Sorry voor de post kick... maar hoe heb je xiaomi hubs gekoppeld aan je homey? Want ik kan dat nergens vinden hoe je dat zou moeten doen. Ik heb hier zelf een Aqara G2H camera (wat tevens ook een hub is) en daaraan een kleine 30 aqara sensoren hangen. Om homey niet teveel te belasten wil ik die sensoren liever nog via de aqara hub laten lopen maar Functioneel aansturen via homey. Maar als ik de aqara app installeer in homey zie ik alleen maar de sensoren ed. die je dan direct moet koppelen aan homeyXtince schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:24:
[...]
Je hebt het idd niet nodig, maar kan hem wel gebruiken. Hier ook een Homey en twee Xiaomi hubs in huis. Koppel mijn aqara sensoren via de hub aan Homey. Werkt voor mij veel sneller. En vind het ergens wel fijn om een backup te hebben om eea te kunnen checken. In Homey kunnen sensoren soms een valse melding geven, het is dan (in mijn ogen) fijn om de Mi Home app te kunnen checken of het daadwerkelijk een valse melding betreft.
Ik hen overigens ook nog een Xiaomi gateway v2 waar ik ze aan zou kunnen hangen.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W