Zo heb net eentje besteld bij MM. Hopelijk komt die ook want ik zit Dustin te bellen om mijn order te cancelen!
Amac geannuleerd, Mediamarkt besteld. Wordt morgen geleverd.
Ik denk dat sommige van jullie net iets teveel vertrouwen hebben in Mediamarkt…
Je zou toch zeggen dat de providers nou ook wel eens voorraad moeten gaan krijgen, als je ziet wat er bij MM gebeurt.

Ik zou nog even wachten met bestaande reserveringen annuleren. Kan nog zoveel misgaan. MM online kan een fout maken!
Vodafone; moet nog 4-6 weken wachten vanaf nu tot m’n pro max komt. Ergens halverwege november dus met geluk. Waarom koopt iedereen hier gewoon een iPhone 15 pro max zonder problemen en moet ik nu op de blaren zitten bij Vodafone?
Mediamarkt geeft nu wel een “bijna uitverkocht” aan, wellicht hebben ze dus toch zoveel voorraad
Zelf maar dan met mobiel.nl… zuchtOpzouten schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:40:
Vodafone; moet nog 4-6 weken wachten vanaf nu tot m’n pro max komt. Ergens halverwege november dus met geluk. Waarom koopt iedereen hier gewoon een iPhone 15 pro max zonder problemen en moet ik nu op de blaren zitten bij Vodafone?
Oeh ik heb exact zelfde order, nog niks gehoord. Ook 15 september besteld. Ben benieuwd of ik ook bevestigd ga worden vandaag.Baron de L schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:16:
Coolblue bevestiging , wordt morgen geleverd.
PM 256 GB Naturel
Besteld op launch day exact na 5 minuten.
Hij is nu uitverkocht bij de MediaMarkt, dus er lijkt toch iets van controle op de voorraad te zitten. De vraag is of de controle snel genoeg was
Vanochtend bij Mediamarkt gekeken niks leverbaar. Toen er hier een bericht kwam mijn 15 pro besteld in het zwart. Toen was alles leverbaar. Half uur geleden was de Titanium uitverkocht en nu is ook de witte uitverkocht. Dus het lijkt dat ze het online redelijk geregeld hebben.
Nickname KasPlantje.
Ik laat mijn order bij Amazon ieder geval staan, zie nu net dat er een pakbon staat en levering aanstaande donderdag voor de 15 PM 256GB Naturel, verleidelijk om bij de Mm te bestellen, maar vanochtend daar al de Blauwe meegepakt.
Ik vermoed dat er achter de schermen bij KPN toch ook wel wat gebeurt. Lijkt mij niet dat ze wekenlang geen voorraad gaan krijgen, terwijl andere retailers dat wel krijgen.
Ik denk eigenlijk dat providers een ander soort reseller zijn bij Apple. En het lijkt er dus op dat de volgorde zo werkt:2TheMaxx schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:44:
Ik vermoed dat er achter de schermen bij KPN toch ook wel wat gebeurt. Lijkt mij niet dat ze wekenlang geen voorraad gaan krijgen, terwijl andere retailers dat wel krijgen.
Apple voorraad -> Retailers -> Providers
Ze zetten dus kennelijk providers op de laatste plek als het gaat om aanvullen. Zo ziet het er tot nu toe in iedergeval uit. Er is dus best kans dat veel providers weinig tot geen voorraad hebben gekregen en de aankomende weken zullen krijgen.
Op donderdag 21 september stonden ze rond een uur of 14 op voorraad. Ik bestelde de 15 pro 512gb naturel, de volgende dag, op de release dag werd het netjes geleverd. Paar minuten later was hij uitverkocht. Gaat prima bij MM.lorenzopot schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:39:
Ik denk dat sommige van jullie net iets teveel vertrouwen hebben in Mediamarkt…
Ik vermoed dat Vodafone helemaal niks binnen heeft gekregen zelfs....
Verschil is dat nu alle kleuren voor meer dan anderhalf uur er op stondenCitroentaart schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:50:
[...]
Op donderdag 21 september stonden ze rond een uur of 14 op voorraad. Ik bestelde de 15 pro 512gb naturel, de volgende dag, op de release dag werd het netjes geleverd. Paar minuten later was hij uitverkocht. Gaat prima bij MM.
Maaaaar we zullen zien! Ik hoop het ook uiteraard
[ Voor 5% gewijzigd door lorenzopot op 03-10-2023 13:52 ]
Zelfde probleem bij mij, hoop ook vandaag iets te horen.rubenhem schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:42:
[...]
Oeh ik heb exact zelfde order, nog niks gehoord. Ook 15 september besteld. Ben benieuwd of ik ook bevestigd ga worden vandaag.
Voor de mensen met interesse, de Pro (niet max) heeft nu ook voorraad bij MM!
Toen stonden ze er denk ook langer dan een paar minuten. Ik zag ze al even staan maar twijfelde met bestellen. Toen ik hem had besteld was die wel snel uitverkocht.lorenzopot schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:52:
[...]
Verschil is dat nu alle kleuren voor meer dan anderhalf uur er op stonden
Maaaaar we zullen zien! Ik hoop het ook uiteraard
Heb de blauwe PM 268 ook net besteld bij de MM. Had eerst de zwarte in het winkelwagentje, maar die mocht opeens meer. Die was dus blijkbaar uitverkocht tijdens het proces. Ben erg benieuwd of ik de blauwe binnen krijg morgen
Gepassioneerd Landschapsfotograaf
Thanks, net een zwarte Pro Max 256GB opgehaald in AmsterdamRowinio schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:31:
En er zijn weer wat Pro en Pro Max modellen op voorraad!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En alle voorraad bij de Mediamarkt is op..
Nou Dustin netjes eventjes gemaild. Kort erna mailtje gekregen en het is geannuleerd. Ik krijg binnen enkele werkdagen mijn geld terug. Toch snel gereageerd! Ik ben erg benieuwd met MM. Het was 40 min na mijn bestelling pas uitverkocht dus als het goed is krijg ik mijn mooie PM 256gb Natural morgen binnen yippie!Fmavili schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:34:
Zo heb net eentje besteld bij MM. Hopelijk komt die ook want ik zit Dustin te bellen om mijn order te cancelen!
Bij Odido is het wat dat betreft geen spat beter hoorRobbie004 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:32:
Vodafone: a huge joke
Zojuist een bestelling geplaatst bij Media Markt, 15PM 256GB blauw, morgen 14.00 uur ophalen. Nu Vodafone verlenging aan 't annuleren. Over op Odido binnenkort, tabee!
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
Dank! Net een blauwe Pro 128GB besteld.lorenzopot schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:56:
Voor de mensen met interesse, de Pro (niet max) heeft nu ook voorraad bij MM!
Ik heb ook nog een blauwe en een naturel titanium Pro 128GB in de wachtrij zitten bij Belsimpel.
Die blauwe annuleer ik zodra ik de Mediamarkt blauwe daadwerkelijk ontvangen heb.
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Ik word gek van Vodafone geen enkele communicatie verder.
Waarom staat er dan 15 september bij?
Dat staat er niet meer bij. besteld t/m 3 oktober is het nu.
Dat staat er niet meer bij. besteld t/m 3 oktober is het nu.
[ Voor 48% gewijzigd door medu80 op 03-10-2023 14:55 ]
Echt heel slecht dit... Vanmorgen levertijd 2-3 weken, nu 4 - 6 weken. Hoe dan?aleitalia schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:46:
[Afbeelding]
Levertijden op website Vodafone is levertijd vanaf vandaag, net bericht in VF forum

Kan natuurlijk kloppen, maar ik ben hier sceptisch over. Ik denk niet dat ze bij Vodafone weten hoeveel ze wanneer binnen krijgen en ze dus maar een beetje gokken. Ze krijgen verschillende hoeveelheden voorraad binnen van verschillende hoeveelheden per model en storage grootte. En misschien zelfs verschillende modellen op verschillende data binnen.aleitalia schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:46:
[Afbeelding]
Levertijden op website Vodafone is levertijd vanaf vandaag, net bericht in VF forum
Ik zou dus niet teveel leunen op wat ze in de klantenservice zeggen en op het forum zeggen. Alle andere verkoop partijen weten namelijk ook niets van Apple wat het wel duidelijk maakt dat Apple niets van zich laat horen over voorraad leveren.
De kans dat je dus voor 3 oktober hebt besteld en alsnog hem pas over 4 weken krijgt is er net zo goed nog.
Ik zie inderdaad dat ze dat hebben aangepast op de website. Mijn bestelde telefoon staat dan nu op "leverbaar". Ben benieuwd of en wanneer ik dan bericht krijg.aleitalia schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:46:
[Afbeelding]
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
Stond vrij duidelijk bij dat hij tot 26 september was geupdate😉Ruud0012 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:53:
[...]
Echt heel slecht dit... Vanmorgen levertijd 2-3 weken, nu 4 - 6 weken. Hoe dan?
Mediamarkt heeft weer een APPLE iPhone 15 Pro 5G - 256 GB Blauw Titanium
Alweer weg
Alweer weg
[ Voor 11% gewijzigd door Maverick2001 op 03-10-2023 15:19 ]
Pura Vida
Diverse iPhone 15 pro's op te halen bij Apple in A'dam.
Mediamarkt blauwe 15 Pro Max 256GB voor degene die nog zoekt
Alweer weg
Alweer weg
[ Voor 22% gewijzigd door lorenzopot op 03-10-2023 15:37 ]
Ik krijg net een contract bevestiging van Vodafone en m'n bestelling staat op verstuurd. Er staat nog wel steeds oooopps bij de verzendpagina.
Voorbereidend op de wave van MediaMarkt bestellingen. Wellicht alvast handig om een lijstje te maken met bevestigingstijdstippen? Ik heb 12:32 op de site van MM staan. 15 PM NT 256
welke en hoelaat had je besteld?Opzouten schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:01:
Ik krijg net een contract bevestiging van Vodafone en m'n bestelling staat op verstuurd. Er staat nog wel steeds oooopps bij de verzendpagina.
Nou dan hebben ze bij Vodafone 1 toestel binnengekregen.Opzouten schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:01:
Ik heb om 12:12 besteld 15 PM NT 2560c2 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:05:
Voorbereidend op de wave van MediaMarkt bestellingen. Wellicht alvast handig om een lijstje te maken met bevestigingstijdstippen? Ik heb 12:32 op de site van MM staan. 15 PM NT 256
Hier om 9:27 - 15 Pro Max BT 256GB0c2 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:05:
Mediamarkt 3 oktober 12:19 15 PM NT 256.
Status 'in behandeling' (ophalen in winkel morgen)
En waarschijnlijk sneller binnen dan een pre-order bij mobiel.nl van 15/09 om 14:05.
Tenzij die vandaag ineens gaan versturen, maar verwacht het niet
Status 'in behandeling' (ophalen in winkel morgen)
En waarschijnlijk sneller binnen dan een pre-order bij mobiel.nl van 15/09 om 14:05.
Tenzij die vandaag ineens gaan versturen, maar verwacht het niet
14:35 Pro blauw 1280c2 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:05:
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Ik ga er nog steeds vanuit dat er niks geleverd wordRuud0012 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:07:
[...]
Nou dan hebben ze bij Vodafone 1 toestel binnengekregen.
Nee denk het ook niet, er is ook niemand die heeft gereageerd met: De iPhone bestelling van Vodafone is onderweg....Opzouten schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:40:
[...]
Ik ga er nog steeds vanuit dat er niks geleverd word
Vorige week moest ik 2-3 weken wachten, deze week is het 1-2 weken. Dus ik verwacht volgende week een telefoon te zien. Helemaal nu er tig annuleringen zijn. Anders annuleer ik ook en haal deze wel een keer bij Amazon als ze overal voorradig zijn.
Heb jij ook het contract en status verzonden dan al?medu80 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:10:
[...]
Nee denk het ook niet, er is ook niemand die heeft gereageerd met: De iPhone bestelling van Vodafone is onderweg....
Vorige week moest ik 2-3 weken wachten, deze week is het 1-2 weken. Dus ik verwacht volgende week een telefoon te zien. Helemaal nu er tig annuleringen zijn. Anders annuleer ik ook en haal deze wel een keer bij Amazon als ze overal voorradig zijn.
VZ i.c.m. de status verzondenOpzouten schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:13:
[...]
Heb jij ook het contract en status verzonden dan al?

(idem Amac)
Hoezo? Ik snap de vraag niet?Opzouten schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:13:
[...]
Heb jij ook het contract en status verzonden dan al?
Is je bestelling van Amac verzonden?
Nou jongens, goed nieuws. Mediamarkt staat nu in mijn PostNL app. Conclusie, blijkbaar kregen ze dus wel veel voorraad! Ik krijg mijn iPhone en nog mooier, jullie morgen ook!
Nee niet dat ik weet vandaar de vraag hahaVerwijderd schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 00:10:
[...]
Heeft KPN toevallig ook zo’n pagina online staan? Zo ja als je linkje hebt zou ik even waybackmachine proberen die geeft vaak wel bewaarde snapshots terug van wat de pagina eerder weergaf afgelopen periode
thurantjee#2531 GoT clan member
Die van mij is ook onderweg, Pro Max 256Gb Natural. Rond 12:30 besteld vandaag. Ik zie wel dat hij van een Mediamarkt Outlet adres verzonden wordt 🧐.lorenzopot schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:37:
Nou jongens, goed nieuws. Mediamarkt staat nu in mijn PostNL app. Conclusie, blijkbaar kregen ze dus wel veel voorraad! Ik krijg mijn iPhone en nog mooier, jullie morgen ook!
Welke adres is dat?lilr3bel schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:48:
[...]
Die van mij is ook onderweg, Pro Max 256Gb Natural. Rond 12:30 besteld vandaag. Ik zie wel dat hij van een Mediamarkt Outlet adres verzonden wordt 🧐.
Morgen hier allemaal mensen met geopende iPhones vanuit MM

[ Voor 3% gewijzigd door Imperium op 03-10-2023 17:53 ]
Kan me niet voorstellen dat het allemaal geopende iPhones zullen zijn! We zullen het morgen horen.Imperium schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:53:
[...]
Pura Vida
Dan gaat het na een uitvoerige drop test hier weer terug retourImperium schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:53:
[...]
Die van mij is afkomstig van Pearyweg 1 in Goes. Zie geen outlet staan iig
Daar zit ZES, de reparatie afdeling van mediamarktfiftyfive schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:05:
Werken met ZIR online enzo, wat een tijden waren dat
mogelijk besteden ze daar ook de webshop bij uit
[ Voor 8% gewijzigd door Toppe op 03-10-2023 18:09 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ach, de lokale MM is om de hoek. Als het niet in een gesealde doos zit lever ik het daar gelijk weer in.Toppe schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:08:
[...]
Daar zit ZES, de reparatie afdeling van mediamarkt
Op de website staat ook dat daar het Online Centrum van MM is (ook gaan daar natuurlijk retouren naartoe)Toppe schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:08:
[...]
Daar zit ZES, de reparatie afdeling van mediamarkt
:strip_exif()/f/image/fPTBb3NnrnD4JUWu95KWzG9r.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 35% gewijzigd door sashakoevoets98 op 03-10-2023 18:11 ]
Mediamarkt noemt het zelf hun “logistieke centrum” dus het zal wel goed zitten
Uh ja, dat zeg ik ook in het zelfde bericht.sashakoevoets98 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:10:
[...]
Op de website staat ook dat daar het Online Centrum van MM is (ook gaan daar natuurlijk retouren naartoe)
[Afbeelding]
Oh jee ik keek niet goed, sorry
Alles wat buiten het land zich bevind is een logistiek centrum bij ze. Heb ruime ervaring met zelorenzopot schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:12:
Mediamarkt noemt het zelf hun “logistieke centrum” dus het zal wel goed zitten
ik heb mijn iphone 15 pm NT vandaag bij mm bestelt om 12;19. maar is nog niet verzonden. het staat op voorbereid.
Hier ook, maar staat wel al in de PostNL appMrslayer7 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:16:
ik heb mijn iphone 15 pm NT vandaag bij mm bestelt om 12;19. maar is nog niet verzonden. het staat op voorbereid.
Ook ik zie de levering al in m’n PostNL app staan van MM 🎉
Na wat reacties hier te hebben gelezen dat Belsimpel toch wat iPhones op voorraad heeft heb ik mobiel.nl geannuleerd. Zojuist kpn verlening gekozen met de 15 pm white. Levertijd geeft nu 06/10/23 aan. Hopelijk blijft dit ook zo!
Ja die van mij ook inderdaad. We gaan het zien morgen!fiftyfive schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:05:
wat is je verzend adres?lorenzopot schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:17:
[...]
Hier ook, maar staat wel al in de PostNL app
Komt van Mediamarkt in Goes, Pearyweg
ik ook. het lijkt me niet dat we allemaal gebruikte iphone te krijgen.
Relaxt, je bent weer een stap verder. Dat kunnen de meeste niet zeggen. Iedereen die op bestelling is verstuurd stond bij Vodafone had zijn toestel binnen 2 dagen binnen.Opzouten schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:35:
Vodafone kan dus de status op verzonden zetten maar dan is ie dus niet verzonden, en kan het nog een tijd duren. Heel raar, verzonden bij elk ander bedrijf betekent onderweg maar hier niet:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Je bent bijna verlost hier.
Hier ook PostNL actief voor een pro Max Nt:) voorraden bij Mediamarkt gaat lekker dit jaar.
Ik zie hem ook staan in de postnl appVideopac schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:39:
[...]
Dank! Net een blauwe Pro 128GB besteld.
Ik heb ook nog een blauwe en een naturel titanium Pro 128GB in de wachtrij zitten bij Belsimpel.
Die blauwe annuleer ik zodra ik de Mediamarkt blauwe daadwerkelijk ontvangen heb.
Eindelijk toch mijn T&T ontvangen van Vodafone,
PM NT 256 gb. Komt morgen aan, verlossing..
Besteld op 15 sep c.a 14:30
Kijk dit zijn de berichten waar we op wachten.betonron schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:10:
@Opzouten al track en tracé binnen?
Nope niksLimitted schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:19:
[...]
Kijk dit zijn de berichten waar we op wachten.
@Opzouten al track en tracé binnen?
Als ze pas bij 14.30 zijn dan ben ik met besteltijd 19.35 pas in januari aan de beurt denk ik🤣betonron schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:10:
Nou hopen dat MM het inderdaad vandaag nog gaat versturen
Bij mij verdween de bestelling uit de app. Om een half uur later (ongeveer) met ophaalcode er weer in te komen, snel gevolgd door een mail dat hij klaar lag.0c2 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:24:
Weet iemand wat je wanneer krijgt te zien bij MM ophalen in de winkel
(Zou vanaf 10:00 uur klaar liggen, maar kreeg de mail om 11:47, en daarvoor verder niks gehoord)
Tot die tijd bestelling in behandeling?bleekie schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:04:
[...]
Bij mij verdween de bestelling uit de app. Om een half uur later (ongeveer) met ophaalcode er weer in te komen, snel gevolgd door een mail dat hij klaar lag.
(Zou vanaf 10:00 uur klaar liggen, maar kreeg de mail om 11:47, en daarvoor verder niks gehoord)
Ik ook! Staat wel heel grappig vandaag tussen 10:45 en 12:45 terwijl ik het om 13:00 had besteld hahaha.
Nou als MM een timemachine heeft vind ik niet erg!

Das 10 min vroeger dan ik en heb nog geen track en tracéaleitalia schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:31:
[...]
Als ze pas bij 14.30 zijn dan ben ik met besteltijd 19.35 pas in januari aan de beurt denk ik🤣
Ik ook niet helaas. Wacht rustig af op mijn PM 256 NTOpzouten schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:38:
[...]
Das 10 min vroeger dan ik en heb nog geen track en tracé
Blijf het toch vreemd vinden. Status verzonden is toch verzonden??aleitalia schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:51:
[...]
Ik ook niet helaas. Wacht rustig af op mijn PM 256 NT
Kan je lang wachten vrees ik. Ik heb hem op dag (binnen 4 minuten) van pre-order besteld en heb hem nog steeds niet binnen. Volgens KPN zijn de huidige levertijden 4-6 weken. Als je hem vandaag pas besteld hebt, vrees ik dat je hem volgende maand pas hebt.Mrslayer7 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:16:
Ik had hem om 14:04 besteld, nog steeds niet binnen (KPN). De pro max 256GB.aleitalia schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:31:
[...]
Als ze pas bij 14.30 zijn dan ben ik met besteltijd 19.35 pas in januari aan de beurt denk ik🤣
MM staat nog steeds op wordt voorbereid en PostNL geeft aan het pakket nog niet te hebben 
UPDATE: Magazijn verlaten

UPDATE: Magazijn verlaten

[ Voor 15% gewijzigd door lorenzopot op 03-10-2023 21:33 ]
Krijg net een mail van MM: Je bestelling heeft ons magazijn verlaten
Hoe lang was de pro Max beschikbaar vanmiddag bij de MM
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Ik ook!haagsepracht schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:33:
Hier ook! 🎉haagsepracht schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:33:
Best lang. Rond 12:25 tot 13:40 vgm voor natural. Andere nog wat langer.Kapitein187 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:35:
Hoe lang was de pro Max beschikbaar vanmiddag bij de MM
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.