Ja, dat begrijp ik. Misschien dat ik uiteindelijk ook nog wel switch. Sowieso moet ik dan nog zien of Vodafone m’n bestelling van het toestel wil annuleren als ik hem ergens anders kan krijgen, want ze houden vooralsnog vol dat dit niet mogelijk is.dave1972 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 08:20:
[...]
Klopt idd ...Ik ook hoor maar dacht toen fuck it ik gebruik toch een case dus toen maar voor m'n 2e optie gegaan en dat werd blauw 😄
Los kopen mits je dat kan, is wanneer je een tel redelijk vlot wil hebben dan wel de beste optie idd.aleitalia schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 08:25:
Volgende keer toch maar los kopen... Dat wachten op die provider is toch zo waardeloos. Vodafone blijft angstvallig still de laatste dagen.
Samsung Flip 7
Hoezo zou dat niet mogelijk zijn ?Micheeels schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 08:36:
[...]
Ja, dat begrijp ik. Misschien dat ik uiteindelijk ook nog wel switch. Sowieso moet ik dan nog zien of Vodafone m’n bestelling van het toestel wil annuleren als ik hem ergens anders kan krijgen, want ze houden vooralsnog vol dat dit niet mogelijk is.
Samsung Flip 7
Zij geven aan dat de 14 dagen bedenktijd begint te lopen na de besteldatum en niet pas na de leverdatum…
Dat is dan iets wat ik wel begrijp. Dan zit er niets anders op dan ongeduldig te wachten.Micheeels schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 08:56:
[...]
Zij geven aan dat de 14 dagen bedenktijd begint te lopen na de besteldatum en niet pas na de leverdatum…
Samsung Flip 7
Haha dat zou mooi zijn, begin ik een webshop en lever ik alles op dag 15.Micheeels schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 08:56:
[...]
Nou, ik weet niet of ik het begrijp. Want dan ontneem je mensen het recht op annuleren / retourneren door zelf “te laat” te leveren. Volgens mij is dat nergens anders zo.dave1972 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 08:58:
[...]
Dat is dan iets wat ik wel begrijp. Dan zit er niets anders op dan ongeduldig te wachten.
Maar goed, als het aan de orde is kan ik daar wel proberen over in gesprek te gaan met Vodafone. Vooralsnog lukt het me ook niet om ergens anders sneller eentje te scoren, haha.
[ Voor 18% gewijzigd door Micheeels op 30-09-2023 09:08 ]
Annuleert iedereen toch bij je, mensen wachten echt niet meer. We zijn zo ongeduldig geworden.DCNY schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 08:58:
[...]
Haha dat zou mooi zijn, begin ik een webshop en lever ik alles op dag 15.
I don't have dreams, I have goals!!
Ach, kerel daar is niets van waar.Micheeels schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 08:36:
[...]
Ja, dat begrijp ik. Misschien dat ik uiteindelijk ook nog wel switch. Sowieso moet ik dan nog zien of Vodafone m’n bestelling van het toestel wil annuleren als ik hem ergens anders kan krijgen, want ze houden vooralsnog vol dat dit niet mogelijk is.
https://www.vodafone.nl/c...enten%20en%20Zakelijk.pdf
17.1 Laat ze dat maar doorlezen.
Mocht je de telefoon ergens vinden, gewoon even bellen met Vodafone en annuleren. Je verlenging of abonnement gaat ook pas in na ontvangst van het artikel. Het is namelijk Abonnement IN COMBINATIE MET Toestel. Het is niet Abonnement met OPTIONEEL een toestel.
Dus ook die kan binnen 14 dagen geannuleerd worden.
[ Voor 23% gewijzigd door medu80 op 30-09-2023 09:22 ]
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/2218464 tweedekans Pro NT 1TB
Blij voor jou uiteraard, maar mijn bestelling van hetzelfde model om 14.05 uur is nog steeds niks mee gebeurd.bacardikees schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 21:03:
Zie net een update in mijn kpn status i Phone 15 pro max blue titanium 256gb wordt morgen bezorgd, besteld op 15 september om 15:39
Oftewel er klopt weinig van die zogenaamde lijst van ze.
Wel fijn om te zien det KPN eindelijk weer toestellen gaat leveren!
Probleem is meer dat hij die 14dagen al voorbij is en neem aan dat alles al is ondertekend etc.medu80 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 09:12:
[...]
Ach, kerel daar is niets van waar.
https://www.vodafone.nl/c...enten%20en%20Zakelijk.pdf
17.1 Laat ze dat maar doorlezen.
Mocht je de telefoon ergens vinden, gewoon even bellen met Vodafone en annuleren. Je verlenging of abonnement gaat ook pas in na ontvangst van het artikel. Het is namelijk Abonnement IN COMBINATIE MET Toestel. Het is niet Abonnement met OPTIONEEL een toestel.
Dus ook die kan binnen 14 dagen geannuleerd worden.
Samsung Flip 7
Ja dus, hij heeft toestel toch nog niet. Na ontvangst staat er in de voorwaarden. Zoals eerder gezegd. Dan begin ik ook een webshop waarbij ik alles lever na 15 dagen. Geen gedoe met retouren en annuleringen.dave1972 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 09:31:
[...]
Probleem is meer dat hij die 14dagen al voorbij is en neem aan dat alles al is ondertekend etc.
Zit ook weer wat in idd.medu80 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 09:33:
[...]
Ja dus, hij heeft toestel toch nog niet. Na ontvangst staat er in de voorwaarden. Zoals eerder gezegd. Dan begin ik ook een webshop waarbij ik alles lever na 15 dagen. Geen gedoe met retouren en annuleringen.
Samsung Flip 7
Je hebt inderdaad gelijk het gaat pas in NA DAT de telefoon is ontvangen.
[ Voor 3% gewijzigd door dave1972 op 30-09-2023 09:37 ]
Samsung Flip 7
“Helaas” kom ik me ook in dit topic melden 
Na veel lurken de knoop doorgehakt en op 28 sept een 15 Pro Natural 256GB besteld bij Belsimpel. Verwachte leverdatum: 14-10-2023.
Ernstig benieuwd
Na veel lurken de knoop doorgehakt en op 28 sept een 15 Pro Natural 256GB besteld bij Belsimpel. Verwachte leverdatum: 14-10-2023.
Ernstig benieuwd
Helaas geen NT en geen 256GB PM modellen.Rowinvd schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 09:37:
Vanaf nu heel veel modellen weer op voorraad bij de Apple Store in Amsterdam en Haarlem!
Hier ook niks van Dustin ontvangen dus die Kees lulde lekker onzin.
Er was net wel een zwarte pro max 256 op te halen in Amsterdam. Ik wil namelijk zelf ook NT dus niet gehaald.Reem0nN schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:14:
[...]
Helaas geen NT en geen 256GB PM modellen.
Hier ook niks van Dustin ontvangen dus die Kees lulde lekker onzin.
Daarnaast had ik al de vermoede dat we het niet zo vroeg zouden krijgen aangezien de persoon die ik had gebeld voor dat ik kocht had gezegd dat er een levering komt op 11 oktober en dat ik dan 12 of 13 oktober binnen heb.
[ Voor 24% gewijzigd door Fmavili op 30-09-2023 10:19 ]
Maar dan alsnog wel slordig van Kees dat ie zegt dat m’n bestelling op de planning staat om gisteren de deur uit te gaan. Ook zijn er hier mensen geweest die een backorder mail hebben gehad en andere weer niet? Voorraadsysteem werkt niet zoals ze zelf vermelden.. Vind het maar een vage toko.Fmavili schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:16:
[...]
Er was net wel een zwarte pro max 256 op te halen in Amsterdam. Ik wil namelijk zelf ook NT dus niet gehaald.
Daarnaast had ik al de vermoede dat we het niet zo vroeg zouden krijgen aangezien de persoon die ik had gebeld voor dat ik kocht had gezegd dat er een levering komt op 11 oktober en dat ik dan 12 of 13 oktober binnen heb.
Ik zie het allemaal wel, hopelijk kan ik er 1 ergens sneller vinden dan 13-10.
Ik mag lekker wachten tot de voorraad bij CB. Bestel hem zakelijk, dus m’n werk moet hem voor me bestellen.
Naast dat er geen voorraad is, zal het ook wel even duren voordat die daadwerkelijk besteld is. Want ik verwacht niet dan de desbetreffende afdeling binnen 10min na voorraad een order gaat plaatsen voor me.
Maarja… het scheelt wel een hele boel in geld dus ik moet maar even geduld hebben. Het helpt alleen niet om te lezen dat het model wel zo nu en dan op voorraad komt bij andere winkels hehe
Naast dat er geen voorraad is, zal het ook wel even duren voordat die daadwerkelijk besteld is. Want ik verwacht niet dan de desbetreffende afdeling binnen 10min na voorraad een order gaat plaatsen voor me.
Maarja… het scheelt wel een hele boel in geld dus ik moet maar even geduld hebben. Het helpt alleen niet om te lezen dat het model wel zo nu en dan op voorraad komt bij andere winkels hehe
Ik heb besloten om terug te gaan naar mijn iPhone 13 Pro.
Maandag gaat de 15 Pro, black, 128GB terug naar Apple. Mocht iemand hier interesse hebben en niet meer willen wachten dan kan je mij een DM sturen. Gaat weg voor aankoopprijs en bon aanwezig. Uiteraard in nieuwstaat.
Maandag gaat de 15 Pro, black, 128GB terug naar Apple. Mocht iemand hier interesse hebben en niet meer willen wachten dan kan je mij een DM sturen. Gaat weg voor aankoopprijs en bon aanwezig. Uiteraard in nieuwstaat.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Waarom wil je terug naar de 13 pro, ik ben gewoon nieuwsgierig?Drardollan schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:47:
Ik heb besloten om terug te gaan naar mijn iPhone 13 Pro.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Betere accu, betere camera, minder warmte. De 15 Pro valt mij tegen helaas. Als je van een 11 of 12 Pro komt is het een ander verhaal, maar vanaf de 13 Pro is het de 1229 niet waard in mijn ogen. Dan wacht ik liever op de 16 Pro.Zondagskindje schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 11:00:
[...]
Waarom wil je terug naar de 13 pro, ik ben gewoon nieuwsgierig?
'Vroeger' toen ik bij Vodafone werkte op de klantenservice was het annuleren tot 15 dagen na de datum op de pakbon mogelijk (deze werd pas geprint op de dag van verzending, 1 dag van te voren) oftewel tot 14 dagen na ontvangst. Klanten die het naar een pakketpunt stuurden en pas later ophaalden werden ook altijd coulant behandeld want we keken in dat geval naar de afhaaldatum...Micheeels schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 09:05:
[...]
Nou, ik weet niet of ik het begrijp. Want dan ontneem je mensen het recht op annuleren / retourneren door zelf “te laat” te leveren. Volgens mij is dat nergens anders zo.
Maar goed, als het aan de orde is kan ik daar wel proberen over in gesprek te gaan met Vodafone. Vooralsnog lukt het me ook niet om ergens anders sneller eentje te scoren, haha.
De postbezorger is bij mij onderweg 🥳
Samsung Flip 7
Hier nog geen verandering in de status van de bestelling van de MediaMarkt.
Betere camera?Drardollan schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 11:04:
[...]
Betere accu, betere camera, minder warmte. De 15 Pro valt mij tegen helaas. Als je van een 11 of 12 Pro komt is het een ander verhaal, maar vanaf de 13 Pro is het de 1229 niet waard in mijn ogen. Dan wacht ik liever op de 16 Pro.
Ja.
Het is onmogelijk om fatsoenlijk een QR code te scannen. Bekend probleem sinds de 14 Pro, nog steeds niet opgelost helaas.
Oeh!, hij ligt klaar!!Takegawa schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 11:58:
Hier nog geen verandering in de status van de bestelling van de MediaMarkt.
Voor wie niet te ver van de grens woont: in Düsseldorf is/was de Pro 256 in een aantal kleurtjes op voorraad. Net een blauwe (voor mezelf) en witte (voor mijn vrouw) meegenomen.
En nog €30 goedkoper ook.
[ Voor 8% gewijzigd door DJMarcel op 30-09-2023 12:29 ]
Er liggen ook nog een witte en blauwe 256 GB Pro klaar in Amsterdam.DJMarcel schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 12:29:
Voor wie niet te ver van de grens woont: in Düsseldorf is/was de Pro 256 in een aantal kleurtjes op voorraad. Net een blauwe (voor mezelf) en witte (voor mijn vrouw) meegenomen.
Ik zou zeggen: annuleren en toestel los kopen met Sim Only, onder aan de streep ook nog paar honderd euro goedkoper .
Geeft af op slecht gepland treinverkeer en slapende verkeersleiders
Jij hebt een toestel met abbo afgesloten? Die gaat toch pas in op het moment dat je je toestel daadwerkelijk hebt ontvangen?2TheMaxx schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 13:27:
[Afbeelding]
Ik hoop dat deze medewerker het onjuist heeft. Gaat om 15 PM 265gb NT besteld op de 15e rond 14:05. Bij KPN
Gister 1 besteld onder vermelding van de 'volgende dag in huis' status. Helaas maakt Belsimpel de belofte niet waar en heb ik de bestelling weer geannuleerd. Hopelijk hebben andere bedrijven de voorraad status wel op orde.Limitted schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 08:14:
Diverse 15 pro's en 15 pro max op voorraad bij belsimpel
Dan doet Mediamarkt het in dit geval toch beter, want ik heb mijn groene iPhone inmiddels binnen
Heb maar een mail gestuurd om mijn order bij Dustin te annuleren
Ik geef je gelijk, bagger toko.. helaas werken ze alleen op ma t/m vrij van 08:30 tot 17:00.lorenzopot schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:09:
Heb maar een mail gestuurd om mijn order bij Dustin te annuleren
Ja, maar ik ga op vakantie en heb unlimited nodig. Daarom gaat mijn abonnement nu op 2-10 in en komt het toestel asap.rmk_ schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 14:22:
[...]
Jij hebt een toestel met abbo afgesloten? Die gaat toch pas in op het moment dat je je toestel daadwerkelijk hebt ontvangen?
Hoezo zou je denken dat de servicedesk medewerker wel een indicatie heeft over pre orders wanneer de hogere mensen bij KPN het niet weten?2TheMaxx schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 13:27:
[Afbeelding]
Ik hoop dat deze medewerker het onjuist heeft. Gaat om 15 PM 265gb NT besteld op de 15e rond 14:05. Bij KPN
Natuurlijk noemt de servicedesk medewerker de indicatie op van de toestellen die NU besteld worden. Zij hebben dezelfde informatie als wij.
Ik vind het voor jou nog erger, eerst wat beloven en dan niet nakomenReem0nN schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:14:
[...]
Ik geef je gelijk, bagger toko.. helaas werken ze alleen op ma t/m vrij van 08:30 tot 17:00.

Kleine update voor de mensen die bij Vodafone hebben besteld:
Ik heb de klantenservice gebeld met uiteraard 0 hoop over wanneer het toestel geleverd wordt. Daarbij heb ik gevraagd hoe de verwachte levertijden op de website geïnterpreteerd dienen te worden: als je op de 15e besteld hebt val je onder de groep t/m 15 september en dan is de gecommuniceerde levertijd niet vanaf 15 september maar vanaf de datum van de update (26 september). In mijn geval betekent het dus dat mijn iPhone 15PM256NT ergens tussen 10-17 oktober geleverd zou moeten worden volgens deze verwachting... As dinsdag een nieuwe update hopelijk staat er dan 1-2 weken want anders schuift die levertijd wel flink op 😅
Ik heb de klantenservice gebeld met uiteraard 0 hoop over wanneer het toestel geleverd wordt. Daarbij heb ik gevraagd hoe de verwachte levertijden op de website geïnterpreteerd dienen te worden: als je op de 15e besteld hebt val je onder de groep t/m 15 september en dan is de gecommuniceerde levertijd niet vanaf 15 september maar vanaf de datum van de update (26 september). In mijn geval betekent het dus dat mijn iPhone 15PM256NT ergens tussen 10-17 oktober geleverd zou moeten worden volgens deze verwachting... As dinsdag een nieuwe update hopelijk staat er dan 1-2 weken want anders schuift die levertijd wel flink op 😅
Omdat ze bij nieuwe bestellingen wel een levertijd kunnen geven. Dus het zou wel fijn zijn als ze ook voor bestaande orders een verwachting zouden kunnen geven.Ricco02 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:25:
[...]
Hoezo zou je denken dat de servicedesk medewerker wel een indicatie heeft over pre orders wanneer de hogere mensen bij KPN het niet weten?
Natuurlijk noemt de servicedesk medewerker de indicatie op van de toestellen die NU besteld worden. Zij hebben dezelfde informatie als wij.
Gefeliciteerd man ik heb de mijne ook 😊
Samsung Flip 7
Dank je voor de update! Dat conflicteert met wat een medewerker tegen mij zei: dat het de levertijd is vanaf moment van bestelling. Vervelend dat de verschillende medewerkers verschillende informatie geven.aleitalia schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:40:
Kleine update voor de mensen die bij Vodafone hebben besteld:
Ik heb een timeslot van 8.00 tot 20.00 gekregen van de mediamarkt. Weten jullie of je nog een specifiekere time slot krijgt dan dit?
ingen vill veta var du köpt din tröja
Ik typ dit vanaf mijn nieuwe Pro Max, helemaal geïnstalleerd en erg blij mee!
Inmiddels de Amac bestelling van de Pro Max 256 blauw geannuleerd.
Ik hoop dat iemand anders hierdoor een plekje naar voren schuift en veel succes met de wachttijd nog..
Tot over een paar jaar bij de introductie van de iPhone (ultra) 20!?
Inmiddels de Amac bestelling van de Pro Max 256 blauw geannuleerd.
Ik hoop dat iemand anders hierdoor een plekje naar voren schuift en veel succes met de wachttijd nog..
Tot over een paar jaar bij de introductie van de iPhone (ultra) 20!?
Domme vraag maar misschien dat jullie dat weten,
Ik heb afgelopen donderdag de iPhone 15 PM black besteld
Nu wou ik mijn oude telefoon opsturen ivm die extra inruilwaarde etc (11pro max die zijn beste tijd gehad heeft)
Ik weet niet wanneer de 15pm binnenkomt en kan daarna pas de 11pm opsturen zou die actie dan nog steeds gelden?
Tevens de vraag wie van jullie de laatste week bij kpn besteld hebben en hoe dat gaat kwa communicatie van de levertijd
Nu wou ik mijn oude telefoon opsturen ivm die extra inruilwaarde etc (11pro max die zijn beste tijd gehad heeft)
Ik weet niet wanneer de 15pm binnenkomt en kan daarna pas de 11pm opsturen zou die actie dan nog steeds gelden?
Tevens de vraag wie van jullie de laatste week bij kpn besteld hebben en hoe dat gaat kwa communicatie van de levertijd
thurantjee#2531 GoT clan member
Als je afgelopen donderdag pas heb besteld dan ga je 2 maanden wachten. Ik heb dezelfde telefoon de 16e in de ochtend besteld en nog steeds geen status update gehad. Ik verwacht dat ik zelf ook nog wel 2-3 weken moet gaan wachten.thuran schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 19:33:
Domme vraag maar misschien dat jullie dat weten,
Nouja dat maakt mij opzich nog niet zoveel uit gaat me nu om het feit dat kpn die extra inruilwaarde heeft voor mijn iPhone 11 Pro Max maar ik denk ik nooit voor die tijd mijn 15 pro Max binnen heb kan ik na die tijd dat nog steeds onder deze actie opsturen of ?Ryatzu schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 19:43:
[...]
Als je afgelopen donderdag pas heb besteld dan ga je 2 maanden wachten. Ik heb dezelfde telefoon de 16e in de ochtend besteld en nog steeds geen status update gehad. Ik verwacht dat ik zelf ook nog wel 2-3 weken moet gaan wachten.
thurantjee#2531 GoT clan member
De actie is geldig bij een besteldatum t/m 1 oktober en de aanvraag voor uitbetaling moet UITERLIJK 28 oktober gedaan zijn.thuran schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 23:32:
[...]
Nouja dat maakt mij opzich nog niet zoveel uit gaat me nu om het feit dat kpn die extra inruilwaarde heeft voor mijn iPhone 11 Pro Max maar ik denk ik nooit voor die tijd mijn 15 pro Max binnen heb kan ik na die tijd dat nog steeds onder deze actie opsturen of ?
(2. Bonus: tijdelijk €65,- extra inruilvoordeel voor je oude toestel
Bij aankoop van een iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro of iPhone 15 Pro Max krijg je vanaf 15 september 2023 t/m 1 oktober 2023 € 65,- extra inruilwaarde bij inruil van je oude telefoon.
Geef bij het inruilen van je oude toestel op https://tradein.recommerce.com/#/kpn/nl aan welk Apple iPhone 15 model je hebt aangeschaft.
Selecteer op het inruilformulier de bonusactie ‘iPhone 15 - €65,- extra inruilwaarde’.
Vraag uiterlijk 28 oktober jouw trade-in bonus aan.)
Ik heb de 15 Pro natural titanium op pre-order dag 5-9 besteld met bezorging op 22-9 Mediamarkt (al) om 13.55 uur.
Mediamarkt was daarmee weer enkele minuten eerder dan de Store zelf die pas om 14.15 online ging. (ik had beide apps open staan en bleef na m’n aankoop bij MM de Store refreshen om te kijken of ze ook dit jaar weer te laat online waren…).
Netjes op 21-9 een mail met de trackinngcode ontvangen en de iPhone is geleverd op release day zoals elk jaar bij Mediamarkt.
Ik ben hierom blij dat ik (weer) bij MM heb besteld! Na een klein uurtje was ie niet meer online te bestellen via MM en bij de Store zakte de levertijd al na een paar minuten naar oktober. Enorm blij mee. Ook met de kleur, ik twijfelde tussen blauw en natural tentanium. Heb altijd donkere tinten gehad van de Pro’s, groen, 2 keer blauw en vorig jaar de paarse kleur.
:strip_exif()/f/image/OozdGmdcRdmvBXaRbtkTzGWv.jpg?f=fotoalbum_large)
Mediamarkt was daarmee weer enkele minuten eerder dan de Store zelf die pas om 14.15 online ging. (ik had beide apps open staan en bleef na m’n aankoop bij MM de Store refreshen om te kijken of ze ook dit jaar weer te laat online waren…).
Netjes op 21-9 een mail met de trackinngcode ontvangen en de iPhone is geleverd op release day zoals elk jaar bij Mediamarkt.
Ik ben hierom blij dat ik (weer) bij MM heb besteld! Na een klein uurtje was ie niet meer online te bestellen via MM en bij de Store zakte de levertijd al na een paar minuten naar oktober. Enorm blij mee. Ook met de kleur, ik twijfelde tussen blauw en natural tentanium. Heb altijd donkere tinten gehad van de Pro’s, groen, 2 keer blauw en vorig jaar de paarse kleur.
:strip_exif()/f/image/OozdGmdcRdmvBXaRbtkTzGWv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D50IZelfCoN5e8a5o0MMXnAh.jpg?f=fotoalbum_large)
Gisteren Apple winkel in Haarlem bezocht, erg onder de indruk van een blauwe Pro.
Bleek er gewoon nog een voorradig te zijn
Bleek er gewoon nog een voorradig te zijn
https://www.coolblue.nl/p...o-1tb-white-titanium.html op voorraad
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/2218464 pro 1TB NT
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/2219229 pro max 1TB BlackT
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/2218464 pro 1TB NT
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/2219229 pro max 1TB BlackT
[ Voor 17% gewijzigd door FlyingPineapple op 01-10-2023 08:50 ]
Net pm 512gb blauw abbo odido besteld bij belsimpel afhalen in winkel. Er stond voor 2230 besteld morgen in huis. Op de site van 15 pm staat 3 a 4 werkdagen. Ben benieuwd!!
Ik heb ook nog een order bij mobielnl. Bij hun duurt het nog 4 weken. Kan ik later nog wel annuleren.
Ik heb ook nog een order bij mobielnl. Bij hun duurt het nog 4 weken. Kan ik later nog wel annuleren.
Mijn bestelling bij MM staat op verzonden alleen ik ontvang geen track en trace? Iemand hier ervaring mee
Mijn aanbod voor de 15 Pro vervalt bij deze. Ik heb serieus mensen in mijn DM die denken dat ik voor 1100 euro zaken wil doen bij een nieuw toestel wat morgen terug gaat naar Apple en daarmee de volledige 1229 terugbetaling garandeert. Ik dacht en hoopte een Tweaker blij te kunnen maken met mijn aanbod waar voor mij verder geen enkel voordeel aan zat. En dan probeert men je zo in het ootje te nemen, bizar. Ik dacht dat dit enkel op MP zo ging, maar heb mij goed vergist.
Succes met wachten voor iedereen die dat doet. Tot volgend jaar bij de release van de 16
Succes met wachten voor iedereen die dat doet. Tot volgend jaar bij de release van de 16
Ik mag ook op zoek naar een pro Max 256 wit voor de verjaardag van m’n vrouw. Hoop dat het binnen 4 weken lukt. Waar maak je de meeste kans om af te halen omgeving Den Haag ,Apple Amac Mediamarkt?
Amac in ieder geval niet !feddesman schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:42:
Ik mag ook op zoek naar een pro Max 256 wit voor de verjaardag van m’n vrouw. Hoop dat het binnen 4 weken lukt. Waar maak je de meeste kans om af te halen omgeving Den Haag ,Apple Amac Mediamarkt?
Ik had precies hetzelfde maar had hem ook op MP staan en dan krijg je echt de gekste berichten Ook mensen die beweren dat 1229,- duurder is dan in de winkel. Ondertussen heb ik hem terug gestuurd. Nu wachten op de Pro Max.Drardollan schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 12:16:
Mijn aanbod voor de 15 Pro vervalt bij deze. Ik heb serieus mensen in mijn DM die denken dat ik voor 1100 euro zaken wil doen bij een nieuw toestel wat morgen terug gaat naar Apple en daarmee de volledige 1229 terugbetaling garandeert. Ik dacht en hoopte een Tweaker blij te kunnen maken met mijn aanbod waar voor mij verder geen enkel voordeel aan zat. En dan probeert men je zo in het ootje te nemen, bizar. Ik dacht dat dit enkel op MP zo ging, maar heb mij goed vergist.
De Apple Store in Den Haag en evt AMS of Haarlem in de gaten houden, ik verwacht dat de witte daar nog wel een keertje binnen 4 weken langs gaat komen, wellicht sneller als je ook naar de 512GB versie gaat kijken. Ipv de hele dag te lopen f5'en is het het misschien wel waard om dit programma een maandje te gebruiken. Succes met je zoektocht! Ik wacht nog steeds op onze vrienden van KPN.feddesman schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:42:
Meestal (ik) ontvang je de tracking code van MM rond middernacht. Het kan zijn dat ie al wel in de PostNL app staat geregistreerd als ‘aangemeld’, daar zou je alvast kunnen kijken. Dat was bij mij ook zo op 21/9SLeka schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 12:11:
Mijn bestelling bij MM staat op verzonden alleen ik ontvang geen track en trace? Iemand hier ervaring mee
[ Voor 7% gewijzigd door FrankArnhem op 01-10-2023 16:37 ]
Oke dankje maar waar moet ik dan kijke in de postNL app als ik geen T&T heb. Dan is er ool niks om te zoeken toch?FrankArnhem schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 16:17:
[...]
Meestal (ik) ontvang je de tracking code van MM rond middernacht. Het kan zijn dat ie al wel in de PostNL app staat geregistreerd als ‘aangemeld’, daar zou je alvast kunnen kijken. Dat was bij mij ook zo op 21/9
Wat ben je toch een wereldverbeteraar.. je had natuurlijk ook gewoon niet egoïstisch kunnen zijn en alleen kunnen bestellen wat je nodig hebt.Drardollan schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 12:16:
Nou, dat was weer een erg informatieve mail van KPN 

Dit is een update over je bestelling van de nieuwe Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium. Door de succesvolle introductie hebben wij je Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe iPhone doen wij er alles aan om je toestel zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Apple.
Deze is nog niet op voorraad
Knip verkeerde topic.
[ Voor 88% gewijzigd door Maverick2001 op 01-10-2023 18:27 ]
Pura Vida
Wat wauwel jij nou weer? Als je geen idee hebt waar je het over hebt en niet eens de moeite hebt genomen om te lezen dan kan je beter je vingertjes van je toetsenbord houden. Je komt echt nogal dom over op deze manier.Secsytime schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 17:43:
[...]
Wat ben je toch een wereldverbeteraar.. je had natuurlijk ook gewoon niet egoïstisch kunnen zijn en alleen kunnen bestellen wat je nodig hebt.
Niet iedereen gaat jouw posts terugzoeken om te zien hoeveel iPhones je besteld hebt. Op het eerste gezicht is niet duidelijk dat jij terug wilt naar de 13 dus ik vond het er ook uitzien alsof je extra iPhones wilt slijten.Drardollan schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 18:27:
[...]
Wat wauwel jij nou weer? Als je geen idee hebt waar je het over hebt en niet eens de moeite hebt genomen om te lezen dan kan je beter je vingertjes van je toetsenbord houden. Je komt echt nogal dom over op deze manier.
Ik heb het al minstens 10 keer genoemd in 2 topics. Als je dan op de man wil spelen omdat je je frustraties niet onder controle hebt dan zet je jezelf behoorlijk voor joker. Het is bijzonder eenvoudig hier om posts van een user naar boven te halen en jezelf te informeren voor je iets post.gday schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 18:51:
[...]
Niet iedereen gaat jouw posts terugzoeken om te zien hoeveel iPhones je besteld hebt. Op het eerste gezicht is niet duidelijk dat jij terug wilt naar de 13 dus ik vond het er ook uitzien alsof je extra iPhones wilt slijten.Verder rustig aan doen, mensen!
Maar dit soort reacties hier en in DM hebben mij wel iets geleerd: zo’n aanbod doe ik nooit meer. Wacht maar lekker wat langer. Jammer dat de goeden weer onder de slechten moeten lijden, maar mij hangt het behoorlijk de strot uit dit soort treurigheid.
Geen frustratie. Gewoon een verschil in mening.Drardollan schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:06:
[...]
Ik heb het al minstens 10 keer genoemd in 2 topics. Als je dan op de man wil spelen omdat je je frustraties niet onder controle hebt dan zet je jezelf behoorlijk voor joker. Het is bijzonder eenvoudig hier om posts van een user naar boven te halen en jezelf te informeren voor je iets post.
Maar dit soort reacties hier en in DM hebben mij wel iets geleerd: zo’n aanbod doe ik nooit meer. Wacht maar lekker wat langer. Jammer dat de goeden weer onder de slechten moeten lijden, maar mij hangt het behoorlijk de strot uit dit soort treurigheid.
Wil je het product niet, stuur het terug. Waarom vind je dat het aan jou is om te bepalen naar wie die gaat? En dan raar opkijken dat je lage biedingen krijgt
Hoe kan hier een verschil van mening zijn en hoe kom je erbij dat ik zou willen bepalen waar hij heengaat?Secsytime schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:22:
[...]
Geen frustratie. Gewoon een verschil in mening.
Wil je het product niet, stuur het terug. Waarom vind je dat het aan jou is om te bepalen naar wie die gaat? En dan raar opkijken dat je lage biedingen krijgt
Ik heb niet om biedingen gevraagd, ook dat heb je dus niet gelezen. Ik heb direct in mijn aanbod helder gemaakt dat hij voor de kostprijs naar iemand hier zou kunnen. Die iemand hoefde dan niet langer te wachten, voor mij zat er geen enkel voordeel aan.
Dat jij weigert te lezen moet je zelf weten, maar ik hoef je persoonlijke aanvallen met uitingen als egoist niet te zien. Houd die lekker voor je.
[ Voor 10% gewijzigd door Drardollan op 01-10-2023 20:28 ]
Joh, ik hou ook geen logboek bij van wie wat gepost heeft de afgelopen tijd. En ik ga ook zeker niet verwachten van anderen dat ze bijhouden wat ik allemaal post. Met dat in het achterhoofd snap ik dat iemand denkt dat je bij wijze van spreken 5 iPhones hebt gekocht en er 4 verkoopt. Dat kun je stom vinden, maar ik probeer het je alleen uit te leggen.Drardollan schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:06:
[...]
Ik heb het al minstens 10 keer genoemd in 2 topics. Als je dan op de man wil spelen omdat je je frustraties niet onder controle hebt dan zet je jezelf behoorlijk voor joker. Het is bijzonder eenvoudig hier om posts van een user naar boven te halen en jezelf te informeren voor je iets post.
Ok, nu doe je iets teveel alsof je een geweldige dienst levert waar iedereen op zit te wachten. Dat is nou ook weer niet zo, toch? Ik zou persoonlijk voor een geopende iPhone ook nooit de winkelprijs betalen.Maar dit soort reacties hier en in DM hebben mij wel iets geleerd: zo’n aanbod doe ik nooit meer. Wacht maar lekker wat langer. Jammer dat de goeden weer onder de slechten moeten lijden, maar mij hangt het behoorlijk de strot uit dit soort treurigheid.
In dat geval moet je dus ofwel niet reageren ofwel je toch inlezen. Als dat allemaal teveel gevraagd is, dan moet je niet reageren met een ongefundeerde persoonlijke aanval.gday schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:28:
[...]
Joh, ik hou ook geen logboek bij van wie wat gepost heeft de afgelopen tijd. En ik ga ook zeker niet verwachten van anderen dat ze bijhouden wat ik allemaal post. Met dat in het achterhoofd snap ik dat iemand denkt dat je bij wijze van spreken 5 iPhones hebt gekocht en er 4 verkoopt. Dat kun je stom vinden, maar ik probeer het je alleen uit te leggen.
Je hoeft ook nergens een logboek van bij te houden, daar hebben de slimme mensen van Tweakers meerdere opties voor ingebouwd in dit forum. Met enkele drukken op de knop tover je de informatie zo tevoorschijn.
Dat is je goed recht, zelf zou ik dat ook niet doen.Ok, nu doe je iets teveel alsof je een geweldige dienst levert waar iedereen op zit te wachten. Dat is nou ook weer niet zo, toch? Ik zou persoonlijk voor een geopende iPhone ook nooit de winkelprijs betalen.
Het was een vriendelijk en eerlijk aanbod en nergens heb ik het ‘een geweldige dienst’ genoemd. Als je het niets vindt, dan is dat prima en dan reageer je niet. Niemand verplicht je tot iets. Als je het wel wat vindt, omdat je bijvoorbeeld niet langer wil wachten, dan kan je ingaan op mijn aanbod. Elke andere optie is kansloos en nergens voor nodig, zeker niet als het een persoonlijke aanval is.
Ik snap dat het frustrerend is dat men lang moet wachten als men te laat was met bestellen. Maar dat hoef je onder geen enkele voorwaarde op mij af te reageren.
[ Voor 6% gewijzigd door Drardollan op 01-10-2023 20:35 ]
@Drardollan Ik heb het je geprobeerd uit te leggen door aan te geven hoe het ook op mij overkwam. Je kunt ervoor kiezen om je te realiseren dat je bericht wellicht een verkeerde indruk gaf, of je kunt ervoor kiezen om verontwaardigd te reageren met allerlei voor jou belangrijke redenen. Ik denk dat je je keuze hebt gemaakt.
Daar laat ik het verder bij.
[ Voor 4% gewijzigd door gday op 01-10-2023 20:39 ]
Ik heb op 19 september in de winkel mijn abbo verlengt, en de iphone 15 pro 128gb black titanium gekozen bij odido. Nu vraag ik mij toch wel af hoe lang zo iets kan duren. Inmiddels 2 weken verder, laatst met ze gebelt en er werd bij mij aan de telefoon verteld dat odido als een van de eerste de iphones binnen horen te krijgen van apple. Ik zie allemaal mensen die hem later hebben besteld maar hem eerder binnen krijgen. Is dit niet raar? Helaas ben ik niet zo geduldig
. Ik wil namelijk ook mijn oude telefoon verkopen. Duurt een beetje lang dit.
Ik laat mij niet voor rotte vis uitmaken door iemand die te beroerd is om te lezen. Iemand kan ook zeggen: sorry, verkeerd gelezen/verkeerd begrepen.gday schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:38:
@Drardollan Ik heb het je geprobeerd uit te leggen door aan te geven hoe het ook op mij overkwam. Je kunt ervoor kiezen om je te realiseren dat je bericht wellicht een verkeerde indruk gaf, of je kunt ervoor kiezen om verontwaardigd te reageren met allerlei voor jou belangrijke redenen. Ik denk dat je je keuze hebt gemaakt.Daar laat ik het verder bij.
[ Voor 5% gewijzigd door Drardollan op 01-10-2023 20:48 ]
And the saga continuesDrardollan schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:44:
[...]
Ik laat mij niet voor rotte vis uitmaken door iemand die te beroerd is om te lezen.
Ga elkaar even lekker privé berichten s.v.p.
Ontopic: Dustin en Amazon hebben nog steeds niets laten weten, zou bijna denken dat alles stil ligt in het weekend..
Ontopic: Dustin en Amazon hebben nog steeds niets laten weten, zou bijna denken dat alles stil ligt in het weekend..
Volgens mij heb ik heel goed gelezen.Drardollan schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 12:16:
Je denkt echt dat je iemand een geweldige dienst bewijst door een geopende iPhone aan te bieden.
Er gaat er morgen 1 retour richting Apple om de voorraad aan te vullengrandmasteryoda schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:44:
Ik heb op 19 september in de winkel mijn abbo verlengt, en de iphone 15 pro 128gb black titanium gekozen bij odido. Nu vraag ik mij toch wel af hoe lang zo iets kan duren. Inmiddels 2 weken verder, laatst met ze gebelt en er werd bij mij aan de telefoon verteld dat odido als een van de eerste de iphones binnen horen te krijgen van apple. Ik zie allemaal mensen die hem later hebben besteld maar hem eerder binnen krijgen. Is dit niet raar? Helaas ben ik niet zo geduldig. Ik wil namelijk ook mijn oude telefoon verkopen. Duurt een beetje lang dit.
Wat een heerlijke hollandse gezelligheid zo op deze zondagavond!
Dat maakt het pas echt zorgelijk.
De 10+ DM’s met interesse ondersteunen dat idee wel als dat zo zou zijn.Je denkt echt dat je iemand een geweldige dienst bewijst door een geopende iPhone aan te bieden.
Het is jammer dat je niet mans genoeg om toe te geven dat je niet goed gelezen hebt en de situatie verkeerd hebt ingeschat. Het had je gesierd in ieder geval. Voor de rest zou ik zeggen, succes met je leven. Mij niet bellen verder.
Alternatief is Linda de Mol op TVlorenzopot schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:52:
Wat een heerlijke hollandse gezelligheid zo op deze zondagavond!
Misschien toch maar even goed lezen hoe je overkomt, zeker als je het niet zo bedoelt. Maar het staat er toch echt.Drardollan schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:53:
[...]
Dat maakt het pas echt zorgelijk.
[...]
De 10+ DM’s met interesse ondersteunen dat idee wel als dat zo zou zijn.
Het is jammer dat je niet mans genoeg om toe te geven dat je niet goed gelezen hebt en de situatie verkeerd hebt ingeschat. Het had je gesierd in ieder geval. Voor de rest zou ik zeggen, succes met je leven. Mij niet bellen verder.

Mijn duit in het zakje: heb nu voor de derde keer een; "Je toestel is gereserveerd" email ontvangen. Status blijft verder ongewijzigd op '1' staan. Bestelling was bevestigd op de 15e om 14:33 Het eerste 'reservering' mailtje die dag ontvangen, de tweede op 22e en vandaag de derde. Heb dus wel bericht ontvangen van kpn, maar vraag mij af of dat (opnieuw reserveren) nu wel zo gunstig isRyatzu schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:41:
[Afbeelding]
En nu weer graag ontopic.
Nog steeds geen mail gehad van kpn…
Pro max 256 nt.
Boyzonderman houd van stekkers!
Hier de 16e in de ochtend besteld maar nog geen 3e mailtje gehad. Wel de zwarte besteld. De NT is velen malen populairder helaas.Bzm schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 21:00:
[...]
Mijn duit in het zakje: heb nu voor de derde keer een; "Je toestel is gereserveerd" email ontvangen. Status blijft verder ongewijzigd op '1' staan. Bestelling was bevestigd op de 15e om 14:33 Het eerste 'reservering' mailtje die dag ontvangen, de tweede op 22e en vandaag de derde. Heb dus wel bericht ontvangen van kpn, maar vraag mij af of dat (opnieuw reserveren) nu wel zo gunstig isIk wacht nog wel even op het busje...
Pro max 256 nt.
Mijn partner heeft ook op 19 september rond 20h online besteld voor ophalen in de winkel, een Pro 256gb black titanium. Kregen zondag 24 september al bericht dat deze klaar lag, maandag opgehaald. Zelfde kleur als jouw, alleen stapje hoger met opslag.grandmasteryoda schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:44:
Ik heb op 19 september in de winkel mijn abbo verlengt, en de iphone 15 pro 128gb black titanium gekozen bij odido. Nu vraag ik mij toch wel af hoe lang zo iets kan duren. Inmiddels 2 weken verder, laatst met ze gebelt en er werd bij mij aan de telefoon verteld dat odido als een van de eerste de iphones binnen horen te krijgen van apple. Ik zie allemaal mensen die hem later hebben besteld maar hem eerder binnen krijgen. Is dit niet raar? Helaas ben ik niet zo geduldig. Ik wil namelijk ook mijn oude telefoon verkopen. Duurt een beetje lang dit.
Zelf wacht ik nog op mijn pro max 256gb natural titanium.
Heb hier het derde mailtje ook nog niet ontvangen, maar blauw is ook niet perse de populairste kleurRyatzu schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 21:02:
[...]
Hier de 16e in de ochtend besteld maar nog geen 3e mailtje gehad. Wel de zwarte besteld. De NT is velen malen populairder helaas.
Hier ochtend van de 16e en nog geen '3e' bericht. Dit gaat echt super lang durenBzm schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 21:00:
[...]
Mijn duit in het zakje: heb nu voor de derde keer een; "Je toestel is gereserveerd" email ontvangen. Status blijft verder ongewijzigd op '1' staan. Bestelling was bevestigd op de 15e om 14:33 Het eerste 'reservering' mailtje die dag ontvangen, de tweede op 22e en vandaag de derde. Heb dus wel bericht ontvangen van kpn, maar vraag mij af of dat (opnieuw reserveren) nu wel zo gunstig isIk wacht nog wel even op het busje...
Pro max 256 nt.
Ik ga denk ik morgen Dustin na werk eventjes bellen. Ben gelukkig wat eerder klaar maandag dus nog tijd om te bellen!Reem0nN schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:47:
Ga elkaar even lekker privé berichten s.v.p.
Net weer een heel spannend emailtje gekregen van KPN, precies dezelfde die ik vorige week vrijdag ook kreeg.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IXLjHd757s1MOaxORR8ehwe7.jpg?f=user_large)
Ik heb ze vrijdag eind middag alsnog even een mail gestuurd, want vond het nogal amateuristisch van Kees dat ie zomaar iets toe had gezegd wat totaal niet klopte.Fmavili schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 22:38:
[...]
Ik ga denk ik morgen Dustin na werk eventjes bellen. Ben gelukkig wat eerder klaar maandag dus nog tijd om te bellen!
Maar goed, ik hoop dat Amazon ergens 1 deze dagen mijn order gaat verzenden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.