Sja, die server was wel erg klote, ping van 200, zelfs mijn framerate zakte af en toe zwaar onder de 20 bij een ping van >500?!?!Op dinsdag 17 juli 2001 09:35 schreef RaDKiLL het volgende:
@ Steffijn : als iedereen in jullie clan zo speelt als jij gisteren maken we een goede kans!!!
Het is jammer dat je niet bent gebleven want in de vlg map had ik een score van 6-6. Daarmee kom ik op het volgende. : Zijn er mensen die switchen tussen T en CT als ze met een nieuwe map beginnen?! Ik heb nl in verschillende mappen verschillende voorkeuren. Zo wil ik in Dust met T spelen, en in 747 juist weer CT bijv. Maar het laden van het volgende veld duurt bij mij zó lang, dat als het eenmaal zover is er al weer een spel aan de gang is en ik niet meer kan kiezen tussen T en CT. Ligt dit aan mijn i-net verbinding?!
Gelukkig kwam d'r een mapswitch, zo'n shitserver blijf ik niet
Gelukkig stond ik op de volgende server weer bovenaan met 28-10
Veel intern geheugen helpt nogal voor snel connecten, ook "-noipx" toevoegen aan je CS-snelkoppeling wil helpen. En natuurlijk een hele snelle inetverbinding (en dan is casema basic misschien niet helemaal geschikt)
Ik zit vrijwel altijd als eerste in een map
Toen ik 196mb intern had ging het al rap, maar sinds ik 384mb heb zit ik er binnen 15 seconden of zo in. Tevens heb ik een perfecte @homeverbinding die me toelaat tegelijkertijd 6 man Battlecom te hosten, een bestand te downloaden en CS te spelen
Ik heb een lichte voorkeur voor CT op de meeste maps, maar dat komt omdat ik niet zo vuile terrorist wil zijn
Aan de andere kant vind ik bommen leggen wel erg gaaf dus ook T speel ik vaak, ik denk dat ik nog even een aangepast T spray ga bakken