Newbie -[n00b]- Clan voor CS?!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 667 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-11 18:20
Op dinsdag 17 juli 2001 09:35 schreef RaDKiLL het volgende:
@ Steffijn : als iedereen in jullie clan zo speelt als jij gisteren maken we een goede kans!!! ;)
Het is jammer dat je niet bent gebleven want in de vlg map had ik een score van 6-6. Daarmee kom ik op het volgende. : Zijn er mensen die switchen tussen T en CT als ze met een nieuwe map beginnen?! Ik heb nl in verschillende mappen verschillende voorkeuren. Zo wil ik in Dust met T spelen, en in 747 juist weer CT bijv. Maar het laden van het volgende veld duurt bij mij zó lang, dat als het eenmaal zover is er al weer een spel aan de gang is en ik niet meer kan kiezen tussen T en CT. Ligt dit aan mijn i-net verbinding?!
Sja, die server was wel erg klote, ping van 200, zelfs mijn framerate zakte af en toe zwaar onder de 20 bij een ping van >500?!?!
Gelukkig kwam d'r een mapswitch, zo'n shitserver blijf ik niet ;)
Gelukkig stond ik op de volgende server weer bovenaan met 28-10 :) of zo, uhm, map was cobble als CT.

Veel intern geheugen helpt nogal voor snel connecten, ook "-noipx" toevoegen aan je CS-snelkoppeling wil helpen. En natuurlijk een hele snelle inetverbinding (en dan is casema basic misschien niet helemaal geschikt)

Ik zit vrijwel altijd als eerste in een map :)
Toen ik 196mb intern had ging het al rap, maar sinds ik 384mb heb zit ik er binnen 15 seconden of zo in. Tevens heb ik een perfecte @homeverbinding die me toelaat tegelijkertijd 6 man Battlecom te hosten, een bestand te downloaden en CS te spelen :D

Ik heb een lichte voorkeur voor CT op de meeste maps, maar dat komt omdat ik niet zo vuile terrorist wil zijn ;) Mijn spray is ook gebaseerd op CT :)

Aan de andere kant vind ik bommen leggen wel erg gaaf dus ook T speel ik vaak, ik denk dat ik nog even een aangepast T spray ga bakken

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023
Kwas gisteren bezig op een Wanadoo server. Zouden daar admins oid in de rondte lopen?!
Bij iedere spawn waren er twee " :r vriendjes :r " die iedere teammate afknalden.
Dit ging zeker een kwartier door...Is het niet zo dat je dan, zij het automatisch danwel door een admin, voor de rest van je leven een ip-ban krijgt?!
Ik bleef hangen om te kijken hoelang het zou duren, maar op een gegeven moment ben ik maar weggegaan... Kweet helaas de namen niet meer en heb geen screenies gemaakt, maar dit is triest....

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 08:32 schreef RaDKiLL het volgende:
Kwas gisteren bezig op een Wanadoo server. Zouden daar admins oid in de rondte lopen?!
Bij iedere spawn waren er twee " :r vriendjes :r " die iedere teammate afknalden.
Dit ging zeker een kwartier door...Is het niet zo dat je dan, zij het automatisch danwel door een admin, voor de rest van je leven een ip-ban krijgt?!
Ik bleef hangen om te kijken hoelang het zou duren, maar op een gegeven moment ben ik maar weggegaan... Kweet helaas de namen niet meer en heb geen screenies gemaakt, maar dit is triest....
En daarom kom ik dus alleenmaar op de Strikerz servers. Is veel betere controle door Admins etc. Overigens komt dat ook omdat er gewoon veel Admins zijn.

• RaDKiLL
Dan zou het toch juist zo moeten zijn dat die gasten gekicked werden?! En vlgs mij cheatten die gasten ook nog, want is het niet zo dat je als je een tk doet je de eerstvolgende ronde meteen dood gaat?!
Die gasten bleven vrolijk doorbuffelen alsof er niets aan de hand was...Vlgs mij een respawn ofzow?!

• Stefke
Op woensdag 18 juli 2001 09:25 schreef RaDKiLL het volgende:
Dan zou het toch juist zo moeten zijn dat die gasten gekicked werden?! En vlgs mij cheatten die gasten ook nog, want is het niet zo dat je als je een tk doet je de eerstvolgende ronde meteen dood gaat?!
Die gasten bleven vrolijk doorbuffelen alsof er niets aan de hand was...Vlgs mij een respawn ofzow?!
Dat ligt allemaal aan de serverinstellingen (of iemand bijvoorbeeld de volgende ronde niet mee mag doen)

Als je zoiets hebt moet je gewoon nokken, dat heeft geen zin, er zijn nou eenmaal sukkels die t leuk vinden om op die manier de avond door te komen :(

• RaDKiLL
offtopic:
Nieuw icon toevallig?!

• Stefke
Op woensdag 18 juli 2001 13:43 schreef RaDKiLL het volgende:
offtopic:
Nieuw icon toevallig?!
Sja, die andere is mijn auto :9 (R5 GT turbo), maar die had ik al zo lang.

Dit icon is mijn spray in CS (maar dan zonder letters), die zet ik lekker voor elke kill >:) Vandaar dat ik het liefste CT (cops) speels ;)

• RaDKiLL
Is ie transparant?! Want dan ben ik hem een keer tegengekomen....Echter niet door jou....?! Is idd wel kewl. Kun je bij Clanbase ook sprays reggen oid?!

• Stefke
Op woensdag 18 juli 2001 14:06 schreef RaDKiLL het volgende:
Is ie transparant?! Want dan ben ik hem een keer tegengekomen....Echter niet door jou....?! Is idd wel kewl. Kun je bij Clanbase ook sprays reggen oid?!
Zeker transparant...en je hebt gelijk, d'r loopt er nóg 1 rond met zo'n spray, maar die is láááng niet zo mooi als de mijne 8-)
Ik zal m wel eens showen

Kut trouwens dat er de laatste tijd zoveel servers zijn die geen spray toelaten. Komt door al die eikels die pr00n en zo gaan lopen sprayen :(

• RaDKiLL
Wat houdt dat in?!
En ik ben trouwens nog geen server tegengekomen die sprays blocked. Is dat wel mogelijk?!

Verwijderd

ja,de barrysworld servers blocken custom sprays!

• RaDKiLL
Hoe werkt dat dan?! Spray je dan ipv je custom een standaartlogo?!
Want als dat zo is word je *.wad file weer overschreven.....?!

Verwijderd

sorry .nl vergeten

• Stefke
Op woensdag 18 juli 2001 14:39 schreef EbAyzo het volgende:
ja,de barrysworld servers blocken custom sprays!
Nguk laat ze ook niet toe
Op woensdag 18 juli 2001 14:42 schreef RaDKiLL het volgende:
Hoe werkt dat dan?! Spray je dan ipv je custom een standaartlogo?!
Want als dat zo is word je *.wad file weer overschreven.....?!
Dan spray je het halflife-teken (die lambda), en je wad wordt niet aangepast. Normaal verstuur je de wad geloof ik bij het inloggen op de server (die m bij het uitloggen weer verwijderd?) en dat wordt dan gewoon geblocked.

Verwijderd

Ik vat et niet.

ik heb de reatil... in welke map moet ik me pldecal.wad zetten en waarom kank em dan niet srpayen? moettik ff wachten tottie geupped/gedowned is door iedereen? :? ik heb onze maar dan spray ik en dan komt me doodshoofd er weer te staan... :?

• RaDKiLL
In de HL versie moet je hem gewoon in de CS map zetten.....Zoek anders op je HD door je CS directory naar de *.wad file...
Vervolgens vervangen door "ons" logo.. ;)

• RaDKiLL
Hoe vind men trouwens de DM mod in 11.07?!
Kvind hem voor een uurtje wel gwappig, maar daarna gaat hy toch wel vervelen.
Ik weet niet of het jullie is opgevallen, maar de Q van QUIT is het Quake logo... Grappig...
In principe hebben we weer een plekje vrij in -[n00b]- aangezien er een member is gekicked...

• Stefke
Op vrijdag 20 juli 2001 09:10 schreef RaDKiLL het volgende:
Hoe vind men trouwens de DM mod in 11.07?!
Kvind hem voor een uurtje wel gwappig, maar daarna gaat hy toch wel vervelen.
Ik weet niet of het jullie is opgevallen, maar de Q van QUIT is het Quake logo... Grappig...
In principe hebben we weer een plekje vrij in -[n00b]- aangezien er een member is gekicked...
Ik heb een hekel aan quake en soortgelijke spellen, met directe respawn en zo, en van die bezopen onrealistische actie :r
5 minuten gedaan en hij lijkt idd gewoon op kweek, uche :r

Waarom is die gekicked dan als ik vragen mag?

Verwijderd

ik denk dat we het maar bij 10 houwe... dus hijs nog steeds vol :)

hij had nu al commentaar op van alles en nog wat (hoorde ik) ...

• Stefke
Op vrijdag 20 juli 2001 09:40 schreef MrFreeman het volgende:
ik denk dat we het maar bij 10 houwe... dus hijs nog steeds vol :)

hij had nu al commentaar op van alles en nog wat (hoorde ik) ...
even getallen zijn t best ivm interne clanwars ;)

Zo één hebben wij er ook (nog) :( Gelukkig zit ik zelluf in de clanleiding (2 man bij ons) dus we zullen eens zien hoe lang dat duurt.

• RaDKiLL
Ik denk zowiezo dat het verstandig is twee "leiders" te hebben in een clan..Op die manier kan je altijd terugvallen op de ander en beslissingen als p.e. kicken altijd in goed overleg met elkaar doen.
(is trouwens ook handig met vakanties MrFreeman...;) )

• Stefke
Op vrijdag 20 juli 2001 11:04 schreef RaDKiLL het volgende:
Ik denk zowiezo dat het verstandig is twee "leiders" te hebben in een clan..Op die manier kan je altijd terugvallen op de ander en beslissingen als p.e. kicken altijd in goed overleg met elkaar doen.
(is trouwens ook handig met vakanties MrFreeman...;) )
Sollicitatie ? ;)

• RaDKiLL
Nope...Ben nl initiator/mede oprichter van -[n00b]-....Ook wij hebben twee "leiders"...
MrFreeman (-[n00b]- -=JasperM=-) en RaDKiLL (-[n00b]- RaDKiLL)...Oftewel ondergetekende.. ;)
Btw : zijn wij tegenwoordig de enige twee die nog posten hier?!
Gaarne MEER input!!! ;)

Verwijderd

haha.. ja tis ook handig als de een een x niet kan/er niet is...

maar hoe zit het m,et de spelers.

Hoeveel mensen spelen er vaak in een war... ik had gezien dast je dat zelf kon kiezen maar 8vs8 is niet egt leuk. Dan moeten we dus loten wie er mag spelen als iedereen kan.

/me vindt dat de CL's altijd moeten spelen ;)

• Stefke
Op vrijdag 20 juli 2001 12:07 schreef MrFreeman het volgende:
haha.. ja tis ook handig als de een een x niet kan/er niet is...

maar hoe zit het m,et de spelers.

Hoeveel mensen spelen er vaak in een war... ik had gezien dast je dat zelf kon kiezen maar 8vs8 is niet egt leuk. Dan moeten we dus loten wie er mag spelen als iedereen kan.

* Stefke vindt dat de CL's altijd moeten spelen ;)
Wars zijn meestal 4-4 of 5-5, minder ook wel. Meer volgens mij niet zo vaak.

En wie speelt? Sja, waarschijnlijk kan toch al niet iedereen op de dag dat er een war loopt. En als er meer dan de vereiste 4 (bijv.) zijn wordt het idd loten, bij ons althans.

Bij ons was er iemand die vond dat altijd de beste spelers moesten spelen, maar dan ga je volgens mij te ver voorbij het gezelligheids- en groepsaspect. Overigens is dat ook iemand die zichzelf graag als de beste - van de clan - ziet, hij was waarschijnlijk bang dat ie niet alle wars mee zou mogen spelen :D
Dáár heb ik natuurlijk lak aan ;)

• RaDKiLL
Voor wat betreft de wars is het idd mooi als je 5/5 kunt spelen...En ik denk dat dat in onze clan goed haalbaar is. Het belangrijkste is idd het plezier wat je hebt in CS spelen. Dat de beste spelers moeten spelen is niet eens mogelijk, want dan zou de clan in principe uit 5 spelers bestaan.
Het is echter zaak dat iedereen zich voor de volle 100% inzet en met de volste overtuiging. Als iemand denkt dat hij het beste is, is dat niet zo omdat hij dat daadwerkelijk is, maar om zijn zwakkere kanten te verbloemen. Als je structureel wint is dat wat anders, maar dan nog kan het gebeuren dat je een keer op de bank belandt.

Freud heeft gesproken!

Ps : voor CL gaat deze vlieger niet op!!! ;)

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
Nou, er zijn echt wel spelers die zeggen dat ze de beste zijn en dat ook zijn, ik ken er genoeg. En natuurlijk heeft iedereen zwakke kanten maar als je die vermijd is er niks aan de hand. Als je suckt in awp prostitutie, ga je natuurlijk niet sniperen.. :P

dunno

• RaDKiLL
Daar heb je een punt. Maar in een clan gaat het om teamverband en niet om individuele sterke/zwakke punten.
Je kunt nog zo goed zijn, maar als de rest van je team zuigt heb je op voorhand al verloren.

Verwijderd

Als er 1 vindt dat hij de beste is moettie dat vooral zeggen. Tis juist leuk om hem x op x af te knallen >:)

• RaDKiLL
FF offtopic...
Ik heb gisteren ervaren, na een avondje drank en eten bij de Griek, dat dronken CS spelen me beter af gaat als nuchter!!!
Gisteren tweede geeindigt in een map met een score van 15-10!!!!!
Die gasten begonnen me gewoon uit te maken voor cheater omdat ik de naam-[n00b]- gebruik en n00bs niet zo kunnen scoren...
Nou vraag ik je...... :) :) :)

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 08:42 schreef RaDKiLL het volgende:
FF offtopic...
Ik heb gisteren ervaren, na een avondje drank en eten bij de Griek, dat dronken CS spelen me beter af gaat als nuchter!!!
Gisteren tweede geeindigt in een map met een score van 15-10!!!!!
Die gasten begonnen me gewoon uit te maken voor cheater omdat ik de naam-[n00b]- gebruik en n00bs niet zo kunnen scoren...
Nou vraag ik je...... :) :) :)
Misschien zo enorm lazerus dat je de score verkeerd zag... :? .. :P

• RaDKiLL
lol
Nee écht niet....Ging lekker...Maar het feit dat je meteen wordt uitgemaakt voor cheater?!
Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat ik de maps nu wat beter ga kennen. En rond 01.00 uur is mijn ping redelijk...Als ik om 19.00/20.00 uur ga spelen heb ik een ping van soms 4000>.... Hopelijk is dat vanmiddag verleden tijd....Komen ze mijn Casema Basic vervangen voor het vernieuwde Casema Premium abbo...... :)

• Stefke
Op maandag 23 juli 2001 09:12 schreef RaDKiLL het volgende:
lol
Nee écht niet....Ging lekker...Maar het feit dat je meteen wordt uitgemaakt voor cheater?!
Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat ik de maps nu wat beter ga kennen. En rond 01.00 uur is mijn ping redelijk...Als ik om 19.00/20.00 uur ga spelen heb ik een ping van soms 4000>.... Hopelijk is dat vanmiddag verleden tijd....Komen ze mijn Casema Basic vervangen voor het vernieuwde Casema Premium abbo...... :)
Wha, een cheater met een score van 15-10. Mooie score voor jou hoor! :) Maar dat mensen zich dáár al druk om maken :O

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 09:12 schreef RaDKiLL het volgende:
lol
Hhmm... Tja, komt mede dankzij de clan naam ja. Denk als bijv. DC of Eek! zo'n naam had.. dat ze 24/7 voor cheater uitgemaakt zouden worden.. :)
En een casema basic vervangen door casema premium... Juist... Dat is hetzelfde als een 33k vervangen met een 56k... :P

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ach cheater, cheater, ik was gisteren op GP al een cheater toen ik 4:0 stond.

• RaDKiLL
Reef, is dat positief?! Ik heb nl veel positieve berichten gelezen hierover....
Zowel down als up verdubbeld...
CS score hangt denk ik ook veel af van je ping...Want het is toch zo als twee gasten t.o. elkaar staan met verschillende ping de snelste ping over het algemeen wint?!
Ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat ik die gast de hoek om zag komen en evenzogoed overhoop werd geknald... :(

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 09:21 schreef IceStorm het volgende:
Ach cheater, cheater, ik was gisteren op GP al een cheater toen ik 4:0 stond.
Zondaar!! :P
Op maandag 23 juli 2001 09:22 schreef RaDKiLL het volgende:
Reef, is dat positief?! Ik heb nl veel positieve berichten gelezen hierover....
Zowel down als up verdubbeld...
CS score hangt denk ik ook veel af van je ping...Want het is toch zo als twee gasten t.o. elkaar staan met verschillende ping de snelste ping over het algemeen wint?!
Ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat ik die gast de hoek om zag komen en evenzogoed overhoop werd geknald... :(
T'is neutraal bedoelt aangezien casema niet de beste provider is ter wereld... Wou alleen zeggen dat'et echt niet veel gaat helpen.
En meestal is'et wel zo dat mensen met lage pings over'et algemeen winnen ja (ik zeg dit met tegenzin aangezien jeanlucpicard anders gaat zeuren... :o .. :9 )...
Laatik nou net een lekkere ping hebben... ;)

Verwijderd

hee n00b ik wil ook wel bij jou clan ik speel cs nu ongeveer een maandje dusse...

• RaDKiLL
Hijs helaas al na een paar dagen vol.
We hebben nu tien man en het ziet er voorlopig niet naar uit dat we nieuwe members aannemen (tenzij [DCM] opdoekt ;) ).
Verder gaat het met een aantal leden wat lekkerder als in het begin...
Int begin onderaan, nu middenmoot....
Spelen nu veel op Strikerz, omdat ook wij "last" kregen van Chtrs (kan het woord niet meer horen! :) ) op andere publics.
Beware, for the n00bs will get medevil on yo ass!!!!!

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 19:47
ja ik moet zeggen dat we nu beter spelen als in het begin, `t ging alleen gister nog niet zo super lekker met ons , en ook vooral met mij niet , maar dat komt omdat ik zo fucking mapafhankelijk ben :( -[n00b]- RiBBeLcHiP

Verwijderd

Je kan je ook aanmelden bij JAW http://jawclan.cjb.net. We zoeken nog enkele gemotiveerde spelers ;) Newbies zijn ook welkom (we hebben er meer... zoals mij :D) ... maar stuur ff mailtje bij contact op de site als je interesse hebt in joinen. Goed?

• Chiel
Op dinsdag 31 juli 2001 12:12 schreef japecreations het volgende:
Je kan je ook aanmelden bij JAW http://jawclan.cjb.net. We zoeken nog enkele gemotiveerde spelers ;) Newbies zijn ook welkom (we hebben er meer... zoals mij :D) ... maar stuur ff mailtje bij contact op de site als je interesse hebt in joinen. Goed?
ik denk dat je beter kunt zorgen dat jullie homepage eens updaten , want dit laat geen positieve indruk achter bij eventueel toekomstige leden.. :'(

• RaDKiLL
No flame intended by RiBBeL ofcourse!!!
Maar idd is de site niet erg pro.
Kom gerust een kijkje nemen op onze site...
Je kunt desnoods met ons mee chatten op de site en op die manier kunnen we evt info uitwisselen.

Wanneer zou die 1.3 update nou uitkomen?!
Kunnen we iig een dagje van servers ZONDER cheaters genieten ;) .

Genoeg over cheaters nu. Na de vakantie kunnen we denk ik gaan beginnen met wars. Aangezien we nu nog drie personen missen is het niet verstandig daar nu al aan te beginnen.
Heeft iemand (lees War-arranger) tips voor me?!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

gamepoint roxxxxxxxxxxxx.....
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marinuskok/ownage.JPG

hallo

• RaDKiLL
68-4?! Gamepoint serevrs zijn de servers met de minste cheaters heb ik me laten vertellen! ;)

Hoe krijg je dat voor elkaar?! Ik vind er dan al snel geen gein meer aan. Hoe lang duurt een map?! 20 min toch?!
Dat is elke 18 sec een frag!!!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

dit was in 30 min
en er waren toen geen wallhackers ...denk ik :D

hallo

• RaDKiLL
Dus elke 26 sec een frag...Wat is daar nou nog lollig aan?! Waarom speel je niet op Strikerz?! Of scoor je daar ook zo hoog?!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

omdat ze me gebanned hebben van strikerz, en zoveel beter is strikerz server niet als gamepoint... alleen minder cheaters

hallo

Verwijderd

NaliN vs KiD (=Milkman=) kan wel wat leuks worden :9

Nalin ik zag trouwens dat hq ook uit de nl lader is gestapt?

• RaDKiLL
Reden van ban?! Ben ik wel heel errug benieuwd naar.....

• rove
Op dinsdag 31 juli 2001 14:33 schreef RaDKiLL het volgende:
Reden van ban?! Ben ik wel heel errug benieuwd naar.....
Wallhax0r natuurlijk.. lmFd :P

dunno

• RaDKiLL
Wil het graag van hemzelf horen...Anders krijgen we het gezeur weer van wel/geen cheater..... :+
Welke servers ondersteunen trouwens vervangende skins?!En dan bedoel ik niet de Swat skins, maar die voor de terroristen en de wapens.
Khad vorige week een aantal kewle skins installed, maar vervolgens kwam ik geen enkele server meer op...Mij gaat het vooral om Strikerz......?!

• Stefke
Op dinsdag 31 juli 2001 14:43 schreef RaDKiLL het volgende:
Wil het graag van hemzelf horen...Anders krijgen we het gezeur weer van wel/geen cheater..... :+
Welke servers ondersteunen trouwens vervangende skins?!En dan bedoel ik niet de Swat skins, maar die voor de terroristen en de wapens.
Khad vorige week een aantal kewle skins installed, maar vervolgens kwam ik geen enkele server meer op...Mij gaat het vooral om Strikerz......?!
Ben ook behoorlijk benieuwd...:{

Wat bedoel je met Swat en terror skins? Ik heb zelf sinds 2 weken ook een skinpack met allemaal geperfectioneerde skins (dus hetzelfde, maar dan mooier) voor CT, T en wapens, tevens met gavere geluiden. En heb daar nog niet veel probs mee gehad.

• RaDKiLL
Er is een skinpack voor ct met alleen Swat leden...Ik weet ze niet precies, maar iig een Breacher, een Sniper en nog twee. Je kunt hem HIER neerhalen.
Dit is overigens de site waar ik de overige skins vandaan heb....Helaas werkten die niet, Swat wel! Kzal het vanavond nog wel een keer proberen...

• Stefke
http://www.games-fusion.net/cspacks.php

Hier staan 2 packs met skins voor CT, T en bijna alle wapens (ook granaten en zo)

Bijna hetzelfde als de originele, maar veeeeel mooier, ook mooiere geluiden.

De fusionpack moet je installen, daarna CSpack 1.0 en 1.1 om een foutje uit het fusionpack te herstellen.
Tot nog toe geen problemen met deze skins gehad

Verwijderd

leuk maar volgens mij kom je dan niet meer door pb authorisatie. En volgens mij ondersteunt cs1.3 geen andere models meer.

• Stefke
Op dinsdag 31 juli 2001 18:42 schreef SuB het volgende:
leuk maar volgens mij kom je dan niet meer door pb authorisatie. En volgens mij ondersteunt cs1.3 geen andere models meer.
Mooi, dat werd tijd ook....dood aan alle cheaters !!

(jammer genoeg kun je door bepaalde skins te gebruiken ook cheaten)

• rove
Of je fps te tweaken, wat dus ook niet meer kan :(

dunno

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Heb ooit geprobeerd hoe de benderskins werken, ben je dan meteen aan het cheaten ? Ik vond ze eigenlijk wel grappig, maar heb ze na een dag weer verwijderd omdat ik origineel wil spelen.... Ben trouwens een redelijke Noob :), maar heb simpelweg te weinig tijd op te spelen. Heb een gezinnetje thuis, en dan kan je dus alleen 's avonds heel laat gamen :). Maar toch ga ik het wel leren. Wat mij opvalt is dat ik op LAN-parties vaak bovenin meedraai, maar zodra ik online ga sta ik weer met twee beentjes op de grond *D

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

hq is hybernating... we zijn er nog gewoon :)
en ik was gebanned wegens bunnyhoppen om kontklever got bio kwijt te raken

hallo

• RaDKiLL
Wordt je gebanned omdat je bunny-hopt?!

• Stefke
Op woensdag 01 augustus 2001 08:20 schreef RaDKiLL het volgende:
Wordt je gebanned omdat je bunny-hopt?!
Sja, bunnyhoppen is geen voorgeprogrammeerde - maar wel erg onrealistische en voordelige - beweging maar een bugexploit bij mijn weten.

• rove
Bannen om BH is sneu..

dunno

• RaDKiLL
Lijkt me ook sterk dat ze dat doen?!

Verwijderd

got bio boos omdat hij het niet kan :)

• Toulinash
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02-2024
Op dinsdag 31 juli 2001 14:06 schreef NaLiN het volgende:
gamepoint roxxxxxxxxxxxx.....
[afbeelding]
lol, sure neppe photoshopper :p

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

blabla... ik heb geen photoshop nodig

hallo

Verwijderd

Lijkt me sterk dat je wegens bunnyhop bent gebanned...maarja.. je bent ook zo'n gezellig figuur om mee te spelen...

"Komop team" *DRRRRRRR* <- knalt mannetje half lek omdat hij NIET doet wat Nalin van hem verlangt..
Volgende ronde "jeez.. kan je dan niks goed!?" ... knalt hem weer half lek..

Later:
"Goh.. ik ben gebanned.. uhh.. waarom...hmm....ik verzin wel iets lames zodat mensen mdelijden met me krijgen AHHHHHHH, deze is leuk!! .. het was omdat ik bunnyhop"

Yeah right..
en als strikerz niet zoveel van gamepoint verschild... waarom stond jij dan niet met 68 - 4 op strikerz, zeker omdat er toen geen n00bs waren maar spelers die het a langer spelen...

Mzzl,
DC

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

.... waar heb je het over?? ik knal niemand half lek zonder reden of dat ie zuigt... maar als iemand mij express gaat lopen knallen die ik niet ken, dan knal ik hem bij volgende rondje tot 10 hp ofzo

ik haat gewoon mensen zoals piep plop blaat got bio die achter me kont aan gaat lopen en dan mij meer raakt als de tegenstander

hallo

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

ik heb hier geen zin in want de strikerz spelers verwachten van mij kant dat ik toch alleen maar flame enzo lame .. bla bla omdat dat door een aantal mensen zo gezegd is,
dus einge discussie

hallo

Verwijderd

Ik verwacht niks van je.. ik vertel alleen wat ik heb gezien-gehoord-gemerkt..

• rove
Ik vind het zowiezo lame als je express op mensen gaat lopen schieten van je eigen team. Als ik per ongeluk een granaatje mis gooi omdat een of andere gozer mij opzij bumpt dan word ik vervolgens verrot gescholden en krijg een paar schoten voor mn bek. Maar als ik dan vervolgens per ongeluk word verwond dan krijg ik geeneens een simpel sorry'tje.. das pas lame..

dunno

• Stefke
Op donderdag 02 augustus 2001 01:55 schreef Paestero het volgende:
Lijkt me sterk dat je wegens bunnyhop bent gebanned...maarja.. je bent ook zo'n gezellig figuur om mee te spelen...

"Komop team" *DRRRRRRR* <- knalt mannetje half lek omdat hij NIET doet wat Nalin van hem verlangt..
Volgende ronde "jeez.. kan je dan niks goed!?" ... knalt hem weer half lek..

Later:
"Goh.. ik ben gebanned.. uhh.. waarom...hmm....ik verzin wel iets lames zodat mensen mdelijden met me krijgen AHHHHHHH, deze is leuk!! .. het was omdat ik bunnyhop"

Yeah right..
en als strikerz niet zoveel van gamepoint verschild... waarom stond jij dan niet met 68 - 4 op strikerz, zeker omdat er toen geen n00bs waren maar spelers die het a langer spelen...

Mzzl,
DC
Klinkt gezellig
Op donderdag 02 augustus 2001 07:15 schreef RoVe het volgende:
Ik vind het zowiezo lame als je express op mensen gaat lopen schieten van je eigen team. Als ik per ongeluk een granaatje mis gooi omdat een of andere gozer mij opzij bumpt dan word ik vervolgens verrot gescholden en krijg een paar schoten voor mn bek. Maar als ik dan vervolgens per ongeluk word verwond dan krijg ik geeneens een simpel sorry'tje.. das pas lame..
Idd. erg triest. Ik speel het liefst op FF -servers, maar ja, dan kan er wel eens een kogeltje verkeerd vallen.
Dan heb je echt van die lui die daar telkens wraak voor gaan nemen :r

Verwijderd

Het blijft een spelletje :)
Als je het te serieus gaat nemen dan ben je niet goed bezig.

Ik wil niet discrimineren maar ik heb het meeste problemen met duitsers die te fanatiek zijn.

• RaDKiLL
Jongen, laat de Duitsers er gewoon buiten! Ik weet nu al waar dit naartoe gaat en dan moet er een slot op! So plz!!!
Verder zijn mijn ervaringen op Strikerz niets anders als positief...Wij, n00bs, worden door menigeen geholpen en sommigen van ons zijn al stukken beter als een maand geleden. Het voordeel daar is ook dat er een hoop mensen van GoT komen zodat je weet met wie je te maken hebt...
Wij zijn dan ook iedere avond met een man of vier op Strikerz te vinden :)
CheckHIER voor onze vorderingen op Strikerz!!!

Verwijderd

Ik vind niet zo erg als iemand me per ongeluk raakt of een granaat op me gooit, als het maar niet elke ronde gebeurt :P

Wat ik wel irritant vind is dat mensen in de weg staan, zodat je niet achteruit kan lopen en dus alle kogels vangt :(

Tevens het gooien van een flash terwijl teamleden al aan het schieten zijn of al de gang/tunnel ingelopen zijn. Met als gevolg dat je op deze manier je team om zeep helpt.

• Stefke
Op donderdag 02 augustus 2001 10:54 schreef Taco het volgende:

Wat ik wel irritant vind is dat mensen in de weg staan, zodat je niet achteruit kan lopen en dus alle kogels vangt :(
Ja, das wel irri :) Loop je een deur door, 4 enemies, kun je niet meer terug door de deur omdat daar 2 van je collega's staan |:(

• Chiel
Op donderdag 02 augustus 2001 10:41 schreef RaDKiLL het volgende:
Jongen, laat de Duitsers er gewoon buiten! Ik weet nu al waar dit naartoe gaat en dan moet er een slot op! So plz!!!
Verder zijn mijn ervaringen op Strikerz niets anders als positief...Wij, n00bs, worden door menigeen geholpen en sommigen van ons zijn al stukken beter als een maand geleden. Het voordeel daar is ook dat er een hoop mensen van GoT komen zodat je weet met wie je te maken hebt...
Wij zijn dan ook iedere avond met een man of vier op Strikerz te vinden :)
CheckHIER voor onze vorderingen op Strikerz!!!
er worden vorderingen gemaakt ja , maar het zijn wel altijd de zelfde lui die ik zie spelen , is de rest op vakantie?

er moet verder trouwens nog wel ff geoefend worden willen we ooit in de top gaan spelen :9 , maar dat zal wel lukken..

-[n00b]- RibbeL (ja ik laat dat cHiP maar weg , dat is het toch niet helemaal :)

• Chiel
-

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

wel op edit drukken he, niet op quote >:)

• Chiel
Op donderdag 02 augustus 2001 13:34 schreef MM- het volgende:
wel op edit drukken he, niet op quote >:)
ja daar kwam ik ook al achter :)

• RaDKiLL
Hoeveel Clans zijn er eigenlijk actief op Strikerz servers?!

• MM-

MM-

Op donderdag 02 augustus 2001 23:47 schreef RaDKiLL het volgende:
moet je gewoon ff bij clan-stats kijken he :)

• rove
Op donderdag 02 augustus 2001 23:47 schreef RaDKiLL het volgende:
Mijn clan niet iig, voornamelijk UK gasten.. laatst speelde een maat van me er wel, maar die stond met een score van 5x zo hoog als de 2e na 5 minuten bovenaan, dus die kreeg gelijk 20 cheat accusions naar zn hoofd geslingerd.. niet dat hij het verstond..maar toch :P

edit: bij de weg, ik weet niet of iemand noc|nemo kent, voormalig four kings, maar lees dit:

http://www.counter-strike.uk.net/interviews/nemo.php3

ex-cheat0r :), je kan echt niemand vertrouwen.

dunno

• RaDKiLL
K...Heb net ff gekeken bij clanstats....
We staan gewoon 20e met -[n00b]-!
>:) >:) >:)
Challenge anyone?!

• Stefke
Op vrijdag 03 augustus 2001 10:00 schreef RaDKiLL het volgende:
K...Heb net ff gekeken bij clanstats....
We staan gewoon 20e met -[n00b]-!
>:) >:) >:)
Challenge anyone?!
Nou, met een score van 0.58 >:)

Effe inkomen eerst, heb 2 weken niet kunnen spelen omdat al me software corrupt ging bij installatie. Bleek gisteren dat me geheugen kapot was :(

Ben gisteren vanouds ingemaakt, hehe, 2 weken nie spelen gaat je (mij iig) niet in de kouwe kleren zitten :+

• Stefke
Ik zie trouwens dat je wel topscorer van clan n00b bent :)

En dat je favo weapon de P90 is. Die vind ik ook vet, beetje duur, maar wel lekker maaaaaien! (werkt erg goed short range tegen armor) :)

• RaDKiLL
Is idd de ideale gun...Sinds kort ben ik ook een beetje meer aan het campen... (sorry mannen). AWP is een ideaal kanon.
Ik denk overigens dat ik bovenaan sta omdat ik het meeste speel....Cheesys is vlgs mij ook errug goed! Die man is echter op vakantie.
Nu valt het me op dat er maar weinig clans met vier of meer man vertegenwoordigt zijn op Strikerz?! Af en toe zie je [DCM] en [GoT] en nog een clan waarvan ik de naam ben vergeten met een aantal man in de rondte rennen ( ;) ), maar daar houdt het ook mee op... Het is altijd wel leuk wat voor reakties we krijgen als we ineens met vier/vijf man op de server komen...

• Stefke
Hehe, wat ook lekker maaien is: ik heb een skins voor de para, wordt t ineens een hele vette gave minigun, je weet wel, zo'n ding met 5 roterende lopen >:) >:)

Met bijpassend geluid.....die is goeoeoed!!!

Ehm, over skins btw, andere skins voor de mannetjes worden door servers niet altijd geaccepteerd, uiteraard omdat je daar mee kunt cheaten.

Maar hoe zit het met andere wapenskins? Ik zie niet hoe je daar mee kunt cheaten, maar worden die ook gechecked door servers die op playerskins checken?!?!?

Ik heb hier echt heel erg vette wapenskins die de wapens 10x mooier maken dan de standaard wapens (waaronder dus die minigun) met bijbehorende gave geluiden...

zie onderstaande voorbeeldjes:

Steyr Aug
Afbeeldingslocatie: http://www.games-fusion.net/images/pack.jpg

Mp5
Afbeeldingslocatie: http://www.games-fusion.net/images/pack4.jpg

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

vin die skins nou niet echt mooi... die scope op de colt is harstikke fout man, dat ding is groter dan die hele colt! (nou ja bijna) en er zit toch geen zoem meer op dus weinig nut heeft het :) en die mp5.... ammo clip on steroids? en weer een zoem op een gun die dat niet heeft :) maar ja je hebt wel gelijk er zijn soms ONWIJZ gave skins en ik vin dat weapon skins niet cheaten is. tis alleen maar mooier en houd het spel ook weer leuk

blup

• Stefke
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:43 schreef Werkeend het volgende:
vin die skins nou niet echt mooi... die scope op de colt is harstikke fout man, dat ding is groter dan die hele colt! (nou ja bijna) en er zit toch geen zoem meer op dus weinig nut heeft het :) en die mp5.... ammo clip on steroids? en weer een zoem op een gun die dat niet heeft :) maar ja je hebt wel gelijk er zijn soms ONWIJZ gave skins en ik vin dat weapon skins niet cheaten is. tis alleen maar mooier en houd het spel ook weer leuk
Die Colt is een Steyr Aug, zoals er ook bij vermeldt staat, wel degelijk met zoomfunctie dus |:(

Of het allemaal helemaal authentiek is vraag ik me niet af. Ik vind ze er mooi uitzien, de geluiden zijn heftiger en deze skins zijn 5x meer gedetailleerd dan de standaard skins

Maar goed: worden weaponskins ook geweerd door servers of niet?

• MM-

MM-

volgens mij niet, je hebt natuurlijk ook skins die geen guns laten zien voor meer fps, maar ik noem dat niet echt cheaten, het wordt meer cheaten als je bender skins gebruikt oid.

• Stefke
Op vrijdag 03 augustus 2001 13:00 schreef MM- het volgende:
volgens mij niet, je hebt natuurlijk ook skins die geen guns laten zien voor meer fps, maar ik noem dat niet echt cheaten, het wordt meer cheaten als je bender skins gebruikt oid.
Meer FPS is natuurlijk niet cheaten, dan zou iemand met een PIII9000 cheaten tov een PII200 :?

Dus: het is veilig te stellen dat weaponskins vrij te gebruiken zijn zonder enige restrictie op welke server dan ook.

Dat vind ik wel leuk dan, ik heb hier packs met playerskins en weaponskins, maar dan pik ik alleen de weaponskins er tussen uit :)

Die playerskins die ik heb zijn ook heel erg veel mooier en gedetailleerder dan de standaard CT en T skins, maar ik wil geen gezeik met inloggen :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik weet niet zoveel van wapens af maar wat ik daar zie is imho GEEN aug en al helemaal geen mp5 :)

• Stefke
Op vrijdag 03 augustus 2001 14:25 schreef IceStorm het volgende:
Ik weet niet zoveel van wapens af maar wat ik daar zie is imho GEEN aug en al helemaal geen mp5 :)
Nee je hebt gelijk, dat is een NIB Colt 6520

http://albums.photopoint.com/j/View?u=132072&a=11507666&p=40688652&Sequence=1&res=high

Maar hij ziet er koel uit en klinkt gaaf, tis weer eens wat anders

Shit krijg dat plaatje niet gelinkt, zal m vanavond even hosten

• RaDKiLL
Ik weet dat ik op een gegeven moment op geen enkele server meer kwam. Ik had een aantal weapon- en playerskins geïnstalleerd van SkinShack. Na de-installatie ging het weer wel. Waren normale, vervangende skins. Dus ik denk dat je probjes krijgt als je het doet Steffijn.
Weet jij dat niet IceStorm?! Ook ik vind skins wel wat toevoegen, maar wil wel blijven spelen...
Met name de terrorists skins vink maar niks.
Voor CT heb ik de SwatPack geïnstalleerd, en die doet het goed btw...

• Stefke
Op vrijdag 03 augustus 2001 14:45 schreef RaDKiLL het volgende:
Ik weet dat ik op een gegeven moment op geen enkele server meer kwam. Ik had een aantal weapon- en playerskins geïnstalleerd van SkinShack. Na de-installatie ging het weer wel. Waren normale, vervangende skins. Dus ik denk dat je probjes krijgt als je het doet Steffijn.
Weet jij dat niet IceStorm?! Ook ik vind skins wel wat toevoegen, maar wil wel blijven spelen...
Met name de terrorists skins vink maar niks.
Voor CT heb ik de SwatPack geïnstalleerd, en die doet het goed btw...
Ik wil graag CS een beetje naar mijn smaak aanpassen, maar wel binnen de grenzen van cheatzooi en kunnen blijven spelen

Daarom wil ik onderscheid maken tussen wapenskins en playerskins. Dat jij niet kon connecten hoeft niet met jouw weaponskins te maken te hebben, aangezien daarmee niet gecheat kan worden (ik zou iig niet weten hoe), maar iig wél met je playerskins. Vandaar dat ik wel graag weaponskins wil gebruiken, als de servers dat toelaten.

Voor mooie skins kun je ook hier kijken: die vind ik echt mooi, zeker die playerskins, maar die ga ik niet meer gebruiken, alhoewel ik nog niet een server ben tegengekomen waarmee ik er niet op kwam. Overigens ben ik wel voor het verbieden van skins, jammer genoeg, maar er zijn meer mensen die er mee cheaten dan die gewoon het een en ander een beetje mooier willen maken.

http://www.games-fusion.net/cspacks.php

• rove
Uhm, dat is wel degelijk een mp5 hoor. Maar er zijn verschillende soorten. En die ammo clip, dat zijn er 2 die je dan snel kan switchen, dat gebruiken die navy seals gassies enzo (vanavond sbs6 20:30 w00t!).

dunno

• RaDKiLL
Had wel met de weaponskins te maken...Want vóór de install van weaponskins deed cs MET playersskins het nog wel...Tis jammer maar waar!
Als je op die manier met weaponskins sneller kan switchen vallen we denk ik terug in de categorie "chtn"...(ik kan het hele woord niet meer horen, schrijven of zien!!!)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste