Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:24
Mee eens ik gebruik Gboard zelf ook. Erg fijn toetsenbord. Een aanrader! 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-04 06:03
Is er al een wireless charging pad met stand die fast charge ondersteund? Stand is zoveel mooier en beter met de iPhone X (voor herkenning)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Flamingo BB Mooie back cover. alleen zit er geen randje om zodat ie ook het scherm beschermd, of zie ik dat verkeerd op de foto's ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De slechte reviews over de belkin screenprotector kloppen dus echt, nog geen week in huis, niks gebeurd met mijn iphone X en er zaten vandaag al 2 krassen op. Ook 2 kleine hapjes uit de zijkant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
Hackus schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:01:
@Flamingo BB Mooie back cover. alleen zit er geen randje om zodat ie ook het scherm beschermd, of zie ik dat verkeerd op de foto's ?
Nee dat zie jij goed, het scherm steekt er net uit en helemaal met een Belkin glass protector (wat ik ook heb). Op moment van schrijven heb ik nu de Spigen er weer omheen zitten. Werk op dit moment weer even in het magazijn om wat problemen te verhelpen, maar straks weer eenmaal op kantoor gaat de Pitaka er ook direct weer op.

Met de autohouder (ben ff de naam kwijt) van een tientje is het een mooie combi

[ Voor 6% gewijzigd door Flamingo BB op 05-12-2017 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:00
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:32:
De slechte reviews over de belkin screenprotector kloppen dus echt, nog geen week in huis, niks gebeurd met mijn iphone X en er zaten vandaag al 2 krassen op. Ook 2 kleine hapjes uit de zijkant
Echt heel raar. Ik heb dezelfde screenprotector er nu 3 weken op zitten. Geen hapjes eruit, geen noemenswaarige krassen. Er zullen vast wel wat haarkrasjes zitten ergens als je ‘m onder ‘t licht houdt, maar in ieder geval zie ik ze bij normaal gebruik met het blote oog niet.

Verder: ik had al een iPhone X Sillicone (PRODUCT)RED case, maar heb nu toch ook de gisteren uitgebrachte Neon Case besteld. Lijkt me een erg toffe kleur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit https://rauwstore.nl/product-categorie/rauw-iphone-covers/
Koste mij ongeveer 25 euro met verzendingskosten maar het was de moeite waard.
De cover is gemaakt van echt hout dat kan je goed voelen wanneer je erover
wrijft. Gaat lang mee, al had ik hier in het begin mijn twijfels over. Kan gepersonaliseerd worden. (Bij mij staat mijn naam er in gegraveerd). Ik heb wel ook een bumpercase bij gekocht anders vond ik de houten cover niet zo mooi uitvallen. Bumper cases kan je altijd bestellen op https://rhinoshield.io/

EverythingApplePro heeft een video gemaakt over hoe goed deze bumpercases zijn op zijn Youtubekanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:03
Hebben hier mensen toevallig al een Apple Leather case in gebruik?
Ik wil even weten of jullie je niet storen aan de onderkant die open is?
Ik twijfel soms om toch voor de zwarte of bruine te gaan maar doordat de onderkant open is houd me dit telkens tegen.

Hoor graag iemand zijn ervaring hierin. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Reem0nN schreef op woensdag 6 december 2017 @ 17:16:
Hebben hier mensen toevallig al een Apple Leather case in gebruik?
Ik wil even weten of jullie je niet storen aan de onderkant die open is?
Ik twijfel soms om toch voor de zwarte of bruine te gaan maar doordat de onderkant open is houd me dit telkens tegen.

Hoor graag iemand zijn ervaring hierin. :)
Niet op een X, maar kreeg er 1 bij mijn 7 en stoorde mij er ook aan. Ook al zou zwart op zwart wel meevallen.
(gebruik nu Spigen, zgn flexcover)

[ Voor 8% gewijzigd door Hackus op 06-12-2017 18:03 . Reden: product vermelding ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
Had al 2 matzwarte Totalleecases besteld voordat ik m'n X heb ingeleverd.

Gisteren binnen gekregen, mat zwart, mocht iemand interesse hebben, 10 inclusief op V&A gezet.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Iemand die een goed alternatief weet op de Incase Pop case? Ik zoek een case met een doorzichtige achterkant maar een zwarte zijkant, daarnaast niet zo'n vervelende lip aan de onderkant (die moet gewoon open zijn net als orginele Apple cases). De Incase Pop voldoet helemaal aan deze eis, alleen deze is alleen bij Incase zelf te koop en dan zijn de shipping kosten 30 dollaar, en de case zelf 35 dollaar = een beetje gortig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Toch weer een Apple Leather Case besteld zojuist. De Siliconen gaat retour. Vorige Leather Case was niet helemaal gelijk. Bovenaan een rand boven het scherm en aan de onderkant gelijk met het scherm. Leer blijft een natuurproduct natuurlijk, snap ik. Ook heb ik nog een Glass Protector op de achterkant zitten van mijn X.

Zit er aan te denken om deze te verwijderen en dan de X in de Leather Case te doen. Hoef ik dan niet bang te zijn voor krasjes, gezien de pasvorm bij Apple en het vilt aan de binnenkant? Zeker 1x per week, haal ik de telefoon uit de case om zowel de telefoon, als de case schoon te maken!

Mensen hier die vanaf dag 1 de leather case hebben? Hoe houdt de X zich aan de achterkant?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:05

Grin

Ride si sapis.

pdavie2311 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:56:
Toch weer een Apple Leather Case besteld zojuist. De Siliconen gaat retour. Vorige Leather Case was niet helemaal gelijk. Bovenaan een rand boven het scherm en aan de onderkant gelijk met het scherm. Leer blijft een natuurproduct natuurlijk, snap ik. Ook heb ik nog een Glass Protector op de achterkant zitten van mijn X.

Zit er aan te denken om deze te verwijderen en dan de X in de Leather Case te doen. Hoef ik dan niet bang te zijn voor krasjes, gezien de pasvorm bij Apple en het vilt aan de binnenkant? Zeker 1x per week, haal ik de telefoon uit de case om zowel de telefoon, als de case schoon te maken!

Mensen hier die vanaf dag 1 de leather case hebben? Hoe houdt de X zich aan de achterkant?
Die screenprotector aan de achterkant voegt volgens mij weinig toe en komt de pasvorm van de leather case ook niet ten goede, ik zou die verwijderen. Zojuist even m'n X uit z'n leather case gehaald en schoongemaakt, geen krasje te zien. Heb hem nu ruim drie weken, dit bevestigd wat ik al dacht: een uitstekende case die voldoende bescherming biedt en i.c.m. een screenprotector voor mij de ideale combinatie is van veiligheid en bruikbaarheid.
De telefoon eens per week uit de case halen lijkt mij niet verstandig, de randjes van de case slijten daardoor behoorlijk omdat je de telefoon regelmatig in de case drukt. Het is volgens mij ook niet nodig, eens per 2-3 maanden schoonmaken is voor mij meer dan genoeg.
Na alle verhalen van (micro)krassen op het display ben ik heel blij dat ik gekozen heb voor een screenprotector. Het is voor mij de eerste iPhone die ik hiermee bescherm omdat ik het daarvoor te lelijk vond, dat extra randje rondom de homeknop kreeg ik echt kriebels van. Maar met de X is een screenprotector amper een issue, ik zou niet anders willen en de telefoon moet toch drie jaren mee...

[ Voor 7% gewijzigd door Grin op 07-12-2017 10:27 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Beter de folie vanaf fabriek laten zitten op de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Grin schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:25:
[...]

Die screenprotector aan de achterkant voegt volgens mij weinig toe en komt de pasvorm van de leather case ook niet ten goede, ik zou die verwijderen. Zojuist even m'n X uit z'n leather case gehaald en schoongemaakt, geen krasje te zien. Heb hem nu ruim drie weken, dit bevestigd wat ik al dacht: een uitstekende case die voldoende bescherming biedt en i.c.m. een screenprotector voor mij de ideale combinatie is van veiligheid en bruikbaarheid.
De telefoon eens per week uit de case halen lijkt mij niet verstandig, de randjes van de case slijten daardoor behoorlijk omdat je de telefoon regelmatig in de case drukt. Het is volgens mij ook niet nodig, eens per 2-3 maanden schoonmaken is voor mij meer dan genoeg.
Na alle verhalen van (micro)krassen op het display ben ik heel blij dat ik gekozen heb voor een screenprotector. Het is voor mij de eerste iPhone die ik hiermee bescherm omdat ik het daarvoor te lelijk vond, dat extra randje rondom de homeknop kreeg ik echt kriebels van. Maar met de X is een screenprotector amper een issue, ik zou niet anders willen en de telefoon moet toch drie jaren mee...
Gelukkig ook vanaf dag 1 een screenprotector erop! Een volledige, dus niet met een uitsparing bij de notch.
Vind ik mooier. Ik haal morgen dan de protector van de achterkant als ik hem in de lederen case doe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 15-09 10:51
Iemand al een goede invisishield gevonden? Een complete screen protector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 06:43

Fjeze

AllesPerfect!

Iemand interesse in een originele Apple siliconen cover?

Ik heb de Midnight Blue, maar gebruik toch een leren cover.
De cover heeft 1 dag om mijn iPhone gezeten, en heb er eventueel een bon van Amac bij (geen verpakking dus vandaar dat deze niet retour kan).

Bij interesse stuur maar PM.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 17:42
heb op 25 november mn X gekocht samen met een zwarte lederen hoes van Apple. Nu wil ik de hoes retour doen, vind m te glad... Gebruik nu een Spigen Ultra Hybrid Clear en dat is veel fijner in gebruik

vraag is hoe ik de retour moet regelen. Het is niet online aangekocht, maar in de winkel. Op de bon staat als retourdatum: 8 januari 2018. Ik heb dus nog de tijd :-)

hoor graag van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:29
vraag is hoe ik de retour moet regelen. Het is niet online aangekocht, maar in de winkel. Op de bon staat als retourdatum: 8 januari 2018. Ik heb dus nog de tijd :-)
We staan recht en gaan naar de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
RigolleM schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:40:
[...]

We staan recht en gaan naar de winkel...
kom uit eindhoven.... 8)7

vraag is of dit mogelijk is om een retour te regelen? Dit kan met de X wel.. dus waarom met de case dan niet?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dennissimeau
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:26
dkawa schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:31:
[...]

kom uit eindhoven.... 8)7

vraag is of dit mogelijk is om een retour te regelen? Dit kan met de X wel.. dus waarom met de case dan niet?
Lijkt een fantastische vraag om aan Apple zelf te stellen. 020 530 2200
Het forum is de winkel natuurlijk niet. Zoiets kun je natuurlijk veel beter vragen aan winkel waar je 'm gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
dennissimeau schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 22:30:
[...]

Lijkt een fantastische vraag om aan Apple zelf te stellen. 020 530 2200
Het forum is de winkel natuurlijk niet. Zoiets kun je natuurlijk veel beter vragen aan winkel waar je 'm gekocht hebt.
Nou nou vriendelijk bedankt hoor!

:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa

Ik heb vanaf dag 1 de zwarte Lederen Apple Case erom en de foon ziet er nog perfect uit. Geen krasjes, er komt geen stof tussen de foon en case. De pasvorm is perfect, goed strak dus geen mogelijkheid voor stof of iets derg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

dkawa schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 07:26:
[...]

Ik heb vanaf dag 1 de zwarte Lederen Apple Case erom en de foon ziet er nog perfect uit. Geen krasjes, er komt geen stof tussen de foon en case. De pasvorm is perfect, goed strak dus geen mogelijkheid voor stof of iets derg...
Heb hem er ook om nu! Deze past beter dan de vorige. Randen ook overal mooi egaal. Het blijven toch qua pasvorm wel de fijnste cases hoor..Toch ook even een Sleeve besteld nog, om hem af en toe "naakt" te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
matthijst schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:17:
Had al 2 matzwarte Totalleecases besteld voordat ik m'n X heb ingeleverd.

Gisteren binnen gekregen, mat zwart, mocht iemand interesse hebben, 10 inclusief op V&A gezet.
Hoe bevalt ie? Heb hem namelijk ook besteld, voor het eerst een iPhone waar ik een case voor heb besteld.

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
Rosmalen schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:16:
[...]

Hoe bevalt ie? Heb hem namelijk ook besteld, voor het eerst een iPhone waar ik een case voor heb besteld.
Heb ze verkocht. Maar zelf de jet Black een tijdje gebruikt.
Mooie compacte case.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:53
Ik heb nu de Peel Case om mijn X. Dat is echt een super slank hoesje. Pasvorm is super en met een zilver semi-transparant exemplaar doet het absoluut geen afbreuk aan de X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:01
Peel viel mij een beetje tegen. Kreeg hoesje er moeilijk omheen en maakte er perongeluk een knikje in bij het hoekje... eigen schuld, maar toch.

Aan de onderkant bij de poort vond ik de uitsnede niet perfect (scheef).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Laatst online: 16-09 08:20
matthijst schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 18:12:
[...]

Heb ze verkocht. Maar zelf de jet Black een tijdje gebruikt.
Mooie compacte case.
Kan ik alleen maar beamen, met dank aan Matthijs deze case als zeer positief ervaren d:)b

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 19:44
k heb de screen protector nu sinds 27 nov, direct na ontvangst toestel laten plaatsen door Amac en ook precies zoals in de reviews staat een spontane scheur van rechts midden tot onderaan. Ik ben nergens tegen aan gestoten, toestel zit in een apple leather case, is niet gestuiterd. Overigens geen hapjes er uit. Ik ben toch een beetje huiverig dat we hier met een productiefoutje van de screenprotectors te maken hebben...
Dennisweb schreef op woensdag 6 december 2017 @ 01:26:
[...]

Echt heel raar. Ik heb dezelfde screenprotector er nu 3 weken op zitten. Geen hapjes eruit, geen noemenswaarige krassen. Er zullen vast wel wat haarkrasjes zitten ergens als je ‘m onder ‘t licht houdt, maar in ieder geval zie ik ze bij normaal gebruik met het blote oog niet.

Verder: ik had al een iPhone X Sillicone (PRODUCT)RED case, maar heb nu toch ook de gisteren uitgebrachte Neon Case besteld. Lijkt me een erg toffe kleur!

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
AnthonyR schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 20:02:
Ik heb nu de Peel Case om mijn X. Dat is echt een super slank hoesje. Pasvorm is super en met een zilver semi-transparant exemplaar doet het absoluut geen afbreuk aan de X.
maar als ie valt dan heb je nog steeds pech lijkt mij... is enkel om krassen tegen te gaan, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
amsterdammertje schreef op zondag 10 december 2017 @ 12:13:
k heb de screen protector nu sinds 27 nov, direct na ontvangst toestel laten plaatsen door Amac en ook precies zoals in de reviews staat een spontane scheur van rechts midden tot onderaan. Ik ben nergens tegen aan gestoten, toestel zit in een apple leather case, is niet gestuiterd. Overigens geen hapjes er uit. Ik ben toch een beetje huiverig dat we hier met een productiefoutje van de screenprotectors te maken hebben...

[...]
Ik heb de BELKIN SC+ INVISIGLASS ULTRA IPHONE X sinds 25 november op mijn iPhone X (in de Apple Store in Amsterdam laten aanbrengen). Ben er ontzettend tevreden over, geen krasjes, scheurtjes of iets dergelijks. Zit er perfect op!

ik zou als ik jou was gewoon teruggaan naar Amac... Beetje service verlenen ze daar wel lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone

Vanwaar je keuze alsnog de leather ipv silicone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Jaymone schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:08:
[...]

Vanwaar je keuze alsnog de leather ipv silicone?
Ik las toch wat mindere ervaringen over de silicone..hoeken slijten snel en duurzaamheid..En de leather voelt wel meer premium wat mij betreft..Past goed bij de X...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
pdavie2311 schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:30:
[...]

Ik las toch wat mindere ervaringen over de silicone..hoeken slijten snel en duurzaamheid..En de leather voelt wel meer premium wat mij betreft..Past goed bij de X...
Dat klopt, silicone slijt bij de hoeken en neemt veel stof op. Voordeel is wel dat het meer grip heeft tov leather. Daarentegen heeft leather idd een meer premium look en zit volgens mij ook iets strakker om de X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik zoek een case (back) maar ik kan eigenlijk weinig vinden over het niveau van bescherming. Er zijn ultradunne cases maar dan ga ik er vanuit dat die weinig bescherming bieden. Ik wil het liefst geen dikke siliconencase want dat doet afbreuk aan de telefoon.

Ook zit ik er aan te denken om protective glass aan te brengen, maar ik weet niet of het nuttig is...
Er is teveel keuze :)

(Nu heb ik ook 1 telefoon kapot weten te krijgen door een val en dat was tevens mijn enige en eerste telefoon die in een case zat ;))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Hann1BaL schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:22:
Ik zoek een case (back) maar ik kan eigenlijk weinig vinden over het niveau van bescherming. Er zijn ultradunne cases maar dan ga ik er vanuit dat die weinig bescherming bieden. Ik wil het liefst geen dikke siliconencase want dat doet afbreuk aan de telefoon.

Ook zit ik er aan te denken om protective glass aan te brengen, maar ik weet niet of het nuttig is...
Er is teveel keuze :)

(Nu heb ik ook 1 telefoon kapot weten te krijgen door een val en dat was tevens mijn enige en eerste telefoon die in een case zat ;))
wat denk je van de Spigen Ultra Hybrid? niet te bulky, maar wel goede bescherming voor je speeltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:33
Had via Amazon.com ook de spigen case bestel, kleur space crystal. Nu staat er op de verpakking Crystal clear. Weet iemand of dit hetzelfde is, of toch een ander product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APPLEHARRY
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:34
Heb sinds gisteren de Apple Folio case Taupe....mooi ding hoor...👍🏻 Maar geeft wat gebrekkige ervaring tot nu toe; “Hey Siri” werkt niet met gesloten flap en ook bellen werkt niet.....??

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:53
--- quoten ging niet zoals het hoort.

[ Voor 87% gewijzigd door AnthonyR op 14-12-2017 14:53 ]

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Iemand ervaring met een goede draadloze oplader voor de iphone x?

• dafmay
SC4RF4C3 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:57:
Misschien kun je even de zoekfunctie gebruiken...

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik heb net de Mujjo Leather Wallet case besteld maar vroeg mij af of het draadloos opladen nog werkt als er bv een bankpas inzit. Weet iemand dit?

• Jaymone
Jedi Geub schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:41:
Ik heb net de Mujjo Leather Wallet case besteld maar vroeg mij af of het draadloos opladen nog werkt als er bv een bankpas inzit. Weet iemand dit?
Dat zou je evt nu ook al kunnen testen door onder of boven je iPhone je bankpasje te plaatsen en vervolgens op je wireless lader..

• SC4RF4C3
dafmay schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:33:
[...]

Misschien kun je even de zoekfunctie gebruiken...
Nvm

[ Voor 35% gewijzigd door SC4RF4C3 op 14-12-2017 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Begrijp me niet verkeerd maar je stelling klopt helaas niet, als je zoekt op draadloos laden of draadloze lader etc etc dan kom je nogal wat tegen. Begrijp dan niet waar het misgaat als je zegt dat je hebt gezocht..

• SC4RF4C3
Jaymone schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:48:
[...]

Begrijp me niet verkeerd maar je stelling klopt helaas niet, als je zoekt op draadloos laden of draadloze lader etc etc dan kom je nogal wat tegen. Begrijp dan niet waar het misgaat als je zegt dat je hebt gezocht..
Kon behalve anker ( wat niet meer leverbaar was ) geen andere model vinden wat wordt ervaren als een goede draadloze fast charger, dus vraag hier was nog niet eens onterecht

• Jaymone
SC4RF4C3 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:53:
[...]

Kon behalve anker ( wat niet meer leverbaar was ) geen andere model vinden wat wordt ervaren als een goede draadloze fast charger, dus vraag hier was nog niet eens onterecht
Oke, denk dat er niet 1 is die er echt uitspringt en je dan die ene zal moeten aanschaffen. Anker heb ik persoonlijk goede ervaring mee, prijs/kwaliteit is oke

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:03
SC4RF4C3 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:57:
Ik heb de Belkin boost up net ontvangen!
Kan je aanschaffen bij Apple zelf en ondersteunt 7,5 watt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:52
Met welke screenprotector zijn op dit moment de beste ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:48
Ik heb erg goede ervaring met de “Belkin-antireflectiefolie voor iPhone X” van de Apple Store zelf. Zit netjes en kan je erg gemakkelijk zelf strak plaatsen.

Ik vind de zwarte leren folio ook perfect zitten. Bellen e.d. gaat prima.

Had een “Belkin Qi Draadloze Oplader Pad” bij Coolblue besteld. Niet het nieuwe fast charge model die bij Apple besteld kan worden, maar helaas is deze na een week retour. Het led lampje blijft knipperen bij het laden en lijkt dus niet te reageren op het vol signaal van de X. Las later op internet wel meer mensen met dit probleempje. Op de verpakking zat zelfs een stikkertje “Geschikt voor 8/X”. Dus retour en toch maar bij de Apple Store het wat duurdere model besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
heb nu de spigen ultra hybrid space crystal case eromheen zitten. Een erg degelijke en stevige case, die inherent het geheel een stuk groter en zwaarder maakt. Zit zelf wel in dubio of het niet te groot en zwaar is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik heb de Mujjo leather Wallet case om mijn X zitten. Prachtige case en genoeg plek voor 2 passen.

Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 13:08
weet er iemand een leuke sleeve die past rond de X als de Apple Silicone cover er rond zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor de volgende bescherming voor mijn iPhone X:
https://www.deeza.nl/prod...esje-met-standaard-zwart/ -
https://www.deeza.nl/prod...protector-apple-iphone-x/

Alleen zoek ik een goeie draadloze oplader rond 35 EU, iemand tips? Ik heb zelf de volgende gevonden:
https://www.bol.com/nl/p/...er-qi-5w/9200000040883779
en ook een paar van samsung, maar werkt die ook voor de iPhones ?

[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 14-11-2018 14:51 . Reden: referral ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:11:

Alleen zoek ik een goeie draadloze oplader rond 35 EU, iemand tips? Ik heb zelf de volgende gevonden:
https://www.bol.com/nl/p/...er-qi-5w/9200000040883779
en ook een paar van samsung, maar werkt die ook voor de iPhones ?
heb er zelf 1 van samsung, werkt prima met mijn iphone x
https://www.pdashop.nl/pr...-oplader-stand-zwart.html

[ Voor 16% gewijzigd door Daedalus op 14-11-2018 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahhh Top! Bedankt voor de tip! Die van samsung ziet er wel veel mooier uit. Ik ga die dan wel proberen, ook al is het wat duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:26:
[...]

Ahhh Top! Bedankt voor de tip! Die van samsung ziet er wel veel mooier uit. Ik ga die dan wel proberen, ook al is het wat duurder.
Whaaaaaaa...De X op een Samsung oplader? :P Ik zou eens gaan neuzen op Amazon voor Anker..Ik heb ook Anker en koste nog geen 20,- euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
pdavie2311 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:30:
[...]

Whaaaaaaa...De X op een Samsung oplader? :P Ik zou eens gaan neuzen op Amazon voor Anker..Ik heb ook Anker en koste nog geen 20,- euro...
ik kreeg bij mijn vodafone f&f verlenging een €50,- bon voor acc, waar ik deze voor kon kopen. Werkt goed. Tel staat stabiel, laadt goed op, ook door spigen hoesje heen

zitten genoeg samsung onderdelen in de x als ik het zo lees...

[ Voor 6% gewijzigd door koendio op 20-12-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

koendio schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:50:
[...]

ik kreeg bij mijn vodafone f&f verlenging een €50,- bon voor acc, waar ik deze voor kon kopen. Werkt goed. Tel staat stabiel, laadt goed op, ook door spigen hoesje heen

zitten genoeg samsung onderdelen in de x als ik het zo lees...
Zal ook best! Maar ik vind het niet mooi om pontificaal het woord Samsung in beeld te hebben met alles van Apple thuis..Haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-09 13:02
jordy5 schreef op zondag 17 december 2017 @ 23:13:
Had een “Belkin Qi Draadloze Oplader Pad” bij Coolblue besteld. Niet het nieuwe fast charge model die bij Apple besteld kan worden, maar helaas is deze na een week retour. Het led lampje blijft knipperen bij het laden en lijkt dus niet te reageren op het vol signaal van de X. Las later op internet wel meer mensen met dit probleempje. Op de verpakking zat zelfs een stikkertje “Geschikt voor 8/X”. Dus retour en toch maar bij de Apple Store het wat duurdere model besteld.
Ik heb de 5w versie oplader ook, en zie inderdaad ook dat die blijft knipperen als die vol is. Kan dit ook negatieve invloed hebben op de iPhone X en de accu oid?

En blijft het LED lampje van de 7,5w versie branden wanneer de telefoon 100% is opgeladen?

[ Voor 5% gewijzigd door DutchOx op 22-12-2017 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik heb de Mous cover gehaald, gemaakt van hoogwaardig materiaal en ook uitvoerig op straat getest. ( dat is leuke marketing).

Deze is helaas ook echt getest en blijkt tot dusver zeer goed te werken. Kwalitatief mooiste cover die ik ooit heb gehad. Achterkant is van echt carbon fibre, maar er zijn ook versies met hout, leer of bamboe.

Komt met gratis screen protectie.
Zeker niet de goedkoopste oplossing, maar dat is de telefoon ook niet.

Https://Mous.co

Ik vond het de prijs waard. Hoesje ligt lekker in de hand.
Lizardz schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 18:34:
Met welke screenprotector zijn op dit moment de beste ervaringen?
Ik heb er een van glas, met privacy bescherming op zitten zodat de buren niet alles mee kunnen lezen. Een glazen protector is echt wel een stuk mooier en luxer gevoel dan een plastic variant.
deze heb ik gehaald en was zeer eenvoudig te plaatsen:
ZAGG InvisibleShield Glass+ Privacy Screenprotector iPhone X

[ Voor 31% gewijzigd door Hann1BaL op 26-12-2017 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Laatst online: 07-09 12:01
Vandaag had ik eindelijk alles binnen gekregen om eens mijn iPhone X te gebruiken, maar na 2 pogingen met de Spigen Glas tr protector lukte het niet en maakte ik een hoekje kapot :/, nog een setje besteld maar mag weer even duren helaas. Die alignment met de notch is echt bizar moeilijk, en dan ook nog eens geen stofjes eronder krijgen! 8)7 8)7

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Interessant artikel / test draadloze laders...obv 11.1 én 11.2.

https://gizmodo.com/we-te...one-and-this-i-1821575429

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 21:08
bryanvan schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:59:
Vandaag had ik eindelijk alles binnen gekregen om eens mijn iPhone X te gebruiken, maar na 2 pogingen met de Spigen Glas tr protector lukte het niet en maakte ik een hoekje kapot :/, nog een setje besteld maar mag weer even duren helaas. Die alignment met de notch is echt bizar moeilijk, en dan ook nog eens geen stofjes eronder krijgen! 8)7 8)7
Las een tip om te in de badkamer te doen na het stomen van je douche. 0 stof in de lucht.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Erg interessant idd, vooral ook apart om te zien dat o.a. Anker zo erg kan schommelen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:48
DutchOx schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:30:
[...]

Ik heb de 5w versie oplader ook, en zie inderdaad ook dat die blijft knipperen als die vol is. Kan dit ook negatieve invloed hebben op de iPhone X en de accu oid?

En blijft het LED lampje van de 7,5w versie branden wanneer de telefoon 100% is opgeladen?
De 7,5w blijft constant zachtwit branden, maar die is niet zo irritant op mijn nachtkastje als de 5w versie met dat groene geknipper.

Ik ga er niet vanuit dat het een negatieve invloed heeft. De Iphone regelt hopelijk zelf zijn laadcyclus.

[ Voor 3% gewijzigd door jordy5 op 27-12-2017 22:07 ]

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 09:51
Eerder in dit topic is deze dock geplaatst:
https://www.ebay.com/itm/232607639879?ul_noapp=true

Weet iemand of er ook zo'n dock is voor alleen de iPhone? Het model zelf spreekt me namelijk echt goed aan.

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 13:17
ex87 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:20:
[...]

De: Super Thin iPhone X Case 1 Black - de looks zijn mooi, zit er strak omheen - lijkt gewoon naakt!
Ik heb nog een referal kortingscode btw. Laat maar weten of daar behoefte aan is.
Heb je de referal code nog?

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 16-09 11:46
Zeker, zie DM!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Prophasis schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:16:
Eerder in dit topic is deze dock geplaatst:
https://www.ebay.com/itm/232607639879?ul_noapp=true

Weet iemand of er ook zo'n dock is voor alleen de iPhone? Het model zelf spreekt me namelijk echt goed aan.
Deze??

Even een crosspost (want ook relevant hier):

N.a.v. Found this Qi wireless charging stand on Amazon! It also charges Apple Watch and AirPods en wat googlen kwam ik uiteindelijk op deze uit en besteld. Ben benieuwd. 't Ding wordt onder vele namen en van goedkoop tot duur verkocht dus ik hoop dat 'ie in ieder geval de vele positieve reviews (ook op Ali) waarmaakt.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 09:51
Had deze inderdaad ook al gevonden! Toch bedankt, nu de keuze maken tussen die of deze

[ Voor 4% gewijzigd door Prophasis op 28-12-2017 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:54

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

https://www.macrumors.com...wireless-chargers-iphone/

Handig artikel voor wie een draadloze lader wilt!!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnsmfd
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10-2024
Heb sinds een paar dagen de X, bevalt echt super, heerlijk formaat, mooi scherm etc.

Dus ook maar een paar accessoires voor de X aangeschaft.

Als hoesje de Apple leather folio case in het zwart (super kwaliteit en past natuurlijk perfect, alleen iets overpriced).

Daarbij nog een wireles charger om van de nieuwe mogelijkheden die de X biedt gebruik te maken.
Het is de Satechi uit de test van Macrumors geworden, besteld bij Appelhoes.
Deze werkt prima moet ik zeggen en aangezien deze op het nachtkastje ligt en de iPhone de hele nacht oplaadt vind ik het wel of niet snelladen niet zo spannend (lader ondersteund het wel staat op de doos).

[ Voor 8% gewijzigd door rnsmfd op 30-12-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Schopje...voor iedereen geïnteresseerd in aanschaf van een draadloze lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:50
Post niet snel iets over een hoesje maar heb bij Alie een siliconen hoes gekocht voor iets meer dan een euro en die ziet er echt super uit om de zilveren iPhone, het is ook niet zo’n slap geval en maakt je iPhone nauwelijks dikker

Het bekijken waard:

http://s.aliexpress.com/UJ7736bQ

Waanzinnige verpakking ook voor dat bedrag, piepschuim doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Cardwizard schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 12:20:
Post niet snel iets over een hoesje maar heb bij Alie een siliconen hoes gekocht voor iets meer dan een euro en die ziet er echt super uit om de zilveren iPhone, het is ook niet zo’n slap geval en maakt je iPhone nauwelijks dikker

Het bekijken waard:

http://s.aliexpress.com/UJ7736bQ

Waanzinnige verpakking ook voor dat bedrag, piepschuim doosje
Heb een soortgelijke maar dan van Baseus

Zit er goed omheen maar als je toestel valt blijft er weinig van je X over vrees ik..

Beter koop je een Spigen Ultra Hybrid of soortgelijke case.. weet je iig zeker dat je toestel save is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Laatst online: 23:00
boosterbosch schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:44:
weet er iemand een leuke sleeve die past rond de X als de Apple Silicone cover er rond zit?
Ja! De Stilbag! Je kan ‘m zelfs op maat laten maken als je de maten doorgeeft (incl. Sillicone cover).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
Alekz87 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:12:
[...]

Las een tip om te in de badkamer te doen na het stomen van je douche. 0 stof in de lucht.
Morgen poging nummer 3 en eventueel 4 8)7 ben er nu wel klaar mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 21:08
bryanvan schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:55:
[...]

Morgen poging nummer 3 en eventueel 4 8)7 ben er nu wel klaar mee...
Ga langs een Apple store of iets in die richting. Of een gsmshop. Die helpen vast wel ff als je zegt dat t echt niet lukt

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
Alekz87 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:40:
[...]

Ga langs een Apple store of iets in die richting. Of een gsmshop. Die helpen vast wel ff als je zegt dat t echt niet lukt
Ow naja dit is het 2de pakje. Dan houdt het ook op. Enige wat vervelend is is de plaatsing dat ie iig recht zit. Dat is lastig ook al heb je het scherm aan staan. Goed we gaan het morgen zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Heb sinds vandaag de Mujjo Olive Green case en wat is dat een fijne case zeg. Niet zo glad leer als de originele Apple Leather Case maar heeft een veel betere grip. En voelt ook meer Premium aan vind ik zelf...

Aanrader voor de iPhone X👌🏽👌🏽

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
dkawa schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 22:36:
Heb sinds vandaag de Mujjo Olive Green case en wat is dat een fijne case zeg. Niet zo glad leer als de originele Apple Leather Case maar heeft een veel betere grip. En voelt ook meer Premium aan vind ik zelf...

Aanrader voor de iPhone X👌🏽👌🏽
Ziet er goed uit idd. Heeft het een opstaand randje bij het scherm of vlak samen met het scherm?
Edit: founded, opstaand rand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dkawa
Jaymone schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:06:
[...]

Ziet er goed uit idd. Heeft het een opstaand randje bij het scherm of vlak samen met het scherm?
Edit: founded, opstaand rand
Idd een opstaande rand

Vind m veeeel fijner in gebruik dan een originele Apple Leather Case..

Heeft een ontzettende goede grip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeenVan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-02-2024
Ik wil graag deze case adviseren;
https://www.caudabe.com/products/the-sheath-iphone-x

Dun, goede grip en stootvast!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
zoals ook al in het Ervaringen topic besproken, de black leather DBrand skin staat echt super mooi icm de stainless steel randen van de Silver iPhone X.

Ik heb een bloedhekel aan zo'n beetje 99% van alle hoesjes/cases (buiten dat, ze verpesten voor mij persoonlijk de totale beleving van de telefoon)

Deze skin biedt zeer goede grip in tegenstelling tot de iPhone zonder hoesje/case.
En dus ook qua uiterlijk erg mooi. Verwacht geen enkele bescherming, slechts voor de achterkant tegen krasjes dus.

Voor 'the brave among us' ;) en ook voor mensen met bijv AppleCare+ (of een goede inboedelverz met buitenhuis module ;) )

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/N256lEH.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 04-01-2018 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
@Geert1976

Ziet er idd erg goed uit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:47:
zoals ook al in het Ervaringen topic besproken, de black leather DBrand skin staat echt super mooi icm de stainless steel randen van de Silver iPhone X.

Ik heb een bloedhekel aan zo'n beetje 99% van alle hoesjes/cases.

Deze skin biedt zeer goede grip in tegenstelling tot de iPhone zonder hoesje/case.
En dus ook qua uiterlijk erg mooi. Verwacht geen enkele bescherming, slechts voor de achterkant tegen krasjes dus.

Voor 'the brave among us' ;) en ook voor mensen met bijv AppleCare+ (of een goede inboedelverz met buitenhuis module ;) )

[afbeelding]
Wauw! d:)b
Ziet er daarnaast ook nog steeds als nieuw uit :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Jaymone schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:05:
[...]

Wauw! d:)b
Ziet er daarnaast ook nog steeds als nieuw uit :+
nog steeds ja... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:06

RnB

Geert1976 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:47:

Ik heb een bloedhekel aan zo'n beetje 99% van alle hoesjes/cases (buiten dat, ze verpesten voor mij persoonlijk de totale beleving van de telefoon)

[afbeelding]
Erg mooi Geert, ik heb deze ook maar besteld. :)
Ik heb precies hetzelfde als jij, ik wil helemaal geen case gebruiken, maar soms moet het voor het veilige gevoel. Ik wissel daardoor wekelijks tussen naakt en de Apple Leather Case, gaat prima zo, maar misschien kan ik eindelijk zonder gewissel van de case met de skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Laatst online: 14:41
Media Markt heeft Belkin screenprotectors binnen die door hun wordt aangebracht op een speciale wijze en gisteren dus één laten plaatsen op mijn Iphone X kosten zijn wel €25,- euro + €5,- extra voor het plaatsten dus totaal ben je wel €30,- euro kwijt.

Kost dan ook wel wat maar als er iets is dan kun je terug meestal en doen ze niet moeilijk maar of dat altijd zo blijft is een andere vraag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik heb sinds een goeie week deze lader van UGreen in gebruik:
https://nl.aliexpress.com...aden-Pad/32841327028.html
Mooi ding, dun en een goeie grip; telefoon glijdt er niet vanaf. Ook met het Apple lerenhoesje laad hij goed op.

Ik heb ook nog wat MFI kabels van UGreen. Fijn merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Iemand hier ervaring met een goede, mooie doorzichtige bumper voor de X? Ik zoek er 1 maar zie er zoveel dat ik niet goed weet welke ik moet scoren..

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Laatst online: 22:38
Ik wilde graag een Belkin screenprotector op mijn iPhone hebben, maar blijkbaar zijn deze al een tijdje niet meer leverbaar vanwege de slechte kwaliteit. Balen maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
DennusB schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:30:
Iemand hier ervaring met een goede, mooie doorzichtige bumper voor de X? Ik zoek er 1 maar zie er zoveel dat ik niet goed weet welke ik moet scoren..
SPIGEN ULTRA HYBRID vind ik persoonlijk wel oke, al gebruik ik het zelf niet
martijnmartijn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:40:
Ik wilde graag een Belkin screenprotector op mijn iPhone hebben, maar blijkbaar zijn deze al een tijdje niet meer leverbaar vanwege de slechte kwaliteit. Balen maar goed..
Wees blij :) , anders had je een kwalitatief minder product gehad..

[ Voor 34% gewijzigd door Jaymone op 10-01-2018 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Laatst online: 22:38
Jaymone schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:44:
[...]

SPIGEN ULTRA HYBRID vind ik persoonlijk wel oke, al gebruik ik het zelf niet

[...]

Klopt, maar dan had hij wel kaarsrecht erop gezeten. Nu, handmatig, niet echt ;( :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:05

Grin

Ride si sapis.

Jaymone schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:44:
[...]
Beetje 'hit and miss' want bij mij zit hij er sinds november perfect op. Er zijn inderdaad veel klachten dat deze protector zomaar breekt/stuk gaat. Ben benieuwd hoe lang die van mij nog goed blijft maar tot zover erg tevreden over deze protector.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 19:46
Grin schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:54:
[...]

Beetje 'hit and miss' want bij mij zit hij er sinds november perfect op. Er zijn inderdaad veel klachten dat deze protector zomaar breekt/stuk gaat. Ben benieuwd hoe lang die van mij nog goed blijft maar tot zover erg tevreden over deze protector.
Hier ook al sinds november zeer tevreden (... knock on wood ...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dkawa
DennusB schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:30:
je mag mijn Spigen Ultra Hybrid overnemen.... zit toch maar stof te happen....

gebruik nu de Mujjo Oliver Green case _/-\o_
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste