Jazeker, allemaal doen ze het nog ( op de originele batterij sinds Juni 2016 ).niwresixel schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:10:
[...]
Heb je ook temperatuur-
& luchtvochtigheidssensoren in gebruik? Bij deze moet ik wel steeds even op hun knopje drukken om ze weer met de gateway te laten babbelen als de gateway uit het stopcontact getrokken is geweest. De raam/deursensoren werken wel weer meteen nadat de gateway uitgeschakeld is geweest.
Ik heb alleen de "oude" versie van de temperatuur/luchtvochtigheid sensor dus de ronde.
1 in de woonkamer, 1 in de slaapkamer, 1 in de badkamer en... 1 buiten! ( wel onder een afdakje )
Ook die van buiten hangt er al sinds 2016 en doet het nog steeds.
Alle sensoren die ik bezit heb ik nooit hoeven te resetten! Ook nu niet nou de gateway V1 waarom de meeste zijn aangemeld in de slaapkamer hangt op een behoorlijke afstand vooral van de buiten- en van de woonkamersensor. Alleen de watersensor, rookmelder en de oude ronde switch zijn aangemeld op mijn nieuwe gateway V2.
Misschien helpt het als je een tijdje wacht voordat je opnieuw de sensoren gaat instellen. Ik heb wel na stroomuitval gehad dat het leek alsof alle sensoren weg waren maar na enige tijd zag ik ze toch weer verschijnen op de MiHome app. Ze zenden immers niet continue signalen uit dus kan het zijn dat je toevallig tussen 2 pakketjes datastream van de sensoren de gateway had uitgeschakeld?
[ Voor 15% gewijzigd door lowo op 24-02-2018 12:38 ]