Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
quote:
dkawa schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:08:
[...]

je mag mijn Spigen Ultra Hybrid overnemen.... zit toch maar stof te happen....

gebruik nu de Mujjo Oliver Green case _/-\o_
Shit... heb net een nieuwe besteld :’(

Is het al bijna vrijdag?

• dkawa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20-03 11:42
quote:
DennusB schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:09:
[...]

Shit... heb net een nieuwe besteld :’(
kun je die niet terugsturen?

• Darks
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21-03 17:27
Toevallig iemand die al eens een wit siliconen hoesje van Apple gebruikt heeft?

Lijkt me mooi om eens te proberen op een zwarte iPhone in plaats van dat saaie zwart/zwart altijd, maar ik ben benieuwd hoe gevoelig de witte varianten zijn voor vuil, jeans, vergeling..

Gamertag: I Darks I

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01:43

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

quote:
Waar ik nou helemaal niet goed van word is dat 99% van die Qi laders zo'n misselijke LED hebben die de hele nacht je kamer verlicht. Ja, die kan ik afplakken of eruit slopen maar mooier wordt 't apparaat er niet op. En de paar die dan geen LED hebben zijn royaal ondergekalkt met een merknaam of allerlei hippe lijnen/ringen en andere onnodige zaken waardoor ze veel te druk zijn. Maak nou gewoon eens een witte/zwarte ronde schijf met een kabel eraan en klaar.

Ik wacht wel op de airpower :P
quote:
RobIII schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:01:
[...]

Deze??

Even een crosspost (want ook relevant hier):

N.a.v. Found this Qi wireless charging stand on Amazon! It also charges Apple Watch and AirPods en wat googlen kwam ik uiteindelijk op deze uit en besteld. Ben benieuwd. 't Ding wordt onder vele namen en van goedkoop tot duur verkocht dus ik hoop dat 'ie in ieder geval de vele positieve reviews (ook op Ali) waarmaakt.
Update: RobIII in "[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires"

RobIII wijzigde deze reactie 14-01-2018 19:05 (46%)

Flat earth is not theory, it is a diagnosis.

Over mij | Wat vervelend

• Hulliee
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
quote:
RobIII schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:58:
[...]

Waar ik nou helemaal niet goed van word is dat 99% van die Qi laders zo'n misselijke LED hebben die de hele nacht je kamer verlicht.

[...]
Voor de slaapkamer: een ikea QI-lader in het nachtkastje bouwen. Je telefoon ligt dan op het lampje :)

• Superhuuper
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 19-03 22:19
quote:
[...]

Waar ik nou helemaal niet goed van word is dat 99% van die Qi laders zo'n misselijke LED hebben die de hele nacht je kamer verlicht. Ja, die kan ik afplakken of eruit slopen maar mooier wordt 't apparaat er niet op. En de paar die dan geen LED hebben zijn royaal ondergekalkt met een merknaam of allerlei hippe lijnen/ringen en andere onnodige zaken waardoor ze veel te druk zijn. Maak nou gewoon eens een witte/zwarte ronde schijf met een kabel eraan en klaar.

[...]

Heb de anker qi lader. Nette, compacte, zwarte lader. Geeft een paar seconden licht zodra je je iPhone erop legt maar vervolgens niet meer :)
Bevalt prima hier in de slaapkamer.

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-03 14:19
quote:
[...]

[...]

Gebruik nu deze van AliExpress:
http://s.aliexpress.com/vqIRFZfq.

Ik zag trouwens dat dit merk ook verkocht werd ooit bij bol.com. Reden dat ik dit zeg is dat een vriend van mij alles uit China eng vindt en continu grappen maakt over mijn iPhone op en cheap-ass lader die in brand gaat vliegen. Zijn deze lader nu gewoon veilig? Heb is de meest bestelde lader op AliExpress. Als t echt zo slecht was, dan stond dat er wel bij toch?
quote:
Darks schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:35:

Lijkt me mooi om eens te proberen op een zwarte iPhone in plaats van dat saaie zwart/zwart altijd, maar ik ben benieuwd hoe gevoelig de witte varianten zijn voor vuil, jeans, vergeling..
Vriend heeft die officiële leren rode en die is op alle hoeken blauw door zijn jeans.

alexhooven wijzigde deze reactie 15-01-2018 17:45 (18%)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• Recruit
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 07-06-2018
Hallo allemaal!

Ik heb sinds vrijdag mijn iphone x, die zelfde avond een silicone hoesje van apple gekocht (kleur olive green) omdat de look en feel mij erg beviel. De dag erna langs de Media Markt geweest voor een protectieglas van Clearplex koste mij 24,95 incl. het plaatsen. Eenmaal thuis aangekomen bleek het behoorlijk scheef te zijn geplakt verder bleek het ook geen glaasje te zijn maar soort van sticker die wat scherpe randjes heeft. Vandaag hem eraf laten en netjes geld terug kregen. Met dat geld wilde ik een protectie glas halen bij Amac aangezien ze daar dezelfde hebben als bij Apple, alleen vertelde de verkoper mij dat deze glaasjes met een productiefout zijn terug genomen voor slechte kwaliteit (kwamen snel scheuren in)

Nu zit ik zonder scherm protectie en nu was mijn vraag of jullie sugesties hebben voor een goed protectieglas?

Alvast bedankt!

• BellySM
  • Laatst online: 00:33
quote:
Recruit schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:27:
...

Nu zit ik zonder scherm protectie en nu was mijn vraag of jullie sugesties hebben voor een goed protectieglas?

Alvast bedankt!
Ik ben zeer tevreden met de Spigen Glass Tr. Het is glas en dat blijft lastiger netjes uitgelijnd te plaatsen dan folie, maar eenmaal erop doet het goed z’n werk. Ik vind die van Spigen zelfs beter dan Pantzerglass dat ik voorheen altijd gebruikte. Er zijn webshops die voor een fractie meerprijs een 2-pack versie van die Spigen Glass Tr verkopen.

• Recruit
quote:
BellySM schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:55:
[...]

Ik ben zeer tevreden met de Spigen Glass Tr. Het is glas en dat blijft lastiger netjes uitgelijnd te plaatsen dan folie, maar eenmaal erop doet het goed z’n werk. Ik vind die van Spigen zelfs beter dan Pantzerglass dat ik voorheen altijd gebruikte. Er zijn webshops die voor een fractie meerprijs een 2-pack versie van die Spigen Glass Tr verkopen.
Ziet er inderdaad veelbelovend uit, bedankt!

• knakker2
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 11-03 09:07
quote:
[...]

welke webshops zijn dat?

24 eur bij bol.com voor 1 stuk :/

• Wouter36
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 20:09
quote:
knakker2 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 03:04:
[...]

welke webshops zijn dat?

http://s.aliexpress.com/QbqaqumI

• BellySM
quote:
knakker2 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 03:04:
[...]

welke webshops zijn dat?

Bij knaldeals.com o.a.

• knakker2

• Recruit
Ik heb er ook maar gelijk 2 gekocht via bol voor €32.45. Ben benieuwd!

• thomasdl
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17-11-2018
Sinds gisteren mijn iPhone X! Wat een zalig toestel! Gebruik de spigen tough armor, is een mooie combinatie wanneer ik bescherming wil!

Iemand die een tech21 EVO check hoesje wil?

https://www.smartphonehoe...-check-case-iphone-x.html

Gekocht maar niet gebruikt, vind dit toch niet zo mooi icm silver iPhone X... kan stuk van de originele prijs af.

Daedalus wijzigde deze reactie 14-11-2018 14:50 (11%)

• knakker2
quote:
[...]

de Glass TR binnen en zojuist op de telefoon geplaatst.. heel erg lastig zoals je weet te melden. Zelfs zo lastig dat ik nu - denk ik - permanent een luchtbel linksonder in de hoek heb

Poging 1 bij plaatsen mislukte, zat naar mijn mening er niet goed op, iets te veel naar rechts. Heb toen met een heel dun dingetje (medicijn strip, dat harde dunne zilvere) het glas van het scherm weten af te halen

Poging 2, weer niet goed, aansluiting met de notch was fout, wederom het glas er heel voorzichtig afgehaald, weer met dat medicijnstripje linksonder in de hoek (ik zat in de douche, en dat was het enige wat dun was in mijn bereik :p )

Poging 3: ja! mooi geplaatst, precies goed... maar, zoals gezegd is denk ik linksonder het glas miniscuul gebogen naar boven toe dat deze dus niet meer wil blijven plakken aan de telefoon, met als gevolg dat ik daar aan de rand een luchtbel heb ter grootte van een 10-cent munt, in de linkerhoek.
Er op drukken/wrijven, dan 'plakt ie 1 seconde waarna ie weer loslaat en duidelijk en zichtbaar er niet op geplakt zit

Geen idee hoe ik dit kan oplossen en ga het maar proberen te negeren.. Glas er weer afhalen en die hoek beetje proberen te buigen doe ik maar niet.. Dus, oppassen met het er vaak afhalen bij het punt waar je dit doet als een plaatsing niet lukt, want blijkbaar buigt het glas er van waardoor ie niet meer 'plakt'

;(

• BellySM
@knakker2, heel herkenbaar. Daarom was een tweede scherm achter de hand ook een beetje een geruststelling. Waar ik goed aan moest denken was het scherm heel goed te reinigen, ook al trok ik op dat moment de beschermfolie eraf van zoals de iphone uit de verpakking kwam. Ook gebruikte ik de plakkertjes, ondanks dat ik geen stofjes op het glas kon waarnemen. Daarna het scherm “wakker” houden om uit te lijnen met de notch, want er is geen homebutton meer. En ook ik had ergens ong een centimeter van de rand een hardnekkig belletje, maar na een dag of 2 viel het me pas op dat deze weg was.

• knakker2
quote:
BellySM schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 20:51:
@knakker2, heel herkenbaar. Daarom was een tweede scherm achter de hand ook een beetje een geruststelling. Waar ik goed aan moest denken was het scherm heel goed te reinigen, ook al trok ik op dat moment de beschermfolie eraf van zoals de iphone uit de verpakking kwam. Ook gebruikte ik de plakkertjes, ondanks dat ik geen stofjes op het glas kon waarnemen. Daarna het scherm “wakker” houden om uit te lijnen met de notch, want er is geen homebutton meer. En ook ik had ergens ong een centimeter van de rand een hardnekkig belletje, maar na een dag of 2 viel het me pas op dat deze weg was.
heel mn linkerhoek onder is 1 grote bel, vanaf de rand van het glas loopt ie door tot aan halverwege de zaklap knop (in gelockte modus)
Ik heb helaas maar 1 stuk glas en moet het er maar mee doen. net 5 minuten continue met mn duim er druk op uitgeoefend, maar zodra ik loslaat kruipt er langzaam weer lucht onder. Erg slecht voor iemand met OCD :D
Zoals ik al zei; ik negeer het maar. weinig anders keus, geen zin om nog eens 24 ballen voor een nieuwe neer te leggen.. Ik vervang um wel als dat glas zn dienst heeft gedaan (gebroken/krassen of wat dan ook).. Ik haal maar voldoening uit het feit dat in ieder geval die telefoon van meer dan een rug nu een beschermd scherm heeft.

• Recruit
quote:
knakker2 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 20:29:
[...]

de Glass TR binnen en zojuist op de telefoon geplaatst.. heel erg lastig zoals je weet te melden. Zelfs zo lastig dat ik nu - denk ik - permanent een luchtbel linksonder in de hoek heb

Poging 1 bij plaatsen mislukte, zat naar mijn mening er niet goed op, iets te veel naar rechts. Heb toen met een heel dun dingetje (medicijn strip, dat harde dunne zilvere) het glas van het scherm weten af te halen

Poging 2, weer niet goed, aansluiting met de notch was fout, wederom het glas er heel voorzichtig afgehaald, weer met dat medicijnstripje linksonder in de hoek (ik zat in de douche, en dat was het enige wat dun was in mijn bereik :p )

Poging 3: ja! mooi geplaatst, precies goed... maar, zoals gezegd is denk ik linksonder het glas miniscuul gebogen naar boven toe dat deze dus niet meer wil blijven plakken aan de telefoon, met als gevolg dat ik daar aan de rand een luchtbel heb ter grootte van een 10-cent munt, in de linkerhoek.
Er op drukken/wrijven, dan 'plakt ie 1 seconde waarna ie weer loslaat en duidelijk en zichtbaar er niet op geplakt zit

Geen idee hoe ik dit kan oplossen en ga het maar proberen te negeren.. Glas er weer afhalen en die hoek beetje proberen te buigen doe ik maar niet.. Dus, oppassen met het er vaak afhalen bij het punt waar je dit doet als een plaatsing niet lukt, want blijkbaar buigt het glas er van waardoor ie niet meer 'plakt'

;(
Heel herkenbaar dit, heb mijn Spigen er ook meerdere keren afgehaald om het recht te krijgen (verdomd lastig om hem precies goed te krijgen). Daardoor zijn er helaas wat stofjes onder gekomen waardoor het nu allemaal vlekjes lijken. Twijfel om mijn tweede glas erop te doen aangezien ze vrij prijzig zijn.

• knakker2
quote:
Recruit schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:16:
[...]

Heel herkenbaar dit, heb mijn Spigen er ook meerdere keren afgehaald om het recht te krijgen (verdomd lastig om hem precies goed te krijgen). Daardoor zijn er helaas wat stofjes onder gekomen waardoor het nu allemaal vlekjes lijken. Twijfel om mijn tweede glas erop te doen aangezien ze vrij prijzig zijn.
luchtbellen door het plaatsen geen last van, wel dus die enorme luchtbel linksonder vanwege het 3x erafhalen van dat glas linksonder,.. we zijn nu een paar dagen verder en ondanks regelmatig druk uitoefenen op de plek blijft die luchtbel linksonder aanwezig en gaat dus niet meer weg...

klote maar weinig aan te doen.. jammer dat het naast het prijzige ervan het ook niet gegarandeerd is dat het goed gaat.. als ik net als jij een 2e had, had ik um wel vervangen..

• MelvinB
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 31-01-2018
Daarom heb ik mijn screenprotector een paar weken terug na 2x zelf proberen aan te brengen, het derde exemplaar maar door Amac via een uitlijn-apparaat aan laten aanbrengen; nu ligt ie tenminste goed en zonder oneffenheden :+ (Belkin InvisiGlass)

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

• DaFreakR
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 26-11-2018
Ik heb ook de Belkin Invisiglass laten plaatsen bij Amac, zit er perfect op.

Wel merk ik dat als ik mijn telefoon onder fel licht bekijk, ik heel veel hele lichte krasjes op de Invisiglass zie. Is dat bij jullie ook het geval? Gezien dit ‘glas’ is, zou dat toch eigenlijk niet moeten kunnen?

• MelvinB
quote:
DaFreakR schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:12:
Ik heb ook de Belkin Invisiglass laten plaatsen bij Amac, zit er perfect op.

Wel merk ik dat als ik mijn telefoon onder fel licht bekijk, ik heel veel hele lichte krasjes op de Invisiglass zie. Is dat bij jullie ook het geval? Gezien dit ‘glas’ is, zou dat toch eigenlijk niet moeten kunnen?
Nee, ik heb dat niet en draag de X gewoon in mijn broekzak met een Spigen transparante bumper eromheen waarvan de achterkant wel behoorlijk krast.

MelvinB wijzigde deze reactie 22-01-2018 23:19 (3%)

• RobIII

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

Ik zit te loenzen naar een Beddit.... Waarom? Omdat.
Sinds ik m'n Apple Watch S3 heb ben ik helemaal datageil. Waarom? Omdat.
Ik heb al een weegschaal waar een bak data uit komt, de AW verzamelt een hele sloot data en nu lijkt een Beddit me dus wel een leuke aanvulling voor de tijd die ik spendeer zonder m'n watch.

God help me. Stop me.

Het is overigens vooral 't niets-hoeven-doen-behalve-je-watch-dragen of alleen-maar-even-erop-gaan-staan wat ik wel leuk vind; zoiets vind ik ook wel leuke stuff maar daar moet ik te veel actief moeite voor doen (gaan zitten, tijd voor maken... dat soort dingen. De beddit lijkt me in dat opzicht dus ook wel handig; in bed pleuren en vergeten dat 'ie bestaat (en automatic tracking eenmalig aanzetten uiteraard :P )

RobIII wijzigde deze reactie 24-01-2018 22:31 (4%)

Over mij | Wat vervelend

• Eduardboon
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:03
Gisteren de xtorm Wireless charger aangeschaft. Het valt me op dat wanneer ik tot 100 procent laadt via deze lader de batterij heel snel leeg gaat. 1 uurtje browsen en ik sta al op 86, waar ik normaal tegen de 96 aansta als ik via draad laadt. Heeft iemand soortgelijke ervaringen?

Edit: nogmaals compleet opgeladen op de pad en nu werkt het wel goed. Ik vermoed dat er iets niet goed ging met de trickle charge. Geen probleem dus!

Nu op zoek naar een mooie dunne transparante case (want zilveren iPhone moet gezien worden) die wel een verhoogde bovenkant heeft zodat de screenprotector van mijn scherm af kan. Het liefst zie ik de hele telefoon alsof hij naakt is, maar heb ik toch bescherming.

Bij AMAC kwam ik de Just Mobile Tenc tegen, maar als ik daarop google en youtube vind ik eigenlijk vrij weinig. Kwa design ziet de case er wel erg leuk uit.

Alternatief (en dit is geen transparante) is een Aubergine leren case van Apple. Vind de kleur erg mooi en weet dat er niet veel dikte om de telefoon komt, maar dan verlies ik dus mijn mooie zilver :'(

Eduardboon wijzigde deze reactie 27-01-2018 11:45 (58%)

• MelvinB
Ze zouden eens een transparante hoes moeten uitvinden die niet verkleurd na een tijd in gebruik. :)

MelvinB wijzigde deze reactie 27-01-2018 21:22 (5%)

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:17
quote:
Eduardboon schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 08:53:
Nu op zoek naar een mooie dunne transparante case (want zilveren iPhone moet gezien worden) die wel een verhoogde bovenkant heeft zodat de screenprotector van mijn scherm af kan. Het liefst zie ik de hele telefoon alsof hij naakt is, maar heb ik toch bescherming.
Niet transparant maar wel erg dun en flexibel...erg handig om erbij te hebben. Ik gebruik mijn X overigens naakt ;)

Spigen Liquid Crystal Matte for iPhone X black op bol.com: https://www.bol.com/nl/p/-/9200000082844733

• Eduardboon
quote:
dafmay schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:13:
[...]

Niet transparant maar wel erg dun en flexibel...erg handig om erbij te hebben. Ik gebruik mijn X overigens naakt ;)

Spigen Liquid Crystal Matte for iPhone X black op bol.com: https://www.bol.com/nl/p/-/9200000082844733

[afbeelding]

[afbeelding]
Absoluut een hele mooie dunne hoes. Maar ik wilde toch echt transparant. Ik heb de laut lume besteld bij coolblue samen met de aubergine leren case van apple.

Ze zitten beide erg mooi om het toestel. De leren hoes wint het kwa feeling en afwerking, maar de laut laat het toestel echt tot zijn recht komen. Het gebruikte plastic is slap, maar de hoes zit toch stevig om het toestel heen en de knopjes voelen alsof er niks omheen zit. Met de leren case moet ik vrij hard drukken. De hoekjes zitten vooral stevig. De zijkanten druk je zo weg, daar had de tech21 overigens ook last van.

Aan de voorkant zie je de laut nog wel door de kleine verhoging rondom het scherm, maar daardoor zit hij erf stevig. Voor iemand die transparante krasbeveiliging wil is dit een mooie keuze.

De leren hoes ga ik gebruiken als ik op een boerderij moet werken. En misschien op gegeven moment wel permanent, maar even zien.

Heb verder vandaag de iPhone ook naakt gebruikt. Erg prettig :). Het roestvrij staak krast wel snel, maar daar is het materiaal dan ook naar. Geeft weer karakter (meeste krassen overigens onderop vanwege de tech21 hoes die daar niet heel strak zat)

De screenprotector heb ik er ook afgetrokken en ik geniet tien keer zoveel van het scherm :)

Edit: binnen 10 uur na het verwijderen van de protector de eerste kras midden op het scherm. Zo’n micro kras die kaarsrecht verticaal loopt van 2cm . Geen idee waarvan, screenprotector was nog helemaal krasvrij. Had het toch wat langer ingeschat voor er een kras zou komen.

Eduardboon wijzigde deze reactie 28-01-2018 20:12 (20%)

• knakker2
Draadoze lader voor een 10tje

https://www.gearbest.com/...-adapters/pp_1079928.html

Is dat de definitie van Chineze bagger waar mogelijk je huis van af brandt? Reviews daar geven aan van niet. Verstandig dit te proberen?

• RobIII

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

quote:
knakker2 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 00:41:

Is dat de definitie van Chineze bagger waar mogelijk je huis van af brandt? Reviews daar geven aan van niet. Verstandig dit te proberen?
Het ding wordt iig ook verkocht onder de naam "Portefeuille", "jking" en "docooler". Weinig feedback over 't algemeen onder die namen... Ik weet 't niet. Maar voor een tientje heb je kans dat 't rommel is; then again: voor een tientje kun je geen bloedneus vallen; is 't niks of voelt 't janky aan mikker je 't alsnog in de emmer recycle je 't braaf :P

Over mij | Wat vervelend

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 19:59
quote:
knakker2 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 00:41:

Psst koop zo een perfect :)

https://www.amazon.de/Ank...5&keywords=anker+wireless

| iPhone X | MacBook Pro 13 (2012) | Ipad Air | Airport Extreme | Apple tv 4 | Imac 2017 | PSN nv456789

• dafmay
quote:
Eens.

dafmay wijzigde deze reactie 29-01-2018 17:50 (8%)

• Nick25
quote:
dafmay schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:30:
[...]

Eens.

Ps ik heb er nog eentje over...mocht iemand interesse hebben.
Jan de handelaar :P

| iPhone X | MacBook Pro 13 (2012) | Ipad Air | Airport Extreme | Apple tv 4 | Imac 2017 | PSN nv456789

• Imtekz0rs
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 19-03 14:37
quote:
dafmay schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:30:
[...]

Eens.

Ps ik heb er nog eentje over...mocht iemand interesse hebben.
Kostdat, wel 2de hands he ;)

• Nick25
quote:
Als ze nieuw in doos zijn easy 15/17 euro :P

• dafmay
quote:
Mocht je interesse hebben...doe dan graag even via pm.

• dkawa
  • Laatst online: 20-03 11:42
quote:
Eduardboon schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 08:53:
Gisteren de xtorm Wireless charger aangeschaft. Het valt me op dat wanneer ik tot 100 procent laadt via deze lader de batterij heel snel leeg gaat. 1 uurtje browsen en ik sta al op 86, waar ik normaal tegen de 96 aansta als ik via draad laadt. Heeft iemand soortgelijke ervaringen?

Edit: nogmaals compleet opgeladen op de pad en nu werkt het wel goed. Ik vermoed dat er iets niet goed ging met de trickle charge. Geen probleem dus!

Bij AMAC kwam ik de Just Mobile Tenc tegen, maar als ik daarop google en youtube vind ik eigenlijk vrij weinig. Kwa design ziet de case er wel erg leuk uit.

Alternatief (en dit is geen transparante) is een Aubergine leren case van Apple. Vind de kleur erg mooi en weet dat er niet veel dikte om de telefoon komt, maar dan verlies ik dus mijn mooie zilver :'(
ik kan je de Spigen Ultra Hybrid clear case aanraden.....

heb zelf ook een zilveren X en het de case icm de iPhone ziet er gewoon prima uit.. niet te lomp, gewoon goed! ;)

• Eduardboon
Toch een screenprotector laten plaatsen. Komende week gaan we op een zanderige locatie aan het werk dus even tijdelijk toch 1 er weer op. Helaas hebben ze de machine van Belkin verplaatst, waardoor deze scheef staat ofzo. Tot drie keer toe de protector iets te ver naar rechts, waardoor de hele linkerrand een regenboog effect heeft en de hoekjes er bijna beschadigd uitzien.

Gelukkig maar een weekje. Overigens is de kras die op het scherm zit niet meer zichtbaar met de protector erop. Toch een kleine win.

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 20:40

JB

Cédric roelt!

Mijn boefje is liev!

• knakker2
quote:
Voor een joetje meer een wat bekender merk,.. das beter om te doen inderdaad.

19 euro.. nergens goedkoper dan dat? :P

• jordyyyys
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 21-03 12:01
Vrijdag avond haal ik de iPhone X op, nu vraag ik mij af of iemand ervaring heeft met de KPN XL winkels, of ze daar ook screen protectors plaatsen?

iPhone X 64 GB | Canon 40d | www.instagram.com/jorvisuals

• Eduardboon
quote:
jordyyyys schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:26:
Vrijdag avond haal ik de iPhone X op, nu vraag ik mij af of iemand ervaring heeft met de KPN XL winkels, of ze daar ook screen protectors plaatsen?
Ja dat doen ze. Maar welke protectors ze hebben weet ik niet. Ligt ook erg aan de medewerker die je treft of je stofvrij krijgt.

Ik raad je aan naar de AMAC of de Xando te gaan, wat er maar in de buurt is. Die plakken stofvrij en anders krijg je een nieuwe. Ook de Mediamarkt bied deze service geloof ik, als heb je dane en cellularline protector en ik heb geen idee hoe goed die is. (wel even van tevoren vragen of ze stofvrij garanderen)

Bij de Belkin's opletten of je protector recht komt te zitten. Een scheve tafel zorgt er al voor dat je protector teveel links of rechts komt, maar gegarandeerd wel stofvrij!
quote:
Besteld! Komt vrijdag aan. Benieuwd of deze wat minder licht geeft op de slaapkamer. Vertrekt de xtorm naar de studie.

Eduardboon wijzigde deze reactie 31-01-2018 16:30 (31%)

• Nick25
quote:
Eduardboon schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:27:
[...]

[...]

Besteld! Komt vrijdag aan. Benieuwd of deze wat minder licht geeft op de slaapkamer. Vertrekt de xtorm naar de studie.
Zit een knopje aan de onderkant :)

• jordyyyys
quote:
Eduardboon schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:27:
[...]

Ja dat doen ze. Maar welke protectors ze hebben weet ik niet. Ligt ook erg aan de medewerker die je treft of je stofvrij krijgt.

Ik raad je aan naar de AMAC of de Xando te gaan, wat er maar in de buurt is. Die plakken stofvrij en anders krijg je een nieuwe. Ook de Mediamarkt bied deze service geloof ik, als heb je dane en cellularline protector en ik heb geen idee hoe goed die is. (wel even van tevoren vragen of ze stofvrij garanderen)

Bij de Belkin's opletten of je protector recht komt te zitten. Een scheve tafel zorgt er al voor dat je protector teveel links of rechts komt, maar gegarandeerd wel stofvrij!
Top! Dan weet ik genoeg! Een Apple Leather Case erbij en ik ben klaar om te gaan! Alleen nog even kiezen welke kleur, vorige iPhone een zwarte leather case gehad maar wil nu toch iets anders!

• Eduardboon
quote:
jordyyyys schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 17:17:
[...]

Top! Dan weet ik genoeg! Een Apple Leather Case erbij en ik ben klaar om te gaan! Alleen nog even kiezen welke kleur, vorige iPhone een zwarte leather case gehad maar wil nu toch iets anders!
Heb zelf de aubergine thuis liggen :)

• ITaliaan
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21-03 15:42
quote:
Darks schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:35:

Ik heb een wit siliconen hoesje gehad bij mijn 5c. (zo één met gaatjes er in) Deze hield mooi zijn kleur. Ik denk dat het komt dat aan siliconen niet anders hecht behalve siliconen. Het trekt overigens wel stof aan, maar omdat het wit is viel dit mij niet zo op.

• jordyyyys
Ik heb hem eindelijk! Cosmos Blue leather case van Apple eromheen, ik ben een gelukkig mens!

• jordyyyys
Cosmos Blue toch nog omgeruild voor de Saddle Brown! Toch niet helemaal mijn kleur.

• iFlyKLM
  • Laatst online: 06-05-2018
quote:
jordyyyys schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:33:
Cosmos Blue toch nog omgeruild voor de Saddle Brown! Toch niet helemaal mijn kleur.
Ook een goede keuze, denk ik! Ik heb zelf ook deze case. Wat ik er mooi aan vind is hoe het bruin donkerder wordt, van strak lichtbruin naar donderbruin. Het wordt mooier met de tijd.

• jordyyyys
quote:
iFlyKLM schreef op zondag 4 februari 2018 @ 00:09:
[...]

Ook een goede keuze, denk ik! Ik heb zelf ook deze case. Wat ik er mooi aan vind is hoe het bruin donkerder wordt, van strak lichtbruin naar donderbruin. Het wordt mooier met de tijd.

[afbeelding]
Precies, dit is wat mij ook tof leek!

• Jaguar645
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:42
Las op twitter dat in Amerika de Belkin weer beschikbaar was in de Applestore dus vanmorgen maar even naar Haarlem gebeld om te checken of ze ze ook al binnen hadden. Vernieuwde versie is dus op voorraad!

Langs geweest en hij moest helaas 3 glaasjes gebruiken....

1e zat stof onder wat we beide in de winkel gemist hebben. Liep buiten naar de copy shop om wat te printen pakte mijn phone erbij voor de authenticatie en toen viel hij op.... gelijk maar even terug gelopen en ze gingen een nieuwe plakken

2e had aan de rechterkant 2 luchtbelletjes zitten die er niet uit wilden komen. Man was ondertussen al niet zo blij meer met die Belkin plaatjes :P

3 maal is scheeprecht iig! alleen de rechter onderhoek wilde nog niet direct blijven zitten maar dat zou zich wel rechttrekken zei hij en dat klopt ook wel hij zit er echt strak op!

Wel een mooi systeem om te zien verder en als alles gelijk meewerkt is het super handig en efficient :)

• Tommie12
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:24
quote:
Hann1BaL schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:16:
Ik heb de Mous cover gehaald, gemaakt van hoogwaardig materiaal en ook uitvoerig op straat getest. ( dat is leuke marketing).

Deze is helaas ook echt getest en blijkt tot dusver zeer goed te werken. Kwalitatief mooiste cover die ik ooit heb gehad. Achterkant is van echt carbon fibre, maar er zijn ook versies met hout, leer of bamboe.

Komt met gratis screen protectie.
Zeker niet de goedkoopste oplossing, maar dat is de telefoon ook niet.

Https://Mous.co

Ik vond het de prijs waard. Hoesje ligt lekker in de hand.

[...]

Ik heb er een van glas, met privacy bescherming op zitten zodat de buren niet alles mee kunnen lezen. Een glazen protector is echt wel een stuk mooier en luxer gevoel dan een plastic variant.
deze heb ik gehaald en was zeer eenvoudig te plaatsen:
ZAGG InvisibleShield Glass+ Privacy Screenprotector iPhone X
Ik had voor mijn 6 al een Mous case, en die heb ik nu ook in het leer gekocht voor mijn X.

Nu, ik gebruikte zo'n magneet in de auto om de telefoon op te hangen, en in mijn case voor de 6 zat er een metalen plaatje ingebouwd.
Dat zit er niet meer in de case voor de X, ik vermoed dat dat te maken heeft met wireless charging.

Iemand ervaring er mee om een metalen plaatje in de hous te steken tussen telefoon en hous, of aan de buitenkant er op te kleven?

Kan je dan nog draadloos laden?

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21-03 14:49

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

quote:
Tommie12 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:51:
[...]

Ik had voor mijn 6 al een Mous case, en die heb ik nu ook in het leer gekocht voor mijn X.

Nu, ik gebruikte zo'n magneet in de auto om de telefoon op te hangen, en in mijn case voor de 6 zat er een metalen plaatje ingebouwd.
Dat zit er niet meer in de case voor de X, ik vermoed dat dat te maken heeft met wireless charging.

Iemand ervaring er mee om een metalen plaatje in de hous te steken tussen telefoon en hous, of aan de buitenkant er op te kleven?

Een metalen plaat blokkeert wireless chargen. Dat is inherent aan de techniek. Dat gaat dus inderdaad niet en is de reden dat deze Mous case niet meer magnetisch is.

Maar het zou tweakers niet zijn als je dat niet even ging testen toch ;)?

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• Tommie12
Tuurlijk ga ik daar een plaat in steken, maar ik heb nog geen wireless charger, dus dat volledig testen zal nog niet lukken.

Zijn er anderen die wireless chargen met een opgekleefd plaatje of iets dergelijks?

• Nick25
Ik krijg morgen me x :D

Welke case is goed?
Van apple zelf of toch een ander brand?

het is een leather case geworden van Apple zelf O+

Nick25 wijzigde deze reactie 22-02-2018 11:02 (24%)

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
Tommie12 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:51:
[...]

Ik ben fan van de Nillkin cases
Die hebben een "magic" serie, waar rekening gehouden wordt met het draadloos laden.
Alleen volgen ze hun 'eigen' weg ;)

In plaats van een rond/vierkant plaatje ( wat dus het laden tegenwerkt) , hebben ze een ringvorm.

https://www.nillkin-case....t/product&product_id=5663

Het nadeel hiervan, is dat je hun eigen auto-houder moet gaan gebruiken.

* FreshMaker denkt er toch wel over om het tzt te gaan doen ( case is out of stock atm )

FreshMaker wijzigde deze reactie 22-02-2018 10:12 (3%)

• Tortelli
  • Laatst online: 20-03 17:23

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Iemand een aanrader voor een accesoires om de iphone zowel te laden als 3,5 mm jack te gebruiken?.
Belkins heeft deze pricewatch: Belkin RockStar

Maar zijn er fatsoenlijke goedkopere oplossingen?. Zag dat er tig chinese webshops zijn, echter ga ik volgende week al op vakantie... dus dat gaat niet werken ;).

i9 9900k @ 5,0Ghz | Asus XI HERO | GTX 1080 TI Gaming X | Corsair 32G | Asus MG279Q | Corsair RM750 | Synology DS1817+

• Tommie12
Ga je daar echt 35€ aan uitgeven?

• elcastel
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20-03 21:49
Vorige week heb ik de nieuwe protector van Belkin laten plaatsen, de verbeterde versie dus. Maar ook deze barst nu al na een week of 2. Verschil met de vorige keer is dat hij vandaag wel gevallen is. Gelijk gekeken, geen barst, nu een paar uurtjes later, toch een lijntje erin.

De nieuwe versie is wel aanzienlijk dikker dan de oude variant die uit de handel is gehaald. Toch denk ik dat ik maar weer terug ga na een plastic van Zagg. Misschien gevoeliger voor vuil, maar €30 betalen voor iets wat zo snel barst ....

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23:35

Grin

Ride si sapis.

Euh... je telefoon valt en daardoor breekt je screenprotector; oorzaak/gevolg?

NewsBlur || My Fujifilm gear

• elcastel
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20-03 21:49
Dat zeg ik niet; eerste keer is hij helemaal niet gevallen. Net viel hij, overigens op een kunststof wasmand en niet hard. Geen schade. Een paar uur later alsnog. Ergo; van de laatste keer kan ik dus niet uitsluiten dat het valschade is. Maar mijn conclusie is dat je er maar naar hoeft te kijken en die dingen breken. Uiteraard staat het je vrij om er je eigen conclusies bij en over te trekken.
@Tortelli Een draadloze lader? :P Of bluetooth dopjes.

@elcastel Liever de screenprotector gescheurd dan het scherm, doet ie toch z’n werk goed! :)

• RobIII

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

quote:
Tortelli schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:02:
Iemand een aanrader voor een accesoires om de iphone zowel te laden als 3,5 mm jack te gebruiken?.
YouTube: iPhone X Home Button Adapter Is REAL!
$16.59 ofwel €13.56. En krijg je er een extragratis home button bij :o

Kopuh kopuh kopuh :P

RobIII wijzigde deze reactie 28-02-2018 00:42 (41%)

Over mij | Wat vervelend

• L201
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16-03 17:32
quote:
Tortelli schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:02:
quote:
Tommie12 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:09:
Ga je daar echt 35€ aan uitgeven?
Ja :)
Mijn auto heeft enkel een 3.5mm jack om audio via de radio te kunnen spelen. Du in combinatie met deze: https://www.broditcenter....iphone-x-lightning-30-pin heb ik nu een carkit die gewoon gelijk laad zodra ik mijn telefoon erin zet, en waarbij ik ook altijd mijn muziek gewoon af kan spelen. Voorheen moest ik dan altijd de 3.5mm kabel nog los inprikken. Als ik dan tijdens het rijden alsnog muziek van mijn iphone wilde spelen dan had ik pech als ik dat bij het instappen niet had gedaan.
En de lightning stekker van die Belkin is exact even groot als die van die van Apple naar de 30-pins connector, dus werkt prima

• Tortelli
  • Laatst online: 20-03 17:23

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Het gaat me niet om een carkit, heb bluetooth in mijn auto die feilloos werkt.
Ga op vakantie naar Zuid Amerika en zal mijn headphone geregeld gebruiken, zult begrijpen dat ik deze niet zo 123 wil vervangen, zeker omdat ik ze relatief beperkt gebruik (reis zakelijk niet zoveel meer de laatste tijd)

Kan mijn telefoon dan niet opladen, accuduur tot nu toe is zeer goed alleen hoe hij zicht houdt tijdens luisteren van muziek is me onbekend. Kortom een betaalbare oplossing zou fraai zijn, anders gewoon YOLO en dan maar geen muziek ;). China bestelling komt niet op tijd aangezien ik maandag al ga.

Tortelli wijzigde deze reactie 28-02-2018 09:29 (11%)

i9 9900k @ 5,0Ghz | Asus XI HERO | GTX 1080 TI Gaming X | Corsair 32G | Asus MG279Q | Corsair RM750 | Synology DS1817+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• whoutman
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 19-02 13:15
Ik heb hier een extra Twelve South Journal case voor de X ontvangen. Kan er maar één gebruiken dus deze mag wel als iemand interesse heeft!

• tAnk
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:11
Ik heb last van een zeer droge huid en gebruik dan ook een lichte hand- en gezichtscrème. Dit resulteert in een behoorlijk vettige iPhone. Wat kan ik nou het best dagelijks gebruiken om het toestel schoon te maken? Volstaat een microvezeldoekje of hebben jullie nog andere (betere) tips?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

quote:
whoutman schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:03:
Ik heb hier een extra Twelve South Journal case voor de X ontvangen.
Of je stuurt 'm netjes terug ;)
/moraalridder

Over mij | Wat vervelend

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Eduardboon
quote:
tAnk schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:12:
Ik heb last van een zeer droge huid en gebruik dan ook een lichte hand- en gezichtscrème. Dit resulteert in een behoorlijk vettige iPhone. Wat kan ik nou het best dagelijks gebruiken om het toestel schoon te maken? Volstaat een microvezeldoekje of hebben jullie nog andere (betere) tips?
Microvezeldoekje is het antwoord. Wel oppassen dat er geen deeltjes rommel blijven steken op het doekje, wat sneller zal gebeuren als er creme op zit. Kan verder geen kwaad voor je scherm dat het vettig is :)

• dafmay
Deze nieuwe Anker wireless charger besteld. Schijnt sneller te kunnen opladen omdat de telefoon / batterij gekoeld wordt mbv ventilator. Ik ken dit principe van Samsung laders...werkt goed. Beter voor de accu ook. Of het sneller is betwijfel ik maar we gaan het zien.

Ben benieuwd!

https://gearpatrol.com/20...-fast-charging-stand-pad/

dafmay wijzigde deze reactie 15-03-2018 19:55 (37%)

• AnthonyR
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 22:52

AnthonyR

XO: MiachiRS | Forza 3/4/5/6/7

quote:
dafmay schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:41:
Deze nieuwe Anker wireless charger besteld. Schijnt sneller te kunnen opladen omdat de telefoon / batterij gekoeld wordt mbv ventilator. Ik ken dit principe van Samsung laders...werkt goed. Beter voor de accu ook. Of het sneller is betwijfel ik maar we gaan het zien.

Ben benieuwd!

[afbeelding]

[afbeelding]
Gezien de hoge prijs incl. invoerkosten wacht ik nog even totdat die beschikbaar is in Europa. Zo te zien ook geen europese stekker aansluiting.

• dafmay
quote:
AnthonyR schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 22:23:
[...]
Gezien de hoge prijs incl. invoerkosten wacht ik nog even totdat die beschikbaar is in Europa. Zo te zien ook geen europese stekker aansluiting.
Ik heb totaal eur 50 betaald. Dat is goedkoper dan de Belkin of Mophie 7.5w laders. Stekker is idd afwachten...maar ik heb zelf nog een Quick charge lader liggen. Hopelijk is de kabel los van de stekker ;)

• Camo
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 21:55
Heeft iemand hier toevallig al een USB-C quick charge lader gekocht voor de iPhone X?
Ben aan het twijfelen om een Anker Powerport te halen op Amazon.de
https://www.amazon.de/Ank...ung-Schwarz/dp/B01CHYHUEU
En dan heb ik alleen nog een USB‑C-naar-Lightning-kabel nodig mogelijk van de online apple store.

Zoek eigenlijk ook nog een powerbank voor als ik binnenkort naar de USA.

• kaisoj
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 22:44
quote:
Camo schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 14:11:
Heeft iemand hier toevallig al een USB-C quick charge lader gekocht voor de iPhone X?
Ben aan het twijfelen om een Anker Powerport te halen op Amazon.de
https://www.amazon.de/Ank...ung-Schwarz/dp/B01CHYHUEU
En dan heb ik alleen nog een USB‑C-naar-Lightning-kabel nodig mogelijk van de online apple store.

Zoek eigenlijk ook nog een powerbank voor als ik binnenkort naar de USA.
Let er wel op dat de lader Power Delivery(PD) moet hebben om je iPhone te fast chargen en dat lijkt deze lader niet te hebben..

Bijvoorbeeld deze:
https://www.amazon.de/gp/...ID=31CBJQ-QRXL&ref=plSrch
https://www.amazon.de/UGR...eil-Schwarz/dp/B075H9F893

kaisoj wijzigde deze reactie 17-03-2018 17:23 (18%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dafmay
Ik quote mijzelf even ;)

De Anker wireless 7.5W lader inmiddels ontvangen en natuurlijk meteen getest.

Ik ben onder de indruk! Deze draadloze lader is een stuk sneller dan de officiële Mophie en Belkin draadloze laders. In 2,5 uur volledig opgeladen tov 2 uur wired met de ipad 12W lader, en 3 uur met de Mophie lader.

Dat komt waarschijnlijk door de actieve koeling die Anker toepast. Dat merk je duidelijk...de iPhone blijft superkoel tijdens het opladen. Veel beter voor de accu ook.

Een aanrader dus!

Ps wel de bijgeleverde Anker Quick charge 3.0 stekker gebruiken. Mijn andere Quick charge stekker geeft een duidelijk minder resultaat.

Hieronder weer mijn overzichtje met de verschillende laadtijden.

quote:
dafmay schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:41:

Ben benieuwd!

[afbeelding]

[afbeelding]

dafmay wijzigde deze reactie 25-03-2018 17:19 (10%)

• beezjeh
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21-03 18:09
Toevallig mensen die goeie ervaring hebben met Ali of Ebay glas protectors en mij dus enkele kan tippen??

Ik had plots een barst in het hoekje van mijn Belkin en ga nu dus niet nogmaals 30,- betalen om die te vervangen :)

• Camo
quote:
beezjeh schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:04:
Toevallig mensen die goeie ervaring hebben met Ali of Ebay glas protectors en mij dus enkele kan tippen??

Ik had plots een barst in het hoekje van mijn Belkin en ga nu dus niet nogmaals 30,- betalen om die te vervangen :)
Ik heb er 1 van Ali op de voorkant en achterkant van mijn X kost iets van 1,50 incl. verzending.
https://nl.aliexpress.com...s-Screen/32848171117.html

Acties:
  • +1Henk 'm!

• beezjeh
quote:
Camo schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:22:
[...]

Ik heb er 1 van Ali op de voorkant en achterkant van mijn X kost iets van 1,50 incl. verzending.
https://nl.aliexpress.com...s-Screen/32848171117.html
Hoe zitten de randen hiervan??

• Camo
quote:
beezjeh schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:28:
[...]

Hij bedekt niet het gehele scherm als je dat wilt weten, geen idee wat zo'n belkin doet.
Fotootje uit de reviews:

Heb er denk ik ook nog 1 die het gehele scherm zou moeten bedekken maar die heb ik niet gebruikt.

• beezjeh
quote:
Camo schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:32:
[...]

Hij bedekt niet het gehele scherm als je dat wilt weten, geen idee wat zo'n belkin doet.
Fotootje uit de reviews:
[afbeelding]
Heb er denk ik ook nog 1 die het gehele scherm zou moeten bedekken maar die heb ik niet gebruikt.
Voor 10,- toch maar één geprobeerd vandaag en zoals ik het al verwachtte is het niet goed.

Een Belkin die ze bijvoorbeeld bij de Media Markt erop zetten heeft dit totaal niet en is perfect maar best prijzig.

Ben toch benieuwd of iemand één heeft erop zitten die weg komt bij Ebay of Ali :)

• eelkoh
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:23
Vandaag een tech21 screenprotector geplaatst ...is alleen nog duurder als de belkin versie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-03 14:19
quote:
beezjeh schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:48:
[...]

Voor 10,- toch maar één geprobeerd vandaag en zoals ik het al verwachtte is het niet goed.

[afbeelding]

Een Belkin die ze bijvoorbeeld bij de Media Markt erop zetten heeft dit totaal niet en is perfect maar best prijzig.

Ben toch benieuwd of iemand één heeft erop zitten die weg komt bij Ebay of Ali :)
Stuk of 10 gekocht via Ali. Tot nu toe prima. Ben amateur in aanbrengen, dus had aantal reserve extra gekocht 🙈

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• Arcadius
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 03-11-2018
Vriendin koopt de iPhone X en zoekt een hoesje waar ook pasje in kan. Maar moet óók draadloos kunnen opladen.

Iemand suggesties? De producten van apple zelf vind ik eigenlijk te duur...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21-03 13:39
quote:
Arcadius schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:26:
Vriendin koopt de iPhone X en zoekt een hoesje waar ook pasje in kan. Maar moet óók draadloos kunnen opladen.

Iemand suggesties? De producten van apple zelf vind ik eigenlijk te duur...
https://www.decodedshop.c...hone-x-8712837873536.html

Ik heb zelf deze, werkt prima met mijn anker draadloze oplader, maar je moet de pasjes er wel uithalen. Maar ik denk dat dat met iedere hoes moet.

• Arcadius
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 03-11-2018
quote:
Jimijames75 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:52:
[...]

https://www.decodedshop.c...hone-x-8712837873536.html

Ik heb zelf deze, werkt prima met mijn anker draadloze oplader, maar je moet de pasjes er wel uithalen. Maar ik denk dat dat met iedere hoes moet.
Met zo'n hoes met flap, kan je de pasjes er dan niet in laten zitten? Zo vraag ik mij af

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21-03 13:39
quote:
Arcadius schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 14:02:
[...]

Met zo'n hoes met flap, kan je de pasjes er dan niet in laten zitten? Zo vraag ik mij af
Heb even voor je gecheckt en hij doet het met twee pasjes, maar vraag me af of dat aan te raden is voor de chips die in de pasjes zitten.
Ging er automatisch vanuit dat het sowieso niet werkte met pasjes.

Ben trouwens geen fan van draadloos opladen, heb begrepen dat je batterij minder lang mee gaat. Vanwege warmte ontwikkeling en dat de accu belast wordt tijdens het opladen. Wat ook niet zo goed schijnt te zijn.

Jimijames75 wijzigde deze reactie 17-04-2018 14:29 (20%)

• Tommie12
quote:
beezjeh schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:28:
[...]

Ik heb bij een hoesje een goedkope screenprotector gekregen, maar meer dan iets hardere plastic is het niet.

Ik zoek echt iets in glas dat echt krasbestendig is. Wat kan ik verwachten van dat Aliexpress ding?

• Untouchablezz20
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 23:11
Klopt het dat, op de iPhone X silver er sneller krasjes ontstaan op de stainless steel body? Wat is jullie ervaring?
Het lijkt me dat die misschien sneller opvallen omdat ie lichter van kleur is?
Als het stainless steel is, dan is het misschien wel te polijsten trouwens... (Maar zoek dat eerst ff uit :P)

• DaFreakR
Vandaag ineens, zonder m’n telefoon te laten vallen of samen met iets anders in mijn broekzak te dragen, heb ik plotseling 3 grote scheuren in mijn Belkin Invisiglass. Deze zit er net 4 maanden op.. zijn er meer mensen die spontane scheuren in deze protector hebben gehad?

• Martinus
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 17-03 20:00
quote:
DaFreakR schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:52:
Vandaag ineens, zonder m’n telefoon te laten vallen of samen met iets anders in mijn broekzak te dragen, heb ik plotseling 3 grote scheuren in mijn Belkin Invisiglass. Deze zit er net 4 maanden op.. zijn er meer mensen die spontane scheuren in deze protector hebben gehad?
jawel, gewoon net een verkeerd drukpunt, helaas nieuwe op doen.

no comment

• DaFreakR
quote:
Martinus schreef op zondag 22 april 2018 @ 20:58:
[...]

jawel, gewoon net een verkeerd drukpunt, helaas nieuwe op doen.
Vandaag even bij Amac geweest. Is een bekend probleem bij de eerste generatie Belkin Invisiglass protectors voor IPhone X. Zijn schijnbaar in januari ook weggehaald uit de winkels en vervangen voor een nieuwe, verbeterde versie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tommie12
quote:
Hann1BaL schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:10:
[...]

Een metalen plaat blokkeert wireless chargen. Dat is inherent aan de techniek. Dat gaat dus inderdaad niet en is de reden dat deze Mous case niet meer magnetisch is.

Maar het zou tweakers niet zijn als je dat niet even ging testen toch ;)?
Voila, het heeft even geduurd, maar ondertussen heb ik de Mous Case in gebruik en is mijn draadloze lader van 2,5€ uit China aangekomen.

Om mijn GSM in de auto op te kunnen hangen heb ik in de Mous Case een metalen plaatje gekleefd. De case blijft dus mooi hangen op zo'n magneet die ik in de ventilatie bevestig.

Nu zit die metalen plaat vrij hoog, en bedekt zeker niet de volle achterkant.
Belangrijk is: het werkt gewoon op die draadloze lader. Die ligt op mijn bureel voor mij, en op een uurtje heb ik 20-30% extra lading in de batterij. Niet supersnel, maar meer dan voldoende om overdag wat bij te laden.
In de auto hang ik die sowieso aan de lader omdat ik altijd WAZE gebruik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nickster!
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20-02 13:57

Afgelopen weekend mijn iPhone X voorzien van een Clearplex screenprotector. Zit er strak op en in combinatie met een spigen air tight hoesje is de telefoon amper dikker! :*)

Nickster! wijzigde deze reactie 24-04-2018 14:54 (7%)

• Untouchablezz20
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 23:11
quote:
Nickster! schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:53:
[afbeelding] [afbeelding]

Afgelopen weekend mijn iPhone X voorzien van een Clearplex screenprotector. Zit er strak op en in combinatie met een spigen air tight hoesje is de telefoon amper dikker! :*)
Zelf erop geplakt of laten doen? Wat betreft het hoesje, zijn de knoppen nog goed in te drukken of is het stug?
quote:
vanbeijnhem schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:07:
[...]

Ik heb nu een screenprotector van belkin erop. Gisteren meteen in de Apple store laten doen. Direct van de beschermende folie in de doos naar een mooie stofvrije protector. En qua cases heb ik er nu twee. De rode leren Apple case, dit is echt een mooi hoesje. En die van spigen.

Vandaag ben ik zonder hoesje door het leven gegaan omdat de telefoon echt heel goed in de hand ligt en stroef voelt, maar gisteren heb ik de spigen liquid crystal gebruikt. Ik vind het een fijn hoesje. De zijkanten zijn mooi doorzichtig waardoor je de rand goed ziet, voelt aan alsof het een goede bescherming biedt, maar niet te dik en daarnaast fijn dat je naast je bescherming ook de achterkant nog ziet.

Zelf vind ik het een aanrader. Het is gemaakt van TPU waardoor het flexibel is en het geeft mij ook het gevoel dat het een eventuele val dempt wat ik niet zo heb met hard cases. Op de achterkant zit wel een soort dot patroon. Je ziet dit amper en ik weet ook niet helemaal waarom het er zit. Wellicht om grip te bieden aan je telefoon zodat hij niet uit het hoesje kan schieten bij een val.
Hoe bevalt de Spigen liquid crystal? Niet verkleurd (lees; geel) of veel krasjes zichtbaar op het hoesje?

Untouchablezz20 wijzigde deze reactie 24-04-2018 15:43 (65%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nickster!
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20-02 13:57
quote:
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:07:
[...]

Zelf erop geplakt of laten doen? Wat betreft het hoesje, zijn de knoppen nog goed in te drukken of is het stug?

[...]
Laten doen bij de lokale Optie1 winkel. De protector wordt on-demand op maat uitgesneden. (Media markt biedt het ook aan volgens mij)

Wat betreft het hoesje; de knoppen zijn open dus daar is niets aan veranderd.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Voor degene die hun X toch een Product Red look willen geven zijn er goede opties, oa van D-Brand
YouTube: $10 RED iPhone X Skin vs $800 RED iPhone 8

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Herax10NL
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 23:26
Ik heb op dit moment een Native Union Clic Wooden case. Om te zien een prachtig hoesje, maar ik vind 'm nu na een tijdje toch vrij dik. De gehele telefoon voelt daarnaast ook vrij zwaar aan door het hoesje (tov zonder hoesje). Nou ben ik dus aan het kijken naar een nieuw hoesje dat wat dunner is en daarnaast net zo stevig is. Het liefst ook met opstaande randen aan de voorkant zodat het scherm niet gelijk de tafel raakt (slechte ervaring mee, ook met een screenprotector er op bij mijn iPhone 7 hoesje die dit niet had). Nou ben ik wel enthousiast over de hoesjes van Apple zelf (de leren en vooral siliconen versie) maar hoe bevallen die hier na een paar maanden gebruik?

• styx1
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

styx1

prutser

quote:
Nickster! schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:53:
[afbeelding] [afbeelding]

Is dat niet de spiegen air skin? air tight kan ik iig niet vinden..
Ben wel altijd bang voor krasjes met zo een hard case, heb je daar al last van?

Gebruik zelf de leather case van apple, kwalitatief ok maar daardoor wel wat dikker enzo =)

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True