• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
smoken schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:07:
[...]

Ik heb ook geen AC+... maar ik ga het nu ook zeker niet aanschaffen. Ik ga morgen met ze bellen, en dan hoop ik toch echt binnen een week een vervanger te hebben.

Anders vraag ik denk ik het geld terug en hou ik de voorraad bij diverse winkels in de gaten denk ik.
Ik hoop het voor je, dat laatste heb ik ook overwogen maar dat doe ik alleen als ze me echt nog twee weken laten wachten..

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-12 11:03
Teknix1982 schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:19:
[...]

Ik hoop het voor je, dat laatste heb ik ook overwogen maar dat doe ik alleen als ze me echt nog twee weken laten wachten..
Ik ga het morgen maar eens even bekijken... Düsseldorf is een half uur rijden. Voor een NL store moet ik minimaal 2 uur rijden..

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Donstil schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:13:
[...]

De “normale” lens/sensor is op de 8 en X gelijk toch?
Geloof het wel. Maar in het artikel is wel duidelijk verschil te zien.
bram1984 schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:21:
Geloof het wel. Maar in het artikel is wel duidelijk verschil te zien.
Mm dat zou dan niet moeten kunnen.
Althans als je dezelfde instellingen enz gebruikt.

Andere tests laten dit ook niet zien dacht ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 06-11-2017 22:24 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 09:03
Jaymone schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:08:
[...]

Denk dat er juist veel Plus gebruikers zijn die in al die tijd een formaat als die van de X wilden wat er niet was en nu hun kans zien om voor de X te gaan
Ik heb een 7 plus en twijfel nog heel erg...

Ben nog steeds niet overtuigd of het wel de moeite waard is om over te stappen naar een kleiner model.

Begon vorig jaar met een 7 Jet Black (bij release in Oberhausen gekocht). Begin dit jaar geruild tegen een matzwarte 7 plus (zonder bijbetaling) en ik vind de grootte van het toestel echt perfect. Het scherm is fijn, typed fijn, je hebt gewoon genoeg ruimte. Dat vind ik maar tegenvallen bij de X.. dat is eigenlijk de voornaamste reden waarom ik twijfel..

Verwijderd

dkawa schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:28:
[...]

Ben nog steeds niet overtuigd of het wel de moeite waard is om over te stappen naar een kleiner model.

Begon vorig jaar met een 7 Jet Black (bij release in Oberhausen gekocht). Begin dit jaar geruild tegen een matzwarte 7 plus (zonder bijbetaling) en ik vind de grootte van het toestel echt perfect. Het scherm is fijn, typed fijn, je hebt gewoon genoeg ruimte. Dat vind ik maar tegenvallen bij de X.. dat is eigenlijk de voornaamste reden waarom ik twijfel..
Had precies dezelfde gedachten.
Kan je zeggen binnen 2 dagen is het formaat van de X perfect. Ik kwam van een 8 plus.

Alles went

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-11 08:33
dkawa schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:28:
[...]

Had ook een 7 Plus en ik begrijp wat je bedoelt maar de X is echt geen kleiner model, verschil met schermoppervlakte is minimaal, verhoudingen zijn wel anders. Stel ik zou nu terug willen, dan loop ik tegen het probleem aan dat de Plus scherm design rechte hoeken heeft. Vind de ronde hoeken van de X mooier, moderner ogen, ook handzamer etc. Ik zeg hiermee niet dat ik nooit meer een Plus zal halen, maar dan eerder een X Plus met geen bezels en homeknop meer.

Het is weer bijna September 2026 :)

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-12 23:50
Toch iets vaags.. niet storen werkt niet op m’n X?

Notificaties blijven alsnog verschijnen voor bv iMesssge & WhatsApp.

Iemand hier ook last van? Zie ik iets simpels over het hoofd?

Fixed. Stond een instelling niet goed :)

@Teknix1982 @smoken hoop hard met jullie mee dat de problemen verholpen worden en Apple iets regelt!

[ Voor 7% gewijzigd door Evernote op 06-11-2017 23:02 ]

• smoken
Evernote schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:57:
Toch iets vaags.. niet storen werkt niet op m’n X?

Notificaties blijven alsnog verschijnen voor bv iMesssge & WhatsApp.

Iemand hier ook last van? Zie ik iets simpels over het hoofd?

Fixed. Stond een instelling niet goed :)

@Teknix1982 @smoken hoop hard met jullie mee dat de problemen verholpen worden en Apple iets regelt!
Tx man!

Ook MacRumors heeft iemand hetzelfde probleem.
Geeft toch een stukje troost ;-)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-12 09:59

hmr

Iemand die ervaring heeft met dat niet alle contacten uit iCloud worden geladen? Het lijkt erop dat een groot aantal contacten niet worden gesyncd

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-12 05:22
smoken schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:05:
[...]

iTunes kan het herstel niet uitvoeren ... fout 4013 ... wat een gezeur dit zeg ...
Morgen maar weer bellen dan
Probeer eens een andere kabel of een andere USB poort. Ik heb dit ook een keer gehad en dit was voor mij de oplossing.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:56
hmr schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:13:
Iemand die ervaring heeft met dat niet alle contacten uit iCloud worden geladen? Het lijkt erop dat een groot aantal contacten niet worden gesyncd
Yes, sommige niet, sommige wel....

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• hmr

hmr

carpebios schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:16:
[...]

Yes, sommige niet, sommige wel....
Niets aan te doen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:56
Ik heb twee nummers die ik recent had toegevoegd die niet op de X verschenen. Verder geen problemen ervaren.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• smoken
wjnieuw schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:14:
[...]

Probeer eens een andere kabel of een andere USB poort. Ik heb dit ook een keer gehad en dit was voor mij de oplossing.
Andere kabel geprobeerd en een andere Macbook... Helaas zonder succes

• hmr

hmr

carpebios schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:17:
Ik heb twee nummers die ik recent had toegevoegd die niet op de X verschenen. Verder geen problemen ervaren.
Bij mij zijn het er behoorlijk wat meer.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11 13:43
smoken schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:18:
[...]

Laatste versie van iTunes ook geïnstalleerd? Je zou de IPSW van iOS 11.2 beta eens kunnen proberen.

• smoken
MelvinW schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:22:
[...]

Laatste versie van iTunes ook geïnstalleerd? Je zou de IPSW van iOS 11.2 beta eens kunnen proberen.
ITunes is volledig geüpdatet, de volledige IPSW van 11.2 kon ik nergens vinden :-(

(sta geregistreerd als Public Beta tester trouwens, maar op de website van Apple kon ik ook geen IPSW vinden)

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-12 23:50
smoken schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:18:
[...]

Echt niet oké dit! Houd ons op de hoogte, is de MacBook waarmee je het hebt geprobeerd heel oud overigens?

• MelvinW
smoken schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:24:
[...]

ITunes is volledig geüpdatet, de volledige IPSW van 11.2 kon ik nergens vinden :-(

(sta geregistreerd als Public Beta tester trouwens, maar op de website van Apple kon ik ook geen IPSW vinden)
http://appldnld.apple.com...1.2_15C5097d_Restore.ipsw

Kan je 'm via die link downloaden?

• smoken
Evernote schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:25:
[...]

Echt niet oké dit! Houd ons op de hoogte, is de MacBook waarmee je het hebt geprobeerd heel oud overigens?
15" 2017... 😬
Download loopt!

@MelvinW installatie loopt!!
Of dit het probleem gaat oplossen weet ik natuurlijk niet, maar ik ben al blij dat hij hem installeert!!
Tx!

[ Voor 49% gewijzigd door smoken op 06-11-2017 23:39 ]

• MelvinW
smoken schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:31:
[...]

15" 2017... 😬

[...]

Download loopt!
@MelvinW installatie loopt!!
Of dit het probleem gaat oplossen weet ik natuurlijk niet, maar ik ben al blij dat hij hem installeert!!
Tx!
Laten we het hopen! Houd ons op de hoogte :)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29
Ben ik de enige die continue de App Store aan het refreshen is voor X optimized updates? :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• smoken
MelvinW schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:39:
[...]

Laten we het hopen! Houd ons op de hoogte :)
😂 en de eerste boot loop al te pakken .... had het witte "hallo" scherm, doe de SIM kaart erin .. BAM zwart scherm, apple logo ... zwart scherm ... apple logo ... pffffff

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Rivanov schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:41:
Ben ik de enige die continue de App Store aan het refreshen is voor X optimized updates? :+
haha nee, ik merk dat ik ook vaker dan normaal kijk :D

• MelvinW
smoken schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:43:
[...]

😂 en de eerste boot loop al te pakken .... had het witte "hallo" scherm, doe de SIM kaart erin .. BAM zwart scherm, apple logo ... zwart scherm ... apple logo ... pffffff
Jammer :( Het was het proberen waard. Dat word toch opsturen naar Apple.

• smoken
MelvinW schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:44:
[...]

Jammer :( Het was het proberen waard. Dat word toch opsturen naar Apple.
Denk dat ik dat nu maar moet concluderen ja.
Maar dank je voor de link en het meedenken!!!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:03

zap8

do ya wanna bump

Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:33:
[...]

Had precies dezelfde gedachten.
Kan je zeggen binnen 2 dagen is het formaat van de X perfect. Ik kwam van een 8 plus.

Alles went
Als je zo redeneert kan je natuurlijk net zo goed naar Android overstappen.

Keuzes voor of tegen iets zijn vooral iets persoonlijks waarbij niet alleen esthetische of gebruikstechnische zaken maar ook fysieke zaken meespelen zoals bv grote/ kleine handen, etc.

Als je twijfelt en je kan de nieuwe iPhone gewoon betalen, kun je hem natuurlijk gewoon in de Apple store kopen en 2 weken proberen, bevalt hij niet stuur of breng je hem gewoon terug. Er gaat niets boven praktisch uitproberen ;)

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:45

Haters everywhere but I don’t really care

Verwijderd

zap8 schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:55:
[...]

Als je zo redeneert kan je natuurlijk net zo goed naar Android overstappen.

Keuzes voor of tegen iets zijn vooral iets persoonlijks waarbij niet alleen esthetische of gebruikstechnische zaken maar ook fysieke zaken meespelen zoals bv grote/ kleine handen, etc.

Als je twijfelt en je kan de nieuwe iPhone gewoon betalen, kun je hem natuurlijk gewoon in de Apple store kopen en 2 weken proberen, bevalt hij niet stuur of breng je hem gewoon terug. Er gaat niets boven praktisch uitproberen ;)
Hoezo als je zo redeneert?
Ik deel mijn ervaring niet meer en niet minder

Wat heeft overstappen naar Android er in godsnaam mee te maken??

Ik zeg alleen dat ik snel was gewent aan het formaat van de X afkomstig van een plus model.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 00:10 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-12 10:04

Bullet NL

Eigen Wijs

smoken schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:43:
[...]

Tijdens de eerste installatie een bootloop (direct na het plaatsen van je SIM?
Hoe oud is je SIM? geen geknipte versie neem ik aan?

Cogitationis poenam nemo patitur

• smoken
Bullet NL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:10:
[...]

Tijdens de eerste installatie een bootloop (direct na het plaatsen van je SIM?
Hoe oud is je SIM? geen geknipte versie neem ik aan?
Dat is correct (wel de hele dag dus bootloops gehad!) maar toen ik 11.2 geïnstalleerd had kreeg ik de bootloop direct nadat ik de SIM erin deed.

Is een SIM van ik gok 4 jaar oud, niet geknipt.
Bootloop bleef doorgaan ook nadat ik de SIM er weer uit gehaald had..

Andere SIM proberen denk je?

• Bullet NL
  • Laatst online: 09-12 10:04

Bullet NL

Eigen Wijs

smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:16:
[...]

Dat is correct (wel de hele dag dus bootloops gehad!) maar toen ik 11.2 geïnstalleerd had kreeg ik de biotloop direct nadat ik de SIM erin deed.

Is een SIM van ik gok 4 jaar oud, niet geknipt.
Bootloop bleef doorgaan ook nadat ik de SIM er weer uit gehaald had..

Andere SIM proberen denk je?
Yes!

Cogitationis poenam nemo patitur

• zap8

zap8

do ya wanna bump

Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:09:
[...]

Hoezo als je zo redeneert?
Ik deel mijn ervaring niet meer en niet minder

Wat heeft overstappen naar Android er in godsnaam mee te maken??

Ik zeg alleen dat ik snel was gewent aan het formaat van de X afkomstig van een plus model.
Ik snap je positieve intentie om iemand over de streep te trekken, maar vind het een dooddoener om dat te doen met een uitspraak als "Alles went" en geef argumenten tegen het feit dat alles niet zomaar hoeft te wennen en waardoor dat kan komen.
Ik zie graag dingen beargumenteerd verder is het niet als aanval of belediging aan jouw adres bedoelt mocht je het zo voelen.

• smoken
Helaas ... ik krijg hem niet meer opnieuw geïnstalleerd.
Bij iedere IPSW krijg ik nu die 4013 error ...

ik ga slapen ;-)

(ik dacht ik doe nog een keer opnieuw installeren en dan gebruik ik de SIM van mijn vriendin, die SIM is net nieuw. Maar helaas, zover kom ik dus niet eens.)

[ Voor 23% gewijzigd door smoken op 07-11-2017 00:55 ]

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-12 21:21
Word al direct wantrouwig door het begin ; hij begint te stellen dat het scherm van de iPhone x groter is dan de 8 plus. Dat is dus direct al gebrekkig geïnformeerd zijn :(

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-11 19:44
Heb hem vanochtend opgehaald, meteen in gebruik genomen.. batterijduur lijkt nou niet veel beter dan m’n 7 maar daar zal ik me wel in vergissen. Scherm is prachtig, flink stuk groter, bevalt erg goed. Face ID werkt super, ben onder de indruk. Draadloos laden werkt ook leuk maar wel erg langzaam, dan plug ik liever de 12w iPad lader erin, gaat veeel sneller.

Het is een prachtig toestel, kost een vermogen maar het is wel echt een premium toestel, dat merk je aan alles. Ik zou niet durven om hem zonder case te gebruiken, ookal had ik AppleCare+.. wel jammer want hij is echt prachtig zonder case, goed gewicht en glas voelt goed aan. Mis de home button nu al niet meer, gestures werken echt perfect, supersnel en vloeiend. Dit is echt de beste iPhone ooit maar dan betaal je dan ook voor.

Oh en de speakers op dit ding zijn next level, veeel beter dan op m’n 7.

[ Voor 4% gewijzigd door Benny op 07-11-2017 02:55 ]

Verwijderd

Nitai schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 07:39:
[...]

OK, Dank voor het delen van je 'ervaring'. Want daarom kopen we het natuurlijk, zodat iedereen het scherm herkent en weet dat we een fanboy zijn 8)7
Het zou natuurlijk niets te maken hebben met het feit dat er iets onder de notch zit.
Die notch zit er inderdaad niet voor niets, maar het is desondanks een enorm zwak punt van deze telefoon. Apple weet dondersgoed dat ze deze notch puur vanwege de herkenbaarheid kunnen verantwoorden, En de fanboys, ja die kiezen altijd voor het "beste" dat Apple te bieden heeft, daar speelt de ratio geen enkele rol meer.

De IPhone was ooit een cool, innovatief apparaat. Inmiddels weet Apple van de gekkigheid niet meer wat ze moeten doen om de Aziatische concurrentie bij te houden. Binnenkort komt Apple met een handige houder voor je IPhone X die je aan je riem kunt hangen.... dan ben je helemaal het mannetje ;w

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Tijd voor een nieuwe iPhone X skin? 8) [YouTube: https://youtu.be/oiZmSrzqQu0]

[ Voor 126% gewijzigd door Uhuruburu op 07-11-2017 05:27 ]

• Teknix1982
  • Niet online
smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:54:
[...]

Helaas ... ik krijg hem niet meer opnieuw geïnstalleerd.
Bij iedere IPSW krijg ik nu die 4013 error ...

ik ga slapen ;-)

(ik dacht ik doe nog een keer opnieuw installeren en dan gebruik ik de SIM van mijn vriendin, die SIM is net nieuw. Maar helaas, zover kom ik dus niet eens.)
Probeer nog wel een paar keer om die beta eraf te krijgen want als je geen registered developer bent krijg je volgens mij geen support op beta installaties. Ik weet niet of ze daar moeilijk over gaan doen maar meende zoiets gelezen te hebben. Ook zonder SIM komt hij in loops. Ik had gisteren een keer geluk en kon iOS weer helemaal installeren. Direct na de installatie even de SIM eruit om in mijn backup telefoon te doen maar een paar minuten later weer reboots. Ik heb het opgegeven, zal toch hardwarematig zijn?

Welke provider heb je trouwens? Ik las dat er iets was met iOS 11 en bootloops met vodafone. Ik heb vodafone..

Edit: er zijn meer mensen met dit probleem. Ook op Reddit zie ik mensen die dit hebben met hun nieuwe iPhone X. Eentje heeft Apple de diagnostic info gegeven en er werd toen gelijk een omruil geregeld. Dus zal wel hardwarematig zijn dan.
https://www.reddit.com/r/...x_is_in_a_boot_loop_help/

[ Voor 13% gewijzigd door Teknix1982 op 07-11-2017 06:50 ]

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Er zijn wellicht al tweakers die dit weten maar voor degene die de x hebben en niet kunnen wennen aan het gemis van de homebutton is dit wellicht een optie, of als handigetoevoeging om bv de controlcenter met 1 hand te activeren.

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:58
Op het macrumors forum loopt op het moment een discussie over krakend geluid van de speaker aan de voorkant : https://forums.macrumors....crackle-speakers.2084292/

Ben benieuwd of iemand hier er ook last van heeft?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 04:04:
[...]

Die notch zit er inderdaad niet voor niets, maar het is desondanks een enorm zwak punt van deze telefoon. Apple weet dondersgoed dat ze deze notch puur vanwege de herkenbaarheid kunnen verantwoorden, En de fanboys, ja die kiezen altijd voor het "beste" dat Apple te bieden heeft, daar speelt de ratio geen enkele rol meer.

De IPhone was ooit een cool, innovatief apparaat. Inmiddels weet Apple van de gekkigheid niet meer wat ze moeten doen om de Aziatische concurrentie bij te houden. Binnenkort komt Apple met een handige houder voor je IPhone X die je aan je riem kunt hangen.... dan ben je helemaal het mannetje ;w
Dank voor je mening.
Het is allemaal zo makkelijk. Je koopt het wel of niet.

Laat iedereen toch eens in hun waarde.
Al dat gezeur over bla bla.

Verwijderd

rico_fxp schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 07:24:
Op het macrumors forum loopt op het moment een discussie over krakend geluid van de speaker aan de voorkant : https://forums.macrumors....crackle-speakers.2084292/

Ben benieuwd of iemand hier er ook last van heeft?
Prachtig bij elke release lees je van alles.
Sommige terrecht sommige......;)
Je ziet het bij elke release of het nou Apple is of Samsung. Iedereen let ook op alles als het net nieuw is

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 07:28 ]

• smoken
Teknix1982 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 06:31:
[...]

Probeer nog wel een paar keer om die beta eraf te krijgen want als je geen registered developer bent krijg je volgens mij geen support op beta installaties. Ik weet niet of ze daar moeilijk over gaan doen maar meende zoiets gelezen te hebben. Ook zonder SIM komt hij in loops. Ik had gisteren een keer geluk en kon iOS weer helemaal installeren. Direct na de installatie even de SIM eruit om in mijn backup telefoon te doen maar een paar minuten later weer reboots. Ik heb het opgegeven, zal toch hardwarematig zijn?

Welke provider heb je trouwens? Ik las dat er iets was met iOS 11 en bootloops met vodafone. Ik heb vodafone..

Edit: er zijn meer mensen met dit probleem. Ook op Reddit zie ik mensen die dit hebben met hun nieuwe iPhone X. Eentje heeft Apple de diagnostic info gegeven en er werd toen gelijk een omruil geregeld. Dus zal wel hardwarematig zijn dan.
https://www.reddit.com/r/...x_is_in_a_boot_loop_help/
Ik hoop toch niet dat ze daar moeilijk over gaan doen .... ik ben Public Beta Tester, dus mag dat toch?

Ergens mogen hoop ik dat ze het fijn vinden dat ik ook dit geprobeerd heb om tot een oplossing te komen ;-)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:03

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 04:04:
[...]

Die notch zit er inderdaad niet voor niets, maar het is desondanks een enorm zwak punt van deze telefoon.
Esthetisch misschien ja, maar daar gaat het bij de 'notch' juist niet om. Het gaat er om wat er onder zit, en dat is wat mij betreft een knap staaltje innovatie. Wat had je anders gezien? Een uitsteek? Nee ik vind dit niet de beste oplossing, maar gezien de kaders, prima opgelost. Dan kan je de X wel reduceren als een fanboy product, maar ja, daar kan ik dan weinig tegen in brengen, want dat is puur gebaseerd op je referentiekader en wat mij betreft echt een non-argument.

Wordt daar zo moe van, jezelf identificeren met een merk of product.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
Meest breekbare smartphone ooit... :(

https://www.ed.nl/economi...smartphone-ooit~a03f9b20/

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-12 09:46

pdavie2311

Live life to the fullest..

En ik twijfel nog steeds om hem "naakt" te gaan gebruiken..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:26

Yucko

One clown to rule them all !

Tja, telefoons hoor je ook gewoon vast te houden en niet van 6ft te laten vallen O-)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:28
pdavie2311 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:05:
nja, ik ben naar een dag met case wel weer klaar er mee.
Deze moet gewoon naakt, ik koop dus weer een mooie sleeve.
Dan kan die netjes in de tas, maar lekker "vrij" op het bureau. Zo zonde als die op een gewone zwart 7 lijkt :)

no comment

• DorkoTheBeast
  • Laatst online: 18-08 10:48
Yucko schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:06:
[...]

Tja, telefoons hoor je ook gewoon vast te houden en niet van 6ft te laten vallen O-)
Tja, is snel gebeurd hoor... en het hoeft niet altijd je eigen shuld te zijn...

• pdavie2311

pdavie2311

Martinus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:08:
[...]

nja, ik ben naar een dag met case wel weer klaar er mee.
Deze moet gewoon naakt, ik koop dus weer een mooie sleeve.
Dan kan die netjes in de tas, maar lekker "vrij" op het bureau. Zo zonde als die op een gewone zwart 7 lijkt :)
Heb ook altijd sleeves gehad hoor. Sena o.a en ook Fitbag...Er komt nog een zeer dunne case binnen van Caudabe voor mij, even dat aankijken nog. Maar dat is een ander topic.;-)

• Martinus
pdavie2311 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:10:
[...]

Heb ook altijd sleeves gehad hoor. Sena o.a en ook Fitbag...Er komt nog een zeer dunne case binnen van Caudabe voor mij, even dat aankijken nog. Maar dat is een ander topic.;-)
mee eens, mss ga ik een naked wrap weer eens proberen.

no comment

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-12 22:36
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:15 ]

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Wellicht cliché, maar deze telefoon verdient het gewoon om zonder hoesje gebruikt te worden.
Ik ben echt zeer tevreden met de fijne grip van het toestel.
Heb gisterenmiddag mijn zeer dunne hoesje er al weer afgehaald en deze in de kast gegooid.

Om met Floss Carter z'n woorden te spreken:

"it feels great in your hand, you know what to do ladies..." :P

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:49
Ik gebruik ook altijd een sleeve, best of both worlds :)

• absrnd
zap8 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:25:
[...]

Ik snap je positieve intentie om iemand over de streep te trekken, maar vind het een dooddoener om dat te doen met een uitspraak als "Alles went" en geef argumenten tegen het feit dat alles niet zomaar hoeft te wennen en waardoor dat kan komen.
Ik zie graag dingen beargumenteerd verder is het niet als aanval of belediging aan jouw adres bedoelt mocht je het zo voelen.
Dat kan je wel zeggen, maar vele blijven steken op lijstjes met minimale verschillen in specs, en weten niet wat ze moeten kiezen,
je beleving wordt heel anders als je het toestel in je hand neemt en gebruikt/test O-)

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Las het ook, maar kan dat niet rijmen met de test van EverythingApplePro... :?

Moet z'n freeze en z'n bend/scratch testen nog kijken.. :+

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

• Teknix1982
  • Niet online
smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 07:47:
[...]

Ik hoop toch niet dat ze daar moeilijk over gaan doen .... ik ben Public Beta Tester, dus mag dat toch?

Ergens mogen hoop ik dat ze het fijn vinden dat ik ook dit geprobeerd heb om tot een oplossing te komen ;-)
Als je een betaprofiel hebt is het idd geen probleem. Heb jij vodafone?

• Jaymone
  • Laatst online: 28-11 08:33
Ervaren jullie ook dat de side button anders klikt dan voorgaande versies? Degelijker..?

Het is weer bijna September 2026 :)

• pdavie2311

pdavie2311

Jaymone schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:02:
Ervaren jullie ook dat de side button anders klikt dan voorgaande versies? Degelijker..?
Volume van het klikken harder aan staan? :+

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Omdat ik nog weken moet wachten zit ik af en toe nog eens naar de specs te kijken. Het viel me weer op dat er NFC reader mode in zit. De vraag komt elke keer naar boven: wie of wat heeft daar iets aan?

• SmithNL
Iemand dit al getest?

https://twitter.com/thisisneil/status/927287141327138816
iPhone X OLED display + grayscale + smart invert colors + low power mode = ridiculous battery life.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DN5iup7UQAAypTE.jpg

Ziet er best aardig uit (net zelf even getest) en zeker met een zwarte achtergrond staat het scherm inderdaad constant grotendeels uit :9

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Ik zag van de week de Iphone X voor het eerst en ik dacht gelijk 'die display is veel te geel'. Blijkt dus aan True Tone te liggen.

Wat ik niet begrijp: in alle reviews zie ik alleen maar positieve dingen over true tone. Maar op de fora wemelt het van de klachten.

Is er iemand een review tegengekomen die wel ingaat op de nadelen van true tone?

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Getest door een smartphoneverzekeraar die uiteraard zoveel mogelijk verzekeringen wil verkopen.
Andere valtesten laten iets anders zien...

• Martinus
Philflow schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:50:
Ik zag van de week de Iphone X voor het eerst en ik dacht gelijk 'die display is veel te geel'. Blijkt dus aan True Tone te liggen.

Wat ik niet begrijp: in alle reviews zie ik alleen maar positieve dingen over true tone. Maar op de fora wemelt het van de klachten.

Is er iemand een review tegengekomen die wel ingaat op de nadelen van true tone?
Ik vind het ook geeeel. Zeker in vergelijk met mn ipad pro 10,5. Snap de verschillen niet echt, hoogsten andere soort display? maar dat zou toch geen verschil van dag en nacht moeten zijn?

no comment

• Mauser.NET
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 09:34
Philflow schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:50:

Let ook op dat Night Shift niet aan staat... ik was zondag bij de Mediamarkt en daar had iemand Night Shift aangezet... geeft een lekker vertekend beeld voor de argeloze voorbijganger.

• Xmoo
  • Laatst online: 29-11 22:34
SmithNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:17:
Iemand dit al getest?

https://twitter.com/thisisneil/status/927287141327138816

[...]

[afbeelding]

Ziet er best aardig uit (net zelf even getest) en zeker met een zwarte achtergrond staat het scherm inderdaad constant grotendeels uit :9
Dit klinkt logisch. Ik vond het ook bijzonder toen ik mijn X aan had gezet. Interface is echt overal wit. Ze moeten net als Samsung (met introductie van AMOLED) met zwarte interface komen, naar mijn mening.

Verwijderd

Het kan zijn dat true tone anders er uit ziet op de X. Volgens Apple komt dit omdat er 10 ipv 4 of 6 sensoren in de X zitten die het anders meten ten opzichte van de 8 of ipad pro die dus maar 4 of 6 sensoren hebben.

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Martinus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:03:
[...]
Ik vind het ook geeeel. Zeker in vergelijk met mn ipad pro 10,5. Snap de verschillen niet echt, hoogsten andere soort display? maar dat zou toch geen verschil van dag en nacht moeten zijn?
Ik heb het op de Ipad Pro nog niet gezien. Maar deze X vond ik geen porem. Met true tone uit was het een mooie display overigens.
Mauser.NET schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:04:
[...]
Let ook op dat Night Shift niet aan staat... ik was zondag bij de Mediamarkt en daar had iemand Night Shift aangezet... geeft een lekker vertekend beeld voor de argeloze voorbijganger.
Ja goede tip. Bij die ik zag was night shift uit, maar het was wel vrij donker in huis. 'Nou' dacht Apple, 'dan maken we de display lekker geel'. :F

[ Voor 34% gewijzigd door Philflow op 07-11-2017 10:17 ]

• smoken
Teknix1982 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:57:
[...]

Als je een betaprofiel hebt is het idd geen probleem. Heb jij vodafone?
Ik heb inderdaad ook Vodafone.

Vanmorgen 40minuten met Apple aan de lijn gehangen, ze doen nogal moeilijk voor mijn gevoel.

Volgens hun is het een software fout, en nu moet ik bij de Amac (enige service provider bij mij in de buurt) gaan vragen of ze hem daar wel terug naar fabrieksinstellingen kunnen krijgen.

Om 11:30 wordt ik teruggebeld door Apple om door te geven of het gelukt is. Als het niet gelukt is wordt ik doorgezet naar een senior advisor om te bespreken hoe we het oplossen. De agent van vanmorgen gaf aan dat ik gewoon het reparatieproces in zou gaan, maar daar ga ik echt niet mee akkoord.

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 09:59
Ik heb dat TrueTone even aangekeken, maar vind het net als Night Shift niks. Te geel. Heb beiden dus uit staan.

• jdevries189
  • Laatst online: 29-08-2023
https://www.nu.nl/mobiel/...phone-x-dan-iphone-8.html

De X kost blijkbaar 'maar' 357,50 dollar om te maken :P

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor de Animoji fans: https://github.com/simonbs/SBSAnimoji

60sec opnemen :)

• zap8

zap8

do ya wanna bump

absrnd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:29:
[...]

Dat kan je wel zeggen, maar vele blijven steken op lijstjes met minimale verschillen in specs, en weten niet wat ze moeten kiezen,
je beleving wordt heel anders als je het toestel in je hand neemt en gebruikt/test O-)
En dat was ook precies wat ik eerder zei
[b]zap8 schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:55:
[...]

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Gek dat de true tone feature iets goeds moet opleveren en toch door velen als storend word ervaren:

https://www.iculture.nl/uitleg/true-tone-display/

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:45
Op de iPad werkt het perfect, iPhone is het beeld te geel.
Vraag me af of dat niet gewoon een bug/configdingetje in iOS is.

Haters everywhere but I don’t really care

• Tasminos
  • Niet online
Wootism schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:51:
[...]

Getest door een smartphoneverzekeraar die uiteraard zoveel mogelijk verzekeringen wil verkopen.
Andere valtesten laten iets anders zien...
Heb je links van de andere valtesten? Ben wel benieuwd.

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Weet iemand toevallig wanneer apple met hun smart battery cover zouden uitkomen?

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-12 22:41
UncleSam schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:47:
[...]

Ik weet dat dit niet een geweldige test is maar het verbaasd me toch wel:

hier stond video van everythingapplepro

oops, was al gepost :X

[ Voor 19% gewijzigd door Sinus_rhythm op 07-11-2017 12:45 ]

Verwijderd

SmithNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:50:
[...]

[video]
[video]

Zeker een heel ander beeld !!!!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-12 18:35
Ja maar dat is zonder het hongerloon voor Chinese Foxcon in elkaar plakkers, Tim Cooks bonus, fee voor belastingexperts op de Kanaal eilanden en die R&D figuren in de kelder van Apple's spaceship. Denk nog steeds 50% marge.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Teknix1982
  • Niet online
smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:26:
[...]

Vanmorgen 40minuten met Apple aan de lijn gehangen, ze doen nogal moeilijk voor mijn gevoel.

Volgens hun is het een software fout, en nu moet ik bij de Amac (enige service provider bij mij in de buurt) gaan vragen of ze hem daar wel terug naar fabrieksinstellingen kunnen krijgen.

Om 11:30 wordt ik teruggebeld door Apple om door te geven of het gelukt is. Als het niet gelukt is wordt ik doorgezet naar een senior advisor om te bespreken hoe we het oplossen. De agent van vanmorgen gaf aan dat ik gewoon het reparatieproces in zou gaan, maar daar ga ik echt niet mee akkoord.
Dit lijkt me geen softwarefout gezien het ook steeds erger werd. Maar is het gelukt bij Amac?

• SmithNL
loekf2 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:28:
[...]

Ja maar dat is zonder het hongerloon voor Chinese Foxcon in elkaar plakkers, Tim Cooks bonus, fee voor belastingexperts op de Kanaal eilanden en die R&D figuren in de kelder van Apple's spaceship. Denk nog steeds 50% marge.
Tikje kort door de bocht.. ik denk dat je zou schrikken van de overhead die Apple heeft ivm al z'n winkels, personeel, marketing en R&D. Maar in the end is het natuurlijk niet verboden om hele dikke marges te maken op je producten... dat staat elk bedrijf vrij, het is aan de klanten om te oordelen tijdens het aankopen van nieuwe producten.

• _Bailey_
  • Niet online
volgens mij had ik ergens gelezen dat naarmate je vaker je telefoon unlocked met FaceID, de telefoon je ook steeds sneller/beter gaat herkennen, dacht dat de term ''machine learning'' was of iets in de trend.
Ga nu mijn 5e dag in zometeen...

Deze ochtend gaat het weer beter dan afgelopen dagen. Sterker nog, soms denk ik wel eens: "Huh!?, heeft ie me nu al herkent?"
Soms lijkt het zelfs of mijn X het identificatie proces overslaat (wat natuurlijk niet zo is)

Meer mensen die dit herkennen? hoe vaker je FaceID gebruikt, des te sneller/beter 't gaat?

[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 07-11-2017 12:43 ]

• MaGiL
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-10-2024
loekf2 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:28:
[...]

Zaken als transport, R&D, marketing e.d. zijn niet meegerekend....denk dat je rond de max. 35-40% marge komt per toestel als je die kosten wel gaat meenemen.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-12 22:41
MaGiL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:46:
[...]

Zaken als transport, R&D, marketing e.d. zijn niet meegerekend....denk dat je rond de max. 35-40% marge komt per toestel als je die kosten wel gaat meenemen.
En iOS ontwikkeling en patching niet te vergeten. En appstore en ga maar door
Geert1976 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:41:
Meer mensen die dit herkennen? hoe vaker je FaceID gebruikt, des te sneller/beter 't gaat?
Ja, heb 'm ook sinds vrijdag en herken wat je verteld.
Als FaceID niet zou bijleren zal je gezicht niet meer herkent worden bij bijv. baardgroei (apple heef dit aangegeven in de keynote dat FaceID)

[ Voor 39% gewijzigd door Sinus_rhythm op 07-11-2017 12:50 ]

• _Bailey_
  • Niet online
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:47:
[...]

Als FaceID niet zou bijleren zal je gezicht niet meer herkent worden bij bijv. baardgroei (apple heef dit aangegeven in de keynote dat FaceID)
ow ja, dat was besproken tijdens de Keynote...mooie techniek hoor, dat 'machine learning' FaceID!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11 14:32
smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:26:
[...]

Misschien dat dit helpt

https://support.apple.com/nl-nl/HT201444

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

[...]

Die van EverythingApplePro is hier al een paar keer genoemd.
Volgens hem was het weer de sterkste smartphone die hij ooit getest heeft.... Dus je moet denk ik ook geluk hebben met hoe hij precies valt.

Ik vind de valmethode van PhoneBuff altijd wel interessant
In dit geval scoort de X beter dan de iPhone8

[ Voor 11% gewijzigd door Wootism op 07-11-2017 12:59 ]

• smoken
Been there, done that .... helaas :-(
Maar dank voor het meedenken!

Ook bij Amac kregen ze het totaal niet voor elkaar ... Apple wilt een nieuwe sturen, 6-13 dec levering.
Heb aangegeven dat ik dit niet echt tof vind (zeker omdat ik er nu een kleine 7/8 uur telefoon verkeer en handelingen in heb zetten). Ze bellen me om 14:30u terug.

• zap8

zap8

do ya wanna bump

[...]

SmithNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:50:
[...]

[video]
[video]

Bij de test van CNET ging hij meteen al bij de eerste val van hup hoogte kapot "The iPhone X cracked on the first drop" :(

[ Voor 13% gewijzigd door zap8 op 07-11-2017 13:36 ]

• smoken
Teknix1982 schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:19:
[...]

Nog ontwikkelingen bij jou?
Ik zou nu een vervanger krijgen ergens tussen: 6-13 december ;(

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Als je al die YouTube video's met al die testen voorbij ziet komen krijg je soms de indruk dat de helft van alle reeds verkochte iPhone X modellen inmiddels is vernietigd door deze extreme tests.

• Jieve
Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken om het feit dat een toestel zo snel kapot gaat of kan gaan.
Iedereen schrijft nu dat de iPhone snel kapot gaat als die valt etc, maar wat wil je met een toestel die van glas gemaakt is aan de buitenkant?!
Overigens dwingt Apple de mensen niet om het toestel te kopen die van glas gemaakt is.

Dus hou op met zeiken over het feit dat die snel kapot gaat, het is een gebruiksvoorwerp.
En anders koop een plastic toestel die minder snel stuk gaat... :|

• Teknix1982
  • Niet online
smoken schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:32:
[...]

Nog ontwikkelingen bij jou?
Ik zou nu een vervanger krijgen ergens tussen: 6-13 december ;(
ik hang nu weer aan de lijn maar ik zie net dat ze de omruiling vervroegd hebben naar 14 - 21 nov. er stond wel vanochtend ineens een koerier van UPS die mijn iPhone kwam ophalen. Die heb ik maar niet meegegeven omdat dit pas hoefde na omruiling. Ik ga nu kijken of ik de omruiling kan versnellen door AC+ aan te schaffen. Heeft AMac ook niets voor je kunnen betekenen? Je zou kunnen aangeven dat je in aanmerking wil komen voor een advance replacement ipv een express replacement. De advance replacement is voor DOA apparatuur zonder AC+. Dan zou je voorrang krijgen op reguliere bestellingen.

• smoken
Teknix1982 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:45:
[...]

ik hang nu weer aan de lijn maar ik zie net dat ze de omruiling vervroegd hebben naar 14 - 21 nov. er stond wel vanochtend ineens een koerier van UPS die mijn iPhone kwam ophalen. Die heb ik maar niet meegegeven omdat dit pas hoefde na omruiling. Ik ga nu kijken of ik de omruiling kan versnellen door AC+ aan te schaffen. Heeft AMac ook niets voor je kunnen betekenen? Je zou kunnen aangeven dat je in aanmerking wil komen voor een advance replacement ipv een express replacement. De advance replacement is voor DOA apparatuur zonder AC+. Dan zou je voorrang krijgen op reguliere bestellingen.
Amac kon helemaal niets, kreeg hem ook niet aan de praat ... en ze hadden zelf geen voorraad (anders had ik er 1 meegenomen).

Slim dat je het toestel niet meegegeven hebt! Jij wachten, zij wachten ;-)
Ik zal dadelijk als ik gebeld wordt eens vragen naar de Express Replacement, maar nu vertelden ze me dat het echt niet sneller kon dan 6-13 december

• Tasminos
  • Niet online
Jieve schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:39:
Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken om het feit dat een toestel zo snel kapot gaat of kan gaan.
Iedereen schrijft nu dat de iPhone snel kapot gaat als die valt etc, maar wat wil je met een toestel die van glas gemaakt is aan de buitenkant?!
Overigens dwingt Apple de mensen niet om het toestel te kopen die van glas gemaakt is.

Dus hou op met zeiken over het feit dat die snel kapot gaat, het is een gebruiksvoorwerp.
En anders koop een plastic toestel die minder snel stuk gaat... :|
Met alle respect. We zitten hier op een techforum. We zijn (athans de meeste hier) liefhebber van IPhone (X). Dat betekent niet dat je niet kritisch hoeft te zijn. Apple claimt "the most durable glass". Op internet zijn filmpjes met valtesten. Die worden hier gedeeld. Toestel heeft een hoge aanschafprijs. Er zijn mensen die misschien twijfelen en zich dus graag laten informeren door een forumtopic als deze. Daar is de Tweakers forum voor bedoeld.

• absrnd
UncleSam schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:53:
[...]
Apple claimt "the most durable glass".
Volgens mij verwisselen jullie krasbestendig en onbreekbaar :O

[ Voor 12% gewijzigd door absrnd op 07-11-2017 14:00 ]

• Jieve
UncleSam schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:53:
[...]

Met alle respect. We zitten hier op een techforum. We zijn (athans de meeste hier) liefhebber van IPhone (X). Dat betekent niet dat je niet kritisch hoeft te zijn. Apple claimt "the most durable glass". Op internet zijn filmpjes met valtesten. Die worden hier gedeeld. Toestel heeft een hoge aanschafprijs. Er zijn mensen die misschien twijfelen en zich dus graag laten informeren door een forumtopic als deze. Daar is de Tweakers forum voor bedoeld.
Ja i know, alleen komt soms beetje zeikerig over snap je!
Fabrikanten roepen altijd van alles en nog wat, puntje bij paaltje wijkt het altijd af 8)7
Pagina: 1 ... 14 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.