Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:47
Ik vraag mij af hoe Apple dit überhaupt softwarematig kan beperken (Qi charger). Volgens mij geven ze enkel 7.5w vrij in de software.

dion.dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MelvinW schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:49:
[...]
TheVerge noemt ook geen bron en 9to5mac heeft bevestiging van Belkin en Mophie gekregen. Hopelijk komt Apple binnenkort met wat meer duidelijkheid.
Wij van WC-eend... ;)
diotav schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:09:
Ik vraag mij af hoe Apple dit überhaupt softwarematig kan beperken (Qi charger). Volgens mij geven ze enkel 7.5w vrij in de software.
Nou als t softwarematig is dan is dat niet zo moeilijk. Via bijvoorbeeld NFC of Bluetooth herkennen welke lader het is en dan fast charge wel of niet activeren.
Maar het zou nogal raar zijn, gezien ze beweren de standaard te willen volgen.
Ik vind het verhaal dat alle snelladers werken dan ook veel aannemelijker.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:19
WhatsappHack schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:14:
[...]

Wij van WC-eend... ;)

[...]

Nou als t softwarematig is dan is dat niet zo moeilijk. Via bijvoorbeeld NFC of Bluetooth herkennen welke lader het is en dan fast charge wel of niet activeren.
Fabrikant CHOETECH schrijft op Amazon ook dat het encrypted is en niet voor derden is vrijgegeven.

Ik zal morgens eens een paar 'fast charge' Qi chargers ophalen om te kijken of het werkt. Heb momenteel alleen de Apple certified Belkin charger hier liggen, die dus gegarandeerd 7.5W ondersteunt. Kan ik het meteen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex75
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:34
Ik heb de Anker even met een Voltcraft gemeten. Ik zag hem pendelen van 6,1 tot 6,3. Bij de iPad lader pendelde deze rond de 8,5. Niet wetenschappelijk, zomaar een indicatie.

edit: nu 8,2
edit2: Nu na 20 min is de X op 83% ( hij was dus al half vol bij aanvang) geeft de iPad lader rond de 5,7 de Anker hetzelfde of iets hoger.

Ik zal als de X weer leeg is met de hier genoemde Coconut proberen.

[ Voor 39% gewijzigd door alex75 op 14-11-2017 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ja, dit is denk ik opname?! Maar afgifte?

Wat een gedoe van Apple. :(

[ Voor 27% gewijzigd door Redondo1982 op 14-11-2017 19:05 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
alex75 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:52:
Ik heb de Anker even met een Voltcraft gemeten. Ik zag hem pendelen van 6,1 tot 6,3. Bij de iPad lader pendelde deze rond de 8,5. Niet wetenschappelijk, zomaar een indicatie.

edit: nu 8,2
Met Coconut Battery Plus op Mac + iTunes WiFi synchronisatie kun je het het beste meten. Je krijgt dan direct de gegevens van iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

Arcadius schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:27:
Beetje domme vraag, maar ik krijg overmorgen mijn X. En wil ook laden met QI.

Werkt dat ook als telefoon met scherm naar beneden ligt? Wil geen lichtjes of meldingen als ik slaap ;-)
Geen vliegtuigmodus, maar Do Not Disturb, krijg je alles binnen, maar zie je er niets van :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
WhatsappHack schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:14:
[...]

Wij van WC-eend... ;)

[...]

NFC of Bluetooth in een Qi charger lijkt mij sterk.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:50

Maverick2001

Never look back

Vanmorgen even langs Amac geweest voor een screenprotector van Belkin. Zit er erg strak op. Misschien heb ik 2 linkerhanden maar ik krijg het zelf nooit perfect voor elkaar.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:50
Maverick2001 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:32:
Vanmorgen even langs Amac geweest voor een screenprotector van Belkin. Zit er erg strak op. Misschien heb ik 2 linkerhanden maar ik krijg het zelf nooit perfect voor elkaar.
Troost je: ik ook niet. Heb je de screen protector van 34,95 laten plakken? Die heb ik en ik vind ‘t zijn geld echt waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Dennisweb schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:10:
[...]

Troost je: ik ook niet. Heb je de screen protector van 34,95 laten plakken? Die heb ik en ik vind ‘t zijn geld echt waard!
Ja die heb ik ook genomen. Niet de goedkoopste optie maar kan ook een tijdje mee.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:39
Maverick2001 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 07:13:
[...]

Ja die heb ik ook genomen. Niet de goedkoopste optie maar kan ook een tijdje mee.
Ik heb die inderdaad ook, zit er netjes op!

Wel 1 (te klein) nadeel wat ik ook al op macrumors voorbij zag komen. Maar dat zal niet iedereen zien dus een non-issue 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Iemand ervaring met iets betere kwaliteit authouders met Wireless Charging geïntegreerd ?

https://nl.aliexpress.com...g-Galaxy/32819621642.html

Ik zoek iets voor de iPhone x tegen het raam.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
iPhone X update voor Telegram! _/-\o_ _/-\o_

erg fijn, want ik zit in een aantal werkgerelateerde Group chats

sorry, verkeerd topic! 8)7 8)7 8)7

[ Voor 60% gewijzigd door _Bailey_ op 15-11-2017 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:43
Tomsworld schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:12:
Iemand ervaring met iets betere kwaliteit authouders met Wireless Charging geïntegreerd ?

https://nl.aliexpress.com...g-Galaxy/32819621642.html

Ik zoek iets voor de iPhone x tegen het raam.
Ikzelf heb sinds gisteren deze:
https://nl.aliexpress.com...52-4ea3-83b1-2daba2f60a13

Bevalt goed. Draadloos opladen werkt prima. Enkel de schoonheidsprijs ga je niet winnen met deze dingen. Dan is een magnetische mount mooier. Maar dat is ook weer lastig ism inductie laden.

Daarnaast deze besteld, https://nl.aliexpress.com...ea-4408-b320-0d171e429a89

Die wil ik gewoon onder het dashboard in de auto leggen, kan ik de telefoon erop leggen voor korte afstanden. Is makkelijker dan iedere keer in en uit de houder halen. >:)

[ Voor 24% gewijzigd door TheKerremenke op 15-11-2017 12:45 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Maverick2001 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:32:
Begrijp hier uit dat ze de mallen hebben om dit te doen? Dan loop ik van weekend er even heen. 👍

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 21:42
Klopt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Dat fast chargen is ook zeer relatief - ik heb gisteren al iets gepost mbt laad tijden (10% sneller in test) en vandaag via 9to5mac zie ik deze: https://9to5mac.com/2017/...ect-on-qi-charging-speed/
Afbeeldingslocatie: https://9to5mac.files.wordpress.com/2017/11/screen-shot-2017-11-14-at-9-58-52-pm-e813a609fd004564a55d8a29171204ad.png?w=1310&h=1060
Verschil tussen blauw in groen - niet helemaal duidelijk welk merk wireless charger er gebruikt is (in het achterhoofd houdende dat alleen Mophie en Belkin fast charge zouden ondersteunen in 11.2.

[ Voor 33% gewijzigd door ZiSE op 15-11-2017 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
In Leiden hebben ze de mal voor de X sinds vrijdag vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Metian schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:39:
[...]

Begrijp hier uit dat ze de mallen hebben om dit te doen? Dan loop ik van weekend er even heen. 👍
Ik heb niet gezien dat de medewerker de screen-protector aanbracht (ze namen de telefoon mee naar achteren) maar ik neem toch echt aan dat ze de mal hier voor hebben. Ging er blindelings vanuit dat ze hier een mal voor hebben. Maar heb dus niet gevraagd.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

Maverick2001 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:52:
[...]

Ik heb niet gezien dat de medewerker de screen-protector aanbracht (ze namen de telefoon mee naar achteren) maar ik neem toch echt aan dat ze de mal hier voor hebben. Ging er blindelings vanuit dat ze hier een mal voor hebben. Maar heb dus niet gevraagd.
Ja! Vandaag nog bij de Amac..Op de mal staat ook duidelijk Belkin!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:26
ZiSE schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:47:
Dat fast chargen is ook zeer relatief - ik heb gisteren al iets gepost mbt laad tijden (10% sneller in test) en vandaag via 9to5mac zie ik deze: https://9to5mac.com/2017/...ect-on-qi-charging-speed/
[afbeelding]
Verschil tussen blauw in groen - niet helemaal duidelijk welk merk wireless charger er gebruikt is (in het achterhoofd houdende dat alleen Mophie en Belkin fast charge zouden ondersteunen in 11.2.
Laad die van mij op met een 12W iPad blokje, denk dat de upgrade naar 29W de moeite niet is. Zeker omdat de stock charger goed mee kan komen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
ZiSE schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:47:
[afbeelding]
Ik heb zo m'n twijfels of Wireless Fast Charging al wel ingeschakeld is op iOS 11.2 beta 3. Als ik de charge informatie uitlees dan krijg ik nog steeds maximaal 5W. Dit is met de Belkin charger die Apple verkoopt en dus sowieso 7.5W doet. Met andere Qi chargers die hoger gaan dan 5W zie ik hetzelfde. Zie:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UbPz9eF.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:05
Ik kwam zojuist deze lader van Zens tegen, gezien de afbeelding lijkt 't alsof de X wordt ondersteund wat betreft fast charging.

http://www.mediamarkt.nl/...nd-15w-zwart-1540313.html

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Nu online
crazylegs schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:50:
Ik kwam zojuist deze lader van Zens tegen, gezien de afbeelding lijkt 't alsof de X wordt ondersteund wat betreft fast charging.

Zal gewoon een Qi lader zijn, geen garanties mbt fast charging, En voor dat geld zijn er betere alternatiever (Anker, Rav, etc).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
crazylegs schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:50:

Ziet er netjes uit! Fastcharge kan ik niets over zeggen, zou mij eerlijk gezegd ook weinig uit maken.
Bij Coolblue krijgt je deze stand trouwens voor € 10,- minder zag ik.

Qua vergelijk met Anker / RAV: de Zens is een charging pad en/of stand (net zoals die van Samsung dus).
Dat hebben Anker en RAV volgens mij niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
smoken schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:06:
[...]

Ziet er netjes uit! Fastcharge kan ik niets over zeggen, zou mij eerlijk gezegd ook weinig uit maken.
Bij Coolblue krijgt je deze stand trouwens voor € 10,- minder zag ik.

Qua vergelijk met Anker / RAV: de Zens is een charging pad en/of stand (net zoals die van Samsung dus).
Dat hebben Anker en RAV volgens mij niet.
De goedkopere is niet snellader versie op coolblue zo te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
crazylegs schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:35:
[...]

De goedkopere is niet snellader versie op coolblue zo te zien..
Ah duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Caudabe hoesje is prima trouwens :) Het kan dunner, maar deze beschermt wat beter.
Het is wel een vingervegenmagneet helaas.

Gebruik hem met iPhone 8 overigens.

[ Voor 15% gewijzigd door WhatsappHack op 16-11-2017 01:10 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Waar ik eigenlijk naar op zoek ben, maar nog nergens heb kunnen vinden, is een wireless combi lader voor mij aw 1 en de X. Iemand een idee? De airpower gaat alleen ondersteunen vanaf de aw 3 als ik het goed heb.

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:34
RAVpower besteld via amazon. Morgen in huis. Ben benieuwd :)

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61RwchlvkdL._SL1000_.jpg

https://www.amazon.de/gp/..._dp_summary?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:52
WhatsappHack schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:50:
Caudabe hoesje is prima trouwens :) Het kan dunner, maar deze beschermt wat beter.
Het is wel een vingervegenmagneet helaas.

Gebruik hem met iPhone 8 overigens.
Ik om de 8 plus, maar ik vind het jammer dat de randen aan de voorkant niet net iets hoger zijn.
Denk dat ik toch terug ga naar de originele leather case van Apple

Gewoon spullen

• Silversin
  • Laatst online: 16-09 23:07
Inmiddels Caudabe Lucid Clear case binnengekomen en ben er vrij positief over.

Ik merk meteen het verschil met de leather case van Apple, die de telefoon onnodig breder en de bezels dikker laat ogen. De Lucid case verbergt ook alle mooie design niet.

Mocht je twijfelen tussen de Spigen Crystal of een ander merk, dan zou ik de Cadaube zeker een kans geven.

• _Bailey_
  • Niet online
Silversin schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:10:
Inmiddels Caudabe Lucid Clear case binnengekomen en ben er vrij positief over.

Ik merk meteen het verschil met de leather case van Apple, die de telefoon onnodig breder en de bezels dikker laat ogen. De Lucid case verbergt ook alle mooie design niet.

Mocht je twijfelen tussen de Spigen Crystal of een ander merk, dan zou ik de Cadaube zeker een kans geven.
lees op Macrumors en Reddit wel aardig wat gebruikers van deze Lucid Clear case die na een paar dagen melding maakte van krasjes op het stainless steel, hoogstwaarschijnlijk na het hoesje er (steeds) op en af doen. En dit gebeurd bij meerdere cases/hoesjes die dus geen zachte binnenkant hebben

Het is algemeen bekend dat met deze iPhone X het stainless steel (zijkanten) zeer snel krasjes geeft, dus ik zou een ieder aanraden om een hoesje/case te nemen met een zachte binnenkant, zoals de Apple Leather Case.

Bij de Silver X kan je nog de krasjes van het stainless steel polishen, dit is NIET het geval bij de Space Gray X

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 16-11-2017 10:36 ]

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Geert1976 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:35:
[...]

lees op Macrumors en Reddit wel aardig wat gebruikers van deze Lucid Clear case die na een paar dagen melding maakte van krasjes op het stainless steel, hoogstwaarschijnlijk na het hoesje er (steeds) op en af doen. En dit gebeurd bij meerdere cases/hoesjes die dus geen zachte binnenkant hebben

Het is algemeen bekend dat met deze iPhone X het stainless steel (zijkanten) zeer snel krasjes geeft, dus ik zou een ieder aanraden om een hoesje/case te nemen met een zachte binnenkant, zoals de Apple Leather Case.

Bij de Silver X kan je nog de krasjes van het stainless steel polishen, dit is NIET het geval bij de Space Gray X
Klopt wel wat Geert zegt! Heb zelf de dunste van Caudabe, ook hard plastic! Maar valt nog mee qua krasjes hier, maar heel makkelijk weg te poetsen idd. Of beter geen case gebruiken, Haha! Hoop dat mijn sleeve snel binnen komt..

• Silversin
  • Laatst online: 16-09 23:07
Geert1976 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:35:
[...]

Zou jammer zijn van een prachtige case, had je een link?

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:18
Ik heb deze net binnengekregen van Caudable, maar ik ga denk ik toch maar voor een leather case.

https://www.caudabe.com/products/the-veil-xt-iphone-x

Als iemand hem wil overnemen, stuur maar pb!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Tommzz schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:10:
Ik heb deze net binnengekregen van Caudable, maar ik ga denk ik toch maar voor een leather case.

https://www.caudabe.com/products/the-veil-xt-iphone-x

Als iemand hem wil overnemen, stuur maar pb!
Die heb ik ook! Waarom doe je hem weg? Krast nog niet bij mij hoor!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:18
pdavie2311 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:59:
[...]

Die heb ik ook! Waarom doe je hem weg? Krast nog niet bij mij hoor!
Hij is supermooi maar qua grip heb ik toch liever een leren hoes erom heen :) . Hopelijk kan ik er hier iemand blij mee maken en anders stuur ik m terug :P

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Tommzz schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:02:
[...]

Hij is supermooi maar qua grip heb ik toch liever een leren hoes erom heen :) . Hopelijk kan ik er hier iemand blij mee maken en anders stuur ik m terug :P
Met deze kun je tenminste nog enigszins het design zien. Achterkant schijnt door..Wel weinig protectie met impact, dat dan weer wel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Silversin schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:44:
[...]

Zou jammer zijn van een prachtige case, had je een link?
hier zo maar een van de vele topics op macrumors en Reddit wat betreft de Lucid Clear en de krasjes die deze cases eenvoudig (kunnen) veroorzaken.

https://forums.macrumors....lear-impressions.2084089/

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:57
Wat doen jullie qua screen protector? Ik vind het zo lelijk in het gebruik.. Ik heb nu een Peel case (had ik ook op m'n 7+) en wil eigenlijk verder niks speciaals doen. Ik snap dat als ik hem laat vallen het scherm waarschijnlijk breekt en dat me 300,- + kost maar - hoe zou het zitten met krasjes etc?

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
ex87 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:45:
Wat doen jullie qua screen protector? Ik vind het zo lelijk in het gebruik.. Ik heb nu een Peel case (had ik ook op m'n 7+) en wil eigenlijk verder niks speciaals doen. Ik snap dat als ik hem laat vallen het scherm waarschijnlijk breekt en dat me 300,- + kost maar - hoe zou het zitten met krasjes etc?
Ik vond een screen protector altijd lelijk in gebruik met ouders iPhones, de homeknop die zoveel dieper kwam te liggen. Maar nu het een volledig scherm is heb ik er geen enkel probleem mee.

Ik denk dat kleine krasjes er zo op zitten als ie vaak in en uit je broekzak gaat.

• ex87
Jimijames75 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:21:
[...]

Ik vond een screen protector altijd lelijk in gebruik met ouders iPhones, de homeknop die zoveel dieper kwam te liggen. Maar nu het een volledig scherm is heb ik er geen enkel probleem mee.

Ik denk dat kleine krasjes er zo op zitten als ie vaak in en uit je broekzak gaat.
Hmm ja - ik hou me zakken altijd redelijk schoon en had op m'n 6/6s nooit krasjes. Op m'n 7+ wel een aantal (daarna ook een screen protector gekocht) omdat hij in de auto uit m'n zak zo onder de stoel schoof in wat los zand wat daar lag.. Ik twijfel gewoon eennorm. Misschien ga ik er wel eentje laten plaatsen voor een aantal maanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
ex87 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:25:
[...]

Hmm ja - ik hou me zakken altijd redelijk schoon en had op m'n 6/6s nooit krasjes. Op m'n 7+ wel een aantal (daarna ook een screen protector gekocht) omdat hij in de auto uit m'n zak zo onder de stoel schoof in wat los zand wat daar lag.. Ik twijfel gewoon eennorm. Misschien ga ik er wel eentje laten plaatsen voor een aantal maanden.
Met de 7+ had ik gek genoeg ook meer krassen dan de 6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
Jimijames75 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:36:
[...]

Ja - had echt het idee dat er een soort zacht laagje extra op zat die snel kraste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:51
dafmay schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:40:
Zojuist deze mooie lederen sleeve voor mijn X besteld via Etsy. Vaker sleeves (en andere artikelen) daar gekocht en altijd super kwaliteit. Ik zal mijn bevindingen plaatsen zodra ie binnen is.

https://www.etsy.com/list...s-case-leather-suede-blue

[afbeelding]
Sleeve is binnen. Prachtige kleur donkerrood, superkwaliteit en de X past perfect.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DdOyIGVTL6RJnW010BNkolWK/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Jimijames75 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:36:
[...]

Ik ook, kleine fijne haarkrasjes op de 7. Op de 6 en 6s totaal geen last van gehad. Daarvoor eigenlijk ook niet.

Verwijderd

Ik heb hier in eerste instantie de "Full Leather Wallet" van Mujjo geprobeerd. Leek mij wel handig om een bankpas mee te kunnen nemen zonder meteen voor een folio of book model te gaan.

De Mujjo cover paste echter voor geen meter. Ik heb heel veel geweld moeten gebruiken om de telefoon er in te krijgen, en dan ziet het er nog steeds niet netjes uit: de bovenkant van de telefoon valt diep in de cover terwijl de onderkant er bijna boven uitsteekt.

Mujjo stuurde mij daarop een instructie video waar een meneer met 2 vingers de telefoon er netjes en probleemloos indrukt. "Snug fit" staat er dan nog heel leuk bij. Maar dat ging bij mij dus echt niet. De hoeveelheid kracht die ik heb gebruikt zou een bend-gate iPhone 6 waarschijnlijk niet overleeft hebben.

Om een lang verhaal kort te maken: Mujjo helaas (want mooi issie wel) weer router, en ik gebruik nu de Apple Folio. Ziet er minder mooi uit, en is flink duurder, maar past wel perfect.

• crazylegs
Iculture is overigens goed te spreken over Mujjo en Folio wordt saai bevonden.. Al is smaak natuurlijk persoonlijk..

https://www.iculture.nl/r...let-case-review-iphone-x/

Verwijderd

crazylegs schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:05:
Iculture is overigens goed te spreken over Mujjo en Folio wordt saai bevonden.. Al is smaak natuurlijk persoonlijk..

https://www.iculture.nl/r...let-case-review-iphone-x/
Op de foto in de review valt de telefoon gelijkmatig in het hoesje. Dat zou inderdaad perfect wezen. Bij mij paste dat simpelweg niet.

Als ik de foto's zonder telefoon bekijk lijkt het leder bij de iCulture exemplaren veel dunner dan het leder van mijn hoesje. Mogelijk heeft het daaraan gelegen.

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Ik ben erg te spreken over de orginele midnight blue leren case van Apple. Past perfect, ziet er mooi uit.
Misschien dat ik nog om een andere kleur kwa afwisseling te hebben de siliconen olijfgroene koop, of de donker kobalt (lijkt een stuk lichter dan midnight blue lederen case) vind die ook wel wat hebben :)

[ Voor 14% gewijzigd door duncanvdlinden op 16-11-2017 21:07 ]

• MuscularPonyy
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08-2020
Ik ben hier al een tijdje aan het lurken, en ben een aantal interessante cases tegengekomen. Ik kom er echter nog niet helemaal uit voor mijn Iphone X... Ik zoek een case die een lekkere balans heeft tussen protectie (kan een val van handhoogte prima aan) en dikte (niet enorm opvallend), welke zouden jullie in dit geval aanraden?

Sapphire R9 280X - Asus VG248QE 144 Hertz

• smoken
MuscularPonyy schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:10:
Ik ben hier al een tijdje aan het lurken, en ben een aantal interessante cases tegengekomen. Ik kom er echter nog niet helemaal uit voor mijn Iphone X... Ik zoek een case die een lekkere balans heeft tussen protectie (kan een val van handhoogte prima aan) en dikte (niet enorm opvallend), welke zouden jullie in dit geval aanraden?
Ik ben zelf zwaar aan het twijfelen over een rhinoshield bumper... Heb nu een Apple siliconen case maar een bumper laat de achterkant mooi vrij.

Ben alleen bang dat die rhinoshield "dik" is tov de Apple case..

• KRC
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 22:14

KRC

MuscularPonyy schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:10:
Ik ben echt fan van de spigen hoesjes _/-\o_

Zitten goed en kwa bescherming top. Mijn iPhone 6s al paar keer gered van grote hoogte.

• MuscularPonyy
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08-2020
KRC schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:31:
[...]

Ik ben echt fan van de spigen hoesjes _/-\o_

Zitten goed en kwa bescherming top. Mijn iPhone 6s al paar keer gered van grote hoogte.
Zat daar ook al naar te kijken idd! Heb je (qua bescherming) ervaring met een vergelijkbaar hoesje als deze: https://www.appelhoes.nl/...6XmHg3VRPYp0aAjlhEALw_wcB Of had jij een dikkere case?
smoken schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:54:
[...]

Ik ben zelf zwaar aan het twijfelen over een rhinoshield bumper... Heb nu een Apple siliconen case maar een bumper laat de achterkant mooi vrij.

Ben alleen bang dat die rhinoshield "dik" is tov de Apple case..
Rhinoshield zag ik ook inderdaad, maar moet dan een apart iets erbij kopen om ook de achterkant te beschermen. Dat was nog niet beschikbaar zag ik helaas.. |:(

Sapphire R9 280X - Asus VG248QE 144 Hertz

• KRC

KRC

MuscularPonyy schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:38:
[...]

Zat daar ook al naar te kijken idd! Heb je (qua bescherming) ervaring met een vergelijkbaar hoesje als deze: https://www.appelhoes.nl/...6XmHg3VRPYp0aAjlhEALw_wcB Of had jij een dikkere case?

[...]
Ik had deze versie alleen dan wel voor mijn iPhone 6s.
https://www.spigen.com/pr...ybrid?variant=37407485249

Ik vind niet dat de telefoon veel dikker of breder hierdoor is, bescherming is echt top. En heel veel tevreden klanten te vinden. Ik ga deze ook zeker halen weer als ik mijn iPhone x heb.

Apple hoesjes zijn prachtig, maar kunnen niet tegen de bescherming van deze op en dat is voor mij echt belangrijker. (Ik laat hem nog wel eens vallen)

• smoken
MuscularPonyy schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:38:
[...]

[...]

Rhinoshield zag ik ook inderdaad, maar moet dan een apart iets erbij kopen om ook de achterkant te beschermen. Dat was nog niet beschikbaar zag ik helaas.. |:(
Achterkant hoef ik niet te beschermen eigenlijk, schijnt met die bumper niet nodig te zijn.

Maar dan zou jij de "mod" nodig hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 13:17
iSetchi heeft nu ook een magnetische autohouder incl draadloos laden..
Ik heb de versie zonder laden, die werkt perfect. Vraag me alleen even af hoe/of dit gaat werken inclusief hoesje...

https://isetchi.nl/produc...er-met-draadloos-opladen/

Afbeeldingslocatie: https://isetchi.nl/wp-content/uploads/2017/11/Schermafbeelding-2017-11-15-om-23.10.44.png

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:49
KRC schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:56:
[...]

Ik had deze versie alleen dan wel voor mijn iPhone 6s.
https://www.spigen.com/pr...ybrid?variant=37407485249

Ik vind niet dat de telefoon veel dikker of breder hierdoor is, bescherming is echt top. En heel veel tevreden klanten te vinden. Ik ga deze ook zeker halen weer als ik mijn iPhone x heb.

Apple hoesjes zijn prachtig, maar kunnen niet tegen de bescherming van deze op en dat is voor mij echt belangrijker. (Ik laat hem nog wel eens vallen)
Ik heb deze ook voor mijn 8 O+
Wil deze ook voor mijn toekomstige X :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diotav
Hier ook binnen. En dat binnen een dag! Mooie charger overigens met een braided kabel. :)

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRC

KRC

SmithNL schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:47:
Ik heb de versie zonder laden, die werkt perfect. Vraag me alleen even af hoe/of dit gaat werken inclusief hoesje...

https://isetchi.nl/produc...er-met-draadloos-opladen/

[afbeelding]
Hoe moet dit werken met een glazen achterkant? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Ik heb gisteren de Ikea Rallen binnen gekregen en werkt top. Gat geboord in m’n kantoormeubel en hierdoor een strak en minimalistisch aangezicht. Weg met die draden!

[ Voor 6% gewijzigd door Redondo1982 op 17-11-2017 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Hoe moet dit werken met een glazen achterkant? :o
Gratis 1 ronde magneetring met opening in het midden meegeleverd (zie foto hierboven voor een impressie).

M.a.w. magneetring moet in het hoesje als je de achterkant van uw iPhone niet wilt verknoeien met contactlijm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
RigolleM schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:23:
[...]

Gratis 1 ronde magneetring met opening in het midden meegeleverd (zie foto hierboven voor een impressie).

M.a.w. magneetring moet in het hoesje als je de achterkant van uw iPhone niet wilt verknoeien met contactlijm.
Werkt het gewone draadloze laden dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectholian
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 08:47

Ectholian

Zei ik dat ?

Nick25 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:08:
[...]

Laat even weten hoe die is?
Vind deze ook wel interessant voor mijn 8 :)

*edit door lovende reviews maar gewoon besteld :9 *
Helemaal tevreden mee. De protector zelf bedekt net niet het hele glas omdat het glas aan de rand iets rondloopt. De case vult dat net niet helemaal aan. Maar ik heb er geen last van.

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Zo - toch gegaan voor een screen protector net even in de Apple store in Den Haag. 29,- voor de: BELKIN SC+ INVISIGLASS ULTRA IPHONE X

Prima aangebracht met een mal, en de man die me hielp nam er prima de tijd voor. Zit kaarsrecht, geen stofjes en ik zie hem bijna niet zitten.. Voelt toch weer wat fijner dan naakt.. Samen met de Peel case echt een mooie combi die toch een beetje de mooie vormen en kleine form factor in ere houdt ;)

De Apple Store medewerker was enthousiaster over mijn nieuwe telefoon dan ik trouwens haha :P

[ Voor 10% gewijzigd door ex87 op 17-11-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
ex87 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:51:
Zo - toch gegaan voor een screen protector net even in de Apple store in Den Haag. 29,- voor de: BELKIN SC+ INVISIGLASS ULTRA IPHONE X

Prima aangebracht met een mal, en de man die me hielp nam er prima de tijd voor. Zit kaarsrecht, geen stofjes en ik zie hem bijna niet zitten.. Voelt toch weer wat fijner dan naakt.. Samen met de Peel case echt een mooie combi die toch een beetje de mooie vormen en kleine form factor in ere houdt ;)

De Apple Store medewerker was enthousiaster over mijn nieuwe telefoon dan ik trouwens haha :P
Dan is de AS goedkoper dan de Amac. Weird...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Redondo1982 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:16:
[...]

Even in me mail gezocht maar, iPhone 7 plus toen der tijd:

BelkinSC+InvisiglassUltraiPh7Plus €29,95

Ik heb dus geen andere ervaring dan 29,95 haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Die Anker draadloze lader is via Amazon.de nu wel weer leverbaar naar Nederland. Gelijk even besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redondo1982 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:16:
[...]

Amac rekent 5 euro voor het plakken. AS niet. Screenprotectors kosten 29,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
ex87 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:51:

Welke case van Peel heb je? Zit te twijfelen tussen de lederen apple case en de peel.. goed qua grip en looks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ideetje voor de die hard case/hoesjes fan: :+ :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gNxIv89l.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
ozothebozo schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:37:
[...]

Welke case van Peel heb je? Zit te twijfelen tussen de lederen apple case en de peel.. goed qua grip en looks?
De: Super Thin iPhone X Case 1 Black - de looks zijn mooi, zit er strak omheen - lijkt gewoon naakt!
Ik heb nog een referal kortingscode btw. Laat maar weten of daar behoefte aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
ex87 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:20:
[...]

De: Super Thin iPhone X Case 1 Black - de looks zijn mooi, zit er strak omheen - lijkt gewoon naakt!
Ik heb nog een referal kortingscode btw. Laat maar weten of daar behoefte aan is.
im in! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
SmithNL schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:47:
Bedankt...Ben weeral 25€ armer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
ex87 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:20:
[...]

Oh Nice, daar maak ik graag gebruik van, Thanks voor je toelichting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:57
Ik ga denk ik voor de leren case van Apple zelf (die van 59 euro). Zijn gebruikers er hier tevreden over? Staat het mooi met het design van de X?

Dunne cases zijn mooier, maar ik wil een rand aan de voorkant voor valbescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Laatst online: 11:34
diotav schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:50:
[...]
Hier ook binnen. En dat binnen een dag! Mooie charger overigens met een braided kabel. :)
Heb jij ook dat het ledje niet groen wordt als de iPhone vol is? Bij mij blijft hij oranje knipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
X-GeaR schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 09:31:
Ik ga denk ik voor de leren case van Apple zelf (die van 59 euro). Zijn gebruikers er hier tevreden over? Staat het mooi met het design van de X?

Dunne cases zijn mooier, maar ik wil een rand aan de voorkant voor valbescherming.
Supermooi en superstrak. Maar inderdaad wel iets dikker dan andere cases die eigenlijk ook geen dienst doen, behalve krasjes weren aan de achterzijde van je foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolfg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 20:56
Ik had de tech21 transparante case, maar die vond ik te lomp en te glad. Ik heb nu de witte siliconenhoes van Apple, zeer strak. Had ook nog een donkerblauwe leren hoes van Apple maar die is ook net te glad vind ik. De grip van siliconen is heel lekker.
Ik kan nu een winkel in hoesjes beginnen. Wie er behoefte heeft aan een goedkope tech21 hoes (winkelprijs 40), geef maar een gil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Die Tech21 case had ik ook teruggebracht, ik stoorde mij mateloos aan dat slappe lipje onderaan het scherm, die zat mij met swipen van onderaan het scherm ook erg in de weg.
Ik ben ook te spreken over de Apple lederen case (midnight blue). De look and feel. Mijn vorige 6S had ik hem ook, en op ten duur gaat hij waarschijnlijk steeds meer naar het zwart. Want dat zie ik nu na 2 weken al een beetje, het blauw gaat er al een klein beetje af, maar dat vind ik misschien ook wel zo zijn charme en valt bij donkerblauw niet zo op.
Als ik nog een 2e case zou kopen koop ik de originele Apple silicone case in het Donker Kobalt (die is wat lichter dan de lederen Mid Night Blue of Olijfgroen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Uit een test op youtube kwamen die dure Apple case wel niet zo eruit dacht ik (kan het niet zo snel terugvinden)

Vind die Apple leather case ook wel dik in orde (heb nu spigen though armor)

PS: voor de Belgen hier... vanaf nu heeft de Switch ook voor de Iphone X de Belkin glas screenprotector en plaatsen ze deze via een Belkin toestel... Heel proper gedaan!

[ Voor 31% gewijzigd door DorkoTheBeast op 18-11-2017 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
duncanvdlinden schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 15:44:
Die Tech21 case had ik ook teruggebracht, ik stoorde mij mateloos aan dat slappe lipje onderaan het scherm, die zat mij met swipen van onderaan het scherm ook erg in de weg.
Ik ben ook te spreken over de Apple lederen case (midnight blue). De look and feel. Mijn vorige 6S had ik hem ook, en op ten duur gaat hij waarschijnlijk steeds meer naar het zwart. Want dat zie ik nu na 2 weken al een beetje, het blauw gaat er al een klein beetje af, maar dat vind ik misschien ook wel zo zijn charme en valt bij donkerblauw niet zo op.
Als ik nog een 2e case zou kopen koop ik de originele Apple silicone case in het Donker Kobalt (die is wat lichter dan de lederen Mid Night Blue of Olijfgroen... :)
Ik ga ook een siliconen kobalt erbij kopen. Ik ben wel enorm fan van de midnight blue op op siliconen materiaal. Het AW-bandje vind ik ook zo mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Dit is trouwens wel een leuk filmpje om de verschillende kleuren blauw (silicon en leather) hoesjes te bekijken:
YouTube: Apple iPhone X Silicone vs Leather Cases (All Colors!)

Afbeeldingslocatie: https://s17.postimg.org/x2d78q9iz/977_A457_B-_AF4_E-4393-8_B1_D-1_F60_CCE9821_D.png

[ Voor 23% gewijzigd door duncanvdlinden op 18-11-2017 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:57
Ik zit eraan te denken om de originele leren Iphone X bookcase van apple te kopen, iemand die deze al heeft en kan zeggen of je er ook mee kan bellen als je de bookcase dicht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Nu online
jasper2603 schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:29:
Ik zit eraan te denken om de originele leren Iphone X bookcase van apple te kopen, iemand die deze al heeft en kan zeggen of je er ook mee kan bellen als je de bookcase dicht hebt?
Tijdens bellen kun je de telefoon ook uitzetten, dat is dezelfde functie als de case dichtklappen. Dus lijkt me geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:57
ZiSE schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:36:
[...]

Tijdens bellen kun je de telefoon ook uitzetten, dat is dezelfde functie als de case dichtklappen. Dus lijkt me geen probleem.
Kan je met dichtgeklapte case de ander ook goed verstaan? Zonder de telefoon op luidspreker stand te zetten? Zie zo geen uitsparing op oorhoogte bij de apple bookcase..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 13:17
DorkoTheBeast schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:36:
[...]

Heb nog even contact met ze gehad, maar kreeg niet het idee dat er een ring/plaatje bijzit.
Maar besloten de huidige houder te houden, incl apple kabeltje. Zo kan ik 'm ook direct op de USB poort van de auto aansluiten.

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Nu online
jasper2603 schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:01:
[...]

Kan je met dichtgeklapte case de ander ook goed verstaan? Zonder de telefoon op luidspreker stand te zetten? Zie zo geen uitsparing op oorhoogte bij de apple bookcase..
Uitstekende vraag ;]. Ik bel altijd met oortjes dus ging even uit van dat scenario! Ik zie mensen alleen met opengeklapte covers bellen, dus dat zal hier dan ook voor gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
DorkoTheBeast schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:36:
[...]

Dunno know... geen fan van zo'n magneten voor in de wagen, en zelf gebruik ik Apple Carplay in de wagen dus iPhone zit mooi weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Toch ook maar de originele lederen Apple Case besteld voor de X. Middernachtblauw it is....Geeft toch meer protectie met vallen, dan mijn dunne case van Caudabe. Zeker icm mijn screenprotector.

De Sleeve van Etsy gaat weer retour. Niet wat ik ervan verwacht had. Te bulky. Moet dat hele ding weer terug naar Lapland, of waar komt dat ding ook vandaan, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cranebird
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 15:50
Even een tip voor iemand die voor de Apple silicon case gaat: ik heb deze Torras aangeschaft en vind hem eigenlijk net zo prettig zitten als die v Apple. Ook met microcloth binnenkant. Je zet hem er zo op en de knopjes zijn ook prettig. Prima ding, zeker voor als je hem even tussendoor erop wil hebben (ik gebruik hem bv in de sportschool erom). Ik heb de zwarte, hier meer info:

https://www.amazon.co.uk/...=torras%2Biphone%2Bx&th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
cranebird schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:32:
Even een tip voor iemand die voor de Apple silicon case gaat: ik heb deze Torras aangeschaft en vind hem eigenlijk net zo prettig zitten als die v Apple. Ook met microcloth binnenkant. Je zet hem er zo op en de knopjes zijn ook prettig. Prima ding, zeker voor als je hem even tussendoor erop wil hebben (ik gebruik hem bv in de sportschool erom). Ik heb de zwarte, hier meer info:

https://www.amazon.co.uk/...=torras%2Biphone%2Bx&th=1
Ziet er leuk uit, maar de Apple vind ik chiquer en mooier. En het oog wil ook wat. Die paar tientjes maken dan ook niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:53
Bij mijn vriendin haar Samsung Galaxy S7 edge is het zo dat draadloos opladen met een case amper/niet werkt. Hoe is jullie ervaring hierbij bij de iPhone X? Moet ik een extra dunne case kiezen of is de X hier niet zo gevoelig voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:51
Extreme smell schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:00:
Bij mijn vriendin haar Samsung Galaxy S7 edge is het zo dat draadloos opladen met een case amper/niet werkt. Hoe is jullie ervaring hierbij bij de iPhone X? Moet ik een extra dunne case kiezen of is de X hier niet zo gevoelig voor?
Ik heb geen ervaring met Samsung, maar de IPhone X is daar volgens mij niet zo gevoelig aan.
Zelf gebruik ik deze stevige case https://www.coolblue.be/n...ck-cover-donkergrijs.html , en deze laad draadloos zonder problemen op. (draadloze anker lader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Pitaka? Mij lijkt het persoonlijk wel wat..

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/1036/4113/products/magcase-for-iPhone-X-grey-twill_grande.jpg?v=1510651768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de Spigen liquid crystal via Amazon besteld alleen kreeg hiervoor een ander hoesje van een onbekend merk geleverd samen met een screenprotector. Hebben meerdere mensen hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:27:
Ik had de Spigen liquid crystal via Amazon besteld alleen kreeg hiervoor een ander hoesje van een onbekend merk geleverd samen met een screenprotector. Hebben meerdere mensen hier ervaring mee?
Werd het door Amazon verzonden of een andere verkoper? Indien Amazon het heeft verzonden dan even contact opnemen met de klantenservice. Als het om een andere verkoper gaat open je een claim dat het product niet overeen komt met de beschrijving.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste