Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:07
Als je even door klikt naar de site waar het zou staan: https://www.iphone-ticker...indigkeits-update-118754/ dan zie je dat het artikel geupdate is.
Komt dus in 11.2

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:24
Soepie schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:22:
[...]

Als je even door klikt naar de site waar het zou staan: https://www.iphone-ticker...indigkeits-update-118754/ dan zie je dat het artikel geupdate is.
Komt dus in 11.2
Aha! >:)

Maarrrrrr...ik draai allang 11.2 bèta (sinds gisteren bèta 2). Ik kan mij toch niet aan de indruk ontlenen dat fast wireless charging nog niet is geactiveerd.

Enfin...we shall see... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Mijn Caudabe ook binnen!

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2ppbvk9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/nprty8.jpg

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soepie
En ook de pad is binnen:

Afbeeldingslocatie: http://www.soepie.com/tweakers/anker-pad.jpg

Works like a charm :)

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Soepie schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:42:
En ook de pad is binnen:

[afbeelding]

Dat is dezelfde die ik ga krijgen denk ik..Stomme vraag, maar kan ik mijn Series 3 Watch ook draadloos opladen of kan dat alleen met die dure mat van Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
En ook de pad is binnen:

[afbeelding]

Ja is een prima ding...heb 'm zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
Ik durf het je niet te zeggen, ik heb geen series 3. Mijn 1st Gen reageerd in ieder geval helemaal niet.
Voor zover ik weet zal het met de series 3 ook niet gaan en zul je inderdaad de mat van Apple moeten hebben.

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-04 06:03
dafmay schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:52:
[...]

Ja is een prima ding...heb 'm zelf ook.
Is er uberhaupt al een goede waarbij de telefoon ook rechtop kan staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Soepie schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:52:
Ik durf het je niet te zeggen, ik heb geen series 3. Mijn 1st Gen reageerd in ieder geval helemaal niet.
Voor zover ik weet zal het met de series 3 ook niet gaan en zul je inderdaad de mat van Apple moeten hebben.
Ziet er wel mooi uit hoor de lader! de blauwe leds gaan allemaal uit op den duur? Niet dat ik las-ogen krijg tijdens het slapen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
kevintjuh93 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:54:
[...]

Is er uberhaupt al een goede waarbij de telefoon ook rechtop kan staan??
Yup...diverse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
Geen enkele die fast charge ondersteund.. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:47
Same here in het zwart! Heb deze als uiterst fijn ervaren (grip) op mijn 7 Plus.

Ik ga zometeen 2 wireless Mophie's (mr & mrs) oppikken bij Apple. Ik had liever een goedkopere oplossing gezien. Enkel lijkt niet afzichtelijk en 7,5w een bijna onmogelijke opgave. Komt bij dat de RAVPower nog even op zich laat wachten.

dion.dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
kevintjuh93 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:55:
[...]

Geen enkele die fast charge ondersteund.. toch?
Jawel hoor ;) (tip : Samsung)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
dafmay schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:04:
[...]

Jawel hoor ;) (tip : Samsung)
Ik las juist dat de fast charge niet voor iPhone werkt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01:22
kevintjuh93 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:05:
[...]

Ik las juist dat de fast charge niet voor iPhone werkt...
Fast Charge is alleen voor de Mophie en Belkin wireless charger die Apple verkoopt. Andere opladers blijven beperkt tot 5W. Wellicht dat er in de toekomst meer Apple certified wireless chargers uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
We moeten denk ik nog maar even afwachten of dat inderdaad zo gaat lopen. We kunnen er meer over zeggen nadat Apple de update heeft uitgebracht...dan is het eenvoudig testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

[quote]diotav schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:03:
[...]
Same here in het zwart! Heb deze als uiterst fijn ervaren (grip) op mijn 7 Plus.

Yep! Nu nog wachten op mijn screen protector! Die past bij deze case want de case drukt hem niet omhoog. Dan zit het wel goed met beveiliging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:22
En ook de pad is binnen:

[afbeelding]

Mooi ding! Zit de kabel er al bij? Zo ja, hoe lang is deze?

Adapter moet je wel los kopen, maar mbt de kabel heb ik even geen duidelijkheid kunnen krijgen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:14
Ik heb de ikea charging pad ingebouwd in mijn nachtkastje/tafeltje.

Werkt ook perfect, fast-charge of niet boeit me echt niet 's nachts.

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/564x/7b/6b/c7/7b6bc7f5f25a61010fb5e77957c6e7f4.jpg

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soepie
Redondo1982 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:36:
[...]

Mooi ding! Zit de kabel er al bij? Zo ja, hoe lang is deze?

Adapter moet je wel los kopen, maar mbt de kabel heb ik even geen duidelijkheid kunnen krijgen.
Kabel zit er inderdaad bij, maar is standaard micro-usb. Is wel een kort kabeltje overigens.
Ligt op mijn werk, zal morgen even een schatting maken van de lengte.

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Sinds vandaag ook in het bezit van een X gekocht bij de media markt in utrecht. Dus ook maar gelijk wat bescherming voor de X gekocht. Deze hadden ze bij de mediamarkt op een appart draaicarrusel waar alleen cases en screenprotectors van de X aan zaten. Aangezien ik voor mn werk nog wel eens in vuile en zanderige omgeving kom leek me dit geen overbodige luxe . Ik vond wel belangrijk dat het design en kleur zoveel als mogelijk behouden moest blijven en ik denk dat ik hiermee voorlopig voor mij de perfecte combie heb gevonden.

Ik heb trouwens van mijn galaxy s6 ege avontuur van 3 jaar geleden een draadloze oplaad pad overgehouden die perfect de X oplaad.

Afbeeldingslocatie: https://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/20171108_163343.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/20171108_163458.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/20171108_163529.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/20171108_163605.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/20171108_163617.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/20171108_163630.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/20171108_163703.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/20171108_163719.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door indofk op 08-11-2017 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martk2280
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 19:48
overtones schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:02:

[afbeelding]
was een witte niet mooier geweest? Ik ben er trouwens niet over te spreken. Heb dezelfde. En heb al een aantal keer gehad dat hij de iPhone niet volledig oplaad. Maar tot 60% ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Hmm goed dat ik het weet dat de ikea lader niet de iPhone helemaal oplaad? Ik wilde hem namelijk aanschaffen maar kon er maar niet aankomen 🤡 de witte variant is in zowat iedere ikea uitverkocht!

Is er ook een goed alternatief? Een lader die je in je nachtkastje kan bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
duncanvdlinden schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:13:
Hmm goed dat ik het weet dat de ikea lader niet de iPhone helemaal oplaad? Ik wilde hem namelijk aanschaffen maar kon er maar niet aankomen 🤡 de witte variant is in zowat iedere ikea uitverkocht!

Is dit op basis van één gebruiker? Of heb je dit vaker gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Redondo1982 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:14:
[...]

Is dit op basis van één gebruiker? Of heb je dit vaker gelezen?
Op basis van 1, daarom ook mijn vraagteken 😊 ben dus ook wel benieuwd of meer mensen dit ervaren of dat het een incident betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
duncanvdlinden schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:20:
[...]

Op basis van 1, daarom ook mijn vraagteken 😊 ben dus ook wel benieuwd of meer mensen dit ervaren of dat het een incident betreft.
Hopelijk een incident dan. Ik ga sowieso niet voor die van de Ikea, eerder voor een gerespecteerd merk. Maar ik wacht heel even, want er zal vast nog het eea komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:10
[...]

Hier geen last van. Gebruik 'm sinds vrijdag en laad elke nacht netjes mijn iPhone op.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
dafmay schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:10:
We moeten denk ik nog maar even afwachten of dat inderdaad zo gaat lopen. We kunnen er meer over zeggen nadat Apple de update heeft uitgebracht...dan is het eenvoudig testen.
9to5mac is over het algemeen wel goed geïnformeerd, dus er zal vast een kern van waarheid in zitten. In iOS 11.2 beta 2 is het in ieder geval nog niet ingeschakeld. Haal met mijn Belkin charger nog steeds maximaal 5W:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/J3yjBo9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Redondo1982 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:25:
[...]

Hopelijk een incident dan. Ik ga sowieso niet voor die van de Ikea, eerder voor een gerespecteerd merk. Maar ik wacht heel even, want er zal vast nog het eea komen.
Ja zoiets heb ik ook een beetje, daarom nog niet de auto ingesprongen en het land door gereden voor de ikea lader. Ik zelf heb met dit soort dingen ook een beter gevoel bij merk producten. Bijvoorbeeld Belkin, Anker of Ravpower. Niet dat daar zomaar de zelfde componenten inzitten als die van Ikea maar dat is meer gebaseerd op gevoel....

Maar het zou een leuke bonus zijn dat hij met de toekomstige update van Apple sneller laad of de adapter die erbij zit ook met een usb-c kabeltje de iPhone snel kan laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
MelvinW schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:43:
[...]
9to5mac is over het algemeen wel goed geïnformeerd, dus er zal vast een kern van waarheid in zitten. In iOS 11.2 beta 2 is het in ieder geval nog niet ingeschakeld. Haal met mijn Belkin charger nog steeds maximaal 5W:

[afbeelding]
Thx...ja lijkt dan waarschijnlijk wel zo te gaan worden helaas. Ps zo jammer dat coconut battery niet voor ios bestaat...fijne app :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
[...]

Sinds vrijdag elke nacht tot 100% hoor hier. :)

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:41:
[...]

Verwacht 10-11 november? Haha! Die van mij ook! Mijn kadootje dan maar voor Sint Maarten..;-)
Heb die Auckly binnen.
Het kabeltje is wat mij betreft iets aan de korte kant, maar dat hangt er natuurlijk vanaf waar je hem plaatst. En ach, voor €7,50 heb je een USB-C kabel van 2 meter dus whatever.
Hij laadt verder redelijk snel op. Had er met 10 minuutjes autorijden zo'n 5 a 6% bij. Maar ik denk dat het sneller kan. De connector waar ik hem instopte kan volgens mij maximaal 1.2A leveren. Voor sneller laden heeft ie 2.0A nodig anders levert ie maar 4 a 5W. Dus dat ga ik morgen eens proberen. Dan kan ie denk ik zo'n 7 a 8% moeten kunnen laden. Zodra Apple de software update zou je dan met QC nog sneller moeten kunnen laden. Gok dat ie dan met een uurtje wel tegen de 50% bijgeladen heeft. Dat is wat mij betreft prima.

Om de telefoon er stevig in te zetten moet je wel ff doorknijpen aan de achterkant. Dat is gewenning I guess en de eerste keer was het voor mij even zoeken, werd al bang dat ie te groot was hhee.
Hij beweegt wel erg makkelijk als je hem aan de zuignap ophangt, dat is het enige nadeel... Ik ga even kijken of ik dat wat stroever kan maken door er een aan weerszijden een stukje (dubbelgevouwen) papier tussen kan proppen.)

Het is opzich geen ramp gezien de kabel hem bij mij tegen het dashboard op z'n plek houdt, maar toch... Ik heb liever dat het van zichzelf stevig is.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soepie
Heb vanavond de Auckly ook even in de auto gehangen voor de terugweg. Kabel is voor mij zelfs nog te lang :P, korter mag ook....
Ik heb de ventilatie optie gebruikt, maar mijn dwars "lamel" is denk ik net een slag te dik, zit niet helemaal lekker maar hij zit wel vast.
Je moet inderdaad wel even wat drukken maar ik heb niet het idee dat dat nou heel hard moet, zit vrij stevig.

Wat betrefd het laden: ik heb geen idee. Ik had vandaag gewoon even Flitmeister aangezet en hij loopt daar in ieder geval niet op leeg. Morgen moet ik een uur rijden en zal ik een kijken hoe het met Tomtom gaat (of Navigon). Maar op het bureau (even snel aan de Macbook Pro) ging hij van ongeveer 80% naar 97% in een minuut of 45, viel me niet echt tegen.

Ik heb echt geen idee wat mijn USB poort levert aan stroom om eerlijk te zijn. Zal ik op moeten zoeken.

[ Voor 6% gewijzigd door Soepie op 09-11-2017 00:01 ]

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 10:51
duncanvdlinden schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:13:

Ik heb 1x de 3 pack (kunt 3 toestellen opladen en heeft nog een USB outlet) en 3x 1, verspreid door het hele huis en een op kantoor. Alle 4 laden mijn X netjes op tot 100%, nog geen issue gehad. Gebruik een dunne siliconen case die dun genoeg is om draadloos te kunnen opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
Ikzelf heb net de Spigen Tough Armor iPhone X aangekregen.
Vermits in Belgie geen AC+ mogelijk is moet ik wel een hoesje gebruiken...

Ziet er een degelijk hoesje uit, draadloos laden werkt perfect.
Enkel de knoppen werken nu iets minder goed...

ohja, ik heb al 3 screenprotectors verprutst... 8)7
Eens zoeken waar ik dit kan 'laten' doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diotav
Gisteravond meteen de wireless Mophie's in gebruik genomen. Ik weet dat het al 100 jaar bestaat op Android toestellen, maar het is toch wel verdomd fijn dat je nu de iPhone op een puck kunt leggen.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lottepanda
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-12-2022
ik ontvang vandaag mijn iPhone x en heb de TECH21 evo wave in blauw besteld. volgensmij kan die best wel wat hebben :)

vroeger altijd flip-cases gehad om de plus modellen aangezien deze in mijn tas verdwenen omdat ze te groot waren voor de broekzak. nu hopelijk past t wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Laatst online: 30-07 14:36
DorkoTheBeast schreef op donderdag 9 november 2017 @ 08:09:
Ikzelf heb net de Spigen Tough Armor iPhone X aangekregen.
Vermits in Belgie geen AC+ mogelijk is moet ik wel een hoesje gebruiken...

Ziet er een degelijk hoesje uit, draadloos laden werkt perfect.
Enkel de knoppen werken nu iets minder goed...

ohja, ik heb al 3 screenprotectors verprutst... 8)7
Eens zoeken waar ik dit kan 'laten' doen...
Ik ken het gevoel, zag dat ze bij Belkin een tool hiervoor hebben die je thuis kan gebruiken. De Easy Align sticker, moet aardig simpel zijn getuige onderstaande video.

YouTube: How To Apply Your Screen Protector with Easy Align Tray

https://www.apple.com/nl/...ybeschermer-voor-iphone-x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeryP
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09-11-2024
Ik weet niet of ik hier in het juiste topic zit (anders hoor ik het graag) maar ik zit met het volgende:

Sinds 1,5 week trotse eigenaar van een iPhone 8+. (kwam van een 6S).
Waar ik nu tegen aan loop is als ik een bookcase (hoesje) er om heen heb ik slecht te verstaan ben tijdens het bellen. Ik heb al geprobeerd om de geluidsonderdrukking uit te zetten maar dit heeft geen effect. Zodra ik mijn hoesje omsla om te bellen ben ik erg slecht te verstaan.

Hebben meer mensen hier last van en misschien de oplossing hier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:59
GeryP schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:02:
Ik weet niet of ik hier in het juiste topic zit (anders hoor ik het graag) maar ik zit met het volgende:

Sinds 1,5 week trotse eigenaar van een iPhone 8+. (kwam van een 6S).
Waar ik nu tegen aan loop is als ik een bookcase (hoesje) er om heen heb ik slecht te verstaan ben tijdens het bellen. Ik heb al geprobeerd om de geluidsonderdrukking uit te zetten maar dit heeft geen effect. Zodra ik mijn hoesje omsla om te bellen ben ik erg slecht te verstaan.

Hebben meer mensen hier last van en misschien de oplossing hier voor?
Zit je hoesje dan niet voor je microfoon(s)?

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeryP
bardi-1 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:27:
[...]

Zit je hoesje dan niet voor je microfoon(s)?
a dat dacht ik dus ook, daarom de geluidsonderdrukking uitgezet (dat is de microfoon naast de camera aan de achterkant.. begreep ik?)

Maar ook dit heeft geen effect.
Er zitten wel gewoon gaatjes in het klepje dus je zou denken dat dit niet uit moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
GeryP schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:33:
[...]

a dat dacht ik dus ook, daarom de geluidsonderdrukking uitgezet (dat is de microfoon naast de camera aan de achterkant.. begreep ik?)

Maar ook dit heeft geen effect.
Er zitten wel gewoon gaatjes in het klepje dus je zou denken dat dit niet uit moet maken.
Het probleem doet zich niet voor als je de iPhone buiten het hoesje gebruikt? Zit er in het hoesje een sterke magneet?

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeryP
bardi-1 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:46:
[...]

Het probleem doet zich niet voor als je de iPhone buiten het hoesje gebruikt? Zit er in het hoesje een sterke magneet?
Onderstaand de link naar het hoesje:

https://www.smartphonehoe...-iphone-8-7-38174156.html

Ja, er zit wel een magneet in, maar niet extreem ofzo naar mijn idee.
Als ik het hoesje er af haal, is de verstaanbaarheid beter ja.
Maar het lijkt me sterk dat je voor de iPhone 8 Plus geen bookcase hoesjes meer kan gebruiken?!? :( :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
GeryP schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:02:
[...]

Onderstaand de link naar het hoesje:

https://www.smartphonehoe...-iphone-8-7-38174156.html

Ja, er zit wel een magneet in, maar niet extreem ofzo naar mijn idee.
Als ik het hoesje er af haal, is de verstaanbaarheid beter ja.
Maar het lijkt me sterk dat je voor de iPhone 8 Plus geen bookcase hoesjes meer kan gebruiken?!? :( :|
Hm, dat hoesje zou het probleem niet moeten zijn inderdaad. Me ma heeft eenzelfde om haar iPhone 8 zitten en heeft geen problemen. Misschien even een hardware test laten doen bij Apple?

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeryP
bardi-1 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:26:
[...]

Hm, dat hoesje zou het probleem niet moeten zijn inderdaad. Me ma heeft eenzelfde om haar iPhone 8 zitten en heeft geen problemen. Misschien even een hardware test laten doen bij Apple?
Bedankt voor je snelle reacties.. Hoe doe ik zo'n hardware test bij Apple?
Ik ben sowieso van plan om zaterdag naar een Amac winkel te gaan, kunnen zij dat daar ook zo'n hardware test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
GeryP schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:43:
[...]

Bedankt voor je snelle reacties.. Hoe doe ik zo'n hardware test bij Apple?
Ik ben sowieso van plan om zaterdag naar een Amac winkel te gaan, kunnen zij dat daar ook zo'n hardware test?
Daarvoor zou ik of langs gaan of even vooraf bellen met Amac of zij dit kunnen. Ze kunnen bij Amac wel iets van testen uitvoeren weet ik, maar niet specifiek welke wel en welke niet.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
Iemand een idee of Amac de iPhone X al kan lamineren met dat Belkin apparaat? Mijn vriendin wil graag een screenprotector op haar iPhone X.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 21:27
Heb een Apple leder hoesje en een Rhinoshield screen protector (in pre-order). Hopelijk komt die protector snel, anders toch maar voor tijdelijk een protector van Amac erop plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeryP
bardi-1 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:48:
[...]

Daarvoor zou ik of langs gaan of even vooraf bellen met Amac of zij dit kunnen. Ze kunnen bij Amac wel iets van testen uitvoeren weet ik, maar niet specifiek welke wel en welke niet.
Dank je _/-\o_ ik ga het eens uitzoeken. Hopelijk word het euvel dan verholpen. Het is mega irritant. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
GeryP schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:01:
[...]

Dank je _/-\o_ ik ga het eens uitzoeken. Hopelijk word het euvel dan verholpen. Het is mega irritant. :'(
Let us know!

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
diotav schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:54:
Iemand een idee of Amac de iPhone X al kan lamineren met dat Belkin apparaat? Mijn vriendin wil graag een screenprotector op haar iPhone X.
Ja dat doen zij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:08

OMX2000

By any means necessary...

Die nieuwe Leather case van Apple zelf is nice. Dat leer is gladder dan van mijn iPhone 6s die ik 2 jaar in gebruik heb, en prettig verrast door de knoppen. Apple logo lijkt ook anders te zijn.

Originele hoesjes blijven duur van Apple, maar gaan ook lang mee. Althans die van mijn 6s plus, de leren case van iPhone 5s gingen gewoon stuk na een tijd.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011

PBP

Die draadloze Anker lader waar iedereen het over heeft. Wil hem net bestellen maar zie dat ze niet meer bezorgen naar Nederland :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
PBP schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:15:
Die draadloze Anker lader waar iedereen het over heeft. Wil hem net bestellen maar zie dat ze niet meer bezorgen naar Nederland :?
@PBP Mocht je interesse hebben, pm me dan even ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imtek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 15:19
Op basis van je tip heen gegaan, dacht dat alleen de Apple stores dat deden. Scheelde me een behoorlijke reis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:48

swv

PBP schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:15:
Hoe kom je daar bij? Gaat bij mij prima in de winkelmand en ik zie ook niet de gebruikelijke rode waarschuwing die zou moeten verschijnen icm mijn adresgegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Hij is wel twee euro duurder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 13:17
overtones schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:02:

[afbeelding]
Niet aan te komen dat ding! Ze hadden er vandaag 6 in Utrecht maar kon er niet langs ivm werk, nu al weer allemaal op :F

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:26
swv schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:51:
[...]

Hoe kom je daar bij? Gaat bij mij prima in de winkelmand en ik zie ook niet de gebruikelijke rode waarschuwing die zou moeten verschijnen icm mijn adresgegevens?
Er stond eerder op de dag wel de waarschuwing dat het niet naar NL verstuurd wordt. Niet dat @pbp aan het hallucineren is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:29
ZiSE schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:07:
[...]

Er stond eerder op de dag wel de waarschuwing dat het niet naar NL verstuurd wordt. Niet dat @pbp aan het hallucineren is ;)
Staat er nog steeds bij het selecteren van bezorgadres :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
Mrk87 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:11:
[...]

Staat er nog steeds bij het selecteren van bezorgadres :(
Aight daar staat het nog steeds inderdaad. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imtek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 15:19
Weet iemand of er ook bescherm skins/protectors zijn voor de achterkant van de X? Of alleen dbrand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou best eens kunnen dat die Anker dingen zo'n grote vraag krijgen dat ze er even niet meer aan mee kunnen doen. Je kan natuurlijk altijd even contact opnemen met Anker. :)
Blij dat ik hem vorige week besteld heb dan!

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMX2000 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:34:
Die nieuwe Leather case van Apple zelf is nice. Dat leer is gladder dan van mijn iPhone 6s die ik 2 jaar in gebruik heb, en prettig verrast door de knoppen. Apple logo lijkt ook anders te zijn.

Originele hoesjes blijven duur van Apple, maar gaan ook lang mee. Althans die van mijn 6s plus, de leren case van iPhone 5s gingen gewoon stuk na een tijd.
Niet veranderd met vorrigjaar die Apple leather case. Knopjes, logo, type leer waren er al.

Kleurtjes zijn wel nieuw. Fijne case idd. Ik heb Taupe gekocht voor de gevallen dat een case nodig is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imtek schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:37:
Weet iemand of er ook bescherm skins/protectors zijn voor de achterkant van de X? Of alleen dbrand?
Dbrand promoot zoveel op internet dat iedereen denkt dat ze de enige zijn. Kijk anders eens naar ColorWare en Slikwraps. Die hebben een veel groter assortiment tov dbrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:48

swv

ZiSE schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:07:
[...]

Hmm ja nu zie ik het ook staan. Vreemd @PBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:02:
[...]

Niet veranderd met vorrigjaar die Apple leather case. Knopjes, logo, type leer waren er al.

Kleurtjes zijn wel nieuw. Fijne case idd. Ik heb Taupe gekocht voor de gevallen dat een case nodig is.
Sinds wanneer zijn ze verbeterd? Ik heb ten tijde van de i6 drie keer een swap gedaan ivm kraken door enorme speling. Was net een spons die ik in kon knijpen. Hierdoor heb ik op de i6, i6s en de 7 voor siliconen gekozen. Nu voor leer gegaan omdat de dame bij Amac een X met leather case kon overleggen. Zat er net zo strak omheen als de siliconen. Alleen ik was de siliconen zo zat, want hij gaat enorm stroef in je zak en trekt enorm veel pluis aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Als iemand nog een (nieuwe) Tech21 case zoekt voor zijn X, PM me maar even. Mag met korting weg.
Doosje, bon, alles gewoon erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 21:27
Holkers schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:14:
Heb een Apple leder hoesje en een Rhinoshield screen protector (in pre-order). Hopelijk komt die protector snel, anders toch maar voor tijdelijk een protector van Amac erop plakken
En vanmorgen een mail van Evolutive Labs dan m'n bestelde RhinoShield voor de voorkant en achterkant onderweg is *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:18:
[...]

Sinds wanneer zijn ze verbeterd?
Het huidige model met de aluminium knopjes, het gladde leer en de betere fit is er sinds de iPhone7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-09 16:05

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

review over de lederen en siliconen hoesje van Apple voor de iPhone X

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 12-09 16:19
Ben op zoek naar een hoge kwaliteit leren hoesje maar heb nog nooit eerder een hoesje gehad. Iemand ervaringen met een wat hoger segment leren hoesje of kan ik het beste gewoon voor een Apple gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:43
Imtek schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:37:
http://www.benl.ebay.be/i...ksid=p2060353.m2749.l2649

ik gebruik de screenprotectors voor al mijn telefoons , de backprotector.
Zeer goede kwaliteit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 19:46
Imtek schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:48:
[...]

Op basis van je tip heen gegaan, dacht dat alleen de Apple stores dat deden. Scheelde me een behoorlijke reis ;)
Kun je eens een foto posten van hoe dat uit ziet?
Ik twijfel over een screenprotector ..

[ Voor 6% gewijzigd door smoken op 10-11-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardcorePCgamer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-12-2020
Kan iemand mij toevallig helpen. Ik ben aan het twijfelen tussen een Spigen doorzichtig hoesje
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

of een leather Apple hoesje. Nu vind ik het belangrijk dat hij er goed uit ziet, dat is in beide gevallen voor mij het geval maar welke van de twee beschermd nu over het algemeen beter?

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Azmodann schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:54:
[...]

http://www.benl.ebay.be/i...ksid=p2060353.m2749.l2649

ik gebruik de screenprotectors voor al mijn telefoons , de backprotector.
Zeer goede kwaliteit
Goede tip! Volgens het plaatje op ebay dekt de front protector ook de schuine randen van het glas af. Klopt dat en blijft dat wel zitten?

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Zojuist ook mijn screenprotectors ontvangen. Voor + Achterkant. Achterkant past gelukkig nog met de Caudabe case. Voorkant zie je er wel op liggen, de hoeken kunnen gewoon niet worden mee genomen met een glazen protector. Dan zal je al richting Ultimate Shield moeten gaan denk ik. Deze vorm je om de hoeken met een föhn en zie je dan niet zitten. Maar geen glas, dus met impact breekt het scherm nog.

Kortom, achterkant laat ik mooi zitten, krijg ik geen krassen op het glas achter, maar voorkant weet ik nog niet. Ik heb wel de versie die de hele Notch afdekt. Vindt het niet mooi als de protector ook de uitsparing van de Notch heeft. Deze heb ik:

https://www.amazon.de/Dis...kraswerende+Protection%5D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:43
Boeryepes schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:34:
[...]

Goede tip! Volgens het plaatje op ebay dekt de front protector ook de schuine randen van het glas af. Klopt dat en blijft dat wel zitten?
De frontprotector gebruik ik niet, dus dat kan ik niet zeggen.
De achterprotector blijf heel erg goed zitten natuurlijk.
Je moet die protector in wat water met een druppel zeep losmaken en dan plaatsen , je kan dat perfect verschuiven tot hoe jij wil, dan met een plastick ding, het water verwijderen, laten drogen en het zit perfect.
Het is zo een soort heel dun gel-achtig iets.
Vanvoor gebruik ik een gewone glazen protector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
ZiSE schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:17:
[...]

Aight daar staat het nog steeds inderdaad. :X
Vanaf 18 november blijkbaar weer leverbaar, en er staat niets meer over het niet verzenden naar nederland.

Even nu na een aantal dagen: Het ding hangt nu even gewoon aan mijn Macbook Pro, maar hij laadt tot mijn verbazing verrassend snel op. En dan heb ik nog geen beta 11.2 met fast charge en ook niet aan de de zware charger.
Al met al ben ik heel erg tevreden over deze charger.

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Soepie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:13:
[...]

Vanaf 18 november blijkbaar weer leverbaar, en er staat niets meer over het niet verzenden naar nederland.

Even nu na een aantal dagen: Het ding hangt nu even gewoon aan mijn Macbook Pro, maar hij laadt tot mijn verbazing verrassend snel op. En dan heb ik nog geen beta 11.2 met fast charge en ook niet aan de de zware charger.
Al met al ben ik heel erg tevreden over deze charger.
Zodra je hem in je winkelmand doet en verder klikt staat er: Dit artikel kan helaas niet worden verzonden naar het geselecteerde adres. Maar even in de gaten houden of dit nog gaat veranderen, en anders opzoek naar een andere charger :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
Soepie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:13:
[...]

Dat zie pas bij het afrekenen als je een verzendadres moet opgeven:
"Dieser Artikel kann nicht an die ausgewählte Adresse versandt werden. Erfahren Sie mehr. Sie können entweder die Lieferadresse ändern oder den Artikel aus Ihrer Bestellung löschen."
Eerder stond het direct op de product pagina.
@PBP :z was eerder

[ Voor 6% gewijzigd door ZiSE op 10-11-2017 20:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Bij Amazon.es nog gewoon te bestellen met verzending naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
PBP schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:28:
[...]

Zodra je hem in je winkelmand doet en verder klikt staat er: Dit artikel kan helaas niet worden verzonden naar het geselecteerde adres. Maar even in de gaten houden of dit nog gaat veranderen, en anders opzoek naar een andere charger :/
Hmzzz, ik zie het nu. Eerder stond het ook gewoon op de hoofpagina. That sucks....
Snap niet dat dat nu ineens zo is. Er zijn er toch genoeg die hem al wel besteld hebben.... Strange!!!

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
MelvinW schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:35:
Bij Amazon.es nog gewoon te bestellen met verzending naar NL.
De UK, de FR en de US site versturen ook naar NL. Even snel gechecked met de Amazon App. De UK site zal dan mijn voorkeur hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:00
Bij Amac geweest. Voor 35 euro een InvisiGlass van Belkin laten plakken. Dat deden ze met de TrueClear Pro. Erg tevreden met het eindresultaat. Geen regenbogen, luchtbellen of whatsoever.

De protectors die ik zelf gekocht had zaten onder de krassen. Was er na 4x wel aardig flauw van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dennisweb schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 01:54:
Bij Amac geweest. Voor 35 euro een InvisiGlass van Belkin laten plakken. Dat deden ze met de TrueClear Pro. Erg tevreden met het eindresultaat. Geen regenbogen, luchtbellen of whatsoever.

De protectors die ik zelf gekocht had zaten onder de krassen. Was er na 4x wel aardig flauw van.
Komt anders niet echt best door de "test" volgens de reviews

http://www.belkin.com/us/p/P-F8W767/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-08 20:57
Wat is een fatsoenlijke screenprotector voor een normaal prijsje? Zie dat er mensen €30-35 betalen voor een stukje glas / plastic, persoonlijk vind ik dat veel te veel. Heb zelf een paar als test bestelt op Ali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Yzord schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 03:35:
[...]

Komt anders niet echt best door de "test" volgens de reviews

http://www.belkin.com/us/p/P-F8W767/
De link is de gewone uitvoering, maar hij heeft de Ultra laten plakken en die is van Corning 2 glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Iemand al een product RED case in bezit?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:26
Famous schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:10:
Iemand al een product RED case in bezit?
Yup! Heb de leren variant, mooie grip en kleur. Enige nadeel: je kunt zowat niet bij de mute-knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Dennisweb schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 01:54:

Zou je eens een foto kunnen posten voor me? Ik zit namelijk ook te denken om straks even naar de Amac te gaan...

Had zelf al een protector van Orzly gekocht (met zwarte edges). Maar krijg er steeds stof onder :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
SteffenV schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:39:
[...]

Yup! Heb de leren variant, mooie grip en kleur. Enige nadeel: je kunt zowat niet bij de mute-knop.
Kan / wil je paar foto’s uploaden?
Dat is de enige case waar ik voor twijfel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
smoken schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:42:
[...]

Zou je eens een foto kunnen posten voor me? Ik zit namelijk ook te denken om straks even naar de Amac te gaan...

Had zelf al een protector van Orzly gekocht (met zwarte edges). Maar krijg er steeds stof onder :-(
Wilde net naar de A-mac fietsen maar wacht deze nog even af!
Famous schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:42:
[...]

Kan / wil je paar foto’s uploaden?
Dat is de enige case waar ik voor twijfel :+
Ehm....PM :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:14
Ik ga zo naar de Apple Store in Brussel voor een screen protector. Iemand nog tips?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hij oogt redelijk bulky, of valt het mee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pXqHcS0YaCYUnRsIPuaIS7YE/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SHNdEsf6wc3M7PQe0AxUt5kB/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Famous schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:15:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Ja de lederen case maakt hem bulky. Siliconen is de beste case om hem slank te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Redondo1982 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:17:
[...]

Ja de lederen case maakt hem bulky. Siliconen is de beste case om hem slank te houden.
Ik heb de Apple witte siliconen case en net toch maar de tweede Orzly protector geplakt (in de badkamer, terwijl er iemand onder de douche stond dus veel stoom=weinig stof).

Aardig tevreden moet ik zeggen! De protector is wel redelijk dik, er is nu nog maar een klein randje tussen scherm en case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
Famous schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:15:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Zit wel aardig wat om heen, als je hem eerst zonder case beet hebt gepakt.

Anderzijds, had op m'n 6s + een siliconen Apple case en die was ook best 'aanwezig'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Foto's van de combi die ik nu heb (met die Orzly protector dus):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kMg9DmLwo6J5gi92d7MEUJj9/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/A9uNbF0SXl3dbkfU91yOtqFA/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/c9FzV0Thv9xOovE2t0E3BdeP/medium.jpg

glas van die protector lijkt trouwens een stuk gladder dan het gewone glas!

[ Voor 8% gewijzigd door smoken op 11-11-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Het mooiste is zonder een case/protector, maarja...in dagelijks gebruik niet praktisch. En daar is een smartphone wel voor bedoeld.

Tijd voor een self-healing iPhone.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste