig jaar niet opgevallen, of dat moet aan mij liggen hahaha.

Vond dit ook wel opvallend: https://www.reddit.com/r/..._not_working_in_the_cold/

Zou niet best zijn als je lag krijgt als de temperatuur laag is :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Joshoon op 09-11-2017 13:45 ]

• pdavie2311

pdavie2311

Maak een TR aan en reageer dan niet.

[ Voor 94% gewijzigd door Hoedje op 10-11-2017 11:25 ]

Verwijderd

Geert1976 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:23:

Ben het volkomen met je eens.
Echter Apple Iphone's stonden bekend om het goed in memory houden.
Echter is daar sinds IOS 11 niet veel van over.
Zie het 2de stuk waarbij er gekeken wordt wat er nog open staat...niet echt des Apple's

Ik heb er geen probleem mee maar schijnbaar heeft IOS 11 toch meer memory nodig op apps open te houden op de achtergrond.

• crypt0rr
Joshoon schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:37:
[...]

Komt helaas wel wat meer bij kijken dan dat.
Bank apps weer koppelen (heb er 2 :P), en Authy token weer configureren, alle apps weer instellen en ga maar door :'(
Ja middagje knutselen, leuk toch :D

AdGuard Home

• robbvdb
Grin schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:27:
[...]

Volgens mij valt dat reuze mee, het middensegment (van Android) is inderdaad naar het topsegment gekropen maar de huidige flagships hebben zeker nog unieke features.
Apple heeft op dit moment een behoorlijke voorsprong met één van de belangrijkste componenten van hedendaagse smartphones, namelijk de CPU.
Apple heeft op dit moment, met de iPhone X, een van de beste smartphoneschermen die je kan kopen. Hetzelfde geldt voor de camera, GPU en de software, allemaal componenten die erg goed zijn/beste wat je nu kan kopen. Die voorsprong was vroeger echt niet groter, tenminste, zo beleef ik het niet...
Touch ID en Face ID zijn naar mijn weten ook de beste implementatie in hun klasse. Ik zie over de gehele linie nog een behoorlijke voorsprong voor de iPhone X t.o.v. Pixels of Galaxy telefoons. Maar deze mening zal ongetwijfeld niet door iedereen worden gedeeld. ;)
In de tijd van de 3GS was er volgens mij weinig wat net zo goed was qua gebruikerservaring. Toen wat mij betreft een heel serieuze voorsprong op dat gebied. Ik weet nog dat ik windows-phone had .... de HTC-diamond ligt nog wel ergens...... :) In de tijd dat de 4 uitkwam niets wat ik zo mooi en mooi gebouwd vond........

Op dit moment is de X op een flink aantal vlakken het beste wat je kan kopen, helemaal mee eens.
Face-ID beter dan de IRis ( al werkt die niet slecht bij mij ) , processor, scherm, GPU...allemaal heel goed. Beter ook weer dan de S8 en de S8 plus .

De Note 8 komt natuurlijk wel heel erg in de buurt. Scherm ook top, camera's top, en de overkill aan hardware ( voornamelijk geheugen ) , maakt dat in alledaagse omstandigheden hij toch net sneller kan zijn dan de X. Niets schokkends btw.

Niet voor niets dat ik nog steeds geoof dat ik best bij de 11 of 12 weer bij Apple beland ..... gewoon omdat het mooi en goed is. Maar in mijn beleving niet meer de voorsporng die ooit was in beleving.

• _Bailey_
  • Niet online
voor de mensen die pas net aanhaken in dit topic, ik had tijdje geleden in dit topic de Cape Cod doekjes besproken.

Deze doekjes zijn voornamelijk voor mensen met een Silver iPhone X handig, hiermee kun je eventuele krasjes oppoetsen (polishen).
Deze Cape Cod doekjes zijn speciaal voor stainless steel horloges en ook dus prima te gebruiken voor de stainless steel randen van de Silver iPhone X.
1 minuutje goed oppoetsen en de krasjes zijn nagenoeg weg.

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 09-11-2017 13:55 ]

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:52:
voor de mensen die pas net aanhaken in dit topic, ik had tijdje geleden in dit topic de Cape Cod doekjes besproken.

Deze doekjes zijn voornamelijk voor mensen met een Silver iPhone X handig, hiermee kun je eventuele krasjes oppoetsen (polishen).
Deze Cape Cod doekjes zijn speciaal voor stainless steel horloges en ook dus prima te gebruiken voor de stainless steel randen van de Silver iPhone X.
1 minuutje goed oppoetsen en de krasjes zijn nagenoeg weg.
Ik heb dat spul van Donstil reeds binnen! Nog niet geprobeerd trouwens. Mothers Wax..Gewoon bij Bom.com verkrijgbaar.

• robbvdb
*knip*

Discussieer nou op een leuke manier zonder andere users lastig te vallen of maak anders een TR aan.

[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 09-11-2017 23:06 ]

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

http://www.bgr.in/news/ap...sponsive-in-cold-weather/

Is dus wel een serieus dingetje.
Gelukkig is het hier niet zo vaak -7 :+

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:17

Redcoil

Polyinterpretabel

Joshoon schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:02:
http://www.bgr.in/news/ap...sponsive-in-cold-weather/

Is dus wel een serieus dingetje.
Gelukkig is het hier niet zo vaak -7 :+
Wow, da's best heftig. Gaat toch trouwens over +7 graden? ;)

¯\_(ツ)_/¯

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Redcoil schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:06:
[...]

Ja je hebt gelijk, verkeerd gezien.
Dat idd nog wel een stukje erger, het is hier vaak genoeg onder de 7 graden.
Dan zou iemand dat hier ook al wel gemerkt moeten hebben.

Edit: Ik lees hier dat het mogelijk om een software issue gaat.
https://www.reddit.com/r/...t_responsive_in_the_cold/

[ Voor 18% gewijzigd door Joshoon op 09-11-2017 14:20 ]

• baldbelow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:42
Jaymone schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:48:
Vreemd dit, wanneer je in de mail applicatie een mail met daarin een bijlage opent en daarna bijlage weer afsluit en terug gaat naar je inbox, wordt bij mij direct zoekveld ingeschakeld..iemand anders ook?
Edit: opgelost door force quit
Ja inderdaad, dat doet ie hier ook, SG 256GB 11.2 beta

• Jaymone
baldbelow schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:29:
[...]

Ja inderdaad, dat doet ie hier ook, SG 256GB 11.2 beta
Valt me op dat het sowieso niet gebeurt als je de zoekbalk bovenin verbergt

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:53

Grin

Ride si sapis.

robbvdb schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:50:
[...]
De Note 8 komt natuurlijk wel heel erg in de buurt. Scherm ook top, camera's top, en de overkill aan hardware ( voornamelijk geheugen ) , maakt dat in alledaagse omstandigheden hij toch net sneller kan zijn dan de X. Niets schokkends btw.
[...]
Agree.
Note 8 is ook een topper, absoluut! De pen en de sloot aan geheugen zijn zeker zaken waarin hij verschilt van de iPhone X, net als het formaat, OS en design. Ik moet er niet aan denken dat ik een Android telefoon heb met al m'n Apple spullen, dat werkt gewoon minder fijn.
Zal vast ook andersom gelden met Windows i.c.m. Android of Chrome OS i.c.m. Android, daar past een iPhone vast minder goed tussen (geen idee want ik gebruik deze platformen gelukkig niet (persoonlijk i.c.m. een mobiele telefoon)).

Nog afgezien van het principe dat ik geen telefoon wil van de grootste internetreclameboer die mij ziet als product i.p.v. klant. Maar dat heeft puur van doen met een ongenuanceerde haat t.o.v. alles dat Google is en doet, staat hier verder los van :)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 175% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:13 ]

• dafmay
Mar.tin schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:28:
[...]
Ik vermoed dat je nu ergens op een lijst staat :9 :+
Ja maar waarvoor nu precies...voor de 'bom' of voor de 'mothers wax'

>:) :P

• Tidus-X
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Heeft iemand geprobeerd om de iPhone x op te laden via wirelesscharging zonder een hoesje om de X? Ik heb nu 2 verschillende Qi chargers gebruikt en bij beiden gaat mijn iPhone na een tijdje langzaam ervanaf glijden/trillen. Ik heb geprobeerd om de charger op verschillende plekken neer te zetten, maar geen resultaat. Iemand een idee?

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:49
Tidus-X schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:07:
Heeft iemand geprobeerd om de iPhone x op te laden via wirelesscharging zonder een hoesje om de X? Ik heb nu 2 verschillende Qi chargers gebruikt en bij beiden gaat mijn iPhone na een tijdje langzaam ervanaf glijden/trillen. Ik heb geprobeerd om de charger op verschillende plekken neer te zetten, maar geen resultaat. Iemand een idee?
Ofwel een case gebruiken of je Qi charger vervangen voor een model met rubberen ring.

dion.dev

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:20
Heuh! Morgen (tenzij er bij post NL vanalles misgaat) join ik jullie. Iemand nog tips mbt het instellen van de telefoon? Hoesje heb ik al, draadloze oplader wacht ik even mee (hoop dat die vanuit Spanje komt begin december)

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-10 20:43
Hallo!

Vraagje, hebben er mensen ook last van dat de X soms vast loopt? Ik heb het niet vaak ofzo, nu 1x dat hij van Instellingen naar Home Screen is gegaan, en 1x dat ik m niet van de lock kreeg en via touchscreen niet kon schuiven voor het uitschakelen.

• pdavie2311

pdavie2311

Mar.tin schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:28:
[...]

Ik vermoed dat je nu ergens op een lijst staat :9 :+
Whahaha!
dafmay schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:30:
[...]

Ja maar waarvoor nu precies...voor de 'bom' of voor de 'mothers wax'

>:) :P
Whahaha! Dit had ik net even nodig mannen! _O-

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:59
juliusyoup schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:15:
Heuh! Morgen (tenzij er bij post NL vanalles misgaat) join ik jullie. Iemand nog tips mbt het instellen van de telefoon? Hoesje heb ik al, draadloze oplader wacht ik even mee (hoop dat die vanuit Spanje komt begin december)
Even naast je oude (ios 11) iPhone houden, klein momentje later is alles overgezet :). Hebben ze erg mooi opgelost in ios 11.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:20
wesleytjuh schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:45:
[...]

Even naast je oude (ios 11) iPhone houden, klein momentje later is alles overgezet :). Hebben ze erg mooi opgelost in ios 11.
Een soort NFC achtige bump? En in welke kan ok dan het beste de simkaart hebben? Wel tof als dat goed werkt

• pdavie2311

pdavie2311

Voor mensen die willen dat FaceID (nog) sneller werkt!

https://www.iculture.nl/tips/face-id-aandacht/

Niet zo veilig meer, maar wel sneller? Ik laat hem gewoon eerst zo staan als het nu is. Zat net in mijn auto en mijn X in de Brodit houder. Eerst lukte het niet om te unlocken, iedere keer pincode. Later pakte toch FaceID gewoon mijn gezicht terwijl de X in de houder zat.

@Geert1976 Geert zijn trucje even toegepast om de code een paar keer in te geven..Top!

• _Bailey_
  • Niet online
pdavie2311 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 17:17:
Voor mensen die willen dat FaceID (nog) sneller werkt!
@Geert1976 Geert zijn trucje even toegepast om de code een paar keer in te geven..Top!
mooi dat FaceID nu ook bij jou nu ook sneller werkt!

Ik ben nu ruim 12 uur verder nadat ik met deze werkwijze aan de gang ben gegaan , echt ''bizar'' hoe FaceID steeds sneller mijn bakkes herkent, ook steeds beter vanaf andere hoeken dan alleen recht voor de telefoon

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 09-11-2017 17:24 ]

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 17:23:
[...]

mooi dat FaceID nu ook bij jou nu ook sneller werkt!

Ik ben nu ruim 12 uur verder nadat ik met deze werkwijze aan de gang ben , die ik eerder beschreef, echt ''bizar'' hoe snel FaceID sneller mijn bakkes herkent, ook al vanaf ander hoeken dan alleen recht voor de telefoon
Inderdaad. Dan heb ik wel mijn bril weer op, dan niet, etc..Het is echt een gruwelijk goede feature!

• _Bailey_
  • Niet online
pdavie2311 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 17:24:
[...]

Inderdaad. Dan heb ik wel mijn bril weer op, dan niet, etc..Het is echt een gruwelijk goede feature!
heb ff mijn post aangepast die jij nu net hebt gequote, daar stonden me toch een zooi spelvauten in...man man man ;)

lange werkdag vanaf 0430u

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 09-11-2017 17:31 ]

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:15
Nou, ik heb mijn toestel ook een uurtje en wil nu al nooit meer terug naar Touch ID. Man, wat gaat dat super! Ff inloggen op je bankieren-app, alleen ff naar je toestel kijken en klaar. Echt een heel gave feature.

Verder is het ook een vet toestel. Iets groter, dikker en zwaarder (kom van iPhone 7) dus dat wordt een beetje wennen, maar het scherm is ook groter en dat is erg prettig. Bovendien is het een bijzonder goed leesbaar scherm met schitterende kleuren.

Bij mij ging het overzetten fout, draadloos van oud naar nieuw device. Hij vroeg wel om de passcode, maar bleef vervolgens staan op 'Activation Error', met het verzoek om op de home-button te drukken om het nogmaals te proberen. Tja, die hebben we dus niet meer. Klein foutje. Uiteindelijk heb ik met iTunes een backup teruggezet.

Verwijderd

De 45 graden swype voor de multi tasking wist ik niet
Net wat sneller als swype up and hold

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 07:13
@Geert1976 jij bent echt m’n held! Door het invullen van de passcode na FaceID na 1 keer te laten falen (door een hoek die niet zou moeten kunnen) ontgrendelt m’n telefoon terwijl hij plat naast me ligt.

Dit is echt een fantastisch toestel! _/-\o_

• _Bailey_
  • Niet online
Evernote schreef op donderdag 9 november 2017 @ 17:55:
@Geert1976 jij bent echt m’n held! Door het invullen van de passcode na FaceID na 1 keer te laten falen (door een hoek die niet zou moeten kunnen) ontgrendelt m’n telefoon terwijl hij plat naast me ligt.

Dit is echt een fantastisch toestel! _/-\o_
Kalm aan...kalm aan >:)

• dbzokphp
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-11 16:17
Vandaag heb ik in de Apple Store de Belkin Glass Screen protector laten plaatsen (link). Doordat hun deze voor je plaatsen zit deze perfect uitgelijnd op de iPhone.
De screenprotector is ook dunner dan ik had verwacht (maar 0,21 mm) en voelt erg goed aan. Zelfs in combinatie met de Apple Silicone Case zit het scherm alsnog onder de rand van de case!

[ Voor 3% gewijzigd door dbzokphp op 09-11-2017 18:06 ]

Verwijderd

dbzokphp schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:05:
Vandaag heb ik in de Apple Store de Belkin Glass Screen protector laten plaatsen (link). Doordat hun deze voor je plaatsen zit deze perfect uitgelijnd op de iPhone.
De screenprotector is ook dunner dan ik had verwacht (maar 0,21 mm) en voelt erg goed aan. Zelfs in combinatie met de Apple Silicone Case zit het scherm alsnog onder de rand van de case!
Ben voor de anti reflectie gegaan van Belkin ook verkrijgbaar in de Apple store en echt zo goed als geen reflectie en wel mooi transparant .

https://www.apple.com/nl/...lectiefolie-voor-iphone-x

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 09:48
Redcoil schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:06:
[...]

Heb hier al een paar keer last van gehad, dat hij de eerste paar minuten als ik naar buiten ga vanaf werk niet helemaal goed reageert! Meer mensen last van?

Verwijderd

swoutr schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:43:
[...]

Heb hier al een paar keer last van gehad, dat hij de eerste paar minuten als ik naar buiten ga vanaf werk niet helemaal goed reageert! Meer mensen last van?
Ijskast testje en de response is zeer slecht..
Jeetje wat nu in de winter buiten software of hardware ??

https://www.reddit.com/r/...have_poor_touch_response/

https://www.reddit.com/r/..._x_struggles_in_the_cold/

http://shudhtech.blogspot...creen-not-working-in.html

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2017 19:00 ]

Verwijderd

Je moet maar durven 8)7

• Jaymone
11.1.1 is uit, downloaden maar d:)b

• _Bailey_
  • Niet online
blijft hier vooralsnog al ong 10 minuten hangen op ''Update voorbereiden''.... normaal gaat dit proces bij software updates veel sneller.

:? :?

edit: Geduld schijnt een schone zaak te zijn...nu klaar met voorbereiden en nu aan het installeren

[ Voor 14% gewijzigd door _Bailey_ op 09-11-2017 19:19 ]

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
pdavie2311 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 17:17:
]
Welk trucje was dit? Kan hem zo niet 1,2,3 terugvinden |:( |:(

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-10 20:43
Niemand last van iets traagheid in bijv whatsapp tijdens versturen van appen of sluiten van whatsapp t effect?

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 07:13
NielsEngelman schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:41:
[...]

Welk trucje was dit? Kan hem zo niet 1,2,3 terugvinden |:( |:(
Lees even 1 pagina terug waar ik het zelf ook nog een keer noem en hem bedank :)

Als je na een gefaalde FaceID poging je code ingeeft leert je telefoon met meerdere situatied om te gaan.

Dit werkt fantastisch.

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
Vraagje voor alle belsimpel eigenaren van een iPhone X.

Voor mijn vrouw vandaag een X in ontvangst genomen. Wat schetst mijn verbazing....:

https://www.dropbox.com/s...7%2020%2027%2034.png?dl=0

Het serienr geeft een AppleCare dekking aan... huh 7(8)7

Iemand dit ook of een idee hoe dit kan? Uiteraard niet gekocht bij de bestelling...

Of zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 5% gewijzigd door jmetselaars op 09-11-2017 20:35 ]

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Evernote schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:54:
[...]

Lees even 1 pagina terug waar ik het zelf ook nog een keer noem en hem bedank :)

Als je na een gefaalde FaceID poging je code ingeeft leert je telefoon met meerdere situatied om te gaan.

Dit werkt fantastisch.
Top dankjewel!

Verwijderd

jmetselaars schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:32:

Voor mijn vrouw vandaag een X in ontvangst genomen. Wat schetst mijn verbazing....:

Iemand dit ook of een idee hoe dit kan? Uiteraard niet gekocht bij de bestelling...

Simpel (haha) deze is al in gebruik geweest.
Geactiveerd op 04 november

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:36:
[...]
Simpel (haha) deze is al in gebruik geweest.
Geactiveerd op 04 november
Wow! Begrijp ik het dan goed...@jmetselaars heeft een nieuw toestel gekocht, maar ontvangt eentje die niet nieuw is??? :?

Verwijderd

dafmay schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:40:
[...]

Wow! Begrijp ik het dan goed...hij heeft een nieuw toestel gekocht, maar ontvangt eentje die niet nieuw is??? :?
Daar lijkt het zeker op..
Wel gratis Apple Care dan t.w.v. 229 euro (zit keihard aan het serienummer gekoppeld)
Vraag is waarom is deze terug gestuurd etc. etc..

• Jaymone

Dit zegt volgens mij dat je toestel in aanmerking komt voor AppleCare om het af te sluiten en niet dat je het al hebt. Daarnaast lijkt het toestel 4 of 5 nov geactiveerd te zijn, wanneer heb je de X ontvangen?

Verwijderd

Jaymone schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:44:
[...]

Dit zegt volgens mij dat je toestel in aanmerking komt voor AppleCare om het af te sluiten en niet dat je het al hebt. Daarnaast lijkt het toestel 4 of 5 nov geactiveerd te zijn, wanneer heb je de X ontvangen?
Nee apple care is al actief.
telefonische ondersteuning tot 2019 dat kan alleen meet AppleCare

• Jaymone
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:47:
[...]

Nee apple care is al actief.
telefonische ondersteuning tot 2019 dat kan alleen meet AppleCare
Herstel, mee eens. Heb het zojuist vergeleken met die van mij en klopt inderdaad. Vreemd

• _Bailey_
  • Niet online

Je hebt zeker te weten een reeds geactiveerd toestel ontvangen van die boevenbende (= Belsimpel.nl)

Ik heb AC+ afgesloten op mijn iPhone X.

En jij hebt een toestel in bezit waar ook AC+ op is afgesloten

• Jaymone
Geert1976 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:49:
[...]

Je hebt zeker te weten een reeds geactiveerd toestel ontvangen van die boevenbende (= Belsimpel.nl)

Ik heb AC+ afgesloten op mijn iPhone X.

En jij hebt een toestel in bezit waar ook AC+ op is afgesloten
M.a.w. hebben ze het opnieuw geseald zou je denken?

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:51:
[...]

M.a.w. hebben ze het opnieuw geseald zou je denken?
Geen idee. Het zou me in het geval van Belsimpel niets verbazen

• dafmay
Geert1976 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:52:
[...]
Staan ze bekend als slechte tent?

(ik mijn X daar besteld ;) :/)

• Jaymone
Geert1976 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:52:
[...]

Nou lekker dan, aan de ene kant mooi dat je AC hebt gekregen maar andere kant verbaas ik me hoe dit kan?
Denk belangrijk om eerst te weten wanneer hij het toestel heeft geactiveerd, ligt dat na 4/4 nov dan is hier iets heel merkwaardigs aan de hand. Eerst een UK stekker en nu dit
dafmay schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:53:
[...]

Na ja slecht..ze komen alleen met festivals :D

[ Voor 20% gewijzigd door Jaymone op 09-11-2017 20:56 ]

• Jaymone
-

[ Voor 100% gewijzigd door Jaymone op 09-11-2017 20:56 ]

Verwijderd

[...]

Wat is slecht...
Wel typisch iets voor hun...
Samsung modellen zijn ook meestal geen NL uitvoering etc.. (vandaar wat goedkoper als de rest)

Ik vraag mij alleen af waarom deze is terug gegaan.
Kan zijn ivm ontevredenheid of wellicht iets anders.

P.S, dit hoort meer in het leverings topic thuis denk ik :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2017 20:59 ]

• _Bailey_
  • Niet online
[...]

Zij doen aan veel grijze import. En nu blijkt, ook teruggestuurde toestellen weer als nieuw de deur uit te doen.
Heb aardig wat ervaringen van anderen gelezen over deze boevenbende...waren niet allemaal even "zuiver".
Maar: YMMV ;)

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 09-11-2017 20:58 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.