Everythingapplepro heeft deze erbij zitten in zijn reviewFlamingo BB schreef op maandag 20 november 2017 @ 06:29:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Pitaka? Mij lijkt het persoonlijk wel wat..
[afbeelding]
YouTube: Best iPhone X Cases!
Everythingapplepro heeft deze erbij zitten in zijn reviewFlamingo BB schreef op maandag 20 november 2017 @ 06:29:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Pitaka? Mij lijkt het persoonlijk wel wat..
[afbeelding]
Bij nader inzien.... lijkt wel of het scherm uitsteekt wat ik ook zie op de afbeelding en daar ben ik niet zo kapot van.Chntl321 schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:29:
[...]
Everythingapplepro heeft deze erbij zitten in zijn review
YouTube: Best iPhone X Cases!
https://www.appelhoes.nl/...ybrid-iPhone-X-case-SpaceKRC schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:56:
[...]
Ik had deze versie alleen dan wel voor mijn iPhone 6s.
https://www.spigen.com/pr...ybrid?variant=37407485249
Ik vind niet dat de telefoon veel dikker of breder hierdoor is, bescherming is echt top. En heel veel tevreden klanten te vinden. Ik ga deze ook zeker halen weer als ik mijn iPhone x heb.
Apple hoesjes zijn prachtig, maar kunnen niet tegen de bescherming van deze op en dat is voor mij echt belangrijker. (Ik laat hem nog wel eens vallen)
Mophie is liggend, deze is een staande laderFavoriet is daarentegen absoluut de Mophie.
Nope, was echt op zoek naar een stand voor op het nachtkastje ;-)diotav schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:50:
Ah! Ging er blind van uit dat het om de puck ging van RAVPower.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Ik heb dit ook even bekeken en inderdaad, bovenaan de is rand dikker dan onderaan! Ik heb geen screenprotector aan de achterkant maar wel aan de voorkant. Ik zie dus hetzelfde als jou... Vreemd...pdavie2311 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:34:
Vraagje voor de mensen met de orignele Apple Lederen Case. De case ligt bovenaan hoger dan onderaan? Boven heb ik duidelijk een rand tov scherm, maar onderaan ligt het scherm bijna gelijk met de rand van de case?
Moet ik wel zeggen, dat ik er een glazen protector, ook op de achterkant heb zitten, maar dan moet de telefoon toch helemaal hoger liggen?
Case kost genoeg, wil even weten of ik een maandagmorgen modelletje heb ontvangen. Protector achterkant kan ik er altijd nog afhalen, maar ik kan deze dan niet meer gebruiken, vandaar dat ik eerst wil uitzoeken of dat wel zou helpen.
Nu ben ik een echte mieperd met dit soort dingen, maar voor 59,- euro mag de case toch prima pasvorm hebben? Nu twijfel ik om hem weer terug te sturen en een ander te nemen, als jij het ook hebt.Grin schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:57:
[...]
Ik heb dit ook even bekeken en inderdaad, bovenaan de is rand dikker dan onderaan! Ik heb geen screenprotector aan de achterkant maar wel aan de voorkant. Ik zie dus hetzelfde als jou... Vreemd...
Even silicone case bekeken op basis van wat je zegt en hierbij niets vreemds gezien, boven en onderkant gelijkpdavie2311 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:59:
[...]
Nu ben ik een echte mieperd met dit soort dingen, maar voor 59,- euro mag de case toch prima pasvorm hebben? Nu twijfel ik om hem weer terug te sturen en een ander te nemen, als jij het ook hebt.
Of gewoon gebruiken en niet zeuren!
Het is weer September 2025 :)
Twijfelde ook over siliconen, maar volgens mij trekt die meer stof aan en gaan moeilijk uit de broekzak?Jaymone schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:52:
[...]
Even silicone case bekeken op basis van wat je zegt en hierbij niets vreemds gezien, boven en onderkant gelijk
Wel raar idd. Klopt, trekt wel meer stof en uit je broekzak valt mij opzich wel mee maar kan iets stroever gaan. Ook in dit geval weet ik niet of het komt doordat het nog nieuw is maar materiaal voelt iets anders aan dan zijn voorganger, dat kan ik echter pas weken later beter concluderenpdavie2311 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:57:
[...]
Twijfelde ook over siliconen, maar volgens mij trekt die meer stof aan en gaan moeilijk uit de broekzak?
Wel raar toch?
Het is weer September 2025 :)
Ik heb zelf kort een Apple Leather Case (Midnight Blue) voor de 6S Plus gehad. Bij mij waren de randen überhaupt niet overal even hoog. Ik denk dat dit komt omdat de case van leer is gemaakt. Blijkbaar is het moeilijk om daarmee een uniforme case te makenpdavie2311 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:34:
Vraagje voor de mensen met de orignele Apple Lederen Case. De case ligt bovenaan hoger dan onderaan? Boven heb ik duidelijk een rand tov scherm, maar onderaan ligt het scherm bijna gelijk met de rand van de case?
Moet ik wel zeggen, dat ik er een glazen protector, ook op de achterkant heb zitten, maar dan moet de telefoon toch helemaal hoger liggen?
Case kost genoeg, wil even weten of ik een maandagmorgen modelletje heb ontvangen. Protector achterkant kan ik er altijd nog afhalen, maar ik kan deze dan niet meer gebruiken, vandaar dat ik eerst wil uitzoeken of dat wel zou helpen.
[ Voor 26% gewijzigd door pdavie2311 op 21-11-2017 20:22 ]
Hoe bevalt deze case jou nu? Zit hier verder ook nog het merk zelf ergens op of is de case helemaal clear?Pacoo__ schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:37:
[...]
Eerder dan verwacht, zojuist in de bus gevonden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kwalitatief voelt en oogt de case erg degelijk. Ben benieuwd hoe hij vanavond om mijn X zal staan.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Is toch gewoon transparant, of mis ik iets? Of bedoel je de kleur van de iPhone zelf?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Case bevalt prima, erg hard en voelt degelijk aan. Hij is in principe helemaal clear, alleen op de rechterzijde zit een klein merkteken. Kwam er zelf pas later achter dat deze er op zat. Enig minpunt aan de case is wat mij betreft de gevoeligheid voor vingerafdrukken.jdiezrequejo schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:02:
[...]
Hoe bevalt deze case jou nu? Zit hier verder ook nog het merk zelf ergens op of is de case helemaal clear?
Een ring zit erbij voor tussen hoesje en iphone maar de houder kan mijn iphone niet vasthouden zonder dat ie er zachtjes afglijd (met of zonder hoesje)... Heb contact genomen met de firma om na te gaan of ik een slechte magneet heb ofzo...SmithNL schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:09:
[...]
Heb nog even contact met ze gehad, maar kreeg niet het idee dat er een ring/plaatje bijzit.
Maar besloten de huidige houder te houden, incl apple kabeltje. Zo kan ik 'm ook direct op de USB poort van de auto aansluiten.
Die case heeft naast transparant ook de space grey kleur, inderdaad transparant, maar wel "smoked" , of een vleugje "gun metal" erdoorheen..Nitai schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:38:
[...]
Is toch gewoon transparant, of mis ik iets? Of bedoel je de kleur van de iPhone zelf?
Apple
Je heb letterlijk gezien 2 jaar consumenten garantie volgens de wetgeving, dus ja ook je Apple lightning kabel en oplader en earbuds zitten in je garantietermijn.HardcorePCgamer schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:52:
Snel vraagje, heb mijn X nu 5 dagen ongeveer. Ik geniet er elke dag weer van. Nu is het alleen zo dat mijn Earbuds nu al aan een kant kapot zijn. Zit hier ook garantie op/kan ik nieuwe vragen bij Apple?
Oh dat is top. Dan nog een vraagje, de aankoop is bij Apple zelf gedaan (Apple.nl) moet ik voor mijn garantie nu persé naar een Apple Store (die vrij ver weg zijn voor mij) of volstaat een Amac/Mediamarkt of andere Premium Reseller ook?Reem0nN schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:10:
[...]
Je heb letterlijk gezien 2 jaar consumenten garantie volgens de wetgeving, dus ja ook je Apple lightning kabel en oplader en earbuds zitten in je garantietermijn.
Je koopt namelijk het gehele product inclusief alle bijbehorende accessoires!
Apple
Limitted schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:45:
Zit te twijfelen om de saddle brown te halen van Apple.
Nu kwam ik deze tegen http://www.tabletphonecas...-saddle-brown?___store=nl Zou dat legit zijn? Normaal zijn ze 59
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Ik neem altijd wel AppleCare+, omdat je ook het 2e jaar wereldwijd gedekt bent. Dat heb je met alleen consumentenrecht niet, aangezien je dan alleen bij het verkooppunt terecht kunt. Ook heb je de optie voor Express Replacement, waarbij je jouw toestel pas hoeft in te leveren nadat je een nieuwe hebt ontvangen van Apple. Erg handig als je geen Apple Store in de buurt hebt en je zit nooit zonder telefoon, tenzij het toestel helemaal kapot is. Screenprotector en een case maken het toestel alleen maar lelijk, maar goed dat is mijn meningReem0nN schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:14:
Ik heb sinds vorige week vrijdag een X 256GB SG.
Prachtig toestel, maar heb al 1 keer een zwart scherm gehad en hij deed niks meer, a fijn even harde reset en software bijgewerkt en hij deed het weer.
Ik twijfel nu toch of ik er Apple care+ bij neem, het is veel geld 229 euro maar dit zal dan de eerste keer worden dat ik het aanschaf.
Wat vinden jullie, aanschaffen of is gewoon 2 jaar consumenten garantie voldoende inclusief een case en screen protector?
Ik ga nu voor het eerst namelijk wel echt 2 jaar met deze iPhone doen, me duurste telefoon ooit haha
MelvinW schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:00:
[...]
Ik neem altijd wel AppleCare+. Screenprotector en een case maken het toestel alleen maar lelijk, maar goed dat is mijn mening
[ Voor 19% gewijzigd door _Bailey_ op 23-11-2017 12:05 ]
Dit...MelvinW schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:00:
[...]
Screenprotector en een case maken het toestel alleen maar lelijk, maar goed dat is mijn mening
...en dat!Geert1976 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:04:
[...]
![]()
![]()
![]()
en zo'n hoesje/case vernaggelt ook nog eens compleet de overall user experience
Ik mag de houder terugsturen (doe dit niet want de verzendingskosten eraf hou je amper iets over)DorkoTheBeast schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:12:
[...]Een ring zit erbij voor tussen hoesje en iphone maar de houder kan mijn iphone niet vasthouden zonder dat ie er zachtjes afglijd (met of zonder hoesje)... Heb contact genomen met de firma om na te gaan of ik een slechte magneet heb ofzo...
Hou jullie op de hoogte...
[ Voor 0% gewijzigd door DorkoTheBeast op 23-11-2017 16:36 . Reden: typo ]
Heb zelf ook een keer zo’n nepper gekocht, alles leek orgineel. Ik zou het niet doen.Limitted schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:45:
Nu kwam ik deze tegen http://www.tabletphonecas...-saddle-brown?___store=nl Zou dat legit zijn? Normaal zijn ze 59
Okay, dan had ik 'vernaggelt' moeten vervangen voor 'verpest', I say tomato you say tomatoGrin schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:55:
Termen als 'vernaggelt' zitten bij mij in het hokje ongenuanceerd, en dan rond ik m.i. nog af in het voordeel van de originele post...
Verwijderd
SmithNL schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:09:
[...]
Heb nog even contact met ze gehad, maar kreeg niet het idee dat er een ring/plaatje bijzit.
Maar besloten de huidige houder te houden, incl apple kabeltje. Zo kan ik 'm ook direct op de USB poort van de auto aansluiten.
[ Voor 12% gewijzigd door Yzord op 23-11-2017 15:46 ]
Ik heb precies deze case gekocht via AliExpress, €3,45.Yzord schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:37:
Nu vind ik deze op Bol
https://www.bol.com/nl/p/...1/#product_specifications
En dan staat er:
Draadloos op te laden: Nee
Betekent dat nu dat ik met deze cover niet draadloos op kan laden? Notabene gewoon plastic.
oeps, zie net dat ik twee berichten achter elkaar heb gepost..sorry mod
[ Voor 19% gewijzigd door duncanvdlinden op 23-11-2017 21:40 ]
Klinkt goed! De zijkant en achterkant niet te hard dat het je telefoon bekrast?Reem0nN schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:04:
Enkel ervaring met de spigen ultra hybrid.
Zowel vanaf de iPhone 6 tot de X heb ik altijd een spigen ultra hybrid case erom gehad.
Maakt het toestel iets dikker maar het mooie ervan is dat de achterkant doorzichtig is en de bumper erom heen echt een paar keer me telefoon heeft gered tegen beschadigingen.
Ik heb gekozen voor de zwarte rand erom.duncanvdlinden schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:36:
[...]
Klinkt goed! De zijkant en achterkant niet te hard dat het je telefoon bekrast?
[ Voor 19% gewijzigd door matthijst op 24-11-2017 07:04 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Vreemd dat het niet werkt bij mij en volgens jullie wel?Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:44:De iSetchi Telefoonhouder met draadloos opladen wordt geleverd met een gratis magneetring die gebruikt kan worden om de magneetwerking te versterken bij het gebruik van een beschermhoes. Uiteraard is het ook mogelijk om de plak rand op uw hoes te bevestigen.
Hierbij een foto van de meegeleverde magneetring. Excuses voor de Samsung telefoon in dit exclusieve iPhone X topic 😜
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door DorkoTheBeast op 24-11-2017 16:46 . Reden: typo ]
[ Voor 6% gewijzigd door Yzord op 24-11-2017 19:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik kwam hem ook tegen, heb de gok gewaagdLimitted schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:45:
wat een onzinVerwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:11:
Zijn bijna gelijk in prijs maar pasvorm en afwerking is mooier ook het leder plus mooie afwerking erin van metaal in diverse kleuren.
Prijzen van 99 tot ruim 150 euro
Zie ook reviews en vergelijkingen maar beide zijn goed is gewoon persoonlijk.
https://www.apple.com/nl/...ne-x-kosmosblauw?fnode=42
En heb je daarbij ook AppleCare aangeschaft of gewoon goed vertrouwen dat er niks gebeurtdafmay schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:29:
Ik ga altijd naked...voor wat betreft mobiele telefoons that isMijn prachtige X ga ik niet vernaggelen (ja ja...daar is ie weer) met een lelijke hoes.
Wel een sleeve voor onderweg.
Goed vertrouwen, ik ben zeer voorzichting ingesteld,en heb een buitenshuis verzekering voor onvoorziene calamiteitenReem0nN schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:29:
[...]
En heb je daarbij ook AppleCare aangeschaft of gewoon goed vertrouwen dat er niks gebeurt?
Verwijderd
Apple kost ook 109 euro voor een bookcase??dkawa schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:27:
[...]
wat een onzin![]()
prijzen zijn toch niet gelijk aan de Apple cases??????
Heb jij aandelen bij Greenwich?
heb een zwarte leather case van Apple en dat ding zit perfect om de X..Reem0nN schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:20:
Meer mensen hier die de stap hebben genomen en gewoon naked te gaan met hun X?
Ik heb altijd bij elke iPhone een case en screen protector gebruikt maar ik vind het bij de X maar niks! Denk toch eraan voor de zekerheid AppleCare aan te schaffen en een pouch / sleeve erbij te gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door Chiii op 30-11-2017 03:46 ]
Neem een free trial maand prime membership bij Amazon; gratis verzendingChiii schreef op donderdag 30 november 2017 @ 03:40:
Ik denk dat ik voor de Spigen ga, die zag ik op Appelhoes voor 30 euro. Op Amazon 4 van de 5 sterren bij 454 reviews. Deze wordt trwns voor ±16 dollar verscheept naar NL via Amazon.
https://www.amazon.com/Sp...iphone+x+screen+protector
De Spigen zal ik vandaag bestellen maar mocht iemand nog recommendations hebben dan hoor ik het graag!
De Spigen wil ik idd ook bestellen, rare is, Spigen verkoopt die handel op Amazon. Maar alleen de .com verzend het naar NL, .de, .es, .fr etc. versturen het niet naar NL... zucht.Superhuuper schreef op donderdag 30 november 2017 @ 04:18:
[...]
Neem een free trial maand prime membership bij Amazon; gratis verzending
PSN: bryanlost
SPigen protect maar halen dan...bryanvan schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:56:
[...]
De Spigen wil ik idd ook bestellen, rare is, Spigen verkoopt die handel op Amazon. Maar alleen de .com verzend het naar NL, .de, .es, .fr etc. versturen het niet naar NL... zucht.
[ Voor 9% gewijzigd door knakker2 op 30-11-2017 21:33 ]
Deze tip lijkt helaas niet op te gaan voor internationale verzendingen.Superhuuper schreef op donderdag 30 november 2017 @ 04:18:
[...]
Neem een free trial maand prime membership bij Amazon; gratis verzending
[ Voor 20% gewijzigd door RnB op 01-12-2017 09:11 ]
Misschien even inventariseren hier en dan de verzendkosten delen?bryanvan schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:56:
[...]
De Spigen wil ik idd ook bestellen, rare is, Spigen verkoopt die handel op Amazon. Maar alleen de .com verzend het naar NL, .de, .es, .fr etc. versturen het niet naar NL... zucht.
Fly or Die
[ Voor 6% gewijzigd door Chiii op 01-12-2017 17:14 ]
Ik weet wel dat je speculeert aan de Belkin en Mophie. Maar die komen volgens mij ook niet in aanmerking voor kwalificatie Fast Chargers mbt iPhone.Donstil schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 23:03:
[...]
Ondanks dat het niet klopt wat je zegt, er zijn namelijk wel gecertificeerde laders is dit hier niet het topic voor.
Hier past dat wel [iPhone X] Cases en andere accessoires
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat is een goedkope optie(incl lightning kabel zie ik ?). Slim dat ze een X op hun foto's gebruiken.dkawa schreef op zondag 3 december 2017 @ 08:10:
Ik heb een lader bij Ali besteld:
http://s.aliexpress.com/JRJjqeqM
Ziet er goed uit en heeft redelijk wat goeie reviews
[ Voor 28% gewijzigd door Hackus op 03-12-2017 20:33 . Reden: Stukje tekst toegevoegd wat was blijven staan. ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Deze is ook mooi en werkt ook goed;dkawa schreef op zondag 3 december 2017 @ 08:10:
Ik heb een lader bij Ali besteld:
http://s.aliexpress.com/JRJjqeqM
Ziet er goed uit en heeft redelijk wat goeie reviews
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Ik was toevallig ook in deze store geweest (mega druk), maar geen iPhones op voorraad.Queenfanmichel schreef op zondag 3 december 2017 @ 20:20:
Zaterdag was ik in Düsseldorf en ben ik nog even bij de Apple Store daar geweest, reden was dat mijn zwager een Apple watch wilde hebben. Eenmaal daar toch maar gekeken naar een lederen hoesje, alleen de bruine vond ik mooi maar die is nogal gewild schijnt.
Maar de siliconen hoesje Middernachtblauw was wel een reukkleurtje, heb hem daar om mijn iPhone gehad en toch maar gekocht. Dit inclusief een screen protector, hoe dit gebeurd bij Apple is wel leuk.
Nu voor het eerst sinds de iPhone 5S weer een hoesje, om mijn 6S had ik nooit een.
Sommige leren hoesjes agen ook erg mooi, met name de bruine. De rode werden in het verleden helaas erg vies. Volgensmij hebben ze inmiddels wel iets veranderd aan dat type. Iemand ervaren daarmee?AnthonyR schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:22:
[...]
Ik was toevallig ook in deze store geweest (mega druk), maar geen iPhones op voorraad.
Zadelbruin zag er goed uit, alleen is het bulky effect wel redelijk groot met de originele lederen hoesjes.
In de store was het plakken van de Belkin screenprotectors lopende band werk.
Was inderdaad megadruk zelfs rond 19:00 uur, heb hem ook laten plakken in de winkel zit er strak op.AnthonyR schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:22:
[...]
Ik was toevallig ook in deze store geweest (mega druk), maar geen iPhones op voorraad.
Zadelbruin zag er goed uit, alleen is het bulky effect wel redelijk groot met de originele lederen hoesjes.
In de store was het plakken van de Belkin screenprotectors lopende band werk.
Van afgeven van jeans etc heb ik ervaren bij beige en rooddennissimeau schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:39:
[...]
Sommige leren hoesjes agen ook erg mooi, met name de bruine. De rode werden in het verleden helaas erg vies. Volgensmij hebben ze inmiddels wel iets veranderd aan dat type. Iemand ervaren daarmee?
[ Voor 89% gewijzigd door duncanvdlinden op 04-12-2017 22:47 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq