@
Scidd0w Heb je de update uit kunnen voeren zonder account ? Mij lukte dat namelijk niet maar kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Settings die van belang zijn zoals gezichts herkenning wijzigen van ringtone van de chime, camera settings etc etc zaken die je toch echt wel even wilt instellen kunnen inderdaad niet in de home kit modus.
Zie dat je net foto's hebt toegevoegd, je mist nu ook de timestamp in je video weer zo'n basale setting die je dus niet kunt zetten zonder account.
Jouw opmerking dat je geen fw updates hebt kunnen doen zonder app vind ik bijzonder.
Legio van mijn devices (camera's / sensoren etc etc) kan ik gewoon netjes via een web interface updaten zonder app zonder cloud account vaak ook nog gewoon offline middels de download van de firmware op een andere machine die wel internet toegang heeft.
Ik heb al mijn IOT / domotica devices netjes in een afgeschermd VLAN zitten zonder Internet toegang zitten zodat stoute firmwares niet een "phone home" kunnen doen en half China weet wat ik allemaal uitspook thuis. Noem het een stukje beroepsdeformatie maar het botweg aansluiten van dit soort devices (camera's microfoons etc) op je thuis netwerk vind ik botweg naïef en onverstandig.
Verbindingsproblemen zijn er alleen als je verder dan 5 meter hebt tussen chime en bel.
Vermoed dat je echter de vastlopers bedoelt, die spelen alleen als je de netvoeding gebruikt op de bel dus logisch dat jij er geen last van hebt als je alleen batterij modus gebruikt.
Hier meer over dat probleem (wordt door meerdere gebruikers over geklaagd)
[Voor 18% gewijzigd door cyclone op 27-03-2023 10:43]
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...