• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Jaymone schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:15:
Zo, vandaag bij de store in A'dam nog een X64 SG opgehaald en direct AppleCare+ afgesloten. Voor scherm reparatie eigen risico 29,- begrijp ik maar waar is die 99,- nou exact voor, enig idee iemand? Daarnaast kon je vroeger een vervangende toestel (nieuw of refurb) krijgen, geldt dat nog steeds met Care+?
Die 99 is voor een refurbished toestel als de schade door jouzelf ontstaan is en dus buiten de garantie valt.

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:18
Teknix1982 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:16:
[...]

Die 99 is voor een refurbished toestel als de schade door jouzelf ontstaan is en dus buiten de garantie valt.
Dat is toch bij alles met AppleCare+?
Ik ga er vanuit dat als er iets stuk is wat gewoon garantie is dat je daar niks voor hoeft te betalen onder het mom consumentenrecht.

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Teknix1982 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:16:
[...]

Oke duidelijk, maar wanneer krijg je een refurbished icm Care+ en zonder die 99,-?

Het is weer bijna September 2026 :)

• Teknix1982
  • Niet online
rdgut schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:17:
[...]

Dat is toch bij alles met AppleCare+?
Ik ga er vanuit dat als er iets stuk is wat gewoon garantie is dat je daar niks voor hoeft te betalen onder het mom consumentenrecht.
Ik bedoel wanneer je jouw toestel laat vallen en hij helemaal stuk is. Dan kun je garantie vergeten maar voor 99 euro een refurbished nieuwe krijgen.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
indofk schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:30:
Ik mag dan ook eindelijk mee praten,vragen stellen en beantwoorden. Heb vandaag onverwachts een IPhone x zilver 64GB kunnen bemachtigen in de mediamarkt hier in utrecht. Was aan het kijken voor een demomodel om te bewonderen. Tegen beter weten in gevraagd naar de levertijd en tot mijn verbazing zij de mederwerker dat hij er een paar op voorraad had , gisteravond geleverd gekregen _/-\o_ . Dus heb ik maar gelijk toegehapt :) heb alleen een vraagje ik wil mijn bestaande apple id gebruiken maar naar het invoeren van gebr.naam en ww geeft ie aan dat er een code naar mn 06nr gestuurd is alleen dit is een oud nr die niet meer in gebruikt is . Nu moet ik 20 uur wachten . Is er geen snellere manier voor. Alvast bedankt.

Toestel is trouwens helemaal gaaf dus geen cosmetische fabriek foutjes batterij was 80% oplgeladen out of the box . Heb er een screenprotector en een case bij gekocht maar da bespreek ik verder in het accesoire topic

Mn draadloze samsung s6 oplader werkt trouwens perfect met de X.
Een screen protector? Dan kan er haast niet mooi uitzien, lijkt me. Ik weet niet wat voor case je hebt, maar die zijn doorgaans een fractie hoger dan je scherm, waardoor hij dus onmogelijk op je scherm kan vallen. Ik heb mijn 8 Plus sinds release met een case en nog nul krasjes.

• Teknix1982
  • Niet online
Jaymone schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:17:
[...]

Oke duidelijk, maar wanneer krijg je een refurbished icm Care+ en zonder die 99,-?
Ja dat kan voor reguliere garantiegevallen. Dan heeft AC+ recht op een express replacement. Dit zei de senior deze week tegen me dat ze meestal refurbished opsturen tenzij die er niet zijn, dan een nieuwe.

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:17

Redcoil

Polyinterpretabel

@smoken @Teknix1982

Wow heb jullie verhalen met veel interesse gevolgd. Wat een pech zeg! Wel fijn dat het uiteindelijk toch (relatief snel) goed lijkt te komen! Respect ook voor je geduld, smoken. _/-\o_ En dan die vent vanmorgen nog bellen om excuses te maken ook! d:)b

¯\_(ツ)_/¯

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:16
Teknix1982 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:15:
@smoken haha top, hopelijk komt er schot in de zaak. Wat heb je Cook eigenlijk gemaild als ik vragen mag?
Korte samenvatting:

Ik heb hem een, naar mijn mening heldere, uiteenzetting van de feiten tot dat moment gegeven (met hier en daar een luchtig stukje tekst ertussen). Dat ik snap dat dergelijke dingen kunnen gebeuren, maar dat de customer support zoals ik hem op dat moment kreeg niet op van niveau was zoals ik dat van een bedrijf als Apple verwacht had.

• smoken
Redcoil schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:22:
@smoken @Teknix1982

Wow heb jullie verhalen met veel interesse gevolgd. Wat een pech zeg! Wel fijn dat het uiteindelijk toch (relatief snel) goed lijkt te komen! Respect ook voor je geduld, smoken. _/-\o_ En dan die vent vanmorgen nog bellen om excuses te maken ook! d:)b
Tx!

Tja ... dat excuus telefoontje van vanmorgen: ik ben gewoon van mening dat je iedereen in zijn/haar waarde moet laten. Die senior deed zijn werk en dat de uitkomst van zijn werk mij niet kan bekoren mag ik hem eigenlijk niet kwalijk nemen. Tijdens het gesprek had ik dat besef eventjes niet meer (ik was er gewoon echt klaar mee), maar direct daarna wel. En ik ben dan wel het type persoon dat bij zijn eigen principes blijft en vind dat ik mijn fout recht moet zetten.

Daarom ben ik dan ook gewoon in de wacht gaan staan om hem mijn excuses aan te bieden en vind het nog steeds heel erg prettig dat dit me gelukt is bij de persoon in kwestie zelf.

(maar nu ga ik natuurlijk wel offtopic...sorry)

[ Voor 3% gewijzigd door smoken op 08-11-2017 19:31 ]

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
bram1984 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:19:
[...]

Een screen protector? Dan kan er haast niet mooi uitzien, lijkt me. Ik weet niet wat voor case je hebt, maar die zijn doorgaans een fractie hoger dan je scherm, waardoor hij dus onmogelijk op je scherm kan vallen. Ik heb mijn 8 Plus sinds release met een case en nog nul krasjes.
Klopt de case is een fraktie hoger dan mn scherm . Nu dat er een glazen screenprotector op zit is het weer rechtgetrokken en dus weer even hoog 😉 zie mijn fotos in het accesoire topic

[ Voor 3% gewijzigd door indofk op 08-11-2017 19:52 ]

• swoutr
  • Laatst online: 31-10 09:48
Meer mensen het probleem bij spotify dat spotify vaak muziek afspeelt zonder dat er daadwerkelijk geluid is? Moet de app dan forcequitten en dan werkt hij weer. Ook speelt hij door als ik mijn oortjes uit de iPhone haal. iPhone X specifiek probleem? Had er eerst geen last van namelijk.
Mooie eerlijke review van MR Mobile.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
swoutr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:57:
Meer mensen het probleem bij spotify dat spotify vaak muziek afspeelt zonder dat er daadwerkelijk geluid is? Moet de app dan forcequitten en dan werkt hij weer. Ook speelt hij door als ik mijn oortjes uit de iPhone haal. iPhone X specifiek probleem? Had er eerst geen last van namelijk.
gebruik Spotify meerdere uren per dag op m'n X. Draait als een zonnetje.

Wellicht ff verwijderen en weer opnieuw uit de App Store binnen hengelen?

• bram1984
indofk schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:50:
[...]

Klopt de case is een fraktie hoger dan mn scherm . Nu dat er een glazen screenprotector op zit is het weer rechtgetrokken en dus weer even hoog 😉 zie mijn fotos in het accesoire topic
Ai een doorzichtige case. Zoals ik al eerder zei hier: godslastering. ;)
swoutr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:57:
Ik heb ook al een paar keer wat vreemds gehad met Spotify op de X (op 11.2 dat wel).

1x speelde hij alles af op twee keer de snelheid en de andere keer stotterde hij enorm terwijl het om lokale data ging.

Zoals Geert al aangeeft, ik heb de app toen verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en de librarys opnieuw gedownload. Daarna ging het goed.

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Jammer dat je de beide icoontjes (camera/led) niet kan verwijderen van de homescreen

[ Voor 7% gewijzigd door JustSys op 08-11-2017 20:14 ]

• swoutr
Geert1976 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:03:
[...]

gebruik Spotify meerdere uren per dag op m'n X. Draait als een zonnetje.

Wellicht ff verwijderen en weer opnieuw uit de App Store binnen hengelen?
Zojuist gedaan, ook een soft reset, werkt niet. Spotify speelt nog steeds door, ook als ik mijn oortjes eruit trek. Miss even wachten op een update.

Draai overigens wel de beta van ios 11.2

[ Voor 4% gewijzigd door swoutr op 08-11-2017 20:26 ]

• bram1984
Is deze al gepost? :P

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-11 14:22
Waze heeft zojuist een iPhone X update uitgebracht dus ik verwacht Google Maps ook deze week aangezien Waze ook van Google is.

CardMapr.nl

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
bram1984 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:09:
[...]

Ai een doorzichtige case. Zoals ik al eerder zei hier: godslastering. ;)
Ben gelukkig niet gelovig,en bovendien ben ik dr blij mee :*)

Dat hele Face-id werk hier als een tierelier . Was er een beetje huiverig voor na de mindere ervaringen die ik hier her en der voorbij zag komen maar tot nu toe geen problemen mee. Ik heb niet eens in de gaten dat het er op zit , zodra ik mn X oppak en het lockscreen ophoog swipe is ie al unlockt zelf alsie voor me op de tafel ligt en ik buk voor over om omhoog te swipen is ie al unlockt. Was bij mn s8 plus wel anders dan moest je hem eerst lief aankijken voordat ie unlokte . Weet niet of het wat uit maakt maar heb tijdens het proces de eerste registratie mn gezicht wat verder weggehouden onder een zo groot als mogelijke hoek en bij de tweede zo dicht als mogelijk .

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-11 17:33

pdavie2311

Live life to the fullest..

indofk schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:22:
[...]

Dat hele Face-id werk hier als een tierelier . Was er een beetje huiverig voor na de mindere ervaringen die ik hier her en der voorbij zag komen maar tot nu toe geen problemen mee. Ik heb niet eens in de gaten dat het er op zit , zodra ik mn X oppak en het lockscreen ophoog swipe is ie al unlockt zelf alsie voor me op de tafel ligt en ik buk voor over om omhoog te swipen is ie al unlockt. Was bij mn s8 plus wel anders dan moest je hem eerst lief aankijken voordat ie unlokte . Weet niet of het wat uit maakt maar heb tijdens het proces de eerste registratie mn gezicht wat verder weggehouden onder een zo groot als mogelijke hoek en bij de tweede zo dicht als mogelijk .
Bij mij loopt dat Face-ID ook als een trein! Met een duffe, slaperige kop, bij slecht licht ingesteld, ook maar 1x, maar ik durf er niet meer aan te komen om hem opnieuw in te stellen. Haha!! Dikke prima zo!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:32

aex351

I am the one

bardi-1 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:28:
@Geert1976 @Donstil @smoken @macselect @Evernote Nou het verhaal met de groene streep is prima opgelost.

Had een afspraak bij Apple Amsterdam gemaakt, waar de telefoon vandaan komt, kom er aan blijkt het niet nodig geweest te zijn om voor dit een afspraak te maken. De telefoon is binnen 14 dagen 'retourbeleid' terug gebracht met een defect, dan kan deze direct worden omgewisseld voor een nieuwe.

Ik heb dus een gloednieuwe iPhone X in nieuwe verpakking meegekregen, in ruil voor de defecte natuurlijk. Thumbs up voor Apple, dit stipt voor mij maar weer aan waarom ik mijn Apple apparatuur bij Apple zelf blijf kopen.
Nou, het staat gewoon in de wet dat je een nieuw product hoort te krijgen hoor. En zodra die 14 dagen voorbij zijn zal de Apple store alles eraan doen om maar geen nieuwe iPhone mee te hoeven geven. Zelf een refurbished toestel geven ze allang niet snel meer mee, dat was vroeger, tegenwoordig zullen ze het dan eerst proberen te repareren. Al met al is de service daar helemaal niet goed, lange wachtrijen, ze maken basale fouten, met als gevolg dat ik de laatste keer dat ik gebruik moest maken 3x (of 4x zelfs) langs moest komen. De kwaliteit van de iPhone's zelf zijn ook bijzonder matig te noemen, want elke iPhone die ik heb gehad, op de iPhone 1 en 3G na, heb ik 'minimaal' 3x moeten omruilen.

En wanneer we het dan toch over kwaliteit hebben, leuk hè die bugs in iOS 11. Echt pure kwaliteit. Ik zit zelfs uit noodzaak aan de beta's sinds iOS 11.

[ Voor 5% gewijzigd door aex351 op 08-11-2017 20:31 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

• pdavie2311

pdavie2311

Met alle respect! Waar slaat dit op! Straks komt er nog een filmpje van een Airbus piloot die hem van 10km hoogte laat vallen... 8)7

Verwijderd

aex351 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:28:
[...]

Nou, het staat gewoon in de wet dat je een nieuw product hoort te krijgen hoor. En zodra die 14 dagen voorbij zijn zal de Apple store alles eraan doen om maar geen nieuwe iPhone mee te hoeven geven. Zelf een refurbished toestel geven ze allang niet snel meer mee, dat was vroeger, tegenwoordig zullen ze het dan eerst proberen te repareren. Al met al is de service daar helemaal niet goed, lange wachtrijen, ze maken basale fouten, met als gevolg dat ik de laatste keer dat ik gebruik moest maken 3x (of 4x zelfs) langs moest komen. De kwaliteit van de iPhone's zelf zijn ook bijzonder matig te noemen, want elke iPhone die ik heb gehad, op de iPhone 1 en 3G na, heb ik 'minimaal' 3x moeten omruilen.

En wanneer we het dan toch over kwaliteit hebben, leuk hè die bugs in iOS 11. Echt pure kwaliteit. Ik zit zelfs uit noodzaak aan de beta's sinds iOS 11.
Vreemd verhaal maar waarom stap je niet over naar ander merk als je zo ontevreden bent?

• pdavie2311

pdavie2311

Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:34:
[...]

Vreemd verhaal maar waarom stap je niet over naar ander merk als je zo ontevreden bent?
Omdat de rest "nog" minder is... _O-

• aex351

aex351

I am the one

[...]

Nee niet vreemd. Dat doe ik ook. Ik heb eind vorige week een Samsung S8 gekocht. Dus dat gaat mijn primaire telefoon worden, hopelijk na vanavond.

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:34
mijn mening so far...
64gb silver

-vanaf een 7 plus is het scherm toch wat smaller, had het graag even breed gehad
-hoop dat ze dat grote vlak onder het keyboard nog wat pimpen, vrij lelijk
-heerlijk in de hand, 7 plus was mij wat te dun en weinig grip
-face-id werkt goed!
-face-id handig icm raise to wake, ik let niet eens op unlock: maar pak op en swipe
-vind de only 'notification' leuk en dan als ik in beeld kom zijn er ineens details bij de notification
maar op lange termijn kan ik ook begrijpen schuin oog dat je al wel wilt zien: welke meeting, wie berichtje...
-face-id in mijn auto houdertje werkt niet, zit ik te schuin voor, was altijd zo blij met mijn simpele draad houdertje aan mijn ventilator uitgang (hoe heet dat?), maar kan moeilijk voor mijn middenconsole gaan hangen elke keer. het draadje had ook een uitsparing voor home button :) die zorgt er nu voor dat ik totaal niet naarboven kan swipen: linker vinger tot draadje en andere overnemen boven draadje :) even oplossing voor zoek dat phone angled naar mij toe kijkt
-ik heb true tone geprobeerd maar nee, dat is veeeel te geel (heel veel teveel), dan maar uit en brightness wat lager

[ Voor 9% gewijzigd door Tonton op 08-11-2017 20:54 ]

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

• _Bailey_
  • Niet online
I joined Team Silver! :o

Heb iemand anders blij kunnen maken met mijn 'oude' SG en nu dus de Silver...euh White...euhhh

Toch vind ik die Silver Gebroken Wit stiekem heel mooi met Stainless Steel rand

(don't shoot me >:) )

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 08-11-2017 20:53 ]

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:52
Tonton schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:39:
mijn mening so far...
64gb silver

-vanaf een 7 plus is het scherm toch wat smaller, had het graag even breed gehad
-hoop dat ze grote vlak on keyboard nog wat pimpen, vrij lelijk
-heerlijk in de hand, 7 plus was mij wat te dun en weinig grip
-face-id werkt goed!
-face-id handig icm raise to wake, ik let niet eens op unlock: maar pak op en swipe
-vind de only 'notification' leuk en dan als ik in beeld kom zijn er ineens details bij de notification
maar op lange termijn kan ik ook begrijpen schuin oog dat je al wel wilt zien: welke meeting, wie berichtje...
-face-id in mijn auto houdertje werkt niet, zit ik te schuin voor, was altijd zo blij met mijn simpele draad houdertje aan mijn ventilator uitgang (hoe heet dat?), maar kan moeilijk voor mijn middenconsole gaan hangen elke keer. het draadje had ook een uitsparing voor home button :) die zorgt er nu voor dat ik totaal niet naarboven kan swipen: linker vinger tot draadje en andere overnemen boven draadje :) even oplossing voor zoek dat phone angled naar mij toe kijkt
-ik heb true tone geprobeerd maar nee, dat is veeeel te geel (heel veel teveel), dan maar uit en brightness wat lager
Is denk ik wat afhankelijk van waar je auto houder zit, bij mijn golf 6 is het vrij centraal/links en doet ie het gewoon perfect als ik achter het stuur zit, kan direct ontgrendelen, dus helemaal onmogelijk is het zeker niet. Houder is overigens volledig naar voren gericht en niet schuin richting mij ofzo.

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:34
Scrtz schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:54:
[...]

Is denk ik wat afhankelijk van waar je auto houder zit, bij mijn golf 6 is het vrij centraal/links en doet ie het gewoon perfect als ik achter het stuur zit, kan direct ontgrendelen, dus helemaal onmogelijk is het zeker niet. Houder is overigens volledig naar voren gericht en niet schuin richting mij ofzo.
ah goed te horen, moet toch wat anders hebben ivm home knop, maar kan zeker werken dus!
thanks

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

aex351 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:37:
[...]

Nee niet vreemd. Dat doe ik ook. Ik heb eind vorige week een Samsung S8 gekocht. Dus dat gaat mijn primaire telefoon worden, hopelijk na vanavond.
Oei sterkte. Hopen dat je geen ervaringen met Samsungs RMA krijgt.

• Scrtz
Tonton schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:57:
[...]

ah goed te horen, moet toch wat anders hebben ivm home knop, maar kan zeker werken dus!
thanks
Even voor de beeldvorming (toevallig had ik nog een foto met mijn iPhone in de houder), ziet het er ongeveer zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NX8RRsONVBEcLlsNFhoredf0/medium.jpg

PS: Nee het is niet mijn iPhone X in de houder, dit was nog de iPhone 6 volgens mij :P
Even wat anders maar gerelateerd aan Waze. Ik ken wat mensen die elke dag minstens 2 uur waze gebruiken op verschillende Samsungs (S7, S7E en S8) en deze zijn allemaal “ingebrand”. Althans waze is best duidelijk nog zichtbaar op wit en grijs.

Ik zou dat dus niet echt aanraden op de X.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 08-11-2017 21:32 ]

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:56
Donstil schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:31:
Even wat anders maar gerelateerd aan Waze. Ik ken wat mensen die elke dag minstens 2 uur waze gebruiken op verschillende Samsungs (S7, S7E en S8) en deze zijn allemaal “ingebrand”. Althans waze is best duidelijk nog zichtbaar op wit en grijs.

Daar ben ik dus ook bang voor met navigeren met Apple Maps en Flitsmeister. :|

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Ik heb net mijn iphone x , gelijk sceeenprotector erop. Wat denk je. Ik sloeg stijl achterover van de kwaliteit.
Ik pak de iphone vast, scherm en achterkant. Begint dat ding te kraken. Ik denk HUHHH.... dus ik druk op de achterkant in het midden is die indrukbaar en geeft geluid. Lekker dan een phone van 1329 euro met zo’n slechte bouwkwaliteit

• smoken
Fuwor schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:41:
[...]

Flitsmeister inderdaad ... durfde ik ook al niet te gebruiken met scherm continu aan..

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:56
MTT schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:42:
Ik heb net mijn iphone x , gelijk sceeenprotector erop. Wat denk je. Ik sloeg stijl achterover van de kwaliteit.
Ik pak de iphone vast, scherm en achterkant. Begint dat ding te kraken. Ik denk HUHHH.... dus ik druk op de achterkant in het midden is die indrukbaar en geeft geluid. Lekker dan een phone van 1329 euro met zo’n slechte bouwkwaliteit
Hoort niet! Een foutje en gelijk terug dus. ;)

• aex351

aex351

I am the one

Donstil schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:01:
[...]

Oei sterkte. Hopen dat je geen ervaringen met Samsungs RMA krijgt.
Ik hoop het ook niet. Ik heb mijn dosis RMA's wel gehad met Apple. Voor iedereen die overweegt een iPhone te kopen. Ik raad je aan om dit online te doen, bij Apple.com zelf. De service die ik van ze kreeg was echt stukken beter en sneller dan de Apple store, ondanks het via UPS ging.
De prijs maakt echt niets uit. Dit is gewoon Apple-kwaliteit. Daar betaal je voor. Ik denk gewoon dat je het verkeerd vast hield. Je moet er ook niet op drukken :+. Maar in all seriousness, welkom bij de RMA-club. Een vergelijkbare euvel heb ik ook gehad, alleen toen zat het scherm niet goed vast.

[ Voor 44% gewijzigd door aex351 op 08-11-2017 21:59 ]

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ik sla achterover van je zinsbouw.
Wel knap dat je een glazen achterkant kan indrukken d:)b

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-11 19:09
Wootism schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:55:
[...]

Ik sla achterover van je zinsbouw.
Wel knap dat je een glazen achterkant kan indrukken d:)b
Ik kan die zinsbouw prima lezen _/-\o_ ....weinig mis mee toch?

O ja, glas kan je buigen ja. Ook de achterkant van een X als de verlijming niet goed is geweest. Dat haalt de sterkte uit het geheel redelijk weg en kan best wat kraakjes geven dan.

Knap? Nee hoor, je kleine zusje van 9 redt het ook als de verlijming niet goed is :P

[ Voor 0% gewijzigd door robbvdb op 08-11-2017 22:09 . Reden: typo of onwillig toetsenbord ]

• robbvdb

Heb ik ook op een S7 inderdaad 8)7 . Overweeg zelfs hiervoor een oude Z3C te gaan gebruiken voor navigeren en de Amoled's mooi te sparen.

Alhoewel aan een S7 niet veel verloren is natuurlijk want die is weinig meer waard.........

Tegen de tijd dat ik aan de Iphone 11 toe ben of de Note 9 / S9 is misschien het inbranden ook weer minder bij de Amoled's :*)

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

robbvdb schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:08:
[...]

Ik kan die zinsbouw prima lezen _/-\o_ ....weinig mis mee toch?

O ja, glas kan je buigen ja. Ook de achterkant van een X als de verlijming niet goed is geweest. Dat haalt de sterkte uit het geheel redelijk weg en kan best wat kraakjes geven dan.

Knap? Nee hoor, je kleine zusje van 9 redt het ook als de verlijming niet goed is :P
Enorm bedankt voor deze opheldering!
Mijn zusje bevestigd dat ze het inderdaad redt.

Verwijderd

aex351 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:37:
[...]

Nou ik zie op het forum dat je met verschillende dingen problemen hebt 😏 Anyways succes met de S8, prima telefoontje.

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:32
Damn...zie nu (pas) dat belsimpel de X 64gb op voorraad heeft (alleen icm vfone of kpn abo) 8)7

Ik sta op het punt om een klein abo icm toestel te nemen. Maar toch twijfel ik...mijn 8 Plus is eigenlijk perfect.

Wie is de voice of reason? Wie houdt mij tegen? (of is dit een bekeken-zaak? ;))

[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 08-11-2017 22:26 ]

Verwijderd

Ja ik heb die gedachte weer met Tom Tom.
Beter LCD voor dit werk.
Was ook 1 van de redenen dat ik twijfelde tussen de X en de 8 plus.

• robbvdb
[...]

Vreemd verhaal maar waarom stap je niet over naar ander merk als je zo ontevreden bent
*knip*

Nu weer is de S8 een prima telefoontje. De compact-lijn van Sony was handzaam, de S8 valt nog best mee hoor. Net als de X een display van 5.8 inch toch? Of was het denigrerend bedoeld? Dat zou jammer zijn hier zeg ............

Misschien moet je gewoon eens accepteren dat objectief gezien elk product wel zijn 'voor en tegens' heeft. Dat de service van zowel Apple als Samsung niet altijd is wat het zou moeten zijn, net als de kwaliteit overigens. Dat het verder best mooie toestellen zijn die niet alleen mooi zijn, maar ook meestal prima werken en hun beide hun 'aanhangers' hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door Hoedje op 10-11-2017 18:36 ]

• _Bailey_
  • Niet online
dafmay schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:22:
Damn...zie nu (pas) dat belsimpel de X 64gb op voorraad heeft (alleen icm vfone of kpn abo) 8)7

Ik sta op het punt om een klein abo icm toestel te nemen. Maar toch twijfel ik...mijn 8 Plus is eigenlijk perfect.

Wie is de voice of reason? Wie houdt mij tegen? (of is dit een bekeken-zaak? ;))
Hup! Bestellen :P

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:19

Hmm meen je niet. Gebruik Waze dagelijks voor m'n werk. Cross heel het land door en voor mij is Waze onmisbaar. Die ingebouwde navigatie van Peugeot is een hel. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• robbvdb
dafmay schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:22:

Alleen jij bepaalt natuurlijk _/-\o_

Een 8+ die oersaai aanvoelt, maar minder snel aan stukken valt, niet inbrandt en gewoon heel goed is .....

Of een X, die wel zwaar vernieuwend aanvoelt, 'een serieuze poep' meer kost, wél inbrandt en bij een val zomaar aan stukken gaat .....

Jij bepaalt wat zwaarder weegt en of dat de uitgave van het extra geld waard is. Ik persoonlijk zou het gedaan hebben :9 ...serieus.

Ik kocht een Note 8 terwijl ik een in nieuw staat verkerende S7, Edge 7 & S8 had .... ( uiteraard maar 2 ervan serieus in gebruik ). Alles behalve nodig, maar puur 'omdat het kan' en 'omdat ik het leuk vind'.

• Scrtz
robbvdb schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:32:
[...]

Alleen jij bepaalt natuurlijk _/-\o_

Een 8+ die oersaai aanvoelt, maar minder snel aan stukken valt, niet inbrandt en gewoon heel goed is .....

Of een X, die wel zwaar vernieuwend aanvoelt, 'een serieuze poep' meer kost, wél inbrandt en bij een val zomaar aan stukken gaat .....

Jij bepaalt wat zwaarder weegt en of dat de uitgave van het extra geld waard is. Ik persoonlijk zou het gedaan hebben :9 ...serieus.

Ik kocht een Note 8 terwijl ik een in nieuw staat verkerende S7, Edge 7 & S8 had .... ( uiteraard maar 2 ervan serieus in gebruik ). Alles behalve nodig, maar puur 'omdat het kan' en 'omdat ik het leuk vind'.
Als je de iPhone X eenmaal hebt vind je de rest zo vreselijk saai inderdaad, ik zou ook zeggen doe die 8 weg en haal die X. Het is de eerste iPhone sinds mijn eerste iPhone (de 4S) waarvan ik weer eens een wow gevoel kreeg. De 5 was 'leuk' maar snel aan gewend en de 6 was ook weer leuk en snel aan gewend. De plus was daarna een kleine verbetering en weer eens wat 'anders' door de grootte maar ook wel erg bulky, de X, die is gewoon perfect en faceid, man wat werkt dat geweldig, beter en sneller dan touchid.

• _Bailey_
  • Niet online
De voor velen hier zeer populaire website iCulture heeft zonet hun app released met ondersteuning voor het iPhone X formaat :P :+

[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 08-11-2017 22:40 ]

• dafmay
@Geert1976 @robbvdb @Scrtz

Damn mannen jullie maken het niet makkelijk voor deze ouwe kneus ;) Stof tot nadenken....

Finger on the trigger.....keeping himself in check for now 8)

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 07:13
Scrtz schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:36:
[...]

Als je de iPhone X eenmaal hebt vind je de rest zo vreselijk saai inderdaad, ik zou ook zeggen doe die 8 weg en haal die X. Het is de eerste iPhone sinds mijn eerste iPhone (de 4S) waarvan ik weer eens een wow gevoel kreeg. De 5 was 'leuk' maar snel aan gewend en de 6 was ook weer leuk en snel aan gewend. De plus was daarna een kleine verbetering en weer eens wat 'anders' door de grootte maar ook wel erg bulky, de X, die is gewoon perfect en faceid, man wat werkt dat geweldig, beter en sneller dan touchid.
Kan me hier helemaal in vinden!

Eventueel kun je kijken naar de iPhone clones natuurlijk. (*kuch* Samsung)
Maar dan zit je met een matig update beleid een in mijn ogen inferieur OS..
Om maar wat te noemen :)

Ik pak m’n X erbij en geniet van het gebruik, de afwerking en die snelheid. En geen gare shell er om heen gebouwd die de snelle hardware compleet crippled.

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-11 19:25
robbvdb schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:32:
[...]

Dat inbranden valt echt reuze mee. Genoeg mensen die totaal niet zien dat een scherm 'ingebrand' is.

Natuurlijk spreek ik niet uit ervaring over de iphone X, maar over algemeen bij oled schermen op telefoons.

[ Voor 13% gewijzigd door grote_oever op 08-11-2017 23:23 ]

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:49:
I joined Team Silver! :o

Heb iemand anders blij kunnen maken met mijn 'oude' SG en nu dus de Silver...euh White...euhhh

Toch vind ik die Silver Gebroken Wit stiekem heel mooi met Stainless Steel rand

(don't shoot me >:) )
Welkom! Wist ik al gelijk dat de zilveren mooier was! :+

Verwijderd

Fuwor schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:41:
[...]

Die twee werken goed met bv de Apple Watch Series 3.

• MrLuc
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-11 15:16
@smoken
@Teknix1982

Ik hoeft gelukkig niet meer te wachten op mijn iPhone X replacement via Apple, heb zojuist een reservering kunnen plaatsen bij de Apple Store in Keulen _/-\o_ (256GB SpaceGray)

Scheelt toch weer een paar dagen/weken wachttijd, blijft toch raar dat Apple wel nieuwe iPhones kan leveren aan Apple stores maar niet aan mensen die snel een replacement nodig hebben.

Ochja... nu alleen morgenvroeg 1,5 uur rijden naar Keulen, je moet er wat voor over hebben als Apple freak hè. Nu alleen hopen dat deze iPhone het langer dan twee dagen volhoudt!! :X

Ik hoop voor jullie dat het wachten op de replacement niet te lang gaat duren :|

• robbvdb
Evernote schreef op woensdag 8 november 2017 @ 23:15:
[...]

Kan me hier helemaal in vinden!

Ik pak m’n X erbij en geniet van het gebruik, de afwerking en die snelheid. En geen gare shell er om heen gebouwd die de snelle hardware compleet crippled.
Touchwizzzzzz ....die gare shell ja .... :9 , waardoor je Iphone-clone gewoon niet vooruit te branden is

Kom jij even onder je steen vandaan? :O

Die trage shell is al weer een tijdje niet meer ..... Omdat je zelf je huiswerk zou moeten doen, kijk eens even terug naar het filmpje dat Donstil postte ......

Dat brakke geheugen wat degradeert als een malle en je telefoon stroperig langzaam maakt of zelfs sloopt, dat scherm wat alleen geschikt is om Teletubbies op te kijken zo fel zijn de kleuren, die processor die wel 'op papier ' 10 keer sneller moet zijn omdat het OS en de Apps zo brak zijn dat de Apple-liga je alsnog voorbij gaat ..... die tijd is al weer even geleden.

*sarcasm-modus on*

Ik had begrepen dat de X juist een S8 clone was O+ ......toch?

Eindelijk ook een 5.8 scherm zoals de S8, eindelijk ook draadloos opladen, eindelijk ook geen LCD meer, eindelijk ook snel-laden ( al moet je dan Apple nog even een keer spekken ) , eindeljik geen mega-randen meer om je scherm heen, eindelijk een fatsoenlijke helderheid.

Bij de 11 koop ik ook weer een Iphone....dan hebben ze ook 6 GB zodat alles wat open staat gecached kan worden net als bij de Note 8 en is het ding op niveau v.w.b. de snelheid bij dagelijks gebruik.

* sarcasm-modus-off*

Met dank aan Donstil:

[video]

• robbvdb
grote_oever schreef op woensdag 8 november 2017 @ 23:17:
[...]

Dat inbranden valt echt reuze mee. Genoeg mensen die totaal niet zien dat een scherm 'ingebrand' is.

Natuurlijk spreek ik niet uit ervaring over de iphone X, maar over algemeen bij oled schermen op telefoons.
Bij mijn S7 die met regelmaat een paar uur per dag met Waze navigeert valt het echt niet mee hoor :F

Als je een overwegend witte pagina hebt dan zie je het echt enorm. Bij ander gebruik valt het inderdaad mee ja.

De toekomst zal het leren v.w.b. de navigeerders op de X

• _Bailey_
  • Niet online
FaceID TIP

Indien FaceID je gezicht niet voor een 1ste keer herkent, wordt er (vrijwel) altijd daarna om een pincode gevraagd om je telefoon te unlocken...ga NIET nog een keer je gezicht herpositioneren om alsnog je gezicht te laten herkennen, maar vul nu je pincode in.
Nu je je correcte pincode invoert en je dus naar je homescreen gaat, onthoudt FaceID (middels een ''capture'' van je gezicht op dat moment) eerst de positie van je hoofd/gezicht voor een volgende keer zodat deze weet dat jij het bent.

Naarmate je dit dus vaker doet, verbeter je hiermee FaceID zodat deze jou in het vervolg steeds beter/vlotter zal herkennen. Je kan dit dus ook onder verschillende hoeken (wel uiteraard dat de je telefoon je gezicht nog wel kan scannen) doen en niet alleen de telefoon recht voor je neus.
Ik heb het zelf een paar uurtjes getest en ik merk al verbeteringen.

Ik begin echt steeds meer en meer onder de indruk te raken van de technologie en kracht achter FaceID
in deze iPhone X.

bron: uitleg van Apple zelf in de Face Security Guide, het is een .pdf document (zeer interessant leesvoer overigens ;) )

https://images.apple.com/...FaceID_Security_Guide.pdf

dit vond ik het meest interessante/nuttige stuk waarin bovenstaande wordt besproken:

''Conversely, if Face ID fails to recognize you, but the match quality is higher than a certain threshold and you immediately follow the failure by entering your passcode, Face ID takes another capture and augments its enrolled Face ID data with the newly calculated mathematical representation.''

[ Voor 70% gewijzigd door _Bailey_ op 09-11-2017 04:49 ]

• Evernote
Geert1976 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 04:16:
FaceID TIP

Indien FaceID je gezicht niet voor een 1ste keer herkent, wordt er (vrijwel) altijd daarna om een pincode gevraagd om je telefoon te unlocken...ga NIET nog een keer je gezicht herpositioneren om alsnog je gezicht te laten herkennen, maar vul nu je pincode in.
Nu je je correcte pincode invoert en je dus naar je homescreen gaat, onthoudt FaceID (middels een ''capture'' van je gezicht op dat moment) eerst de positie van je hoofd/gezicht voor een volgende keer zodat deze weet dat jij het bent.

Naarmate je dit dus vaker doet, verbeter je hiermee FaceID zodat deze jou in het vervolg steeds beter/vlotter zal herkennen. Je kan dit dus ook onder verschillende hoeken (wel uiteraard dat de je telefoon je gezicht nog wel kan scannen) doen en niet alleen de telefoon recht voor je neus.

Ik begin echt steeds meer en meer onder de indruk te raken van de technologie en kracht achter FaceID
in deze iPhone X.

bron: uitleg van Apple zelf in de Face Security Guide, het is een .pdf document (zeer interessant leesvoer overigens ;) )

dit vond ik het meest interessante/nuttige stuk waarin bovenstaande wordt besproken:

''Conversely, if Face ID fails to recognize you, but the match quality is higher than a certain threshold and you immediately follow the failure by entering your passcode, Face ID takes another capture and augments its enrolled Face ID data with the newly calculated mathematical representation.''
Dit is echt briljant en ik ga dit meteen proberen om te kijken of het nóg sneller gaat! Dank @Geert1976 !
robbvdb schreef op donderdag 9 november 2017 @ 00:00:
[...]

Touchwizzzzzz ....die gare shell ja .... :9 , waardoor je Iphone-clone gewoon niet vooruit te branden is

Kom jij even onder je steen vandaan? :O

Die trage shell is al weer een tijdje niet meer ..... Omdat je zelf je huiswerk zou moeten doen, kijk eens even terug naar het filmpje dat Donstil postte ......

Dat brakke geheugen wat degradeert als een malle en je telefoon stroperig langzaam maakt of zelfs sloopt, dat scherm wat alleen geschikt is om Teletubbies op te kijken zo fel zijn de kleuren, die processor die wel 'op papier ' 10 keer sneller moet zijn omdat het OS en de Apps zo brak zijn dat de Apple-liga je alsnog voorbij gaat ..... die tijd is al weer even geleden.

*sarcasm-modus on*

Ik had begrepen dat de X juist een S8 clone was O+ ......toch?

Eindelijk ook een 5.8 scherm zoals de S8, eindelijk ook draadloos opladen, eindelijk ook geen LCD meer, eindelijk ook snel-laden ( al moet je dan Apple nog even een keer spekken ) , eindeljik geen mega-randen meer om je scherm heen, eindelijk een fatsoenlijke helderheid.

Bij de 11 koop ik ook weer een Iphone....dan hebben ze ook 6 GB zodat alles wat open staat gecached kan worden net als bij de Note 8 en is het ding op niveau v.w.b. de snelheid bij dagelijks gebruik.

* sarcasm-modus-off*

Met dank aan Donstil:

[video]
Bedankt kapitein butthurt :+ !

Heb meteen m’n X ingeruild voor een S8!
Installeer ik ook meteen wat malafide apps gewoon omdat het kan.

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 04:16:
FaceID TIP

in deze iPhone X.

Goeie tip!! :9

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:44

swv

robbvdb schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:26:
[...]

[...]

Beetje flauwe reactie net als je eerdere reactie op hem :O ..... vind je niet?

Als hij geen 'hosanna & halleluja' roept maar zijn probleempjes met het merk meldt dan je eerste reactie die er kort gezegd op neer komt 'dat hij fijn moet optiefen' bij Apple-producten dan.

Nu weer is de S8 een prima telefoontje. De compact-lijn van Sony was handzaam, de S8 valt nog best mee hoor. Net als de X een display van 5.8 inch toch? Of was het denigrerend bedoeld? Dat zou jammer zijn hier zeg ............

Misschien moet je gewoon eens accepteren dat objectief gezien elk product wel zijn 'voor en tegens' heeft. Dat de service van zowel Apple als Samsung niet altijd is wat het zou moeten zijn, net als de kwaliteit overigens. Dat het verder best mooie toestellen zijn die niet alleen mooi zijn, maar ook meestal prima werken en hun beide hun 'aanhangers' hebben.
Ja leuk verhaal en je hebt een punt, maar toen ik het las dacht ik hetzefde hoor. Vooral de stelling “De kwaliteit van de iPhone's zelf zijn ook bijzonder matig te noemen, want elke iPhone die ik heb gehad, op de iPhone 1 en 3G na, heb ik 'minimaal' 3x moeten omruilen.” vind ik erg bijzonder. Ik geloof in toeval, maar ik begin mij sterk af te vragen of hier niet wat anders speelt.

Over de andere boeg dan maar: Ik heb 0 keer een iPhone hoeven om te ruilen. Heb ze allemaal gehad vanaf de 4. De bouwkwaliteit is uitstekend!

Wie heeft er nu gelijk? We constateren beide wat anders namelijk.

Aangezien Apple hoge kwaliteitseisen hanteert en vaak Samsung dé partij is die daar aan kan voldoen ben ik benieuwd hoe vaak de S8 dan omgeruild zal worden ;)

Maargoed elke gek z’n gebrek, mijzelf incluus. Als we allemaal maar denken en doen wat goed voor ons is. Zolang er maar geen broodjes aap worden verkocht. Is overigens geen constatering in dit geval, maar reminder van mijn kant om een leuke discussie te kunnen voeren :)

Gelukkig is mijn X wederom in perfecte staat en ga ik weer even verder spelen. Geen klachten tot dusver.

xxx

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:59
Zijn er mensen die het topic op MacRumors volgen over de schermen? Ik probeer het altijd te weeerstaan maar kon het toch niet laten om daar even te kijken. Voor mijn gevoel is TrueTone vrij geheel en is de bovenzijde van mijn scherm wat donkerder/geler dan de onderkant. Zijn er mensen die zich hierin herkennen?

Ik vraag me af of ik er iets mee moet, zit eigenlijk niet te wachten op een lange omruilperiode (gekocht via CoolBlue).

• pdavie2311

pdavie2311

swv schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:42:
[...]

Ja leuk verhaal en je hebt een punt, maar toen ik het las dacht ik hetzefde hoor. Vooral de stelling “De kwaliteit van de iPhone's zelf zijn ook bijzonder matig te noemen, want elke iPhone die ik heb gehad, op de iPhone 1 en 3G na, heb ik 'minimaal' 3x moeten omruilen.” vind ik erg bijzonder. Ik geloof in toeval, maar ik begin mij sterk af te vragen of hier niet wat anders speelt.

Over de andere boeg dan maar: Ik heb 0 keer een iPhone hoeven om te ruilen. Heb ze allemaal gehad vanaf de 4. De bouwkwaliteit is uitstekend!

Wie heeft er nu gelijk? We constateren beide wat anders namelijk.

Aangezien Apple hoge kwaliteitseisen hanteert en vaak Samsung dé partij is die daar aan kan voldoen ben ik benieuwd hoe vaak de S8 dan omgeruild zal worden ;)

Maargoed elke gek z’n gebrek, mijzelf incluus. Als we allemaal maar denken en doen wat goed voor ons is. Zolang er maar geen broodjes aap worden verkocht. Is overigens geen constatering in dit geval, maar reminder van mijn kant om een leuke discussie te kunnen voeren :)

Gelukkig is mijn X wederom in perfecte staat en ga ik weer even verder spelen. Geen klachten tot dusver.

xxx
Eens! Ik heb alle iPhones gehad vanaf de 3S, sommige zelfs wat vaker, door een andere kleur te kiezen, haha! Nog nooit 1 terug hoeven brengen. En zo zullen er veel meer zijn net als ik. Nu kun je wel gaan generaliseren inderdaad door de kwaliteit van iPhones te gaan afkraken, beetje kort door de bocht.

• MarkL
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03-11 11:34
Gisteren de iPhone kunnen ophalen in de Apple store en wat ben ik blij dat ik voor de Silver ben gegaan! Die rand is echt waanzinnig en ik vond de SG toch een beetje saai overkomen toen ik hem in handen had.

• MarkL
Iemand nog tips voor mooie Wallpapers om dat mooie scherm goed tot zijn recht te laten komen?

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:22
macselect schreef op donderdag 9 november 2017 @ 08:23:
Iemand nog tips voor mooie Wallpapers om dat mooie scherm goed tot zijn recht te laten komen?
https://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/unMtlixIpMbHXhCJ

• _Bailey_
  • Niet online
ik hou soms zelf erg van minimalistisch. De zwartwaarde van deze wallpaper komt mooi tot z'n recht op de X:

https://i.imgur.com/qGya9kF.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qGya9kFl.jpg

En bij deze komen de kleuren icm de zwartwaarde weer erg mooi over:

https://i.imgur.com/rXmN30Hl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rXmN30Hl.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door _Bailey_ op 09-11-2017 08:36 ]

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Evernote schreef op woensdag 8 november 2017 @ 23:15:
[...]

Het update-beleid is inmiddels sterkt verbeterd bij Samsung (veel beter dan bij andere Android-aanbieders).

De laatste Touchwiz-versie "crippled" de snelheid niet meer hoor ;)

Over het (inferieure) OS: niet mee eens -> ben er juist blij mee dat je het e.e.a. kan aanpassen, en niet zo'n "gesloten OS" is als iOS.
Door het "open systeem" heb je idd wel eerder last van "security flaws", iets wat stukken beter in iOS is (toegegeven); maar als je met "gezond verstand" je telefoon gebruikt en niet zomaar van alles (illegaal) installeert...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-11 17:53
henklbr schreef op donderdag 9 november 2017 @ 08:55:
[...]

Het update-beleid is inmiddels sterkt verbeterd bij Samsung (veel beter dan bij andere Android-aanbieders).

De laatste Touchwiz-versie "crippled" de snelheid niet meer hoor ;)

Over het (inferieure) OS: niet mee eens -> ben er juist blij mee dat je het e.e.a. kan aanpassen, en niet zo'n "gesloten OS" is als iOS.
Door het "open systeem" heb je idd wel eerder last van "security flaws", iets wat stukken beter in iOS is (toegegeven); maar als je met "gezond verstand" je telefoon gebruikt en niet zomaar van alles (illegaal) installeert...
Ik ben het niet met je eens. Over touchwiz: het is nog steeds traag, een hoop lag (niet direct uit de box maar na installatie van allerlei apps) tov een Pixel of een iPhone. Ik heb meerdere Androids gehad, maar Samsung heeft wel de slechtste skin van Android qua snelheid. Pure Android (Pixel of Oneplus) is qua snelheid vergelijkbaar met Apple. Android 8.0 is al een tijdje uit maar Samsung zal pas in 2018 8.0 uitrollen. Dat zijn voor mij redenen om zakelijk altijd een iPhone te gebruiken.

• Evernote
Ben erg gecharmeerd door deze!

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/XvEPi-XItDqOvGO1RRRmTQEYYwDZ0MC7Uzq5uDOgYZWkdhLuR4RTqArl6JufO0s66coc1_f6oGPXa0EB5W6qD9DGBw8swDJotZ3DN0F0g1ctYWgDlkZ7lv2KydYPRWBgejJBalMlaA3bc8Qsjw35fe5NXM4t

Edit: hier nog een grote verzameling aan diverse afbeeldingen!

[ Voor 32% gewijzigd door Evernote op 09-11-2017 09:16 ]

• Jaymone
Geert1976 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 08:32:
[...]

ik hou soms zelf erg van minimalistisch. De zwartwaarde van deze wallpaper komt mooi tot z'n recht op de X:

[afbeelding]

[afbeelding]
Gaaf!

• _Bailey_
  • Niet online
Evernote schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:06:
[...]

Ben erg gecharmeerd door deze!

[afbeelding]

Edit: hier nog een grote verzameling aan diverse afbeeldingen!
nice! zitten een paar hele mooi bij...thanks!

Verwijderd

Voor de wallpaper freaks.

Installeer Zedge Wallpapers.
Zeer fraaie tussen.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:32

Nitai

Live the life you love.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• swoutr
Meer mensen die truetone uit hebben geschakeld? Vind het een toffe techniek, maar het scherm oogt zoveel beter zonder. Truetone maakt alles een beetje "makkelijk" te gelig. Zo van, we meten je omgeving en daarop passen we gewoon night shift meer of minder toe. Had er wat subtielers en specifiekers van verwacht.

• Evernote
swoutr schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:55:
Meer mensen die truetone uit hebben geschakeld? Vind het een toffe techniek, maar het scherm oogt zoveel beter zonder. Truetone maakt alles een beetje "makkelijk" te gelig. Zo van, we meten je omgeving en daarop passen we gewoon night shift meer of minder toe. Had er wat subtielers en specifiekers van verwacht.
Hier heb ik het aan staan! Voelt veel prettig aan voor mijn ogen en ik vind het gele wel meevallen.

Als ik het uit zet vind ik het scherm minder rustig.

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-10 22:53
[verwijderd]

[ Voor 105% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:15 ]

Verwijderd

Mar.tin schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:04:
En vanmorgen dan maar contact opgenomen met Apple over de klik die uit de onderste helft van mijn scherm komt.

[video]

Moest even een filmpje opsturen, en dan gingen ze het verder opnemen met me.

Het lijkt erop alsof de onderste helft van het scherm niet goed aan de behuizing gehecht is, waardoor er een beetje lucht zit tussen het scherm en de lijmlaag / seal.

We gaan het beleven, misschien moet ik ook wel weer verhuizen naar het levertijden topic haha.
Oh dat is in ieder geval zeer duidelijk te horen.
Denk dat iedereen nu thuis ook op zijn scherm gaat drukken om te kijken of zij het ook hebben.

P.s. Ik heb het toch ook even getest :*)

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:14 ]

Verwijderd

Ik denk overigens dat de nieuwe implementatie van de Swype gestures wel toekomst heeft.

Na een week vind ik persoonlijk dat het lekkerder werkt dan een echte homebutton.

En voordat de reacties weer komen :)
Dit is niet om mijn aanschaf goed te praten maar puur omdat ik echt zo ervaar.

• Jaymone
Heb het aanstaan. Buiten is er niets geels aan alleen binnen maar als ik het dan vervolgens binnen uitschakel, dan komt het witte/blauwe weer erg hard aan. Vooralsnog laat ik het aan.
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:10:
Ik denk overigens dat de nieuwe implementatie van de Swype gestures wel toekomst heeft.

Na een week vind ik persoonlijk dat het lekkerder werkt dan een echte homebutton.

En voordat de reacties weer komen :)
Dit is niet om mijn aanschaf goed te praten maar puur omdat ik echt zo ervaar.
Hier nog een, wil niet terug naar oude methode

[ Voor 27% gewijzigd door Jaymone op 09-11-2017 10:19 ]

• dafmay
Interessant leesvoer weer in dit draadje deze ochtend m.n. het faceID verhaal door @Geert1976 geplaatst...goed om te weten.

Ps eerder vanochtend mijn bestelling bij Belsimpel geplaatst voor een SG 64gb X. Nu nog even het nodige geduld opbrengen...ik verwacht 'm morgen of zaterdag in huis. >:)

• _Bailey_
  • Niet online
dafmay schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:23:

Ps eerder vanochtend mijn bestelling bij Belsimpel geplaatst voor een SG 64gb X. Nu nog even het nodige geduld opbrengen...ik verwacht 'm morgen of zaterdag in huis. >:)
hahaha, I knew it! zwak vlees he? :P

• MarkL
Geert1976 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 08:32:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Thanks Geert

• Jaymone
Vreemd dit, wanneer je in de mail applicatie een mail met daarin een bijlage opent en daarna bijlage weer afsluit en terug gaat naar je inbox, wordt bij mij direct zoekveld ingeschakeld..iemand anders ook?
Edit: opgelost door force quit

[ Voor 7% gewijzigd door Jaymone op 09-11-2017 12:00 ]

• DorkoTheBeast
  • Laatst online: 18-08 10:48
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:10:

Werkt redelijk goed, enkel voor unlocken zou het makkelijker zijn dat je niet helemaal van onder moet vegen maar gewoon omhoog vegen zou al moeten werken (mijn gedacht)

• _Bailey_
  • Niet online
DorkoTheBeast schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:53:
[...]

Werkt redelijk goed, enkel voor unlocken zou het makkelijker zijn dat je niet helemaal van onder moet vegen maar gewoon omhoog vegen zou al moeten werken (mijn gedacht)
juist! ik hoop dat Apple dat in een software update nog gaat invoeren, dat je niet perse helemaal van onder het scherm naar boven moet swipen, maar ook de mogelijkheid halverwege het scherm

@Jaymone heb ff jouw situatie zelf hier geprobeerd....geen ''problemen'' aan deze kant, doet wat 't moet doen

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 09-11-2017 10:55 ]

• Jaymone
Geert1976 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:55:
[...]

@Jaymone heb ff jouw situatie zelf hier geprobeerd....geen ''problemen'' aan deze kant, doet wat 't moet doen
Oke thanks, zoek ik verder.
Aangezien jij ook AC+ hebt, waar kan je verifieren (behalve aankoopbon) of je toestel is gekoppeld aan AC+?
Heb ingelogd op supportpagina maar zie daar geen AC+ gekoppeld staan

• dafmay
Geert1976 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:27:
[...]
hahaha, I knew it! zwak vlees he? :P
Haha zo is het idd ;)

Nu maar zien of ik er goed aan heb gedaan...maar ben sowieso gewoon erg benieuwd naar de hele nieuwe ervaring met face unlock en het OLED scherm. Ik houd wel beetje m'n hart vast want mijn ruime ervaring met dit type Samsung scherm is wel erg hit or miss geweest in het verleden. En de slechte berichten op Macrumors zijn ook legio. Dus hopelijk win ik de panel lottery :)

We'll see....

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:57:
[...]

Aangezien jij ook AC+ hebt, waar kan je verifieren (behalve aankoopbon) of je toestel is gekoppeld aan AC+?
Heb ingelogd op supportpagina maar zie daar geen AC+ gekoppeld staan
dat doe je via deze website (van Apple), hier vindt je alle gegevens omtrent de garantie (en ook de status van je AC+ indien je dit hebt afgesloten bij Apple) van je telefoon aan de hand van het serie nummer van de iPhone

https://checkcoverage.apple.com/nl/nl/

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 09-11-2017 11:00 ]

• Jaymone
Geert1976 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:59:
[...]

dat doe je via deze website (van Apple), hier vindt je alle gegevens omtrent de garantie (en ook de status van je AC+ indien je dit hebt afgesloten bij Apple) van je telefoon aan de hand van het serie nummer van de iPhone

https://checkcoverage.apple.com/nl/nl/
Ah oke. Krijg onderstaand melding, denk dat ze het nog moeten koppelen in het systeem:

Bezig
Uw registratie wordt uitgevoerd. Uw product wordt voor in aanmerking komende reparaties en service gedekt door Apple's Beperkte Garantie totdat de registratie is voltooid. Neem voor meer informatie

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:02:
[...]

Ah oke. Krijg onderstaand melding, denk dat ze het nog moeten koppelen in het systeem:

Bezig
Uw registratie wordt uitgevoerd. Uw product wordt voor in aanmerking komende reparaties en service gedekt door Apple's Beperkte Garantie totdat de registratie is voltooid. Neem voor meer informatie
geef het een paar dagen....Ik heb deze melding ook vaker gekregen in het verleden tijdens afsluiten van AC+ op mijn Apple speelgoed

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-11 05:32
Mar.tin schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:04:
En vanmorgen dan maar contact opgenomen met Apple over de klik die uit de onderste helft van mijn scherm komt.

[video]
offtopic:
Sorry voor de aardappel-deluxe kwaliteit van de zeer gehavende 5S van mijn collega :+

Moest even een filmpje opsturen, en dan gingen ze het verder opnemen met me.

Het lijkt erop alsof de onderste helft van het scherm niet goed aan de behuizing gehecht is, waardoor er een beetje lucht zit tussen het scherm en de lijmlaag / seal.

We gaan het beleven, misschien moet ik ook wel weer verhuizen naar het levertijden topic haha.
Dan is 3d-touch ook niet echt lekker zeker?
Kloten als je dit soort dingen mee maakt, je bent zo 4 of 5 week verder voor je hem omgeruild hebt. Misschien de appstore of de winkel waar je hem kocht, wat voor je kunnen betekenen.
Ik vind eigenlijk, dat dit voorang moet krijgen met omruilen. het is je hele ervaring die dan verziekt wordt.
Je koopt niet eens een auto als er iets trilt, of zelfs een douchekop koop je niet als er iets rammelt.
Zo zuur dit, Hoop dat het mij bespaard blijft.

offtopic:
Ik zie je compleetje vingerafdruk, zo slecht is dat filmpje niet haha

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:14 ]

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Op mijn iPad Pro is de kleur met truetone perfect, maar op de X net te geel, en maar uitgezet :)
Pagina: 1 ... 17 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.