Heb die Auckly binnen.
Het kabeltje is wat mij betreft iets aan de korte kant, maar dat hangt er natuurlijk vanaf waar je hem plaatst. En ach, voor €7,50 heb je een USB-C kabel van 2 meter dus whatever.
Hij laadt verder redelijk snel op. Had er met 10 minuutjes autorijden zo'n 5 a 6% bij. Maar ik denk dat het sneller kan. De connector waar ik hem instopte kan volgens mij maximaal 1.2A leveren. Voor sneller laden heeft ie 2.0A nodig anders levert ie maar 4 a 5W. Dus dat ga ik morgen eens proberen. Dan kan ie denk ik zo'n 7 a 8% moeten kunnen laden. Zodra Apple de software update zou je dan met QC nog sneller moeten kunnen laden. Gok dat ie dan met een uurtje wel tegen de 50% bijgeladen heeft. Dat is wat mij betreft prima.
Om de telefoon er stevig in te zetten moet je wel ff doorknijpen aan de achterkant. Dat is gewenning I guess en de eerste keer was het voor mij even zoeken, werd al bang dat ie te groot was hhee.
Hij beweegt wel erg makkelijk als je hem aan de zuignap ophangt, dat is het enige nadeel... Ik ga even kijken of ik dat wat stroever kan maken door er een aan weerszijden een stukje (dubbelgevouwen) papier tussen kan proppen.)
Het is opzich geen ramp gezien de kabel hem bij mij tegen het dashboard op z'n plek houdt, maar toch... Ik heb liever dat het van zichzelf stevig is.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)