Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• siemo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11-01 23:38
Ik heb deze Vitros case van Moshi besteld. Binnen enkele dagen binnen gekregen.
https://www.moshi.com/Imgs/9530

siemo wijzigde deze reactie 28-10-2017 22:19 (56%)

• moca007
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 22-12-2019
Spigen case bestelt.
https://www.belsimpel.nl/...matt-black-apple-iphone-x

Gebruik de zelfde bijna 3 jaar met de iPhone 6 nog steeds in perfecte staat en de pasvorm is nog zoals in het begin, niet zoals de goedkoper Chinese hoesjes die na een tijdje los om de iPhone gaan zitten.

moca007 wijzigde deze reactie 28-10-2017 22:53 (3%)

• acst
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 15-01 16:21
Standaard zwarte Apple leather case besteld en ga misschien nog een Peel/Totallee ultra thin case bestellen.

Weet iemand trouwens hier nog een goede, betaalbaardere dan de standaard Apple 25+ watt adapter voor quick charge?

acst wijzigde deze reactie 28-10-2017 23:18 (35%)

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 00:31
Ik heb een (Product)RED Sillicone Case van Apple besteld. Als draadloze lader ga ik de RÄLLEN van IKEA gebruiken. :-))

Het hoesje komt 31 oktober. De draadloze lader is al in huis. De iPhone X zelf komt vrijdag aanstaande.
quote:
randje schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 00:06:
[...]

de Aukey usb-C charger (29W), er zit ook nog een adapter voor twee type-a USB poortjes
https://www.amazon.com/dp..._r_cp_ep_dp_48p9zb4D8HA5B
Moet je wel een amerikaanse wandcontactdoos voor hebben zo te zien ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

quote:
Evernote schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 07:33:
Ondanks dat ik de telefoon het liefst zonder hoesje of screen protector wil gebruiken zie ik in m’n omgeving dat dit tot een hoop reparaties leid.
1 klein zandkorreltje (wat al heel gauw in je broekzak zit bijvoorbeeld) tussen je hoesje/case en telefoon kan ook behoorlijk wat schade veroorzaken, als in een ''feestje van krasjes''.
Dit is natuurlijk geen ernstige schade, maar het kan wel erg goed de achterkant van je telefoon bekrassen.

Of je zou bijna elke dag je hoesje er af moeten halen om te checken of er niks kan ''wrijven'' tussen het hoesje en de telefoon.

Mijn ervaring (in mijn omgeving) is juist dat mensen denken dat met een hoesje/case je safe zit, terwijl dit dus niet zo is.
En zeker niet als je niet met enige regelmaat het hoesje even van de telefoon haalt.
En dat je dus dan na een half jaartje eens een keer het hoesje afhaalt en je het ''feestje van krasjes'' duidelijk ziet, juist vanwege het hoesje (en zandkorreltjes) dus

Geert1976 wijzigde deze reactie 29-10-2017 07:43 (28%)

• Evernote
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 00:22
quote:
Geert1976 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 07:38:
[...]

1 klein zandkorreltje (wat al heel gauw in je broekzak zit bijvoorbeeld) tussen je hoesje/case en telefoon kan ook behoorlijk wat schade veroorzaken, als in een ''feestje van krasjes''.
Dit is natuurlijk geen ernstige schade.

Of je zou bijna elke dag je hoesje er af moeten halen om te checken of er niks kan ''wrijven'' tussen het hoesje en de telefoon.
Als ik nu het hoesje van m’n iPhone 6 af haal heb ik hier geen last van eerlijk gezegd. Geluk misschien? Of toch slechte ogen?

In het geval van de X.. omdat de achterkant van glas is wil ik deze voornamelijk tegen valschade beschermen met het hoesje van Apple.

Hoe voorzichtig je ook met je telefoon om gaat er bestaat altijd een kans dat hij een keer valt. Nog een voordeel is dat de achterkant dan wel vlak is en de camera niet uitsteekt.

Edit:
En dat ding kost een fortuin, hij zou eigenlijk 24/7 achter slot en grendel moeten liggen.

Alle bescherming is welkom :+

Evernote wijzigde deze reactie 29-10-2017 07:47 (6%)

Gigabyte Aorus X570 Pro | AMD Ryzen 3700X | Gigabyte Aorus Xtreme RTX 2080 Ti | 16GB Vengeance RGB RAM@3600/14 | Samsung 970 EVO 500GB | Corsair MP510 960GB | Corsair RM750x | Gigabyte Aorus AD27QD

• acst
quote:
Jaymone schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 10:02:
Apple Sillicone Case zwart besteld, levering di 31 okt
Daarnaast zit ik ook nog Apple Care+ te overwegen maar moet er met mn zelf nog uitkomen wat de exacte voordelen hiervan zullen zijn tov mn CC 180 dagen verz
Check ook je inboedelverzekering of er niet al een telefoonverzekering in zit of dat je die kan afsluiten voor een paar euro. Vaak goedkoper dan AC+ en ook verzekerd tegen diefstal (in tegenstelling tot AC+). Enige nadeel is dat je je telefoon vaker langer kwijt bent dan met AC+ als er iets gerepareerd moet worden.

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Nu online
quote:
acst schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 10:38:
[...]

Die (en vele anderen) is dus alleen verkrijgbaar in een 110V uitvoering met Amerikaanse stekker. Daarom ook de vraag, want ik kom eigenlijk alleen maar Amerikaanse versies tegen van andere merken dan Apple.
Europese versie: https://www.amazon.de/gp/...QL65&keywords=aukey+usb-c

MacBook Pro 16" - iPhone 11 Pro Max - Apple Watch Series 5 Hermès

• Jaymone
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 20-01 20:16
quote:
carpebios schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 10:46:
Is er voor de Apple AirPods al zo’n draadloos oplaadbare kit?
Vanaf dec verkrijgbaar

Het is weer bijna september 2020 :)

• acst
quote:
Boeryepes schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:29:
[...]

De online berichten zijn dat de fast charger wat overrated is, De 12W iPad charger is niet veel trager en kan via standaard kabel. Bijv. http://www.iphonehacks.co...ging-12w-5w-chargers.html

Scheelt veel geld.
Nu is het voor de levensduur van de batterij überhaupt aan te raden om hem niet constant aan een hoog wattage oplader te hangen (is ook niet nodig als je hem s'nachts oplaadt), ook al verslomen ze fast-charging na 50% die dingen worden toch nog steeds een stuk heter dan met een 5W lader.

Dat in ogenschouw nemende zijn de 29W opladers na een kwartier nog wel 50% sneller met opladen dan de 12W oplader. Dus ik zou ze voor onder het halfuur opladen zeker niet overrated noemen (en daar zijn ze eigenlijk dus ook voor bedoeld).

acst wijzigde deze reactie 29-10-2017 12:36 (23%)

• smoken
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 26-01 07:51
Afgelopen vrijdag de sleeve van Pack & Smooch binnengekregen. Heb van dit merk ook een sleeve voor mijn 15” MBP en ben er zeer tevreden over.

Ziet er netjes uit, vraag me alleen af of het wol geen krasjes zou kunnen maken op het scherm.

De Apple witte en zwarte siliconen case zijn vandaag verzonden en ontvang ik als het goed is dinsdag.

• Toppe
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23-01 17:04
quote:
smoken schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:13:
[...]

Ik ga er van uit van wel ;-)
Okay, misschien toch eens over denken dan .... nu nog uitzoeken welke.
Ik laat ze plakken bij de Apple store, hopelijk doen ze dat dit jaar weer... kost €35 maar goed, hij wordt via een speciaal apparaat geplakt en keurig uitgelijnd!

MacBook Pro Retina 13" 2018  iPhone Xs Max  Apple Watch Series 4  2x Apple TV 4  Stereopair HomePods

• Toppe
quote:
Die Mujjo vindt ik echt een kek ding maar voor mij niet stevig genoeg (werkzaam in de bouw materialen....), of wel?

MacBook Pro Retina 13" 2018  iPhone Xs Max  Apple Watch Series 4  2x Apple TV 4  Stereopair HomePods

• SP75
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 04-11-2019
quote:
Evernote schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:54:
[...]

Inderdaad of in dit het geval gebrek aan.. gelukkig werkt alles bij jou naar behoren. Ultieme combinatie met iPhone X. (Mits te werken)
Ja! hoop dat die van jou ook zsm geregeld wordt, nu Apple Pay nog :D

• Toppe
quote:
Gebruik ik te weinig, heb ze namelijk wel gehad en geprobeerd alleen waren ze defect. Dus mooi meteen kunnen proberen :9

• D4N3_030
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 25-01 15:29
quote:
Moogie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:00:
Werkt het draadloze opladen nog wel met een screenprotector er tussen?

Ik heb de Super Think iPhone X Case gekocht van Peel.
Zal dit i.c.m. een back protector problemen opleveren met draadloos laden?
Qi gaat door glas en plastic heen. Zal dus geen probleem moeten zijn.

• Tesio
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 07-11-2017
Voor de liefhebbers: AirPods met 20€ korting.

• tomic
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 25-01 21:42

tomic

Smexylittlebabe!

quote:
dafmay schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:26:
Ik had een bestelling gedaan bij Amazon voor een 2-tal fast wireless charging pads van Anker.
Klopt het dat de LEDJES op de pad standaard UIT staan?
En bij laden ze na 10 SEC ook uitgaan? (had je al aangegeven :))

Wil hem namelijk naast mijn bed gebruiken.

tomic wijzigde deze reactie 30-10-2017 16:30 (4%)

Toch maar een weblog?

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 11:45
quote:
tomic schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:34:
[...]

Ook dat ze standaard uit staan? :?
Uhm nee...de ledjes lichten even een 5-tal seconden op bij plaatsen van de telefoon, en daarna gaan de ledjes helemaal uit. Staan dus niet standaard aan, ook niet wanneer geen telefoon op de lader ligt.

d:)b

• HekkeySE
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 23-01 11:57
Wat zijn de meningen/ervaringen over deze?

https://www.moshi.com/clear-protective-case-iphone-x-vitros

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

quote:
dafmay schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:26:
Ik had een bestelling gedaan bij Amazon voor een 2-tal fast wireless charging pads van Anker. Die zijn inmiddels binnen. Bevalt prima...mooi supercompact ontwerp, zowel de diameter van 8,5cm, als de hoogte van
slechts 0,7cm...zeer plat! Prima anti-slippery...zowel de onderkant als de bovenkant. Niet picky als het gaat om de juiste plek vinden voor het draadloos laden. En de blauwe ledjes gaat even aan bij telefoon op de lader, en gaan daarna weer uit. Staan dus nooit continue aan. Gebruik ivm iPhone 8 Plus.

Een aanrader.

https://www.anker.com/pro...owerPort-Qi-10W-/A2513011

https://www.amazon.de/Ank...%C3%A4higen/dp/B01KJL4XNY

[afbeelding]
Cool, ik heb ze ook gekocht alleen nog niet opgehaald op het bezorgpunt.
Altijd goed spul dat Anker.

• dafmay
quote:
dieter0901 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:09:
Iemand zegt eerder in dit topic:
Snelladen kan alleen met een USB-C PD charger + USB-C Lightning kabel

Wat moet ik dan precies bijkopen om te kunnen snelladen met de Anker?
[...]
Ik vermoed dat je 2 verschillende zaken door elkaar haalt. De 8, 8+ en X kunnen zowel draadloos snelladen als bedraad snelladen.

- draadloos snelladen : is nog niet geimplementeerd, maar komt als we apple mogen geloven snel. Dwz momenteel is het draadloos laden met max 5W en later met max 7.5W. Dat noemt men bij apple snelladen, waar bijvoorbeeld Samsung snelladen doet met (uit m'n hoofd) 15W...dat is pas snelladen. Maar enfin...dat het maar duidelijk is. Draadloos laden is niet meer dan een stukje gemak en het draadloos laden op een apple telefoon zal nooit supervlot gaan.

- bedraad snelladen : kan alleen via usb-c to lightning kabel en een geschikte adapter, bijvoorbeeld een 29W apple notebook adapter. Kost je bij elkaar wel een eurotje of 80 (!). Ik doe bedraad laden met een normale lightning kabel icm een ipad 12W adapter...dat gaat ook behoorlijk vlot (0-48% in 30 minuten). Beter niet de standaard meegeleverde adapter gebruiken, die is verreweg het langzaamst vwb laden.

That's it :)

• Systemadmin
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 25-01 23:50

• Blue_Fear
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 26-01 10:51
Element case formula:

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 26-01 20:09
Zo’n mooie telefoon en ‘m dan inpakken in van die lelijke cases 8)7

 iPad Air 2 | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

Het viel mij op dat vrijwel alle Apple iPhone X cases nu weer een levertijd hebben van 3nov.

Lijkt een nieuwe voorraad ofz want dit was van de week anders.

Ik heb er toch maar een besteld (Rubber, wit) voor de nood gevallen.

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 10:17

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik ben toch weer voor de Caudabe gegaan. De Veil XT. Echt minimalistisch en er komt geen rommel tussen, zit er strak om. Heb deze ook om mijn 6s en 7 gehad en icm een screenprotector biedt het voldoende bescherming.

https://www.caudabe.com/p...one-x?variant=49303915535

Caudabe heeft een erg goede service. Binnen een jaar, kun je ongeacht opgave van reden, kosteloos een nieuwe case ontvangen. (Heb geen aandelen, nog niet, haha!)

Edit; en ook gelijk maar de Anker Wireless Charger besteld op advies van Dafmay. Als ik dan toch een X heb, gaan we wel draadloos opladen hoor! Positieve is wel dat dit alles binnenkomt, voordat ik de X heb. Dat is wel eens anders geweest. :+

pdavie2311 wijzigde deze reactie 02-11-2017 08:48 (21%)

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 Nike Silver 44mm

• dafmay
quote:
pdavie2311 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:53:

Edit; en ook gelijk maar de Anker Wireless Charger besteld op advies van Dafmay. Als ik dan toch een X heb, gaan we wel draadloos opladen hoor! Positieve is wel dat dit alles binnenkomt, voordat ik de X heb. Dat is wel eens anders geweest. :+
Helemaal goed d:)b Ik had 'm ook weer op advies van een andere mede-tweaker....dus hij gaat als een lopend vuurtje :)

Ps de lader bevalt mij uitstekend...een goede aankoop.

• RDMA
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18-12-2019
quote:
pdavie2311 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:53:
Ik ben toch weer voor de Caudabe gegaan. De Veil XT. Echt minimalistisch en er komt geen rommel tussen, zit er strak om. Heb deze ook om mijn 6s en 7 gehad en icm een screenprotector biedt het voldoende bescherming.

https://www.caudabe.com/p...one-x?variant=49303915535

Caudabe heeft een erg goede service. Binnen een jaar, kun je ongeacht opgave van reden, kosteloos een nieuwe case ontvangen. (Heb geen aandelen, nog niet, haha!)

Mooi deze, lekker minimalistisch! Heb hem ook net besteld.

Gisteren ook een ultra thin case van Incipio ontvangen, eens kijken welke beter zit. :)

• Mixpower
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 00:48
quote:
Jimijames75 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:48:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind de mujjo leather case die ik heb gekocht een prima alternatief voor de leather case van Apple, denk dat ik die ga annuleren.
De kwaliteit van mujjo is meestal om te huilen, dus zou die van Apple gewoon in ontvangst nemen en naast elkaar leggen zit een groot verschil tussen die 2!

It's All In The "Mix"

• Mixpower
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 00:48
quote:
crazylegs schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:15:
[...]

Wat is er vooral huilen aan Mujjo? Het is best duur spul en oogt vrij premium. Gaat gauw stuk?
Precies wat je zegt het oogt vrij premium maar gaat gauw stuk en voor wat ik heb gelezen is de kwaliteit van het leer ook maar zo zo en laat binnen een maand vaak al los van de case.

Maar probeer het vooral uit zou ik zeggen, mijn ervaring met de case van Apple is goed, na een jaar nog geen los latent leer, alleen lichte slijtage wat normaal is.

It's All In The "Mix"

• DorkoTheBeast
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16-12-2019
quote:
randje schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:58:
[...]

Zelf heb ik deze en ben er supertevreden over
https://www.aliexpress.co...=a2g0s.9042311.0.0.vk3GLB

Wel een aantal kanttekeningen:
- ik gebruik mijn cd-speler niet
- mijn slot-in drive dit redelijk hoog in m'n dashboard.

Zojuist mijn product red lederen hoes binnengekregen van Apple O+
Wel iets leuk maar bij mij zit deze lager en dan zou ik de helft van mijn airco e.d. niet meer kunnen bedienen

• AppleFangirl
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 15-08-2019
quote:
Donstil schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:31:
[...]

Ik wil graag een witte en die is er helaas niet in het leer. Product red leer is idd ook erg fraai, die wil ik wel eerst even in het echt zien.
quote:
bardi-1 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:17:
[...]

Leer FTW! En zadel bruin is heel tof naar mijn mening. Al ben ik deze keer gegaan voor de Product RED in leer.
Ik heb de Product RED in leer nu voor mn rode iPhone 7 Plus. En die is wel echt heel mooi. Hopelijk blijft de kleur mooi. Ik heb em met van dat vuil en waterafstotende pray behandeld (wat eigenlijk voor leren schoenen en zo is).

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

• AppleFangirl
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 15-08-2019
Als jullie het hebben over screenprotectors, bedoelen jullie dan een glaasje of van dat folie? Ik vind folie helemaal niks namelijk. Ben al een tijdje om naar 9H gehard glas, en sinds kort '3D' glaasjes van Ali. Die zie je niet zitten op je telefoon. En ze beschermen de hele voorkant van het toestel. Veeeel beter dan die lelijke glaasjes die je zo duidelijk ziet zitten. Sommige verkopers noemen ze 4D (dat kan natuurlijk niet, tenzij het glas kan tijdreizen, maar ok).

Zie hier:
https://nl.aliexpress.com...r-Gehard/32828848505.html

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

• crypt0rr
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 10:23
quote:
AppleFangirl schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:14:
[...]

Wel eerst een op een klein onopvallend stukje uitproberen. Sommige sprays maken het leer donkerder, (ook nadat het droog is).
Thanks voor de tip, heb ‘speciale’ leer spray.

Pi-Hole | Pi-hole

• duncanvdlinden
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19-11-2019
Wat is de reden eigenlijk dat mensen screen protectors gebruiken? Tegenwoordig krassen schermen helemaal niet meer zo, bekijk de scratch testen maar eens, je moet flink tekeer gaan met iets heel scherps wil je echt diepe krassen maken. Mijn 6s wel netjes in een lederen case gehouden: geen enkele kras of deuk in de achterzijde, scherm alleen hele kleine krasjes te zien als je er veel licht op houd. Je moet ze opzoeken zeg maar. Maar daar wordt je telefoon echt niet minder waard van, want iemand die jouw telefoon 2e hands overneemt gaat er echt niet op die manier naar kijken hoor... met een vergrootglas micro krasjes zoeken die je normaal niet kan zien... mijn inziens alleen backcovers nodig om je telefoon mooi te houden...

WS: i7 K3770, Asus Maximus V Gene, 2x4GB Corsair PC1600CL9 1.5v, Saphire HD6770, Crucial M4 128GB, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: Intel D510MO, 2x WD Green 3TB | Laptop: MacBook Air 2012 13,1", 8GB

• MrTuinstra
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 24-01 12:01
quote:
randje schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:39:
Bij mij komen de hoeken soms ook los (ervaring die ik al heb sinds de iPhone 6 met goedkopere '3D/4D'-glass screenprotectors). Merken als Nillkin, Baseus, 3DSmith Godo, enz. brengen vaak wel betere kwaliteit glaasjes uit.

Wat bij mij wel meer dan eens heeft geholpen is met een wasknijper het hoekje zo lang mogelijk ingedrukt houden (net als bij een lijmklem).

Ik had vorige maand al een '3D glass cover' klaarstaan voor m'n X, maar deze is FUBAR qua luchtbellen/hoeken die omhoog staan. Heb natuurlijk al een nieuwe besteld, maar voor de tussentijd zoek ik nog snel een goedkoop folietje. Iemand een idee wie die dingen verkoopt, of waar? (niet de folies van 20-30 euro).

En de tweaker die ze verkoopt voor €5,- is ook geen optie (principes, meer betalen is prima, maar niet 38x meer, de eerste de beste die ik zie https://nl.aliexpress.com...23-4af4-9b22-714912e2872d )

edit: zelf wat acceptabels gevonden voor de tussentijd: https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
anders heb ik ze wel voor 1-2 euro, haal ze bij de groothandel vandaan.

• crypt0rr
quote:
Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:26:
[...]

Ook erg benieuwd naar maar als je net een nieuwe telefoon hebt gebruik je deze wel extra intensief. Komend van een 6 had ik wel op meer gehoopt.

Terwijl ik dit schrijf heb ik volgens m’n iPhone 5 uur actief gebruik gemaakt van m’n telefoon en staat deze 8 uur en 33 minuten stand-by sinds ze 100% opgeladen was.

Mijn batterij is nu nog 35%.

Dit is overigens zonder batterijbesparing aan, ik vind het zonde om de voeten onder het toestel vandaan te trekken. Bovendien wil ik nu zoveel mogelijk van m’n toestel genieten.

Edit: Ik denk wel dat door de extra pixels die aangestuurd moeten worden de batterij niet beter zal zijn de de 7P/8P.
Thanks voor je informatie!

Hier, volgens het batterij overzicht;
Gebruik: 3:23 uur
Stand-by: 10:26
Batterij nu: 76%

Geen bijzonder zware dingen gedaan.

Pi-Hole | Pi-hole

quote:
Jaymone schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:14:
[...]

Is de PowerPort alweer leverbaar?
13 November re-stock bij AnkerDirect DE, en dan komt ie rond de 18e a 19e binnen in Nederland. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Tales
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 09:44
Kreeg vanochtend een mailtje dat mijn screen protector een week later zou komen (shame on you amazon ;-)). Vervolgens in A'dam bij de Apple store er één op laten zetten. Zit perfect met leren case er bij. Wel duur met 30 euro, maar geen omkijken na. Kom je vervolgens thuis liggen de screen protectors alsnog in de bus..

• crypt0rr
quote:
Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:53:
[...]

Dank voor de info! Vraag me dan toch af waar mijn batterij aan op is gegaan.

Wil je me misschien een DM sturen met een screenshot van het batterij scherm? (In instellingen)

En heb je energiebesparing aan staan en automatische helderheid uit?
- Geen batterijbesparing
- Wel automatisch helderheid
- Wel True-Tone
- Wel Night Shift

DM komt er aan.

Pi-Hole | Pi-hole

• Tales
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 09:44

• vanbeijnhem
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 25-11-2019
quote:
Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 20:58:
[...]

@vanbeijnhem heb je deze inmiddels om je telefoon zitten?

Wat is de ervaring? Erg benieuwd.
Ik heb nu een screenprotector van belkin erop. Gisteren meteen in de Apple store laten doen. Direct van de beschermende folie in de doos naar een mooie stofvrije protector. En qua cases heb ik er nu twee. De rode leren Apple case, dit is echt een mooi hoesje. En die van spigen.

Vandaag ben ik zonder hoesje door het leven gegaan omdat de telefoon echt heel goed in de hand ligt en stroef voelt, maar gisteren heb ik de spigen liquid crystal gebruikt. Ik vind het een fijn hoesje. De zijkanten zijn mooi doorzichtig waardoor je de rand goed ziet, voelt aan alsof het een goede bescherming biedt, maar niet te dik en daarnaast fijn dat je naast je bescherming ook de achterkant nog ziet.

Zelf vind ik het een aanrader. Het is gemaakt van TPU waardoor het flexibel is en het geeft mij ook het gevoel dat het een eventuele val dempt wat ik niet zo heb met hard cases. Op de achterkant zit wel een soort dot patroon. Je ziet dit amper en ik weet ook niet helemaal waarom het er zit. Wellicht om grip te bieden aan je telefoon zodat hij niet uit het hoesje kan schieten bij een val.

• vanbeijnhem
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 25-11-2019
quote:
Evernote schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:16:
[...]

Bedankt voor de uitgebreide reactie!

Zelf had ik een leren zwarte case van Apple maar de iPhone X wordt daar echt te groot van.

Met mijn kleine handen is de telefoon dan dusdanig slecht vast te houden dan de kans op vallen toeneemt en enige vorm van ergonomie voor mij totaal ontbreekt.

Apple case is inmiddels terug in het doosje en heb een retourmelding gemaakt.

De Spigen Liquid Crystal nu ook besteld, ik hoop dat het patroon niet te storen is anders gaat deze wellicht ook terug.

Zonder hoesje ligt de telefoon echt zo fantastisch goed in de hand!

Helaas denkt m’n zoontje van bijna één “Hey wat een leuk ding” en probeert hem constant te pakken waarna hij hem waarschijnlijk zou gooien.

Een ongelukje zit in een klein hoekje en de gevolgen zijn desastreus.. :'(
Ik heb ze er even allebei bij gepakt, maar ik moet zeggen dat de Apple leren case wel echt dunner is. Wat ik zelf een nadeel vind aan de leren case is dat die vrij glad is. De case van spigen plakt meer aan je hand, waardoor het veiliger voelt dan de case van Apple.

De reden dat ik voor die van spigen heb gekozen is omdat het de dunste uit de serie was die wel van een dempend materiaal was en doorzichtig. Je hebt ook van die ultra dunnen hoesjes, maar ik geloof niet dat die ook maar enige bescherming bieden als je hem laat vallen.

Ik snap de struggle van kleine handen heel goed. Vooral op mijn iPhone 7 plus was dat een drama, maar ondanks dat ik altijd moet goochelen om boven iets aan te kunnen tikken is hij nog nooit door die capriolen gevallen. Ook op het scherm van de iPhone X kom ik niet overal. Ik gebruik de bereikbaarheids functie in toegankelijkheids opties. Dat helpt toch om wat meer stabiliteit te hebben dan helemaal uitrekken naar de bovenste hoek als ik met één hand app bijvoorbeeld.
ik had nog mijn (originele) 2017 Samsung wireless stand up charger over van mijn vorige S8 die uiteraard ook geschikt is voor de iPhone X.
Deze charger kan je inklappen (zeer fijn om mee te nemen op vakantie of zakentrips bijv) en dus plat je telefoon opleggen en opladen.

Maar nog handiger, je kan 'm ook kantelen en dan wijst het scherm van mijn X dus naar mijn gezicht. Het unlocken via FaceID is nu echt instantly (in tegenstelling plat op tafel).

Verder vind ik dat mijn X lekker snel oplaad op deze charger. Hij ziet er ook nog eens zeer mooi uit, een soort van (nep?) leren afwerking.

Echt een aanrader!

Geert1976 wijzigde deze reactie 05-11-2017 09:38 (10%)

• duchaantje
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 09:45
Ik heb de ikea rallen in mjin nachtkastje gezet. Rond gat boren, lader erin en klaar. Mooie en eenvoudige oplossing zonder zichtbare draden.

• Sfynx
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 23:50
Standaard zwarte leren hoesje van Apple, geen folio. Nu de telefoon nog, Apple levert pas over 2 weken ;(
quote:
Scrtz schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:50:
Zijn er eigenlijk veel mensen die al een draadloze lader hebben aangeschaft? Ik vind eigenlijk de beschikbare laders op de markt nog vrij groot/bulky, zou gewoon een zo klein mogelijk plat matje willen hebben dat oplaad, niet zo'n veel te aanwezige schijf oid..

Heb dit hoesje verder gekocht voor festivals etc, voor de rest gewoon naked :) : https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.8937420.0.0.D8rg7w
Ik wil gewoon een soort van muismat waar ik 'm op kan leggen. De schijven die ik gezien heb moet je 'm te precies op leggen omdat ze kleiner zijn dan de telefoon zelf en ze ook best hoog zijn en je niet wil dat je telefoon eraf valt.

Een groot gedeelte van het oppervlak van m'n nachtkastje moet gewoon lader kunnen zijn, anders is het net zo makkelijk om 'm gewoon in een Lightning dock te laten zakken. Draadloos is het uiteindelijk toch niet, je verplaatst alleen de draad, m.i. beetje overrated allemaal met de huidige stand van zaken, er zal altijd fysiek contact nodig blijven en dan wil ik 'm gewoon ergens neer kunnen leggen zonder goed te hoeven kijken waar ik 'm precies neerleg.

Sfynx wijzigde deze reactie 05-11-2017 10:19 (12%)

• Sfynx
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 23:50
quote:
Scrtz schreef op zondag 5 november 2017 @ 10:19:
[...]

Ja precies, dan moet je ook het gemak kunnen hebben dat je hem random op een tafeltje legt of op je nachtkastje, niet overdreven moet positioneren oid want dan is de kabel er in doen zowat net zo snel..
Gewoon nonchalant ergens neer kunnen leggen helpt me met mijn huidige probleem, namelijk dat ie om de haverklap leeg is omdat ik 'm vergeten ben op te laden :')

(het zal ook niet meehelpen dat het een compleet versleten iPhone 5 is, wordt echt een dikke upgrade :D)

• Soepie
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 10:41
quote:
WhatsappHack schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:22:
[...]

Ik hoop dat de mijne ook eerder komt :D
Ik heb die van Auckly besteld.
Hmmzzz, het was de Anker PowerPort (wandlader) die ze eerder bezorgd hebben. de pad zelf komt woensdag (zoals aangegeven overigens).

Thnk voor de info, ook de Auckly besteld, zag dat er zowel een zuignap als een vent ophanging bij zat, voor die 30 euro maar eens proberen.

Nikon D600 | 24-70/f2.8 | 70-200/f2.8 | 50/f1.8 | Panasonic DMC-GM1 | 12-32/f3.5-5.6 | iMac 27" | MacBook Pro 15"

• pdavie2311

pdavie2311

quote:
WhatsappHack schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:39:
Toch is het goed om reviews te lezen. Qi-laders die snel en behoorlijk warm worden kunnen de levensduur van je accu inkorten.

Mijn bestelling van de Anker pad is net teruggezet en komt blijkbaar deze week al binnen, yay :)
Verwacht 10-11 november? Haha! Die van mij ook! Mijn kadootje dan maar voor Sint Maarten..;-)

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 Nike Silver 44mm

• crypt0rr
quote:
UnitedJunk schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:36:
[...]

Ja dit is de reden waarom ik ook nog wacht voor een lader op mijn bureau.
Slim, mocht je wat tegen komen hoor ik het graag.

Pi-Hole | Pi-hole

• crypt0rr
quote:
Doane schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:02:
[...]
Er zijn een paar soorten, de een is wat zwaarder uitgevoerd dan de ander meen ik. Duurste was 34,95 of daaromtrent. Zou Apple ook Belkin gebruiken of 'eigen' ?

http://www.belkin.com/us/p/P-00610/
Apple heeft een samenwerkingsverband met Belkin voor screen protectors, dus ja, ze gebruiken Belkin.

Pi-Hole | Pi-hole

• Jaymone
Mijn beide Anker 10W QI chargers zijn ook verstuurd, volgende week worden ze geleverd, ben benieuwd
https://www.amazon.de/dp/...5UzbTZ8VPT6?tag=macr05-21

• Pacoo__
  • Laatst online: 22-01 10:10
quote:
Jaymone schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:15:
Mijn beide Anker 10W QI chargers zijn ook verstuurd, volgende week worden ze geleverd, ben benieuwd
https://www.amazon.de/dp/...5UzbTZ8VPT6?tag=macr05-21
Hier ook zojuist een verzendbevestiging gekregen. Begin volgende week levering.

Ook nog in afwachting van mijn Caudabe Lucid Clear Crystal case, verzonden op 1 november. Zal ook ergens volgende week wel binnen komen.

• Soepie
quote:
Pacoo__ schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:37:
[...]

Hier ook zojuist een verzendbevestiging gekregen. Begin volgende week levering.

Ook nog in afwachting van mijn Caudabe Lucid Clear Crystal case, verzonden op 1 november. Zal ook ergens volgende week wel binnen komen.
Ik krijg de mijne morgen binnen als alles goed is.
Caudabe Lucid is vandaag verzonden (nog bedankt voor de code, werkte ook prima voor de 8 plus :) ).

Als ik morgen de charger binnen heb zal ik even kijken of ik een paar foto's kan maken (even collega lief aankijken of hij foto's wil maken ;) ).

En zal even een andere collega lief aankijken of ik zijn X even mag (mis)(ge)bruiken voor een paar foto's (om maar even een beetje ontopic te blijven in het X topic :P )

Nikon D600 | 24-70/f2.8 | 70-200/f2.8 | 50/f1.8 | Panasonic DMC-GM1 | 12-32/f3.5-5.6 | iMac 27" | MacBook Pro 15"

had het al eerder besproken hier, maar heb nu een half dagje thuis gewerkt...laptop op tafel, daarnaast mijn standup wireless charger waar mijn iPhone X opstaat.

Ik hoef niet met mijn hoofd voorover buigen of iets dergelijks...De charger staat naast mn laptop.

Als ik in mijn telefoon wil, hoef ik echt maar een klein tikkie mn hoofd te draaien, ik tik op het scherm en swipe omhoog en hop.
Nog een voordeel dat de telefoon rechtop in de charger staat, de telefoon is op deze manier echt zeer prettig te gebruiken.

Echt top dat de iPhone nu ook de al lang bestaande wireless charging mogelijkheid heeft.

Geert1976 wijzigde deze reactie 07-11-2017 20:41 (8%)

• SmithNL
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 10-01 14:11
Voor wie wil zien hoe het aanbrengen van de Belkin screenprotector door Apple werkt...:

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

quote:
pdavie2311 schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:41:
[...]

Verwacht 10-11 november? Haha! Die van mij ook! Mijn kadootje dan maar voor Sint Maarten..;-)
Die van mij is zojuist verzonden. ETA is 14 November, maar ze zeiden ook dat mn andere product Zaterdag zou komen en die komt nu morgenmiddag met PostNL.
Dus met een beetje mazzel krijg ik hem Vrijdag binnen, pech Zaterdag.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

krijg net een mailtje van Totallee (ik zelf heb de case met een dunne leren afwerking op de achterkant), dit bedrijf biedt zeer mooie dunne (0,3mm) minimalistische cases, vergelijkbaar met Peel.
Heb een code van hun gekregen waarmee je 35% korting krijgt, voor diegene die nog een zeer dun hoesje nodig hebben:

REUNION

Geert1976 wijzigde deze reactie 08-11-2017 10:04 (4%)

quote:
Jieve schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:11:
[...]

Ga meteen even checken! Thanks!
Hoe bevalt het hoesje?
ik heb AC+ afgesloten voor mijn iPhone X. Dus de case ligt in een kast, voor als ik ergens heen ga waar ik een klein beetje extra berscherming wil hebben.

Maar de case zelf is zeer dun en mooi minimalistisch. Het is een case slechts ter bescherming voor krassen aan de achterkant van het toestel.
Ik heb zelf een bloedhekel aan cases, vandaar mijn keuze voor een zeer dunne (0,3mm) case

• Jieve
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 15-01 09:28
quote:
Geert1976 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:19:
[...]

jup, de telefoon staat nu naast me op mn bureau in een standup wireless charger op te laden. Hoef geen millimeter mijn hoofd naar beneden te bewegen doordat deze dus gekanteld/bijna rechtop staat en dus zeer makkelijk in gebruik is nu.

Ow lees nu pas je vraag of ie ook met het hoesje oplaad, ja, dat doet ie ook....1ste dag namelijk getest

@Jaymone , heb nog geen krasjes kunnen ontdekken aan zowel achter- als zijkant van de telefoon.
Thanks, ga hem ff bestellen denk ik! :)

• Sjonson
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23-01 14:23
quote:
Jaymone schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:45:
Mensen die AppleCare+ voor de X hebben afgesloten en ervaring?
Ik heb de AppleCare+ voor de X afgesloten en al moeten gebruiken, aangezien ik mijn iphone x op de zijkant had laten vallen en me scherm was gebarsten.. Ik had de eer om de eerste reperatie te zijn in Amsterdam.

Overigens vertelde de jongen van de store in amsterdam dat als je achterkant stuk is dat deze reperatie 600+ euro is....

• Sjonson
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23-01 14:23
quote:
Geert1976 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:20:
[...]

had je puur en alleen schade aan het scherm aan de voorkant of ook aardig wat krasjes/schade aan de zijkanten (stainless steel) en achterkant van de telefoon?

Erg fijn dat je AC+ hebt afgesloten! _/-\o_
Geen schade aan het staal of achterkant telefoon. Alleen het scherm, afgesplinterd glas en een hele fijne barst over het scherm van links boven naar recht onder.

Aangezien ze nog niet instaat zijn om te repareren was het een swap.

• Jaymone
quote:
Sjonson schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:17:
[...]

Ik heb de AppleCare+ voor de X afgesloten en al moeten gebruiken, aangezien ik mijn iphone x op de zijkant had laten vallen en me scherm was gebarsten.. Ik had de eer om de eerste reperatie te zijn in Amsterdam.

Overigens vertelde de jongen van de store in amsterdam dat als je achterkant stuk is dat deze reperatie 600+ euro is....
Goed om te lezen dat het zich terug heeft verdiend. Werd je hiermee ook met gejuich en geklap ontvangen? :D

• Soepie
quote:
Deze dus. Ligt al op mijn buro, alleen de charger zelf is er nog niet (zou vandaag moeten komen).

En tot mijn verbazing:
http://www.soepie.com/tweakers/auckly-car.jpg

Deze zou morgen pas binnen moeten komen. Hij laadt op zelfs met de lederen apple hoes (8 plus).

• MelvinW
  • Nu online
quote:
dafmay schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:09:
[...]

Serieus?! :X

Heb je toevallig een bron waar dit wordt vermeld?
9to5Mac had het er een tijdje geleden over: https://9to5mac.com/2017/...or-iphone-8-and-iphone-x/
quote:
The issue, however, may have to do with secure encryption. We’ve heard through unofficial channels that only supported partners (in this case Belkin and Mophie) will support the faster 7.5W charging.
Ook dit bedrijf op Amazon schrijft er een stukje over op de productiepagina.
quote:
We get notice from Apple engineer that current IOS only support 5w qi wireless charging currently, 7.5w wireless charging is encrypted and never released to 3rd party manufacturer.

• dafmay
Nee zeker niet anders verwacht van Apple ;)

• crazylegs
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 26-01 16:00

http://www.sedcrossfit.nl

• dafmay
quote:
Hmm...indeed, I stand corrected O+

Btw mijn Anker fast wireless charger (10W) behoort niet tot de door Apple ondersteunde snelladers. Mijn iPhone 8 Plus laadt met zo'n 30% per uur (tot zo'n 75%...daarna uiteraard langzamer). Dat doet mijn draadloze lader al sinds ik m'n iphone 8 Plus heb. Maar nu ik er over nadenk ben ik ook meteen overgestapt op het bèta programma, en dus 11.1. Dat kan eea verklaren >:)

• Soepie
quote:
Als je even door klikt naar de site waar het zou staan: https://www.iphone-ticker...indigkeits-update-118754/ dan zie je dat het artikel geupdate is.
Komt dus in 11.2

• pdavie2311

pdavie2311

Mijn Caudabe ook binnen!

• Soepie
En ook de pad is binnen:

http://www.soepie.com/tweakers/anker-pad.jpg

Works like a charm :)

• dafmay
quote:
kevintjuh93 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:55:
[...]

Geen enkele die fast charge ondersteund.. toch?
Jawel hoor ;) (tip : Samsung)

• MelvinW
  • Nu online
quote:
kevintjuh93 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:05:
[...]

Ik las juist dat de fast charge niet voor iPhone werkt...
Fast Charge is alleen voor de Mophie en Belkin wireless charger die Apple verkoopt. Andere opladers blijven beperkt tot 5W. Wellicht dat er in de toekomst meer Apple certified wireless chargers uitkomen.

• Soepie
quote:
Redondo1982 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:36:
[...]

Mooi ding! Zit de kabel er al bij? Zo ja, hoe lang is deze?

Adapter moet je wel los kopen, maar mbt de kabel heb ik even geen duidelijkheid kunnen krijgen.
Kabel zit er inderdaad bij, maar is standaard micro-usb. Is wel een kort kabeltje overigens.
Ligt op mijn werk, zal morgen even een schatting maken van de lengte.

• MelvinW
  • Nu online
quote:
dafmay schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:10:
We moeten denk ik nog maar even afwachten of dat inderdaad zo gaat lopen. We kunnen er meer over zeggen nadat Apple de update heeft uitgebracht...dan is het eenvoudig testen.
9to5mac is over het algemeen wel goed geïnformeerd, dus er zal vast een kern van waarheid in zitten. In iOS 11.2 beta 2 is het in ieder geval nog niet ingeschakeld. Haal met mijn Belkin charger nog steeds maximaal 5W:

quote:
pdavie2311 schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:41:
[...]

Heb die Auckly binnen.
Het kabeltje is wat mij betreft iets aan de korte kant, maar dat hangt er natuurlijk vanaf waar je hem plaatst. En ach, voor €7,50 heb je een USB-C kabel van 2 meter dus whatever.
Hij laadt verder redelijk snel op. Had er met 10 minuutjes autorijden zo'n 5 a 6% bij. Maar ik denk dat het sneller kan. De connector waar ik hem instopte kan volgens mij maximaal 1.2A leveren. Voor sneller laden heeft ie 2.0A nodig anders levert ie maar 4 a 5W. Dus dat ga ik morgen eens proberen. Dan kan ie denk ik zo'n 7 a 8% moeten kunnen laden. Zodra Apple de software update zou je dan met QC nog sneller moeten kunnen laden. Gok dat ie dan met een uurtje wel tegen de 50% bijgeladen heeft. Dat is wat mij betreft prima.

Om de telefoon er stevig in te zetten moet je wel ff doorknijpen aan de achterkant. Dat is gewenning I guess en de eerste keer was het voor mij even zoeken, werd al bang dat ie te groot was hhee.
Hij beweegt wel erg makkelijk als je hem aan de zuignap ophangt, dat is het enige nadeel... Ik ga even kijken of ik dat wat stroever kan maken door er een aan weerszijden een stukje (dubbelgevouwen) papier tussen kan proppen.)

Het is opzich geen ramp gezien de kabel hem bij mij tegen het dashboard op z'n plek houdt, maar toch... Ik heb liever dat het van zichzelf stevig is.

• Soepie
Heb vanavond de Auckly ook even in de auto gehangen voor de terugweg. Kabel is voor mij zelfs nog te lang :P, korter mag ook....
Ik heb de ventilatie optie gebruikt, maar mijn dwars "lamel" is denk ik net een slag te dik, zit niet helemaal lekker maar hij zit wel vast.
Je moet inderdaad wel even wat drukken maar ik heb niet het idee dat dat nou heel hard moet, zit vrij stevig.

Wat betrefd het laden: ik heb geen idee. Ik had vandaag gewoon even Flitmeister aangezet en hij loopt daar in ieder geval niet op leeg. Morgen moet ik een uur rijden en zal ik een kijken hoe het met Tomtom gaat (of Navigon). Maar op het bureau (even snel aan de Macbook Pro) ging hij van ongeveer 80% naar 97% in een minuut of 45, viel me niet echt tegen.

Ik heb echt geen idee wat mijn USB poort levert aan stroom om eerlijk te zijn. Zal ik op moeten zoeken.

Soepie wijzigde deze reactie 09-11-2017 00:01 (6%)

• diotav
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 11:38
Gisteravond meteen de wireless Mophie's in gebruik genomen. Ik weet dat het al 100 jaar bestaat op Android toestellen, maar het is toch wel verdomd fijn dat je nu de iPhone op een puck kunt leggen.

dion.im

• Jieve
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 15-01 09:28
quote:
diotav schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:54:
Iemand een idee of Amac de iPhone X al kan lamineren met dat Belkin apparaat? Mijn vriendin wil graag een screenprotector op haar iPhone X.
Ja dat doen zij.

• Imtekz0rs
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 22-01 00:32
quote:
Op basis van je tip heen gegaan, dacht dat alleen de Apple stores dat deden. Scheelde me een behoorlijke reis ;)
quote:
Redondo1982 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:18:
[...]

Sinds wanneer zijn ze verbeterd?
Het huidige model met de aluminium knopjes, het gladde leer en de betere fit is er sinds de iPhone7.

• smoken
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 26-01 07:51
quote:
Imtekz0rs schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:48:
[...]

Op basis van je tip heen gegaan, dacht dat alleen de Apple stores dat deden. Scheelde me een behoorlijke reis ;)
Kun je eens een foto posten van hoe dat uit ziet?
Ik twijfel over een screenprotector ..

smoken wijzigde deze reactie 10-11-2017 14:09 (6%)

• MelvinW
  • Nu online
Bij Amazon.es nog gewoon te bestellen met verzending naar NL.

Nu 3e dag zonder hoesje /case.

Wat een design! Had mijn SG vervangen voor een Silver.

Hoesjes/cases/screen protectors vind ik zo compleet afbraak doen aan de totale beleving van dit über-mooie toestel.
Vooral als je dat stainless steel ziet en voelt...echt heerlijk (OK, dit laatste klinkt wel een beetje te :+ )
quote:
Redondo1982 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 12:11:
[...]

Groot gelijk en verreweg het mooist. Maarja, het gebruik is heel divers bij mij en zeer onvoorspelbaar. Dit heeft me al een keer een deuk gekost in m’n nieuwe i6. Liep tegen de punt van een tafel op.
ja, ik kan me enigzins voorstellen als je bijv voor je werk veel onderweg bent of jonge kids hebt (met grijpgrage klauwtjes) je een goeie case wil hebben.

@pdavie2311 ff de Kerstman (je vriendin/vrouw? :+ ) lief aankijken zo eind december? ;)

• pdavie2311

pdavie2311

quote:
Geert1976 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 12:24:
[...]

ja, ik kan me enigzins voorstellen als je bijv voor je werk veel onderweg bent of jonge kids hebt (met grijpgrage klauwtjes) je een goeie case wil hebben.

@pdavie2311 ff de Kerstman (je vriendin/vrouw? :+ ) lief aankijken zo eind december? ;)
Idd.... ;)

• pdavie2311

pdavie2311

quote:
smoken schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:22:
[...]

Die orly komt ook niet helemaal tot aan de randen hoor. Zelfs als je een case hebt, dan komt er nog wat stof tussen bovenkant scherm en case. En veel stof bij het microfoonroostertje zag ik (na 1 uur gebruik ;-) )

Ik kijk eens wat Amac heeft. Eigenlijk heb ik nog nooit eerder een screenprotector gehad.
Dat valt bij mij ook mee! Wellicht heb ik toch niet zo’n slechte dan! ;-)

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 00:31
@smoken @SteffenV

En voor de liefhebbers van de Product RED silicone case
quote:
Ik had nog een Anker QC lader liggen die ik niet gebruike. Die gebruik ik nu.
Kabeltje zelf was hier voor het nachtkastje lang genoeg.

• Jaymone
quote:
Redondo1982 schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:28:
Kunnen mensen mij vertellen waarom mensen voor de Anker gaan en niet voor de standaard Belkin? Prijsverschil is te overzien en cosmetisch kan ik mezelf ook niet voorstellen. Anker ziet eruit als één van de Lidl (Medion). De laadcapaciteit is van beide ook 5w. Is het dan met oog op de toekomst dat Apple dan eventueel ook voor andere merken laders de output gaat verhogen naar 7,5w?
Prijs/kwaliteit vond ik wel oke, helemaal omdat het hier om een gaat die kan snelladen (10W charger)

quote:
Kunnen mensen mij vertellen waarom mensen voor de Anker gaan en niet voor de standaard Belkin? Prijsverschil is te overzien en cosmetisch kan ik mezelf ook niet voorstellen. Anker ziet eruit als één van de Lidl (Medion). De laadcapaciteit is van beide ook 5w. Is het dan met oog op de toekomst dat Apple dan eventueel ook voor andere merken laders de output gaat verhogen naar 7,5w?
Anker heeft regelmatig leuke aanbiedingen (stekkers, kabels en ook wireless chargers) via amazon.de
Ik gebruik Anker al jaren, er is werkelijk nog nooit iets stuk gegaan met dit merk

• SmithNL
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 10-01 14:11
Gister de laatste witte Rällen lader bij Ikea Utrecht op de kop kunnen tikken (nog heel veel zwarte versies op voorraad trouwens).

Inbouwen ging heel soepel met de boorset van Ikea en laden ook probleemloos (Incl Apple leather case en metalen plaatje voor magnetische autohouder).

Zeer tevreden dus! _/-\o_

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

• Jaymone
Onderstaande stekker en kabel wil ik combineren tbv snelladen met de 10W QI charger van Anker. Iemand ervaring, juiste combi?

https://www.amazon.de/gp/...smid=A2PGPJL0BBLHLX&psc=1

https://www.amazon.de/gp/...?smid=ARGDXOM3JPHIE&psc=1

of

Grappig, je hoeft de iPhone geeneens helemaal op je QI pad te leggen, houd je het net erboven dan laadt het ook, alleen wel lastig natuurlijk om het steeds daarboven te houden maar dat terzijde ;)

Jaymone wijzigde deze reactie 12-11-2017 15:08 (19%)

• sigmanl
  • Laatst online: 26-01 19:49
quote:
Yzord schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 03:35:
[...]

Komt anders niet echt best door de "test" volgens de reviews

http://www.belkin.com/us/p/P-F8W767/
Ik heb hier thuis nu 5 verschillende iPhones met een Belkin protector sommigen zitten er al twee jaar op en zitten nog steeds perfect. Wel telkens bij Amac laten doen die het heel goed uitvoeren.

• MelvinW
  • Nu online
quote:
Jaymone schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:59:
Onderstaande stekker en kabel wil ik combineren tbv snelladen met de 10W QI charger van Anker. Iemand ervaring, juiste combi?

https://www.amazon.de/gp/...?smid=ARGDXOM3JPHIE&psc=1

of

Grappig, je hoeft de iPhone geeneens helemaal op je QI pad te leggen, houd je het net erboven dan laadt het ook, alleen wel lastig natuurlijk om het steeds daarboven te houden maar dat terzijde ;)
Draadloos snelladen is straks alleen mogelijk met de oplader van Belkin en Mophie. Bekabeld snelladen kan alleen met USB-C PD opladers en USB-C Lightning kabel.

• pdavie2311

pdavie2311

Ga de X toch naakt gebruiken! Wel een sleeve besteld voor onderweg!

quote:
Kunnen mensen mij vertellen waarom mensen voor de Anker gaan en niet voor de standaard Belkin? Prijsverschil is te overzien
Welke belkin bedoel jij? Want ik zie er een in de Apple Store en die is €69,95 terwijl ik €17,95 voor de Anker betaalde, oftewel ie koopt bijna 4 ankers voor 1 belkin, dat gaat nergens over natuurlijk.

quote:
MelvinW schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:56:
Draadloos snelladen is straks alleen mogelijk met de oplader van Belkin en Mophie. Bekabeld snelladen kan alleen met USB-C PD opladers en USB-C Lightning kabel.
Draadloos snelladen en bedraad USB-C PD laden is wel een wereld van verschil trouwens. 7,5w draadloos laden is verre van snel verder, het is meer “sneller dan 5w draadloos laden”

Donstil wijzigde deze reactie 12-11-2017 23:56 (9%)

Pagina: 1 2 3

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True