Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:26

Bij een nieuwe iPhone hoort een accesoire, de Apple store vinden en hier een orginele Apple Case kopen kunnen we allemaal, daar heeft niemand echt hulp bij nodig. Wat wel leuk is blijft het met elkaar bespreken van de voor jou perfecte case, laadstation, dock of ander accesoire.

Laten we daar dit topic voor gebruiken, wees creatief!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
quote:
randje schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 00:06:
[...]

de Aukey usb-C charger (29W), er zit ook nog een adapter voor twee type-a USB poortjes
https://www.amazon.com/dp..._r_cp_ep_dp_48p9zb4D8HA5B
Moet je wel een amerikaanse wandcontactdoos voor hebben zo te zien ;)

• Donstil
quote:
Ing en Bunq was het gerucht twee weken geleden.
2nov is er weer een kwartaal afsluiting, dan spreekt Apple altijd over dat soort dingen.

• Donstil
quote:
dafmay schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:26:
Ik had een bestelling gedaan bij Amazon voor een 2-tal fast wireless charging pads van Anker. Die zijn inmiddels binnen. Bevalt prima...mooi supercompact ontwerp, zowel de diameter van 8,5cm, als de hoogte van
slechts 0,7cm...zeer plat! Prima anti-slippery...zowel de onderkant als de bovenkant. Niet picky als het gaat om de juiste plek vinden voor het draadloos laden. En de blauwe ledjes gaat even aan bij telefoon op de lader, en gaan daarna weer uit. Staan dus nooit continue aan. Gebruik ivm iPhone 8 Plus.

Een aanrader.

https://www.anker.com/pro...owerPort-Qi-10W-/A2513011

https://www.amazon.de/Ank...%C3%A4higen/dp/B01KJL4XNY

[afbeelding]
Cool, ik heb ze ook gekocht alleen nog niet opgehaald op het bezorgpunt.
Altijd goed spul dat Anker.

• Donstil
Ik hoop dat ik de Apple Cases toch nog even kan zien in de store vrijdag. Ik twijfel nu nog een beetje tussen de rubber witte of de zadel bruin lederen.

Donstil wijzigde deze reactie 31-10-2017 20:13 (3%)

• Donstil
quote:
bardi-1 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:17:
[...]

Leer FTW! En zadel bruin is heel tof naar mijn mening. Al ben ik deze keer gegaan voor de Product RED in leer.
Ik wil graag een witte en die is er helaas niet in het leer. Product red leer is idd ook erg fraai, die wil ik wel eerst even in het echt zien.

• Donstil
Het viel mij op dat vrijwel alle Apple iPhone X cases nu weer een levertijd hebben van 3nov.

Lijkt een nieuwe voorraad ofz want dit was van de week anders.

Ik heb er toch maar een besteld (Rubber, wit) voor de nood gevallen.

• Donstil
Vandaag maar even mijn Anker 10w laadpads opgehaald op het DPD punt.

Moet zeggen dat zonder nog te laden de pads nu al een goeie indruk maken. Mooi afgewerkt, lekker dun, rubber van onder.

Het is duidelijk weer een doorgedacht anker product.

Aanrader.

• Donstil
Uiteindelijk toch voor een Apple Leather Case gegaan.

Taupe genomen. Weer eens wat anders.

Donstil wijzigde deze reactie 03-11-2017 11:32 (3%)

• Donstil
quote:
OMX2000 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:34:
Die nieuwe Leather case van Apple zelf is nice. Dat leer is gladder dan van mijn iPhone 6s die ik 2 jaar in gebruik heb, en prettig verrast door de knoppen. Apple logo lijkt ook anders te zijn.

Originele hoesjes blijven duur van Apple, maar gaan ook lang mee. Althans die van mijn 6s plus, de leren case van iPhone 5s gingen gewoon stuk na een tijd.
Niet veranderd met vorrigjaar die Apple leather case. Knopjes, logo, type leer waren er al.

Kleurtjes zijn wel nieuw. Fijne case idd. Ik heb Taupe gekocht voor de gevallen dat een case nodig is.

• Donstil
quote:
Imtekz0rs schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:37:
Weet iemand of er ook bescherm skins/protectors zijn voor de achterkant van de X? Of alleen dbrand?
Dbrand promoot zoveel op internet dat iedereen denkt dat ze de enige zijn. Kijk anders eens naar ColorWare en Slikwraps. Die hebben een veel groter assortiment tov dbrand.

• Donstil
quote:
Redondo1982 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:18:
[...]

Sinds wanneer zijn ze verbeterd?
Het huidige model met de aluminium knopjes, het gladde leer en de betere fit is er sinds de iPhone7.

• Donstil
quote:
Jaymone schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:45:
De Anker QI chargers zijn eerder dan gepland binnen! Alleen kwam ik erachter dat er geen stekker bijzit en het een heel kort kabeltje heeft...
Klopt dat kabeltje is wel erg kort ja.

• Donstil
quote:
Ik had nog een Anker QC lader liggen die ik niet gebruike. Die gebruik ik nu.
Kabeltje zelf was hier voor het nachtkastje lang genoeg.

• Donstil
quote:
pdavie2311 schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:54:
[...]
Wat voor stekker gaat erin? Mini usb? Die in die oude Samsungs gaan? Die heb ik nog wel liggen hier..
Nee Micro usb.

• Donstil
quote:
Redondo1982 schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:28:
Kunnen mensen mij vertellen waarom mensen voor de Anker gaan en niet voor de standaard Belkin? Prijsverschil is te overzien
Welke belkin bedoel jij? Want ik zie er een in de Apple Store en die is €69,95 terwijl ik €17,95 voor de Anker betaalde, oftewel ie koopt bijna 4 ankers voor 1 belkin, dat gaat nergens over natuurlijk.

• Donstil
quote:
MelvinW schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:56:
Draadloos snelladen is straks alleen mogelijk met de oplader van Belkin en Mophie. Bekabeld snelladen kan alleen met USB-C PD opladers en USB-C Lightning kabel.
Draadloos snelladen en bedraad USB-C PD laden is wel een wereld van verschil trouwens. 7,5w draadloos laden is verre van snel verder, het is meer “sneller dan 5w draadloos laden”

Donstil wijzigde deze reactie 12-11-2017 23:56 (9%)

• Donstil
quote:
Redondo1982 schreef op maandag 13 november 2017 @ 00:02:
[...]

Daarom zette ik er al ‘standaard’ Belkin bij, want je hebt twee versies. Één 5w en één 7,5w (die je nu aanhaalt). Maar voor een eerlijk vergelijk heb ik de versies met dezelfde output aangehouden van 5w. Deze kost van Belkin € 34,95 en heeft een zwarte kleur.
Oké duidelijk. Dubbele prijs dus alsnog, voor iets wat precies niets meer doet.

• Donstil
quote:
MelvinW schreef op maandag 13 november 2017 @ 00:11:
[...]

Voor die 69 euro krijg je draadloos snelladen, dat heb je met die van Anker niet. Of dat het extra geld waard is? Voor veel mensen niet. Maar als je het maximale uit draadloos opladen wilt halen dan is de oplader van Belkin en Mophie wel je enige optie.
De dubbele prijs geeft je dan dus geen snelladen. De bijna vier keer hogere prijs geeft je pas “snel laden”.
quote:
MelvinW schreef op maandag 13 november 2017 @ 00:09:
[...]
Snelladen met een USB-C charger is sowieso alleen voor de eerste 60% nuttig. Daarna kom je toch niet meer boven de 7,5W uit.
Ik laad nu draadloos snachts en tussendoor met een iPad lader (al is dat nog niet nodig geweest).

In het iPhone 8 topic heeft een tweaker de iPad lader vergeleken met de USB-C lader. Scheelde vrijwel niets.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True