Ik kan hier echt alleen maar om lachen..Ik heb zulke slechte ervaringen met ze (communicatie en hun software, max 2 werkdagen werden 2,5 week, beide namen op pasje werd niet nagekomen, pincode blijkt niet vrij te kiezen, (pin)codes worden verstuurd naar verschillende adressen en moeten vervolgens 'opgehaald' worden op verschillende adressen, voor simpele dingen zoals telefoonnummer wijzigen moet je al naar kantoor en ga zo maar door), waar ik met andere banken (ABN Amro en Rabobank) goede ervaringen heb, maar dat is niet voor hier..
Persoonlijk vind ik het erg jammer dat er slechts één face id opgeslagen kan worden. Mijn vriendin en ik hebben allebei de nieuwe telefoon. Maar mochten we even snel elkaars telefoon moeten gebruiken, moet er een code ingetoetst worden. Dát is gewoon achteruitgang in vergelijking met de vingerafdruk opties (daar kon je 4 of 5 profielen instellen), wat we hiervoor hadden. Ik vermoed dat dit komt omdat anders Apple de herkenning niet snel genoeg kan doen (meerdere profielen, geeft meer opties en dan moet er meer vergelijkt worden?).
Iets anders raars, de animoji's zijn leuk, maar het geluid klinkt het erg slecht? Je hoort altijd iets van een mitrailleur(?) op de achtergrond? We hebben daarna gecheckt of het ook bij bellen en andere opname functies ook te horen is, maar dan is het er niet! Het ligt dus gelukkig niet aan de microfoon, maar aan de animoji software