Ik heb deze er nu 1,5 week op zitten. Vond mijn vorige Belkin wat dof , mat geworden.
Hij bevalt opzich prima. Alleen de rand bij de front camera is een stof magneet. Regelmatig hier veel stof pluisjes etc. geen idee waarom.
Verder bevalt de protector wel prima, sluit netjes aan. Gaat ook goed icm met een diverse cases. ( de case duwt de screenprotector niet omhoog in iederantie geval.
In eerste instantie had ik bij Amac een nieuwe Blekin Invisiglas laten plaatsen. Echter bleef er een rand zichtbaar welke niet goed aansloot, er bleef een randje lucht aan de rand van de protector terug komen.
Kort geleden een Pantzerglas laten plakken op de telefoon van mijn vriendin. Die paste voor geen meter en was scheef aangebracht. Dat is met de Amac methode uitgesloten. De Belkin past ook beter dan de Pantzer. Deze was rondom net te klein waardoor je een soort halo effect om de rand krijg.
Laatste opmerking, het plakken van een protector op de X is echt wel een klus apart. Na jaren van plakken van zowel iphone als ipad is de X wel een totaal ander league.
Met het scherm uit plakken is bijna niet de doen, omdat je dan niet goed ziet waar de schermrand begint.
Diverse goedkope en duurdere screenprotectors geplakt ( Spigen kon zo de bak in omdat ik deze niet zonder lucht onder de randen geplakt kreeg. Als dit blijft bestaan resulteert dit uiteindelijk in stof onder de protector.
Met behulp van het Belkin Easy Align-frame is de protector goed zelf te plakken.
[
Voor 20% gewijzigd door
debroei op 13-07-2018 17:28
]