oh is ie niet onbreekbaar? Ik cancel direct mijn order.absrnd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:58:
[...]
Volgens mij verwisselen jullie krasbestendig en onbreekbaar
Zeiden ze ook tegen mij maar nadat ik aangaf dat ik dat niet accepteer hebben ze gekeken met een senior advisor en aftersales of ze een advance replacement konden doen en die is nu vervroegd naar 14 nov. Het is wel een week wachten maar dit neem ik maar. En ik kon een gratis hoesje krijgen maar die kunnen ze stoppen waar het licht niet schijntsmoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:47:
[...]
Amac kon helemaal niets, kreeg hem ook niet aan de praat ... en ze hadden zelf geen voorraad (anders had ik er 1 meegenomen).
Slim dat je het toestel niet meegegeven hebt! Jij wachten, zij wachten ;-)
Ik zal dadelijk als ik gebeld wordt eens vragen naar de Express Replacement, maar nu vertelden ze me dat het echt niet sneller kon dan 6-13 december
Ik vind het echt meevallen. Iedereen snapt dat het toestel niet onbreekbaar is. Er worden wat filmpjes gedeeld en daar word op gereageerd. Als mensen op basis daarvan zijn geholpen om een keuze te maken dan is dat alleen maar goed.Jieve schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:04:
[...]
Ja i know, alleen komt soms beetje zeikerig over snap je!
Fabrikanten roepen altijd van alles en nog wat, puntje bij paaltje wijkt het altijd af
Ik ga het dadelijk ook bespreken en geef ook aan dat ik hier gelezen heb dat iemand wel een advance replacement krijgt en dat ik dat ook wil .Teknix1982 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:13:
[...]
Zeiden ze ook tegen mij maar nadat ik aangaf dat ik dat niet accepteer hebben ze gekeken met een senior advisor en aftersales of ze een advance replacement konden doen en die is nu vervroegd naar 14 nov. Het is wel een week wachten maar dit neem ik maar. En ik kon een gratis hoesje krijgen maar die kunnen ze stoppen waar het licht niet schijnt
Grappig ik kreeg m’n telefoon net met geen mogelijkheid unlocked met FaceID terwijl ik hiervoor de ervaring had die jij beschrijft.Geert1976 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:41:
volgens mij had ik ergens gelezen dat naarmate je vaker je telefoon unlocked met FaceID, de telefoon je ook steeds sneller/beter gaat herkennen, dacht dat de term ''machine learning'' was of iets in de trend.
Ga nu mijn 5e dag in zometeen...
Deze ochtend gaat het weer beter dan afgelopen dagen. Sterker nog, soms denk ik wel eens: "Huh!?, heeft ie me nu al herkent?"
Soms lijkt het zelfs of mijn X het identificatie proces overslaat (wat natuurlijk niet zo is)
Meer mensen die dit herkennen? hoe vaker je FaceID gebruikt, des te sneller/beter 't gaat?
Heb het uiteindelijk opnieuw in moeten stellen.
En ik maar denken dat we een dingetje hadden m’n iPhone en ik
Verwijderd
Hij unlocked ook met gekkebekken trekken, behalve als je bollenwangen maaktGeert1976 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:41:
volgens mij had ik ergens gelezen dat naarmate je vaker je telefoon unlocked met FaceID, de telefoon je ook steeds sneller/beter gaat herkennen, dacht dat de term ''machine learning'' was of iets in de trend.
Ga nu mijn 5e dag in zometeen...
Deze ochtend gaat het weer beter dan afgelopen dagen. Sterker nog, soms denk ik wel eens: "Huh!?, heeft ie me nu al herkent?"
Soms lijkt het zelfs of mijn X het identificatie proces overslaat (wat natuurlijk niet zo is)
Meer mensen die dit herkennen? hoe vaker je FaceID gebruikt, des te sneller/beter 't gaat?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 15:19 . Reden: Typo ]
mmm vreemd...was dat eenmalig of verschillende keren gebeurd vandaag?Evernote schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:02:
[...]
Grappig ik kreeg m’n telefoon net met geen mogelijkheid unlocked met FaceID terwijl ik hiervoor de ervaring had die jij beschrijft.
Heb het uiteindelijk opnieuw in moeten stellen.
En ik maar denken dat we een dingetje hadden m’n iPhone en ik
            FaceID unlocked helaas niet met m'n zonnebril op (Ray-Ban Clubmaster)

al is het niet echt een denderende app, maar MijnKPN is zojuist updated voor de iPhone X

Gebeurde ongeveer 3 uur geleden ze vroeg ook direct om een code na de eerste poging en probeerde het niet een tweede keer.Geert1976 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:34:
[...]
mmm vreemd...was dat eenmalig of verschillende keren gebeurd vandaag?
Ik had ook het FaceID icoontje dat maar bleef ronddraaien nadat ik het nog 40 keer probeerde na iedere keer m’n code in te geven en weer te locken.
Echt heel vreemd dit.
niet dat ik zo 1,2,3 dé oplossing hier voor heb.Evernote schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:49:
[...]
Gebeurde ongeveer 3 uur geleden ze vroeg ook direct om een code na de eerste poging en probeerde het niet een keer.
Ik had ook het FaceID icoontje dat maar bleef ronddraaien nadat ik het nog 40 keer probeerde na iedere keer m’n code in te geven en weer te locken.
Echt heel vreemd dit.
Maar je zou eens het toestel kunnen rebooten. Wellicht is er ergens ff een kink in de kabel wat betreft FaceID en het OS.
En inderdaad vreemd dat je telefoon direct de code vroeg.
Beter iets dan niets tochGeert1976 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:41:
al is het niet echt een denderende app, maar MijnKPN is zojuist updated voor de iPhone X
Zo had ik net een update voor de Playstation app "We hebben onze app helemaal opnieuw ontworpen waardoor het nu gemakkelijker is om meer uit je playstation-ervaring te halen."
Maar vervolgens niet het nieuwe formaat ondersteunen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Als dit weer gebeurd ga ik dit zeker proberen.Geert1976 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:51:
[...]
niet dat ik zo 1,2,3 dé oplossing hier voor heb.
Maar je zou eens het toestel kunnen rebooten. Wellicht is er ergens ff een kink in de kabel wat betreft FaceID en het OS.
En inderdaad vreemd dat je telefoon direct de code vroeg.
Ik laat nog even van me horen als het weer gewoon werkt zoals het hoort.
haha, same here!Donstil schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:00:
[...]
Beter iets dan niets toch![]()
Zo had ik net een update voor de Playstation app "We hebben onze app helemaal opnieuw ontworpen waardoor het nu gemakkelijker is om meer uit je playstation-ervaring te halen."
Maar vervolgens niet het nieuwe formaat ondersteunen
Knijp je niet allerlei knoppen in als je hem uit sleeve haalt?? Iets van een reset ofzosmoken schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:52:
Intussen is mijn iPhone nu al een keer of 10 opnieuw opgestart vandaag...m telkens als ik hem uit de sleeve haal gaat het mis
Tx voor je reactie. Intussen ben ik dat proces al voorbij ... iPhone heeft nu helemaal de geest gegeven.phenomic schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:42:
[...]
Knijp je niet allerlei knoppen in als je hem uit sleeve haalt?? Iets van een reset ofzo
Zit nu in een (lastig) omruil traject met Apple
ik volg je een beetje van de zijlijn, maar man man....wat heb jij een engelen geduld en doorzettingsvermogen....echt!smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:50:
[...]
Tx voor je reactie. Intussen ben ik dat proces al voorbij ... iPhone heeft nu helemaal de geest gegeven.
Ik hoop dat Apple met een voor jou goede oplossing komt!
succes
Tx Geert!Geert1976 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:53:
[...]
ik volg je een beetje van de zijlijn, maar man man....wat heb jij een engelen geduld en doorzettingsvermogen....echt!
Ik hoop dat Apple met een voor jou goede oplossing komt!
succes
Weet je al meer hoe ze het gaan doen?smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:50:
[...]
Tx voor je reactie. Intussen ben ik dat proces al voorbij ... iPhone heeft nu helemaal de geest gegeven.
Ik ben (nog steeds) aan het wachten op het beloofde telefoontje. De senior in kwestie werkt tot 20u en er is me beloofd dat ik voor diensttijd iets van hem hoor
Geef duidelijk aan dat het om een DOA ging. Dat je hem even hebt kunnen gebruiken maar dat al vrij snel het rebooten begon en je nu niets meer kunt. Bij een DOA zijn ze meegaander.smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:01:
[...]
Ik ben (nog steeds) aan het wachten op het beloofde telefoontje. De senior in kwestie werkt tot 20u en er is me beloofd dat ik voor diensttijd iets van hem hoor
Edit: heb vanmiddag nog een senior gesproken en die kon zien dat ik zaterdag voor de AC+ aanschaf de diagnose tool gerund had en dat alle tests goed waren. Ik vraag me dan sterk af wat die tests bekijken want toen deed mijn telefoon al heel frequent reboots..
[ Voor 22% gewijzigd door Teknix1982 op 07-11-2017 18:11 ]
Ze weten dat ik hem 2 dagen heb kunnen gebruiken ... dus dat verhaal kan (en wil) ik niet meer aanpassen.Teknix1982 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:09:
[...]
Geef duidelijk aan dat het om een DOA ging. Dat je hem even hebt kunnen gebruiken maar dat al vrij snel het rebooten begon en je nu niets meer kunt. Bij een DOA zijn ze meegaander.
Ongeacht of het nu binnen 1 uur of een paar dagen gebeurd, er is iets mis met het toestel en dat ligt buiten mijn schuld ... dus dat zal Apple netjes op moeten lossen en zullen ze uiteindelijk ook vast wel doen.
Ik baal er alleen van dat het zoveel tijd in beslag neemt om het geregeld te krijgen, dat geeft even een niet zo goed aankoopgevoel bij het bedrijf dat juist bekend zou staan om haar uitmuntende customer care.
Inderdaad, dat gevoel had ik er ook bij. Hopelijk lossen ze het snel voor ons op. Tis wel zuur zo en een hele hoop geld voor een telefoon die niet te gebruiken is. Het wordt wel opgelost maar het is wel jammer dat het zo moeilijk moet gaan..smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:13:
[...]
Ze weten dat ik hem 2 dagen heb kunnen gebruiken ... dus dat verhaal kan (en wil) ik niet meer aanpassen.
Ongeacht of het nu binnen 1 uur of een paar dagen gebeurd, er is iets mis met het toestel en dat ligt buiten mijn schuld ... dus dat zal Apple netjes op moeten lossen en zullen ze uiteindelijk ook vast wel doen.
Ik baal er alleen van dat het zoveel tijd in beslag neemt om het geregeld te krijgen, dat geeft even een niet zo goed aankoopgevoel bij het bedrijf dat juist bekend zou staan om haar uitmuntende customer care.
Dat is het.Teknix1982 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:15:
[...]
Inderdaad, dat gevoel had ik er ook bij. Hopelijk lossen ze het snel voor ons op. Tis wel zuur zo en een hele hoop geld voor een telefoon die niet te gebruiken is. Het wordt wel opgelost maar het is wel jammer dat het zo moeilijk moet gaan..
Nu moeten we er natuurlijk wel rekening mee houden dat ze een oplossing geboden hebben, alleen gaan wij hier niet mee akkoord gezien de lange levertermijn. Naar mijn idee geen gekke opvatting van ons uit, maar er zijn waarschijnlijk ook genoeg mensen die daar genoegen mee zouden nemen ...
Trouwens: ik zou met deze ervaring echt geen AppleCare+ kopen.
Is toch wel heel erg dat ze je nog een keer € 229,- uit de portemonnee kloppen en je de iPhone dan ineens wel direct binnen kunt krijgen. Als daar voorraad voor blijkt te zijn, dan hebben wij dat recht zonder AppleCare+ ook echt wel!
Idd, heb het ook niet meer gedaan. Ik begon zelf ook al te denken dat het de omgekeerde wereld is dan. Mijn levertijd is nu 14 - 21 nov geworden. Scheelt alweer 3 weken met de eerste schatting. Maar ik vind het wel vreemd dat zaterdag dus uit de diag tests geen hardware fouten bleek. Zou haast denken dat het dan toch softwarematig is en dus op te lossen. Ik ga vanavond nog een paar dingen proberen.smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:23:
[...]
Dat is het.
Nu moeten we er natuurlijk wel rekening mee houden dat ze een oplossing geboden hebben, alleen gaan wij hier niet mee akkoord gezien de lange levertermijn. Naar mijn idee geen gekke opvatting van ons uit, maar er zijn waarschijnlijk ook genoeg mensen die daar genoegen mee zouden nemen ...
Trouwens: ik zou met deze ervaring echt geen AppleCare+ kopen.
Is toch wel heel erg dat ze je nog een keer € 229,- uit de portemonnee kloppen en je de iPhone dan ineens wel direct binnen kunt krijgen. Als daar voorraad voor blijkt te zijn, dan hebben wij dat recht zonder AppleCare+ ook echt wel!
Nee bij mij niet, heeft het met je image mss te maken? Een andere zwarte achtergrond geprobeerd?Evernote schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:50:
Weer iets vreemds vandaag maar misschien is dit tegen burn in?
WiFi en batterij icoon zijn niet zichtbaar/blijven op zwart op het homescreen maar zijn wel zichtbaar in wel in iedere app die ik open.
Heeft iemand dit ook?
[afbeelding]
Het is weer bijna September 2026 :)
Als je iets ontdekt, laat het me dan svp weten!!Teknix1982 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:27:
[...]
Idd, heb het ook niet meer gedaan. Ik begon zelf ook al te denken dat het de omgekeerde wereld is dan. Mijn levertijd is nu 14 - 21 nov geworden. Scheelt alweer 3 weken met de eerste schatting. Maar ik vind het wel vreemd dat zaterdag dus uit de diag tests geen hardware fouten bleek. Zou haast denken dat het dan toch softwarematig is en dus op te lossen. Ik ga vanavond nog een paar dingen proberen.
Mijn levertijd is nog steeds 6-13 december ... kreeg een mailtje van de senior waarin hij zegt dat ik of daar genoegen mee kan nemen, of het geld terug kan krijgen ..
Ik heb gezegd dat beide opties geen oplossing zijn, en dat ze de defecte (die ze willen onderzoeken) pas retour krijgen bij een passende oplossing.
Oh, en ik heb Tim Cook een mail gestuurd ... gewoon omdat het kan
(@Geert1976 weg respect om engelengeduld en doorzettingsvermogen? ;-) )
Krakend geluid is al sinds de lancering een probleem bij iPad Pro's uit 2017. De iOS 11.1 update heeft dit blijkbaar opgelost. Dus misschien iets te maken met mensen die hun iPHone X nog niet geupdate hebbenrico_fxp schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 07:24:
Op het macrumors forum loopt op het moment een discussie over krakend geluid van de speaker aan de voorkant : https://forums.macrumors....crackle-speakers.2084292/
Ben benieuwd of iemand hier er ook last van heeft?
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Reboot en het is weer oké misschien dat een andere achtergrond het ook opgelost had.Jaymone schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:55:
[...]
Nee bij mij niet, heeft het met je image mss te maken? Een andere zwarte achtergrond geprobeerd?
Bug reportje sturen naar Apple en ff aankaarten dat ze beter hun best moeten doen om die 2 kapotte iPhones van onze mede Tweakers te vervangen.
Lijkt me lief! ;-)Evernote schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:00:
[...]
Reboot en het is weer oké misschien dat een andere achtergrond het ook opgelost had.
Bug reportje sturen naar Apple en ff aankaarten dat ze beter hun best moeten doen om die 2 kapotte iPhones van onze mede Tweakers te vervangen.
            Weet iemand of je een bij iphone x gekocht bij belsimpel applecare+ kunt bestellen?

Ja, dat kan binnen 60 dagen. Kan je hier aanschaffen na het invoeren van je serienummer: https://checkcoverage.apple.com/nl/nl/dukcer123 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:20:
Weet iemand of je een bij iphone x gekocht bij belsimpel applecare+ kunt bestellen?
            Bedankt, ik heb mijn bestelling bij Apple zelf geannuleerd ivm lange levertijd (bij belsimpel direct leverbaar icm abo) en de medewerker zei dat dit alleen kon als ik de telefoon bij Apple zelf koop.

@Teknix1982 .... voor mij is het klaar. Sneller dan 6-13 dec gaat het niet worden voor een nieuw toestel. 
Of ik kan het servicetraject instappen. Dan gaat hij gerepareerd worden en indien reparatie niet mogelijk is krijg ik een vervangend (niet retail nieuw) toestel.
Meneer wist me ook te vertellen dat ik WEL sneller een toestel zou krijgen indien ik AppleCare +zou hebben. Maar ja, mijn iPhone komt niet meer in aanmerking voor AppleCare+ want de diagnostische test kan niet lopen....
Dit was het eerste telefoongesprek waar ik mijn "geduld" even kwijt raakte ...
Beetje jammer deze ervaring

Of ik kan het servicetraject instappen. Dan gaat hij gerepareerd worden en indien reparatie niet mogelijk is krijg ik een vervangend (niet retail nieuw) toestel.
Meneer wist me ook te vertellen dat ik WEL sneller een toestel zou krijgen indien ik AppleCare +zou hebben. Maar ja, mijn iPhone komt niet meer in aanmerking voor AppleCare+ want de diagnostische test kan niet lopen....
haha mooi! mocht Tim (of 1 van zijn assistants) reageren, laat je het wel weten hier he!smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:56:
[...]
(@Geert1976 weg respect om engelengeduld en doorzettingsvermogen? ;-) )
Ik heb hem nu sinds zondag via belsimpel met abonnement. Ondertussen abonnement ontbonden (koop op afstand).dukcer123 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:24:
Bedankt, ik heb mijn bestelling bij Apple zelf geannuleerd ivm lange levertijd (bij belsimpel direct leverbaar icm abo) en de medewerker zei dat dit alleen kon als ik de telefoon bij Apple zelf koop.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zeker!Geert1976 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:52:
[...]
haha mooi! mocht Tim (of 1 van zijn assistants) reageren, laat je het wel weten hier he!
Mijn Vodafone abo verloopt binnenkort en ben niet meer tevreden over Vodafone, daarom het toestel gekocht zonder aflossing zodat ik alleen mijn abo betaal. Kun jij via de link die net verzonden is applecare aanvragen?carpebios schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:52:
[...]
Ik heb hem nu sinds zondag via belsimpel met abonnement. Ondertussen abonnement ontbonden (koop op afstand).
Toestel terug?carpebios schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:52:
[...]
Ik heb hem nu sinds zondag via belsimpel met abonnement. Ondertussen abonnement ontbonden (koop op afstand).
Vroeger toen ze geen AppleCare+ hadden, deden ze niet zo moeilijk als nu. Komt erop neer dat ze AppleCare+ onderscheidend op de markt willen brengen en hiermee je eerder helpen etc. Snap best dat ze het verschil met/zonder AppleCare+ willen benadrukken maar een toestel wat nog nieuw is en direct een productiefout vertoont, horen ze naar mijn inziens hetzelfde te behandelen als met AppleCare+.smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:49:
@Teknix1982 .... voor mij is het klaar. Sneller dan 6-13 dec gaat het niet worden voor een nieuw toestel.
[ Voor 69% gewijzigd door Jaymone op 07-11-2017 20:13 ]
Ja dat kan ik.dukcer123 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:00:
[...]
Mijn Vodafone abo verloopt binnenkort en ben niet meer tevreden over Vodafone, daarom het toestel gekocht zonder aflossing zodat ik alleen mijn abo betaal. Kun jij via de link die net verzonden is applecare aanvragen?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee, alleen het abonnement laten ontbinden. Het toestel heb ik volledig betaald, dus blijft van mij, zo beaamde de helpdesk van T-mobile ook.
Dus korting op je toestel hoef je niet terug te betalen?carpebios schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:15:
[...]
Nee, alleen het abonnement laten ontbinden. Het toestel heb ik volledig betaald, dus blijft van mij, zo beaamde de helpdesk van T-mobile ook.
Veel succes en sterkte met dit alles. Eigenlijk best bizar. Je koopt een high end product voor veel geld van een gerenommeerd bedrijf. Maar de service doet je denken aan een bestelling via aliexpress. Alhoewel ik ook daar betere ervaringen heb om eerlijk te zijn. Jaren terug ook een hele slechte garantie ervaring met Apple gehad. Maar zodra ze een nieuwe product op de markt brengen roepen we allemaal tegelijk "Take my money".
            Nope. Sowieso vind ik het niet kunnen dat Belsimpel het abonnement aanprijst voor 4,50 per maand. En blijkt er ergens verwezen te worden naar samen, waardoor het eigenlijk 7 euro is en je eerst nog een samen groep moet aanmaken.

Zit je dan rustig aan de eettafel, ineens die streep : 
Spoedig een afspraak bij Apple Amsterdam om maar eens te kijken wat ze hiermee doen... Mag hopen op een directe vervanging.

Spoedig een afspraak bij Apple Amsterdam om maar eens te kijken wat ze hiermee doen... Mag hopen op een directe vervanging.
[ Voor 22% gewijzigd door crypt0rr op 07-11-2017 20:25 ]
Samsung scherm? .....bardi-1 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:24:
Zit je dan rustig aan de eettafel, ineens die streep : [afbeelding]
oei, de ''bekende'' groene streep. Ik hoop niet dat een dingetje gaat worden met de X, want ik ben soortgelijke gevallen al meerdere keren tegengekomen op Reddit en Macrumors (sorry, weet niet meer exact welke topics/threads)bardi-1 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:24:
Succes!
[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 07-11-2017 20:30 ]
No problemo, is gewoon hardware defect dus succes Apple. Even gesproken net voor 8-en met Apple Care, die hebben remote wat diagnoses gedaan, wist niet dat dat kon haha. En het 'scherm overgenomen', ze konden (uiteraard) de groene balk niet zien (duh hardware). Case aangemaakt.Geert1976 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:29:
[...]
oei, de ''bekende'' groene streep. Ik hoop niet dat een dingetje gaat worden met de X, want ik ben soortgelijke gevallen al meerdere keren tegengekomen op Reddit en Macrumors (sorry, weet niet meer exact welke topics/threads)
Succes!
Verwijderd
Oei ja... als je erop gaat zoeken dan ben je niet de enige..Geert1976 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:29:
[...]
oei, de ''bekende'' groene streep. Ik hoop niet dat een dingetje gaat worden met de X, want ik ben soortgelijke gevallen al meerdere keren tegengekomen op Reddit en Macrumors (sorry, weet niet meer exact welke topics/threads)
Succes!
Jeetje
Succes, hopelijk gaat het in de winkel sneller dan bij de online store ;-)bardi-1 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:24:
Thanks haha, ga er vanuit dat Apple hem netjes omruilt voor een nieuw in doos variant.smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:41:
[...]
Succes, hopelijk gaat het in de winkel sneller dan bij de online store ;-)
Found this thread: https://forums.macrumors....-iphone-x-screen.2083765/
[ Voor 15% gewijzigd door crypt0rr op 07-11-2017 20:47 ]
            Nou, dag 2.
Gister een dag als start en veel spelen.
Vandaag maar eens weer aan het werk, met name appen en veel bellen.
Das wel ff wennen moet ik jullie bekennen. Vooral het formaat is een stuk kleiner, fysiek. Ik heb relatief grote handen en is echt wel een stap terug, wellicht/hoop wennen. De tijd die ik afgelopen weken met een 5se had vond ik hopenloos. Mijn 7plus vond ik voor bellen het ideale maatje.
Mijn 2de prive telefoon is een reguliere 5,5inch, als ik daar dan naar kijk, vallen me 2 dingen op. Nice, wat een groot scherm en plaatjes, aan de andere poeh wat gedateerd ziet dat er uit. Beetje van glasbak tv naar de eerste flatscreen.
Hink zoals je leest op 2 gedachten, ja prachtig en wat werkt alles inclusief faceid fantastisch, en ja ook is het scherm dikke prima groot als je niet vergelijkt. Aan de andere kant, is die wel fysiek groot genoeg? Moet ik niet wachten op de X2, die wellicht wel echt groter is, heb me mss wel verkeken op een kleinere 5,8. Of voor de time being de note8? Heb daar wel meer over gehoord.
Morgen weer een dag.
Das wel ff wennen moet ik jullie bekennen. Vooral het formaat is een stuk kleiner, fysiek. Ik heb relatief grote handen en is echt wel een stap terug, wellicht/hoop wennen. De tijd die ik afgelopen weken met een 5se had vond ik hopenloos. Mijn 7plus vond ik voor bellen het ideale maatje.
Mijn 2de prive telefoon is een reguliere 5,5inch, als ik daar dan naar kijk, vallen me 2 dingen op. Nice, wat een groot scherm en plaatjes, aan de andere poeh wat gedateerd ziet dat er uit. Beetje van glasbak tv naar de eerste flatscreen.
Hink zoals je leest op 2 gedachten, ja prachtig en wat werkt alles inclusief faceid fantastisch, en ja ook is het scherm dikke prima groot als je niet vergelijkt. Aan de andere kant, is die wel fysiek groot genoeg? Moet ik niet wachten op de X2, die wellicht wel echt groter is, heb me mss wel verkeken op een kleinere 5,8. Of voor de time being de note8? Heb daar wel meer over gehoord.
Morgen weer een dag.
no comment
Blijft toch een Samsung scherm hebardi-1 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:24:
Een andere Tweaker hier zei dat Apple toestellen beschikbaar heeft voor de swap, wordt geen nieuwe in doos maar de bekende swap doosjes. Al zit er nu natuurlijk nog een nieuwe in i.p.v een refurb.
Hahaha daar moest ik toch even om lachen. Die arme man.smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:56:
Oh, en ik heb Tim Cook een mail gestuurd ... gewoon omdat het kan![]()
[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 07-11-2017 21:37 ]
De X is toch een prachtige overbrugging tot de X plus?Martinus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:58:
Hink zoals je leest op 2 gedachten, ja prachtig en wat werkt alles inclusief faceid fantastisch, en ja ook is het scherm dikke prima groot als je niet vergelijkt. Aan de andere kant, is die wel fysiek groot genoeg? Moet ik niet wachten op de X2, die wellicht wel echt groter is, heb me mss wel verkeken op een kleinere 5,8.
Nou ja, "arme" $$$$ man....Donstil schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:33:
[...]
Hahaha daar moest ik toch even om lachen. Die arme man.
[ Voor 17% gewijzigd door Rudios op 07-11-2017 21:41 ]
Whole lot of stars ***
            Volgens een ander "tech"site kan je FaceID "tweaken" zodat het je gezicht beter scant wanneer je bijv het op een bureau hebt liggen. Dit doe je door het opnieuw in te stellen en tijdens het scannen de X op ongeveer navelhoogte te houden en naar de camera te kijken. Dan kijk je schuin weg naar beneden en dat zou een oplossing kunnen zijn

Daarom heb ik ook een iPhone 8 Plus genomen, ligt veel beter in de hand!Martinus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:58:
Nou, dag 2.
Morgen weer een dag.
 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Dat is juist de reden waarom ik een X heb genomenHereIsTom schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:55:
[...]
Daarom heb ik ook een iPhone 8 Plus genomen, ligt veel beter in de hand!
dus een veel bredere 8 Plus ligt veel beter in de hand dan een smallere X.... oke, makes senseHereIsTom schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:55:
[...]
Daarom heb ik ook een iPhone 8 Plus genomen, ligt veel beter in de hand!
Misschien heb jij van die kinderhandjes, maar ik vind van wel!Geert1976 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:58:
[...]
dus een veel bredere 8 Plus ligt veel beter in de hand dan een smallere X.... oke, makes sense![]()
 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
De kleurfilter-optie van Apple zorgt er helaas ook voor dat kleuren over het algemeen er veel minder uitspringen. Je scherm wordt veel matter zo lijkt het. Komt omdat er een soort opacity-kleur-filter overheen wordt gegooid, alsof je dus door een stuk gekleurd glas kijkt.Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:39:
true tone heb ik zoiezo uitstaan! veels te lelijk, vind alle iPhones te geel ook deze X
ik doe dit altijd bij toegankelijkheid kiezen voor aangepaste weergave en dan deze fotos zo heb ik het! mooi wit bijna.
[afbeelding]
[afbeelding]
Totaal niet acceptabel voor dagelijks gebruik in mijn optiek.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Ach ja, was een stukje emotie op dat moment ... achteraf gezien niet echt nodig natuurlijk.Donstil schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:33:
Hahaha daar moest ik toch even om lachen. Die arme man.
Maar ja, gedane zaken nemen geen keer.
Gelukkig is het toch iets waarvan ze na de eerste regel al denken “whatever”.. ;-)
Ik heb trouwens besloten morgen de defecte iPhone maar gewoon retour te sturen, ook het tegenhouden van het retourneren van die iPhone zou voor mij puur handelen uit emotie/principe zijn. Ik schiet er geen zak mee op.
Dus het ding gaat retour, kunnen ze het onderzoeken als ze daar zin in hebben. In de tussentijd hoop ik gewoon zsm een nieuwe te hebben.
[ Voor 30% gewijzigd door smoken op 07-11-2017 22:06 ]
            @smoken ik ben nog een tijd bezig geweest maar kom niet meer tot restoren van iOS. Hij blijft ook vast zitten in DFU mode. Ik heb het ook opgegeven. Het ding is gewoon stuk. Nu gaat het wachten weer beginnen en kan ik terug naar het levertijden topic... 
 voor niks klaargezeten op preorder dag..

Ik zie trouwens dat de Dumpert app nu het X formaat ondersteund. Best netjes dat tempo waarmee developers alles aan het updaten zijn.

Same here @Teknix1982 same here ... ach, op zich was het wel leuk:Teknix1982 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:18:
@smoken ik ben nog een tijd bezig geweest maar kom niet meer tot restoren van iOS. Hij blijft ook vast zitten in DFU mode. Ik heb het ook opgegeven. Het ding is gewoon stuk. Nu gaat het wachten weer beginnen en kan ik terug naar het levertijden topic...voor niks klaargezeten op preorder dag..
de spanning op pre-order dag en het plezier op launch day.
En dan daarna zaterdag en zondag heerlijk met de iPhone kunnen spelen ....
om even schaamteloos te kopiëren van tempo team "het waren 2 fantastische dagen!" ...
Laten we het positief proberen te maken:
- we mogen ons nog een keer verheugen op een pakketje van DHL
- het nieuwe toestel dat we krijgen, is nóg jonger dan diegene die we al hadden
Juist, ik probeer wat krom is, recht te lullen voor mezelf ;-)
            Vanavond bezit genomen van mijn zilveren iPhone X! Mooi ding en leuke upgrade vanaf mn 5s! 
Heb echt een beetje het Nokia 8800 Sirocco gevoel erbij. Dat was ook zo'n luxe ding. Prachtig, hou ik van!
                    Heb echt een beetje het Nokia 8800 Sirocco gevoel erbij. Dat was ook zo'n luxe ding. Prachtig, hou ik van!
NOSIG
Haha precies dat zei ik op release ook._Christiaan_ schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:24:
Ik heb een hele boel van die 8 serie toestellen gehad (8850/8910/8910i/8800) maar de 8800Sirocco (welke ik ook in het zilver had) was toch wel de mooiste Nokia die ik gehad heb, wat een afwerking voor die tijd.
Kom gezellig terug naar het levertijden topic. We zijn nog met een select groepje over maar zoals het nu lijkt blijven we daar nog wel even 😢😂smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:23:
[...]
Same here @Teknix1982 same here ... ach, op zich was het wel leuk:
de spanning op pre-order dag en het plezier op launch day.
En dan daarna zaterdag en zondag heerlijk met de iPhone kunnen spelen ....
om even schaamteloos te kopiëren van tempo team "het waren 2 fantastische dagen!" ...
Laten we het positief proberen te maken:
- we mogen ons nog een keer verheugen op een pakketje van DHL
- het nieuwe toestel dat we krijgen, is nóg jonger dan diegene die we al hadden
Juist, ik probeer wat krom is, recht te lullen voor mezelf ;-)
Wel balen overigens van je nieuwe iPhone
Ik kom gezellig terug bij jullie! ;-)macselect schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:36:
[...]
Kom gezellig terug naar het levertijden topic. We zijn nog met een select groepje over maar zoals het nu lijkt blijven we daar nog wel even 😢😂
Overigens ... ik kan nu ineens wel herstellen via iTunes... eens kijken wat er nu gebeurd
            Sinds vrijdag de X in bezit, wat een gaaf toestel zeg!
Zit nog wel met het volgende.. Applecare+ wel of niet afsluiten..
                    Zit nog wel met het volgende.. Applecare+ wel of niet afsluiten..
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Wow ja, helemaal gelijk, de 8800 heb ik ook nog in de la liggen, super mooie " krasgevoelige " phone_Christiaan_ schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:24:
Vanavond bezit genomen van mijn zilveren iPhone X! Mooi ding en leuke upgrade vanaf mn 5s!
            Ik blijf maar vage dingen tegen komen.. iemand deze ook gezien? Lijkt wel een draaiende notch..  
[Video: https://dl.dropboxusercontent.com/s/qqfy7w3jy9htajm/Video%2007-11-17%2022%2058%2010.mp4?dl=0]
            [Video: https://dl.dropboxusercontent.com/s/qqfy7w3jy9htajm/Video%2007-11-17%2022%2058%2010.mp4?dl=0]
            Stom, in de xbox app kan je geen berichten meer sturen. 
Het invoerveld waar je op dient te klikken zit helemaal onderin het scherm en het toetsenbord komt dus niet naar boven
Luxe problemen..
Verder bevalt die erg goed.
FaceID lijkt zelfs nog iets beter te werken. Gek eigenlijk want heb hem 1x ingesteld waar een collega ook zat te “kloten” met zijn gezicht. Denk dat het zelfs nog een tikkeltje beter kan.
Batterij is erg positief van een 7 afkomende, nu nog 47% waar ik normaal al onder de 20% zat.
Enige nadeel is dat ik wel mijn contacten mis van mijn (oude) Hotmail. Iemand een tip?
Ik had al wel een .csv gexporteerd maar zag zo niet waar ik hem kan importeren.. mail is uiteraard toegevoegd maar kan geen vinkje zetten dat hij contacten ook moet synchroniseren.
Edit; via iCloud.com lukt het trouwens niet omdat het bestand niet leesbaar is..
Edit 2; geüpload naar Google (wat ik toevallig ook voor Apple id gebruik) werkte wel! Kon gelijk dubbele contacten eruit halen.
Super oplossing op deze manier
Gmail.com -> contacten -> importeren via outlook.com.
Links kiezen voor duplicaten en even laten lopen.
Daarna op de iPhone naar contacten -> importeer contactpersonen -> importeer Simcontacten -> Gmail.
                    Het invoerveld waar je op dient te klikken zit helemaal onderin het scherm en het toetsenbord komt dus niet naar boven
Luxe problemen..
Verder bevalt die erg goed.
FaceID lijkt zelfs nog iets beter te werken. Gek eigenlijk want heb hem 1x ingesteld waar een collega ook zat te “kloten” met zijn gezicht. Denk dat het zelfs nog een tikkeltje beter kan.
Batterij is erg positief van een 7 afkomende, nu nog 47% waar ik normaal al onder de 20% zat.
Enige nadeel is dat ik wel mijn contacten mis van mijn (oude) Hotmail. Iemand een tip?
Ik had al wel een .csv gexporteerd maar zag zo niet waar ik hem kan importeren.. mail is uiteraard toegevoegd maar kan geen vinkje zetten dat hij contacten ook moet synchroniseren.
Edit; via iCloud.com lukt het trouwens niet omdat het bestand niet leesbaar is..
Edit 2; geüpload naar Google (wat ik toevallig ook voor Apple id gebruik) werkte wel! Kon gelijk dubbele contacten eruit halen.
Super oplossing op deze manier
Gmail.com -> contacten -> importeren via outlook.com.
Links kiezen voor duplicaten en even laten lopen.
Daarna op de iPhone naar contacten -> importeer contactpersonen -> importeer Simcontacten -> Gmail.
[ Voor 21% gewijzigd door Famous op 07-11-2017 23:35 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
            Vanaf morgen verhuis ik naar dit forum. Er was zojuist een kleine voorraad te reserveren voor de winkel in Amsterdam 👍🏻

Had net even de 7 vast om de gegevens van Blockfolio over te zetten. 
Wat wen je snel ergens aan zeg.
Voelde erg klein en licht.. toch erg blij met de keuze voor de X!
                    Wat wen je snel ergens aan zeg.
Voelde erg klein en licht.. toch erg blij met de keuze voor de X!
            Kan er kort over zijn. Ben nog altijd in m'n nopjes met de X. Fantastisch toestel keer op keer dat ik 'm weer gebruik. 

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
            even een nachtje de X niet aan de oplader gehangen en met 100% batterij rond 2230u naar bed gegaan.
Nu bijna 0530u en hij staat gewoon nog steeds op 100%.
Dus m'n X heeft gewoon 0% batterij verloren in een nachtje tijd.... Ik kan me niet herinneren ooit een iPhone te hebben gehad die gedurende nacht geen enkele procent afsnoepte.
De telefoon stond overigens alleen maar op Niet Storen.
Toont maar weer de kracht aan, van de optimalisatie van deze X icm iOS 11.1
iOS 11.1 op deze iPhone X is gewoon een beest, daar kan ik kort over zijn. Alles werkt zeer vloeiend en heb echt nauwelijks tot geen framedrops. iOS 11.2 zal ongetwijfeld weer goede fijne finetuning krijgen.
Hoe saai iOS ook soms kan zijn, het werkt gewoon super, simple as that!
Verder, na 5 dagen ben ik al gewend aan het nieuwe (smalle) schermformaat. Soms heb ik wel momenten dat ik denk ''mmm, was ie toch maar iets minder smal'', maar over het algemeen erg tevreden over het schermformaat dus.
Daarentegen vind ik de ergonomie van het toestel echt super!
Ook zeer onder de indruk uiteindelijk van FaceID, waar ik voorheen in dit topic soms nogal sceptisch was, soms zelfs best negatief....In praktijk blijkt het dus nu totaal omgedraaid en ben ik hier zeer positief over.
Baal wel van het ontbreken van sommigie icoontjes in de statusbar, zoals Niet Storen en had graag ipv het batterij icoontje alleen de batteriij percentage in de statusbalk gehad.
Ik kijk uit naar de eerstvolgende update, iOS 11.2.
Verwacht dat daar weer goeie finetuning/verbeteringen in zullen zitten en wellicht kleine veranderingen (zoals batterij%) in de statusbalk en ongetwijfeld verbeteringen/fine tuning voor FaceID.
Wat betreft de camera van de X, deze heb ik nog niet echt intensief gebruikt, wellicht door het zeer sombere koude weer buiten
  komt nog wel! Maar wat ik er tot nu toe van zie bij anderen op de diverse fora/sites, zit dat wel snor.
Het geluid uit de speakertjes klinkt heerlijk tijdens het afspelen van een video. Voor mijn gevoel weer een stukje beter dan op de iPhone 7.
Verder een kitisch puntje wat betreft het oled scherm, ik had daar simpelweg veel meer van verwacht, ik vind het een mooi scherm hoor, maar (nog?) niet echt een ''wow'' gevoel nu na 5 dagen. (overigens wel heel even toen ik de telefoon afgelopen vrijdag voor het eerst aanzette)
Zeker na het zien van de Keynote van September waar Phil Schiller helemaal lyrisch was over het oled scherm. Wat hij daar letterlijk vertelde over het oled scherm, komt voor mij persoonlijk niet overeen met nu de praktijk.
Voor mij als ex Samsung S8 gebruiker, vind ik het oled scherm van de X minder mooi dan het oled scherm van de S8.
Ik vind het oled scherm van de X niet ruim €1100 waard, to be honest.
Als ik een cijfer zou moeten ''plakken'' aan mijn overall experience tot nu toe: 8,9

Nu bijna 0530u en hij staat gewoon nog steeds op 100%.
Dus m'n X heeft gewoon 0% batterij verloren in een nachtje tijd.... Ik kan me niet herinneren ooit een iPhone te hebben gehad die gedurende nacht geen enkele procent afsnoepte.
De telefoon stond overigens alleen maar op Niet Storen.
Toont maar weer de kracht aan, van de optimalisatie van deze X icm iOS 11.1
iOS 11.1 op deze iPhone X is gewoon een beest, daar kan ik kort over zijn. Alles werkt zeer vloeiend en heb echt nauwelijks tot geen framedrops. iOS 11.2 zal ongetwijfeld weer goede fijne finetuning krijgen.
Hoe saai iOS ook soms kan zijn, het werkt gewoon super, simple as that!
Verder, na 5 dagen ben ik al gewend aan het nieuwe (smalle) schermformaat. Soms heb ik wel momenten dat ik denk ''mmm, was ie toch maar iets minder smal'', maar over het algemeen erg tevreden over het schermformaat dus.
Ook zeer onder de indruk uiteindelijk van FaceID, waar ik voorheen in dit topic soms nogal sceptisch was, soms zelfs best negatief....In praktijk blijkt het dus nu totaal omgedraaid en ben ik hier zeer positief over.
Baal wel van het ontbreken van sommigie icoontjes in de statusbar, zoals Niet Storen en had graag ipv het batterij icoontje alleen de batteriij percentage in de statusbalk gehad.
Ik kijk uit naar de eerstvolgende update, iOS 11.2.
Verwacht dat daar weer goeie finetuning/verbeteringen in zullen zitten en wellicht kleine veranderingen (zoals batterij%) in de statusbalk en ongetwijfeld verbeteringen/fine tuning voor FaceID.
Wat betreft de camera van de X, deze heb ik nog niet echt intensief gebruikt, wellicht door het zeer sombere koude weer buiten
Het geluid uit de speakertjes klinkt heerlijk tijdens het afspelen van een video. Voor mijn gevoel weer een stukje beter dan op de iPhone 7.
Verder een kitisch puntje wat betreft het oled scherm, ik had daar simpelweg veel meer van verwacht, ik vind het een mooi scherm hoor, maar (nog?) niet echt een ''wow'' gevoel nu na 5 dagen. (overigens wel heel even toen ik de telefoon afgelopen vrijdag voor het eerst aanzette)
Zeker na het zien van de Keynote van September waar Phil Schiller helemaal lyrisch was over het oled scherm. Wat hij daar letterlijk vertelde over het oled scherm, komt voor mij persoonlijk niet overeen met nu de praktijk.
Voor mij als ex Samsung S8 gebruiker, vind ik het oled scherm van de X minder mooi dan het oled scherm van de S8.
Als ik een cijfer zou moeten ''plakken'' aan mijn overall experience tot nu toe: 8,9
[ Voor 81% gewijzigd door _Bailey_ op 08-11-2017 05:59 ]
Yes did had ik ook vandaag. Maar dan met iPhone 6s Plus. Ik probeerde na een notificatie naar beneden te swipen vanaf bovenkant scherm, maar dat werkte niet. En zag toen dat statusbar ontbrak. Odd. Hopelijk is die bug gezien en wordt ie opgelost in 11.2.Evernote schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:50:
Weer iets vreemds vandaag maar misschien is dit tegen burn in?
WiFi en batterij icoon zijn niet zichtbaar/blijven op zwart op het homescreen maar zijn wel zichtbaar in wel in iedere app die ik open.
Heeft iemand dit ook?
[afbeelding]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
En? Nog verbetetingen?smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:43:
[...]
Ik kom gezellig terug bij jullie! ;-)
Overigens ... ik kan nu ineens wel herstellen via iTunes... eens kijken wat er nu gebeurd
Nope. Hij ging herstellen, kreeg die balk in het scherm, en halverwege: error 3014 ITunes kan deze telefoon niet herstellen.
Weer allemaal dingen geprobeerd, zonder resultaat.
Hij gaat nu het doosje in, UPS komt hem vanmiddag halen.
Ben er klaar mee, ik ga gewoon even een maand naar het levertijden topic ;-)
Leuke reactie!!macselect schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:36:
[...]
Kom gezellig terug naar het levertijden topic. We zijn nog met een select groepje over maar zoals het nu lijkt blijven we daar nog wel even 😢😂
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
zit vandaag op dag 3, moet je zeggen dat ik het process van deze foon wel gaaf vind. We ervaren het, zo lijkt, het allemaal als echt wat nieuws. Ander formaat, kekke dingen en het scherm.Geert1976 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 05:20:
De vorige edities waren, sim uit, sim in, backup terug en gaan.... en een ander kleurtje.....
Hoop werkelijk dat het formaat me meegaat vallen, zoals je al eerder opmerkte, ik vind het formaat nog zo zo.. zal aan de grote van jou en mijn handen liggen (die verschillen). En ja als je "gewoon" met het scherm bezig bent is die groot genoeg, in de vergelijk... jeuk.
Dat oled scherm, ja ik hoor wat je zegt. Het is prachtig, maar toch. Die van Samsung knetteren in je face, daar moet je van houden. Vroeger had je ook de Sony TV die zo heeeeel veel kleur gaven, sommige vonden het gaaf sommigen om te
updateje vanavond maar weer.... prettige dag...
no comment
Wat je ook zou kunnen proberen, is om een X online te bestellen met ophalen in winkel en daar omruilen. Zo heb ik het ook een keer gedaan. Alleen moet je er dan wel een zien te bemachtigen, vanmorgen waren ze op voorraadsmoken schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:41:
[...]
Nope. Hij ging herstellen, kreeg die balk in het scherm, en halverwege: error 3014 ITunes kan deze telefoon niet herstellen.
Weer allemaal dingen geprobeerd, zonder resultaat.
Hij gaat nu het doosje in, UPS komt hem vanmiddag halen.
Ben er klaar mee, ik ga gewoon even een maand naar het levertijden topic ;-)
            18% batterij
8 uur en 30 min gebruik
44 uur en 46 min standby
Dit zijn wel serieus goeie waarden lijkt me! Hij gaat nu aan de voeding!

8 uur en 30 min gebruik
44 uur en 46 min standby
Dit zijn wel serieus goeie waarden lijkt me! Hij gaat nu aan de voeding!
            Even terug hier in. 😉
Weet iemand hoe je in landscape mode (als je dus een filmpje kijkt) het menu kan oproepen om beeld veller te maken?
Volgens mij kan dit niet

Weet iemand hoe je in landscape mode (als je dus een filmpje kijkt) het menu kan oproepen om beeld veller te maken?
Volgens mij kan dit niet
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Dat zou inderdaad ook kunnen, maar dan moet ik aardig wat km’s rijden (Düsseldorf is 65km van me vandaan, maar de NL stores meteen 200km... enkele reis allemaal). En ik vind dat ik er genoeg tijd in gestoken heb de afgelopen 48 uur.Jaymone schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:51:
[...]
Wat je ook zou kunnen proberen, is om een X online te bestellen met ophalen in winkel en daar omruilen. Zo heb ik het ook een keer gedaan. Alleen moet je er dan wel een zien te bemachtigen, vanmorgen waren ze op voorraad
Ik stuur hem gewoon terug en dan wacht ik af wat er gaat gebeuren. Mocht ik ergens bij een lokale of online retailer zien dat er voorraad is dan kan ik hem altijd nog bestellen, de order bij Apple annuleren en het geld terugkrijgen.
Misschien ook een goede “training” voor mezelf om dit soort dingen niet belangrijker te maken dan dat ze zijn...
[ Voor 3% gewijzigd door smoken op 08-11-2017 08:01 ]
Rechtsboven in de hoek naar beneden swipen.Tylen schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:00:
Even terug hier in. 😉
Volgens mij kan dit niet
Je krijgt dan gewoon je CC waar je helderheid kunt aanpassen
Niet in landscape (netflix bijvoorbeeld). Maar ik zal het nog een proberen.Famous schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:01:
[...]
Rechtsboven in de hoek naar beneden swipen.
Je krijgt dan gewoon je CC waar je helderheid kunt aanpassen
Edit: idd. Thanks mate. Ik moet veel verder rechts swipen.
[ Voor 9% gewijzigd door Tylen op 08-11-2017 08:05 ]
            Is er iemand die kan checken of de Amazon app ook niet reageert bovenin? Dus winkelmandje rechtsboven en pijltje terug linksboven? Moet de App nog worden geoptimaliseerd voor de X?

Het zelfde natuurlijk ook met de home knop, die werkt dan vanuit onderaan in ‘t middenTylen schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:04:
[...]
Niet in landscape (netflix bijvoorbeeld). Maar ik zal het nog een proberen.
Edit: idd. Thanks mate. Ik moet veel verder rechts swipen.
het blijft wel Apple eh, geen Android
Haha die home knop snapte ik nog wel. Ik zat al te vloeken en te tieren. Ik kijk films niet 100% “full screen” dus met zwarte balken links en rechts. Dan moet je swipen zo’n beetje bij de rechter zwarte balk. Even wennen dusFamous schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:07:
[...]
Het zelfde natuurlijk ook met de home knop, die werkt dan vanuit onderaan in ‘t midden
het blijft wel Apple eh, geen Android![]()
            waarom gaat de wifi automatisch aan als ik hem uit had staan? is dat dat nieuwe in ios 11? dat die niet helemaal uit is?

no comment
Verwijderd
Ja je verbreekt alleen de huidige verbinding bij het snelmenu (swipe op hoog). Hij zal andere bekende WiFi gewoon pakken of snachts weer je verbroken WiFi verbinden. Tenzij je in de instellingen de WiFi uitzet. Is nieuw in ios 11 en is al veel over geschreven.Martinus schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:45:
waarom gaat de wifi automatisch aan als ik hem uit had staan? is dat dat nieuwe in ios 11? dat die niet helemaal uit is?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2017 08:48 ]
Via bedieningspaneel gaat wifi niet uit, maar disconnect je het huidige netwerk. Je wifi-icoon wordt grijs, maar er gaat geen streep doorheen. Dat laatste is wel het geval als je wifi in settings uitschakelt of vliegtuigmodus aanzet.Martinus schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:45:
En verder:
Bij het uitschakelen van Wi-Fi wordt het automatisch verbinding maken van netwerken uitgeschakeld, totdat je:
- Je Wi-Fi weer inschakelt in het Bedieningspaneel
 - Je handmatig verbinding maakt met Wi-Fi via de instellingen
 - Je naar een nieuwe locatie gaat
 - Het 5 uur ’s ochtends lokale tijd is (geen grap)
 - Je het toestel herstart.

@Geert1976 Leuk om je bevindingen te lezen. Ik vind je cijfer echter wel hoog op basis van wat ik lees. De 2 allergrootste USP's zijn natuurlijk het scherm en Face ID en het scherm vind je tegenvallen. Dan had ik meer een 8 min verwacht. 

Vooruit....omdat jij 't bent: 8,5bram1984 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:00:
@Geert1976 Leuk om je bevindingen te lezen. Ik vind je cijfer echter wel hoog op basis van wat ik lees. De 2 allergrootste USP's zijn natuurlijk het scherm en Face ID en het scherm vind je tegenvallen. Dan had ik meer een 8 min verwacht.
            Zit me na een paar dagen nog steeds te verbazen over hoe vlot het allemaal werkt 
Accuduur is inderdaad ook top.
                    Accuduur is inderdaad ook top.
Haters everywhere but I don’t really care
            @bram1984 
ff alle gekheid op 'n stokkie
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de 8 Plus echt een zéér mooie telefoon met een prachtig groot scherm.
Ergonomie is echter zeer belangrijk voor mij, als ook het dagelijks het ding overal mee naar toe nemen. In mijn geval zit mijn telefoon doordeweeks altijd in mijn pantalon (werk).
En ik vind zo'n Plus model geen porem in een broekzak.
Met de X heb ik dat gevoel dus niet en zit ie prima in de broekzak van m'n pantalon.
            ff alle gekheid op 'n stokkie
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de 8 Plus echt een zéér mooie telefoon met een prachtig groot scherm.
Ergonomie is echter zeer belangrijk voor mij, als ook het dagelijks het ding overal mee naar toe nemen. In mijn geval zit mijn telefoon doordeweeks altijd in mijn pantalon (werk).
En ik vind zo'n Plus model geen porem in een broekzak.
Met de X heb ik dat gevoel dus niet en zit ie prima in de broekzak van m'n pantalon.
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 08-11-2017 09:29 ]
            Vandaag dag 6 met de X! Tot nu toe ben ik nog steeds onder de indruk van de X en ontzettend blij met mijn keuze t.o.v. de 8+. Als ik dit in gevoel moet uitdrukken, dan geeft de X mij nog steeds het gevoel dat ik iets nieuws heb en vorm-factor is gewoon top! De nieuwe gestures vind ik persoonlijk vloeiend werken en wil iet meer anders.
Processor icm IOS11 werkt als beste in al die jaren en scherm is meer dan voldoende kwa oppervlakte. De mooie ronde vormen vind ik nog altijd veel moderner ogen en FaceID is gewoon erg relaxed. Vanmorgen mijn eerste bestelling adhv FaceID vanuit de Apple Store gedaan (X 64GB SG) en het is gewoon een gave futuristische ervaring

Processor icm IOS11 werkt als beste in al die jaren en scherm is meer dan voldoende kwa oppervlakte. De mooie ronde vormen vind ik nog altijd veel moderner ogen en FaceID is gewoon erg relaxed. Vanmorgen mijn eerste bestelling adhv FaceID vanuit de Apple Store gedaan (X 64GB SG) en het is gewoon een gave futuristische ervaring
[ Voor 6% gewijzigd door Jaymone op 08-11-2017 10:16 ]
                        Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.

LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.