Terugsturen natuurlijk nieuw is nieuw!SLeka schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:40:
Krijg net me pakketje van mediamarkt binnen,
Blijkt deze iphone al geopend en opgestart te zijn..
Wat denken jullie hiervan? Ben hier niet zon fan van..
Houden of terug sturen
[Afbeelding]
Rond 19:00 nog met Coolblue gesproken aan de telefoon. Bijna elke dag gebeld en elke dag een ander antwoord gekregen. Wat je aangeeft was ook een van de antwoorden. Vandaag was de update; We verwachten volgende week een grote levering, dan is bijna iedereen wel aan de beurt. > Aldus Coolblue.rubenhem schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:55:
Voor alle mensen wiens iPhone 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium order gedelayed is door Coolblue. En die het dus de 22e zouden krijgen maar dus niet geleverd kon worden. Ik had afgelopen week contact met Coolblue via Twitter. Zij zeiden mij dit.
[...]
Dus ik verwacht ergens deze week de levering of, onze grote vriend 'Mathijs van Coolblue' moet een foutje maken en denken dat op moment van schrijven het al oktober was. Ik hoop dat niet. Neem aan dit dit voor meerdere mensen zal gelden!
Vanmorgen werd er een behoorlijke hoeveelheid uitgeladen bij de Apple Store in Amsterdam0c2 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:44:
Hoop op een wat ruimere lading morgen bij Apple. Gezien dat de voorgaande weken op dinsdag ook het geval was.
Weet je toevallig of dit voor kpn ook geld? Ik heb toen ik hem besteld heb zag ik staan 4-5 weken dat was vorige week donderdag.. had misschien beter de telefoon nog niet kunnen betalen en hem gewoon via de MM bestellen via abbo….Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 20:39:
[...]
Inderdaad vervelend dat Odido niet even de moeite heeft genomen de op dat moment bestelde iPhones ons even van levertijd indicatie te voorzien via een e-mail. Goed ik heb hier nog screenshots van levertijden van 22 september/ launch day moet je even je toestel/ kleur / GB ertussenuit zoeken: Verwijderd in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5"
Als je met in zoekbalk Odido hierboven door dit topic heen bladert kom je ook nog aantal recentere screenshots tegen van de levertijden pagina: https://community.odido.n...-15-pro-15-pro-max-354495
thurantjee#2531 GoT clan member
Verwijderd
Heeft KPN toevallig ook zo’n pagina online staan? Zo ja als je linkje hebt zou ik even waybackmachine proberen die geeft vaak wel bewaarde snapshots terug van wat de pagina eerder weergaf afgelopen periodethuran schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 23:19:
[...]
Weet je toevallig of dit voor kpn ook geld? Ik heb toen ik hem besteld heb zag ik staan 4-5 weken dat was vorige week donderdag.. had misschien beter de telefoon nog niet kunnen betalen en hem gewoon via de MM bestellen via abbo….
iPhone 5 Pro Max 512GB Wit & Blauw & iPhone 5 Pro 256GB Blauw zijn op voorraad bij Apple Amsterdam
Één iPhone 15 pro 256GB zwart vandaag nog op te halen bij de Apple Store in A’dam.
Hopelijk dat Vodafone ook vandaag geleverd krijgt, en dat we hier wat verzendbevestigingen gaan zien.
Direct wanneer je de telefoon besteld wordt aangegeven wat de levertijd is op het moment van bestellen. https://www.kpn.com/shop/...x-5g/black-titanium-256gbVerwijderd schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 00:10:
[...]
Heeft KPN toevallig ook zo’n pagina online staan? Zo ja als je linkje hebt zou ik even waybackmachine proberen die geeft vaak wel bewaarde snapshots terug van wat de pagina eerder weergaf afgelopen periode
/f/image/zHNhb7UhTi64XIvA2bspzHxD.png?f=fotoalbum_large)
Levertijd van 6 tot 7 weken wordt bijv nu aangegeven voor de PM 256GB zwart.
Dat geldt dan alleen wel voor nieuwe bestellingen..haagsepracht schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 07:36:
[...]
Direct wanneer je de telefoon besteld wordt aangegeven wat de levertijd is op het moment van bestellen. https://www.kpn.com/shop/...x-5g/black-titanium-256gb
[Afbeelding]
Levertijd van 6 tot 7 weken wordt bijv nu aangegeven voor de PM 256GB zwart.
Hoop het ook maar ik reken er al niet, VF medewerker aan de telefoon zei al dat mensen die de 15e een PM 256NT hebben besteld al rekening moeten houden met 2 a 3 weken levertijd vanaf de laatste update (26 september) dat betekent in mijn geval ergens tussen 10-17 oktober op zijn vroegst en zelfs daar twijfel ik aan. Ik heb het gevoel dat Vodafone behoorlijk achter het net vist bij Apple vergeleken met de andere providers.Limitted schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 07:08:
Hopelijk dat Vodafone ook vandaag geleverd krijgt, en dat we hier wat verzendbevestigingen gaan zien.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
hoe weet je dit wat er op voorraad is bij de apple stores?neonite schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 00:12:
iPhone 5 Pro Max 512GB Wit & Blauw & iPhone 5 Pro 256GB Blauw zijn op voorraad bij Apple Amsterdam
Goed de pagina in de gaten houden voor ophalen in de winkel, of hij/zij gebruikt een notificatie die aangeeft wanneer er waar voorraad is.kokorico schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:55:
[...]
hoe weet je dit wat er op voorraad is bij de apple stores?
Wilde het net gaan plaatsenSelmer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:01:
15PM 256 zwart en blauw bij mediamarkt op voorraad
Heb voor de zekerheid een blauwe besteld voor het geval ik straks m’n naturel weer niet binnen krijg of toch de kleur niet mooi vind.
Zwart heb ik zowat elk jaar gehad dus een afwisseling dit jaar.
Net de zwarte besteld. Morgen ophalen.Selmer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:01:
Ik heb eigenlijk in dit topic geen enkel persoon gehoord dat er wat geleverd is of verzonden bij VF.aleitalia schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:28:
[...]
Hoop het ook maar ik reken er al niet, VF medewerker aan de telefoon zei al dat mensen die de 15e een PM 256NT hebben besteld al rekening moeten houden met 2 a 3 weken levertijd vanaf de laatste update (26 september) dat betekent in mijn geval ergens tussen 10-17 oktober op zijn vroegst en zelfs daar twijfel ik aan. Ik heb het gevoel dat Vodafone behoorlijk achter het net vist bij Apple vergeleken met de andere providers.
Thanks! Eindelijk een zwarte PM kunnen bestellen woohooSelmer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:01:
Ik ben al sinds mijn pre order aan het wachten op mijn mobiel van coolblue de 15 PM 256GB Blauw. Hebben meerdere mensen hier last van?
Elke week wordt mij beloofd dat de telefoon die week bezorgd wordt….
"Elke week" is wel erg overdreven. Er is nog niet eens 2 weken over de releasetijd heen gegaan. Dat ze in de week van 22 tot 29 september zeiden dat ze hem zouden leveren en hij kwam niet, kan gebeuren. Deze week is echter nog niet voorbij.Joeytje schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:14:
Ik ben al sinds mijn pre order aan het wachten op mijn mobiel van coolblue de 15 PM 256GB Blauw. Hebben meerdere mensen hier last van?
Rond 21 of 22 september merkte ik dat er best wel wat mensen hier waren die melding hadden gekregen van verzending. Na die datum heb ik echter niets meer gehoord. Vorige week was er een tweede verzending, maar ik heb niemand gehoord die zei dat ze daartussen zaten. Dit verbaast me ook, omdat de provider beweert dat ze twee keer per week leveren, (op dinsdag en donderdag). Natuurlijk is niet iedereen die besteld heeft hier actief op Tweakers, dus daarom hoop ik dat er deze week wel iemand is die een bevestiging van verzending ontvangt, dat geeft de burger toch weer een beetje moedOpzouten schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:12:
[...]
Ik heb eigenlijk in dit topic geen enkel persoon gehoord dat er wat geleverd is of verzonden bij VF.
Gekocht kan hem als het goed is morgen ophalen, dan komt er 1tje vrij in de apple wachtrij. die annuleer ik.Selmer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:01:
Dank, besteld! Nu hopen dat het een nieuwe is..Selmer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:01:
[ Voor 8% gewijzigd door neonite op 03-10-2023 09:22 ]
Ze lijken toch wel 'aardig wat' binnen gekregen te hebben bij de Mediamarkt. Nog steeds verkrijgbaar en ik neem aan dat er nu ook niet Tweakers de iPhone 15 PM kopen.Selmer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:01:
Pura Vida
Nu ben ik nog opzoek naar een witte iPhone 15 pro 256GB, dus ik hou mezelf aanbevolen voor tips.
Van de zwarte staat erbij dat hij bijna uitverkocht is maar van de blauwe zijn er dus genoeg beschikbaar.Maverick2001 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:27:
[...]
Ze lijken toch wel 'aardig wat' binnen gekregen te hebben bij de Mediamarkt. Nog steeds verkrijgbaar en ik neem aan dat er nu ook niet Tweakers de iPhone 15 PM kopen.
Nu eerst maar eens de ophaal bevestiging krijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door the boiler op 03-10-2023 09:38 ]
Beschikbaar vandaag in Haarlem 👌haagsepracht schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:28:
Nu ben ik nog opzoek naar een witte iPhone 15 pro 256GB, dus ik hou mezelf aanbevolen voor tips.
Thanks, alleen was ik te laat
Mediamarkt lukt mij niet met Klarna terwijl een hoger bedrag met Dustin wel lukte
Om later te betalen of in 3 delen te betalen met Klarna? Dacht namelijk altijd dat MM geen 3 delen betalen ondersteunde met Klarna.lorenzopot schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:54:
Mediamarkt lukt mij niet met Klarna terwijl een hoger bedrag met Dustin wel lukte
Achteraf betalen. Lukte laatst met Dustin wel, nu wordt het afgewezen terwijl ik in de tussentijd geen extra rekeningen heb gekregen ofso. Misschien dat Dustin dus nu mijn kans heeft verpestRicco02 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:59:
[...]
Om later te betalen of in 3 delen te betalen met Klarna? Dacht namelijk altijd dat MM geen 3 delen betalen ondersteunde met Klarna.
Ik denk eerder Klarna. Zit daar niet gewoon simpelweg een timeout op om te voorkomen dat mensen mar kopen, kopen, kopen achter elkaar?lorenzopot schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:01:
[...]
Achteraf betalen. Lukte laatst met Dustin wel, nu wordt het afgewezen terwijl ik in de tussentijd geen extra rekeningen heb gekregen ofso. Misschien dat Dustin dus nu mijn kans heeft verpest
Yes, dat bedoelde ik. Dus dat door mijn aankoop bij Dustin laatst, deze nu wordt afgewezenRicco02 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:05:
[...]
Ik denk eerder Klarna. Zit daar niet gewoon simpelweg een timeout op om te voorkomen dat mensen mar kopen, kopen, kopen achter elkaar?
Achja, dat wordt dan toch helaas (waarschijnlijk tot eind november) wachten op Amac die nog niks heeft gecommuniceerd…
[ Voor 15% gewijzigd door lorenzopot op 03-10-2023 10:08 ]
Iphone 15 pro max 256GB Blue nu online beschikbaar bij Orange België
https://eshop.orange.be/n...m/apple-iphone-15-pro-max
https://eshop.orange.be/n...m/apple-iphone-15-pro-max
[ Voor 1% gewijzigd door kokorico op 03-10-2023 10:09 . Reden: kleur toegevoegd ]
Wordt nu toch echt tijd dat KPN begint te leveren. Bedoel ze kunnen potentiële klanten toch niet zo lang in het donker houden.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Als je niets hebt kun je ook niets leveren toch?Xtr3me4me schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:09:
Wordt nu toch echt tijd dat KPN begint te leveren. Bedoel ze kunnen potentiële klanten toch niet zo lang in het donker houden.
Moeten ze harder bij Apple aan de bel trekken. KPN is geen kleine firma, neem aan dat ze wel ergens aan touwtjes kunnen trekken.schumi1986 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:11:
[...]
Als je niets hebt kun je ook niets leveren toch?
Anders vraag je toch of KPN een paar iPhones inkoopt bij de Mediamarkt.Xtr3me4me schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:09:
Nee. Voor ons is KPN een grote firma. Voor Apple is het gewoon een reseller. Voor Apple is KPN net zo belangrijk als Dustin, Mediamarkt, Vodafine, Odido etc.Xtr3me4me schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:12:
[...]
Moeten ze harder bij Apple aan de bel trekken. KPN is geen kleine firma, neem aan dat ze wel ergens aan touwtjes kunnen trekken.
Apple verkoopt internationaal. KPN is gewoon kleine speler als je aan de hele wereld verkoopt. En ze zullen echt wel prioriteit geven aan hun eigen voorraad. En die is ook internationaal.
Zou me niks verbazen dat ze dat ook doen achter gesloten deurenReem0nN schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:13:
[...]
Anders vraag je toch of KPN een paar iPhones inkoopt bij de Mediamarkt.
Denk je nou echt dat KPN er niet alles aan doet om zoveel mogelijk IPhones te ontvangen?Xtr3me4me schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:12:
[...]
Moeten ze harder bij Apple aan de bel trekken. KPN is geen kleine firma, neem aan dat ze wel ergens aan touwtjes kunnen trekken.
En niet alle klanten zijn zo ongeduldig als sommige hier in dit topic
Tweakers is niet de enige forum eh waarop mensen klagen over dit onderwerp.schumi1986 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:16:
[...]
Denk je nou echt dat KPN er niet alles aan doet om zoveel mogelijk IPhones te ontvangen?
En niet alle klanten zijn zo ongeduldig als sommige hier in dit topic
Ik heb zojuist nog een zwarte besteld. Ik ben benieuwd...the boiler schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:35:
[...]
Van de zwarte staat erbij dat hij bijna uitverkocht is maar van de blauwe zijn er dus genoeg beschikbaar.
Nu eerst maar eens de ophaal bevestiging krijgen.
Snap wel dat KPN dan juist niets gaat beloven als ze niks weten. Anders krijgen ze nog meer gezeur aan hun kop als ze het fout hebben en mensen nu al zo ongeduldig doen. Ik ben zelf KPN klant, ik wacht zelf nog op mijn iPhone. Maar ik heb ook begrip voor ze. Als ze gewoon fysiek niets hebben hoe kunnen ze dan leveren? Als ze al hun best doen, wat kunnen ze dan nog meer doen?Xtr3me4me schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:17:
[...]
Tweakers is niet de enige forum eh waarop mensen klagen over dit onderwerp.
Denk je nou echt dat KPN daadwerkelijk helemaal niets aan het doen is en dan riskeert om klanten te verliezen over een telefoon?
Lijkt net alsof je denkt dat de CEO van KPN persoonlijk contact heeft met de CEO van Apple. Dat is niet het geval. Het maakt Apple niets uit of KPN kan leveren of niet zolang ze eerst hun eigen voorraad maar op orde hebben. Dat zie je al gebeuren doordat Apple veel vaker voorraad heeft om te leveren op dit moment.
Apple weet toch wel dat KPN er gewoon bij de volgende release er weer bij staat met hun handjes open voor nieuwe iPhones. Apple hoeft zich dan echt geen zorgen te maken dat KPN nu zegt "jullie leveren niets dus wij doen geen zaken meer met jullie"
[ Voor 10% gewijzigd door Ricco02 op 03-10-2023 10:22 ]
Nee, zo interpreteer jij het niet ik. KPN kan net als Vodafone ook een lijst opbouwen met verwachte levertijden.Ricco02 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:20:
[...]
Snap wel dat KPN dan juist niets gaat beloven als ze niks weten. Anders krijgen ze nog meer gezeur aan hun kop als ze het fout hebben en mensen nu al zo ongeduldig doen. Ik ben zelf KPN klant, ik wacht zelf nog op mijn iPhone. Maar ik heb ook begrip voor ze. Als ze gewoon fysiek niets hebben hoe kunnen ze dan leveren? Als ze al hun best doen, wat kunnen ze dan nog meer doen?
Denk je nou echt dat KPN daadwerkelijk helemaal niets aan het doen is en dan riskeert om klanten te verliezen over een telefoon?
Lijkt net alsof je denkt dat de CEO van KPN persoonlijk contact heeft met de CEO van Apple. Dat is niet het geval. Het maakt Apple niets uit of KPN kan leveren of niet zolang ze eerst hun eigen voorraad maar op orde hebben. Dat zie je al gebeuren doordat Apple veel vaker voorraad heeft om te leveren op dit moment.
Immers als Vodafone het kan, waarom KPN niet.
De reden waarom waarschijnlijk Vodafone het wel kan is omdat Vodafone speculeert over levertijden. Ik denk dat heel veel bestellingen buiten de boot vallen van Vodafone als het gaat om die lijst met levertijden. Maar dat moet nog maar blijken.Xtr3me4me schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:24:
[...]
Nee, zo interpreteer jij het niet ik. KPN kan net als Vodafone ook een lijst opbouwen met verwachte levertijden.
Immers als Vodafone het kan, waarom KPN niet.
Ik denk dat KPN dat niet wilt riskeren, die wilt geen potentieel foute beloftes maken tegenover hun klanten en dat vind ik zeker wel een betere oplossing.
Beter geen levertijden geven als je het niet 100% zeker weet, en als KPN en veel andere resellers het niet zeker weten dan is die lijst van Vodafone ook niet zeker. Maar je doet alsof Vodafone het wel zou weten? Die hebben geen idee. Die zetten de lijst op zodat klanten hun bestelling niet annuleren en die lijst is waarschijnlijk gebaseerd op veel speculaties en potentiële levertijden.
Wil jij geleid worden door een potentieel verkeerde levertijden lijst? Het is meer een indicatie. Dit kan erg uiteenlopen. En dat wilt KPN gewoon niet. Logisch.
Daarnaast zal wel of geen levertijden lijst van KPN geen effect hebben op wanneer jouw iPhone er aan komt.
Vodafone is internationaal best een grote speler maar die krijgt nog minder dan KPN en Odido bij elkaar geloof ik. Werkelijk niemand met Vodafone heeft volgens mij nog een bestelling binnengekregen (buiten de reguliere 15 serie).Ricco02 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:15:
[...]
Nee. Voor ons is KPN een grote firma. Voor Apple is het gewoon een reseller. Voor Apple is KPN net zo belangrijk als Dustin, Mediamarkt, Vodafine, Odido etc.
Apple verkoopt internationaal. KPN is gewoon kleine speler als je aan de hele wereld verkoopt. En ze zullen echt wel prioriteit geven aan hun eigen voorraad. En die is ook internationaal.
iPhone 15 Pro Blue 512GB 1x voorraad: https://www.amazon.nl/App...w_ci_mcx_mr_hp_atf_m&th=1
Update: MM PM 256GB zowel blauw en zwart uitverkocht behalve de blauwe 512GB https://www.mediamarkt.nl...auw-titanium-1791445.html
Update: MM PM 256GB zowel blauw en zwart uitverkocht behalve de blauwe 512GB https://www.mediamarkt.nl...auw-titanium-1791445.html
[ Voor 18% gewijzigd door Reem0nN op 03-10-2023 10:33 ]
Heh. Als Vodafone voor Apple een grote speler zou zijn dan zouden ze wel wat meer erkenning krijgen. Ik zeg niet dat Apple geen idee heeft wie KPN en Vodafone zijn. Maar het kan Apple echt niet minder boeien of Vodafone en KPN wel kunnen leveren. Zoals ik al eerder zei zullen Vodafone en KPN toch wel de handjes volgend jaar weer ophouden bij Apple. Hoe slecht de ervaring van leveren van voorraad ook is. Er is geen druk bij Apple om ook veel te leveren aan resellers.aleitalia schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:30:
[...]
Vodafone is internationaal best een grote speler maar die krijgt nog minder dan KPN en Odido bij elkaar geloof ik. Werkelijk niemand met Vodafone heeft volgens mij nog een bestelling binnengekregen (buiten de reguliere 15 serie).
Apple wilt liever eerst hun eigen voorraad op peil hebben.
Waarom delen jullie iets van de Mediamarkt? Zie een paar reacties boven die van jou. En kijk ook eens naar de ervaringen van vorig jaar.Reem0nN schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:32:
iPhone 15 Pro Blue 512GB 1x voorraad: https://www.amazon.nl/App...w_ci_mcx_mr_hp_atf_m&th=1
Is op eigen risicoturkeyhakan schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:37:
[...]
Waarom delen jullie iets van de Mediamarkt? Zie een paar reacties boven die van jou. En kijk ook eens naar de ervaringen van vorig jaar.
iPhone 15 Pro 256GB Wit & Zwart op voorraad @ Apple Den Haag
[ Voor 15% gewijzigd door neonite op 03-10-2023 10:45 ]
liever iets dan niets toch?turkeyhakan schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:37:
[...]
Waarom delen jullie iets van de Mediamarkt? Zie een paar reacties boven die van jou. En kijk ook eens naar de ervaringen van vorig jaar.
Liever niets dan iets bij de Mediamarkt, toch?
Wat een onzin, je kan er gewoon kopen en daarna Applecare nemen en je hebt daarna niks meer met de Mm te maken.turkeyhakan schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:47:
[...]
Retourneren kan altijd binnen 14 dagen.
Echt 90% van wat ik over de Mediamarkt heb gezien is positief hoorturkeyhakan schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:47:
[...]
Het is juist heel attent om in het topic een voorraad te melden. De bezoekers van het topic kunnen zelf kiezen of ze wel of niet iets willen aanschaffen bij de MediaMarkt. Het is niet mijn favoriete winkel, maar durf het wel aan bij hun.lorenzopot schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:50:
[...]
Echt 90% van wat ik over de Mediamarkt heb gezien en positief hoor
Pura Vida
Ik heb gekozen voor ophalen en ik heb eigenlijk nog nooit een slechte ervaring gehad bij de Mediamarkt met kopen, retourneren en service.
Exact!Maverick2001 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:52:
[...]
Het is juist heel attent om in het topic een voorraad te melden. De bezoekers van het topic kunnen zelf kiezen of ze wel of niet iets willen aanschaffen bij de MediaMarkt. Het is niet mijn favoriete winkel, maar durf het wel aan bij hun.
Jups! Ik durf het ook wel aan. Morgen ophalen. Ben benieuwd.Maverick2001 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:52:
[...]
Het is juist heel attent om in het topic een voorraad te melden. De bezoekers van het topic kunnen zelf kiezen of ze wel of niet iets willen aanschaffen bij de MediaMarkt. Het is niet mijn favoriete winkel, maar durf het wel aan bij hun.
Kopen kan prima ik accepteer alleen een gesealde iphone, Garantie laat ik wel via apple lopen.turkeyhakan schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:47:
[...]
Afgelopen nacht kwam er wat online in Amsterdam0c2 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:15:
Heeft A'dam al voorraad gehad vandaag? Of moet die nog komen?
Idem dito hier! Wel vervelend voor iedereen die minder prettige ervaringen heeft gehad.qwasd schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:54:
Ik heb gekozen voor ophalen en ik heb eigenlijk nog nooit een slechte ervaring gehad bij de Mediamarkt met kopen, retourneren en service.
Morgen lekker ophalen 🤩
Iets na middernacht kwamen er een paar online.0c2 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:15:
Heeft A'dam al voorraad gehad vandaag? Of moet die nog komen?
15PM 512GB wit en blauw
15 P 256 blauw en zwart
Maar die zijn al lang en breed weg.
Hij is al vaker voorbij gekomen - maar als je een Mac hebt kun je InventoryWatch gebruiken om stock bij te houden in de Apple Store.
Grappig om te zien dat sommige mensen hier providers of leveranciers voor de bus gooien, terwijl het probleem toch echt ligt bij de Supply Chain van Apple die de vraag niet aan kan. Andere mogelijkheid is dat ze express deze schaarste creëren voor publiciteit zodat nog meer mensen het product willen kopen, who knows. In de psychologie noemen ze dat een scarcity bias, wat inhoudt dat mensen meer geld over hebben voor producten die als schaars worden beschouwd.
Ik acht de kans klein dat Apple deze tactiek gebruikt. Zeker als ik kijk naar veel productieproblemen en foute in al geleverde iPhone 15 Pro en Pro Max. Denk ik toch echt dat er een fout zit in fabricatie van de telefoons. Waardoor de delay gewoon uitvergroot is.VFZ schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:26:
Grappig om te zien dat sommige mensen hier providers of leveranciers voor de bus gooien, terwijl het probleem toch echt ligt bij de Supply Chain van Apple die de vraag niet aan kan. Andere mogelijkheid is dat ze express deze schaarste creëren voor publiciteit zodat nog meer mensen het product willen kopen, who knows. In de psychologie noemen ze dat een scarcity bias, wat inhoudt dat mensen meer geld over hebben voor producten die als schaars worden beschouwd.
Ik denk niet dat Apple dit expres doet, ik zie Apple dat niet zo snel doen aangezien hun verkoop top is zonder deze tactiek. Ik denk dat met zo'n tactiek Apple juist een bedrijf is die minder verkoop zal hebben daardoor (Er zijn genoeg mensen die nu denken, laat maar zitten, ik blijf lekker bij mijn 13 Pro).
Spot on. Apple is een van de besten ter wereld in het bedrijven van marketing, dus ik ga er ook vanuit dat deze schaarste inderdaad een truc is.VFZ schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:26:
Krijg je van mediamarkt status updates? In de mail staat alleen maar dat je bericht krijgt als het klaarstaat voor pickup.
Net de Pro Max 256GB Natural Titanium opeens wel bij Mediamarkt met Klarna kunnen bestellen! Ben benieuwd of het geleverd gaat worden.
Hier dezeflde, Pro Max 256GB Natural Titanium, besteld voor morgen ophalen bij MM...
ben benieuwd!
ben benieuwd!
Hier ook de 256GB PM NT bij MM besteld. Morgen afhalen in de winkel!
Ben benieuwd, dan wordt ie bij mobiel.nl geannuleerd en schuift hopelijk een andere tweaker een plekje naar voren daar
Ben benieuwd, dan wordt ie bij mobiel.nl geannuleerd en schuift hopelijk een andere tweaker een plekje naar voren daar
Er zijn nu wel verdacht veel mensen die dezelfde iPhone daar hebben gekocht dus we’ll see
PM 256 GB naturel titanium besteld bij de MediaMarkt. Zou morgen bezorgd worden… heel benieuwd! En nu contact opnemen met Vodafone om te kijken of ik ‘m nog kan annuleren.
Edit: misschien wel even wachten tot ik een verzendbevestiging heb. Haha.
Edit: misschien wel even wachten tot ik een verzendbevestiging heb. Haha.
[ Voor 18% gewijzigd door Micheeels op 03-10-2023 12:31 ]
Dan heeft MM wel veel voorraad. Vrees dat mensen teleurgesteld gaan worden.
https://www.mediamarkt.nl...rel-titanium-1791440.html
Online op voorraad
Voor 23:59 besteld, morgen in huis
https://www.mediamarkt.nl...rel-titanium-1791440.html
Online op voorraad
Voor 23:59 besteld, morgen in huis
[ Voor 13% gewijzigd door Imperium op 03-10-2023 12:27 ]
Zijn ook alle kleuren voor de Pro Max (niet de Pro), dus ze hebben inderdaad of net veel voorraad binnen, of het is foute boel
Net ook de pro 256GB wit kunnen bestellen bij Apple. Morgen ophalen. Nice! Hopelijk morgen helemaal voorzien.
Ik hoop gewoon dat dit een indicatie is dat de voorraden nu worden aangevuld (bij dus zowel Apple zelf als Mediamarkt).
nou vodafone heeft hun levertijd geupdate. NT Pro max 256 GB is nu 4-6 weken levertijd ipv 1-3 weken
Ja, maar dat kan soms wel vrij laat op de dag zijn. Ik had mijn iPhone besteld in de ochtend tegen 12u en kreeg rond 10 uur 's-avonds een bericht dat de bestelling het magazijn verlaten had. Maar dat was dus voor een bestelling die verzonden werd, ik weet niet of het bij ophalen anders werkt.Unjooly schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:59:
Krijg je van mediamarkt status updates? In de mail staat alleen maar dat je bericht krijgt als het klaarstaat voor pickup.
Lieve mensen, we weten dat het eigenlijk niet mogelijk is dat MM opeens zóveel voorraad heeft. Mochten we vanavond een mail krijgen dat er toch geen voorraad is, zullen we dan afspreken dat we niet héél erg gaan huilen?
Vodafone heeft de levertijd bijgewerkt. Pro Max 256 GB naturel titanium nu naar 4-6 weken voor bestelling op de 15e.
Ze zullen er precies 0 hebben binnen gekregen dan denk ik... En aangezien volgens de meerderheid van de Vodafone medewerkers de levertermijn geldt vanaf de update datum; betekent dat dat men de iphone kan verwachten tussen 1 en 15 november ongeveer🤣Micheeels schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:01:
Vodafone heeft de levertijd bijgewerkt. Pro Max 256 GB naturel titanium nu naar 4-6 weken voor bestelling op de 15e.
Ik acht die kans niet zo klein, de redenen die jij benoemt zijn de reasons to believe. Als marketingbedrijf wil je die schaarste creëren maar wil je dat natuurlijk niet toegeven. Vandaar dat je andere redenen gaat toeschrijven aan waarom er vertraging is ontstaan. Als ik kijk naar het patroon van de afgelopen jaren lijkt het me heel moeilijk om dit iedere keer aan productieproblemen toe te schrijven. Als Apple geen schaarste wilde creëren waren ze anders wel dichter op de productie en de rest van de Supply Chain gaan zitten zodat dusdanige problemen niet voor zouden komen. Ik kan me niet voorstellen dat Apple niet deze mogelijkheid heeft en een bedrijf als Samsung wel. Bovendien is het ieder jaar vooral bij de pro modellen, en dat is precies de doelgroep waar die schaarste beter werkt.Ricco02 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:37:
[...]
Ik acht de kans klein dat Apple deze tactiek gebruikt. Zeker als ik kijk naar veel productieproblemen en foute in al geleverde iPhone 15 Pro en Pro Max. Denk ik toch echt dat er een fout zit in fabricatie van de telefoons. Waardoor de delay gewoon uitvergroot is.
Ik denk niet dat Apple dit expres doet, ik zie Apple dat niet zo snel doen aangezien hun verkoop top is zonder deze tactiek. Ik denk dat met zo'n tactiek Apple juist een bedrijf is die minder verkoop zal hebben daardoor (Er zijn genoeg mensen die nu denken, laat maar zitten, ik blijf lekker bij mijn 13 Pro).
Zojuist mijn Pro Max 256GB NT geannuleerd bij VF. Vind de radiostilte daar zwaar irritant en mijn 14 Pro werkt eigelijk nog wel meer dan prima! Vond het leuk om hem als 'een van de eerste' te hebben maar ik ga nu wel lekker wachten op de 16. Tot volgend jaar iedereen!
2018 Audi RS5 | iPhone 16 Pro Max 256GB | Apple Watch Ultra | iPad Pro 13.9 M4 | MacBook Air M4 | AirPods Pro 2 |
Hopelijk betekent het dat ik de volgende in de rij ben🤣RS3 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:15:
Zojuist mijn Pro Max 256GB NT geannuleerd bij VF. Vind de radiostilte daar zwaar irritant en mijn 14 Pro werkt eigelijk nog wel meer dan prima! Vond het leuk om hem als 'een van de eerste' te hebben maar ik ga nu wel lekker wachten op de 16. Tot volgend jaar iedereen!
Coolblue bevestiging , wordt morgen geleverd.
PM 256 GB Naturel
Besteld op launch day exact na 5 minuten.
PM 256 GB Naturel
Besteld op launch day exact na 5 minuten.
Mooi zo, lees dat er wel wat mensen titanium bij mm hebben besteld. Dan kan ik mijn black sws morgen wel ophalen 🤣🙃
Zolang je mijn black maar niet meeneemt vind ik het primaUnjooly schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:19:
Mooi zo, lees dat er wel wat mensen titanium bij mm hebben besteld. Dan kan ik mijn black sws morgen wel ophalen 🤣🙃
Nickname KasPlantje.
Zeker wel! Weet niet wat de uitkomst gaat zijn van de bestellingen. Maar wat dat ook gaat zijn: Ik vind het absurd en belachelijk van MediaMarkt. Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Ben erg boos en teleurgesteld.BobB schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:58:
Lieve mensen, we weten dat het eigenlijk niet mogelijk is dat MM opeens zóveel voorraad heeft. Mochten we vanavond een mail krijgen dat er toch geen voorraad is, zullen we dan afspreken dat we niet héél erg gaan huilen?
Ik geloof MM pas wanneer ik een T&T heb
Ik zag gisteren ineens dat er een Natural Titanium 256GB beschikbaar was bij MediaMarkt.
Stiekem had ik geen goede hoop maar ik kreeg net bevestiging dat hij af te halen was.
Bij afhaal blijkt dat ie gewoon keurig gesealed gebracht was, dus mijn ervaring met MM is vandaag top
Stiekem had ik geen goede hoop maar ik kreeg net bevestiging dat hij af te halen was.
Bij afhaal blijkt dat ie gewoon keurig gesealed gebracht was, dus mijn ervaring met MM is vandaag top
Er is hoop mensen!!Krullebol.nl schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:24:
Ik zag gisteren ineens dat er een Natural Titanium 256GB beschikbaar was bij MediaMarkt.
Vodafone: a huge joke
Zojuist een bestelling geplaatst bij Media Markt, 15PM 256GB blauw, morgen 14.00 uur ophalen. Nu Vodafone verlenging aan 't annuleren. Over op Odido binnenkort, tabee!
Zojuist een bestelling geplaatst bij Media Markt, 15PM 256GB blauw, morgen 14.00 uur ophalen. Nu Vodafone verlenging aan 't annuleren. Over op Odido binnenkort, tabee!
~ Kwaliteit staat boven alles!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
:strip_exif()/f/image/aBSAMcqXYIWDuDvUgQvmYINs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ji8Q3hKjkXgJbkzKPx6Whv3Q.jpg?f=fotoalbum_large)