Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

smoken schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:26:
Foto's van de combi die ik nu heb (met die Orzly protector dus):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

glas van die protector lijkt trouwens een stuk gladder dan het gewone glas!
Ziet er goed uit! Heb je een linkje naar de protector? Wil de mijne misschien toch nog vervangen. Wil dichter naar de randen toe!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 19:46
pdavie2311 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:34:
[...]

Ziet er goed uit! Heb je een linkje naar de protector? Wil de mijne misschien toch nog vervangen. Wil dichter naar de randen toe!
Off course:

https://www.amazon.de/gp/...ef=mp_s_a_1_1?__mk_de_DE=ÅMÅZÕÑ&qid=1510320628&sr=8-1&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=orzly+iphone+x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

smoken schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:44:
[...]

Off course:

https://www.amazon.de/gp/...ef=mp_s_a_1_1?__mk_de_DE=ÅMÅZÕÑ&qid=1510320628&sr=8-1&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=orzly+iphone+x
Thanx! Maar kan niet worden bezorgd in NL als ik hem aanklik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
pdavie2311 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:47:
[...]

My bad: https://www.amazon.co.uk/...w_oh_bia_dp?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Nu 3e dag zonder hoesje /case.

Wat een design! Had mijn SG vervangen voor een Silver.

Hoesjes/cases/screen protectors vind ik zo compleet afbraak doen aan de totale beleving van dit über-mooie toestel.
Vooral als je dat stainless steel ziet en voelt...echt heerlijk (OK, dit laatste klinkt wel een beetje te :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:57:

Hoesjes/cases/screen protectors vind ik zo compleet afbraak doen aan de totale beleving van dit über-mooie toestel.
Vooral als je dat stainless steel ziet en voelt...echt heerlijk (OK, dit laatste klinkt wel een beetje te :+ )
@Geert1976 ...jij hebt Apple Care+ natuurlijk! Misschien koop ik dat ook nog wel na de feestdagen. Haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:22
Geert1976 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:57:

Groot gelijk en verreweg het mooist. Maarja, het gebruik is heel divers bij mij en zeer onvoorspelbaar. Dit heeft me al een keer een deuk gekost in m’n nieuwe i6. Liep tegen de punt van een tafel op.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 13:48

Maverick2001

Never look back

Ik heb gekozen voor de Azuri Flexible Sand Apple iPhone X Back Cover Zwart.

Azuri2

De cover steekt iets boven de voorzijde uit en sluit verder heel erg goed aan op de iPhone. Heeft een beetje een zanderige achterzijde met goed grip. Niet te bulky en wat mij betreft voor €16,- een hele nette cover.

[ Voor 14% gewijzigd door Maverick2001 op 11-11-2017 12:26 ]

Pura Vida

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Redondo1982 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 12:11:
[...]

Groot gelijk en verreweg het mooist. Maarja, het gebruik is heel divers bij mij en zeer onvoorspelbaar. Dit heeft me al een keer een deuk gekost in m’n nieuwe i6. Liep tegen de punt van een tafel op.
ja, ik kan me enigzins voorstellen als je bijv voor je werk veel onderweg bent of jonge kids hebt (met grijpgrage klauwtjes) je een goeie case wil hebben.

@pdavie2311 ff de Kerstman (je vriendin/vrouw? :+ ) lief aankijken zo eind december? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
Ik zit nog met “zijdelinkse” belangstelling te kijken naar het draadloze Qi gebeuren, omdat ik altijd dikke cases om mijn iPhones gebruik. Apple stelt dat de afstand niet meer dan 3mm mag zijn tussen toestel en laadoppervlak. Toch zie ik (bij ome Ali 8) ) QC 3.0 compliant laders die wel tot 8mm gaan. Is dat een QC 3.0 ding, of verkooppraat? Ik kan zo snel niets vinden over afstanden met Fastcharging op Internet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 12:24:
[...]

ja, ik kan me enigzins voorstellen als je bijv voor je werk veel onderweg bent of jonge kids hebt (met grijpgrage klauwtjes) je een goeie case wil hebben.

@pdavie2311 ff de Kerstman (je vriendin/vrouw? :+ ) lief aankijken zo eind december? ;)
Idd.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
pdavie2311 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:47:
[...]

Bij mij toch weer er vanaf ... hij zat net niet helemaal perfect en er zat toch nog wat stof onder (rondom camera en sensoren) ... proberen weg te krijgen, zonder succes ...

Misschien toch maar even bij Amac binnenlopen dadelijk, of zonder screenprotecor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

smoken schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:11:
[...]

Bij mij toch weer er vanaf ... hij zat net niet helemaal perfect en er zat toch nog wat stof onder (rondom camera en sensoren) ... proberen weg te krijgen, zonder succes ...

Misschien toch maar even bij Amac binnenlopen dadelijk, of zonder screenprotecor.
Mijne komt geen stof onder maar komt niet tot de randen! Plaats later vanmiddag wel even foto’s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
pdavie2311 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:19:
[...]

Mijne komt geen stof onder maar komt niet tot de randen! Plaats later vanmiddag wel even foto’s...
Die orly komt ook niet helemaal tot aan de randen hoor. Zelfs als je een case hebt, dan komt er nog wat stof tussen bovenkant scherm en case. En veel stof bij het microfoonroostertje zag ik (na 1 uur gebruik ;-) )

Ik kijk eens wat Amac heeft. Eigenlijk heb ik nog nooit eerder een screenprotector gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

smoken schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:22:
[...]

Die orly komt ook niet helemaal tot aan de randen hoor. Zelfs als je een case hebt, dan komt er nog wat stof tussen bovenkant scherm en case. En veel stof bij het microfoonroostertje zag ik (na 1 uur gebruik ;-) )

Ik kijk eens wat Amac heeft. Eigenlijk heb ik nog nooit eerder een screenprotector gehad.
Dat valt bij mij ook mee! Wellicht heb ik toch niet zo’n slechte dan! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Zojuist toch maar naar de Amac gegaan en de invisiglass ultra laten plakken (veel te) duur, maar wel perfect geplaatst, stofvrij en garantie op de montage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:26
smoken schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:09:
Zojuist toch maar naar de Amac gegaan en de invisiglass ultra laten plakken (veel te) duur, maar wel perfect geplaatst, stofvrij en garantie op de montage
+1. Telefoon van ruim 1100 euro, dan is 35 euro niet veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
SteffenV schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:21:
[...]

+1. Telefoon van ruim 1100 euro, dan is 35 euro niet veel geld.
€1329,- in dit geval....dus dan valt €35 nogal mee inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:36
Ik houd hem toch maar kaal.
Nooit gewerkt met hoesjes en mijn 7 ziet er opzich prima uit.
De X voelt totaal niet glad en alles wat ik gezien heb vind ik lelijk.

Qua lader twijfel ik nog, batterij gaat lang mee en elke keer tussendoor opladen.. iets zegt me dat het niet goed is.
Wat hebben jullie (naast Anker en Ikea)?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 10:23
Ik haal gewoon een goedkoop doorzichtig hoesje van Marktplaats voor een paar euro, net als bij m'n 6. Zie je amper en is die toch beschermd. Daarbij een screenprotector van glas en dan maar beetje voorzichtig zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:00
@smoken @SteffenV Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1711/336729/hiOZBL3Y.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1711/336730/liVIbFhH.jpg

En voor de liefhebbers van de Product RED silicone case
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1711/336731/B5Kncqlf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Dennisweb schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:01:
@smoken @SteffenV [afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
TX Dennis, ik heb hem er sinds vanmiddag ook op zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Wie o wie heeft er ervaring met de Otterbox Strada cases...ik denk dat dit zeker de betere cases zijn voor volledige protectie. MAAR, hoe krijg je je toestel er weer uit?? Mijn vriendin heeft ook een Strada om haar iPhone 7, maar ik heb is gekeken (zit er al een jaar om) maar krijg dat ding er niet uit...ben bang dat ik OF de phone kapot trek, of het hoesje. Dus wie weet een makkelijke manier, wil deze hoes gaan bestellen voor mijn X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Iemand ervaring met bumpers cases van rhinoshield?

Spreekt me op zich wel aan, maar kan voor de X maar 1 review vinden (Amazon) en die is niet echt positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Mooie case, zoek ook zoiets, alleen dan wel transparant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnV1988
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 27-05-2024
Heeft iemand ook ervaring met privacy-glass screenprotector voor de IPhone X.

Ik heb altijd normale screenprotectors gehad en wil wel weten of iemand is die mij hier meer van kan vertellen, omdat ik daar geen ervaring mee heb.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 08:20
De Anker QI chargers zijn eerder dan gepland binnen! Alleen kwam ik erachter dat er geen stekker bijzit en het een heel kort kabeltje heeft...

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:45:
De Anker QI chargers zijn eerder dan gepland binnen! Alleen kwam ik erachter dat er geen stekker bijzit en het een heel kort kabeltje heeft...
Klopt dat kabeltje is wel erg kort ja.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:50:
[...]

Klopt dat kabeltje is wel erg kort ja.
Hoe heb jij het opgelost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik had nog een Anker QC lader liggen die ik niet gebruike. Die gebruik ik nu.
Kabeltje zelf was hier voor het nachtkastje lang genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Jaymone schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:45:
Wat voor stekker gaat erin? Mini usb? Die in die oude Samsungs gaan? Die heb ik nog wel liggen hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:54:
[...]
Wat voor stekker gaat erin? Mini usb? Die in die oude Samsungs gaan? Die heb ik nog wel liggen hier..
Nee Micro usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
pdavie2311 schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:54:
[...]

Nee, normale USB stekker maar dan nog is het kabeltje ook erg kort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Kunnen mensen mij vertellen waarom mensen voor de Anker gaan en niet voor de standaard Belkin? Prijsverschil is te overzien en cosmetisch kan ik mezelf ook niet voorstellen. Anker ziet eruit als één van de Lidl (Medion). De laadcapaciteit is van beide ook 5w. Is het dan met oog op de toekomst dat Apple dan eventueel ook voor andere merken laders de output gaat verhogen naar 7,5w?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Redondo1982 schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:28:
Kunnen mensen mij vertellen waarom mensen voor de Anker gaan en niet voor de standaard Belkin? Prijsverschil is te overzien en cosmetisch kan ik mezelf ook niet voorstellen. Anker ziet eruit als één van de Lidl (Medion). De laadcapaciteit is van beide ook 5w. Is het dan met oog op de toekomst dat Apple dan eventueel ook voor andere merken laders de output gaat verhogen naar 7,5w?
Prijs/kwaliteit vond ik wel oke, helemaal omdat het hier om een gaat die kan snelladen (10W charger)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Anker heeft regelmatig leuke aanbiedingen (stekkers, kabels en ook wireless chargers) via amazon.de
Ik gebruik Anker al jaren, er is werkelijk nog nooit iets stuk gegaan met dit merk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 13:17
Gister de laatste witte Rällen lader bij Ikea Utrecht op de kop kunnen tikken (nog heel veel zwarte versies op voorraad trouwens).

Inbouwen ging heel soepel met de boorset van Ikea en laden ook probleemloos (Incl Apple leather case en metalen plaatje voor magnetische autohouder).

Zeer tevreden dus! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ceef1em_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Onderstaande stekker en kabel wil ik combineren tbv snelladen met de 10W QI charger van Anker. Iemand ervaring, juiste combi?

https://www.amazon.de/gp/...smid=A2PGPJL0BBLHLX&psc=1

https://www.amazon.de/gp/...?smid=ARGDXOM3JPHIE&psc=1

of

Grappig, je hoeft de iPhone geeneens helemaal op je QI pad te leggen, houd je het net erboven dan laadt het ook, alleen wel lastig natuurlijk om het steeds daarboven te houden maar dat terzijde ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Jaymone op 12-11-2017 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sigmanl
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-09 23:02
Yzord schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 03:35:
[...]

Komt anders niet echt best door de "test" volgens de reviews

http://www.belkin.com/us/p/P-F8W767/
Ik heb hier thuis nu 5 verschillende iPhones met een Belkin protector sommigen zitten er al twee jaar op en zitten nog steeds perfect. Wel telkens bij Amac laten doen die het heel goed uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Zit ook twee jaar garantie op de Belkin screenprotectors, dus als er iets is kan je gewoon ermee terug. Ook wel een lekker gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03:36
Jaymone schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:59:
Onderstaande stekker en kabel wil ik combineren tbv snelladen met de 10W QI charger van Anker. Iemand ervaring, juiste combi?

https://www.amazon.de/gp/...?smid=ARGDXOM3JPHIE&psc=1

of

Grappig, je hoeft de iPhone geeneens helemaal op je QI pad te leggen, houd je het net erboven dan laadt het ook, alleen wel lastig natuurlijk om het steeds daarboven te houden maar dat terzijde ;)
Draadloos snelladen is straks alleen mogelijk met de oplader van Belkin en Mophie. Bekabeld snelladen kan alleen met USB-C PD opladers en USB-C Lightning kabel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ga de X toch naakt gebruiken! Wel een sleeve besteld voor onderweg!

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/3148579.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/25iup8n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin99_8
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-08 16:25
Vandaag via eBay een paar oortjes met Active Noise Cancelling gekocht van Pioneer Rayz Plus. Zijn mooie oortjes die je ook kunt kopen in de Apple Store. Met lightning aansluiting, noise-cancelling en de mogelijkheid om bedraad te luisteren naar muziek én op te laden tegelijk.
Kosten bij Apple € 175,- en betaalde zelf via eBay in UK nog geen € 95,-

Iemand ervaring met de oortjes????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
MartijnV1988 schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:22:
Heeft iemand ook ervaring met privacy-glass screenprotector voor de IPhone X.

Ik heb altijd normale screenprotectors gehad en wil wel weten of iemand is die mij hier meer van kan vertellen, omdat ik daar geen ervaring mee heb.

Alvast bedankt.
Of een privacy-glass op het oled scherm van de X anders is of werkt dan op de andere modellen van Apple weet ik niet, maar heb onlangs -per abuis- de privacy glass van Panzerglass op een 7 Plus geplaatst. Moet zeggen dat het best wel werkt in het openbaar. Het werkt alleen goed in portretstand. Hou je het toestel in landscape stand, dan kunnen mensen naast je wel meekijken. Gebruik je je X als navigatie in de auto, dan is het dus het beste om het in landscape stand te gebruiken, tenzij je een houder hebt die in meerdere standen te verstelbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kunnen mensen mij vertellen waarom mensen voor de Anker gaan en niet voor de standaard Belkin? Prijsverschil is te overzien
Welke belkin bedoel jij? Want ik zie er een in de Apple Store en die is €69,95 terwijl ik €17,95 voor de Anker betaalde, oftewel ie koopt bijna 4 ankers voor 1 belkin, dat gaat nergens over natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MelvinW schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:56:
Draadloos snelladen is straks alleen mogelijk met de oplader van Belkin en Mophie. Bekabeld snelladen kan alleen met USB-C PD opladers en USB-C Lightning kabel.
Draadloos snelladen en bedraad USB-C PD laden is wel een wereld van verschil trouwens. 7,5w draadloos laden is verre van snel verder, het is meer “sneller dan 5w draadloos laden”

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 12-11-2017 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:52:
[...]

Welke belkin bedoel jij? Want ik zie er een in de Apple Store en die is €69,95 terwijl ik €17,95 voor de Anker betaalde, oftewel ie koopt bijna 4 ankers voor 1 belkin, dat gaat nergens over natuurlijk.
Daarom zette ik er al ‘standaard’ Belkin bij, want je hebt twee versies. Één 5w en één 7,5w (die je nu aanhaalt). Maar voor een eerlijk vergelijk heb ik de versies met dezelfde output aangehouden van 5w. Deze kost van Belkin € 34,95 en heeft een zwarte kleur.

BTW...Heb je echt alleen maar in de AS gezocht dan? Dat heb je toch met je Anker ook niet gedaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Donstil schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:54:
[...]

Draadloos snelladen en bedraad USB-C PD laden is wel een wereld van verschil trouwens. 7,5w draadloos laden is verre van snel verder, het is meer “sneller dan 5w draadloos laden”
Snelladen met een USB-C charger is sowieso alleen voor de eerste 60% nuttig. Daarna kom je toch niet meer boven de 7,5W uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op maandag 13 november 2017 @ 00:02:
[...]

Daarom zette ik er al ‘standaard’ Belkin bij, want je hebt twee versies. Één 5w en één 7,5w (die je nu aanhaalt). Maar voor een eerlijk vergelijk heb ik de versies met dezelfde output aangehouden van 5w. Deze kost van Belkin € 34,95 en heeft een zwarte kleur.
Oké duidelijk. Dubbele prijs dus alsnog, voor iets wat precies niets meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Donstil schreef op maandag 13 november 2017 @ 00:09:
[...]

Voor die 69 euro krijg je draadloos snelladen, dat heb je met die van Anker niet. Of dat het extra geld waard is? Voor veel mensen niet. Maar als je het maximale uit draadloos opladen wilt halen dan is de oplader van Belkin en Mophie wel je enige optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MelvinW schreef op maandag 13 november 2017 @ 00:11:
[...]

Voor die 69 euro krijg je draadloos snelladen, dat heb je met die van Anker niet. Of dat het extra geld waard is? Voor veel mensen niet. Maar als je het maximale uit draadloos opladen wilt halen dan is de oplader van Belkin en Mophie wel je enige optie.
De dubbele prijs geeft je dan dus geen snelladen. De bijna vier keer hogere prijs geeft je pas “snel laden”.
MelvinW schreef op maandag 13 november 2017 @ 00:09:
[...]
Snelladen met een USB-C charger is sowieso alleen voor de eerste 60% nuttig. Daarna kom je toch niet meer boven de 7,5W uit.
Ik laad nu draadloos snachts en tussendoor met een iPad lader (al is dat nog niet nodig geweest).

In het iPhone 8 topic heeft een tweaker de iPad lader vergeleken met de USB-C lader. Scheelde vrijwel niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Donstil schreef op maandag 13 november 2017 @ 00:12:

Ik laad nu draadloos snachts en tussendoor met een iPad lader (al is dat nog niet nodig geweest).

In het iPhone 8 topic heeft een tweaker de iPad lader vergeleken met de USB-C lader. Scheelde vrijwel niets.
Klopt, iPad oplader is ook prima. Ik heb het met Coconut Battery bekeken en alleen de eerste 5 a 10% zie je dat de iPhone met 17-19W oplaadt. Daarna zakt het af naar rond de 14 en is verschil niet zo heel groot meer. Na 30-35% is de snelheid hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op maandag 13 november 2017 @ 00:09:
[...]

De Anker is een paar dagen geleden ook gestegen in prijs naar € 22,-. Verschil is zo groot niet meer en bovendien direct afhaalbaar bij bijv Amac. Met een beetje creativiteit kan je zelfs een bonnetje toepassen van € 5,- (inschrijving nieuwsbrief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Redondo1982 schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:32:
[...]

De Anker is een paar dagen geleden ook gestegen in prijs naar € 22,-. Verschil is zo groot niet meer en bovendien direct afhaalbaar bij bijv Amac. Met een beetje creativiteit kan je zelfs een bonnetje toepassen van € 5,- (inschrijving nieuwsbrief).
Klopt, voordat de 8 zelfs uitkwam kostte het zo rond de 16,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:38
edwin99_8 schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:51:
Vandaag via eBay een paar oortjes met Active Noise Cancelling gekocht van Pioneer Rayz Plus. Zijn mooie oortjes die je ook kunt kopen in de Apple Store. Met lightning aansluiting, noise-cancelling en de mogelijkheid om bedraad te luisteren naar muziek én op te laden tegelijk.
Kosten bij Apple € 175,- en betaalde zelf via eBay in UK nog geen € 95,-

Iemand ervaring met de oortjes????
Ik wilde deze ook aanschaffen, maar na een jaar van aankondigingen, en dat nu alleen de Plus versie met extra blok voor opladen, beschikbaar was, ben ik op een Parrot Zik overgestapt.
(ik zou die extra oplaadblok toch niet gebruiken, en dan ook 50,- duurder)

Maar ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit van noise-canceling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
pdavie2311 schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:28:
Ga de X toch naakt gebruiken! Wel een sleeve besteld voor onderweg!

[afbeelding]

[afbeelding]
welke sleeve is dat ?

//edit, heb hem al gevonden:
https://www.etsy.com/list...ne-8-plus-iphone-8-sleeve

[ Voor 14% gewijzigd door rico_fxp op 13-11-2017 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Ik vind het overigens wel raar dat bijna al die opladers zonder adapter worden geleverd...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
InsjaHH schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 00:02:
Ik ben dit jaar ook aan het overwegen om de Product RED te halen, het schijnt ook een meer donkere kleur rood te zijn vergeleken met de iPhone 7 variant.. vergelijkbaar donkerder zoals de iPhone 8 variant.
Canaria schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:09:
De kleur van het rode leer is sinds dit jaar iets donkerder. De bestaande rode covers, horlogebandjes en cases worden niet meer geleverd en in plaats daarvan zijn er covers, horlogebandjes en cases in een iets donkerdere kleur rood gekomen. Ik vind de nieuwe kleur veel mooier.
Ok, na 1 week normaal gebruik zie ik al vrij donkere plekken op het rode leren iPhone X hoesje, met name op de randen aan de voorkant, dus het lijkt erop dat ook dit donkere rode leer niet mooi zal veranderen naar mate de tijd verstrekt (zo te zien is dat wel het geval voor de zadelbruine en zwarte leren hoesjes).

Verder niets speciaals mee gedaan behalve op tafel neerzetten en in/uit je broekzak halen.. ondanks dat ik het een ontzettend mooie (nieuwe) donkere kleur rood vind, ga ik hem toch omruilen voor een zwarte variant. Ik begrijp dat leer naar mate de tijd verstrijkt zal veranderen, maar dit is naar mijn mening toch wel ontzettend snel..

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex75
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:13
InsjaHH,

Ik heb ook een product RED. Niets aan de hand. Nog net zo mooi als bij aankoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imtek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 15:19
smoken schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:09:
[...]

Kun je eens een foto posten van hoe dat uit ziet?
Ik twijfel over een screenprotector ..
Ik heb jammer genoeg geen andere camera om die foto te maken :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:24
Zojuist deze mooie lederen sleeve voor mijn X besteld via Etsy. Vaker sleeves (en andere artikelen) daar gekocht en altijd super kwaliteit. Ik zal mijn bevindingen plaatsen zodra ie binnen is.

https://www.etsy.com/list...s-case-leather-suede-blue

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gOeKqpWYx1WevKwVQSvAP0ak/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 13-11-2017 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 15-09 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Dennisweb schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:01:
@smoken @SteffenV [afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
Dit lijkt qua formaat / bescherming wel een van de beste cases?, Gebruikte tot nu toe nooit cases op mijn Android toestellen, maar wil er in ieder geval een kopen om af en toe te kunnen gebruiken.
Risico dat de X kapot gaat (en daaraan verbonden kosten) zijn wel wat hoog, ookal heb ik in 10 jaar nog nooit geen smartphone kapot gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
Tortelli schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:43:
[...]

Dit lijkt qua formaat / bescherming wel een van de beste cases?, Gebruikte tot nu toe nooit cases op mijn Android toestellen, maar wil er in ieder geval een kopen om af en toe te kunnen gebruiken.
Risico dat de X kapot gaat (en daaraan verbonden kosten) zijn wel wat hoog, ookal heb ik in 10 jaar nog nooit geen smartphone kapot gemaakt.
De siliconen is met afstand de beste case voor de iPhone op het gebied vormgeving / bescherming. De case heeft de beste balans waar geen andere case bij in de buurt komt. Heel veel grip, slank, duurzaam en uitstekende bescherming. Dit jaar ben ik voor de lederen variant gegaan en deze vormgeving is sterk verbeterd tov de iPhone 6 serie (info van @donstil), maar kan in zijn geheel niet tippen aan de siliconen variant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Laatst online: 03:05
[...]

Ik heb zelf een Apple leather case en kan inderdaad bevestigen dat de pasvorm perfect is. Sluit overal perfect rondom aan, en komt als het moet relatief eenvoudig los zonder dat je het gevoel hebt dat je je telefoon moet torderen. Voelt verder ook erg fijn in de hand :).

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-09 21:51

rGz

Ook hier een Apple leather case (charcoal gray). Pasvorm is zoals hierboven genoemd perfect. Mooi detail aan deze case vond ik toch wel dat de knoppen zwart zijn en prachtig aansluiten bij de telefoon zelf.

Verder nog een Spigen grass (tr?) screenprotector er op geplakt. Stiekem toch wel lastig om goed te krijgen, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
Het enige nadeel dat ik vind van de apple siliconen/leather cases is dat deze de onderkant niet beschermt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Laatst online: 03:05
Vind het juist wel mooi dat je daar nog een stukje van de telefoon ziet. Als hij dan toch valt zal hij hoogst waarschijnlijk op de hoek terecht komen, dus voor beschadigen door het missende stukje bescherming ben ik niet zo bang. Bijkomend voordeel is dat je zo direct kan wat de onderkant van de telefoon is 8), is soms lastig om te zien zonder homeknop!

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:00
[...]

Inderdaad. Een hele goede case! Het probleem is alleen: ze gaan soms nogal snel stuk. Ik stuur ze dan gewoon retour naar Apple en krijg dan gratis een nieuwe. Wat veel mensen niet weten: Apple geeft een jaar garantie op accessoires. Dus als 't hoesje na een paar maanden al stuk is, vraag ik gewoon weer een nieuwe. Daar doet Apple niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
alex75 schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:47:
Ik heb ook een product RED. Niets aan de hand. Nog net zo mooi als bij aankoop.
Vreemd, maar goed, inmiddels is hij omgeruild voor een "gewone" saaie zwarte leren case. Waarschijnlijk komt de bovenste rand van de case ontzettend vaak tegen m'n broekzak bij het in/uit halen van de telefoon, waardoor de verkleuring (na slechts 1 week) is ontstaan. De achterkant werd al wel iets donkerder, maar dat was niet storend (wel zichtbaar).

Ze hebben wel degelijk een mooie, donkere kleur rood geïntroduceerd, een stuk mooier met een andere structuur leer dan de vorige versies.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcadius
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-08 14:57
Beetje domme vraag, maar ik krijg overmorgen mijn X. En wil ook laden met QI.

Werkt dat ook als telefoon met scherm naar beneden ligt? Wil geen lichtjes of meldingen als ik slaap ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Arcadius schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:27:

Werkt dat ook als telefoon met scherm naar beneden ligt? Wil geen lichtjes of meldingen als ik slaap ;-)
Gewoon vliegtuigmodus aanzetten..;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:59

Nee, dat werkt niet. Zoals @pdavie2311 al zegt, gewoon vliegtuigmodus gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door crypt0rr op 14-11-2017 13:15 ]

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:26

Nope moet via de achterzijde waar de spoel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Vandaag trouwens mijn Anker binnengekregen. Wat een leuk en klein dingetje man! Zit inderdaad alleen een kabel bij (lang genoeg voor mijn nachtkastje) Heb nog wel wat laders liggen van andere telefoons, waar de usb in past. Deze kan ik gewoon gebruiken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
pdavie2311 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:20:
Vandaag trouwens mijn Anker binnengekregen. Wat een leuk en klein dingetje man! Zit inderdaad alleen een kabel bij (lang genoeg voor mijn nachtkastje) Heb nog wel wat laders liggen van andere telefoons, waar de usb in past. Deze kan ik gewoon gebruiken toch?
Ja hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
pdavie2311 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:20:
Heb m ook in gebruik en is idd een klein tof ding, werkt snel wanneer je het toestel erop legt, gewoon gaaf! Heb extra via amazon een 2m micro usb kabel bijbesteld en combi met Apple adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja net binnen hier die Anker. Echt prachtig mooi ding. Lekker klein en heel erg plat.
Ik heb hem in een iPad lader gestopt, hij heeft namelijk minimaal 2A nodig om fastcharge te kunnen ondersteunen; wat we later dit jaar krijgen als Apple t activeert.

De normale iPhone lader levert niet voldoende om dat te ondersteunen. Zou dus zeker een adapter pakken die sterk genoeg is. Hier is dat dus die van de iPad :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
WhatsappHack schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:51:
Ja net binnen hier die Anker. Echt prachtig mooi ding. Lekker klein en heel erg plat.
Ik heb hem in een iPad lader gestopt, hij heeft namelijk minimaal 2A nodig om fastcharge te kunnen ondersteunen; wat we later dit jaar krijgen als Apple t activeert.

De normale iPhone lader levert niet voldoende om dat te ondersteunen. Zou dus zeker een adapter pakken die sterk genoeg is. Hier is dat dus die van de iPad :)
Hoor verhalen dat fastcharge alleen met die van Belkin en Mophie kan??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
Jaymone schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:54:
[...]

Uit het algemene ervaringen topic: ZiSE in "[iPhone X] Ervaringen & Discussie - Deel 2" maar het lijkt er wel op voor de korte termijn iig.

[ Voor 7% gewijzigd door ZiSE op 14-11-2017 13:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jaymone schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:54:
[...]

Lijkt me toch een beetje stug. Qi is Qi.
Die van Belkin en Mophie zijn misschien een van de eerste producten die meer dan 5W kunnen leveren, die van Anker is wat minder lang op de markt. Zou raar zijn als dat niet gaat werken want dan hebben ze softwarematig iets in moeten bouwen dat Belkin/Mophie herkent en de rest negeert.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
WhatsappHack schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:56:
[...]

Lijkt me toch een beetje stug. Qi is Qi.
Die van Belkin en Mophie zijn misschien een van de eerste producten die meer dan 5W kunnen leveren, die van Anker is wat minder lang op de markt. Zou raar zijn als dat niet gaat werken want dan hebben ze softwarematig iets in moeten bouwen dat Belkin/Mophie herkent en de rest negeert.
Lijkt mij ook, kwestie van afwachten op 11.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:07
Jaymone schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:57:
[...]

Lijkt mij ook, kwestie van afwachten op 11.2
En als iemand dat kan checken met Coconut battery? Dat zou wel cool zijn.
Dus voor upgrade en na upgrade.

[ Voor 6% gewijzigd door Soepie op 14-11-2017 14:34 ]

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soepie schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:33:
[...]

En als iemand dat kan checken met Coconut battery? Dat zou wel cool zijn.
Dus voor upgrade en na upgrade.
Werkt dat tegelijkertijd ja? :)
Ben benieuwd wat ie doet als ie prik krijgt via lightning terwijl hij op de Qi-charger ligt. Want gaat ie dan door met draadloos laden of niet? Of gaat ie deels via Qi deels via kabel? Hoe weet je welke lader je uitleest :P

Of kan je coconut via WiFi benaderen op de een of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
WhatsappHack schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:37:
[...]

Of kan je coconut via WiFi benaderen op de een of andere manier?
Met Coconut Plus kan het via wifi inderdaad.
http://www.coconut-flavour.com/coconutbattery/#plus

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aha!
Nou zodra Apple de fastcharge uitrolt wil ik best wel ff die Trial starten voor de upgrade en na de upgrade nog eens kijken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Heb zonet 2x de RAVPower fast wireless charger besteld via de Duitse Amazon.
€29,00 totaal incl verzending

Deze charger krijgt zeer goede recensies

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 14-11-2017 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:54:

Je kunt nu 1 mnd proef amazon prime nemen, gratis verzending en binnen een dag. Daarna opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:05:
[...]

Je kunt nu 1 mnd proef amazon prime nemen, gratis verzending en binnen een dag. Daarna opzeggen.
ah, top! dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Geert1976 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:54:

Dit is niet het nieuwste model. Ben je hiervan op de hoogte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Redondo1982 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:17:
[...]

Dit is niet het nieuwste model. Ben je hiervan op de hoogte?
Ik weet dat er inderdaad een nieuwer model is van hun.
Maar die ik nu besteld heb, zou fast charging moeten ondersteunen (met de juiste wall charger uiteraard) zodra Apple de 'switch omzet' in iOS 11.2
Nou ga ik deze 2 van RAVPower bij mijn bed en bank gebruiken en is fast charging niet eens echt perse noodzakelijk

Toch? :X :X

[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 14-11-2017 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Geert1976 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:21:
[...]

Ik weet dat er inderdaad een nieuwer model is van hun.
Maar die ik nu besteld heb, zou fast charging moeten ondersteunen (met de juiste wall charger uiteraard) zodra Apple de 'switch omzet' in iOS 11.2

Toch? :X :X
Ja, er zijn een hoop cowboy verhalen. Maar even afwachten.

Ik heb zelf toch uiteindelijk maar de Ikea Rallen gekocht, omdat ik die in kan bouwen. Ik wil juist van de draden en accessoires af ipv dat er maar bij komt. De AW lader ga ik ook een oplossing voor proberen vinden. Ook zo'n sta in de weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Redondo1982 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:23:
[...]

Ja, er zijn een hoop cowboy verhalen. Maar even afwachten.

Ik heb zelf toch uiteindelijk maar de Ikea Rallen gekocht, omdat ik die in kan bouwen. Ik wil juist van de draden en accessoires af ipv dat er maar bij komt. De AW lader ga ik ook een oplossing voor proberen vinden. Ook zo'n sta in de weg.
Klus jij ook bij op locatie? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Geert1976 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:24:
[...]

Klus jij ook bij op locatie? :D
:D

Heb twee linkerhanden, althans dat zeg ik maar. Leer wel snel, maar een gat boren gaat nog wel. De rest laat ik ook aan de pro over hoor. Anders ziet het er niet uit...haha

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:47
More good news: the 7.5W speed seems to be available for any Qi charger that supports the higher output — not just on Apple’s two approved pads from Belkin and Mophie.
Aldus The Verge.

dion.dev

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Redondo1982
Goed nieuws voor de Anker boys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
En 9to5mac schrijft juist dat alleen Mophie en Belkin chargers het ondersteunen:
There is some confusion over exactly what Qi charging accessories can go above the 5w charging speeds. Apple currently sells Qi charging pads from Belkin and Mophie. According to both of those manufacturers, only companies that partner with Apple (like them) will be able to be certified and have their Qi chargers take advantage of the 7.5w power output.

7.5w is an officially supported mode for Qi chargers by the Wireless Power Consortium but it appears Apple is using hardware identifiers to restrict access to accessories that it vets.
Wie moeten we nu geloven? :p TheVerge noemt ook geen bron en 9to5mac heeft bevestiging van Belkin en Mophie gekregen. Hopelijk komt Apple binnenkort met wat meer duidelijkheid.

[ Voor 4% gewijzigd door MelvinW op 14-11-2017 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Damn! ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Redondo1982