Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Jackssonss
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 11-01 19:27
Voor degenen zonder screenprotector, hoe bevalt dat?

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 10:40

Canaria

4313-3581-4704

Jackssonss schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:11:
Voor degenen zonder screenprotector, hoe bevalt dat?
Wat bedoel je daar precies mee? Hier bevalt het prima maar ik heb nog nooit een screenprotector gebruikt dus ik kan niet echt vergelijken.

Sinds een paar dagen heb ik een Caudabe Lucid Clear na een paar jaar alleen maar Apple Leather Cases in allemaal verschillende kleuren (rood, donkerblauw, roze, lichtblauw, zwart, oranje, zadelbruin) gebruikt te hebben. De Caudabe is lekker dun en doordat hij doorzichtig is kan ik ook de achterkant van de iPhone eens wat langer zien. Ik ben benieuwd hoe hij het uithoudt bij vallen maar dat gebeurt ongetwijfeld een keer. Met Apple Care is dat ook geen ramp.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Jackssonss
Canaria schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 19:41:
[...]

Wat bedoel je daar precies mee? Hier bevalt het prima maar ik heb nog nooit een screenprotector gebruikt dus ik kan niet echt vergelijken.

Sinds een paar dagen heb ik een Caudabe Lucid Clear na een paar jaar alleen maar Apple Leather Cases in allemaal verschillende kleuren (rood, donkerblauw, roze, lichtblauw, zwart, oranje, zadelbruin) gebruikt te hebben. De Caudabe is lekker dun en doordat hij doorzichtig is kan ik ook de achterkant van de iPhone eens wat langer zien. Ik ben benieuwd hoe hij het uithoudt bij vallen maar dat gebeurt ongetwijfeld een keer. Met Apple Care is dat ook geen ramp.
Ik was inderdaad onduidelijk. Ik bedoelde of je krasjes/krassen hebt.
Canaria schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 19:41:
[...]
Sinds een paar dagen heb ik een Caudabe Lucid Clear
Die heb ik ook gehad, maar die veroorzaakte na verloop van tijd krasjes in die prachtige zijkant van de telefoon. Mazzel gehad, het toestel werd vervangen door Apple (om een heel andere reden) en ze vonden het krasje niet erg. Wel zonde, ik verwacht juist dat ie beschermt. :P Toen ben ik dus overgestapt op een leren hoesje. :P Die veren ook iets meer mee. Intussen heb ik even geen hoesje, maar als m'n nieuwe binnenkomt doe ik hem er waarschijnlijk weer omheen - al bevalt het erg zonder. Beetje als con... ja laat maar. ;)

Let er dus goed op en zorg dat je hem regelmatig voorzichtig verwijdert en schoonmaakt.
Jackssonss schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:00:
[...]

Ik was inderdaad onduidelijk. Ik bedoelde of je krasjes/krassen hebt.
T/m de iPhone 7 heb ik nooit een screenprotector noch een hoesje om m'n telefoon gehad. En was daar heel blij mee, en nooit krassen. Maar de iPhone 8 en X... Die krassen imho echt heeeeeel erg snel. Het scherm van m'n 8 zat heel snel onder hele kleine en oppervlakkige krasjes. Haast alsof er een extra beschermlaagje op zit wat juist het tegenovergestelde bereikt: het wordt lelijk. (Het is trouwens gewoon het glas, geen laagje. Helaas.)

Dus toen ik de X kreeg heb ik er direct een screenprotector op gezet.
Nu zit ik even zonder hoesje en heb ik voor de zekerheid ook maar een screenprotector op de achterkant gedaan. Hele dunne. Voornamelijk tegen krasjes, maar heb wel gekocht die de telefoon tegen een val van kleine hoogte zouden moeten beschermen. (Geloof er geen ruk van, maar hee...)

Anyway, ik zou het op de 8 noch X aandurven zonder screenprotector.
De enige reden dat ik een hoesje er omheen heb is tegen kleine stoten en omdat die camera zo ver uitsteekt; vind het wel prettig als die een beetje bescherming heeft.

• Jackssonss
WhatsappHack schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:15:
[...]

Die heb ik ook gehad, maar die veroorzaakte na verloop van tijd krasjes in die prachtige zijkant van de telefoon. Mazzel gehad, het toestel werd vervangen door Apple (om een heel andere reden) en ze vonden het krasje niet erg. Wel zonde, ik verwacht juist dat ie beschermt. :P Toen ben ik dus overgestapt op een leren hoesje. :P Die veren ook iets meer mee. Intussen heb ik even geen hoesje, maar als m'n nieuwe binnenkomt doe ik hem er waarschijnlijk weer omheen - al bevalt het erg zonder. Beetje als con... ja laat maar. ;)

Let er dus goed op en zorg dat je hem regelmatig voorzichtig verwijdert en schoonmaakt.

[...]

T/m de iPhone 7 heb ik nooit een screenprotector noch een hoesje om m'n telefoon gehad. En was daar heel blij mee, en nooit krassen. Maar de iPhone 8 en X... Die krassen imho echt heeeeeel erg snel. Het scherm van m'n 8 zat heel snel onder hele kleine en oppervlakkige krasjes. Haast alsof er een extra beschermlaagje op zit wat juist het tegenovergestelde bereikt: het wordt lelijk. (Het is trouwens gewoon het glas, geen laagje. Helaas.)

Dus toen ik de X kreeg heb ik er direct een screenprotector op gezet.
Nu zit ik even zonder hoesje en heb ik voor de zekerheid ook maar een screenprotector op de achterkant gedaan. Hele dunne. Voornamelijk tegen krasjes, maar heb wel gekocht die de telefoon tegen een val van kleine hoogte zouden moeten beschermen. (Geloof er geen ruk van, maar hee...)

Anyway, ik zou het op de 8 noch X aandurven zonder screenprotector.
De enige reden dat ik een hoesje er omheen heb is tegen kleine stoten en omdat die camera zo ver uitsteekt; vind het wel prettig als die een beetje bescherming heeft.
Ik had op mijn 6S Plus ook geen screenprotector en dat ging goed. Welke heb je nu?

• Canaria
  • Laatst online: 10:40

Canaria

4313-3581-4704

WhatsappHack schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:15:
[...]

Als dat niet te voorkomen is moet het maar. Krasjes vind ik minder storend dan deuken.
Sowieso zorg ik ervoor dat mijn telefoon en accessoires altijd schoon blijven. De leren cases van Apple vind ik bijvoorbeeld erg kwetsbaar en gevoelig voor verkleuring. Ze worden in tegenstelling tot veel andere lederen producten niet mooier door gebruik. Bij mij waren ze altijd na een paar maanden weer aan vervanging toe.
[...]

Hoe voorzichtig ik er ook mee doe, op alle iPhones die ik heb gehad verschenen na een tijdje krasjes. Daar ben ik inmiddels ook aan gewend. Als het echt te erg wordt, laat ik er een nieuw scherm in zetten bij Apple.

Screenprotectors vind ik lelijk en/of ze voelen niet zoals het scherm. Eigenlijk zou ik liever ook geen hoesje of case gebruiken maar dat is gewoon noodzakelijk gezien de zekerheid dat ik m'n iPhone vroeg of laat op de grond laat vallen. Krasjes belemmeren het functioneren van de iPhone niet, een barst in het scherm wel. Dus daarom heb ik wel een case en geen screenprotector.

De laatste keer dat ik een iPhone liet vallen met een barst tot gevolg zat ik middenin de testfase van een nieuwe release van de app waarvan ik de developer ben. Toen had ik geen tijd om naar de Apple Store te gaan en heb ik een week met drie stroken 3M Magic tape (mat en eigenlijk wel lekker stroef) op mijn scherm gelopen. Natuurlijk lagen er genoeg testtoestellen op kantoor, maar m'n eigen iPhone test toch het fijnst. Stiekem paste het wel een beetje bij de sfeer van die-hard naar de deadline toewerken :+

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 15-01 18:54
Deze gekocht kijken of dat was is...

https://www.gsmpunt.nl/ho...lassic-one-apple-iphone-x

Me leather case van Apple was wel aan vervanging toe... :+

Daedalus wijzigde deze reactie 14-11-2018 14:50 (34%)

| iPhone X | MacBook Pro 13 (2012) | Ipad Air | Airport Extreme | Apple tv 4 | Imac 2017 | PSN nv456789

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Ik had tot voor kort deze Azuri-case voor mijn iPhone X:

https://www.coolblue.nl/p...e-x-back-cover-zwart.html

Nu zag ik in dit forum een thincase van Totallee langs komen, maar ik heb toch zo'n idee dat het exact hetzelfde is onder een anderen naam.

Iemand een idee?

 MacBook 12"  Apple Watch Series 3  iPhone XS  Apple TV4  AirPods  AirPort Express

• Y451N
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 13-01 16:38
THE_BASE schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:56:
Ik had tot voor kort deze Azuri-case voor mijn iPhone X:

https://www.coolblue.nl/p...e-x-back-cover-zwart.html

Nu zag ik in dit forum een thincase van Totallee langs komen, maar ik heb toch zo'n idee dat het exact hetzelfde is onder een anderen naam.

Iemand een idee?
Ik heb de Spigen Air Skin, die lijkt er ook behoorlijk op https://www.coolblue.nl/p...e-x-back-cover-zwart.html
Jackssonss schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:49:
[...]

Ik had op mijn 6S Plus ook geen screenprotector en dat ging goed. Welke heb je nu?
Welke wat? :P
De telefoon is een iPhone X. De screenprotector op de voorkant is van Belkin en op de achterkant eentje van "smart.engineered" (een of ander random merk op Amazon :P).
Canaria schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 00:15:
Als dat niet te voorkomen is moet het maar. Krasjes vind ik minder storend dan deuken.
Sowieso zorg ik ervoor dat mijn telefoon en accessoires altijd schoon blijven. De leren cases van Apple vind ik bijvoorbeeld erg kwetsbaar en gevoelig voor verkleuring. Ze worden in tegenstelling tot veel andere lederen producten niet mooier door gebruik. Bij mij waren ze altijd na een paar maanden weer aan vervanging toe.
Hmmm ja, ik heb die van Apple zelf nog nooit gekocht eigenlijk.
Haal ze meestal bij toko's als CoolBlue, Appelhoes of Amazon - maar ook daar moet je uitkijken wat je koopt. De ene keer is het complete rotzooi; de andere keer is het prima spul. :P
Hoe voorzichtig ik er ook mee doe, op alle iPhones die ik heb gehad verschenen na een tijdje krasjes. Daar ben ik inmiddels ook aan gewend. Als het echt te erg wordt, laat ik er een nieuw scherm in zetten bij Apple.

Screenprotectors vind ik lelijk en/of ze voelen niet zoals het scherm. Eigenlijk zou ik liever ook geen hoesje of case gebruiken maar dat is gewoon noodzakelijk gezien de zekerheid dat ik m'n iPhone vroeg of laat op de grond laat vallen. Krasjes belemmeren het functioneren van de iPhone niet, een barst in het scherm wel. Dus daarom heb ik wel een case en geen screenprotector.
Ik vind die screenprotectors juist nauwelijks opvallen (koop altijd hele dunne), maar die cases maken de telefoon wat dikker; en dat ligt niet lekker in de hand. Daarnaast vind ik het leer prachtig mooi, maar doodzonde dat de telefoon zelf dan eigenlijk nauwelijks meer te zien is. Die rand zit er niet voor niets op.
En die van Caudabe veroorzaakte krasjes, dus dat vond ik echt té zonde - dan nog liever zo'n leren ondoorzichtig ding er op. :P
De laatste keer dat ik een iPhone liet vallen met een barst tot gevolg zat ik middenin de testfase van een nieuwe release van de app waarvan ik de developer ben. Toen had ik geen tijd om naar de Apple Store te gaan en heb ik een week met drie stroken 3M Magic tape (mat en eigenlijk wel lekker stroef) op mijn scherm gelopen. Natuurlijk lagen er genoeg testtoestellen op kantoor, maar m'n eigen iPhone test toch het fijnst. Stiekem paste het wel een beetje bij de sfeer van die-hard naar de deadline toewerken :+
Voor dat soort zaken heb ik AppleCare+. Staat er de volgende dag een UPS-chauffeur op de stoep met een nieuwe iPhone X en mag ik de kapotte binnen 10 dagen terugsturen. :P

• rimave
  • Laatst online: 09:27
Ik had mijn iPhone X met een lederen originele Apple case overgekocht. Laatst een stukje gewandeld met de hond. Begon de hond aan de lijn te trekken terwijl ik de telefoon in de hand had. De iPhone viel dus met een hoek op het asfalt. Gevolg is nu dat er een gaatje in de cover zit en dus ook een kleine kras op de rand van de iPhone.

Het was vrij grof asfalt, dus een steentje is gewoon door de cover heen gegaan.
Gelukkig is het glas voor en achter nog wel heel.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Hulliee
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
rimave schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:02:
Ik had mijn iPhone X met een lederen originele Apple case overgekocht. Laatst een stukje gewandeld met de hond. Begon de hond aan de lijn te trekken terwijl ik de telefoon in de hand had. De iPhone viel dus met een hoek op het asfalt. Gevolg is nu dat er een gaatje in de cover zit en dus ook een kleine kras op de rand van de iPhone.

Het was vrij grof asfalt, dus een steentje is gewoon door de cover heen gegaan.
Gelukkig is het glas voor en achter nog wel heel.
Super case dus! :)

• Azmodann
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 01:51
WhatsappHack schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 03:26:
[...]

Voor dat soort zaken heb ik AppleCare+. Staat er de volgende dag een UPS-chauffeur op de stoep met een nieuwe iPhone X en mag ik de kapotte binnen 10 dagen terugsturen. :P
De IPhone X is niet meer verkrijgbaar, dus ik betwijfel erg of je dan een nieuwe gaat krijgen.
Azmodann schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:10:
De IPhone X is niet meer verkrijgbaar, dus ik betwijfel erg of je dan een nieuwe gaat krijgen.
"Nieuw" in dezen is wat breed, je krijgt of een nieuwe of een door Apple refurbished toestel die hetzelfde of beter zijn dan nieuw. Apple heeft daar wel voorraden voor. En zo niet dan is dat niet mijn probleem en zullen ze de eerst de beste vergelijkbare telefoon moeten leveren waardoor je automatisch uitkomt op een XS. :P

Maar dat zal geen storm lopen, Apple heeft daar echt wel voldoende X'en voor liggen lijkt me. :)
Anderzijds is het wel interessant, ik kan me geen ander toestel herinneren dat na een jaar al niet meer verkocht werd door ze eigenlijk, dus ben ook wel benieuwd wat er zou gebeuren als ze die inderdaad niet meer hebben terwijl je een vervanging nodig hebt (waar je recht op hebt.).

WhatsappHack wijzigde deze reactie 09-10-2018 16:20 (30%)

• Nick25
Me cover is binnen!
I like it echt iphone old skool look :)

| iPhone X | MacBook Pro 13 (2012) | Ipad Air | Airport Extreme | Apple tv 4 | Imac 2017 | PSN nv456789

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12:00

pdavie2311

Live life to the fullest..

Nick25 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:13:
Me cover is binnen!
this thread is worthless without pics

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - Huawei Mate 20 Pro

• Nick25
pdavie2311 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:40:
[...]

this thread is worthless without pics
Gaat toch retour te dik en te zwaar :)
Iemand een suggestie liefst een heel dun hoesje :) ?

• Mrkend54l
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 14-01 20:57
Nick25 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:13:
Me cover is binnen!
Zou handig zijn mocht je iets delen.
Kan andere mensen van een mogelijke misloop behoeden.

• Nick25
Mrkend54l schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:28:
[...]

Zou handig zijn mocht je iets delen.
Kan andere mensen van een mogelijke misloop behoeden.
Lees ff hierboven ;)

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15-01 23:40
Zojuist de mujjo bruin lederen cover binnen. Ruikt lekker naar echt leder en schijnt mooi te verjaren. Mensen die deze al een lange tijd hebben en dit kunnen beamen? Hij past goed , voelt stroef genoeg aan om vast te houden voor die extra grip!.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• Novadecasa
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 22:46
Ik ben op zoek naar een goede case voor m'n X. Maar ik wil graag wel het design en de uitstraling behouden, m'n X is Space Grey.

Iemand ervaring met zo'n hoesje of een goede tip?

 MacBook Pro Touch Bar 2017  Watch 42 mm  iPod  iPhone X 64GB

• harm12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 11:54
Novadecasa schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:33:
Ik ben op zoek naar een goede case voor m'n X. Maar ik wil graag wel het design en de uitstraling behouden, m'n X is Space Grey.

Iemand ervaring met zo'n hoesje of een goede tip?
Ik zweer altijd bij de Apple Leather cases. Diverse gehad (goedkoop en duur) maar ik kom toch altijd weer terug bij deze case. Voor mij de ideale combi van uitstraling en functioneel.

Iemand ervaring bij de draadloze opladers van Peel:
https://buypeel.com/produ...harger-for-iphone-android

Ik vind hem heel gaaf! Geeft een chique uitstraling en qua prijs net zo duur als bijv. Belkin..

©2004

• rsvmark
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 08-01 22:29
Sinds een week de trotse eigenaar van een iPhone X en gisteren kreeg ik de 'Pitaka case' binnen.
Aangezien ik niet hou van een 'lompe' case en mijn 6s er na 2 jaar nog als nieuw uit ziet ben ik weer voor een minimale case gegaan.

Samen met de 3d screen protector van ESR een super combi wat mij betreft.

Iphone x
Pitaka

Iphone x
Pitaka 3Pitaka 2

rsvmark wijzigde deze reactie 04-11-2018 13:30 (28%)

Marantz SR7009 // 9x B&W M-1 (auro-3d 5.1.4) // SVS PB1-isd // Samsung UE55HU7500 // NUC (i5) // Synology DS412+

• Rene Opdam
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 13-11-2018
Knip, dit lijkt spam.

F_J_K wijzigde deze reactie 14-11-2018 14:09 (96%)

• coenox
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 15-01 18:43
Iemand ervaring met rugged cases voor de iPhone X? Denk Otterbox, UAG, Catalyst, Lifeproof, Rokform, etc?

Ik kampeer veel en rij veel motor, waarbij ik de motor in de case op het stuur klem. Had voor mijn iPhone 6 een Catalyst case. Maar die heeft een extra display scherm wat het telefoonscherm ongevoeliger maakt. Ik zoek dus iets wat de iPhone goed tegen vallen beschermt, waabij het scherm nog goed benaderbaar is en het liefst met de mogelijkheid om een lanyard te bevestigen. Beetje bulky mag in dit gevalt. Ik heb al een hoop online gezien, maar ben vooral op zoek naar persoonlijke ervaringen.

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

coenox schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:47:
Iemand ervaring met rugged cases voor de iPhone X? Denk Otterbox, UAG, Catalyst, Lifeproof, Rokform, etc?

Ik kampeer veel en rij veel motor, waarbij ik de motor in de case op het stuur klem. Had voor mijn iPhone 6 een Catalyst case. Maar die heeft een extra display scherm wat het telefoonscherm ongevoeliger maakt. Ik zoek dus iets wat de iPhone goed tegen vallen beschermt, waabij het scherm nog goed benaderbaar is en het liefst met de mogelijkheid om een lanyard te bevestigen. Beetje bulky mag in dit gevalt. Ik heb al een hoop online gezien, maar ben vooral op zoek naar persoonlijke ervaringen.
Ik ben een groot fan van de Lifeproof cases. Voor schillende generaties iPhone heb ik deze cases gehad, o.a. voor backpack avonturen door Azië. Ze hebben me nooit in de steek gelaten. Ik zou deze cases blind aanschaffen voor de iPhone X.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• coenox
Grin schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:49:
[...]

Ik ben een groot fan van de Lifeproof cases. Voor schillende generaties iPhone heb ik deze cases gehad, o.a. voor backpack avonturen door Azië. Ze hebben me nooit in de steek gelaten. Ik zou deze cases blind aanschaffen voor de iPhone X.
Ik heb zelf een glas protector op mijn telefoon (de gelversie van de Media Markt). Dat werkt vervelend in combinatie met de screen protector van mijn Catalyst case. In de beschrijving staat ook dat je deze combi eigenlijk niet moet gebruikten. Had jij een versie van de Lifeproof case met extra screenprotector en hoe was je ervaring met de gevoeligheid van het scherm?

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

coenox schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:06:
[...]

Ik heb zelf een glas protector op mijn telefoon (de gelversie van de Media Markt). Dat werkt vervelend in combinatie met de screen protector van mijn Catalyst case. In de beschrijving staat ook dat je deze combi eigenlijk niet moet gebruikten. Had jij een versie van de Lifeproof case met extra screenprotector en hoe was je ervaring met de gevoeligheid van het scherm?
Ik gebruik deze cases alleen voor heavy duty periodes. Dus vakanties in de rimboe voor enkele weken, dat soort zaken. Normaliter gebruik ik een leren Apple case met een screen projector. Apple case en Screen protector gaan d'r af, en dan de LifeProof d'r om.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• coenox
Grin schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:17:
[...]

Ik gebruik deze cases alleen voor heavy duty periodes. Dus vakanties in de rimboe voor enkele weken, dat soort zaken. Normaliter gebruik ik een leren Apple case met een screen projector. Apple case en Screen protector gaan d'r af, en dan de LifeProof d'r om.
Daarvoor wissel ik te vaak. Zit nu aan de Catalyst Impact Protection te denken. Die heeft geen screen protector.

• jaspov
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 15-01 12:50
Iemand na langer gebruik een goede tip voor een screen protector?

Zie om me heen toch wel erg veel schermen met een barst. Net amazon sites afgestruind (wat een explosie aan fake reviews daar...) maar de meeste reacties zijn toch wel als hij net er op zit, niet een paar maanden verder.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True