Omdat MM, in dit en mijn geval, het pakket eerder op de dag al aanmeld bij PostNL. Dan staat er iets in de trant bij van ‘pakket aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL’. Later in de avond/begin vd nacht wijzigt dit in ‘pakket ontvangen door PostNL’ met een bezorg tijdslot erbij.SLeka schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 17:27:
[...]
Oke dankje maar waar moet ik dan kijke in de postNL app als ik geen T&T heb. Dan is er ool niks om te zoeken toch?
Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Naturel Titanium op voorraad bij Belsimpel icm Vodafone: https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-15-pro-max/512gb-goud/
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/2219590 Tweedekans Apple iPhone 15 Pro 256GB White Titanium
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/2219712 Tweedekans Apple iPhone 15 Pro 512GB Black Titanium
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/2219712 Tweedekans Apple iPhone 15 Pro 512GB Black Titanium
Voor degenen, die moeten wachten op hun nieuwe Iphones (waar ik woon, wordt het al eind oktober of november naargelang model/kleur), Heb geduld!. Het wachten zal de moeite waard zijn.
Er gaan geruchten rond op internet, dat met name bij de eerste batch van Apple´s productielijn (vooral phone 15 pro) de productie ¨nog niet geoptimaliseerd¨ zou zijn. Dit zou bij de volgende batch opgelost zijn.
Er gaan geruchten rond op internet, dat met name bij de eerste batch van Apple´s productielijn (vooral phone 15 pro) de productie ¨nog niet geoptimaliseerd¨ zou zijn. Dit zou bij de volgende batch opgelost zijn.
Bron of meer info?Trunksmd schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:26:
Voor degenen, die moeten wachten op hun nieuwe Iphones (waar ik woon, wordt het al eind oktober of november naargelang model/kleur), Heb geduld!. Het wachten zal de moeite waard zijn.
Ik ben de bron effe kwijt. Ik kan het straks proberen terug op te zoeken. Het zou trouwens niets te maken hebben met het hitteprobleem.
Ik ben ook benieuwd wat "nog niet geoptimaliseerd" betekent. Betekent het dat het productieproces efficiënter zou kunnen of is het iets anders?Trunksmd schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:26:
Het was niet ernstigs. Het had er meer mee te maken dat er niet genoeg camera modules voor de Pro Max waren. Er waren een hoop Iphones klaar zonder camera module. Dus heeft Apple veel minder volledige Iphones kunnen produceren.
Hahaha okee, op mijn PM zit een camera, die doet het ook dus de module zal er wel in zittenTrunksmd schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:46:
Het was niet ernstigs. Het had er meer mee te maken dat er niet genoeg camera modules voor de Pro Max waren. Er waren een hoop Iphones klaar zonder camera module. Dus heeft Apple veel minder volledige Iphones kunnen produceren.

Hahaha okee, op mijn PM zit een camera, die doet het ook dus de module zal er wel in zittenTrunksmd schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:46:

Zal hier wel om gaan, was al tijdje bekend: https://www.laptopmag.com...ease%20production%20speed.
Maar los daarvan lijkt het er op dat iig in US de delivery times wat aan het afnemen zijn: https://gadgettendency.co...mes-have-already-dropped/
Maar los daarvan lijkt het er op dat iig in US de delivery times wat aan het afnemen zijn: https://gadgettendency.co...mes-have-already-dropped/
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
Hoop ook voor je dat Amazon binnenkort levert. Ben benieuwd wat Dustin je laat weten. Heb ze ook nog een mailtje gestuurd van het weekend met de vraag of ze een ETA kunnen geven.Reem0nN schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 23:20:
[...]
Ik heb ze vrijdag eind middag alsnog even een mail gestuurd, want vond het nogal amateuristisch van Kees dat ie zomaar iets toe had gezegd wat totaal niet klopte.
Maar goed, ik hoop dat Amazon ergens 1 deze dagen mijn order gaat verzenden.
Net met Amazon gechat, maar weten nog niet wanneer er weer een voorraad komt, ze kunnen dus niks zeggen op dit moment.haagsepracht schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:05:
[...]
Hoop ook voor je dat Amazon binnenkort levert. Ben benieuwd wat Dustin je laat weten. Heb ze ook nog een mailtje gestuurd van het weekend met de vraag of ze een ETA kunnen geven.
Dustin probeer ik nu ook mee te chatten, maar hun chat is nu al 45 min te zoeken naar een medewerker.
Geduld begint een beetje op te raken, eigen schuld natuurlijk dat ik mijn 14 PM al verkocht had, denk dat ik toch maar van Naturel af moet stappen, of een scalper blij moet gaan maken.
Mooie workflow en ik probeer m even na te maken. Ik zie dat je de variabelen Antwoord en Resultaat hebt aangemaakt maar wat voor waarde heb je aan deze variabelen meegegeven?basvanderploeg schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:34:
[...]
Dit kan in principe veel netter met HomeyScript, maar ik heb het snel in elkaar geklikt.
[Afbeelding]
Is al opgelost ik had een GET request aangemaakt zonder logica waardoor 'antwoord' en 'resultaat' niet beschikbaar waren. Bedankt voor het maken van deze mooie flow.
[ Voor 13% gewijzigd door Maverick2001 op 02-10-2023 11:22 ]
Pura Vida
Zaterdag jl. een 15 Pro NT 256GB besteld bij de lokale Amac. Populair model waarschijnlijk, dus ik ga ervan uit dat ie ergens rond Sinterklaas (9 weken) wel klaar ligt... Hopelijk word ik niet alsnog teleurgesteld. Ik heb geen haast, mijn 12 werkt nog prima, dus zie het vanzelf.
skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut
Heb veel slechte berichten gehoord over AMac dit jaar. Ik zou er dus niet teveel op leunen. Volgens mij hebben mensen die op de 15de hadden besteld nog steeds niets van AMac gehoord.JanHenk schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:36:
Zaterdag jl. een 15 Pro NT 256GB besteld bij de lokale Amac. Populair model waarschijnlijk, dus ik ga ervan uit dat ie ergens rond Sinterklaas (9 weken) wel klaar ligt... Hopelijk word ik niet alsnog teleurgesteld. Ik heb geen haast, mijn 12 werkt nog prima, dus zie het vanzelf.
Ok, nou op hoop van zegen dat Dustin binnenkort toch kan leverenReem0nN schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:25:
[...]
Dustin probeer ik nu ook mee te chatten, maar hun chat is nu al 45 min te zoeken naar een medewerker.![]()
Geduld begint een beetje op te raken, eigen schuld natuurlijk dat ik mijn 14 PM al verkocht had, denk dat ik toch maar van Naturel af moet stappen, of een scalper blij moet gaan maken.
Van wat ze tegen mij in de chat zeggen neem ik aan van niethaagsepracht schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:46:
[...]
Ok, nou op hoop van zegen dat Dustin binnenkort toch kan leveren
In het kader van wederkerig zakendoen wil ik toch graag bij ze kopen, dus ik ga er wel op leunen.. Heb wel geduld.Ricco02 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:38:
[...]
Heb veel slechte berichten gehoord over AMac dit jaar. Ik zou er dus niet teveel op leunen. Volgens mij hebben mensen die op de 15de hadden besteld nog steeds niets van AMac gehoord.
skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut
Dat is natuurlijk een keuze die je zelf moet overwegen. Echter zou ik persoonlijk overwegen om minder/niet zaken met ze te doen als ik zie hoe ze met particuliere klanten om gaan. Maar daar gaat dit topic niet over dus dat hou ik er buiten.JanHenk schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:59:
[...]
In het kader van wederkerig zakendoen wil ik toch graag bij ze kopen, dus ik ga er wel op leunen.. Heb wel geduld.
Ik heb wel gehoord dat ze beter leveren aan zakelijke klanten. Wat voor mij dubbel een slag in het gezicht is voor particuliere klanten van ze.
Die werkwijze steun ik zelf persoonlijk niet. Overigens, als je hem zakelijk bij de heb gekocht zal je hem denk ik binnen 2 weken wel van ze geleverd krijgen.
De website van Amac laat zien dat ze binnen twee weken voorraad in alle winkels verwachten.. ben benieuwdJanHenk schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:36:
De zakelijke website zegt ook dat ze het model dat ik besteld heb 1 op voorraad hebben, maar ik wacht nog steeds op m’n iPhone…. Ik geloof er dus niks vanneonite schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 11:32:
[...]
De website van Amac laat zien dat ze binnen twee weken voorraad in alle winkels verwachten.. ben benieuwd
Op de levertijd website van Vodafone lijken er toch wat updates te zijn.
Zo is de Apple iPhone 15 Pro 256GB White Titanium (en de 512) en de 1TB Black en Blue leverbaar voor pre-order klanten.
Ik zie dat dit een update is van 26 september (ik kijk niet elke dag).
https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd
Zo is de Apple iPhone 15 Pro 256GB White Titanium (en de 512) en de 1TB Black en Blue leverbaar voor pre-order klanten.
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
Blauwe 15 PM 512GB voorraad: https://www.mediamarkt.nl...auw-titanium-1791445.html
Volgens mij is het de levertijd die daar staat aangegeven vanaf 26 september. Dus dan duurt het nog 1-2 weken.duke99 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 11:48:
Op de levertijd website van Vodafone lijken er toch wat updates te zijn.
Nu wel binnen, maar je hebt eigenlijk niks aan het bericht.errox schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 21:43:
[...]
Hier ochtend van de 16e en nog geen '3e' bericht. Dit gaat echt super lang duren. Opzich heb ik geen haast, maar begin ook wel door mn voorbereid filmpjes te raken.. irritant (nog altijd PM NT 1TB)
Dat zou raar zijn toch? Normaliter is de levertijd die tijd tussen bestellen en ontvangen. Maarja, dan hadden ze nu allemaal al wel binnen moeten zijn. Vodafone overzicht is btw beter dan die van Odido, dat is helemaal een drama om te begrijpen...2TheMaxx schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:06:
[...]
Volgens mij is het de levertijd die daar staat aangegeven vanaf 26 september. Dus dan duurt het nog 1-2 weken.
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
Dat leek mij ook maar goed, het is een indicatie en we weten hoe duidelijk Apple is met levertijden naar zijn b2b klantenEctholian schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:17:
[...]
Dat zou raar zijn toch? Normaliter is de levertijd die tijd tussen bestellen en ontvangen. Maarja, dan hadden ze nu allemaal al wel binnen moeten zijn. Vodafone overzicht is btw beter dan die van Odido, dat is helemaal een drama om te begrijpen...
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
15 Pro Naturel 1TB voorraad Bol https://www.bol.com/nl/nl...itanium/9300000161136143/
15 Pro Blauw 1TB voorraad Bol https://www.bol.com/nl/nl...eatureOption#productTitle
15 Pro Blauw 1TB voorraad Bol https://www.bol.com/nl/nl...eatureOption#productTitle
[ Voor 45% gewijzigd door Reem0nN op 02-10-2023 12:23 ]
Die van mij heb ik net lekker geannuleerd, geen zin in dit bedrijfReem0nN schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:15:
Wat een bagger bedrijf is dat Dustin ook.. Ik vroeg per mail hoezo mij een belofte is gedaan door Kees incl screenshot als bewijs waarom die heeft gezegd dat ik mijn bestelling kan verwachten.
Het enige wat je terugkrijgt van hun klantenservice is dit:
[Afbeelding]
EDIT: moet wel eerlijk zeggen, heb meteen m’n geld terug dus dat doen ze wel heel goed!
[ Voor 6% gewijzigd door lorenzopot op 02-10-2023 12:34 ]
Hoe had je betaald dan?lorenzopot schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:29:
[...]
Die van mij heb ik net lekker geannuleerd, geen zin in dit bedrijf
EDIT: moet wel eerlijk zeggen, heb meteen m’n geld terug dus dat doen ze wel heel goed!
Ik krijg net een bericht van Amazon, hopelijk komen ze het dit keer wel na
/f/image/uqRoGuExfUUIFqi747yifgIT.png?f=fotoalbum_large)
Klarna, dus technisch gezien niks “betaald” maar ze hebben het wel meteen doorgevoerdReem0nN schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:35:
[...]
Hoe had je betaald dan?
Ik krijg net een bericht van Amazon, hopelijk komen ze het dit na![]()
[Afbeelding]
Krijg net me pakketje van mediamarkt binnen,
Blijkt deze iphone al geopend en opgestart te zijn..
Wat denken jullie hiervan? Ben hier niet zon fan van..
Houden of terug sturen
Houden of terug sturen
:strip_exif()/f/image/CmYQ9G7vYjC7MV6ghZbcjgua.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door SLeka op 02-10-2023 14:20 ]
Meteen terugsturen!
Sowieso is MM een waardeloze winkel.
Dit heeft MM vaker gedaan overigens. Weet ik me nog te herinneren bij de 14 launch
Sowieso is MM een waardeloze winkel.
Dit heeft MM vaker gedaan overigens. Weet ik me nog te herinneren bij de 14 launch
[ Voor 42% gewijzigd door _Bailey_ op 02-10-2023 12:42 ]
Wow. Dit is toch te gek voor woorden?
Terugsturen en direct je geld terug vragen.
Terugsturen en direct je geld terug vragen.
Nu hopen dat hij niet geregistreerd is op een Apple ID.SLeka schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:40:
Houden of terug sturen[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als je kan wachten zou ik hem persoonlijk terugsturen…SLeka schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:40:
[Afbeelding]
Je weet nooit wat iemand ermee gedaan heeft. Ook zal je garantie periode van Apple iets korter zijn? Omdat die ingaat zodra de telefoon is aangezet / verbinding met Apple heeft gemaakt?
Terug sturen. Dan moeten ze hem maar verkoppen als tweedekans.SLeka schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:40:
[Afbeelding]
Bizarre praktijken. Retour dat ding.SLeka schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:40:
[Afbeelding]
Kun je eigenlijk op basis van serial nummer checken of een iPhone al eens geactiveerd is?
Of vragen of ze €150 ofzo van de prijs af doen. Als het toestel verder nieuwe uit ziet.
[ Voor 4% gewijzigd door SquareOne op 02-10-2023 12:48 ]
Terugsturen, je betaalt voor een nieuw ongeopend (sealed) toestel. Geopend zou met een lagere prijs verkocht moeten worden.SLeka schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:40:
[Afbeelding]
Ja dit kan dus. Net met MM zelf gedaan, hij is op 22 september geactiveerd..SquareOne schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:48:
[...]
Bizarre praktijken. Retour dat ding.
Kun je eigenlijk op basis van serial nummer checken of een iPhone al eens geactiveerd is?
Of vragen of ze €150 ofzo van de prijs af doen. Als het toestel verder nieuwe uit ziet.
Ze bellen vandaag terug met een oplossing. Ben benieuwd
Dank voor de reacties
Dan vraag ik me ook af hoelang iemand de iPhone uitgeprobeerd heeft (activatie 22 sep). Heb je de verpakking geopend of nog gesloten gelaten? Om te zien of het scherm geen micro krasjes heeft of zo. Of zelfs battery cycles.SLeka schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:52:
[...]
Ja dit kan dus. Net met MM zelf gedaan, hij is op 22 september geactiveerd..
Ze bellen vandaag terug met een oplossing. Ben benieuwd
Dank voor de reacties
Oplossing is korting (als je dat wilt) of een nieuwe zonder achteraan de wachtrij aan te sluiten lijkt mij. Maar je kan hem ook gewoon retour sturen en geld terug krijgen.
Wie had dit vorig jaar ook? Was dat niet @mprkooij of @pdavie2311?SLeka schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:40:
[Afbeelding]
Ik ben bepaald niet de eerste met deze reactie, maar ik zou hem zsm terugsturen. Het is fijn voor de Mediamarkt als ze coulant zijn met retouren, maar de last daarvan moeten ze niet bij andere klanten leggen door gebruikte waren voor de volle prijs te verkopen.SLeka schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:40:
[Afbeelding]
ingen vill veta var du köpt din tröja
Ik heb het gevoel dat alleen terugsturen niet genoeg is eigenlijk. Ik zie best wel wat mensen zeggen dat MM dit vaker bij releases doet. Zou eigenlijk gewoon een vette boete tegenover moeten staan + dit toestel gratis aan de klant geven en direct een gloednieuwe opsturen. Ter compensatie voor de overlast.gday schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:30:
[...]
Ik ben bepaald niet de eerste met deze reactie, maar ik zou hem zsm terugsturen. Het is fijn voor de Mediamarkt als ze coulant zijn met retouren, maar de last daarvan moeten ze niet bij andere klanten leggen door gebruikte waren voor de volle prijs te verkopen.
Dan doen ze dit denk ik al minder gauw bij de volgende release en zullen ze hier beter op gaan letten. Heb nu het idee dat je daar bij MM als medewerker dus al snel zonder check bij de voorraad kan en dozen kan openen.
Dit zal overigens ook niet het enige toestel zijn van MM waarbij dit bij deze release gebeurd denk ik. Alleen veel gewone niet tech mensen zitten niet zo gauw op Tweakers dus die melden dat hier ook niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Ricco02 op 02-10-2023 13:41 ]
Ben het wel met je eens, denk dat zij niet ervaren hoe wij het ervaren.Ricco02 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:39:
[...]
Ik heb het gevoel dat alleen terugsturen niet genoeg is eigenlijk. Ik zie best wel wat mensen zeggen dat MM dit vaker bij releases doet. Zou eigenlijk gewoon een vette boete tegenover moeten staan + dit toestel gratis aan de klant geven en direct een gloednieuwe opsturen. Ter compensatie voor de overlast.
Dan doen ze dit denk ik al minder gauw bij de volgende release en zullen ze hier beter op gaan letten. Heb nu het idee dat je daar bij MM als medewerker dus al snel zonder check bij de voorraad kan en dozen kan openen.
Dit zal overigens ook niet het enige toestel zijn van MM waarbij dit bij deze release gebeurd denk ik. Alleen veel gewone niet tech mensen zitten niet zo gauw op Tweakers dus die melden dat hier ook niet.
Heel blij dat je eindelijk een toestel krijgt en dan issie geopend en al.. we weten allemaal hoe lekker het aanvoelt um het doosje te unsealen 😁
Dit is ook een beetje overdreven toch?Ricco02 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:39:
[...]
Ik heb het gevoel dat alleen terugsturen niet genoeg is eigenlijk. Ik zie best wel wat mensen zeggen dat MM dit vaker bij releases doet. Zou eigenlijk gewoon een vette boete tegenover moeten staan + dit toestel gratis aan de klant geven en direct een gloednieuwe opsturen. Ter compensatie voor de overlast.
Koper heeft alle recht om het terug te sturen. Dat lijkt me een prima recht.
Jazeker! Hier gehad. Was ik niet van gediend en heb hem teruggebracht. Daarnaast kwam het serienummer van de bon niet overeen met de doos.Dennisweb schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:29:
[...]
Wie had dit vorig jaar ook? Was dat niet @mprkooij of @pdavie2311?
Dat check ik altijd als eerste. Anders heb je later geen poot om op te staan als iets fout/defect gaat.mprkooij schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:53:
[...]
Jazeker! Hier gehad. Was ik niet van gediend en heb hem teruggebracht. Daarnaast kwam het serienummer van de bon niet overeen met de doos.
Mwah, dat nog niet eens eigenlijk. Maar er kunnen nu gebruikerssporen op zitten + je hebt geen idee wat er met het toestel is gebeurd. Het is ver gezocht, maar zodra je fysiek toegang hebt tot het toestel kan je veel dingen er aan manipuleren zowel hardware matig als software matig. Het kan dus zelfs een security issue zijn als jij straks jouw persoonlijke gegevens in gaat voeren in het toestel.SLeka schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:42:
[...]
Ben het wel met je eens, denk dat zij niet ervaren hoe wij het ervaren.
Heel blij dat je eindelijk een toestel krijgt en dan issie geopend en al.. we weten allemaal hoe lekker het aanvoelt um het doosje te unsealen 😁
Nou verwacht ik dit niet in dit geval, die kans is namelijk niet groot ofzo. Maar is wel een ernstige zaak dat dit kan gebeuren en zeker bij een toko als MM.
Vreemd. Waarom zouden ze bij Mediamarkt een nieuw toestel uit de doos willen halen dan? Wat is hun belang?
Als het 1 enkele keer gebeurt zeker. Maar dit gebeurt blijkbaar bij elke release van MM. Ik heb het hier ook niet zozeer over de koper zelf. Maar de verkoper (in dit geval MM). Dat bij de verkoper zo gemakkelijk een toestel door een onbekend iemand (waarschijnlijk medewerker) geopend kan worden en opgestart kan worden etc. is wel ernstig.SquareOne schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:49:
[...]
Dit is ook een beetje overdreven toch?
Deels eens, ergens denk ik dat mediamarkt geopende dozen niet retour moet nemen. Klanten hebben de kans om in de winkel het toestel in handen te hebben, te proberen etc.SquareOne schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:49:
[...]
Dit is ook een beetje overdreven toch?
Zo bekijk ik het inderdaad ook. Denk niet dat MM dit weet maar een individu die daar werkt hem stiekem heeft geopend. Maar is niet gestolen. Lijkt mij dus heel raar geval. Waarom openen en niks met het toestel doen en vervolgens weer terugleggen?kraanwagen schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:56:
Vreemd. Waarom zouden ze bij Mediamarkt een nieuw toestel uit de doos willen halen dan? Wat is hun belang?
Heb dus het idee dat er dan toch wel wat met het toestel gebeurd is?
Maar alsnog vreemd geval.
Het toestel is al op 22 september geactiveerd, dus dat is wel iets meer dan even openmaken en een keertje aandoen. Denk eerder dat het een retouritem is.
[ Voor 14% gewijzigd door gday op 02-10-2023 14:16 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
Is inderdaad de groots mogelijke oplossing tot dit mysterie. Wel raar dat MM hun zaken dus niet goed op orde heeft hiermee.gday schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:15:
Het toestel is al op 22 september geactiveerd, dus dat is wel iets meer dan even openmaken en een keertje aandoen. Denk eerder dat het een retouritem is.
Is er toevallig een stockbot ofso om notifiacties te krijgen voor een pro max titanium eender welk GB? Die email notificaties van websites zijn meestal te laat...
Meerdere mensen in deze "thread" hebben zoiets gemaakt ja.ieozt38 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:28:
Is er toevallig een stockbot ofso om notifiacties te krijgen voor een pro max titanium eender welk GB? Die email notificaties van websites zijn meestal te laat...
Heeft er uberhaupt iemand een telefoon van Amac geleverd gekregen?
Ik vind het echt te schandalig voor woorden van de Mediamarkt.
Waarom doen ze niet second life zoals Coolblue?
Niet wijst erop... Ik heb preorder vrijdag om 13.40 besteld, ongetwijfeld 1 van de eerste. Maar nog niets vernomen.Secsytime schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:44:
[ Voor 3% gewijzigd door Bamiballen op 02-10-2023 14:46 ]
Doen ze normaal gesproken wel hoor.. je ziet de mediamarkt vol met geopende dozen van bijvoorbeeld Playstations of Nintendo Switches.dolopfriet schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:45:
Ik vind het echt te schandalig voor woorden van de Mediamarkt.
Als iemand naar brussel wil rijden voor een gewone PRO 256 GB zie apple store brussel reservering click collect --> https://reserve-prime.app...n%20andere%20aankoopoptie.
[ Voor 9% gewijzigd door ieozt38 op 02-10-2023 14:47 ]
Dit zoek ik ook..ieozt38 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:28:
Nee, in deze thread maar 1 gezien die een verzendbevestiging kreeg, Cody, pagina 990 ofzo.Secsytime schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:44:
Ik had er ook een bestelling, 15 sept 15:12 PM 256 blauw, maar deze zaterdag geannuleerd omdat ik toen een zelfde opgehaald heb bij de MediaMarkt (geseald in het doosje)
Voor alle mensen wiens iPhone 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium order gedelayed is door Coolblue. En die het dus de 22e zouden krijgen maar dus niet geleverd kon worden. Ik had afgelopen week contact met Coolblue via Twitter. Zij zeiden mij dit.
Dus ik verwacht ergens deze week de levering of, onze grote vriend 'Mathijs van Coolblue' moet een foutje maken en denken dat op moment van schrijven het al oktober was. Ik hoop dat niet. Neem aan dit dit voor meerdere mensen zal gelden!27-09-2023:
Hoi Ruben. Ik begrijp dat je toch even navraagt over je iPhone 15 pro bestelling. Ik kan inderdaad zien dat je bij de volgende levering zit. Dat zou aan het einde van deze maand moeten zijn. Preciezer kan ik helaas niet geven. Nog heel even afwachten dus!
Voor verdere vragen hoor ik het graag. Groetjes, Mathijs van Coolblue
Iemand nog iets gehoord van KPN? Het is nogal stil. Ik had ook geen wekelijkse mail gehad.
De enige mail die weer eruit gegooid is dezelfde mail die ik de 22e ook gehad had:Lucarno schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:02:
Iemand nog iets gehoord van KPN? Het is nogal stil. Ik had ook geen wekelijkse mail gehad.
Dit is een update over je bestelling van de nieuwe Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium. Door de succesvolle introductie hebben wij je Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium op dit moment tijdelijk niet op voorraad.
En dit bestelt te hebben op vrijdag de 15e om 14:02
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Van mobiel.nl hoor ik ook erg weinig.
Denk dat het voor alle partijen de communicatie slecht is als ik het hier zo lees.
Zelf van odido alleen een order bevestiging gehad.
Bestel status pagina zegt alleen ‘wachten op voorraad’. En de levertijden in de odido community vind ik persoonlijk onduidelijk.
Bestel status pagina zegt alleen ‘wachten op voorraad’. En de levertijden in de odido community vind ik persoonlijk onduidelijk.
Zo ongeduldig als ik was toch nog even met Coolblue gesproken en bevestigd dat deze week levering komt. Dus levering 2 gaat deze week er nog uit!rubenhem schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:55:
Voor alle mensen wiens iPhone 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium order gedelayed is door Coolblue. En die het dus de 22e zouden krijgen maar dus niet geleverd kon worden. Ik had afgelopen week contact met Coolblue via Twitter. Zij zeiden mij dit.
[...]
Dus ik verwacht ergens deze week de levering of, onze grote vriend 'Mathijs van Coolblue' moet een foutje maken en denken dat op moment van schrijven het al oktober was. Ik hoop dat niet. Neem aan dit dit voor meerdere mensen zal gelden!
Bedankt voor de reminder. Heb ze zojuist ook maar weer even een berichtje gedaandolopfriet schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:06:
Van mobiel.nl hoor ik ook erg weinig.
Vrijdag werd er in een generiek mailtje vermeld dat ze 4 weken nodig hebben om de pre-orders (alle bestellingen vóór 22 september) uit te leveren, op volgorde van besteldatum.
Mijn toestel betreft de 15PM 256 in Naturel Titanium wat volgens mij het populairste/slechts verkrijgbare toestel is, dus your mileage may vary als je een ander model hebt besteld.
Kreeg dezelfde mail (4 weken) voor mijn 15P 128 NT. Is me alleen niet duidelijk of het gaat over 4 weken vanaf preorderdatum (15-9), releasedatum (22-9) of datum van verzenden (30-9)Selmer schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:24:
[...]
Bedankt voor de reminder. Heb ze zojuist ook maar weer even een berichtje gedaanbenieuwd wat ze dit keer te zeggen hebben, waarschijnlijk niks
![]()
Vrijdag werd er in een generiek mailtje vermeld dat ze 4 weken nodig hebben om de pre-orders (alle bestellingen vóór 22 september) uit te leveren, op volgorde van besteldatum.
Mijn toestel betreft de 15PM 256 in Naturel Titanium wat volgens mij het populairste/slechts verkrijgbare toestel is, dus your mileage may vary als je een ander model hebt besteld.
If the world wouldn't suck, we'd all fall off
Helpdesk van KPN toch maar even gebeld met de vraag of mijn bestelling (15Pro NT 256GB, 20 sept) nog op tijd binnen is voor de herfstvakantie (einde volgende week). De medewerker kon helaas niks in de systemen zien over eventuele leveringen, zijn advies om de emailcommunicatie af te wachten. Nou ja, we weten allemaal dat die e-mails ook weinig waardevolle informatie bevatten. Zal mijn/ons geduld nog even moeten bewaren helaas, niks aan te doen atm.
iPhone 15 Pro, 512 GB, zwart titanium is verkrijgbaar @ Apple Amsterdam en weer weg
[ Voor 11% gewijzigd door neonite op 02-10-2023 15:43 ]
Hoop op een wat ruimere lading morgen bij Apple. Gezien dat de voorgaande weken op dinsdag ook het geval was.
Hier hetzelfde, ik heb er weinig hoop in, besteld de 16e...XeNoBiTe schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:36:
Helpdesk van KPN toch maar even gebeld met de vraag of mijn bestelling (15Pro NT 256GB, 20 sept) nog op tijd binnen is voor de herfstvakantie (einde volgende week). De medewerker kon helaas niks in de systemen zien over eventuele leveringen, zijn advies om de emailcommunicatie af te wachten. Nou ja, we weten allemaal dat die e-mails ook weinig waardevolle informatie bevatten. Zal mijn/ons geduld nog even moeten bewaren helaas, niks aan te doen atm.
Denk dat alle leveranciers slecht communiceren omdat ze gewoon ook niet meer informatie hebben. De ene zal iets beter zijn dan de ander, that’s it.
Geduld is een schone zaak…
Geduld is een schone zaak…
Ik ook hoop op wat leveringen van voorbij de 15e,0c2 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:44:
Hoop op een wat ruimere lading morgen bij Apple. Gezien dat de voorgaande weken op dinsdag ook het geval was.
Ps niemand probeert Apple te bellen wel een KPN MM enz.
Waarom is dat eigenlijk zo ?
Duidelijkheid over levertermijn/datum. Dus beter in verwachtingsmanagement. Mensen vinden wachten geen probleem, als je maar duidelijk bent over tot wanneer en dan doet wat je hebt beloofd.the boiler schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:12:
[...]
Ik ook hoop op wat leveringen van voorbij de 15e,
Ps niemand probeert Apple te bellen wel een KPN MM enz.
Waarom is dat eigenlijk zo ?
Bij odido moet je ff onthouden wat er bij stond, want ze vervangen dat schema steeds. Als er eerst stond bij je model: 15/9 4-6 weken bijvoorbeeld, en er staat nu: 16/9 6-8 levertijd; en je hebt op 15e besteld dan geld nog steeds die 4-6 weken voor jou. Maar dat kun je dus in laatste versie van dat schema niet zien......don spike schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:23:
Denk dat het voor alle partijen de communicatie slecht is als ik het hier zo lees.
Zwarte en een witte iPhone 15 Pro 1TB op voorraad: https://www.amazon.nl/App...w_ci_mcx_mr_hp_atf_m&th=1
Zwarte Pro Max 1TB op voorraad: https://www.amazon.nl/App...ef_=ast_sto_dp&th=1&psc=1
Zwarte Pro Max 1TB op voorraad: https://www.amazon.nl/App...ef_=ast_sto_dp&th=1&psc=1
[ Voor 12% gewijzigd door Reem0nN op 02-10-2023 16:24 ]
Vodafone: a huge joke
~ Kwaliteit staat boven alles!
1TB Black Titanium Blauw en Zwart Pro beschikbaar bij AMAC
https://www.amac.nl/apple-iphone-15-pro-1tb-blue-titanium
https://www.amac.nl/apple-iphone-15-pro-1tb-black-titanium
Is al dagen zoTommerd schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 17:09:
1TB Black Titanium Blauw en Zwart Pro beschikbaar bij AMAC
De levertijd is 4 weken vanaf dat we ik de mail heb gekregen laat KS me net weten. Ze hebben bovendien geen specifiekere indicatie van de levertijd en zijn 'afhankelijk van de leverancier'Swinnio schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:28:
[...]
Kreeg dezelfde mail (4 weken) voor mijn 15P 128 NT. Is me alleen niet duidelijk of het gaat over 4 weken vanaf preorderdatum (15-9), releasedatum (22-9) of datum van verzenden (30-9)

[ Voor 7% gewijzigd door Selmer op 02-10-2023 17:30 ]
Zonet hier bij de mediamarkt gewoon een iPhone 15 zwart 128 gb en een 15 prom blauw 256 gb kunnen ophalen. De normale 15 was het laatste toestel, de 15 pm een ongeopende die retour was gekomen.
Twijfel nog even wat ik doe, maar als ik alle reviews zo lees dan houd ik zelf de normale 15 en maak ik iemand uit mn familie blij met de pro max
Twijfel nog even wat ik doe, maar als ik alle reviews zo lees dan houd ik zelf de normale 15 en maak ik iemand uit mn familie blij met de pro max
Ik zag de odido community pagina met levertijden pas veel later. Heb de Bestelstatus pagina ook pas veel later gevonden via een link hier op Tweakers. Die pagina was gewoon niet te vinden met een zoekopdracht (ik was al opzoek naar zoiets). Dus ik weet niet wat er eerst stond (besteld in de pre-order periode). Zie wel de levertijden oplopen sinds ik de odido community bekijk.Ectholian schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:20:
[...]
Bij odido moet je ff onthouden wat er bij stond, want ze vervangen dat schema steeds. Als er eerst stond bij je model: 15/9 4-6 weken bijvoorbeeld, en er staat nu: 16/9 6-8 levertijd; en je hebt op 15e besteld dan geld nog steeds die 4-6 weken voor jou. Maar dat kun je dus in laatste versie van dat schema niet zien......
Waarom kunnen ze niet gewoon op de Bestelstatus pagina niet weergeven wat de indicatie was op het moment van bestellen? En waarom kunnen ze niet een link geven naar de Bestelstatus pagina in je bevestiging e-mail? Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn. Nu moet je alles zelf uitzoeken...
Ik was al dagen op zoek naar de bestelstatus pagina. Ik heb de 128GB titanium black besteld vorige week. Volgens de levertijd mag ik nog een week of 3 wachtendon spike schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 17:46:
[...]
Ik zag de odido community pagina met levertijden pas veel later. Heb de Bestelstatus pagina ook pas veel later gevonden via een link hier op Tweakers. Die pagina was gewoon niet te vinden met een zoekopdracht (ik was al opzoek naar zoiets). Dus ik weet niet wat er eerst stond (besteld in de pre-order periode). Zie wel de levertijden oplopen sinds ik de odido community bekijk.
Waarom kunnen ze niet gewoon op de Bestelstatus pagina niet weergeven wat de indicatie was op het moment van bestellen? En waarom kunnen ze niet een link geven naar de Bestelstatus pagina in je bevestiging e-mail? Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn. Nu moet je alles zelf uitzoeken...

Ik heb de 15 PM black besteld bij Apple op 15 sept en wordt ook pas vanaf 09 okt -16 okt geleverd.
Ik maak me er niet druk om, mijn Xr doet het nog steeds prima al gaat de batterij wel snel leeg.
Ik maak me er niet druk om, mijn Xr doet het nog steeds prima al gaat de batterij wel snel leeg.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Apple communiceert geen levertijden evenals distributies, dat is de reden dat winkels en providers niks kunnen zeggen. Het is elk jaar hetzelfde liedje, na 1,5-2 weken na lancering is er vaak wat communicatie ineens omdat ze dan supply chain weten
Ik googlede gewoon op 'odido bestelstatus telefoon' en toen vond ik die pagina. Maar via odido site zelf niet. Echt slecht; toen het nog t-mobile was, ging die tracking veel beter.don spike schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 17:46:
[...]
Ik zag de odido community pagina met levertijden pas veel later. Heb de Bestelstatus pagina ook pas veel later gevonden via een link hier op Tweakers. Die pagina was gewoon niet te vinden met een zoekopdracht (ik was al opzoek naar zoiets). Dus ik weet niet wat er eerst stond (besteld in de pre-order periode). Zie wel de levertijden oplopen sinds ik de odido community bekijk.
Ik denk dat bellen ook niet zoveel zin de medewrker kan je net zoveel vertellen als de mailtjes die je krijgtXeNoBiTe schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:36:
En het was een goede medewerker doet precies wat de werkgever heeft gezegd wat ze moeten zeggen als er weer iemand belt over stand van zaken
“Meneer ik zal even in ons systeem kijken” en weer een persoon blij aan de telefoon
Ik zou mijn tijd er niet meer aan besteden om telkens te bellen je mobiel zal er niet eerder door komen
sebasten schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 19:17:
Apple communiceert geen levertijden evenals distributies, dat is de reden dat winkels en providers niks kunnen zeggen. Het is elk jaar hetzelfde liedje, na 1,5-2 weken na lancering is er vaak wat communicatie ineens omdat ze dan supply chain weten
/f/image/PvUOvD8jWtYxyS7ZUt2J4qit.png?f=fotoalbum_large)
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Goh, Apple bevoorraad eerst zichzelf en dan de rest, ieder jaar is het een schatting. Apple zelf weet voor hen zelf wat wanneer waar komt. Retailers en providers niet zie mijn bericht
Verwijderd
Inderdaad vervelend dat Odido niet even de moeite heeft genomen de op dat moment bestelde iPhones ons even van levertijd indicatie te voorzien via een e-mail. Goed ik heb hier nog screenshots van levertijden van 22 september/ launch day moet je even je toestel/ kleur / GB ertussenuit zoeken: Verwijderd in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5"don spike schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 17:46:
[...]
Als je met in zoekbalk Odido hierboven door dit topic heen bladert kom je ook nog aantal recentere screenshots tegen van de levertijden pagina: https://community.odido.n...-15-pro-15-pro-max-354495
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2023 20:44 . Reden: Link Odido fixed ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.