Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48
Geert1976 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:09:
[...]
ik lees dus juist op diverse sites/fora dat TrueTone op de iPhone X veel geler is dan op bijv de iPad Pro, althans dat ervaren mensen die beide devices hebben. De algehele mening is dat TrueTone op de iPhone X dus veel ''agressiever'' is ingesteld dan de iPad.
Ik lees dit inderdaad ook bijvoorbeeld op Macrumors.

Heeft iemand hier toevallig al een vergelijking gedaan met een iPhone 8 Plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-10 08:49
matthijst schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:11:
True tone op iPhone is idd veel geler dan op de Pro.
Erg jammer.
Had gelezen dat het komt omdat de iPhone X een betere omgevingsdetectie dan de iPad heeft waardoor hij de kleuren dus "beter" / op meer punten aanpast. Naja, is iets dat ik zelf zal moeten ervaren als ik hem eindelijk krijg.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-10 20:31
kevintjuh93 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:13:
[...]

Ik vind de TrueTone totaal niet storend gelukkig.. stoor mij alleen aan de hoeveelheid stof die ik op het scherm zie (vooral bij de randen van mijn hoesje) als ik hem uit mijn zak haal haha :X
Ja omg daar zeg je wat. Dat viel mij dus ook al heel erg op. Bij vorige iPhones geen last van. Geen idee waar het aan ligt.

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dannydekr schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:01:
[...]

Als je eenmaal aan TruTone gewend bent is het echt veel beter, althans; op de iPad 10.5" wel :) Als je daarnaast je normale iPhone gebruikt lijkt dat opeens heel onnatuurlijk en ik ga ervan uit dat dit op de iPhone X dus echt een positieve toevoeging is.
Ja klopt idd, op mijn Pro (2017) is het idd erg fijn.

Zoals hierboven al staat is het wel wat geler, al heb ik dat vandaag op kantoor weer niet, thuis wel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-04 06:03
Maikjuh schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:20:
[...]

Ja omg daar zeg je wat. Dat viel mij dus ook al heel erg op. Bij vorige iPhones geen last van. Geen idee waar het aan ligt.
Ik had hiervoor een witte (omdat zwart toen niet verkrijgbaar was en ik wilde hem dag 1), dus ik denk dat het bij mij altijd al was, maar nu zie ik het pas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-10 20:31
kevintjuh93 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:21:
[...]

Ik had hiervoor een witte (omdat zwart toen niet verkrijgbaar was en ik wilde hem dag 1), dus ik denk dat het bij mij altijd al was, maar nu zie ik het pas :'(
Ik heb altijd een zwart voorkant gehad, dus daar kan het (voor/bij) mij niet aan liggen..

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
Maikjuh schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:21:
[...]

Ik heb altijd een zwart voorkant gehad, dus daar kan het (voor/bij) mij niet aan liggen..
Hmm apart dan... hoop dat hier nog iets tegen gedaan kan worden, want ik stoor mij hier echt aan haha

Zat al te kijken naar 'air dusters', maar ik lees op een apple support pagina dat perslucht afgeraden wordt.

iPhone X verder is echt een beest, had hiervoor een iPhone 6 en het verschil is snelheid is abnormaal groot! Ook batterij gaat bij mij tot wel 5x langer mee nu

[ Voor 4% gewijzigd door kevintjuh93 op 06-11-2017 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Laatst online: 10-10 20:30
Donstil schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:20:
[...]

Ja klopt idd, op mijn Pro (2017) is het idd erg fijn.

Zoals hierboven al staat is het wel wat geler, al heb ik dat vandaag op kantoor weer niet, thuis wel.
Klopt, afhankelijk van omgevingslicht idd. Verschil met iPad en de 8 is het scherm LCD/OLED. Andere sensoren vind ik ook wel plausibel. Wat betreft stof herken ik, denk dat er eerst nog een vettig laagje overheen moet en dat het nu nog al te nieuw is ;)

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine irritatie.

Als je niet op de homepage zit en je gaat naar de homepage middels de Swype van onder dan reageren de iconen en mappen niet op Touch voor 1 a 2 seconde.

Dus naar homepage middels Swype dan direct icon aantikken en geen reactie

Alsof er gewacht wordt op nog een Swype commando.

Ps geldt alleen voor de onderste dock rij

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 10:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-10 17:49
kevintjuh93 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:11:
[...]

Is er een stand up wireless charger die ook fast charging ondersteund? Ik zit nou al een paar uur te zoeken, maar ik kan er vrijwel niets over vinden. Ik vind deze wel wat hebben (staat niet groot Samsung op 8)7 ) pricewatch: Samsung Wireless Fast Charging Station Zwart

Iemand die mij hierin zou kunnen helpen/adviseren.. vind het nogal allemaal vaag.. (ook qua kabels erbij om fast charging mogelijk te maken)
https://www.cnet.com/news...-with-third-party-cables/
https://www.macrumors.com...ing-third-party-adapters/
Lees dit maar even door, je moet idd een snel lader adapter hebben met meer watt als je wil snel laden. (met kabel)
En hier ook wat info en een mooi stand

Lees even goed of er een snellader bij moet

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:44:
Kleine irritatie.

Als je niet op de homepage zit en je gaat naar de homepage middels de Swype van onder dan reageren de iconen en mappen niet op Touch voor 1 a 2 seconde.

Dus naar homepage middels Swype dan direct icon aantikken en geen reactie

Alsof er gewacht wordt op nog een Swype commando.

Ps geldt alleen voor de onderste dock rij
Zojuist getest en idd een bugje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
mell33 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:46:
[...]

https://www.macrumors.com...ing-third-party-adapters/
Lees dit maar even door, je moet idd een snel lader adapter hebben met meer watt als je wil snel laden. (met kabel)
En hier ook wat info en een mooi stand

Lees even goed of er een snellader bij moet
Je laatste linkje is niet correct :|

Dankjewel voor de info !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Wireless Fast Charging werkt (nog) niet met de iPhone X op iOS 11.1

Apple zal dit later alsnog in een update mogelijk maken, voor zover ik weet

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 06-11-2017 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevintjuh93
Geert1976 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:48:
Fast Charging werkt (nog) niet met de iPhone X op iOS 11.1

Apple zal dit later alsnog in een update mogelijk maken, voor zover ik weet
Klopt, maar het liefst ben ik alvast voorbereid .. anders blijf ik nieuwe (dure) zooi aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
kevintjuh93 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:48:
[...]

Je laatste linkje is niet correct :|

Dankjewel voor de info !
Jawel, duurt alleen wat langer.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:32
Intussen is mijn iPhone nu al een keer of 10 opnieuw opgestart vandaag...m telkens als ik hem uit de sleeve haal gaat het mis :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:23
mell33 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:51:
[...]

Jawel, duurt alleen wat langer.
Anker gekeken op amazon?

Top spul :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:14
Hebben jullie ook bij sommige apps dat de 'knoppen' in de oortjes naast de notch zitten, en dan vervolgens niet meer kan gebruiken? Omdat vaak annuleren daar ook staat moet je de app wel geforceerd afsluiten..

Voorbeeld van instagram:
ios 11.2 bug instagram

[ Voor 4% gewijzigd door Sinus_rhythm op 06-11-2017 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
smoken schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:52:
Intussen is mijn iPhone nu al een keer of 10 opnieuw opgestart vandaag...m telkens als ik hem uit de sleeve haal gaat het mis :-(
wellicht even via ispw.me (zeer betrouwbare site met alle gesigneerde iOS ispw's voor oa alle iPhone's) een ispw bestand downloaden en deze gebruiken voor een restore via iTunes.

iPhone10,6_11.1_15B93_Restore.ipsw <----- deze heb je nodig dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Nick25 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:52:
[...]

Anker gekeken op amazon?

Top spul :)
Ja die hem ik zelf ook, anker heeft alleen liggend model, is ook lekker klein rond, je ziet hem er niet onder liggen, en de iphone steekt over de randen zodat je je iphone snel klem oppakt.

Deze heb ik https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

ik zag ook een houten standaard ( ikea dacht ik) maar kan hem zo ff niet vinden.
maar @kevintjuh93 is aan het zoeken, en geeft ons dan wel even de link voor de moeite ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevintjuh93
mell33 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:58:
[...]

Ja die hem ik zelf ook, anker heeft alleen liggend model, is ook lekker klein rond, je ziet hem er niet onder liggen, en de iphone steekt over de randen zodat je je iphone snel klem oppakt.

ik zag ook een houten standaard ( ikea dacht ik) maar kan hem zo ff niet vinden.
maar @kevintjuh93 is aan het zoeken, en geeft ons dan wel even de link voor de moeite ;)
Maar allemaal geen fast charge! :P

https://www.amazon.com/Wi...um-Charging/dp/B01IELYV10 zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Sinus_rhythm schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:53:
Hebben jullie ook bij sommige apps dat de 'knoppen' in de oortjes naast de notch zitten, en dan vervolgens niet meer kan gebruiken? Omdat vaak annuleren daar ook staat moet je de app wel geforceerd afsluiten..

Voorbeeld van instagram:
[afbeelding]
De apps moeten nog worden aangepast door de ontwikkelaar, maar zo kan het ook met Bereikbaarheid (Reachability
https://www.iculture.nl/t...heid-reachability-iphone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Heb je gelezen?, dan weet je meer, en hoe het wel kan. (kabel)

edit
Ja thanks die lijkt ook wel mooi idd.

[ Voor 7% gewijzigd door Mel33 op 06-11-2017 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-10 18:28
[...]

Ikea ondersteund geen fast charge. Als je op Amazon gaat shoppen let dan even op dat bijvoorbeeld https://www.amazon.de/dp/B06XYG78WG wel fast charge ondersteund maar dat je wel zelf een adapter moet leveren die fast charge ondersteund. Met die 20 euro die daar staan ben je er dus niet. Dat geldt voor heel veel laders (ook die van Anker bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
ZiSE schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:01:
[...]

Ikea ondersteund geen fast charge. Als je op Amazon gaat shoppen let dan even op dat bijvoorbeeld https://www.amazon.de/dp/B06XYG78WG wel fast charge ondersteund maar dat je wel zelf een adapter moet leveren die fast charge ondersteund. Met die 20 euro die daar staan ben je er dus niet. Dat geldt voor heel veel laders (ook die van Anker bijvoorbeeld).
Maar de iphone x ondersteund het snel laden nog alleen met kabel.
Staat ook in je link
Geräte mit Standard-Ladegeschwindigkeit, wie iPhone 8 / iPhone 8 Plus / iPhone X, Samsung S6 / S6 edge, Nexus, Lumia, LG, HTC usw

[ Voor 12% gewijzigd door Mel33 op 06-11-2017 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:14
mell33 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:00:
[...]

De apps moeten nog worden aangepast door de ontwikkelaar, maar zo kan het ook met Bereikbaarheid
Nee hoor, net uitgeprobeerd. Maar het gehele scherm gaat naar beneden inc de dingen die over elkaar zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
mell33 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:04:
[...]

Maar de iphone x ondersteund het snel laden nog alleen met kabel.
Klopt maar dit even vooruit lopend op de suggestie dat Apple het later gaat toevoegen (van de Apple website: "* Fast wireless charging is enabled with a free software update coming later this year.").
Fast charge via een kabel werkt alleen via een Apple USB-C - Lightning kabel (en dan in combi met bijvoorbeeld een MacBook charger).

[ Voor 12% gewijzigd door ZiSE op 06-11-2017 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Geert1976 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:54:
[...]

wellicht even via ispw.me (zeer betrouwbare site met alle gesigneerde iOS ispw's voor oa alle iPhone's) een ispw bestand downloaden en deze gebruiken voor een restore via iTunes.

iPhone10,6_11.1_15B93_Restore.ipsw <----- deze heb je nodig dan
Tx voor je reactie Geert!
Dat zal dan iets voor vanavond zijn ... kijken hoe vaak het herstarten nog gebeurd ;-)

Wel vreemd, vrijdag, zaterdag en zondag totaal niet voorgekomen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
ZiSE schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:06:
[...]

Klopt maar dit even vooruit lopend op de suggestie dat Apple het later gaat toevoegen. Fast charge via een kabel werkt alleen via een Apple USB-C - Lightning kabel (en dan in combi met bijvoorbeeld een MacBook charger).
En een aanvulling die ook wel nuttig is:
Belking geeft voor de fast charge een AANGESLOTEN-APPARATUURGARANTIE TOT € 2.000
http://www.belkin.com/nl/F7U027-Belkin/p/P-F7U027/
En hier zie je beide ook de 5watt
http://www.belkin.com/nl/...gers/c/wireless-chargers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 09:24
[YouTube: https://youtu.be/R59TevgzN3k]

Nog nooit zoveel verschillende iphones in een reclame gezien van een concurrent..
Goed kapsel trouwens met die notch B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

captainleduc schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:13:
[video]

Nog nooit zoveel verschillende iphones in een reclame gezien van een concurrent..
Goed kapsel trouwens met die notch B-)
Ja die notch was wel grappig ...
Leuke reclame kan dat wel waarderen.
Op anders forums gaat iedereen weer uit zijn dak..
Hoop hier niet... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
[...]

Deze is stukje beter https://www.amazon.de/dp/...5UzbTZ8VPT6?tag=macr05-21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Wat dan precies?
Ik heb de kleine genomen om de laadlamp, die is best fel snachts, nu zie ik hem niet. ik zie daar op jouwe wel meer lampen. (maar dat is persoonlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-10 08:04
Het is volgens mij toch niet mogelijk een Animoji rechtstreeks in WhatsApp te maken? Vind het een beetje omslachtig nu om eerst in iMessage een Animoji te versturen, dan op te slaan en dan te versturen in WhatsApp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
mell33 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:23:
[...]

Wat dan precies?
Ik heb de kleine genomen om de laadlamp, die is best fel snachts, nu zie ik hem niet. ik zie daar op jouwe wel meer lampen. (maar dat is persoonlijk)
Die kleine ondersteund geen fast charge. Leds gaat trouwens uit na paar seconden, heb je 's nachts geen last van. Als alternatief voor die kleine Anker kun je net zo makkelijk voor de Ikea variant gaan - http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40318025/

Er is trouwens ook een topic specifiek voor accessoires (inclusief chargers): [iPhone X] Cases en andere accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
smoken schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:11:
[...]

Hmmm,.... sinds vrijdag nergens last van gehad, maar vanmorgen pakte ik hem (na een nacht aan de lader, dus volle accu) en dan gaf hij zichzelf een reset. "vreemd, maar het zal wel" dacht ik.

Kinderen naar school gebracht, pak de iPhone weer uit de sleeve, weer aan appel in beeld ... weer een reboot.

Kom ik net op het werk, haal de telefoon uit zijn sleeve ... zwart scherm ... iPhone warm (niet heet) maar krijg hem met geen mogelijkheid meer aan. Wat nu?

(iPhone was als nieuw geïnstalleerd)

Edit: hier reageerde hij gelukkig wel op:

Step 1: Press Volume Up
Quickly press and release the Volume Up button.

Step 2: Press Volume Down
Quickly press and release the Volume Down button.

Step 3: Press and hold Side Button
Press and hold the Side button (Sleep/Wake button) till you see the Apple logo.

Maar eens even in de gaten houden hoe dit zich vandaag verder gaat gedragen..
Dit wordt steeds erger bij mij. Ik heb Apple al gebeld en vervanging duurt meer dan 2 weken! Ze gaan nu kijken of ik in aanmerking kom voor express replacement maar zelfs dan kan het nog wel een tijdje duren zei hij. Als dat echt zo is ga ik een refund vragen en gaat hij terug. Dit accepteer ik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Teknix1982 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:44:
[...]

Dit wordt steeds erger bij mij. Ik heb Apple al gebeld en vervanging duurt meer dan 2 weken! Ze gaan nu kijken of ik in aanmerking kom voor express replacement maar zelfs dan kan het nog wel een tijdje duren zei hij. Als dat echt zo is ga ik een refund vragen en gaat hij terug. Dit accepteer ik niet!
:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:03

Nitai

Live the life you love.

Sjonson schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:03:
[...]

Ja, enige waar ik dus bang voor ben is dat ze geen omruil voorraad hebben....
@Sjonson @Teknix1982, check: Verwijderd in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5"

[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 06-11-2017 11:50 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 09:59
Top! ING heeft zijn app geüpdatet voor iPhone X en heeft Face ID niet geblokkeerd zoals Rabobank en ABN AMRO. _/-\o_

https://www.ing.nl/partic...ace_ID_in_de_app_wk45_BB1

[ Voor 37% gewijzigd door PGB83 op 06-11-2017 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Ik had het gelezen alleen ik woon niet bepaald in de buurt. Helemaal noord groningen en heb dus geen tijd om even op en neer naar Haarlem of Amsterdam te rijden deze dagen. Eerste moment is niet aankomend weekend maar het weekend erop. De mensen van AppleCare zeiden dat ze op dit moment voor reparaties of omwisselen tot 9 werkdagen aanhouden als je geen apple care plus hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Peabz21 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:48:
Top! ING heeft zijn app geüpdatet voor iPhone X en heeft Face ID niet geblokkeerd zoals Rabobank en ABN AMRO. _/-\o_
Nice! Ziet er echt zeer goed uit.
ING is echt vooruitstrevend (tov andere banken) wat betreft hun mobiel Bankieren app! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 06-11-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
Hebben meer mensen problemen met chatapps als Whatsapp of Instagram PM dat de laatste reactie vaak achter het (emoji) toetsenbord valt? Het toetsenbord wordt namelijk een stukje hoger als je naar emoji's switcht en verzendt. Dan moet je weer terug naar het standaard toetsenbord om de nieuwe reactie te lezen.

Bij iMessage verschuift de conversatie wel mooi naar boven als je het emoji toetsenbord selecteert.

Best onhandig vooralsnog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4N3_030
  • Laatst online: 27-03-2023
captainleduc schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:04:
Hebben meer mensen problemen met chatapps als Whatsapp of Instagram PM dat de laatste reactie vaak achter het (emoji) toetsenbord valt? Het toetsenbord wordt namelijk een stukje hoger als je naar emoji's switcht en verzendt. Dan moet je weer terug naar het standaard toetsenbord om de nieuwe reactie te lezen.

Bij iMessage verschuift de conversatie wel mooi naar boven als je het emoji toetsenbord selecteert.

Best onhandig vooralsnog
Heb ik ook last van idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
Een vraagje...Kan je die bewegende Emoji doorsturen naar android gebruikers ook? Mijn dochter vroeg dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liosnel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-10 17:17

Best onhandig vooralsnog
Same here... Gelukkig heb ik geen last van het bootloop-probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83

Best onhandig vooralsnog
Klopt, om dat te verhelpen moeten de apps geüpdatet worden. Nog even geduld hebben helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
DorkoTheBeast schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:04:
Een vraagje...Kan je die bewegende Emoji doorsturen naar android gebruikers ook? Mijn dochter vroeg dit
Dat kan, maar dan moet je het eerst als een video opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
Heb sowieso het idee het X toetsenbord een beetje last minute erin gehangen is.

Dit moet handiger kunnen (en hoeft volgens mij niet het halve scherm in beslag te nemen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:24

Metian

Snert is vies

Geert1976 schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:00:
[...]

ING is echt vooruitstrevend (tov andere banken) wat betreft hun mobiel Bankieren app! _/-\o_
Inderdaad, sowieso zijn ze al snel. Spotify is bijvoorbeeld nog altijd niet geupdate voor de X 🤔

Heb de X nu halve dag en wat is dit een top toestel. Kom van de 6 af, dus sowieso al stap vooruit 🙃

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serienummer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:52
Ik moet nog ff wachten van 20 tot 27 November.
Maar hoe bevald jullie de Face ID. Herkend hij je snel?

Daar ben ik heel erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serienummer schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:45:
Ik moet nog ff wachten van 20 tot 27 November.
Maar hoe bevald jullie de Face ID. Herkend hij je snel?

Daar ben ik heel erg benieuwd naar.
Werkt beter dan ik had verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serienummer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:52
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:47:
[...]

Werkt beter dan ik had verwacht
Hoe gaat het herkennen in het donker of bij schemer?

Je kan maar een gezicht instellen had ik begrepen. Is dat niet vervelend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serienummer schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:48:
[...]

Hoe gaat het herkennen in het donker of bij schemer?

Je kan maar een gezicht instellen had ik begrepen. Is dat niet vervelend?
Het instellen van1 gezicht is voor mij geen enkel probleem.

Schemer en zelfs pikkie donker (IR) geen enkel probleem.

Wellicht heel soms een hapering bij hele felle omstandigheden (zoals volop zon en tegenlicht)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:53
Thanks ik heb vanmiddag om 16.10 een afspraak in Amsterdam. De jongen aan de telefoon vertelde me inderdaad dat ze een kleine voorraad hebben voor Garantie gevallen of AppleCare+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisZ88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-10 12:04
Geert1976 schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:00:
[...]

Ik kan hier echt alleen maar om lachen..Ik heb zulke slechte ervaringen met ze (communicatie en hun software, max 2 werkdagen werden 2,5 week, beide namen op pasje werd niet nagekomen, pincode blijkt niet vrij te kiezen, (pin)codes worden verstuurd naar verschillende adressen en moeten vervolgens 'opgehaald' worden op verschillende adressen, voor simpele dingen zoals telefoonnummer wijzigen moet je al naar kantoor en ga zo maar door), waar ik met andere banken (ABN Amro en Rabobank) goede ervaringen heb, maar dat is niet voor hier.. :)

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat er slechts één face id opgeslagen kan worden. Mijn vriendin en ik hebben allebei de nieuwe telefoon. Maar mochten we even snel elkaars telefoon moeten gebruiken, moet er een code ingetoetst worden. Dát is gewoon achteruitgang in vergelijking met de vingerafdruk opties (daar kon je 4 of 5 profielen instellen), wat we hiervoor hadden. Ik vermoed dat dit komt omdat anders Apple de herkenning niet snel genoeg kan doen (meerdere profielen, geeft meer opties en dan moet er meer vergelijkt worden?).

Iets anders raars, de animoji's zijn leuk, maar het geluid klinkt het erg slecht? Je hoort altijd iets van een mitrailleur(?) op de achtergrond? We hebben daarna gecheckt of het ook bij bellen en andere opname functies ook te horen is, maar dan is het er niet! Het ligt dus gelukkig niet aan de microfoon, maar aan de animoji software ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Teknix1982 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:44:
[...]

Ik ben nu een reservekopie aan het terugzetten van eergisteren ... eens kijken wat dit doet.
Niet grappig dit :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
DennisZ88 schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:56:
[...]

Ik kan hier echt alleen maar om lachen..Ik heb zulke slechte ervaringen met ze (communicatie en hun software, max 2 werkdagen werden 2,5 week, beide namen op pasje werd niet nagekomen, pincode blijkt niet vrij te kiezen, (pin)codes worden verstuurd naar verschillende adressen en moeten vervolgens 'opgehaald' worden op verschillende adressen, voor simpele dingen zoals telefoonnummer wijzigen moet je al naar kantoor en ga zo maar door), waar ik met andere banken (ABN Amro en Rabobank) goede ervaringen heb, maar dat is niet voor hier.. :)

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat er slechts één face id opgeslagen kan worden. Mijn vriendin en ik hebben allebei de nieuwe telefoon. Maar mochten we even snel elkaars telefoon moeten gebruiken, moet er een code ingetoetst worden. Dát is gewoon achteruitgang in vergelijking met de vingerafdruk opties (daar kon je 4 of 5 profielen instellen), wat we hiervoor hadden. Ik vermoed dat dit komt omdat anders Apple de herkenning niet snel genoeg kan doen (meerdere profielen, geeft meer opties en dan moet er meer vergelijkt worden?).

Iets anders raars, de animoji's zijn leuk, maar het geluid klinkt het erg slecht? Je hoort altijd iets van een mitrailleur(?) op de achtergrond? We hebben daarna gecheckt of het ook bij bellen en andere opname functies ook te horen is, maar dan is het er niet! Het ligt dus gelukkig niet aan de microfoon, maar aan de animoji software ;(
Ik heb gemerkt dat de microfoon erg gevoelig is, waarschijnlijk is het je processor misschien? Ik heb dit zelf niet, maar elk klein geluid wordt opgepikt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
smoken schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:57:
[...]

Ik ben nu een reservekopie aan het terugzetten van eergisteren ... eens kijken wat dit doet.
Niet grappig dit :-(
Nee is het ook niet, bij mij hielp dit niet trouwens. Maar ik krijg hem helemaal niet meer opgestart. Hoevaak reboot hij bij jou inmiddels? Heb je het idee dat het erger wordt? Het is volgens mij een hardwarematig probleem.

[ Voor 15% gewijzigd door Teknix1982 op 06-11-2017 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisZ88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-10 12:04
kevintjuh93 schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:59:
[...]

Ik heb gemerkt dat de microfoon erg gevoelig is, waarschijnlijk is het je processor misschien? Ik heb dit zelf niet, maar elk klein geluid wordt opgepikt :9
Ja, dat vermoedde ik ook. Dat de microfoon intern geluid zou oppikken, maar met bellen of voice recorder is er geen probleem. Dus moet het wel iets met de animoji's zijn denk ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
DennisZ88 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:02:
[...]

Ja, dat vermoedde ik ook. Dat de microfoon intern geluid zou oppikken, maar met bellen of voice recorder is er geen probleem. Dus moet het wel iets met de animoji's zijn denk ik :?
Komt vast binnenkort een software update om een hoop problemen op te lossen! Even afwachten denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Teknix1982 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:01:
[...]

Nee is het ook niet, bij mij hielp dit niet trouwens. Maar ik krijg hem helemaal niet meer opgestart. Hoevaak reboot hij bij jou inmiddels? Heb je het idee dat het erger wordt? Het is volgens mij een hardwarematig probleem.
Nou ... tijdens het opnieuw installeren geen problemen en nu direct weer wel..... fuck zooi
Kreeg hem deze keer ook alleen maar aan met een hard reset (volume up. volume down. sleep ingedrukt houden)

Iedere keer als het scherm een tijdje uit geweest is ZONDER ACTIVITEIT, gaat het mis ...
Als er activiteit is gaat het gewoon goed, ook al het scherm uit is, maar er via Bluetooth muziek geluisterd wordt bijvoorbeeld.

(tot nu toe dan he)

[ Voor 18% gewijzigd door smoken op 06-11-2017 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
smoken schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:13:
[...]

Nou ... tijdens het opnieuw installeren geen problemen en nu direct weer wel..... fuck zooi
Kreeg hem deze keer ook alleen maar aan met een hard reset (volume up. volume down. sleep ingedrukt houden)
Jij zit nu op het punt waar ik gistermiddag zat. Af en toe reboot en nog wel aan krijgen met de hard reset. Een dag later lukt dat niet meer als je hetzelfde gaat ondervinden als ik. Wordt hij ook erg warm bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Wat mij nu opvalt is dat als je batterij op 1% is, FaceID niet werkt.
Ook gaat je toestel haperen als je aan het scrolt.
Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jieve schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:18:
Zal wellicht bewust zijn gedaan..
Alles op low (cores etc.) en alles wat maar enigszins stroom gebruikt disabled..

Nogmaals dat vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Teknix1982 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:15:
[...]

Jij zit nu op het punt waar ik gistermiddag zat. Af en toe reboot en nog wel aan krijgen met de hard reset. Een dag later lukt dat niet meer als je hetzelfde gaat ondervinden als ik. Wordt hij ook erg warm bij jou?
jep, de temperatuur loopt op. zowel die van de iphone als mijn eigen ;-)

Gebruik jij een sleeve om de iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
smoken schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:23:
[...]

jep, de temperatuur loopt op. zowel die van de iphone als mijn eigen ;-)

Gebruik jij een sleeve om de iphone?
Haha ik ben ook al aan het koken ;) Nee ik gebruik geen sleeve, helemaal naked. Wat mij het meest stoort is dat Apple geen haast heeft met het oplossen. Ik ben niet van plan zolang te moeten wachten terwijl het duidelijk een DOA betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Teknix1982 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:31:
[...]

Haha ik ben ook al aan het koken ;) Nee ik gebruik geen sleeve, helemaal naked. Wat mij het meest stoort is dat Apple geen haast heeft met het oplossen. Ik ben niet van plan zolang te moeten wachten terwijl het duidelijk een DOA betreft.
Hmmm, duidelijk.
Net een tijdje een hoesje gebruikt ... geen probleem. Doe hem in het hoesje. Haal hem eruit ... reboot ...

Als ik hem uit de sleeve trek, heb ik mijn duim op die faceid camera .. dacht als dat het daar misschien aan zou liggen.

Ik ga een testen met “op de kop in de sleeve”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
smoken schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:35:
[...]

Hmmm, duidelijk.
Net een tijdje een hoesje gebruikt ... geen probleem. Doe hem in het hoesje. Haal hem eruit ... reboot ...

Als ik hem uit de sleeve trek, heb ik mijn duim op die faceid camera .. dacht als dat het daar misschien aan zou liggen.

Ik ga een testen met “op de kop in de sleeve”
Hmm bij mij reboot hij wanneer hij mijn zak in ging. Dat verband zag ik wel telkens. Zou het met de achterkant te maken hebben waardoor draadloos laden mogelijk is en dat er een foutje in zit ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:20:
[...]

Zal wellicht bewust zijn gedaan..
Alles op low (cores etc.) en alles wat maar enigszins stroom gebruikt disabled..

Nogmaals dat vermoed ik
Zou een logische verklaring zijn, maar ben benieuwd of andere mensen dit ook hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:51
Is er een manier om Face ID opnieuw te proberen als deze faalt? Ik krijg een notificatie, FaceID accepteert het niet. Moet ik dan per se de telefoon standby zetten en het weer proberen?

Er moet toch een mogelijkheid zijn? Met Touch ID kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Dennisweb schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:41:
Is er een manier om Face ID opnieuw te proberen als deze faalt? Ik krijg een notificatie, FaceID accepteert het niet. Moet ik dan per se de telefoon standby zetten en het weer proberen?

Dat viel me ook al op, als Face ID niet meteen pakt, dan pakt hij de 2e keer ook niet.
Dan moet ik hem eerst ontgrendelen met de code en dan kan ik hem opnieuw locken en ontgrendelen via Face ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:41
Jieve schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:18:
Op 1% heb je hier "last" van? 8)7

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Heeft Apple z'n notes-app nou niet aangepast voor Face ID? Voorheen kon ik notities die gelocked waren ontgrendelen met Touch ID, maar nu moet ik een wachtwoord invoeren.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
heb dit als lockscreen wallpaper nu, hier komen de kleuren (als ook het échte zwart) echt onwijs mooi tot recht met het oled scherm

link naar de high resolution wallpaper: https://imgur.com/rXmN30H

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rXmN30Hm.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door _Bailey_ op 06-11-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Kan ik het notificatiegeluid minder hard zetten terwijl de beltoon wel luid blijfst staan?
Bij Android ging dit maar vind het niet terug op de X?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
jullie krijgen de groeten van mijn viervoeter, Uno :+ (hij is niet zo dol om op commando te lachen naar het ''vogeltje'')
Uno is een kruising Duitse Herder en Husky, mocht het iemand boeien ;)

Tis geen fantastische foto, I know, ben nog een beetje zoekende wat betreft de Portret mogelijkheden, maar 1 ding is toch wel zeker: die camera van de X is echt top notch. Heb op Reddit wat foto's gezien van mensen met een X, zitten echt juweeltjes bij

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/msoqbQnl.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door _Bailey_ op 06-11-2017 14:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Geert1976 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:43:
heb dit als lockscreen wallpaper nu, hier komen de kleuren (als ook het échte zwart) echt onwijs mooi tot recht met het oled scherm

link naar de high resolution wallpaper: https://imgur.com/rXmN30H
Thx...ook direkt als wallpaper gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
diotav schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:42:
[...]
Op 1% heb je hier "last" van? 8)7
Ja! haha. Ben gewoon benieuwd naar andere hun ervaringen hiermee haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

Heb de iPhone X nu ook dit weekend in gebruik en moet eerlijk zeggen dat ik mezelf erop betrap dat ik aan het twijfelen ben om hem alsnog te verkopen en te gaan voor een 8 plus. Het scherm is erg mooi, maar overtuigt mij toch niet helemaal. Ik vind hem wat geelig overkomen.

Daarnaast mis je iets van de grote van een plus model. En die bevielen mij toch wel erg goed. Face-ID werkt goed en vloeiend 9 van de 10 keer. Af en toe doet hij het niet bij mij en moet ik een extra keer de siri knop indrukken.

Ook irritant is dat als ik de telefoon in mijn houder doe in de auto, het net te ver is voor Face-ID. Dus ik altijd de code moet gebruiken als ik hem wil ontgrendelen..

Twijfel twijfel en vraag mij af of het het geld wel waard is. Scheelt toch een slok op een borrel..

[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 06-11-2017 14:17 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Nieuwe anti-Apple reclame van Samsung:
Ik moest stiekem toch wel lachen om het haar van die man op 0:51 :D

YouTube: Samsung Galaxy: Growing Up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
hmr schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:14:
Heb de iPhone X nu ook dit weekend in gebruik en moet eerlijk zeggen dat ik mezelf erop betrap dat ik aan het twijfelen ben om hem alsnog te verkopen en te gaan voor een 8 plus. Het scherm is erg mooi, maar overtuigt mij toch niet helemaal. Ik vind hem wat geelig overkomen.

Daarnaast mis je iets van de grote van een plus model. En die bevielen mij toch wel erg goed. Face-ID werkt goed en vloeiend 9 van de 10 keer. Af en toe doet hij het niet bij mij en moet ik een extra keer de siri knop indrukken.

Twijfel twijfel en vraag mij af of het het geld wel waard is. Scheelt toch een slok op een borrel..
Zelfde twijfel heb ik ook gehad ivm scherm maar de 8+ komt zo gedateerd over tov de vorm-factor van de X
Als het gaat om het financiele plaatje, dat is geheel subjectief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:17
Wootism schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:16:

LOL! Zou zo'n reclame uberhaubt mogen in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Jaymone schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:19:
[...]

Zelfde twijfel heb ik ook gehad ivm scherm maar de 8+ komt zo gedateerd over tov de vorm-factor van de X
Als het gaat om het financiele plaatsje, dat is geheel subjectief
Het is niet zo zeer het financiële plaatje an sich. Het is het totaalplaatje. De hype was zo grooit, en nu ben ik gewoon wellicht wat met beide benen op de grond gezet. Begrijp mij niet verkeerd. Het is een beest van een toestel, maar wellicht niet de upgrade die ik gehoopt had. Tegen beter weten in misschien op meer gehoopt. Ik weet niet. Vandaar mijn post :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
hmr schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:21:
[...]

Het is niet zo zeer het financiële plaatje an sich. Het is het totaalplaatje. De hype was zo grooit, en nu ben ik gewoon wellicht wat met beide benen op de grond gezet. Begrijp mij niet verkeerd. Het is een beest van een toestel, maar wellicht niet de upgrade die ik gehoopt had. Tegen beter weten in misschien op meer gehoopt. Ik weet niet. Vandaar mijn post :).
Je hoeft je echt niet te verontschuldigen hier ;) Ik probeer alleen maar uit te leggen wat mij ervan heeft weerhouden. Zo heeft ieder zijn eigen ervaring en die is voor hem/haar waardevol. Hoop dat je voor jezelf een weloverwogen besluit neemt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
[...]

Ik snap je punt ik daarvoor ook veel getwijfeld heb nu een 8..
Was dit weekend bij de mm in ede waar ze hem op voorraad hadden & demo toestel.
Maar heb het toch niet gedaan.. :)

Snap zeker wel dat mensen hem gebruiken dat scherm is wel echt :9~

Ps 8 plus kun je nu al voor leuke prijs kopen en je X voor leuk bedrag verkopen..

Wat let je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Teknix1982 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:37:
[...]

Hmm bij mij reboot hij wanneer hij mijn zak in ging. Dat verband zag ik wel telkens. Zou het met de achterkant te maken hebben waardoor draadloos laden mogelijk is en dat er een foutje in zit ofzo?
Bij “ondersteboven” in de sleeve lijkt het probleem niet voor te komen. Ook bij “kaal” in de broekzak gebeurt het bij mij niet ... @Teknix1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:40

ja3

[...]

Ik heb exact hetzelfde gevoel en hoewel er voor mij geen directe financiële gevolgen aan hangen (via werkgever) heb ik toch ook besloten om verder te gaan met de iPhone 8 Plus.
Belangrijkste punt hiervoor bij mij is toch dat ik het scherm minder mooi vind en de bruikbare ruimte toch wel een stuk kleiner is. Ook heb ik na 3 dagen gebruik nog een lichte voorkeur voor TouchID (maar ik zou wel aan FaceID kunnen wennen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-10 14:19
smoken schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:52:
Komt dit misschien dat de telefoon een hard reset doet door je te strakke sleeve. Mijn vrouw had hier ook steeds last van in haar nieuwe Sena lederen sleeve (iPhone7). Nu de iPhone geen home knop meer heeft doe je een hard rest met de knoppen aan de zijkant.
Bij mijn vrouw was de oplossing het hoesje een beetje oprekken door er een saté prikker bij in te stoppen en hem een avond te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Wootism schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:16:

Ik kan hier als iPhone X eigenaar wel om lachen. Goed gemaakte reclame :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpoholic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-01-2023

Ook irritant is dat als ik de telefoon in mijn houder doe in de auto, het net te ver is voor Face-ID. Dus ik altijd de code moet gebruiken als ik hem wil ontgrendelen..

Is dat gelige niet gewoon Truetone? Zo ja, dan zul je hetzelfde zeggen over het scherm van de 8 (plus) ;)

Zelf heb ik overigens gekozen voor de 8 plus. Dit vooral vanwege het feit dat het schem van de X weliswaar 5.8" is maar dit ten koste gaat van de (gangbare) aspect ratio van 16:9. Hierdoor is het scherm niet groter dan dat van een 8 plus, maar eigenlijk een langgerekt scherm van de 8.
Afgelopen weekend een X in handen gehad maar ik vind de 8 plus fijner typen, omdat het scherm breder is.

Plus ik ben nog te gehecht aan de homeknop, die hoort wmb op een iPhone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
smoken schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:27:
[...]

Bij “ondersteboven” in de sleeve lijkt het probleem niet voor te komen. Ook bij “kaal” in de broekzak gebeurt het bij mij niet ... @Teknix1982
Wellicht zit er een magnetische sluiting op de sleeve. Die kan je besturingssysteem verstoren.

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Alpoholic schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:51:
[...]

Is dat gelige niet gewoon Truetone? Zo ja, dan zul je hetzelfde zeggen over het scherm van de 8 (plus) ;)

Zelf heb ik overigens gekozen voor de 8 plus. Dit vooral vanwege het feit dat het schem van de X weliswaar 5.8" is maar dit ten koste gaat van de (gangbare) aspect ratio van 16:9. Hierdoor is het scherm niet groter dan dat van een 8 plus, maar eigenlijk een langgerekt scherm van de 8.
Afgelopen weekend een X in handen gehad maar ik vind de 8 plus fijner typen, omdat het scherm breder is.

Krijg met betrekking tot de grote van het scherm behoorlijk wat reacties merk ik bij mijn advertentie. Het is inderdaad wellicht de aspect ratio die er voor zorgt dat het kleiner oogt... Wellicht is het wel truetone hoor. Ik ga het eens uitzetten!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Alpoholic schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:51:
[...]

Blijkbaar valt het bij de X veel meer op door het OLED scherm. Ik heb geen last van een gelig scherm op mijn 8 en ik ben daar vrij gevoelig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 18:55
Dennisweb schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:41:

Dit haalde ik 2 dagen geleden al aan, toen kreeg ik als reactie, configureer faceid opnieuw. Maar dat is het probleem niet, ik wil gewoon dat faceid opnieuw scanned zonder hem opnieuw te locken / unlocken, middels een tap op het icoon oid. Kan hier ook niks over vinden. Erg irritant, terwijl ik het wel fijn vind dat de berichten gelocked staan zolang hij me niet herkent. Maar het komt te vaak voor dat ik ff snel wil kijken wat voor berichten ik heb en hij me de eerste keer niet direct pakt omdat ik de telefoon nog schuin, of een mok voor mijn gezicht etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herkenbaar, hier ook wat gedoe met FaceID. Mijn manier van werken en FaceID is het nog niet.
Heb inmiddels iemand heel erg blij gemaakt met een X voor nop😀
Hopelijk dat volgend jaar september de opvolger van de X mij beter ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:41
swoutr schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:53:
[...]

Dit haalde ik 2 dagen geleden al aan, toen kreeg ik als reactie, configureer faceid opnieuw. Maar dat is het probleem niet, ik wil gewoon dat faceid opnieuw scanned zonder hem opnieuw te locken / unlocken, middels een tap op het icoon oid. Kan hier ook niks over vinden. Erg irritant, terwijl ik het wel fijn vind dat de berichten gelocked staan zolang hij me niet herkent. Maar het komt te vaak voor dat ik ff snel wil kijken wat voor berichten ik heb en hij me de eerste keer niet direct pakt omdat ik de telefoon nog schuin, of een mok voor mijn gezicht etc.
Het toestel opnieuw naar je gezicht brengen doet de truuk hier.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpoholic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-01-2023
bram1984 schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:53:
[...]

Blijkbaar valt het bij de X veel meer op door het OLED scherm. Ik heb geen last van een gelig scherm op mijn 8 en ik ben daar vrij gevoelig voor.
Dat zou ook kunnen, ja. Ik heb er op mijn 8 plus ook geen last van. Vind het wel fijn, eigenlijk.
Mijn zusje heeft gisteren een 8 gekocht en die viel het alleen op naast haar oude 6.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Alpoholic schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:57:
[...]

Dat zou ook kunnen, ja. Ik heb er op mijn 8 plus ook geen last van. Vind het wel fijn, eigenlijk.
Mijn zusje heeft gisteren een 8 gekocht en die viel het alleen op naast haar oude 6.
Zet true tone uit en ga naar instellingen- Toegankelijkheid- Aangepaste weergave- Kleurfilters

Zet de kleurfilter schakelaar aan

Kies kleurtint
Zet intensiteit slider helemaal links en tint op zeg maar rond de 75 procent.

Dan is mijn scherm niet meer geel.
Speel even met de sliders voor de juiste kleur die jij prettig vindt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:29
[verwijderd]

[ Voor 107% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-10 01:00

Bullet NL

Eigen Wijs

vandaag een paar X-en (3 stuks) door mijn handen gehad, viel me op dat er bij één en behoorlijk kleurverschil af-fabriek in het scherm had zitten (geelachtig wit)
Kreeg het er ook niet 123 uit.... Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 12 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.