Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Jieve
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 08-11 11:48
Ik ben zelf ook nog opzoek naar een case voor mn X, iemand ervaring met https://buypeel.com/products/super-thin-iphone-x-case ?

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 19:42
Zijn er eigenlijk veel mensen die al een draadloze lader hebben aangeschaft? Ik vind eigenlijk de beschikbare laders op de markt nog vrij groot/bulky, zou gewoon een zo klein mogelijk plat matje willen hebben dat oplaad, niet zo'n veel te aanwezige schijf oid..

Heb dit hoesje verder gekocht voor festivals etc, voor de rest gewoon naked :) : https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.8937420.0.0.D8rg7w

• AnthonyR
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 16-11 06:55

AnthonyR

XO: MiachiRS | Forza 3/4/5/6/7

quote:
Jieve schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:29:
Ik ben zelf ook nog opzoek naar een case voor mn X, iemand ervaring met https://buypeel.com/products/super-thin-iphone-x-case ?
Ik heb hem binnen. Alleen nog geen X...
Het ziet er goed uit, pasvorm schijnt ook erg goed te zijn. Materiaal voelt degelijk en het is superlichtgewicht.

• Jieve
quote:
AnthonyR schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:56:
[...]

Ik heb hem binnen. Alleen nog geen X...
Het ziet er goed uit, pasvorm schijnt ook erg goed te zijn. Materiaal voelt degelijk en het is superlichtgewicht.
Ben benieuwd, kun je foto's posten zodra jij de X erin hebt?

• appie39
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 17-10 16:11
quote:
Tales schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:33:
[...]

Gewoon naar binnen lopen, in het geval van Amsterdam, de trap op en achterin iemand aanspreken en ze doen het in een minuutje voor je.
Ok, bedankt voor de info

• Mijntjexx
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 06-01-2018
Ik ben ook geinteresseerd in de Peel ultra thin case voor mijn X space grey. Ik ben alleen aan het twijfelen welke kleur ik moet pakken. Ik wil de transparante maar weet niet onder welke naam ze deze verkopen?? Help :)

• Xmoo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-10 05:05

Xmoo

Ever seen a beast like me?!?!

Vandaag even setjes wireless chargers aanschaffen bij de Ikea. Heb gelezen dat ze allemaal een output van 5Watt hebben, dus alsof je het met een usb kabel op laadt. Mensen ervaring hiermee?

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/50308318/

http://www.Twitter.com/Xmoo

ik had nog mijn (originele) 2017 Samsung wireless stand up charger over van mijn vorige S8 die uiteraard ook geschikt is voor de iPhone X.
Deze charger kan je inklappen (zeer fijn om mee te nemen op vakantie of zakentrips bijv) en dus plat je telefoon opleggen en opladen.

Maar nog handiger, je kan 'm ook kantelen en dan wijst het scherm van mijn X dus naar mijn gezicht. Het unlocken via FaceID is nu echt instantly (in tegenstelling plat op tafel).

Verder vind ik dat mijn X lekker snel oplaad op deze charger. Hij ziet er ook nog eens zeer mooi uit, een soort van (nep?) leren afwerking.

Echt een aanrader!

Geert1976 wijzigde deze reactie 05-11-2017 09:38 (10%)

• duchaantje
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 16-11 08:09
Ik heb de ikea rallen in mjin nachtkastje gezet. Rond gat boren, lader erin en klaar. Mooie en eenvoudige oplossing zonder zichtbare draden.

• Sfynx
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 09-11 22:48
Standaard zwarte leren hoesje van Apple, geen folio. Nu de telefoon nog, Apple levert pas over 2 weken ;(
quote:
Scrtz schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:50:
Zijn er eigenlijk veel mensen die al een draadloze lader hebben aangeschaft? Ik vind eigenlijk de beschikbare laders op de markt nog vrij groot/bulky, zou gewoon een zo klein mogelijk plat matje willen hebben dat oplaad, niet zo'n veel te aanwezige schijf oid..

Heb dit hoesje verder gekocht voor festivals etc, voor de rest gewoon naked :) : https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.8937420.0.0.D8rg7w
Ik wil gewoon een soort van muismat waar ik 'm op kan leggen. De schijven die ik gezien heb moet je 'm te precies op leggen omdat ze kleiner zijn dan de telefoon zelf en ze ook best hoog zijn en je niet wil dat je telefoon eraf valt.

Een groot gedeelte van het oppervlak van m'n nachtkastje moet gewoon lader kunnen zijn, anders is het net zo makkelijk om 'm gewoon in een Lightning dock te laten zakken. Draadloos is het uiteindelijk toch niet, je verplaatst alleen de draad, m.i. beetje overrated allemaal met de huidige stand van zaken, er zal altijd fysiek contact nodig blijven en dan wil ik 'm gewoon ergens neer kunnen leggen zonder goed te hoeven kijken waar ik 'm precies neerleg.

Sfynx wijzigde deze reactie 05-11-2017 10:19 (12%)

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 19:42
quote:
Sfynx schreef op zondag 5 november 2017 @ 10:09:
Standaard zwarte leren hoesje van Apple, geen folio. Nu de telefoon nog, Apple levert pas over 2 weken ;(

[...]

Ik wil gewoon een soort van muismat waar ik 'm op kan leggen. De schijven die ik gezien heb moet je 'm te precies op leggen omdat ze kleiner zijn dan de telefoon zelf en ze ook best hoog zijn en je niet wil dat je telefoon eraf valt.

Een groot gedeelte van het oppervlak van m'n nachtkastje moet gewoon lader kunnen zijn, anders is het net zo makkelijk om 'm gewoon in een Lightning dock te laten zakken. Draadloos is het uiteindelijk toch niet, je verplaatst alleen de draad, m.i. beetje overrated allemaal met de huidige stand van zaken, er zal altijd fysiek contact nodig blijven en dan wil ik 'm gewoon ergens neer kunnen leggen zonder goed te hoeven kijken waar ik 'm precies neerleg.
Ja precies, dan moet je ook het gemak kunnen hebben dat je hem random op een tafeltje legt of op je nachtkastje, niet overdreven moet positioneren oid want dan is de kabel er in doen zowat net zo snel..

• Sfynx
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 09-11 22:48
quote:
Scrtz schreef op zondag 5 november 2017 @ 10:19:
[...]

Ja precies, dan moet je ook het gemak kunnen hebben dat je hem random op een tafeltje legt of op je nachtkastje, niet overdreven moet positioneren oid want dan is de kabel er in doen zowat net zo snel..
Gewoon nonchalant ergens neer kunnen leggen helpt me met mijn huidige probleem, namelijk dat ie om de haverklap leeg is omdat ik 'm vergeten ben op te laden :')

(het zal ook niet meehelpen dat het een compleet versleten iPhone 5 is, wordt echt een dikke upgrade :D)

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19:39

mvdam

EV-Gekkie

quote:
duchaantje schreef op zondag 5 november 2017 @ 09:41:
Ik heb de ikea rallen in mjin nachtkastje gezet. Rond gat boren, lader erin en klaar. Mooie en eenvoudige oplossing zonder zichtbare draden.
Heb je hier een plaatje van? Ik ben hier ook naar aan het kijken, maar twijfel nog hevig :)

Nissan Leaf 2018 40kWh Editiòn > Model 3 SR+ Besteld - Op de zaak => Tesla Model 3 LR AWD

• RiccardoNL
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 31-10 15:12
Nou, een originele case van Apple gekocht en die is nu al doorgescheurd. Heel fijn, dit. Dus maar voor nood een Accezz TPU case erom gedaan. Morgen maar even bij Apple klagen.

• Xmoo

Xmoo

quote:
duchaantje schreef op zondag 5 november 2017 @ 09:41:
Heb zo’n 3 oplaadpunten ding gekocht. Nu werk ik dat de watch zich niet oplaad. Magneet is niet sterk genoeg om naar de watch een oplaad signaal te geven. Nu heb ik geen 3 X’s, dus deze oplader gaat terug. Gelukkig nog niet wezen boren.

• duchaantje
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 16-11 08:09
quote:
Xmoo schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:19:
[...]

Heb zo’n 3 oplaadpunten ding gekocht. Nu werk ik dat de watch zich niet oplaad. Magneet is niet sterk genoeg om naar de watch een oplaad signaal te geven. Nu heb ik geen 3 X’s, dus deze oplader gaat terug. Gelukkig nog niet wezen boren.
Apple Watch is niet met alle qi laders compatibel

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 18:13

Nitai

Feels good man

quote:
RiccardoNL schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:14:
Nou, een originele case van Apple gekocht en die is nu al doorgescheurd. Heel fijn, dit. Dus maar voor nood een Accezz TPU case erom gedaan. Morgen maar even bij Apple klagen.
Wat heb je er mee gedaan :+ lol, ik heb mijn case (iPhone 7 Plus) nu al 10 maanden en pas 1 miniscuul scheurtje in.

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• RiccardoNL
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 31-10 15:12
quote:
Nitai schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:25:
[...]

Wat heb je er mee gedaan :+ lol, ik heb mijn case (iPhone 7 Plus) nu al 10 maanden en pas 1 miniscuul scheurtje in.
Wat kun je met een case doen? 8)7. Om m'n iPhone X gedaan, natuurlijk. Er zit een scheur in het hoekje. De case van de iPhone X lijkt eigenlijk net iets te klein voor het toestel. Het staat allemaal behoorlijk onder spanning.

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 18:13

Nitai

Feels good man

quote:
RiccardoNL schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:46:
[...]

Wat kun je met een case doen? 8)7. Om m'n iPhone X gedaan, natuurlijk. Er zit een scheur in het hoekje. De case van de iPhone X lijkt eigenlijk net iets te klein voor het toestel. Het staat allemaal behoorlijk onder spanning.
Zoveel, buigen, verpakking te lijf gaan met een stanleymes. Ik vond het knap dat je het ding kon scheuren. That's all, je hoeft niet gelijk bonkers te gaan :P

Het zit er strak omheen, maar dat is met andere cases niet anders. Je kunt het beste je telefoon de bovenkant erin steken en dan de rest van het toestel.De onderkant heeft minste weerstand namelijk omdat het een open stuk heeft..

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• rammes
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 18:48

rammes

koekebakker 1e klas

iPhone X humor! dit kan ik wel waarderen!

fijne zondag!

YouTube: iPhone X-Animoji Bohemian Rhapsody

Ik zou het doen!

• DennisUniOn
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 11-11 16:35
Ik zelf heb een case gekocht van Caudabe, ook gehad voor m'n iPhone 6s. Hele goede cases, zeer nette afwerking. Ze hebben nu een actie waarbij je 20% korting krijgt op iPhone X cases.

https://www.caudabe.com/collections/iphone-x-accessories

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20:31

pdavie2311

Live life to the fullest..

quote:
DennisUniOn schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:46:
Ik zelf heb een case gekocht van Caudabe, ook gehad voor m'n iPhone 6s. Hele goede cases, zeer nette afwerking. Ze hebben nu een actie waarbij je 20% korting krijgt op iPhone X cases.

Ik ook! De Veil XT weer! Ik weet dat deze past met een fullscreen protector van glas! De case drukt de protector niet omhoog! Komt hopelijk komende week binnen! Voor nu de Tech21 erom! Dat wordt mijn heavy duty case, Haha!

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone Xs SG 64GB - Apple Watch Series 5 44mm SG

quote:
DennisUniOn schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:46:

Die code "IPHONETEN" werkt tot mijn verbazing ook voor de iPhone 8 hoesjes; bedankt! :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Xmoo

Xmoo

quote:
duchaantje schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:23:
[...]

Apple Watch is niet met alle qi laders compatibel
Wel dus alleen je moet dat ding een beetje tweaken :)

• Soepie
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16-11 21:19
quote:
WhatsappHack schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:22:
[...]

Ik hoop dat de mijne ook eerder komt :D
Ik heb die van Auckly besteld.
Hmmzzz, het was de Anker PowerPort (wandlader) die ze eerder bezorgd hebben. de pad zelf komt woensdag (zoals aangegeven overigens).

Thnk voor de info, ook de Auckly besteld, zag dat er zowel een zuignap als een vent ophanging bij zat, voor die 30 euro maar eens proberen.

Nikon D600 | 24-70/f2.8 | 70-200/f2.8 | 50/f1.8 | Panasonic DMC-GM1 | 12-32/f3.5-5.6 | iMac 27" | MacBook Pro 15"

quote:
Soepie schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:19:
[...]
Thnk voor de info, ook de Auckly besteld, zag dat er zowel een zuignap als een vent ophanging bij zat, voor die 30 euro maar eens proberen.
Mijn idee. Voor die paar tientjes is het geen ramp als t niet lekker werkt, kan iig nog als normale houder dienen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• moca007
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 15-11 09:50
quote:
AppleFangirl schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:13:
Als jullie het hebben over screenprotectors, bedoelen jullie dan een glaasje of van dat folie? Ik vind folie helemaal niks namelijk. Ben al een tijdje om naar 9H gehard glas, en sinds kort '3D' glaasjes van Ali. Die zie je niet zitten op je telefoon. En ze beschermen de hele voorkant van het toestel. Veeeel beter dan die lelijke glaasjes die je zo duidelijk ziet zitten. Sommige verkopers noemen ze 4D (dat kan natuurlijk niet, tenzij het glas kan tijdreizen, maar ok).

[afbeelding]

Zie hier:
https://nl.aliexpress.com...r-Gehard/32828848505.html
Past een case goed met deze 3D screen protector? Ik heb ooit zo screen protector gepropeerd voor de iPhone 6, maar de randen waren zo groot dat de case er niet omheen paste zonder dat screen protector los ging zitten.

Heb een Spigen case gekocht voor de X, nu nog wachten op de X :'(

• UnitedJunk
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15:05
Al een paar dagen eerder gepost. Maar zie er nog steeds veel vraag over.

IKA RÄLLEN. IKEA verkoopt ook bijpassende boren.

Apple.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20:02
@UnitedJunk Heb dezelfde oplaadt-setup voor de wacht en iPhone :)

Opladen gaat niet heel snel, maar vooral fijn dat je geen kabels uit de telefoon hoeft te trekken. 's nachts laadt tie gewoon vol. Heb er nog aan gedacht om nog een oplader mee te nemen maar gezien de batterij beter is dan bij eerder iPhone hoef ik (nog) geen extra oplaadpunt (in m'n bureau bijvoorbeeld).

• HardcorePCgamer
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 29-11-2017
Ik had eigenlijk een vraagje over draadloze opladers. Ik zit te kijken om er eentje te kopen voor mijn X. Maakt het net als bij kabels uit voor de batterij welke oplader je hebt. Zijn bijvoorbeeld officiële bij Apple beter voor de batterij dan eentje van Ikea (zoals ik in een ander topic voorbij zag komen)?

Apple

• ZiSE
  • Registratie: augustus 2003
quote:
HardcorePCgamer schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:02:
Ik had eigenlijk een vraagje over draadloze opladers. Ik zit te kijken om er eentje te kopen voor mijn X. Maakt het net als bij kabels uit voor de batterij welke oplader je hebt. Zijn bijvoorbeeld officiële bij Apple beter voor de batterij dan eentje van Ikea (zoals ik in een ander topic voorbij zag komen)?
Qi is een standaard - maakt niet uit welk merk je koopt. Apple biedt nog geen eigen versie aan op dit moment maar verkoopt de Belkin en Mophie varianten. Er zijn goedkopere alternatieven tov de 65 euro die deze kosten. Ikea voor 15 euro maar geen fast charge, bijvoorbeeld Anker voor 20 euro maar wel fast charge (wel exclusief adapter). Hier staan er een hele rits ter info: https://www.digitaltrends...-wireless-phone-chargers/
Toch is het goed om reviews te lezen. Qi-laders die snel en behoorlijk warm worden kunnen de levensduur van je accu inkorten.

Mijn bestelling van de Anker pad is net teruggezet en komt blijkbaar deze week al binnen, yay :)

• pdavie2311

pdavie2311

quote:
WhatsappHack schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:39:
Toch is het goed om reviews te lezen. Qi-laders die snel en behoorlijk warm worden kunnen de levensduur van je accu inkorten.

Mijn bestelling van de Anker pad is net teruggezet en komt blijkbaar deze week al binnen, yay :)
Verwacht 10-11 november? Haha! Die van mij ook! Mijn kadootje dan maar voor Sint Maarten..;-)

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone Xs SG 64GB - Apple Watch Series 5 44mm SG

• crypt0rr
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14:36
quote:
UnitedJunk schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:22:

[afbeelding]
Is het ook mogelijk deze op je bureau te gebruiken? Dus zonder het inboren? Ik had hem bij de IKEA even vast maar zag dat het schroefdraad is aan de onderzijde en de kabel naar onder dient te lopen, anders ligt de lader op de kabel.

Pi-Hole | Pi-hole

• UnitedJunk
quote:
bardi-1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:15:
[...]

Is het ook mogelijk deze op je bureau te gebruiken? Dus zonder het inboren? Ik had hem bij de IKEA even vast maar zag dat het schroefdraad is aan de onderzijde en de kabel naar onder dient te lopen, anders ligt de lader op de kabel.
Nee eigenlijk niet. Want de kabel loopt inderdaad aan de onderkant.

Apple.

• crypt0rr
quote:
UnitedJunk schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:16:
[...]

Nee eigenlijk niet. Want de kabel loopt inderdaad aan de onderkant.
Duidelijk, dan ga ik waarschijnlijk voor deze: https://www.appelhoes.nl/...adloze-iPhone-lader-Zwart

Pi-Hole | Pi-hole

• UnitedJunk
quote:
Als je zsm een QI lader wil dan is dit een prima lader inderdaad. Ik verwacht dat komende dagen/weken genoeg merken met een QI lader op de markt komen. Ze worden dus goedkoper én je hebt meer keuze.

Apple.

• crypt0rr
quote:
UnitedJunk schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:19:
[...]

Als je zsm een QI lader wil dan is dit een prima lader inderdaad. Ik verwacht dat komende dagen/weken genoeg merken met een QI lader op de markt komen. Ze worden dus goedkoper én je hebt meer keuze.
Geen haast mee, gaat mij gewoon om het design. Er zullen inderdaad nog wel wat varianten etc. uit komen de komende dagen/weken.

Pi-Hole | Pi-hole

• UnitedJunk
quote:
bardi-1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:35:
[...]

Geen haast mee, gaat mij gewoon om het design. Er zullen inderdaad nog wel wat varianten etc. uit komen de komende dagen/weken.
Ja dit is de reden waarom ik ook nog wacht voor een lader op mijn bureau.

Apple.

• crypt0rr
quote:
UnitedJunk schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:36:
[...]

Ja dit is de reden waarom ik ook nog wacht voor een lader op mijn bureau.
Slim, mocht je wat tegen komen hoor ik het graag.

Pi-Hole | Pi-hole

• Ectholian
  • Laatst online: 30-10 18:49

Ectholian

Zei ik dat ?

Deze case besteld:
Spigen Ultra Hybrid iPhone X Case with Air Cushion Technology and Hybrid Drop Protection for Apple iPhone X (2017) - Crystal Clear

Met deze screenprotector:
Spigen iPhone X Screen Protector Tempered Glass [ Case Friendly ] 2 Pack for Apple iPhone X / 10 (2017)

Beiden stukken goedkoper dan op diverse Nederlandse webshops. Spigen bevalt me altijd erg goed, ik ben benieuwd zodra deze binnen zijn maar heb er wel vertrouwen in.

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

• swoutr
  • Laatst online: 21:10
Heb een iPhone X leather apple case in het zwart te koop. Heb deze gekocht, maar wil de iPhone toch nude gaan gebruiken, heb een verzekering dus waag het erop.

45 euro, incl de bon uiteraard.

Pm voor interesse.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• crazylegs
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 15-11 14:26
quote:
Deze heb ik ook sinds vrijdag, werkt zoals ie moet doen maar heb de led direct afgeplakt, die is echt gewoon TE fel, echt niet te doen in een slaapkamer.

http://www.sedcrossfit.nl

• martk2280
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21:00
quote:
UnitedJunk schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:22:

[afbeelding]
ik heb deze oplader ook van Ikea. Alleen ervaar ik een irritante pieptoon in de adapter van het setje. Heb je hier ook last van?

• UnitedJunk
quote:
martk2280 schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:39:
[...]
ik heb deze oplader ook van Ikea. Alleen ervaar ik een irritante pieptoon in de adapter van het setje. Heb je hier ook last van?
Hier nergens last van

Apple.

• crazylegs
Kwam net deze tegen online, ook echt wel een heel toffe mat!
Wellicht als nog iemand deze wil, wel leuk om meer tegelijk te bestellen voor gratis shipping.

https://ullushop.com/coll...ather?variant=44756389061

• crypt0rr
quote:
crazylegs schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:17:
[...]

Deze heb ik ook sinds vrijdag, werkt zoals ie moet doen maar heb de led direct afgeplakt, die is echt gewoon TE fel, echt niet te doen in een slaapkamer.
Allright, heb je misschien een foto van de groote van de lader?

Pi-Hole | Pi-hole

• Doane
  • Laatst online: 16-11 12:22
Ik heb nu al een paar jaar erg goede ervaringen met het bij Amac laten aanbrengen van zo'n Belkin screenprotector. Zwaar stevig tempered. Echt fijn. Gaat met een handig apparaat en men zei me dat er voor elk model een mal is. Zou er voor de X al een mal zijn?

Reacher said nothing

• crypt0rr
quote:
Doane schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:18:
Ik heb nu al een paar jaar erg goede ervaringen met het bij Amac laten aanbrengen van zo'n Belkin screenprotector. Zwaar stevig tempered. Echt fijn. Gaat met een handig apparaat en men zei me dat er voor elk model een mal is. Zou er voor de X al een mal zijn?
Bij Apple Amsterdam is de mal er al. Wat kost het bij Amac om z'n protector te laten aanbrengen?

Pi-Hole | Pi-hole

• Doane
quote:
bardi-1 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:27:
[...]

Bij Apple Amsterdam is de mal er al. Wat kost het bij Amac om z'n protector te laten aanbrengen?
Er zijn een paar soorten, de een is wat zwaarder uitgevoerd dan de ander meen ik. Duurste was 34,95 of daaromtrent. Zou Apple ook Belkin gebruiken of 'eigen' ?

http://www.belkin.com/nl/p/P-00610/

Doane wijzigde deze reactie 07-11-2017 09:36 (0%)
Reden: Linkje was us, nu nl

Reacher said nothing

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 21:08
quote:
Ectholian schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:17:
Deze case besteld:
Spigen Ultra Hybrid iPhone X Case with Air Cushion Technology and Hybrid Drop Protection for Apple iPhone X (2017) - Crystal Clear
[afbeelding]

Met deze screenprotector:
Spigen iPhone X Screen Protector Tempered Glass [ Case Friendly ] 2 Pack for Apple iPhone X / 10 (2017)
[afbeelding]

Beiden stukken goedkoper dan op diverse Nederlandse webshops. Spigen bevalt me altijd erg goed, ik ben benieuwd zodra deze binnen zijn maar heb er wel vertrouwen in.
Laat even weten hoe die is?
Vind deze ook wel interessant voor mijn 8 :)

*edit door lovende reviews maar gewoon besteld :9 *

Nick25 wijzigde deze reactie 07-11-2017 09:25 (3%)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• crypt0rr
quote:
Doane schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:02:
[...]
Er zijn een paar soorten, de een is wat zwaarder uitgevoerd dan de ander meen ik. Duurste was 34,95 of daaromtrent. Zou Apple ook Belkin gebruiken of 'eigen' ?

http://www.belkin.com/us/p/P-00610/
Apple heeft een samenwerkingsverband met Belkin voor screen protectors, dus ja, ze gebruiken Belkin.

Pi-Hole | Pi-hole

• Doane
quote:
bardi-1 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:36:
[...]

Apple heeft een samenwerkingsverband met Belkin voor screen protectors, dus ja, ze gebruiken Belkin.
Wat vraagt Apple er voor?

Reacher said nothing

• crypt0rr
quote:
Doane schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:44:
[...]
Wat vraagt Apple er voor?
19,95 voor de folie https://www.apple.com/nl/...onex%26fh%3D458b%252B4959
29,95 voor glazen https://www.apple.com/nl/...onex%26fh%3D458b%252B4959

Incl. aanbrengen als je deze in de Apple Store koopt (Amsterdam, Haarlem, Den Haag)

Pi-Hole | Pi-hole

• Ectholian
  • Laatst online: 30-10 18:49

Ectholian

Zei ik dat ?

quote:
Nick25 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:08:
[...]

Laat even weten hoe die is?
Vind deze ook wel interessant voor mijn 8 :)

*edit door lovende reviews maar gewoon besteld :9 *
Krijg het als het goed is vrijdag binnen. Maar ik heb m'n X nog niet, dat gaat nog wel een paar weken duren :/

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 21:08
quote:
Ectholian schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:21:
[...]

Krijg het als het goed is vrijdag binnen. Maar ik heb m'n X nog niet, dat gaat nog wel een paar weken duren :/
Ik morgen voor de 8 :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• crazylegs
quote:
bardi-1 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 05:59:
[...]

Allright, heb je misschien een foto van de groote van de lader?
Hier is dat aardig goed op te zien denk ik..

https://cdn.shopify.com/s...03_1200x.png?v=1509538650

• swoutr
  • Laatst online: 21:10
quote:
Doane schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:18:
Nee nog niks over bekend, werk er.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• Yzord
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18:50
Sinds de 6 gebruik ik de Alston Craig magnetic case in een RFID blocker wallet. Deze heeft me nog nooit in de steek gelaten en er voor gezorgd dat ik mijn telefoons clean kon doorverkopen.

Ik denk dat ik daar maar weer voor ga.

https://tuff-luv.com/phon...t-for-iphone-8-brown.html

Hij is wat lomp, maar thuis kan je de telefoon uit je wallet halen dankzij de magneten. Echt een aanrader. Ook lifetime warranty. Heb al 3 cases opgestuurd gekregen omdat er een crack in zat op den duur. Top service

edit: zie nu ook dat Bol.com ze hebben

https://www.bol.com/nl/p/...26/?suggestionType=browse

Yzord wijzigde deze reactie 07-11-2017 12:35 (21%)

• Jaymone
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 17-11 11:54
Mijn beide Anker 10W QI chargers zijn ook verstuurd, volgende week worden ze geleverd, ben benieuwd
https://www.amazon.de/dp/...5UzbTZ8VPT6?tag=macr05-21

Het is weer bijna september 2020 :)

• Pacoo__
  • Registratie: oktober 2010
  • Nu online
quote:
Jaymone schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:15:
Mijn beide Anker 10W QI chargers zijn ook verstuurd, volgende week worden ze geleverd, ben benieuwd
https://www.amazon.de/dp/...5UzbTZ8VPT6?tag=macr05-21
Hier ook zojuist een verzendbevestiging gekregen. Begin volgende week levering.

Ook nog in afwachting van mijn Caudabe Lucid Clear Crystal case, verzonden op 1 november. Zal ook ergens volgende week wel binnen komen.

• MrTuinstra
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13-11 12:04
Ik heb inmiddels een screenprotector via coolblue gekocht echter zie je duidelijk dat deze erop zit..
Wat zijn jullie ervaringen met 3D curve protectors die helemaal om je scherm gaan?

• Soepie
quote:
Pacoo__ schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:37:
[...]

Ook nog in afwachting van mijn Caudabe Lucid Clear Crystal case, verzonden op 1 november. Zal ook ergens volgende week wel binnen komen.
Ik krijg de mijne morgen binnen als alles goed is.
Caudabe Lucid is vandaag verzonden (nog bedankt voor de code, werkte ook prima voor de 8 plus :) ).

Als ik morgen de charger binnen heb zal ik even kijken of ik een paar foto's kan maken (even collega lief aankijken of hij foto's wil maken ;) ).

En zal even een andere collega lief aankijken of ik zijn X even mag (mis)(ge)bruiken voor een paar foto's (om maar even een beetje ontopic te blijven in het X topic :P )

Nikon D600 | 24-70/f2.8 | 70-200/f2.8 | 50/f1.8 | Panasonic DMC-GM1 | 12-32/f3.5-5.6 | iMac 27" | MacBook Pro 15"

had het al eerder besproken hier, maar heb nu een half dagje thuis gewerkt...laptop op tafel, daarnaast mijn standup wireless charger waar mijn iPhone X opstaat.

Ik hoef niet met mijn hoofd voorover buigen of iets dergelijks...De charger staat naast mn laptop.

Als ik in mijn telefoon wil, hoef ik echt maar een klein tikkie mn hoofd te draaien, ik tik op het scherm en swipe omhoog en hop.
Nog een voordeel dat de telefoon rechtop in de charger staat, de telefoon is op deze manier echt zeer prettig te gebruiken.

Echt top dat de iPhone nu ook de al lang bestaande wireless charging mogelijkheid heeft.

Geert1976 wijzigde deze reactie 07-11-2017 20:41 (8%)

• MartijnV1988
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 10-11 18:33
Hallo allemaal,

Ik heb een IPhone X besteld en nu zit ik in twijfel
Ben zelf een tech21 fan maar vond nu ook SoSkild case voor de iPhone

Is er iemand die weet welke beter is zoals ik zie zit er geen verschil maar ook vrij weinig van te vinden naar verschillen

Iedereen bedankt alvast

• SmithNL
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 05-11 16:00
Voor wie wil zien hoe het aanbrengen van de Belkin screenprotector door Apple werkt...:

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

• Erw
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 18:12
quote:
SmithNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:07:
Voor wie wil zien hoe het aanbrengen van de Belkin screenprotector door Apple werkt...:

[video]
En dit kan je dus laten doen in een Applestore?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines - Anon

quote:
pdavie2311 schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:41:
[...]

Verwacht 10-11 november? Haha! Die van mij ook! Mijn kadootje dan maar voor Sint Maarten..;-)
Die van mij is zojuist verzonden. ETA is 14 November, maar ze zeiden ook dat mn andere product Zaterdag zou komen en die komt nu morgenmiddag met PostNL.
Dus met een beetje mazzel krijg ik hem Vrijdag binnen, pech Zaterdag.

• pdavie2311

pdavie2311

quote:
WhatsappHack schreef op woensdag 8 november 2017 @ 04:08:
[...]

Die van mij is zojuist verzonden. ETA is 14 November, maar ze zeiden ook dat mn andere product Zaterdag zou komen en die komt nu morgenmiddag met PostNL.
Dus met een beetje mazzel krijg ik hem Vrijdag binnen, pech Zaterdag.
Die van mij staat nu op dinsdag jammer genoeg!

• SmithNL
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 05-11 16:00
quote:
Erw schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:23:
[...]

En dit kan je dus laten doen in een Applestore?
Yep.

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

• nivvle
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 29-09 14:16
quote:
moca007 schreef op maandag 6 november 2017 @ 03:17:
[...]

Past een case goed met deze 3D screen protector? Ik heb ooit zo screen protector gepropeerd voor de iPhone 6, maar de randen waren zo groot dat de case er niet omheen paste zonder dat screen protector los ging zitten.

Heb een Spigen case gekocht voor de X, nu nog wachten op de X :'(
Deze vraag heb ik dus ook. Ik zag ergens bij zo'n screenprotector staan dat er 'compatibility issues' kunnen zijn met een cover. Heeft iemand dit al geprobeerd?

Ik zat te denken aan deze twee:
- https://www.knaldeals.com...ltra-hybrid-zwart-2035027
- https://www.knaldeals.com...pered-glass-zwart-1111965

• dukcer123
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 12-03 19:03
quote:
Nee hoor, kan ook bij Amac

• Jieve
quote:
SmithNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:07:

[video]
Kan dit ook met een eigen screenprotector?
Waar kan je zo een ding aanschaffen? :P

• Jaymone
Mensen die AppleCare+ voor de X hebben afgesloten en ervaring?

krijg net een mailtje van Totallee (ik zelf heb de case met een dunne leren afwerking op de achterkant), dit bedrijf biedt zeer mooie dunne (0,3mm) minimalistische cases, vergelijkbaar met Peel.
Heb een code van hun gekregen waarmee je 35% korting krijgt, voor diegene die nog een zeer dun hoesje nodig hebben:

REUNION

Geert1976 wijzigde deze reactie 08-11-2017 10:04 (4%)

• Jieve
quote:
Geert1976 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:03:
krijg net een mailtje van Totallee (ik zelf heb de case met een dunne leren afwerking op de achterkant), dit bedrijf biedt zeer mooie dunne (0,3mm) minimalistische cases, vergelijkbaar met Peel.
Heb een code van hun gekregen waarmee je 35% korting krijgt, voor diegene die nog een zeer dun hoesje nodig hebben:

REUNION
Ga meteen even checken! Thanks!
Hoe bevalt het hoesje?
quote:
Jieve schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:11:
[...]

Ga meteen even checken! Thanks!
Hoe bevalt het hoesje?
ik heb AC+ afgesloten voor mijn iPhone X. Dus de case ligt in een kast, voor als ik ergens heen ga waar ik een klein beetje extra berscherming wil hebben.

Maar de case zelf is zeer dun en mooi minimalistisch. Het is een case slechts ter bescherming voor krassen aan de achterkant van het toestel.
Ik heb zelf een bloedhekel aan cases, vandaar mijn keuze voor een zeer dunne (0,3mm) case

• Jieve
quote:
Geert1976 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:14:
[...]

ik heb AC+ afgesloten voor mijn iPhone X. Dus de case ligt in een kast, voor als ik ergens heen ga waar ik een klein beetje extra berscherming wil hebben.

Maar de case zelf is zeer dun en mooi minimalistisch. Het is een case slechts ter bescherming voor krassen aan de achterkant van het toestel.
Ik heb zelf een bloedhekel aan cases, vandaar mijn keuze voor een zeer dunne (0,3mm) case
Ja inderdaad.
Heb ook nooit een case over mijn iPhone.
Maar als ik er 1 gebruik is het voor een festival etc.
Werkt het draadloos opladen icm deze case?

• Jaymone
quote:
Geert1976 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:14:
[...]

Als je de X zonder case op tafel/bureau legt, ontstaan er dan krassen of valt het mee?

quote:
Jieve schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:17:
[...]

Ja inderdaad.
Heb ook nooit een case over mijn iPhone.
Maar als ik er 1 gebruik is het voor een festival etc.
Werkt het draadloos opladen icm deze case?
jup, de telefoon staat nu naast me op mn bureau in een standup wireless charger op te laden. Hoef geen millimeter mijn hoofd naar beneden te bewegen doordat deze dus gekanteld/bijna rechtop staat en dus zeer makkelijk in gebruik is nu.

Ow lees nu pas je vraag of ie ook met het hoesje oplaad, ja, dat doet ie ook....1ste dag namelijk getest

@Jaymone , heb nog geen krasjes kunnen ontdekken aan zowel achter- als zijkant van de telefoon.

Geert1976 wijzigde deze reactie 08-11-2017 10:21 (16%)

• Jieve
quote:
Geert1976 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:19:
[...]

jup, de telefoon staat nu naast me op mn bureau in een standup wireless charger op te laden. Hoef geen millimeter mijn hoofd naar beneden te bewegen doordat deze dus gekanteld/bijna rechtop staat en dus zeer makkelijk in gebruik is nu.

Ow lees nu pas je vraag of ie ook met het hoesje oplaad, ja, dat doet ie ook....1ste dag namelijk getest

@Jaymone , heb nog geen krasjes kunnen ontdekken aan zowel achter- als zijkant van de telefoon.
Thanks, ga hem ff bestellen denk ik! :)

• crazylegs
Voor iedereen die de fast wireless charger hebben besteld van Anker, welke powerbrick gebruiken jullie daarbij om daadwerkelijk gebruik te maken van fast charging?

• Jaymone
quote:
crazylegs schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:54:
Voor iedereen die de fast wireless charger hebben besteld van Anker, welke powerbrick gebruiken jullie daarbij om daadwerkelijk gebruik te maken van fast charging?
Heb m nog niet maar dan ga ik voor:
https://www.amazon.de/Ank...fRID=SQH90XJE7T165C81SA8M

• Pacoo__
  • Registratie: oktober 2010
  • Nu online
quote:
Pacoo__ schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:37:
[...]

Eerder dan verwacht, zojuist in de bus gevonden:

Kwalitatief voelt en oogt de case erg degelijk. Ben benieuwd hoe hij vanavond om mijn X zal staan.

• Sjonson
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20:26
quote:
Jaymone schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:45:
Mensen die AppleCare+ voor de X hebben afgesloten en ervaring?
Ik heb de AppleCare+ voor de X afgesloten en al moeten gebruiken, aangezien ik mijn iphone x op de zijkant had laten vallen en me scherm was gebarsten.. Ik had de eer om de eerste reperatie te zijn in Amsterdam.

Overigens vertelde de jongen van de store in amsterdam dat als je achterkant stuk is dat deze reperatie 600+ euro is....
quote:
Sjonson schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:17:
[...]

Ik heb de AppleCare+ voor de X afgesloten en al moeten gebruiken, aangezien ik mijn iphone x op de zijkant had laten vallen en me scherm was gebarsten.. Ik had de eer om de eerste reperatie te zijn in Amsterdam.

Overigens vertelde de jongen van de store in amsterdam dat als je achterkant stuk is dat deze reperatie 600+ euro is....
had je puur en alleen schade aan het scherm aan de voorkant of ook aardig wat krasjes/schade aan de zijkanten (stainless steel) en achterkant van de telefoon?

Erg fijn dat je AC+ hebt afgesloten! _/-\o_

• Sjonson
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20:26
quote:
Geert1976 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:20:
[...]

had je puur en alleen schade aan het scherm aan de voorkant of ook aardig wat krasjes/schade aan de zijkanten (stainless steel) en achterkant van de telefoon?

Erg fijn dat je AC+ hebt afgesloten! _/-\o_
Geen schade aan het staal of achterkant telefoon. Alleen het scherm, afgesplinterd glas en een hele fijne barst over het scherm van links boven naar recht onder.

Aangezien ze nog niet instaat zijn om te repareren was het een swap.

• Jaymone
quote:
Sjonson schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:17:
[...]

Goed om te lezen dat het zich terug heeft verdiend. Werd je hiermee ook met gejuich en geklap ontvangen? :D

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Nu online
quote:
crazylegs schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:54:
Fast Wireless Charging komt pas eind dit jaar d.m.v. een software-update. Alleen de Mophie en Belkin chargers die Apple aanbiedt zullen echter met 7,5W kunnen opladen. Andere opladers blijven max 5W.

MacBook Pro 16" - iPhone 11 Pro Max - Apple Watch Series 5 Hermès

• Soepie
quote:
Deze dus. Ligt al op mijn buro, alleen de charger zelf is er nog niet (zou vandaag moeten komen).

En tot mijn verbazing:
http://www.soepie.com/tweakers/auckly-car.jpg

Deze zou morgen pas binnen moeten komen. Hij laadt op zelfs met de lederen apple hoes (8 plus).

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 20:44
quote:
MelvinW schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:02:
[...]
Fast Wireless Charging komt pas eind dit jaar d.m.v. een software-update. Alleen de Mophie en Belkin chargers die Apple aanbiedt zullen echter met 7,5W kunnen opladen. Andere opladers blijven max 5W.
Serieus?! :X

Heb je toevallig een bron waar dit wordt vermeld?

• MelvinW
  • Nu online
quote:
dafmay schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:09:
[...]

Serieus?! :X

Heb je toevallig een bron waar dit wordt vermeld?
9to5Mac had het er een tijdje geleden over: https://9to5mac.com/2017/...or-iphone-8-and-iphone-x/
quote:
The issue, however, may have to do with secure encryption. We’ve heard through unofficial channels that only supported partners (in this case Belkin and Mophie) will support the faster 7.5W charging.
Ook dit bedrijf op Amazon schrijft er een stukje over op de productiepagina.
quote:
We get notice from Apple engineer that current IOS only support 5w qi wireless charging currently, 7.5w wireless charging is encrypted and never released to 3rd party manufacturer.

• dafmay
@MelvinW Dank. Jammer als inderdaad blijkt dat slechts een zeer beperkt aantal merken en types wireless chargers gaat worden ondersteund voor fast wireless charging. Dat zal voor velen gelden die reeds eentje hebben aangeschaft, nog maar niet te spreken over de leuke ikea tafeltjes met draadloos laden ingebouwd.

dafmay wijzigde deze reactie 08-11-2017 13:18 (5%)

• MelvinW
  • Nu online
quote:
dafmay schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:17:
@MelvinW Dank. Jammer als inderdaad blijkt dat slechts een zeer beperkt aantal merken en types wireless chargers gaat worden ondersteund voor fast wireless charging. Dat zal voor velen gelden die reeds eentje hebben aangeschaft, nog maar niet te spreken over de leuke ikea tafeltjes met draadloos laden ingebouwd.
Had je anders verwacht van Apple dan? :P Dit is gewoon om te zorgen dat iedereen voor de AirPower mat gaat. De Mophie en Belkin opladers zijn ook niet echt goedkoop vergeleken met andere Qi-chargers.

• dafmay
Nee zeker niet anders verwacht van Apple ;)

• crazylegs
Van wat ik heb begrepen zou fast wireless charging al actief zijn vanaf ios 11.1

• dafmay
quote:
crazylegs schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:45:
Van wat ik heb begrepen zou fast wireless charging al actief zijn vanaf ios 11.1
Nope.

• crazylegs

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18:58
Iemand die de Product RED case heeft van Apple en foto's wil delen?

Xbox live: Ghesous

• dafmay
quote:
Hmm...indeed, I stand corrected O+

Btw mijn Anker fast wireless charger (10W) behoort niet tot de door Apple ondersteunde snelladers. Mijn iPhone 8 Plus laadt met zo'n 30% per uur (tot zo'n 75%...daarna uiteraard langzamer). Dat doet mijn draadloze lader al sinds ik m'n iphone 8 Plus heb. Maar nu ik er over nadenk ben ik ook meteen overgestapt op het bèta programma, en dus 11.1. Dat kan eea verklaren >:)
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sport

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True