• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:48
Dit durf je ook wel als je een youtube kanaal hebt waar je filmpje binnen 1 dag meer dan 500.000 views krijgt. Heb je dat niet dan raad ik dit sterk af. Hij zegt cool, maar ik zie een verneukte iphone X

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-11 10:32
Hmm...bij aankomst het toestel en de verpakking dan maar eens grondig onderzoeken.

:Y)

Ps zijn er websites waar je meer info kunt achterhalen over jouw toestel (obv IMEI nr bijv)?

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 09-11-2017 20:59 ]

Verwijderd

dafmay schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:58:
Hmm...bij aankomst het toestel en de verpakking dan maar eens grondig onderzoeken.

Ps zijn er websites waar je meer info kunt achterhalen over jouw toestel (obv IMEI nr bijv)?
https://checkcoverage.apple.com/

Je Iphone bij ontvangst opvragen en de Iphone mag dan nog NIET geactiveerd zijn

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2017 21:01 ]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55
Het is me al een paar keer opgevallen thuis dat ik niet op wifi zit terwijl dit wel aanstaat. Als ik dan naar instellingen ga lijkt het alsof die opnieuw naar netwerken moet zoeken. Als die gevonden is verbind hij direct.
Laat ik de X echter even stand-by is wifi weer eruit gepleurd en moet ik weer hetzelfde doen.

Aan het netwerk is niets veranderd en overige apparaten hebben het probleem niet.
Zie screenshot hieronder, dit is thuis waar die volledig bereik heeft maar toch niet ziet. Hij was verbonden met wifi maar dus eruit na zon 20 minuten stand-by.

Iemand dit probleem gehad? Hoe kan ik het verhelpen?
Het is me tot nu toe alleen thuis opgevallen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TmyJLyHATOmmo7Fr180uwJMV/full.png

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:00:
[...]

https://checkcoverage.apple.com/

Je Iphone bij ontvangst opvragen en de Iphone mag dan nog NIET geactiveerd zijn
Dank je!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
dafmay schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:58:

Ik zou twijfels hebben als de originele verpakking al zichtbaar is opengemaakt. Dit lijkt me vrij makkelijk te controleren.
Zou absoluut geen genoegen nemen met een verpakking die al open is geweest

• dafmay
Geert1976 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:04:
[...]

Ik zou twijfels hebben als de originele verpakking al zichtbaar is opengemaakt. Dit lijkt me vrij makkelijk te controleren.
Zou absoluut geen genoegen nemen met een verpakking die al open is geweest
Uiteraard...dit sowieso. Daar check ik altijd op.

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-11 14:34

ronaldm3

Apple Watch :)

Famous schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:01:
Het is me al een paar keer opgevallen thuis dat ik niet op wifi zit terwijl dit wel aanstaat. Als ik dan naar instellingen ga lijkt het alsof die opnieuw naar netwerken moet zoeken. Als die gevonden is verbind hij direct.
Laat ik de X echter even stand-by is wifi weer eruit gepleurd en moet ik weer hetzelfde doen.

Aan het netwerk is niets veranderd en overige apparaten hebben het probleem niet.
Zie screenshot hieronder, dit is thuis waar die volledig bereik heeft maar toch niet ziet. Hij was verbonden met wifi maar dus eruit na zon 20 minuten stand-by.

Iemand dit probleem gehad? Hoe kan ik het verhelpen?
Het is me tot nu toe alleen thuis opgevallen..

[afbeelding]
Yep me 2!
Ik draai wel beta ios 11.2 en dacht dus dat het daar aan zou liggen!
Welke draai jij? @Famous
Ik had het hier al over met @Donstil die heeft hier geen last van!

Power to the beat.

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
Aan iedereen die al gereageerd heeft, dank daarvoor.

Hij is vandaag aangekomen na bestelling bij Belsimpel. Is nog niet geactiveerd door ons. Ligt hier nog in de “seal”. Ik zag er zo 1,2,3 niks geks aan maar ga zo even grondig inspecteren. Ik ben alleen obv het serienr achterop gaan kijken naar het serienr via de genoemde link van apple en zag dat er Apple Care op zat. Kan iemand me vertellen hoe je kan zien dat activatie op 4 nov was? Vanwege Apple care tm 4 nov 2019?

Dat is echt heel vreemd dan. Hoe kan ik dit het beste checken? Er zat een losse NL stekker in de doos en verder niks geks gezien

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55
ronaldm3 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:08:
[...]

Yep me 2!
Ik draai wel beta ios 11.2 en dacht dus dat het daar aan zou liggen!
Welke draai jij? @Famous
Ik had het hier al over met @Donstil die heeft hier geen last van!
Ik draai 11.1.

Zag net wel dat “automatisch verbinden” uit stond. Nooit zelf uitgezet maar nu ik het aan heb gezet lijkt het goed te gaan.

Ik zat nu zelf te denken dat het mischien komt omdat ik wel eens wifi uitzet via control center, zou die dan die instelling wijzigen?!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd

jmetselaars schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:09:

Hij is vandaag aangekomen na bestelling bij Belsimpel. Is nog niet geactiveerd door ons. Ligt hier nog in de “seal”. Ik zag er zo 1,2,3 niks geks aan maar ga zo even grondig inspecteren. Ik ben alleen obv het serienr achterop gaan kijken naar het serienr via de genoemde link van apple en zag dat er Apple Care op zat. Kan iemand me vertellen hoe je kan zien dat activatie op 4 nov was? Vanwege Apple care tm 4 nov 2019?

Dat is echt heel vreemd dan. Hoe kan ik dit het beste checken? Er zat een losse NL stekker in de doos en verder niks geks gezien
Vanwege Apple care tm 4 nov 2019?

Correct kan ook nog 03 of 5 november geactiveerd zijn (zit soms 1 dag tussen)
Maar dat hij al geactiveerd is dat is zeker en is dus al aan geweest en er is een sim in geweest (anders kan je hem niet activeren)

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 17:16
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:14:
[...]

Vanwege Apple care tm 4 nov 2019?

Correct kan ook nog 03 of 5 november geactiveerd zijn (zit soms 1 dag tussen)
Maar dat hij al geactiveerd is dat is zeker en is dus al aan geweest en er is een sim in geweest (anders kan je hem niet activeren)
Maar moet de iPhone dan geactiveerd zijn om Apple care te kunnen toevoegen? Of zou het ook innen zijn dat iemand hem gekocht heeft, AppleCare geactiveerd heeft en toen dach “toch maar liever een iPhone 8”?

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
jmetselaars schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:09:

Kan het echt niet zo zijn dat je een cijfer of letter verkeerd hebt ingetikt?

Het is weer bijna September 2026 :)

• _Bailey_
  • Niet online
TuneIn Pro Radio update in de App Store voor de iPhone X

Verwijderd

smoken schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:16:
[...]

Maar moet de iPhone dan geactiveerd zijn om Apple care te kunnen toevoegen? Of zou het ook innen zijn dat iemand hem gekocht heeft, AppleCare geactiveerd heeft en toen dach “toch maar liever een iPhone 8”?
Geloof me je bent niet de eerst die deze Iphone X gaat gebruiken... 8)
Of het een probleem is kan ik niet zeggen..
Waarom is deze al gebruikt ? (hoeft maar 1 minuut te zijn, maar toch)
Was er wat mee etc. etc..

Het blijft allemaal wel wat vaag...

• smoken
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:20:
[...]

Geloof me je bent niet de eerst die deze Iphone X gaat gebruiken... 8)
Of het een probleem is kan ik niet zeggen..
Waarom is deze al gebruikt ? (hoeft maar 1 minuut te zijn, maar toch)
Was er wat mee etc. etc..

Het blijft allemaal wel wat vaag...
Sorry, ik dacht dat ik de koper van de betreffende iPhone quote. Ik ben dus niet de koper, maar vraag me gewoon af of het geschetste scenario een mogelijkheid zou kunnen zijn.

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Wellicht dat alle toestellen van Belsimpel voorzien zijn van AppleCare+? Zijn er meer mensen die daar besteld hebben en dat kunnen checken?

Het is dan maar de vraag of je dat accepteert, een toestel die al eerder gebruikt is, tegen over het voordeel dat je nu beschikt over AppleCare + t.w.v. 229 euros..

hi!

• dafmay
Weer een leuke 'Real Day in the life' review. Kan ik altijd van genieten...en oh zij is een feast on the eyes >:)

• jmetselaars
Ik kon het nu natuurlijk niet meer houden... zou wachten tot mijn vrouw thuis was, maar meteen open gerukt.

De seal van de doos zag er normaal uit. Lijkt mij niet open geweest en correspondeert met mij X die ik gelukkig op launch dag kon bemachtigen *O*

Bij openmaken idd engelse stekker. Iphone ook in seal en bij aan-uit knop indrukken het bekende welkom scherm. Kan aan niets ontdekken wat er mee is gebeurd....

Direct geactiveerd met simkaart uiteraard, maar ook hier valt me niks geks op.

Direct gekeken in instellingen en 5 keer het serienr gecheckt... het is het serienr van de iphone, van de doos, imei van de factuur. Alles lijkt te kloppen.

Wtf ik ben totaal verbijsterd, hoe kan dit? -O-

Verwijderd

RWK__ schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:25:
Wellicht dat alle toestellen van Belsimpel voorzien zijn van AppleCare+? Zijn er meer mensen die daar besteld hebben en dat kunnen checken?

Het is dan maar de vraag of je dat accepteert, een toestel die al eerder gebruikt is, tegen over het voordeel dat je nu beschikt over AppleCare + t.w.v. 229 euros..
Nee echt niet alle telefoons bij Belsimpel hebben AppleCare
Dit is echt een geactiveerde telefoon en daarna is er AppleCare opgezet.
Als dit overigens een return is voor een andere telefoon met een ander serienummer dan kan het ook maar zo eens zijn dat de AppleCare door Apple nog moet worden omgezet naar het andere toestel zeg maar.

Al met al een niet zuivere situatie.
Of het een probleem is dat hoeft uiteraard niet zo te zijn.

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
jmetselaars schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:30:
Ik kon het nu natuurlijk niet meer houden... zou wachten tot mijn vrouw thuis was, maar meteen open gerukt.

De seal van de doos zag er normaal uit. Lijkt mij niet open geweest en correspondeert met mij X die ik gelukkig op launch dag kon bemachtigen *O*

Bij openmaken idd engelse stekker. Iphone ook in seal en bij aan-uit knop indrukken het bekende welkom scherm. Kan aan niets ontdekken wat er mee is gebeurd....

Direct gekeken in instellingen en 5 keer het serienr gecheckt... het is het serienr van de iphone, van de doos, imei van de factuur. Alles lijkt te kloppen.

Zou je het serienummer kunnen controleren op een ander apparaat, zoals bijv je laptop? Heb wel eens meegemaakt dat de informatie soms niet klopt op de Apple site.

hi!

Verwijderd

jmetselaars schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:30:

Hoe dit kan ?
Zoals ik al zei hij is al geactiveerd.

Seal om de iphone kan je laten zitten en daar zal je niets aan zien.
Seal om de verpakking is tegenwoordig geen echte seal meer.
Als je deze heel voorzichtig lostrekt en je hebt wat geduld dan kan je hem redelijk origineel terug pakken zeg maar.

• dafmay
..en de full review van Mobile tech review...

• jmetselaars
Oke, dat zou kunnen alhoewel, bij het lostrekken van de verpakking zie ik precies de randjes scheuren.

Maar buiten dat, hoezo activeer je apple care op een toestel wat je niet houdt?

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:48
Bijna een week in gebruik nu. Maar het blijft nog steeds elke keer een "wow" gevoel.
Dat scherm icm face Id en missende homebutton. 't werkt gewoon allemaal zo lekker.

Naast die 45 graden swipe net uit dat filmpje ontdekt dat je ook tussen apps kunt switchen door die witte balk naar links en rechts te swipen :o

Oh. En door iemand in dit topic Switchkey nog eens geprobeerd en damn. Dat werkt mooi met tweetalig toetsenbord en afmaken van Nederlandse woorden.

[ Voor 19% gewijzigd door matthijst op 09-11-2017 21:40 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
jmetselaars schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:37:
Oke, dat zou kunnen alhoewel, bij het lostrekken van de verpakking zie ik precies de randjes scheuren.

Merk wel op, als AppleCare+ is geactiveerd, dan staat dit niet op jou naam. Het beste kun je morgen Apple of Belsimpel even bellen. Zolang AppleCare+ niet op jou naam/AppleID staat heb je er niks aan.

Verwijderd

jmetselaars schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:37:

Nou wellicht was het wel de bedoeling om het te houden.
Maar om de nog onduidelijke reden toch geretourneerd.
Lees ook mijn verhaal over eventueel omzetten van Applecare

• Jaymone
Dennischo schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:40:
[...]

Merk wel op, als AppleCare+ is geactiveerd, dan staat dit niet op jou naam. Het beste kun je morgen Apple of Belsimpel even bellen. Zolang AppleCare+ niet op jou naam/AppleID staat heb je er niks aan.
AC is gekoppeld aan serienummer

Verwijderd

Dennischo schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:40:
[...]

Nee fout !!!

AppleCare staat keihard op het toestel gemapped.
Als jij de telefoon verkoopt dan verhuist de AppleCare gewoon mee naar de nieuwe eigenaar.

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jaymone schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:40:
[...]

AC is gekoppeld aan serienummer
Ook, maar ook aan een AppleID. Als je iPhone verkoopt, moet je ook AC+ op naam zetten van de koper. Apple kan het verifiëren als ze het willen ;)

Onlangs nog mee in aanraking gekomen, hele traject mee gemaakt.

• matthijst
Misschien heeft die dude gewoon z'n geld terug gevraagd en is de Apple Care er binnenkort weer af?

• smoken
Herinneren jullie je dat gevoel van vorige week donderdag nog? Dat onze zendingen vanuit Waalwijk naar Brussel gingen en we in spanning zaten te wachten op “de volgende stap”?

Precies een week later mag ik het nog eens meemaken...mijn vervangende iPhone X is net verwerkt in Brussel...stap 2 (😂). Als alles meezit mag ik vanaf morgen weer meepraten!!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:19
smoken schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:54:
Herinneren jullie je dat gevoel van vorige week donderdag nog? Dat onze zendingen vanuit Waalwijk naar Brussel gingen en we in spanning zaten te wachten op “de volgende stap”?

Precies een week later mag ik het nog eens meemaken...mijn vervangende iPhone X is net verwerkt in Brussel...stap 2 (😂). Als alles meezit mag ik vanaf morgen weer meepraten!!
Ik zit morgen in ieder geval een stuk rustiger op kantoor dan vorige week. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• smoken
Rivanov schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:59:
[...]

Ik zit morgen in ieder geval een stuk rustiger op kantoor dan vorige week. :+
Hahahah, zit wat in!!

Ach ja, ik ben wederom maar tot 12:00 op kantoor en waarschijnlijk wordt het pas later aangeboden. Er van uitgaande dat er iemand bij de receptie zit (niet vanzelfsprekend helaas) zal het wel goed komen.. en zo niet: maandag tweede kans.
Altijd beter dan 6-13 december!

• _Bailey_
  • Niet online
dafmay schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:36:
..en de full review van Mobile tech review...

[video]
Mooie, objectieve (!!!) review van Lisa.
Ze is een saaie muts, maar vind haar vaak wel zeer objectief

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 07:26
Vandaag ook mijn iPhone X binnen gehad van Belsimpel en alles is prima in orde. Naar aanleiding van de eerdere berichten toch maar even het serienummer gecheckt, maar alles is ok. Geen rare dingen.

Het lijkt vooralsnog om een geïsoleerd incident te gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door netvista op 09-11-2017 22:20 ]

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Sinds vandaag toch wel iets vreemds...
Als ik hem ontgrendel via Face ID, laat hij nu eerst een Grijs scherm zien met daarin de tekst Face ID en daarna past is mn toestel ontgrendelt.

iemand anders dit ook...?

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:59
Waarschijnlijk begin je sneller te wipen. Nog voordat het slotje open is. FaceID heeft dan nog net wat langer nodig.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• matthijst
Enige irrititante op de X vind ik nog dat je niet meteen openstaande apps kunt wegswipen als je al in dat schermpje zit.

Jieve schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:30:
Sinds vandaag toch wel iets vreemds...
Als ik hem ontgrendel via Face ID, laat hij nu eerst een Grijs scherm zien met daarin de tekst Face ID en daarna past is mn toestel ontgrendelt.

iemand anders dit ook...?
Ja dat gebeurd als je te snel omhoog swiped.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• jmetselaars
Morgen even bellen met Apple. Vreemd geval die AC+. Ook op een mac gecheckt en wederom gewoon coverage. Kijken of het herroepen is, maar toestel lijkt ongebruikt

• matthijst
Slapende honden....?

• smoken
Dat dacht ik ook al ...

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:46

aex351

I am the one

jmetselaars schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:54:
Morgen even bellen met Apple. Vreemd geval die AC+. Ook op een mac gecheckt en wederom gewoon coverage. Kijken of het herroepen is, maar toestel lijkt ongebruikt
Wat is precies het probleem? Op je screenshot zie ik dat je gewoon de normale twee jaar garantie hebt. En dat de 'verwachte' ingangsdatum 4 november was. Je hebt volgens mij helemaal geen Apple Care Plus. Ik weet niet hoe je dat idee hebt gekregen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Verwijderd

aex351 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:03:
[...]

Wat is precies het probleem? Op je screenshot zie ik dat je gewoon de normale twee jaar garantie hebt. En dat de 'verwachte' ingangsdatum 4 november was. Je hebt volgens mij helemaal geen Apple Care Plus. Ik weet niet hoe je dat idee hebt gekregen.
Als.je 2 jaar bel ondersteuning hebt dan heb je wel Apple Care.
Er is waarschijnlijk geen probleem maar de telefoon is absoluut niet door hem geactiveerd.

Enfin genoeg over geroepen nu.
Hij moet zelf kijken wat hij er mee wilt doen.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Donstil schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:52:
[...]

Ja dat gebeurd als je te snel omhoog swiped.
ah, thanks. :)

• dafmay
Geert1976 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:08:
[...]
Mooie, objectieve (!!!) review van Lisa.
Ze is een saaie muts, maar vind haar vaak wel zeer objectief
Volledig mee eens!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:46

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:07:
[...]
Als.je 2 jaar bel ondersteuning hebt dan heb je wel Apple Care.
Er is waarschijnlijk geen probleem maar de telefoon is absoluut niet door hem geactiveerd.

Enfin genoeg over geroepen nu.
Hij moet zelf kijken wat hij er mee wilt doen.
Wat een onzin, je hebt gewoon wettelijk gezien twee jaar garantie. En volgens Apple staat dat gelijk aan hun aanbod van Apple Care, tenzij je voor de plus-variant gaat.

< dit stukje webruimte is te huur >

Verwijderd

aex351 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:10:
[...]

Wat een onzin, je hebt gewoon wettelijk gezien twee jaar garantie. En volgens Apple staat dat gelijk aan hun aanbod van Apple Care, tenzij je voor de plus-variant gaat.
Hoezo onzin.
Ik heb het over BEL ondersteuning!!!
Als die op 2 jaar staat dan is er Apple care afgesloten.

Zonder Apple care is dat zelfs maar 3 maanden !!

Zo ziet het eruit zonder Apple Care.
01 Feb 2018 verloopt de bel ondersteuning.

https://www.dropbox.com/s...%2023%2021%2041.jpeg?dl=0

Zie zijn screenshot ( 2 jaar bel ondersteuning) en dus Apple care

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2017 23:28 ]

• captainleduc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-11 14:06
Inmiddels heb ik de X nu bijna een week. Ik kom van een 7+ en heb behoorlijk moeten wennen aan het uitgerekte scherm (wat overigens prachtig is) icm met grote handen.

Wat ik afgelopen week heb gemerkt is dat niet het schermformaat het soms nog wat ongemakkelijk doet aanvoelen maar met name de diverse Apps die nog niet geoptimaliseerd zijn voor dit formaat, het scherm is namelijk ruim genoeg maar vrijwel alle standaard apps maken slecht of geen gebruik van de extra stukjes scherm, afrondingen en het voordeel van OLED dat zwart daadwerkelijk zwart is.

Ik ben dus op zoek gegaan naar apps die echt gebruik maken van het X scherm en ik kwam op de fotoapp Halide en het spel Alto.

Zie ook: https://www.macstories.ne...-beautiful-and-practical/

Deze apps gaven mij echt het gevoel de toekomst in handen te hebben en laat duidelijk zien dat het plus model wat hier nog naast me ligt (wachtende op een nieuwe eigenaar) ineens aanzienlijk gedateerd lijkt.

Laten we hopen dat alle apps snel mogen volgen met een X geoptimaliseerde versie want alleen de software kan de maximale ervaring uit dit future proof toestel halen B)

• dafmay
Ik ben dus op zoek gegaan naar apps die echt gebruik maken van het X scherm en ik kwam op de fotoapp Halide en het spel Alto.
Ben gek op Alto...speel het al een jaar...heerlijk spel om zo nu en dan een half uurtje in op te gaan _/-\o_

Verwijderd

*knip*

Maak een TR aan en reageer niet.

[ Voor 96% gewijzigd door Hoedje op 10-11-2017 10:21 ]

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-11 16:15
captainleduc schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:44:
Wat ik afgelopen week heb gemerkt is dat niet het schermformaat het soms nog wat ongemakkelijk doet aanvoelen maar met name de diverse Apps die nog niet geoptimaliseerd zijn voor dit formaat, het scherm is namelijk ruim genoeg maar vrijwel alle standaard apps maken slecht of geen gebruik van de extra stukjes scherm, afrondingen en het voordeel van OLED dat zwart daadwerkelijk zwart is.
Dit heb ik ook gemerkt. Er zijn helaas nog steeds veel apps niet aangepast aan het nieuwe scherm, maar zelfs apps die al wel zijn aangepast doen soms raar, dan vallen er teksten onder een ander ding of onder het toetsenbord. Nog maar ff geduld hebben.

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-11 14:22
PhilipsFan schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 00:54:
[...]

Dit heb ik ook gemerkt. Er zijn helaas nog steeds veel apps niet aangepast aan het nieuwe scherm, maar zelfs apps die al wel zijn aangepast doen soms raar, dan vallen er teksten onder een ander ding of onder het toetsenbord. Nog maar ff geduld hebben.
Dit komt omdat niet elke app nog gebruik maakt van de Apple bedachte "safe area". Developers kunnen hiermee elementen uitlijnen zodat ze niet gek in beeld staan. Deze techniek bestaat pas sinds iOS11 dus dit kan even duren voor apps helemaal over zijn.

Afbeeldingslocatie: https://docs-assets.developer.apple.com/published/dbcc36bfb3/e5aca39a-f9a2-4ab8-9f45-08fd95fb845c.png

[ Voor 8% gewijzigd door UnitedJunk op 10-11-2017 00:59 ]

CardMapr.nl

• _Bailey_
  • Niet online
Kijk, Apple heeft dit opgepikt en is erg snel naar voren gekomen met een statement/press release:

"We are aware of instances where the iPhone X screen will become temporarily unresponsive to touch after a rapid change to a cold environment. After several seconds the screen will become fully responsive again. This will be addressed in an upcoming software update."

link naar artikel 9to5mac: https://9to5mac.com/2017/...re-fix-cold-temperatures/

Aangezien het komend weekend zo'n 8 Gr wordt, moeten we maar ff met z'n allen komende dagen onze iPhones uitzetten :+ :+

#ColdGate
#FreezeGate

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2gCNXTHl.png

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 10-11-2017 07:37 ]

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 07:13
UnitedJunk schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 00:58:
[...]

Dit komt omdat niet elke app nog gebruik maakt van de Apple bedachte "safe area". Developers kunnen hiermee elementen uitlijnen zodat ze niet gek in beeld staan. Deze techniek bestaat pas sinds iOS11 dus dit kan even duren voor apps helemaal over zijn.

[afbeelding]
Het zien van bovenstaande afbeelding valt me toch enigszins tegen, die balk onderaan bepaalde apps en zelfs het toetsenbord is echt zonde van het scherm.

P.S: Zal later vandaag een week 1 review uittikken :)

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
smoken schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:54:

Dat is dan nog snel gegaan! Die Cook heeft wel invloed. :p Ik moet sowieso nog tot volgende week dinsdag wachten. Hij is bij mij nog niet verzonden. Heb wel een mail gestuurd naar die senior waarom mensen die later dan ik iets gemeld hebben eerder een toestel kunnen krijgen als er geen voorraad is. Zal wel weer een smoes krijgen dat dat niet kan en je niet alles op internet moet geloven. ;)

• _Bailey_
  • Niet online
Ik zie dat Tweakers hun eigen review online heeft gezet vanochtend.

Met het eindcijfer 8,0?

niet mee eens, maar goed...het is niet mijn review :+

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-10 20:43
Hallo,

Ik heb het al een paar keer gevraagd maar nog geen antwoord op kunnen ontvangen :D

Heeft niemand 'last' van soms dat het niet allemaal zo smooth is? bijv bij ontgrendelen, op appje sturen dat je de app beetje stotterend ziet versturen. Of swipen naar andere scherm?

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:42
SP75 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:07:
Hallo,

Ik heb het al een paar keer gevraagd maar nog geen antwoord op kunnen ontvangen :D

Heeft niemand 'last' van soms dat het niet allemaal zo smooth is? bijv bij ontgrendelen, op appje sturen dat je de app beetje stotterend ziet versturen. Of swipen naar andere scherm?
Nope, geen last van. Wat heb je al geprobeerd om het 'probleem' te testen/ oplossen?

AdGuard Home

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-10 22:53
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:13 ]

• SP75
bardi-1 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:12:
[...]

Nope, geen last van. Wat heb je al geprobeerd om het 'probleem' te testen/ oplossen?
Ik had gisteren bijv een issue met dat ik niet naar boven kon swipen om in t toestel te komen, wel ging hij unlocken met faceID, ook met de toetsen proberen af te sluiten maar kan enkel op annuleren klikken en t schuifbalkje niet schuiven om af te sluiten, dit kon daarna wel. Is ook 1 keer gebeurt.

Soms dus dat t niet zo erg smooth is. reboot gegeven en t werkt weer. Of ik probeer het zelfde handeling erna direct weer dan gaat t ook goed.

Dus als jij een whatsapp berichtje stuurt zie je geen hapering tijdens het versturen van t bericht, die zegmaar naar boven gaat als verzonden?

• SP75
Mar.tin schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:15:
[...]

Compleet niet, soms een heel klein beetje wachttijd voor sommige dingen, maar alles is, gevoelsmatig, voorzover mogelijk nóg vlotter dan anders :)
This ook niet dat die niet vlot is, maar soms toch t gevoel van wat hapering niet altijd

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:13 ]

• SP75
Mar.tin schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:20:
[...]

Ik zie inderdaad in whatsapp een klein wiebeltje in het omhoogschuiven, maar dit lijkt op het éérste gezicht geen haper, maar een bug in de afhandeling van het schermformaat in whatsapp. Alle berichten bibberen even een paar pixels omhoog en weer omlaag.

Dus nee, geen hapering, wel een bugje in whatsapp :9
Kijk in ieder geval een check dat dat dus er bij 'hoort' tijdelijk !

En een vastlopertje kan altijd natuurlijk dus voor de rest een perfect toestel! kom van een 7+ maar is zeker vernieuwend, tijdelijk wel een 6s moeten gebruiken omdat ik de 7+ snel kon verkopen

[ Voor 16% gewijzigd door SP75 op 10-11-2017 08:23 ]

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 112% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:13 ]

• crypt0rr
SP75 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:16:
[...]

Ik had gisteren bijv een issue met dat ik niet naar boven kon swipen om in t toestel te komen, wel ging hij unlocken met faceID, ook met de toetsen proberen af te sluiten maar kan enkel op annuleren klikken en t schuifbalkje niet schuiven om af te sluiten, dit kon daarna wel. Is ook 1 keer gebeurt.

Soms dus dat t niet zo erg smooth is. reboot gegeven en t werkt weer. Of ik probeer het zelfde handeling erna direct weer dan gaat t ook goed.

Dus als jij een whatsapp berichtje stuurt zie je geen hapering tijdens het versturen van t bericht, die zegmaar naar boven gaat als verzonden?
Geen echte hapering, heel af en toe een kleine verschuiving in de pixels, maar dat mag geen naam hebben.

Kan je eens proberen het euvel op te nemen door middel van screen recording?

AdGuard Home

• SP75
Mar.tin schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:25:
[...]

[video]

Goed te zien bij het éérste berichtje dat ik verzend. De tweede en derde lijken geen probleem te hebben.

offtopic:
Voor wie er nieuwschierig is naar de tumblr link, ik zal je het typwerk besparen :+ Klik! MP3 bij gezellige collega's SFW
Dit ja maar dan wel bij alle berichten van mij.

Zou je ook is kunnen proberen met het unlocken van je toestel? Dus wel snel, klikken op scherm en direct schuiven, zie je dan t effect van het unlocken en op t eind ook zn stottertje?

• SP75
bardi-1 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:25:
[...]

Geen echte hapering, heel af en toe een kleine verschuiving in de pixels, maar dat mag geen naam hebben.

Kan je eens proberen het euvel op te nemen door middel van screen recording?
Zie video van mvdam dat is t issue maar wel bij alle berichten

Desnoods nog een full reset van t toestel vanavond

[ Voor 6% gewijzigd door SP75 op 10-11-2017 08:33 ]

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-11 17:33

pdavie2311

Live life to the fullest..

Heb de camera nog niet goed kunnen testen van de X, maar gisteren wel even gewoon in de woonkamer wat foto's gemaakt. Met flits en zonder flits. Ik krijg maar geen goede foto's. Wat voor instellingen gebruiken jullie? Of wellicht dan toch maar een betaalde camera-app downloaden? Straks komen de feestdagen er weer aan en zullen er veel foto's worden genomen binnenshuis met sfeerverlichting aan etc..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• crypt0rr
SP75 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:30:
[...]

Zie video van mvdam dat is t issue maar wel bij alle berichten

Desnoods nog een full reset van t toestel vanavond
Ja, zou dat uiteraard even proberen.

AdGuard Home

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
SP75 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:07:
Hallo,

Tot nu toe (3e dag in gebruik) loopt alles hier vloeiend op Mn X. Zelfs Face-id werkt eigenlijk altijd en heb niet eens in de gaten dat ie zn werk doet. Wat een verademing tov van Mn Samsung s8+ waar je echt bewust je scherm voor je gezicht moest houden.

Geen idee waar het bij jou aan kan liggen dat het allemaal zo stotterend loopt . Heb je een schone installatie gedaan zoals ik dat heb of vanuit een backup restored . Als dat zo is dan kan een combinatie van settings van je oude device op de x voor problemen zorgen . Een verse installatie is dan aan te raden en het proberen waard lijkt me.

• smoken
Teknix1982 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 07:54:
[...]

Dat is dan nog snel gegaan! Die Cook heeft wel invloed. :p Ik moet sowieso nog tot volgende week dinsdag wachten. Hij is bij mij nog niet verzonden. Heb wel een mail gestuurd naar die senior waarom mensen die later dan ik iets gemeld hebben eerder een toestel kunnen krijgen als er geen voorraad is. Zal wel weer een smoes krijgen dat dat niet kan en je niet alles op internet moet geloven. ;)
Maar jij krijgt wel gratis een hoesje er bij......dus! :+ :+

Het is gewoon niet netjes zoals de medewerkers in NL het oppakken dat is ook wat ik tegen die persoon uit Ireland heb gezegd. We zouden hier niet zoveel moeite voor hoeven te doen en de info moet niet per persoon kunnen verschillen.

Daarnaast: misschien krijg jij wel een toestel uit batch 2?
Mijn is nog uit batch 1 als ik zo het serienummer van de factuur op chipmunk bekijk.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:31

OMX2000

By any means necessary...

pdavie2311 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:31:
Heb de camera nog niet goed kunnen testen van de X, maar gisteren wel even gewoon in de woonkamer wat foto's gemaakt. Met flits en zonder flits. Ik krijg maar geen goede foto's. Wat voor instellingen gebruiken jullie? Of wellicht dan toch maar een betaalde camera-app downloaden? Straks komen de feestdagen er weer aan en zullen er veel foto's worden genomen binnenshuis met sfeerverlichting aan etc..
Vond ik ook enigszins tegenvallen. Low light vond ik hem eigenlijk niet opvallend beter dan camera van iPhone 6s. Je ziet trouwens wel een duidelijk verschil tussen wanneer je foto maakt en nadat ie opgeslagen is. Daar gaat duidelijk een bewerking overheen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• SP75
indofk schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:54:
[...]

Tot nu toe (3e dag in gebruik) loopt alles hier vloeiend op Mn X. Zelfs Face-id werkt eigenlijk altijd en heb niet eens in de gaten dat ie zn werk doet. Wat een verademing tov van Mn Samsung s8+ waar je echt bewust je scherm voor je gezicht moest houden.

Geen idee waar het bij jou aan kan liggen dat het allemaal zo stotterend loopt . Heb je een schone installatie gedaan zoals ik dat heb of vanuit een backup restored . Als dat zo is dan kan een combinatie van settings van je oude device op de x voor problemen zorgen . Een verse installatie is dan aan te raden en het proberen waard lijkt me.
Thanks voor je bericht, opzicht is alles goed, alleen t issue met whatsapp berichten, en soms dus te snel swipen met FaceID lijkt t iets te stotteren. Maar niet altijd. Dit heb ik ook met de 7+ etc gehad niks ergs denk ik

Whatsapp gaat nu opeens wel goed met sommige berichten en sommige niet zoals bij mvdam dus zal wel gefixt worden met updates!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
SP75 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:43:
[...]

Thanks voor je bericht, opzicht is alles goed, alleen t issue met whatsapp berichten, en soms dus te snel swipen met FaceID lijkt t iets te stotteren. Maar niet altijd. Dit heb ik ook met de 7+ etc gehad niks ergs denk ik

Whatsapp gaat nu opeens wel goed met sommige berichten en sommige niet zoals bij mvdam dus zal wel gefixt worden met updates!
Ik heb het ook zag ik nu . Tis wel heel subtiel en je moet er dan ook echt op letten wil je het zien. Wat me dan ook weer opvalt is dat als je een bericht maakt met meerdere regels het wel gewoon vloeiend gaat .

• SP75
indofk schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:55:
[...]

Ik heb het ook zag ik nu . Tis wel heel subtiel en je moet er dan ook echt op letten wil je het zien. Wat me dan ook weer opvalt is dat als je een bericht maakt met meerdere regels het wel gewoon vloeiend gaat .
Hoe zit het met de FaceID swap bij jou? Als ik op t scherm tik en wacht tot dat de slot is ontgrendeld en hierna omhoog swipe gaat het lekker smooth.

Maar als ik tik en direct swipe en ondertussen checkt t je gezicht zie ik wel kleine hapering ook tijdens t ontgrendelen

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Geert1976 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 03:57:
[...]

Kijk, Apple heeft dit opgepikt en is erg snel naar voren gekomen met een statement/press release:

"We are aware of instances where the iPhone X screen will become temporarily unresponsive to touch after a rapid change to a cold environment. After several seconds the screen will become fully responsive again. This will be addressed in an upcoming software update."

link naar artikel 9to5mac: https://9to5mac.com/2017/...re-fix-cold-temperatures/

Aangezien het komend weekend zo'n 8 Gr wordt, moeten we maar ff met z'n allen komende dagen onze iPhones uitzetten :+ :+

#ColdGate
#FreezeGate

[afbeelding]
Ik las het net toevallig op NU.nl. Echt absurd dat dit blijkbaar niet (goed) getest, gezien de prijs van de X.

Ik vraag me of hoe je dit met een software update oplost. Lijkt me toch eerder een probleem met de hardware/het scherm zelf.

• Jaymone
bram1984 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:13:
[...]

Ik las het net toevallig op NU.nl. Echt absurd dat dit blijkbaar niet (goed) getest, gezien de prijs van de X.

Ik vraag me of hoe je dit met een software update oplost. Lijkt me toch eerder een probleem met de hardware/het scherm zelf.
Lijkt mij inderdaad een software probleem wat gauw gefixt kan worden. Een hardware probleem zou continue aanhouden of steeds hiccups vertonen en niet na een paar seconde weer normaal functioneren

• _Bailey_
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:13:
[...]

ik denk dat de R&D afdeling heeft zitten slapen in dat nieuwe space ship (HQ) van Apple :+

Ben ook benieuwd naar de beloofde oplossing van Apple.
Time will tell! ;)

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:13 ]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Mar.tin schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:32:
[...]

Ik vermoed dat ze met het aansturen van het touch screen rekening moeten houden met drogere, en dus minder goed geleidende vingers, dat dus de gevoeligheid omhoog moet, en dat een paar seconden duurt in de huidige softwareversie.
Dat verklaart niet waarom het daarna wel ineens goed werkt toch? Als de gevoeligheid niet goed is, zou je er continue last van moeten hebben.

• Arthur-94
  • Laatst online: 02-11 16:31
Heeft spotify nu echt een update uitgebracht zonder compatibel te zijn met de X? :?

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:59
bram1984 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:36:
[...]

Dat verklaart niet waarom het daarna wel ineens goed werkt toch? Als de gevoeligheid niet goed is, zou je er continue last van moeten hebben.
Wel als de software al rekening houdt met de temperatuur/gevoeligheid, maar hier te traag mee is.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• _Bailey_
  • Niet online
Waar ik voorheen met mijn vorige iPhones nooit moeite of argwaan had als ik over straat liep of in het OV zat, moet ik zeggen dat ik dit met deze X voor het eerst wel heb.
Ik woon in 1 van de grootste steden van het land, btw (misschien kan ik beter gaan verhuizen naar een dorpje met 400 inwoners, samen met m'n X 8) )

Het zal ongetwijfeld tussen mijn oren zitten, maar deze week al paar keer het OV gebruikt en in drukke winkelstraten gelopen...Als ik dan op mijn X bezig was, zag ik soms bepaalde figuren lopen die zaten te kijken en dan met een blik van ''zal ik 'm eens gratis van je overnemen?" ;)
Duistere figuren weten dondersgoed hoe de nieuwe X eruitziet en deze ruim €1100 kost. En een mobiele telefoon is uiteraard in een milliseconde uit je klauwtjes getrokken.

Ik wil hiermee absoluut niet generaliseren, het is puur een gevoelskwestie bij deze X die ik never nooit eerder heb ervaren met een eerdere iPhone.

Ik gebruik geen hoesje, doet voor mij compleet afbreuk aan het design en experience, maar wellicht komende tijd toch maar m'n uiterst dunne zwarte case gebruiken, dan is het al weer een stuk minder duidelijk dat ik met de iPhone X / ruim €1100 in m'n handen rondloop

[ Voor 14% gewijzigd door _Bailey_ op 10-11-2017 11:47 ]

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 113% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:13 ]

Dat moment waarop je denkt “Whoei X support” en dan toch teleur gesteld wordt.

#ProblemenVanDeEersteWereld

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/jkg3smhutffvn.jpeg

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 10-11-2017 11:52 ]

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:49
Geert1976 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:39:
Het zal ongetwijfeld tussen mijn oren zitten, maar deze week al paar keer het OV gebruikt en in drukke winkelstraten gelopen...Als ik dan op mijn X bezig was, zag ik soms bepaalde figuren lopen die zaten te kijken en dan met een blik van ''zal ik 'm eens gratis van je overnemen?" ;)
Duistere figuren weten dondersgoed hoe de nieuwe X eruitziet en deze ruim €1100 kost. En een mobiele telefoon is uiteraard in een milliseconde uit je klauwtjes getrokken.
Ware het niet dat ze er werkelijk niks aan hebben als je Zoek mijn iPhone aan staat.

dion.dev

• _Bailey_
  • Niet online
diotav schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:52:
[...]
Ware het niet dat ze er werkelijk niks aan hebben als je Zoek mijn iPhone aan staat.
Klopt!

Maar geloof me, er is markt voor gestolen iPhones met een iCloud lock. Weliswaar zal de waarde met zo'n 75% dalen zodra deze de markt opgaat, maar dat doet niks af aan het gevoel wat ik zojuist beschreef.

• diotav
Als ze 'm willen graaien, dan doen ze dat. Maar een beetje doortrapte dief zal toch weten dat een iPhone met iCloud goed ingesteld werkelijk onbruikbaar is. Het enige wat ik mij dan ook kan bedenken is het doorverkopen van een ogenschijnlijk werkende X via tweedehands kanalen.

dion.dev

diotav schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:59:
Als ze 'm willen graaien, dan doen ze dat. Maar een beetje doortrapte dief zal toch weten dat een iPhone met iCloud goed ingesteld werkelijk onbruikbaar is. Het enige wat ik mij dan ook kan bedenken is het doorverkopen van een ogenschijnlijk werkende X via tweedehands kanalen.
Het overgrote gedeelte van iCloud lock toestellen wordt gebruikt voor losse onderdelen, die zijn veel meer waard dan een werkend toestel.

Zeker voor relatief unieke toestellen als een X.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:31

OMX2000

By any means necessary...

Donstil schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:50:
Dat moment waarop je denkt “Whoei X support” en dan toch teleur gesteld wordt.

#ProblemenVanDeEersteWereld

[afbeelding]
Ik heb het gevoel dat een soort van koude oorlog tussen Apple en Spotify gaande is. Wat begrijpelijk is doordat Apple Apple Music heeft. Maar Spotify kan de iOS markt niet links laten liggen, echter ze lijken niet heel erg veel effort te steken in het maken van een top notch (punt intended) iOS app ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Geert1976 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:06:
Ik zie dat Tweakers hun eigen review online heeft gezet vanochtend.

Met het eindcijfer 8,0?

niet mee eens, maar goed...het is niet mijn review :+
Als je alle commentaar leest gaat het alleen maar over zo'n antieke 3.5 mm plug zie ze missen.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

OMX2000 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:14:
[...]

Ik heb het gevoel dat een soort van koude oorlog tussen Apple en Spotify gaande is. Wat begrijpelijk is doordat Apple Apple Music heeft. Maar Spotify kan de iOS markt niet links laten liggen, echter ze lijken niet heel erg veel effort te steken in het maken van een top notch (punt intended) iOS app ;)
Nou ik denk dat je daar wel eens gelijk in kunt hebben.

Ik had aan het begin een half jaartje Apple Music maar vond uiteindelijk Spotify toch de betere dienst. Ik hoop alleen wel dat Spotify de HomePod gaat ondersteunen, anders wordt het hier toch weer Apple music.

• diotav
Volgens mij is het eerder Apple die met de HomePod Spotify moet ondersteunen.

dion.dev

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-11 15:33
winwiz schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:19:
[...]

Als je alle commentaar leest gaat het alleen maar over zo'n antieke 3.5 mm plug zie ze missen.
En het 4G verhaal is een dingetje ;)

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
ErwinJ schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:50:
[...]

En het 4G verhaal is een dingetje ;)
Inderdaad tje... >:)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• SP75
Nog een vraagje :))

Als ik de standaard mail app open en een mail aantik, tijdens het openen hiervan 'knippert' de bovenkant (witte gedeelte) als ik weer het zelfde of andere mail open gebeurt dit niet. Wel de mail app eerst sluiten niet op de achtergrond actief

Nog meer mensen er last van?

[ Voor 11% gewijzigd door SP75 op 10-11-2017 13:07 ]

• Arthur-94
  • Laatst online: 02-11 16:31
SP75 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:05:
Nog een vraagje :))

Als ik de standaard mail app open en een mail aantik, tijdens het openen hiervan 'knippert' de bovenkant (witte gedeelte) als ik weer het zelfde of andere mail open gebeurt dit niet.

Nog meer mensen er last van?
Ja dat heb ik ook.... Wellicht een bug?

• SP75
Arthur-94 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:07:
[...]

Ja dat heb ik ook.... Wellicht een bug?
Goed om te horen :) Wellicht ja, blijkbaar moet een en ander nog bijgesteld worden naar t scherm
Pagina: 1 ... 19 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.