Newbie -[n00b]- Clan voor CS?!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 667 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

huh? bij mij werkyt ie wel :? egt klote... moet weer opnieuw beginnen...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mensen, jullie zijn echt heel aardig enzo maar dit is een forum geen chatbox.
Doe dit of over ICQ of IRC of mail of weet ik veel wat maar hoe de discussie hier gewoon gericht op 'n00b-clans' plz.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023
Ik denk dat we tips en reakties kunnen gebruiken over de site, maar doe dit dan idd via ICQ of meel...
Voor wat betreft de -[n00b]- clans...
Ik denk dat als je vermeld dat je n00b bent het een hoop frustratie wegneemt bij de Pro's, omdat ze dan weten wat ze aan je hebben (of beter gezegd, niet aan je hebben ;) )?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

mag ik wel vragen hoe ik de site in frontpage2000 krijg?

• RaDKiLL
Ik zal die vraag op een andere plek binnen GoT stellen. Overige newbies die zich geroepen voelen te willen joinen kunnen altijd contact opnemen.
Nu kom ik op mijn vlg vraag : Als je een clan hebt aangemeld, kom je dan in één grote database of word je ingedeeld in bepaalde categoriën. Want mischien is het ook handig dat er een pro joined waarvan we alle in en outs kunnen leren ipv in ieder potje binnen een minuut kompleet uitgeroeid te worden. ;)

Verwijderd

tis volges mij redelijk normaal dat er na 1 minuut een winnaar is... behalve campers...

Verwijderd

Nu nog ff duidelijk... wie doet er allemaal mee?

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

Ik ben denk ik geen n00b meer maar m'n prestaties zijn ERG wisselvallig :)

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

als je wil... kan je joinen :)

Verwijderd

Op welke servers spelen jullie??

• RaDKiLL
Strikerz, Gamepoint, Wanadoo, Demon....

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 00:13 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Moet je niet gaan opscheppen reef, in jouw n00btijd maakte ik jou ook flink in :) (nu niet zo erg meer, maar dat maakt niet uit :P )
Laatste en enigste keer dat jij _ECHT_ ownde over mij was toenik voor'et eerst op GoT/strikerz speelde bij italy... damn man.... jij stond iets van 56-3 ofzo... en mijn kill-death was nog belabberder dan die van radkill..... :D :D :D

• RaDKiLL
Gaan we katten?! ;)
Kan dat dan?! En de pest is, ik speel al ruim 20 jaar spellen. Oog- / handcoördinatie is top...Tóch krijg ik het niet voor elkaar behoorlijk te scoren. Heb nu door dat ik alleen maar op servers met pro's speel.
Zo leer ik wel....

Verwijderd

okee... de site kan er nu mee door... zalk de clan reggen bij clanbase?

www.geocities.com/jappiemullie/noob

reggen?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Whehehe, weer 404 :P , doe dan homestead ofzo! Dies ieg stabiel.

Steam

Verwijderd

hoe kan ik dan nu mijn pagina van geocities naar homestead doen?

• pica
Geen idee. Maak gewoon in frontpage!

Steam

Verwijderd

moek weer opieuw beginnen... :(

zit nu een beetje te klooien met een prog van homestead... wie heeft hier ervaring mee? en waarom kan ik wel op www.geocities.com/jappiemullie en jullie niet?

• pica
Op woensdag 11 juli 2001 17:13 schreef MrFreeman het volgende:
moek weer opieuw beginnen... :(
Je site was al zo mooi... >:)

Steam

Verwijderd

hahaha! nou niet mooi, want had em ff snel gemaakt... maar ga niet weer helemaal op[nieuw beginnen...

• pica
Het gaat stukken sneller en simpeler in Frontpage hoor.

Steam

Verwijderd

weettik maar als ik die wil installeren geeft ie een foutmelding... anders hak ut allang gebruikt :)

Verwijderd

maar jij kan dus niet op www.geocities.com/jappiemullie ???

• pica
Nu wel, 5 min geleden niet :) .

Steam

Verwijderd

OK iedereen zeg oftie ut doet dan kank em met dit adres reggen! :+

BTW.: in sept begin ik met egt webdesign voor me pa... dan krijgk de originele frontpage :) hopen dattie dan wel werkt...d an maak wel ff een andere mooiere site...

Verwijderd

en hoe gaat dat als ik me heb ingeschreven? wordt ik dan al ingedeelt? moet ik zeggen anneer ik ingedeelt wil worden? hoe gaat dat eigenlijk als je nog niet genoeg ppl's hebt?

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
n00bs Frontpage sux0rs ;)
Ik zou gewoon dit topic als je site voor de n00b-clan nemen :9

Verwijderd

hehe! maar wie wil er nu allemaal joinen als ik die clan heb geregd... moet eerst weten wie er allemaal meedoet voor ik actie ga ondernemen...

Verwijderd

Mag ik trouwens een try-out doen voor -[n00b]- RadKiLL? Lijkt me wel een kewle clan... :P

Verwijderd

we zijn allemaal noobs en een ervaren speler die ons de eerste keren een beetje op sleeptouw kan nemen zou niet gek zijn... of bedoelde je dat niet :?

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op woensdag 11 juli 2001 16:06 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Laatste en enigste keer dat jij _ECHT_ ownde over mij was toenik voor'et eerst op GoT/strikerz speelde bij italy... damn man.... jij stond iets van 56-3 ofzo... en mijn kill-death was nog belabberder dan die van radkill..... :D :D :D
:)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

OK hijs geregd... nu nog max 24 uur w88 :)

• pica
Op woensdag 11 juli 2001 18:56 schreef Raven_ het volgende:
Mag ik trouwens een try-out doen voor -[n00b]- RadKiLL? Lijkt me wel een kewle clan... :P
ARGH! Ik mol je! :P

Steam

Verwijderd

dhehe! LOL :) ...ALS je dan bij ons komt (vooral voor de fun... voor de skills hoef je het niet te doen ;) ) dan kunnen we wel een x afspreje\\ken

Verwijderd

Yes, ik ben nu ook een rpuod member of tha n00bs!!

Verwijderd

en of je dat bent! wie nog meer? kom dan ff op icq :)

We hebben nu 2 die rushen... backup doe ik dus we hebben nog een sniper en een backup nodig...

• RaDKiLL
ReeF heeft denk ik nesteldrang ;)
Hij kan gaan fungeren als onze Akela, ons op sleeptouw nemen.
Beschouw hem als onze evt LERAAR....(ja meester/nee meester).
Kijk maar wat je doet gozer, wel lagge ALS je zou joinen...
Uit hoeveel personen mag een clan eigenlijk bestaan?! Is het anders mogelijk dat je twee divisies hebt binnen de clan?! Een n00b en een XPerT divisie ofzow?! Op die manier kunnen we nl WEL iets bereiken. Iets als een Ere- en Eerstedivisie.
Mijn hersenen beginnen te werken jongens...
Somebody STOP ME!!!!!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 11 juli 2001 22:33 schreef RaDKiLL het volgende:
ReeF heeft denk ik nesteldrang ;)
Hij kan gaan fungeren als onze Akela, ons op sleeptouw nemen.
Beschouw hem als onze evt LERAAR....(ja meester/nee meester).
Kijk maar wat je doet gozer, wel lagge ALS je zou joinen...
Uit hoeveel personen mag een clan eigenlijk bestaan?! Is het anders mogelijk dat je twee divisies hebt binnen de clan?! Een n00b en een XPerT divisie ofzow?! Op die manier kunnen we nl WEL iets bereiken. Iets als een Ere- en Eerstedivisie.
Mijn hersenen beginnen te werken jongens...
Somebody STOP ME!!!!!
Raven_ zit nu iig in [DCM] kweetniet of dit serieus was wat hij hier zei. :)

PSN

Verwijderd

Kan'et ook zo doen.. dat ik voor nu ff in -[n00b]- ga (serieus) om ze dan verder in de cs wereld *kwa taktiek en stuff* helpen. En dan alsik regelrechte moord machines van hun gemaakt heb ( :D ) weer terug in [DCM] en hun dan keihard afmaken met counter tacktieken diek natuurlijk niet verteld heb... >:)

Verwijderd

LOL raven..ik help je mee :)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

w00t als we ff alle diehards bij elkaar nemen >:)

PSN

• pica
Whehehe, ik zuig de laatste tijd toch, dus als ik ff in n00b ga tot ik nieuwe modems heb... :P

Steam

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op donderdag 12 juli 2001 00:30 schreef JeanLucPicard het volgende:
Whehehe, ik zuig de laatste tijd toch, dus als ik ff in n00b ga tot ik nieuwe modems heb... :P
wanneer zuig jij niet? ;)

PSN

• pica
Van 30 Juli tot 6 Augustus, en elke dag van 3am tot 5am :) . En halverwege Augustus :) .

Steam

• RaDKiLL
Kijk dat wil ik hebben. Dat de -[n00b]- nu ook al geliefd is bij de "experts"... ;)
Al is het alleen maar voor het fragvoer... :'(
Jullie zijn welkom, maar het is natuurlijk niet zo dat het een hoerenkast is waar je je kwakkie kan droppen en weer plijte kan....Ik denk dat de minimale tijdsduur van een join langer moet zijn dan wat jullie in gedachten hebben. Maar feel free to ICQ/Mail me... ;)

Verwijderd

Ik denk dat er zo te veel komen... we moeten eerst de n00bs een kans geven... maar als er een paar diehards zijn die willen joinen om ons wat bij te leren... np! maar we moeten gewoon dan een x op een server afspreken...

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-11 18:20
Op woensdag 11 juli 2001 13:42 schreef Theeboon het volgende:
Ik ben denk ik geen n00b meer maar m'n prestaties zijn ERG wisselvallig :)
n00b :P Ik neem aan dat je nog niet zo lang speelt, dan zul je binnenkort wel merken dat je minder wisselvallige prestaties gaat krijgen :)

Tenminste, ik speel nu ongeveer 3 maanden en begin nu te merken dat ik structureel boven de gemiddelde CS-er begin te spelen :)(alhoewel ik natuurlijk af en toe mijn momenten niet heb, zeker op maps die mij niet aanstaan, zoals dust)

• Stefke
Op donderdag 12 juli 2001 08:43 schreef MrFreeman het volgende:
Ik denk dat er zo te veel komen... we moeten eerst de n00bs een kans geven... maar als er een paar diehards zijn die willen joinen om ons wat bij te leren... np! maar we moeten gewoon dan een x op een server afspreken...
Hmm...joinen gaat niet, maar ik wil wel af en toe es kijken of ik jullie kan vinden om mee te spelen en eventueel een adviesje te geven (niet dat ik nou zo'n enorme goeroe ben, maar och) :)

Ik zou trouwens proberen zoveel mogelijk nieuwe spelers aan te trekken (echte n00bs dus) omdat dat erg goed is voor de teamplay, aangezien je elkaar vanaf t begin goed leert kennen.
Diehards kunnen ook zonder in de clan te zitten adviezen geven lijkt me :)

Verder moet je es kijken of je niet ergens een vast IRCkanaal kunt aanmaken (dat moet geen probleem zijn)

Wij hebben ook ergens een standaard clanchannel dat we altijd voor t spelen opstarten, superhandig :)

• RaDKiLL
Dat is mischien ook een idee. Dat als je gaat CS'en kijken of er -[n00b]- 's spelen, met ze mee te spelen en dingen bij te brengen. Gewoon ff zoeken waar Tha n00bs spelen....

Verwijderd

Er zijn speciale n00b servers en als je te goed wordt (teveel kills in een ronde oid) dan krijg je een tijdelijke ban dacht ik. In het forum op www.counter-strike.net stond er iets over. Of start zelf een server (iemand met snelle verbinding) en oefen daar gewoon wat op.

Het beste kun je gewoon eens alle wapens op elkaar uitproberen om te zien wat je het fijnste vind voor welke taak/afstand.

Ik vind de AK super behalve voor close range en rushen, wel luidruchtig maar vrij goedkoop. Aug/Sig zijn erg goed voor alle afstanden. Colt is een goed all round wapen en stil. Deze zijn wel duur. Goedkoop en goed vind ik DE (alleen weinig ammo) en MP5. Probeer gewoon eens alles uit op een server die leeg of een noob-serveris en neem wapens die je goed liggen.

• Stefke
Op donderdag 12 juli 2001 10:55 schreef Tweaker het volgende:
Er zijn speciale n00b servers en als je te goed wordt (teveel kills in een ronde oid) dan krijg je een tijdelijke ban dacht ik. In het forum op www.counter-strike.net stond er iets over. Of start zelf een server (iemand met snelle verbinding) en oefen daar gewoon wat op.

Het beste kun je gewoon eens alle wapens op elkaar uitproberen om te zien wat je het fijnste vind voor welke taak/afstand.

Ik vind de AK super behalve voor close range en rushen, wel luidruchtig maar vrij goedkoop. Aug/Sig zijn erg goed voor alle afstanden. Colt is een goed all round wapen en stil. Deze zijn wel duur. Goedkoop en goed vind ik DE (alleen weinig ammo) en MP5. Probeer gewoon eens alles uit op een server die leeg of een noob-serveris en neem wapens die je goed liggen.
Hmm...doe mij maar een SiG552 Commando :9 anytime :)

• RaDKiLL
n00b servers ben ik nog niet tegengekomen...En in priniepe leer je daar weinig denk ik...bij een n00b ontbreekt nl over het algemeen ook het tactische aspect.
En om zelf een server te starten....Ik zit met een Casema Basic te kutten. Er is op dit moment een verzoek op onze WEBSITE , we zijn nl op zoek naar iemand met een snelle verbinding zodat een eigen server haalbaar is. Tot die tijd is het gewoon de publics joinen en goed opletten wat de anderen doen.
Als iemand evt weet waar er newbie servers zijn te vinden in Nederland kunnen we daar natuurlijk wel een kijkje nemen.

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 10:59 schreef stefijn het volgende:

[..]

Hmm...doe mij maar een SiG552 Commando :9 anytime :)
Maar als je noob bent ga je elke ronde dood >:) en heb je daar geen geld voor. :'( (ik ga zelf ook bijna elke ronde dood hoor, ik rush nog steeds te veel)

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 10:59 schreef RaDKiLL het volgende:
n00b servers ben ik nog niet tegengekomen...En in priniepe leer je daar weinig denk ik...bij een n00b ontbreekt nl over het algemeen ook het tactische aspect.
Klopt ook, ik zelf ben er ook nooit geweest aangezien je er idd weinig leert, maar je moet ook niet te goeie tegenstanders hebben (die AWT en OF! lui bijv). Anders kun je nog geen 3 schoten lossen of je bent al dood.
En om zelf een server te starten....Ik zit met een Casema Basic te kutten. Er is op dit moment een verzoek op onze WEBSITE , we zijn nl op zoek naar iemand met een snelle verbinding zodat een eigen server haalbaar is. Tot die tijd is het gewoon de publics joinen en goed opletten wat de anderen doen.
Als iemand evt weet waar er newbie servers zijn te vinden in Nederland kunnen we daar natuurlijk wel een kijkje nemen.
In Nederland weet ik geen newbie server. Zijn er denk ik ook weinig.

Je kunt bijv 2 vs 2 spelen als iemand met chello of @home een server start, dat moet nog te doen zijn 3 verbindingen. Anders op rare tijden gaan spelen zoals nu (strikerz was nog leeg :'( )of 's nachts vrij laat (na 5:30 was er ook niks meer >:) ) dan zijn de servers wel leeg. Alleen dan moet je clan ook maar net kunnen.

Server van mash(UK) is ook wel goed (mits geen cheaters), daar haal ik een kill-death ratio van 1 gisteren op strikerz meestal rond de 0,6 dus dat is al wat makkelijker. Probeer op een server te spelen met weinig man dan leer je sneller (anders is het maar wachten).

• Stefke
Op donderdag 12 juli 2001 11:11 schreef Tweaker het volgende:

[..]

Maar als je noob bent ga je elke ronde dood >:) en heb je daar geen geld voor. :'( (ik ga zelf ook bijna elke ronde dood hoor, ik rush nog steeds te veel)
Gecondoleerd ;(

Daarom moet je als n00b ook beginnen met een DE (of p228, die schiet lekker snel :) ) en dan áchter de betere spelers aanrennen. Kun je lekker de wapens van de enemy's die ze - al dan niet met jouw hulp - neerschieten oppakken. Kost niks en dan heb je altijd wel een AK/Colt of zelfs zo'n vette SiG552/Aug... :)

En als je die heb, nog steeds achter de pro's aan (let op dat je niet in de weg loopt, dat deden onze clantrials (nieuwe leden) gisteren een paar keer bij mij :( ) en dan firesupport geven.

• Stefke
Op donderdag 12 juli 2001 11:22 schreef Tweaker het volgende:

[..]

Klopt ook, ik zelf ben er ook nooit geweest aangezien je er idd weinig leert, maar je moet ook niet te goeie tegenstanders hebben (die AWT en OF! lui bijv). Anders kun je nog geen 3 schoten lossen of je bent al dood.
[..]

In Nederland weet ik geen newbie server. Zijn er denk ik ook weinig.

Je kunt bijv 2 vs 2 spelen als iemand met chello of @home een server start, dat moet nog te doen zijn 3 verbindingen. Anders op rare tijden gaan spelen zoals nu (strikerz was nog leeg :'( )of 's nachts vrij laat (na 5:30 was er ook niks meer >:) ) dan zijn de servers wel leeg. Alleen dan moet je clan ook maar net kunnen.

Server van mash(UK) is ook wel goed (mits geen cheaters), daar haal ik een kill-death ratio van 1 gisteren op strikerz meestal rond de 0,6 dus dat is al wat makkelijker. Probeer op een server te spelen met weinig man dan leer je sneller (anders is het maar wachten).
Je moet gewoon een server joinen en als t ECHT te moeilijk is (0-15 bijv.) moet je gewoon een andere nemen :)
Je leert er wel t meeste van ...

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 11:32 schreef stefijn het volgende:

[..]

Daarom moet je als n00b ook beginnen met een DE (of p228, die schiet lekker snel :) ) en dan áchter de betere spelers aanrennen. Kun je lekker de wapens van de enemy's die ze - al dan niet met jouw hulp - neerschieten oppakken. Kost niks en dan heb je altijd wel een AK/Colt of zelfs zo'n vette SiG552/Aug... :)
Persoonlijk zou ik geen wapen nemen wat snel schiet om het te leren. Aangezien je daarmee juist eerder geneigd bent om snel je clip leeg te pompen met full auto en dan geen hits scoren. Ik heb met AK goed leren richten omdat dat met die gun gewoon moet, met voluit pompen raak je niks. Ook met AWM en M3 leer je goed richten want die schoten moeten raak zijn anders ben je vaak zelf dood.

Maar de rest is zeker waar ja.
En als je die heb, nog steeds achter de pro's aan (let op dat je niet in de weg loopt, dat deden onze clantrials (nieuwe leden) gisteren een paar keer bij mij :( ) en dan firesupport geven.
Blockers zijn idd irri ja.

Verwijderd

Och, die [AWT]Eek! is niet zo moeilijk neer te schieten hoor, vooral niet in Militia.

Hij pakt echt heel vaak de AWM, en wat ik dan doe is strafend en springend naar hem toe gaan , en dan ratatatataat >:)

Verwijderd

Ik kom egelmatig lege servers tegen... gewoon publics... ik kan wel een keer vragen aan zon gast die geen dedicated server heeft dus zelf meespeelt of ie em een keertje als dedicated wil zetten... kan het probben maar moeten eerst meer membs hebben?

ps.: doet die site ut nou? ik ging gister reggen bij clanbase maar kreeg de meel dat die site al in gebruik was ofzo.... moet dat dan nniet? moet eerst reggen met een lege site en dan pas de site gaan maken? :?

• Stefke
Op donderdag 12 juli 2001 13:53 schreef MrFreeman het volgende:
Ik kom egelmatig lege servers tegen... gewoon publics... ik kan wel een keer vragen aan zon gast die geen dedicated server heeft dus zelf meespeelt of ie em een keertje als dedicated wil zetten... kan het probben maar moeten eerst meer membs hebben?

ps.: doet die site ut nou? ik ging gister reggen bij clanbase maar kreeg de meel dat die site al in gebruik was ofzo.... moet dat dan nniet? moet eerst reggen met een lege site en dan pas de site gaan maken? :?
Bij mij doet die site t, oh nee, nu weer niet :?

ik zou toch maar effe een betrouwbaardere nemen, je hoeft m niet leeg aan te bieden en dan te maken.
Het zou gewoon moeten werken, maar misschien niet van die host? (net als dat je geen freemailadressen kunt reggen hier op Tweakers)

Probeer een www.f2s.com (freedom 2 surf, redelijk betrouwbaar)

Er zijn "bookable" servers die je voor wars kunt boeken. Misschien ook voor gewoon een spelletje.

Er zijn genoeg lege servers die ook behoorlijk leeg blijven (als je dat graag wil), check de "gamesurf" servers.
Die hebben een 40-tal mapdedicated servers (draaien dus maar 1 map continue) en van die 40 servers zijn er altijd maar een stuk of 8 regelmatig bevolkt, omdat die andere maps gewoon niet popi zijn.
Voor gamesurf moet je wel registreren en een soort client downloaden die je aanmeldt om op gamesurf-servers te spelen ("ServerEye"). WErkt goed, heb ik ook gedaan.
Een ander voordeel van die gamesurfservers is dat die nog andere dan de standaardmaps draaien, en daar zijn echt heeeele gave bij, veel mooier dan de standaardmaps. Ook leuk voor de afwisseling af en toe (alhoewel jullie daar missschien nog niet aan toe zijn, afwisseling ;) )

Overigens kom je met een snelle inetverbinding al een heel eind. Volgens mij kan ik best voor een man of 6 hosten (hypothetisch gesproken) en zelf ook nog spelen. Dat ga ik echter niet doen :P

Zeg n00b-members, als jullie willen kunnen jullie wel met ons ([FoK!]) meespelen :), je kunt ons kontakten op IRC, server irc.fokzine.net, channel #fok-clan, vanavond na 2100u (of zie mijn ICQ), als er vanavond niemand is gewoon morgen effe sjekken. (WEl alleen s avonds)

Wij zijn zoals gezegd allemaal newbie-af (zo'n beetje) en hebben sinds een paar maanden onze clan, dus misschien kan dat nuttig zijn :)

Overigens is dit niet ons echte IRCchannel, maar als ik die geef komen er allemaal ongenode gasten, en daar hebben we natuurlijk geen zin in. Dit is onze portal zullen we maar zeggen :)

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Op donderdag 12 juli 2001 10:59 schreef RaDKiLL het volgende:
Er zijn bij UK2.net een aantal "beginner only" servers. Daar worden dust, assault, italy en militia gespeeld. Tijdens het spelen krijg je een aantal tips te zien over het level. Best handig als je pas begint hoor. Maar echt leren spelen doe je tegen betere spelers. Hier: http://cyborg2.com/players.htm kun je de servers zien en de spelers op de servers. Onderaan staan de beginner only servers.

• RaDKiLL
Sorry, maar ik til hem ff omhoog.....
Uuuuuuup you go!

Verwijderd

FF een vraagggie... ik wil em op een andere host maar hoe doek dat dan? bv van geocities naar chello... of naar wanadoo...

• Stefke
Op vrijdag 13 juli 2001 07:41 schreef MrFreeman het volgende:
FF een vraagggie... ik wil em op een andere host maar hoe doek dat dan? bv van geocities naar chello... of naar wanadoo...
Ehm .. niet zo heel veel verstand van, maar misschien al je files met een ftp-prog dlen en uploaden naar je andere host? :)

• Stefke
Op vrijdag 13 juli 2001 08:42 schreef stefijn het volgende:

[..]

Ehm .. niet zo heel veel verstand van, maar misschien al je files met een ftp-prog dlen en uploaden naar je andere host? :)
Hmm, behoorlijk dood hier ineens :)

• RaDKiLL
Ik wilde "hem" niet weer omhoog schoppen, maar bedankt.
Wat mischien wel interessant is, als het niet al is gevraagd in een eerdere topic :
Wat zijn jullie keyboard/mouse instellingen in CS?!
Ik gebruik byv : Springen re muisknop, vuren linker, bukken re control, use enter, last weapon spatie, koopmenu +, pri ammo alfanumm 1, equipment alfanumm 2, strafe linker- en rechterpijl.
Ik ben benieuwd naar de config van onze pro's (aangezien ik een -[n00b]- ben... ;)

• pica
ASDW lopen,
e reload,
q wapen weggooien,
r granaat gooien,
spatie springen,
shift bukken,
c use,
zx en v radio,
t team kiezen,
f primary ammo,
g secundary ammo,
b koopmenuutje,
tab scores,
y say,
u teamsay,
i defuse kopen,
o IGR IS... VAN DEZE WERELD zeggen :) ,
p !-=Engage!=-! zeggen,
L Choke 100 OwNz U! zeggen,
, colt+ammo,
. MP5+ammo,
/ HE,
'armor+helm,
; armor zonder helm,
f1 to f4 zeggen hoeveel vijanden er staan,
f5 Sniper Spotted! zeggen,
end: houd hem bezig, ik loop om! zeggen,
insert: name [DCM]JeanLucPicard
Home: name [DCM]ZelFMoorD (voor ik wat slechter ga, of kamikaze ga spelen :P )
Pagedown Beneden/Sewers/kelder! zeggen,
Pageup Boven/dak! zeggen,
En natuurlijk * sprayen :) .

Steam

Verwijderd

ik speel nu elke dag 5 uur, en heel gek hoor: ik wordt elke dag slechter... WEIRD. Eerder speelde ik telkens minstens 30-10, nu telkens iets van 10-11 :(. Je kan me ook bezig zien op strikerz, {MoD} termin-A-tor

Raar eigenlijk, hoe kan zoiets gebeuren?? Ik zou juist beter moeten worden |:(

• Stefke
Op vrijdag 13 juli 2001 17:02 schreef Observer het volgende:
ik speel nu elke dag 5 uur, en heel gek hoor: ik wordt elke dag slechter... WEIRD. Eerder speelde ik telkens minstens 30-10, nu telkens iets van 10-11 :(. Je kan me ook bezig zien op strikerz, {MoD} termin-A-tor

Misschien je spelstijl verandert in de richting van blind rushen?

• RKD
  • Laatst online: 23:20

RKD

yes ik ben de erbij :P
-[n00b]- Cheesys :)

iRacing Profiel

Verwijderd

Nou voodoo... gaan we -[n00b]- nog joinen of.... :D

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
Op vrijdag 13 juli 2001 17:02 schreef Observer het volgende:

Heb ik ook welles.. komt gewoon omdat je speelt uit verveling of je gaat dingen proberen enzo.. of je onderschat de tegenstanders :), maar als ik dan tijd niet gespeeld heb en er weer zin in heb ga ik weer goed meestal.

dunno

Verwijderd

Ik denk dat we nou wel vol zitten... heb cheesy en chris dr nog bij kunnen nemen.... we hebben er nu geloof ik 10... mooi aantal isnt is?

We hebben nu ook een chatbox op de site omdat velen mirc niet zo goed doorhadde... ;)

• Stefke
Op zaterdag 14 juli 2001 08:02 schreef MrFreeman het volgende:
Ik denk dat we nou wel vol zitten... heb cheesy en chris dr nog bij kunnen nemen.... we hebben er nu geloof ik 10... mooi aantal isnt is?

We hebben nu ook een chatbox op de site omdat velen mirc niet zo goed doorhadde... ;)
Lijkt me ook een mooi aantal, wij hebben ook op 10 een slotje gezet voorlopig om te kijken hoe dat uitpakt :)

Verwijderd

OK! het is mne nu gelukt om em te "hosten" bij cjb.net...

n00b-clan.cjb.net

kan iedereen deze site bereiken?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op zaterdag 14 juli 2001 07:11 schreef RoVe het volgende:

[..]

Heb ik ook welles.. komt gewoon omdat je speelt uit verveling of je gaat dingen proberen enzo.. of je onderschat de tegenstanders :), maar als ik dan tijd niet gespeeld heb en er weer zin in heb ga ik weer goed meestal.
tja, idd als ik ga spelen uit verveling dan zuig ik hard, dan ga ik namelijk allerlij rare dingen doen, zoals ump's kopen en handvuurwapen rushen, vaak resulteerd dat in een vroegtijdige uitvaart

ik heb ook een half jaar 5 uur per dag gespeeld, maar dat was puur omdat ik super gemotiveerd was :) ben toen ook redelijk goed geworden daardoor :)

maar belangrijkste is geduld en een partner hebben, als ik bijv met een maat van me samen speel, weten we exact van elkaar waar we heengaan en wat we doen, daarbij hebben we maar 1 woord nodig en dat is de richting die we opgaan, en helemaal als we met zijn 4en zijn dan zijn we 1 geoliede killing team :) we lopen dan ook echt als een treintje door de maps :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• RaDKiLL
Kom ik weer met een nieuw vraagje :
Ik ben, mede dankzij mijn eigen enthousiasme, gebombardeerd tot wararranger van onze -[n00b]- clan. Aangezien we echter nog niet optimaal kunnen oefenen in teamplay, lijkt het mij verstandiger om, als we een war spelen, dit 50/50 te doen. Dus de clans opdelen in twee partijen. Op die manier kunnen we trainen, en is er een beetje evenwicht in tussen de T & CT.
Is dit mogelijk of gaat Clanbase dan rare dingen doen?! En zijn er evt clans die hiervoor open staan en een avond willen prikken om onze techniek en tactiek bij te schaven?!
Thnx

• Stefke
Op maandag 16 juli 2001 08:35 schreef RaDKiLL het volgende:
Kom ik weer met een nieuw vraagje :
Ik ben, mede dankzij mijn eigen enthousiasme, gebombardeerd tot wararranger van onze -[n00b]- clan. Aangezien we echter nog niet optimaal kunnen oefenen in teamplay, lijkt het mij verstandiger om, als we een war spelen, dit 50/50 te doen. Dus de clans opdelen in twee partijen. Op die manier kunnen we trainen, en is er een beetje evenwicht in tussen de T & CT.
Is dit mogelijk of gaat Clanbase dan rare dingen doen?! En zijn er evt clans die hiervoor open staan en een avond willen prikken om onze techniek en tactiek bij te schaven?!
Thnx
Je bedoelt je eigen clan opdelen in 2 partijen voor bijv. 5 tegen 5?
Of dat jullie wat mensen van die andere clan krijgen en andersom? Dat lijkt me een vreemde oplossing. Je speelt dan met onbekende spelers, en clanbase kan dan natuurlijk geen score bijhouden |:(

Het is mogelijk via clanbase een andere clan uit te nodigen tot een "friendly". Deze wars worden wel op de clan-cv gezet maar tellen niet mee voor de score.

Je kunt dan beter gewoon met je eigen clan 4 tegen 4 of 5 tegen 5 spelen op een (al dan niet eigen) server. Als je dan een server neemt die maximaal 8 of 10 spelers toelaat zul je iig met je clanleden alleen op die server blijven. Je kunt dan met je eigen clanmaten oefenen en eventueel de teams nog eens door elkaar husselen.
Overigens zijn er ook servers die gereserveerde plaatsen hebben voor admins (en die blijven ook vaak vrij) Je zou dus ook een server met 12 plaatsen, waarvan 2 gereserveerd, kunnen nemen.

Vond t trouwens wel lol zaterdagochtend. :) Tenminste totdat mijn config helemaal naar de klote ging :(

• RaDKiLL
Ik bedoelde idd een mix vd twee clans. Mij gaat het niet zozeer om Clanbase, meer om onze taktiek. Als n00b clan zal er geen tactiek zijn en is ook moeilijk bij te schaven als je 5 tegen 5 speelt. Daarom wil ik kijken of het mogelijk is twee clans te mixen. Op die manier speel je weliswaar tegen en met vreemde mensen, maar in principe zijn wij n00bs dat onderling ook.
Het gaat er mij om dat we niet spelen voor de kat zijn viool omdat de andere clan een aantal maatjes te groot is. Zo leer je weinig en raak je op den duur alleen maar gefrustreerd omdat de potjes gemiddeld 30sec duren. Dat Clanbase niet zal registreren is mijn mindere zorg.

Ps : Steffijn, tis bij ons ook gezellig.
Pps : Iedereen, neem een kijkje op onze SITE en je weet waar ik het over heb.

Verwijderd

OK we staan dus nu eindelijk geregistreerd op clanbase...

maar er wordt dus zon schema gemaakt mnet wars he?

nu had ik een paar cragen...

1. Zijn er verschillende catogerien?
2. Hoe zit dat...wanneer beginnen we? kunnen we zelf weten wanneer we willen beginnen met wars? dus dat we zeggen okee nu hebben we genoeg geoefened we schrijven ons in bij zon ladder of worden we nu automatisch ingedeelt?

• Stefke
Hmm...ik zou kiezen voor het zelf bedenken van tactieken/strategien en deze uittesten op een map zonder onbekende spelers, en niet zozeer afkijken wat anderen doen.

Een heel goede offensieve techniek is iig de volgende:
Als je als groep door een bepaald gebied moet, moet je niet allemaal tegelijk naar voren rushen, maar telkens bijvoorbeeld 1 persoon een strategische plek in laten nemen en deze de rest laten dekken terwijl ze optrekken, dan die weer een plek innemen en de inhaalslag van de 1e laten dekken, enz.
Het voordeel is dat er altijd iemand is die gehurkt het overzicht houdt (met een nauwkeurig schot dus), terwijl de beweging toch in het team blijft.
Je rolt als team als het ware als een soort rupsband door het gebied van punt naar punt. Dit is een erg goede vorm van teamplay en als je dit goed oefent zul je merken dat je vloeiend en relatief veilig door de meeste barrieres komt.

Over clanbase:
Je kunt je (taak van clanleader) voor een bepaalde ladder inschrijven, die ladder is gebaseerd op een bepaald spel (in dit geval Halflife Counterstrike) en dan kiezen tussen de international en/of national ladder (NL dus)

Zo te zien zijn jullie nog niet voor een ladder ingeschreven. Op het moment dat je je inschrijft voor een ladder krijg je 1000 punten, door het winnen of verliezen van wars gaan hier punten bij/af.
Je hoeft voorlopig nog niet in te schrijven, je kunt het ook wel doen. Totdat je je eerste war speelt hoef je in principe niet actief te zijn. Vanaf het moment dat je je eerste war hebt gespeeld moet je actief blijven, omdat je anders penalties voor inactiviteit krijgt (lees ook even de FAQ van clanbase, daar staat alles :) )

Ik zou gedurende jullie trainingsmaanden nog niet inschrijven voor een ladder.

http://www.clanbase.com/ladders.php?gid=3

• Stefke
Op maandag 16 juli 2001 09:20 schreef RaDKiLL het volgende:
Ik bedoelde idd een mix vd twee clans. Mij gaat het niet zozeer om Clanbase, meer om onze taktiek. Als n00b clan zal er geen tactiek zijn en is ook moeilijk bij te schaven als je 5 tegen 5 speelt. Daarom wil ik kijken of het mogelijk is twee clans te mixen. Op die manier speel je weliswaar tegen en met vreemde mensen, maar in principe zijn wij n00bs dat onderling ook.
Het gaat er mij om dat we niet spelen voor de kat zijn viool omdat de andere clan een aantal maatjes te groot is. Zo leer je weinig en raak je op den duur alleen maar gefrustreerd omdat de potjes gemiddeld 30sec duren. Dat Clanbase niet zal registreren is mijn mindere zorg.

Ps : Steffijn, tis bij ons ook gezellig.
Pps : Iedereen, neem een kijkje op onze SITE en je weet waar ik het over heb.
Wij spelen elke dag zo'n beetje met een man of 4-5, wisselt beetje agv vakanties.
Ik kan wel even vragen of wij met onze clan ergens deze week even samen met [-n00b-] een servertje kunnen vullen voor een 5-5 of zo, al dan niet gemixed :)

• RaDKiLL
Graag!!! Welke clan?!

• Stefke
Op maandag 16 juli 2001 11:42 schreef RaDKiLL het volgende:
Graag!!! Welke clan?!
Zow, jij bent blind 8-) Ik heb zaterdagochtend nog met jullie gespeeld |:(

Hebt zeker mijn posts nog niet gelezen ;)

• RaDKiLL
Was JIJ dat!!! Je hebt me FOKking twee keer geslacht met je mes!!!! :( En dan was ik nog niet eens aan het snipen!!! Mooie ben jij!
Ben je te "gast", ga je zo tekeer!!! ;)
lol

Jullie zijn welkom om te warren...(graag zelfs). Ik hoor het anders wel over ICQ?!

• pica
Darn.. eigenlijk kan ik ook zo in jullie clan door die homo's bij IGR :r :r :r .

Steam

• RaDKiLL
JL Picard : Expliquee SVP....

Verwijderd

Ow ik dacht dat je meteen meedeed aan die eurocup ofzo... ik zat al helemaal te beven.. had vanochtend ff een demootje gekeken... TERING HE! die gasten zijn egt goed. Maar voor die ladders... moet je daar zelf achteraan om te zien waanneer je een war hebt of wordt er een schema gemaakt? zoals in een toernooi zeg maar...

of is daarvoor war arranger?

• Stefke
Op maandag 16 juli 2001 13:17 schreef RaDKiLL het volgende:
Was JIJ dat!!! Je hebt me FOKking twee keer geslacht met je mes!!!! :( En dan was ik nog niet eens aan het snipen!!! Mooie ben jij!
Ben je te "gast", ga je zo tekeer!!! ;)
lol

Jullie zijn welkom om te warren...(graag zelfs). Ik hoor het anders wel over ICQ?!
Sja, wat staat er dikgedrukt in mijn signature :+

Je kunt ook effe komen kijken op irc.fokzine.net #fok-clan (maar ook dat had ik al neergetypt :) )
Op donderdag 12 juli 2001 14:35 schreef stefijn het volgende:

[..]
Zeg n00b-members, als jullie willen kunnen jullie wel met ons ([FoK!]) meespelen :), je kunt ons kontakten op IRC, server irc.fokzine.net, channel #fok-clan, zo'n beetje elke avond rond 20.00 uur.

Overigens is dit niet ons echte IRCchannel, maar als ik die geef komen er allemaal ongenode gasten, en daar hebben we natuurlijk geen zin in. Dit is onze portal zullen we maar zeggen :)

• Stefke
Op maandag 16 juli 2001 13:24 schreef JeanLucPicard het volgende:
Darn.. eigenlijk kan ik ook zo in jullie clan door die homo's bij IGR :r :r :r .
What the hell is IGR

• pica
Kijk maar in mijn sig. Dat is IGR. Casema light, het kleine (kut)broertje van Casema, Casema, zonder maar enige vorm van figuurlijke snelheid. DAT is IGR.

Steam

• Stefke
Op maandag 16 juli 2001 13:38 schreef MrFreeman het volgende:
Ow ik dacht dat je meteen meedeed aan die eurocup ofzo... ik zat al helemaal te beven.. had vanochtend ff een demootje gekeken... TERING HE! die gasten zijn egt goed. Maar voor die ladders... moet je daar zelf achteraan om te zien waanneer je een war hebt of wordt er een schema gemaakt? zoals in een toernooi zeg maar...

of is daarvoor war arranger?
Nee, Eurocups zijn aparte wedstrijden/leagues.

Zie hiervoor de clanbase FAQ http://www.clanbase.com/faq.php#chall

Daar staat echt alles wat je wil/moet weten :)

Zelfs een link voor een demonstratie over hoe dat allemaal in zijn werk gaat :D

http://www.clanbase.com/demo_tour.php

• RaDKiLL
Yo Stef, kan het niet op een andere manier?! Wij zijn afgestapt van mIrc omdat het meerendeel er geen k#t mee uit de voeten kon...Evt via de chatbox op onze site of ICQ?!

Thnx

• Stefke
Op maandag 16 juli 2001 14:07 schreef RaDKiLL het volgende:
Yo Stef, kan het niet op een andere manier?! Wij zijn afgestapt van mIrc omdat het meerendeel er geen k#t mee uit de voeten kon...Evt via de chatbox op onze site of ICQ?!

Thnx
Als er nou even iemand op het IRC komt melden dat er wat mensen online zijn kunnen we even kijken hoe we t gaan aanpakken. Eventueel via die chat van jullie site idd.

IRC is toch niet zo moeilijk? Goed progje dat heel simpel te gebruiken is komt van www.mirc.com (TracerScript)

- installeren
- opstarten
- /server bladiebla
- /join #channel

klaar is kees

Dit werkt goed omdat je dit ook zonder megacomputer onder t CS open kunt laten staan. Zo'n sitechat kost meer mem en zo :)

• RaDKiLL
Oke, kga het proberen...Deze week kom ik ff langs...

• Gangkast
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Gangkast

/// Meubel

w00t zag ik daar een screenie ? :P

als je op een makkelijke server wilt spelen moet je jolt nemen.. (moet je wel PB hebbben)

Afbeeldingslocatie: http://thechristiancrusaders.gamepoint.net/NOOBS.jpg

:) 30 in 18 min..

Maar een paar tips... ga gewoon ff oefenen hoe je moet richten en hoe de afwijking is van je favo gun..

Ben je echt nieuw? neem dan de MP5 want die heeft full-auto niet zoveel afwijking...

“The world is a book and those who do not travel read only one page”

• Gangkast
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Gangkast

/// Meubel

Maar wat je zegt.. op makkelijke servers is het soms helemaal niet leuk.. dus pak ik maar betere servers..

“The world is a book and those who do not travel read only one page”

Verwijderd

dit heeft iemand net ook op www.demon.nl/games -> forum zitten posten, dus als je in een n00b clan wil ga je daar even speuren.

maar niet op de demon FF servers in mijn weg gaan lopen hoor.

}:O

• RaDKiLL
@ Steffijn : als iedereen in jullie clan zo speelt als jij gisteren maken we een goede kans!!! ;)
Het is jammer dat je niet bent gebleven want in de vlg map had ik een score van 6-6. Daarmee kom ik op het volgende. : Zijn er mensen die switchen tussen T en CT als ze met een nieuwe map beginnen?! Ik heb nl in verschillende mappen verschillende voorkeuren. Zo wil ik in Dust met T spelen, en in 747 juist weer CT bijv. Maar het laden van het volgende veld duurt bij mij zó lang, dat als het eenmaal zover is er al weer een spel aan de gang is en ik niet meer kan kiezen tussen T en CT. Ligt dit aan mijn i-net verbinding?!

Verwijderd

Ja idd, ik heb ook op bepaalde mappen een voorkeur voor CT of T:

de_vertigo = T
de_aztec = T
de_inferno = T
cs_assault = CT
cs_siege = CT
cs_militia = T
cs_italy = CT
de_rotterdam = maakt me niet uit
cs_thunder = CT