Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Paragon93
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
quote:
styx1 schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:55:
[...]

Is dat niet de spiegen air skin? air tight kan ik iig niet vinden..
Ben wel altijd bang voor krasjes met zo een hard case, heb je daar al last van?

Gebruik zelf de leather case van apple, kwalitatief ok maar daardoor wel wat dikker enzo =)
Ik denk dat het inderdaad gaat over deze KLIK

Zit er zelf ook naar te kijken, Apple leather case heb ik ook maar voelt wel huge aan t.o.v. mijn vorige Iphone 6.

Trust me, I'm an engineer

• Inhumanous
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 21-03 13:15
zo net de Iphone X besteld, als goed is komt die morgen avond binnen!

ik ben niet zoon fan van hoesjes en al helemaal niet die je telefoon dik maken. iemand enig idee of er voor de Iphone X zwarten/mat zwarten hoesjes zijn die heel dun zijn zoals de peel case en ook heel licht doorschijnend? zodat je nog een beetje het Apple logo kan zien (vind ik persoonlijk mooi)

ik kan eventueel een Peel case bestellen maar dan zit ik er 3 weken op te wachten.

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-03 14:19
quote:
Inhumanous schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:54:
zo net de Iphone X besteld, als goed is komt die morgen avond binnen!

ik ben niet zoon fan van hoesjes en al helemaal niet die je telefoon dik maken. iemand enig idee of er voor de Iphone X zwarten/mat zwarten hoesjes zijn die heel dun zijn zoals de peel case en ook heel licht doorschijnend? zodat je nog een beetje het Apple logo kan zien (vind ik persoonlijk mooi)

ik kan eventueel een Peel case bestellen maar dan zit ik er 3 weken op te wachten.
quote:
Nickster! schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:53:
[afbeelding] [afbeelding]

Afgelopen weekend mijn iPhone X voorzien van een Clearplex screenprotector. Zit er strak op en in combinatie met een spigen air tight hoesje is de telefoon amper dikker! :*)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• gise
  • Registratie: juni 2007
  • Niet online
quote:
Ga 'm ook bestellen, bedankt!

Iets heel anders, toen ik jouw link gebruikte en naar checkout doorklikte, kreeg ik (jouw?) naam en e-mail... of van iemand anders, in ieder geval niet van mijzelf of iemand die ik ken 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 19:59
quote:
gise schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:57:
[...]

Iets heel anders, toen ik jouw link gebruikte en naar checkout doorklikte, kreeg ik (jouw?) naam en e-mail... of van iemand anders, in ieder geval niet van mijzelf of iemand die ik ken 8)7

[afbeelding]
Thats not me :)

| iPhone X | MacBook Pro 13 (2012) | Ipad Air | Airport Extreme | Apple tv 4 | Imac 2017 | PSN nv456789

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gise
  • Niet online
quote:
Okay, apart.
Misschien een bugje in Amazon dan, want heb dit gedaan op m'n werklaptop en die is toch nooit door iemand anders gebruikt dan mijzelf, dus niet iets wat in mijn browser gecached zou zijn.

Wat betreft deze lader, deze is volgens mij geen snellader, klopt dat? 5w vs 7.5w.
Ik heb ook gekeken naar snelladers, maar vond van allemaal het design niet mooi

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 06:00

JSchut

.....

Vandaag een leather case van Apple binnengekregen. Waar ik mij aan stoor is dat de camera niet netjes in het midden zit. Hij zit zeg maar links onder in de opening tegen de rand aan. Is dit normaal en/of wordt dit beter als het leer wat soepeler wordt? Of klopt dit niet en moet ik hem omruilen. Of ben ik gewoon een zeikerd :P

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01:43

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

quote:
JSchut schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 18:09:
Vandaag een leather case van Apple binnengekregen. Waar ik mij aan stoor is dat de camera niet netjes in het midden zit. Hij zit zeg maar links onder in de opening tegen de rand aan. Is dit normaal en/of wordt dit beter als het leer wat soepeler wordt? Of klopt dit niet en moet ik hem omruilen. Of ben ik gewoon een zeikerd :P
Heb je een foto?

Flat earth is not theory, it is a diagnosis.

Over mij | Wat vervelend

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

quote:
Een beetje zo:

Op google vind ik er een paar maar ook genoeg die niet zo zijn.

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01:43

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

En je kunt je telefoon niet een klein beetje de andere kant op duwen in die case? In mijn X case heb ik er geen last van...

Flat earth is not theory, it is a diagnosis.

Over mij | Wat vervelend

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Nope. Zit muurvast. Mijne is nog iets erger dan op de foto.

Dan gaat hij maar retour. Ga ik in de winkel wel 1 passen ;)

JSchut wijzigde deze reactie 09-05-2018 20:04 (81%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 20:47
Nou zie niets verkeerds aan dat hoesje :x

• Jimijames75
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21-03 13:39
quote:
JSchut schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 18:38:
[...]

Een beetje zo:
[afbeelding]

Op google vind ik er een paar maar ook genoeg die niet zo zijn.
En bedankt nu erger ik me er ook kapot aan ;)

Zonder gekheid, volgens mij heeft ie van mij dat niet, je hebt wel de orginele case van Apple?

https://tweakers.net/ext/f/d5eCShlnBkF0yDu1oMt8XNuu/thumb.jpg

• JSchut

JSchut

.....

quote:
Jimijames75 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:15:
[...]

En bedankt nu erger ik me er ook kapot aan ;)

Zonder gekheid, volgens mij heeft ie van mij dat niet, je hebt wel de orginele case van Apple?

[afbeelding]
Jup origineel van Apple. Jou hoesje ziet er beter uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mark Verburg
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 10-10-2018
Voor degenen die op zoek zijn naar een telefoonhouder met draadloos opladen. Ik heb vorige week deze variant van gekocht. Deze is eerder aangeraden in dit forum en bevalt tot nu toe prima in combinatie met mijn iPhone X:

Equator wijzigde deze reactie 01-09-2018 14:23 (15%)
Reden: Spam verwijderd

• Dirk0s
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 06:31
Wil ik bedraad snelladen, dan moet ik een nieuwe adapter, maar ook een andere kabel. Worden die kabels alleen door apple gemaakt??

• JSchut

JSchut

.....

Vandaag nieuwe case (bruin leer van Apple) gehaald bij amac en de invisible protector er op laten plakken. Dit hoesje is ook niet 100% perfect maar stukken beter. De protector zit ook super strak. Helemaal happy :)

JSchut wijzigde deze reactie 12-05-2018 17:07 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21-03 13:59
quote:
JSchut schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 19:02:
Nope. Zit muurvast. Mijne is nog iets erger dan op de foto.

Dan gaat hij maar retour. Ga ik in de winkel wel 1 passen ;)
Ik heb 'm ook gepast in de winkel en zat prima. Maar ik vond de leathercase eigenlijk wat te glad aanvoelen... alsof ie zo weg kon glijden...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

quote:
peerke63 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:38:
[...]

Ik heb 'm ook gepast in de winkel en zat prima. Maar ik vond de leathercase eigenlijk wat te glad aanvoelen... alsof ie zo weg kon glijden...
Jup hij is wat glad idd maar dat zal wel stroever worden gok ik.

Deze case zitten mijn volume buttons niet helemaal recht. De buttons staan licht schuin omhoog naar het midden. De buttons doen het verder prima. Wellicht gaat dat beter worden als alles wat losse/soepeler wordt.

Ook screenprotector laten plakken bij de Amac. Zit er echt retestrak op! Iets dikker dan ik had gehoopt maar erg tevreden!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• peerke63
quote:
JSchut schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:55:
[...]

Jup hij is wat glad idd maar dat zal wel stroever worden gok ik.

Deze case zitten mijn volume buttons niet helemaal recht. De buttons staan licht schuin omhoog naar het midden. De buttons doen het verder prima. Wellicht gaat dat beter worden als alles wat losse/soepeler wordt.

Ook screenprotector laten plakken bij de Amac. Zit er echt retestrak op! Iets dikker dan ik had gehoot maar erg tevreden!
:)... Succes er mee :)

• Nick25

| iPhone X | MacBook Pro 13 (2012) | Ipad Air | Airport Extreme | Apple tv 4 | Imac 2017 | PSN nv456789

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 06:38
quote:
Had hem gezien bij iculture en er toen gelijk een besteld. Zie dat er nu wel 2 kleuren bij zijn gekomen, heb zelf de Bondi Blue besteld maar de Blueberry ziet er ook erg mooi uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Noisyplate
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 21-03 12:13
Laatst deze aangeschaft: https://www.amazon.de/gp/...csd_dcoop_bw_c_x_1_w?th=1

Moet zeggen dat de combinatie van leer en stof erg goed tot zijn recht komt.

Aluminium knopjes zijn ook erg prettig

Uiteraard wel in combinatie met een glazen screenprotector.

• Nick25
quote:
Dynamic83 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:50:
[...]

Had hem gezien bij iculture en er toen gelijk een besteld. Zie dat er nu wel 2 kleuren bij zijn gekomen, heb zelf de Bondi Blue besteld maar de Blueberry ziet er ook erg mooi uit.
Wil die ook bestellen alleen geen cc :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

quote:
Noisyplate schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:51:

[afbeelding]

[afbeelding]

Nice! ziet er erg goed uit. Stiekem mooier dan mijn originele Apple Leather case.

Ik ben aan het kijken voor een usb-c -> lightning kabel om te fast chargen middels mijn 87W Macbook Pro lader.

Nu heb je natuurlijk de standaard Apple kabels maar bijvoorbeeld ook iets als dit:
https://www.amazon.de/Lig...rds=usb-c+lightning&psc=1

Reviews zijn goed en de lengte is ook net even langer (1 meter 20) en heb liever een zwarte kabel :P

Zit er eigenlijk nou nog een nadeel aan dit soort kabel? Het lijkt van niet namelijk. Anders zou het een slechte besparing zijn namelijk.

JSchut wijzigde deze reactie 18-05-2018 15:03 (32%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Noisyplate
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 21-03 12:13
quote:
JSchut schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:02:
[...]

Nice! ziet er erg goed uit. Stiekem mooier dan mijn originele Apple Leather case.

Ik ben aan het kijken voor een usb-c -> lightning kabel om te fast chargen middels mijn 87W Macbook Pro lader.

Nu heb je natuurlijk de standaard Apple kabels maar bijvoorbeeld ook iets als dit:
https://www.amazon.de/Lig...rds=usb-c+lightning&psc=1

Reviews zijn goed en de lengte is ook net even langer (1 meter 20) en heb liever een zwarte kabel :P

Zit er eigenlijk nou nog een nadeel aan dit soort kabel? Het lijkt van niet namelijk. Anders zou het een slechte besparing zijn namelijk.

Volgens mij zou er geen nadeel moeten zitten aan die kabeltjes.
Ik ben altijd wel een beetje huiverig om een "el cheapo" kabeltje te gebruiken op een telefoon van 1000+ euro.

Maar aan de andere kant, 40 euro voor een originele kabel van 2 meter betalen.. 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexhooven
quote:
Godver. Je wordt bedankt. Heb al 8 cases liggen en toen kwam deze link. Op naar de 10 xD

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• Untouchablezz20
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 23:11
Iemand toevallig de wireless pad van de action in gebruik? Kost nog geen 4,-.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mark Verburg
Het bekende inlegbakje middenconsole gekocht voor mijn Tesla en zelf een QI charger er onder gemonteerd met USB stekker voor mijn iPhone X.

Toch een wireless phone charger in de MS ;)

Gekocht bij

Equator wijzigde deze reactie 01-09-2018 14:23 (15%)

• Fjeze
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21:57
quote:
gise schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:57:
[...]

[afbeelding]
Volgens mij is dat mijn e-mail adres en naam! Dit vind ik wel heel apart! Was je echt ingelogd?

Fly or Die

• gise
  • Niet online
quote:
Fjeze schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 23:55:
[...]

Volgens mij is dat mijn e-mail adres en naam! Dit vind ik wel heel apart! Was je echt ingelogd?
Nee, account was niet ingelogd, moest daar het wachtwoord invoeren om in het account te komen.

Heb uiteraard niet geprobeerd, gelijk geklikt op account wisselen en toen met m'n eigen account ingelogd. Snap alleen inderdaad nog steeds niet waar het vandaan komt....

gise wijzigde deze reactie 15-06-2018 10:19 (21%)

• Skylevel
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 20-03 21:52
Iemand ervaring met de Belkin ScreenForce® TemperedCurve Screen Protection for iPhone X ?
http://www.belkin.com/us/p/P-F8W867/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 11-03 09:07
Is de wat goedkopere Belkin protector bij de Amac het geld waard? Ik ben weer toe aan een nieuwe en had hiervoor Spigen.. Amac is om de hoek, dus als https://www.amac.nl/belki...screen-protector-iphone-x gewoon OK is ben ik voor 25 eur klaar

iemand?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 23:43
quote:
knakker2 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 07:09:
Is de wat goedkopere Belkin protector bij de Amac het geld waard? Ik ben weer toe aan een nieuwe en had hiervoor Spigen.. Amac is om de hoek, dus als https://www.amac.nl/belki...screen-protector-iphone-x gewoon OK is ben ik voor 25 eur klaar

iemand?
Ik was van de week bij de Amac maar toen werd mij verteld dat de “goedkope” er niet was voor de X. Toen liet de verkoper zijn eigen telefoon zien met de “dure variant” er op en toen heb ik vriendelijk bedankt om hem te laten plaatsen. De screenprotector was namelijk niet wat de naam doet vermoeden “invisible”... ik vond hem ronduit matig.

Vervolgens 1 deur verder bij “de Turk” een screenprotector laten plakken voor 10 euro.

Ik vond het die 25 euro, of in het geval van de “betere variant” die 35 euro absoluut niet waard.

Heb overigens een paar protectors besteld op AliExpress welke 4D/5D zouden zijn. Verkooppraat natuurlijk maar het zit beter (als ze net zo mooi zitten op de X als op de 7 die ik hiervoor had) dan die lelijke Belkins waar je 35 euro voor af moet tikken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RWK__
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
quote:
knakker2 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 07:09:

iemand?
Heb geen ervaring met de goedkopere variant, maar heb de duurderde variant laten opplakken bij de Amac. Binnen een dag al een barst in een hoekje. Ze wouden er geen nieuwe erop plakken. ;(

Let daar dus op. Ik zou zelf gewoon een goedkopere glasprotector aanschaffen en het er zelf opplakken, maar dit is mijn ervaring.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 11-03 09:07
quote:
R2D2 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 07:18:
[...]

Ik was van de week bij de Amac maar toen werd mij verteld dat de “goedkope” er niet was voor de X. Toen liet de verkoper zijn eigen telefoon zien met de “dure variant” er op en toen heb ik vriendelijk bedankt om hem te laten plaatsen. De screenprotector was namelijk niet wat de naam doet vermoeden “invisible”... ik vond hem ronduit matig.

Vervolgens 1 deur verder bij “de Turk” een screenprotector laten plakken voor 10 euro.

Ik vond het die 25 euro, of in het geval van de “betere variant” die 35 euro absoluut niet waard.

Heb overigens een paar protectors besteld op AliExpress welke 4D/5D zouden zijn. Verkooppraat natuurlijk maar het zit beter (als ze net zo mooi zitten op de X als op de 7 die ik hiervoor had) dan die lelijke Belkins waar je 35 euro voor af moet tikken.
quote:
RWK__ schreef op zondag 24 juni 2018 @ 07:19:
[...]

Heb geen ervaring met de goedkopere variant, maar heb de duurderde variant laten opplakken bij de Amac. Binnen een dag al een barst in een hoekje. Ze wouden er geen nieuwe erop plakken. ;(

Let daar dus op. Ik zou zelf gewoon een goedkopere glasprotector aanschaffen en het er zelf opplakken, maar dit is mijn ervaring.
In plaats van 'de Turk' kan ik dan ook net zo goed een willekeurig dingetje halen bij bijvoorbeeld https://www.appelhoes.nl/iPhone-X-screenprotectors Er zitten items bij voor nog geen 15 eur

Echter is zo een keuze alles behalve snel gemaakt,,, kans op miskoop/klote bevestigen/slechte kwaliteit/etc.

Het duurde al lang voor ik uiteindelijk bij mn eerste de knoop doorhakte (Spigen GlasR), vrees dat ik ook nu weer dan een lange tijd besluiteloos zal zijn :')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 23:43
quote:
knakker2 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 07:30:

In plaats van 'de Turk' kan ik dan ook net zo goed een willekeurig dingetje halen bij bijvoorbeeld https://www.appelhoes.nl/iPhone-X-screenprotectors Er zitten items bij voor nog geen 15 eur

Echter is zo een keuze alles behalve snel gemaakt,,, kans op miskoop/klote bevestigen/slechte kwaliteit/etc.

Het duurde al lang voor ik uiteindelijk bij mn eerste de knoop doorhakte (Spigen GlasR), vrees dat ik ook nu weer dan een lange tijd besluiteloos zal zijn :')
Komop zeg, we hebben het over een stukje glas... zoveel miskoop kun je daar niet aan doen voor een paar euro. Het is geen case die je telefoon beschermt bij een val o.i.d. want daar gaat een screenprotector ook niet tegen helpen.

Lees de reviews gewoon, als ie maar netjes aan sluit is het vaak goed genoeg. 35 euro voor een matig zittende screenprotector ging mij alleen wat te ver... nu heb ik waarschijnlijk exact hetzelfde lelijke ding op mijn scherm zitten maar dan voor 10 euro zo uit het handje geplakt door “de Turk” (die dat overigens verdomd goed kon zo uit het losse polsje. “Ja meneer ik doe er wel een paar per dag hè”).

Daarnaast, het is een gebruiksvoorwerp... het risico dat er iets “kan” gebeuren met een gebruiksvoorwerp hoort er nou eenmaal bij ;-)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RWK__
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
quote:
knakker2 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 07:30:
[...]

[...]

Je kan ook gewoon de screenprotectors bij Aliexpress aanschaffen. Voor 15 euro koop je een groot aantal stuks hoor, kwalitatief gezien is dat gewoon vergelijkbaar met de dure protectors die ze hier verkopen. De meeste komen ook gewoon van Aliexpress vandaan.

Bijvoorbeeld deze of deze of als je front en back wilt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mark Verburg
Vorige week de ultra quick charger van besteld:

Laadt mijn iPhone X sneller op dan de draadloos snelladen variant.
Ideaal voor korte autoritten.

Equator wijzigde deze reactie 01-09-2018 14:22 (20%)

• debroei
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20-03 20:01
quote:
Mark Verburg schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:18:
Vorige week de ultra quick charger van iSetchi besteld:

https://isetchi.nl/produc...arger-autolader-set-qc-3/

Laadt mijn iPhone X sneller op dan de draadloos snelladen variant.
Ideaal voor korte autoritten.
Welke kabel gebruik je hiervoor want dit zou toch alleen werken met een USB C kabel? Zit die er bijgeleverd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Unbelievabl
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 18-03 20:49
quote:
Mark Verburg schreef op zondag 3 juni 2018 @ 10:42:
Het bekende inlegbakje middenconsole gekocht voor mijn Tesla en zelf een QI charger er onder gemonteerd met USB stekker voor mijn iPhone X.

Toch een wireless phone charger in de MS ;)

Gekocht bij iSetchi:
https://isetchi.nl/produc...reless-fast-charging-pad/
Is die charger van iSetchi een aanrader? Ken het merk niet maar ik zoek nog een niet te dure oplader.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fyr0
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 05-03 08:03
quote:
Noisyplate schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:51:

[afbeelding]

[afbeelding]

Net waar ik naar opzoek was! Meteen besteld.

Ik had een erg mooie bumper van Rhinoshield. Die kon alle klappen opvangen, paar keer goed hard laten vallen. Maar van het weekend valt hij op een uitstekend stukje op de achterkant. Dus achterkant van het scherm is helemaal kapot.. Nu maar met deze case "verstoppen"
En hopen dat de reparatie binnenkort goedkoper wordt..

• beezjeh
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21-03 18:09
Vandaag de Turtleback case ontvangen en wat een fijne/mooie case is dit zeg.
Kwalitatief ziet het er zeer goed uit en of dit zo blijft op lange termijn is even afwachten.
Toestel past er met een tough case zonder fratsen gelijk erin, ik ben er dus zeer blij mee.

Het betreft dit ding hieronder,

https://www.turtlebackcas...y-duty-rotating-belt-clip

Gebruikte een horizontale case aan mijn riem van Valenta maar dat ding wordt bij de klip alleen maar flexibeler en hangt dus echt naar voren toe op den duur.

(Overigens gebruik een S8+ als mijn internet telefoon en die zit dus in mijn linker broekzak en de Iphone berg ik daarom op in een belt case mee :))

beezjeh wijzigde deze reactie 12-07-2018 00:44 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• debroei
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20-03 20:01
quote:
Skylevel schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:29:
Iemand ervaring met de Belkin ScreenForce® TemperedCurve Screen Protection for iPhone X ?
http://www.belkin.com/us/p/P-F8W867/
Ik heb deze er nu 1,5 week op zitten. Vond mijn vorige Belkin wat dof , mat geworden.
Hij bevalt opzich prima. Alleen de rand bij de front camera is een stof magneet. Regelmatig hier veel stof pluisjes etc. geen idee waarom.
Verder bevalt de protector wel prima, sluit netjes aan. Gaat ook goed icm met een diverse cases. ( de case duwt de screenprotector niet omhoog in iederantie geval.

In eerste instantie had ik bij Amac een nieuwe Blekin Invisiglas laten plaatsen. Echter bleef er een rand zichtbaar welke niet goed aansloot, er bleef een randje lucht aan de rand van de protector terug komen.
Kort geleden een Pantzerglas laten plakken op de telefoon van mijn vriendin. Die paste voor geen meter en was scheef aangebracht. Dat is met de Amac methode uitgesloten. De Belkin past ook beter dan de Pantzer. Deze was rondom net te klein waardoor je een soort halo effect om de rand krijg.

Laatste opmerking, het plakken van een protector op de X is echt wel een klus apart. Na jaren van plakken van zowel iphone als ipad is de X wel een totaal ander league.
Met het scherm uit plakken is bijna niet de doen, omdat je dan niet goed ziet waar de schermrand begint.
Diverse goedkope en duurdere screenprotectors geplakt ( Spigen kon zo de bak in omdat ik deze niet zonder lucht onder de randen geplakt kreeg. Als dit blijft bestaan resulteert dit uiteindelijk in stof onder de protector.
Met behulp van het Belkin Easy Align-frame is de protector goed zelf te plakken.

debroei wijzigde deze reactie 13-07-2018 17:28 (20%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mark Verburg
Sindskort in het bezit van de telefoonhouder met draadloos snelladen van Ondersteunt ook snelladen voor iPhone X. Werkt prima!

Voor degenen die interesse hebben:

Equator wijzigde deze reactie 01-09-2018 14:22 (19%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mark Verburg
quote:
debroei schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 10:15:
[...]

Welke kabel gebruik je hiervoor want dit zou toch alleen werken met een USB C kabel? Zit die er bijgeleverd?
Ik gebruik de meegeleverde 3 in 1 kabel. Deze is voorzien van drie oplaadkoppen, werkt nog steeds goed:

Equator wijzigde deze reactie 01-09-2018 14:21 (12%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mark Verburg
quote:
The Unbelievabl schreef op zondag 8 juli 2018 @ 23:23:
[...]

Is die charger van iSetchi een aanrader? Ken het merk niet maar ik zoek nog een niet te dure oplader.
De oplader is naar mijn inzicht gemaakt van hoogwaardig materiaal, en werkt nog prima. isetchi is meerdere jaren actief. Ik gebruik meerdere iSetchi producten met plezier. Ook wel fijn dat de klantenservice altijd snel reageert als je een vraag hebt. Niks op aan te merken.

• BCGraaf
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 21-03 12:28
quote:
Mark Verburg schreef op zondag 22 juli 2018 @ 10:49:
Sindskort in het bezit van de telefoonhouder met draadloos snelladen van isetchi. Ondersteunt ook snelladen voor iPhone X. Werkt prima!

Voor degenen die interesse hebben:

https://isetchi.nl/produc...-met-draadloos-snelladen/
Lijkt erg veel op een Kickstarter product waar ik destijds aan mee heb gedaan.

https://www.kickstarter.c...eless-charging-ultra-conv

Gebruik hem nu in de auto en werkt perfect

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

• peerke63
quote:
BCGraaf schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:09:
[...]

Lijkt erg veel op een Kickstarter product waar ik destijds aan mee heb gedaan.

https://www.kickstarter.c...eless-charging-ultra-conv

Gebruik hem nu in de auto en werkt perfect
Als die magneetringen op het toestel geplak zijn... werkt het dan nog wel met elke draadloze oplader?
Of moet je dan ook hun charging-plate gebruiken?

• Hulliee
  • Niet online
quote:
peerke63 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:22:
[...]

Als die magneetringen op het toestel geplak zijn... werkt het dan nog wel met elke draadloze oplader?
Daarom zijn het ringen denk ik. Ze geven aan dat het compatible is met Qi op hun site.

• BCGraaf
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 21-03 12:28
quote:
peerke63 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:22:
[...]

Ik heb de ring op mijn hoesje geplakt (wel aan de binnenkant). Op mijn belkin draadloze lader werkt hij nog steeds.

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

• peerke63
Okidoki...ga ik er ook eens voor shoppen :) Dank!

• Mark Verburg
Van de week mijn Battery Case voor de iPhone X mogen ontvangen . Zeer over te spreken! Beschermd goed, stijlvol ontworpen en uiteraard de handige powerbankfunctie (3200 mah).

Voor degene die interesse hebben, hanteert deze week een introductiekorting:

Equator wijzigde deze reactie 01-09-2018 14:19 (12%)

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 20:40

JB

Cédric roelt!

Gebruiken hier meer mensen de Sena sleeve :? Ik gebruik Sena al jaren bij mijn iPhones maar dit is de eerste keer dat ik niet tevreden ben :( Het stiksel zit maar aan 1 kant alleen is dit de verkeerde kant IMHO (of je moet het logo aan de onderkant willen) waardoor de mute-schakelaar steeds op mute geschoven wordt :/

Betreft deze;

https://www.senacases.com...-x?variant=12177960206405

JB wijzigde deze reactie 17-08-2018 12:59 (15%)

Mijn boefje is liev!

• paul-s83
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21-03 16:37
Normaal was ik nooit zo van de hoesjes ( mijn afgelopen 4 iPhones zijn altijd naakt door het leven gegaan) maar voor mijn onlangs aangeschafte X ben ik toch overstag gegaan.

Deze week de Causabe Sheath binnengekregen. Moet zeggen dat deze case mij erg goed bevalt. Maakt de X maar minimaal dikker, maar zou toch goede bescherming moeten bieden tijdens een eventuele val.

 rMPB 13" 8GB 128 SSD |  iPad 3 |  iPhone X 64 GB |  TV 4K | Synology DS213 | 3 x Raspberry Pi B+ | Chromecast

• marcovk
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-03 13:04

marcovk

It's alright.

quote:
JB schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:58:
Gebruiken hier meer mensen de Sena sleeve :? Ik gebruik Sena al jaren bij mijn iPhones maar dit is de eerste keer dat ik niet tevreden ben :( Het stiksel zit maar aan 1 kant alleen is dit de verkeerde kant IMHO (of je moet het logo aan de onderkant willen) waardoor de mute-schakelaar steeds op mute geschoven wordt :/

Betreft deze;

https://www.senacases.com...-x?variant=12177960206405
Ik heb deze sleeve ook, had in het begin ontzettend veel last van wat jij nu aangeeft maar het leer moet zich eerst (een paar dagen) vormen naar jouw telefoon. Zodra het leer zich goed heeft gevormd heb je er als het goed is geen last meer van. Even vervelend is het wel...

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 20:40

JB

Cédric roelt!

quote:
marcovk schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:35:
[...]

Ik heb deze sleeve ook, had in het begin ontzettend veel last van wat jij nu aangeeft maar het leer moet zich eerst (een paar dagen) vormen naar jouw telefoon. Zodra het leer zich goed heeft gevormd heb je er als het goed is geen last meer van. Even vervelend is het wel...
Ik gebruik die sleeve al maanden, dus die vlieger gaat bij mij niet op.

Mijn boefje is liev!

• Hulliee
  • Niet online
Ik heb nu oplossing gevonden om de magnetische telefoonhouder in mijn auto en qi-laders te combineren.
Het metalen plaatje voor de magneethouder, heb ik niet in het midden maar naar beneden verschoven.
Bij de iPhone X zit het qi-gebied midden en neemt een derde van het oppervlak in. Plek genoeg over voor het plaatje.
Nu is het qi-oplaadgebied vrij van metaal en kan ik de telefoon op de magneethouder zetten. Hij zit alleen iets hoger.
Getest met verschillende qi-laders en werkt bij allen.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

quote:
BertP schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:47:
Op de productpagina van deze 7,5w lader kan je hem voor 15,99 bestellen, volgens mij een goede deal. Heb hem in ieder geval besteld. Onder de prijs staat actuele aanbieding, even op klikken en dan krijg je de korting.

Reviews zijn goed dus de moeite waard dacht ik.

https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Geen ervaring met (staande) lader. op aanraden van @dafmay deze gekocht
https://www.anker.com/pro...owerPort-Qi-10W-/A2513011 en werkt prima

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:17
quote:
Hackus schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:51:
[...]

Geen ervaring met (staande) lader. op aanraden van @dafmay deze gekocht
https://www.anker.com/pro...owerPort-Qi-10W-/A2513011 en werkt prima
Is inderdaad een prima lader...gebruik 'm zelf ook nog steeds.

• BertP
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 21-03 17:21
quote:
dafmay schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:52:
[...]

Is inderdaad een prima lader...gebruik 'm zelf ook nog steeds.
Jep, specifiek die heb ik ook besteld komt waarschijnlijk dit weekend binnen. De staande variant wil ik gebruiken voor op kantoor, de liggende variant wil ik gebruiken voor op het nachtkastje.

• dafmay
quote:
BertP schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:14:
[...]

Jep, specifiek die heb ik ook besteld komt waarschijnlijk dit weekend binnen. De staande variant wil ik gebruiken voor op kantoor, de liggende variant wil ik gebruiken voor op het nachtkastje.
Ik gebruik 'm ook op kantoor...superhandig. Altijd wel een vrijwel volle accu om 17u en dus de gehele avond makkelijk door zonder bijladen.

Btw ik heb nog een Anker PowerWave 7.5 Pad over. Wellicht kan ik iemand er een plezier mee doen?

• SammeKamminga
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 17-01 21:16
quote:
dafmay schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:32:
[...]

Ik gebruik 'm ook op kantoor...superhandig. Altijd wel een vrijwel volle accu om 17u en dus de gehele avond makkelijk door zonder bijladen.

Btw ik heb nog een Anker PowerWave 7.5 Pad over. Wellicht kan ik iemand er een plezier mee doen?
Dat laatste klinkt wel interessant 😉

• SammeKamminga
Hallo,

Ik ben van plan om na de release van de nieuwe iPhones de huidige iPhone X te halen. Nu moet die natuurlijk ook beschermd worden tegen krassen, vallen en dergelijke.

Welk hoesje biedt mij de beste bescherming? Ik wil niet een hoesje wat je dicht moet klappen, dus mijn scherm moet altijd zichtbaar zijn.

Ik had zelf al gekeken, toen was ik uitgekomen op de siliconen hoes van Apple, maar ik betwijfel hoe goed die mijn telefoon beschermd door de open onderkant en dunne rand die boven het scherm uitsteekt.

Ook kwam ik uit op een Rhinoshield crashguard, deze rand steekt goed boven de scherm en achterkant uit, alleen heeft deze een open achterkant, wat dus weer funest is vanwege de krassen.

Ook kwam ik uit op een hoesje van Spigen, met zwarte randen en een transparante achterkant. Helaas verkleurt de transparante achterkant heel gauw, en wordt hij gelig.

Welke case voor mijn iPhone X in het algemeen, dus niet één uit deze bovenste drie, biedt de beste bescherming? Graag het logo van Apple zichtbaar, daar betaal je toch weer voor 🙈

Welke screenprotectors zijn trouwens het beste? Ik wil niet de duurste, maar hij moet wel bestand zijn tegen krassen en eventuele klappen kunnen opvangen.

• dafmay
quote:
SammeKamminga schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 19:43:
[...]

Dat laatste klinkt wel interessant 😉
Had je mijn pb nog gezien?

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 21-03 16:32
Wat is een betrouwbaar merk voor screen protectors? Dan bedoel ik de glazen, niet de plastic.

Ik vraag dit omdat ik dan weet welk merk ik in de gaten moet houden voor de iPhone X Plus. Misschien loop ik wat vooruit op de zaken.

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• Ladykiller007
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18-03 21:08
Iemand ervaringen met de originele siliconen hoesjes van Apple?

https://www.apple.com/nl/...-voor-iphone-x-productred

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Niet voor de x. Wel voor de 8+. Zijn goede hoesjes. Maar wat ik irritant eraan vind is dat als je hem uit je broekzak haalt je je broekzak mee neemt om dat zo stroef meteriaal is. De leren is beter wat dat beterft. (Ervaring berust op een 8+)

A wise man once said: 'Work is not a place."

• dkawa
  • Laatst online: 20-03 11:42
quote:
SammeKamminga schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:56:
Hallo,

Ik ben van plan om na de release van de nieuwe iPhones de huidige iPhone X te halen. Nu moet die natuurlijk ook beschermd worden tegen krassen, vallen en dergelijke.

Welk hoesje biedt mij de beste bescherming? Ik wil niet een hoesje wat je dicht moet klappen, dus mijn scherm moet altijd zichtbaar zijn.

Ik had zelf al gekeken, toen was ik uitgekomen op de siliconen hoes van Apple, maar ik betwijfel hoe goed die mijn telefoon beschermd door de open onderkant en dunne rand die boven het scherm uitsteekt.

Ook kwam ik uit op een Rhinoshield crashguard, deze rand steekt goed boven de scherm en achterkant uit, alleen heeft deze een open achterkant, wat dus weer funest is vanwege de krassen.

Ook kwam ik uit op een hoesje van Spigen, met zwarte randen en een transparante achterkant. Helaas verkleurt de transparante achterkant heel gauw, en wordt hij gelig.

Welke case voor mijn iPhone X in het algemeen, dus niet één uit deze bovenste drie, biedt de beste bescherming? Graag het logo van Apple zichtbaar, daar betaal je toch weer voor 🙈

Welke screenprotectors zijn trouwens het beste? Ik wil niet de duurste, maar hij moet wel bestand zijn tegen krassen en eventuele klappen kunnen opvangen.
Rhinoshield bumper heb ik gehad op mijn 7 plus en dat vond ik een fijne bescherming.

Nu met mn X gebruik een originele Apple leather case, Apple Siliconen case en op dit moment een Spigen Ultra Hybrid transparant case. Vind ze allemaal fijn en kan ze wisselen wanneer ik er zin in heb.

Screenprotector liet ik destijds door Apple Store in Amsterdam aanbrengen. Weet niet welk merk dat ook alweer was, maar het zit er nog steeds goed op (mijn X is uit november 2017)

• dkawa
quote:
Fijn!

heb een midnicht blue Silicone case en vind het een fijne case
Die Anker Qi-lader heb ik ook overigens. Hij doet alleen niet wat ie belooft. :P
Laadt nooit en te nimmer op met de 7.5W die Qi in de iPhone X aankan, terwijl ze beweren dat ie wel fastcharge doet (tot 10W). Verschillende dingen geprobeerd (eg: krachtigere voedingsbron, hoesje eraf, etc.) - ding komt niet boven de ~3W uit. Dat was wel teleurstellend, gezien Anker-producten normaal gesproken zeker doen wat ze beloven en ik zeer goede ervaringen heb met het merk.
Het is dan ook geen slechte lader trouwens, begrijp me niet verkeerd, hij behaalt alleen niet de beloofde output. :/

Ik heb trouwens dit hoesje gekocht voor de iPhone X en die bevalt behoorlijk goed:
https://www.valenta.com/t...x/_127_w_4095_105953_NL_1
(Is trouwens iets minder cognac dan op de foto, en na behandeling met poetsmiddel is ie zelfs aardig donkerbruin. Dus je kan een beetje kiezen hoe je hem wilt laten opdrogen. Er is er ook ergens eentje zonder een pashouder, ik vind 't alleen wel makkelijk om rijbewijs en pinpas erin te doen; heb je die altijd mee ook als je je portemonnee vergeet :P)
Had hiervoor eentje van Caudabe maar die veroorzaakte krasjes in die mooie zijkant van de telefoon.

• SammeKamminga
quote:
dkawa schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:23:
[...]

Rhinoshield bumper heb ik gehad op mijn 7 plus en dat vond ik een fijne bescherming.

Nu met mn X gebruik een originele Apple leather case, Apple Siliconen case en op dit moment een Spigen Ultra Hybrid transparant case. Vind ze allemaal fijn en kan ze wisselen wanneer ik er zin in heb.

Screenprotector liet ik destijds door Apple Store in Amsterdam aanbrengen. Weet niet welk merk dat ook alweer was, maar het zit er nog steeds goed op (mijn X is uit november 2017)
Biedt een transparante achterkant wel goede bescherming als je het vergelijkt met een siliconen/leren case van Apple zelf?

• dkawa
quote:
SammeKamminga schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 07:15:
[...]

Biedt een transparante achterkant wel goede bescherming als je het vergelijkt met een siliconen/leren case van Apple zelf?
jawel hoor

Spigen staat hierom bekend.. heeft goede bescherming

• SammeKamminga
quote:
dkawa schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:05:
[...]

jawel hoor

Spigen staat hierom bekend.. heeft goede bescherming
Enige nadeel is dat er spigen op de zijkant staat, en die bultjes onderin, of is dat niet al te storend? Ik vind een hoesje die gewoon 'clean' is het mooist eigenlijk, kan me echt storen aan dat soort kleine afwijkingen...

• Ladykiller007
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18-03 21:08
quote:
dkawa schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:24:
[...]

Fijn!

heb een midnicht blue Silicone case en vind het een fijne case
Oki, dank!
Ik heb gister de rode besteld.
Ben benieuwd....
De onderkant is wel open, geen last van krasjes?
M'n tel heeft altijd in een hoes gezeten die de gehele rand beschermd heeft, haal ik de hoes eraf....zie ik krasjes.... :(

• dkawa
quote:
Ladykiller007 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 07:22:
[...]

Oki, dank!
Ik heb gister de rode besteld.
Ben benieuwd....
De onderkant is wel open, geen last van krasjes?
M'n tel heeft altijd in een hoes gezeten die de gehele rand beschermd heeft, haal ik de hoes eraf....zie ik krasjes.... :(
Nee, geen krasjes..

• SammeKamminga
Wat is de beste koop als het gaat om screenprotectors voor de iPhone X?

Ik wil natuurlijk goede bescherming, als ik weet dat hij 100% zeker ervoor zorgt dat er geen krasjes op het scherm komen, en dat het scherm niet direct stuk gaat als hij een keer valt, dan wel ik best €30 betalen.

Ik weet niet hoe goed de screenprotectors van €10 zijn, maar wat is de beste screenprotector voor de iPhone X, en wat is de beste koop?
SammeKamminga schreef op woensdag 12 september 2018 @ 06:04:
Wat is de beste koop als het gaat om screenprotectors voor de iPhone X?

Ik wil natuurlijk goede bescherming, als ik weet dat hij 100% zeker ervoor zorgt dat er geen krasjes op het scherm komen, en dat het scherm niet direct stuk gaat als hij een keer valt, dan wel ik best €30 betalen.

Ik weet niet hoe goed de screenprotectors van €10 zijn, maar wat is de beste screenprotector voor de iPhone X, en wat is de beste koop?
Er zijn zoveel van die dingen in verschillende uitvoeringen dat dat er helemaal aan ligt wat jij het fijnste vindt... Dik, dun, extra stroef, heel glad, filter, tint, whatever. Er is geen beste koop, alleen de beste koop voor je persoonlijke voorkeur.

Ikzelf ben erg tevreden met die van Belkin die je voor iets van €30 erop laat plakken bij Apple Store of Amac of waar ze die belkin machine ook hebben.

• SammeKamminga
WhatsappHack schreef op woensdag 12 september 2018 @ 06:19:
[...]

Er zijn zoveel van die dingen in verschillende uitvoeringen dat dat er helemaal aan ligt wat jij het fijnste vindt... Dik, dun, extra stroef, heel glad, filter, tint, whatever. Er is geen beste koop, alleen de beste koop voor je persoonlijke voorkeur.

Ikzelf ben erg tevreden met die van Belkin die je voor iets van €30 erop laat plakken bij Apple Store of Amac of waar ze die belkin machine ook hebben.
Waarom ben je daar tevreden mee dan?

Hoe is de dikte? Is hij zichtbaar? Beschermt hij de telefoon goed?

• Supershiva
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21-03 12:27
SammeKamminga schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:28:
[...]

Waarom ben je daar tevreden mee dan?

Hoe is de dikte? Is hij zichtbaar? Beschermt hij de telefoon goed?
Bedekt die belkin screenprotector het hele scherm?
Bij de voorgaande iphones bedekte de belkins die in de apple/amac stores werden geplakt niet het hele scherm en had je aan de randen van die verschrikkelijke "regenbogen"
@SammeKamminga Nogal wiedes, ik plak geen screenprotector er op die niet “protect”. :+ Hij is lekker dun, je merkt eigenlijk niet dat hij er op zit en dat maakt het extra fijn. Hij is wel zichtbaar, voornamelijk vanwege de notch. En ja hij beschermt de telefoon goed tegen krassen. Of ie goed beschermt bij een val heb ik niet in de praktijk getest. ;)

@Supershiva Bij de X beddeken ze het hele scherm. Bij de iPhone 8 helaas niet.

WhatsappHack wijzigde deze reactie 12-09-2018 14:15 (3%)

• dicespark
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
Verse iPhone X eigenaar hier. Nu deze telefoon 'discontinued' is door Apple, is het dan te verwachten dat ook de accessoires in de uitverkoop gaan? Ik zie zo'n Apple case wel zitten, maar zou mooi zijn als ze minder hoeven te kosten...

• DaKa86
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 21-03 14:18
Welke draadloze (snel)lader gebruiken jullie?

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 21-03 16:15

Nitai

Feels good man

Net de Xs Max opgehaald in de Apple Store. Je kunt ook gelijk een screenprotector laten plaatsen (35 euro) van Belkin. Ze gebruiken hier een mal voor, helemaal perfect.

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• racoon
  • Laatst online: 21-03 18:41

racoon

mooowwww

Ik heb net de iphone x besteld en ben opzoek naar een draadloze oplader, werken deze ook als er een hoesje omheen zit, en welke adviseren jullie?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 22:58
racoon schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:16:
Ik heb net de iphone x besteld en ben opzoek naar een draadloze oplader, werken deze ook als er een hoesje omheen zit, en welke adviseren jullie?
Even googlen en je zou het al snel weten.. Maar ja dat werkt met een hoesje eromheen en ik gebruik zelf de Belkin Qi boost up.
dicespark schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:05:
Verse iPhone X eigenaar hier. Nu deze telefoon 'discontinued' is door Apple, is het dan te verwachten dat ook de accessoires in de uitverkoop gaan? Ik zie zo'n Apple case wel zitten, maar zou mooi zijn als ze minder hoeven te kosten...
Apple en uitverkoop? Dat kun je alvast vergeten ;).

Verder zal 99.99% van de hoesjes van de X ook passen op de XS, het verschil is nihiel (de camera uitsparing bij de XS is een heel klein tikkeltje langer maar)

• Licko
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 05-01 00:41

Licko

ZVDK

Bijzonder te spreken over deze screen protector: https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Eenvoudig aan te brengen en het volledige scherm is bedekt!

Xbox live ID : Sjefske

• remzor
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 23:53
Licko schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:59:
Bijzonder te spreken over deze screen protector: https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Eenvoudig aan te brengen en het volledige scherm is bedekt!
En gewoon (gratis?) geleverd in NL? Of is dat vanaf €29?

Vindt de prijzen van screenprotectors tegenwoordig echt sky high, tenminste, ik zie bedragen van €35 voorbij komen. Zoveel geef ik niet eens uit aan een cover :P

• racoon

racoon

mooowwww

antwoord al gevonden.

racoon wijzigde deze reactie 25-09-2018 11:55 (105%)

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 22:58
racoon schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:24:
ik wil graag voor mijn nieuwe iphone x dit hoesje bestellen https://www.bol.com/nl/p/...1FJHFHNQ.1.2.ProductImage

Kan deze ook werken met de Belkin Boost-Up Qi draadloze lader - 7,5W - wit
Racoon, op tweakers wordt verwacht dat je zelf ook wat moeite doet. Het is hier geen servicebalie waar je maar al je vragen stelt zodat anderen jou werk kunnen overnemen. Je zou eens kunnen beginnen met uitzoeken welke dikte en materiaal hoesjes die Belkin ondersteund en hoe dik het hoesje is, succes.

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Scrtz schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:26:
[...]

Racoon, op tweakers wordt verwacht dat je zelf ook wat moeite doet. Het is hier geen servicebalie waar je maar al je vragen stelt zodat anderen jou werk kunnen overnemen. Je zou eens kunnen beginnen met uitzoeken welke dikte en materiaal hoesjes die Belkin ondersteund en hoe dik het hoesje is, succes.
Racoon:
Beroep :Allround support specialist Apple/Windows

Dat zou hij dan toch wel moeten kunnen lijkt mij ;)

A wise man once said: 'Work is not a place."

• alexhooven
Iemand tips? Ik zoek een batterycase voor m’n iPhone X. Ik ga op rondreis door Zuid-Afrika. Liefst niet super bulky ivm gewicht tijdens filmen. Over dit laatste gesproken, ik las dat bij bijvoorbeeld die van zero Lemon de mic bedekt waardoor je geluidsopname slechter is. Dit wil ik dus voorkomen. En als het ff kan 1 die te laden is met lightning connector.

alexhooven wijzigde deze reactie 26-09-2018 21:53 (9%)

• errox
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 24-11-2018
remzor schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 00:02:
[...]

En gewoon (gratis?) geleverd in NL? Of is dat vanaf €29?

Vindt de prijzen van screenprotectors tegenwoordig echt sky high, tenminste, ik zie bedragen van €35 voorbij komen. Zoveel geef ik niet eens uit aan een cover :P
Aliexpress geen optie? Voor minder dan een euro prima screenprotector die je zonder blikken of blozen kan omwisselen als er een stukje uit is.

• remzor
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 23:53
errox schreef op woensdag 26 september 2018 @ 22:25:
[...]

Aliexpress geen optie? Voor minder dan een euro prima screenprotector die je zonder blikken of blozen kan omwisselen als er een stukje uit is.
Heb op Amazon de Ringke Fusion case en de door een Tweaker hier eerder genoemde Anker screenprotectors van €8,-. Prima dus :)

• racoon

racoon

mooowwww

Iemand toevallig een hoesje van dbramante1928 in de kleur tan en wil er een foto van maken, ik zit erover te denken deze te bestellen maar wil eerst even zien hoe de kleur eruit ziet, helaas bij mij in het dorp geen winkel die ze verkoopt om er even te gaan kijken.

Deze is ook wel erg mooi , is de Antique Coffee leather van burkley, via google kan ik geen nederlandse verkooppunt vinden, iemand een idee waar te koop, burkley rekend €19.95 verzendkosten, dat vind ik een beetje te veel en waarschijnlijk nog douane kosten omdat hij duurder is dan €22,-

wil namelijk heel graag deze bestellen : https://www.burkleycase.c...istressed-antique-coffee/

racoon wijzigde deze reactie 28-09-2018 08:46 (72%)

• JSchut

JSchut

.....

Nadat de Spigen Ultra Hybrid niet paste om de Xs heb ik een Spigen Liquid Crystal besteld. Er stond bij dat hij voor de Xs was. Op de verpakking zat ook een stikker dat het voor de nieuwe iPhone was. Eerste keer er omheen leek hij niet te passen. Er af en nogmaals er op en toen zat hij perfect.

Ik heb 2 euro meer betaald omdat dat de specifieke Xs versie was volgens de website. Geen idee of dat echt een adere case is. Maar anders hoop ik dat ze blij zijn met de 2 euro :P Ik ben iig blij dat deze goed past.

Verkeerde topic

• alfredjodocus
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 20-03 19:13
Heb een bruine Apple leather case besteld bij mn silver Xs.
racoon schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:17:
Iemand toevallig een hoesje van dbramante1928 in de kleur tan en wil er een foto van maken, ik zit erover te denken deze te bestellen maar wil eerst even zien hoe de kleur eruit ziet, helaas bij mij in het dorp geen winkel die ze verkoopt om er even te gaan kijken.

[Afbeelding]

Deze is ook wel erg mooi , is de Antique Coffee leather van burkley, via google kan ik geen nederlandse verkooppunt vinden, iemand een idee waar te koop, burkley rekend €19.95 verzendkosten, dat vind ik een beetje te veel en waarschijnlijk nog douane kosten omdat hij duurder is dan €22,-

wil namelijk heel graag deze bestellen : https://www.burkleycase.c...istressed-antique-coffee/
Die Burkley spullen staan allemaal op Amazon.de, ondersteunen ook vrijwel allemaal Amazon Prime.

Let op dat dat een ander merk is dan Burkely he, voordat je denkt dat je een of ander mode-item in huis haalt :P
Ik heb van Amazon een kortingscode gekregen voor alle (leren-)hoesjes van KAVAJ. Die levert 10% extra korting en is als het goed is ook geldig in combinatie met de €5-coupons die Amazon op sommige producten aan iedereen uit lijkt te delen :P (Raar gedoe is dat altijd, zeg dan gewoon dat het in de aanbieding is... :+) Dan heb je dubbelop korting en worden de hoesjes best goedkoop voor echt leder (eg: ~€12.50/~€15 incl. Prime-verzending).

Anyway, hiero - geen idee hoe vaak ie gebruikt kan worden, er staat "for your friends and family": in meervoud dus... Bij dezen, vrienden :P Maar mogelijk is ie maar 1x geldig en dan is het wie het eerst komt wie het eerst maalt: K3U82L1J.

Enjoy. =)

WhatsappHack wijzigde deze reactie 06-10-2018 22:41 (3%)

• Azmodann
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 00:42
Ik gebruik de Rhinoshield Bumper voor de Xs , deze is hetzelfde als de X.

De witte bumper staat wel erg mooi met de zilver IPhone.
https://ibb.co/eCBUm9
https://ibb.co/eCBUm9

Voor mijn X gebruik ik de UAG Monarch , echt een stevige hoes.
Hier zie je de verschillen van hoesjes en dikte
https://ibb.co/iMVpm9
https://ibb.co/j4Y9m9

Ik heb tevens de AUG Monarch carbon editie voor mijn XS max
Ik vind de carbon editie net iets mooier dan de met leder afgewerkte van mijn X.

Hier zijn enkele fotos, bij de IPhone X zal deze hetzelfde eruit zien.
https://ibb.co/e3rJeU
https://ibb.co/hZapm9
https://ibb.co/bL7PKU

Bij de Rhinoshield voor mijn XS zit er ook een glazen achterkant die je kan gebruiken in de bumper, maar dat maakt de telefoon naar mijn gevoel echt dikker, dus deze gebruik ik niet.
Bij de UAG heb ik dat gevoel niet omdat de achterkant niet vlak is.

Maar iedereen heeft zijn eigen favoriet natuurlijk.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True