Newbie -[n00b]- Clan voor CS?!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 667 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023
Luitjes,

is er geen Newbie-clan voor CounterStrike?! Op dit moment gebruik ik -[n00b]-RaDKiLL als nick in CS om te voorkomen dat mensen me uit gaan schelden omdat ik er niets van bak....
In een level haal ik meestal 8 á 9 kills, maar heb dan wel bijna 40 deaths.
Vink niet errug, ik speel nl pas een klein weekje CS. Ik dacht nl dat Casema Basic niet genoeg was voor OnLineGaming....
Om echter te voorkomen dat iedereen moe wordt dat ik in de weg loopt, is het mischien handig om als -[n00b]- 's tegen elkaar te spelen?!

RaD

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 08:18 schreef RaDKiLL het volgende:

Op dit moment gebruik ik -[n00b]-RaDKiLL als nick in CS om te voorkomen dat mensen me uit gaan schelden omdat ik er niets van bak....
Whehehe... Ik zag je laatst spelen op strikerz en ik schold je niet uit.. alhoewel ik wel paar redenen voor had... :o

• RaDKiLL
Hé Reef.....Idd schiet ik wel eens PER ONGELUK op een medestander....No hard feelings?!

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 08:22 schreef RaDKiLL het volgende:
Hé Reef.....Idd schiet ik wel eens PER ONGELUK op een medestander....No hard feelings?!
Haalt mij nix uit.. jij zat in andere team.... :D

• RaDKiLL
Waarom was je boos dan?! Heb ik JOU soms gefragged?!.....lol

Verwijderd

Dat niet d8 ik, ik speelde wel brak laatste dagen maar ik ben niet door jou gekilled iig... :P
En ik was niet echt boos ofzo, alleen je zag je vet nieuw was met CS en dat irriteert soms enorm.. :)
Maar daar kan je zelf nix aan doen dus boos wordne heeft ook geen nut of wel soms? :P

• RaDKiLL
Idd, daarom wil ik weten of er meer Newbies zijn die niet durven spelen omdat za bang zijn uitgescholden te worden....Heb tot nu toe wel geinige reacties gehad....Heg ook al een top-spraylogo ontwikkeld als een echte pro...Als ze me dan zien spelen schieten ze in de lach.
Een newbie moet echter ook leren...Kijk naar Gordijnstok...Die man had ook een aantal vragen omdat hij newbie was...Vlgs mij speelt hij nu een maand en roeleerd hij behoorlijk...

RaD

Verwijderd

Gordijnstok speelt idd veel beter. Maar oefening baart kunst... dus...

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

Oja nog een tip (had je gisteren behoorlijk in de_rotterdam)
Blijf niet te lang stil staan, en zeker niet op open plekken, je stond gisteren stil achter een krat, en kon zo makkelijk aanleggen met een m4a1, 1 kogel, 1 hs.
En als mij dat lukt stond je zeker verkeerd :)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• RaDKiLL
Was jij dat?! Kvond het al vreemd dat ik ineens het loodje lag terwijl, vlgs mij, niemand me zag....lol
Ik ken de maps trouwens nog niet zo goed....Alleen Dust 1 en 2, Die wolkenkrabber, Aztec en de noordpool ken ik nu wel....
Ik denk dat dit ook een groot probleem is...Vandaar dat ik altijd achter iemand aanloop...

Verwijderd

tip: start een lan game met een map die je niet kent en loop de hele map rustig door! zo leer je de maps goed kennen!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Op dinsdag 10 juli 2001 09:53 schreef UneXpeCteD- het volgende:
tip: start een lan game met een map die je niet kent en loop de hele map rustig door! zo leer je de maps goed kennen!
ik dacht ff dat je bots zei >:)

gelukkig :P

oja: in't begin veel online gamen, ik kon al redelijk bewegen want had 2 jaar Quake II gespeeld... maar de gameplay ligt in Cstrike echt zooo anders, het was voor mij heel moeilijk om terug te schakelen, en nog steeds heb ik het kamikaze gevoel, en ik weet als ik iets rustiger speel dat het veel beter gaat, maar op 1 of andere manier heb ik nog steeds het Quake bloed in me, alhoewel, ik in Quake III suck, Quake II gaat wel :)

Verwijderd

Ik vind mensen die newbies uit gaan schelden sukkels. Ze zijn zelf ook ooit begonnen.
Ik vindt ze soms wel grappig kan ik ff oefenen op ze . (rondjes om ze heen lopen en met het mesje bewerken etc.)

Verwijderd

Ik speel het nu een maandje en vinnet erg gaaf... zoek zelf een clan (hint, hint ;) ). Mijn kills gaan steeds meer omhoog... had zonet een score van 20-9! goed voor mij vinnik! :)

Verwijderd

no offence freeman maar dat is maar een momentopname . Ik zou ook nooit een clan willen joinen die jou op basis van een rondje cs aannemen die lui zijn desperate.

/edit spelfout eruit voor de zeik0rs

• RaDKiLL
Freeman: Je mag wat mij betreft wel in mijn -[n00b]- clan.....lol

Verwijderd

ik zeg tg ook niet dattik er goed genoeg voor ben :? beetje wazig ben jij... kijk ik zeg dattik in een clan wil. En ik zei dattik vanochtend een score had van 20-9... dat stond dus los van elkaar! snappie :)

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 11:58 schreef RaDKiLL het volgende:
JEEEEE!!! met zn allen nooben...en dan goed worden! :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Scores zeggen idd geen kloot. Ik kan 20-5 staan en toch vinden dat het slecht gaat omdat er gewoon GEEN tegenstand is of ik kan 10-7 staan en heel erg tevreden zijn omdat ik tegen allemaal die-hards speel :)

Verwijderd

zei alleen dat ik wel von dattik goed speelde (voor mij dan) en dat ik dat van mezelf (een maandje spelend) wel een redelijke score vindt... so what!

• RaDKiLL
Ik speel nu een weekje....En mijn beste score is 9-38.......
Vlgs mij komt dit omdat ik geen geduld heb....Ik rush meteen als een achterlijke door het level.....Terwijl ik langzaam moet lopen en veel moet springen...Ik gebruik inmiddels wel het bukken als ik een tegenstander zie....
En is toch fun?! -[n00b]-Freeman ?!
Als er zo meer volgen roeleren de n00bs CS en stopt dus het gescheld van Newbie dit en dat...

Verwijderd

OK ik join je clan! maar dan wordt ut dus wel -=JasperM=- dr8er... contact me ff via msn!

lama... k ga ff naar e iegen pc daar heb ik ook icq...

Verwijderd

ja! en als we dan een x met 2 clans van got tegen elkaar kennen zout ok te gek zijn :)

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-11 18:20
Op dinsdag 10 juli 2001 11:58 schreef RaDKiLL het volgende:
Niet zo pessimistisch. Dat gescheld moet je niet naar luisteren, dat doen eikels die vergeten dat ze 3 maanden, een half jaar of 2 jaar geleden d'r ook geen hol van bakten :(

Je moet gewoon spelen waar je zin hebt, als een server écht te moeilijk is moet je gewoon een andere zoeken, misschien dat t dan beter gaat.

En nog steeds: voor jou de beste tactiek is achter anderen aan hollen, leer je veel van en je loopt niet in de weg.
Let wel op dat je anderen dan niet blokt, dat is nl. altijd goed voor zware irritaties - en ook echt niet leuk ;) - bijvoorbeeld als je precies achter een krat gaat zitten terwijl die ander naast de krat aan t schieten is; dan kan ie nl. niet achter de krat kruipen omdat jij daar zit, terwijl hij jou daar helemaal niet verwachtte. Ga dan 1 meter naar achteren zodat hij zijn plek heeft.

Als je alleen bent: snel van cover naar cover bewegen en dan weer goed alle kanten verkennen, dan weer snel van cover naar cover. Niet rushen want je reactievermogen is nog niet snel genoeg.

Enne owja, op een LAN-game de maps goed verkennen werkt ook errug goed idd :)

-[n00b]- als clantag is wel gaaf, want over een tijdje ben je beter en dan heb je een mooi understatement :)
Ik zou m effe reggen bij clanbase als dat nog niet gebeurd is (enige vereiste is een internetsite) en kijken of er hier gelijkgestemden zijn ;)

• Stefke
Op dinsdag 10 juli 2001 11:54 schreef SuB het volgende:
no offence freeman maar dat is maar een moment opnamen. Ik zou ook nooit een clan willen joinen die jou op basis van een rondje cs aannemen die lui zijn desperate.
Momentopname heet zoiets.

Let eens op man, 't is niet eens een clan. Ik vind t juist tof dat op deze manier clans ontstaan. "Ikke newbie, jij newbie, clan?" Op die manier spelen Freeman en Radkill vanaf t begin met elkaar, leren op elkaar inspelen. Dat wordt een superteam :D

Zo is mijn clan [FoK!] ook ontstaan, allemaal lui die nog nooit elkaar hebben gezien in CS, maar we hebben de grootste pret :)
We hebben nog niet de beste spelers (wel spelen we vrijwel altijd bovenaan op public servers), maar onze teamplay is super.

Verwijderd

doe je ook mee dan?

• Stefke
Op dinsdag 10 juli 2001 12:25 schreef MrFreeman het volgende:
doe je ook mee dan?
Moi?

Verwijderd

oui tu!

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 08:22 schreef RaDKiLL het volgende:
Goh, dat komt bekend voor :D Ik had de eerste week moeite de teams te onderscheiden. Zeker van grotere afstand omdat je dan geen naam bij de persoon te zien krijgt. Ik heb toen ook wel regelmatig onbedoeld een TK gemaakt.

Sorry zeggen, en uitleggen waaro je het maakte geeft iig aan de je het niet express doet en lerende bent. :P
Op dinsdag 10 juli 2001 08:45 schreef RaDKiLL het volgende:
Idd, daarom wil ik weten of er meer Newbies zijn die niet durven spelen omdat za bang zijn uitgescholden te worden....Heb tot nu toe wel geinige reacties gehad....Heg ook al een top-spraylogo ontwikkeld als een echte pro...Als ze me dan zien spelen schieten ze in de lach.
Een newbie moet echter ook leren...Kijk naar Gordijnstok...Die man had ook een aantal vragen omdat hij newbie was...Vlgs mij speelt hij nu een maand en roeleerd hij behoorlijk...

RaD
Speel nu zo'n 2,5 - 3 weken en het gaat idd ietsjes beter :P Ik roeleer absoluut nog niet hoor :D, daarvoor moet je bij Raven zijn en Dutch Commando, ik sta pas op plaats 59 in de stats. ;) Een aantal mappen liggen me nog niet lekker waaronder bijvoorbeeld, prodigy en oilrig. Op de rest haal ik meestal de positief wel, en op inferno, train, militia, dust, en italy haal ik regelmatig nu wel eens scores van 20 tegen 6-8 dus dat loopt wel een beetje.
Op dinsdag 10 juli 2001 12:01 schreef IceStorm het volgende:
Scores zeggen idd geen kloot. Ik kan 20-5 staan en toch vinden dat het slecht gaat omdat er gewoon GEEN tegenstand is of ik kan 10-7 staan en heel erg tevreden zijn omdat ik tegen allemaal die-hards speel :)
En dat heb ik dus op zijn zachtst gezegd als ik tegen bijvoorbeeld Raven of Dutch Commando speel :D Scores van 5 kills tegen 20+ deaths zijn dan niet uitzonderlijk :D

• RaDKiLL
Kzou -[n00b]- best willen reggen bij clanbase, maar heb geen webpage....De tijd die daarin gaat zitten heb ik niet...Kheb nl ook een gezinsleven...Dan kom ik helemaal niet meer aan privezaken toe...Is er geen andere manier om evt die tag te reggen?!

• Stefke
Op dinsdag 10 juli 2001 12:27 schreef MrFreeman het volgende:
oui tu!
Ik zit al in een clan :) en nog ene zou teveel tijd vergen. Heb nu al te weinig tijd om nog dingen te doen die ik moet doen naast de FoK! clan (van fokzine.net dus)

Maar ik vind het gewoon een goed initiatief om van feitelijk niks een clan te starten, zo leer je elkaar t beste kennen (spreek uit ervaring :) ) en op elkaar inspelen (zoals ik reeds gezegd had)
Ga over een tijdje nog een 2on2-clan starten met me broertje, als ie een fatsoenlijke inetverbinding heeft.

Hier startten we met ons 4en tegen elkaar (kwamen later nog anderen bij) :P

Afbeeldingslocatie: http://www.torsoboy.f2s.com/stuff/de_aztec0000.jpg

• Stefke
Op dinsdag 10 juli 2001 12:36 schreef RaDKiLL het volgende:
Kzou -[n00b]- best willen reggen bij clanbase, maar heb geen webpage....De tijd die daarin gaat zitten heb ik niet...Kheb nl ook een gezinsleven...Dan kom ik helemaal niet meer aan privezaken toe...Is er geen andere manier om evt die tag te reggen?!
Hoeft geen echte website te zijn, als je daar maar een valid internetadress invult (voor mijn part een lege pagina bij je provider of zo)

Wij hebben zellufs al ons eigen forum :) (weliswaar niet onder onze eigen clannaam, maar och, op het moment dient het forum alleen onze clan)

http://www.xtatic.nl/vbb/

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op dinsdag 10 juli 2001 11:54 schreef SuB het volgende:
no offence freeman maar dat is maar een moment opnamen. Ik zou ook nooit een clan willen joinen die jou op basis van een rondje cs aannemen die lui zijn desperate.
Hoor ik daar iemand zeggen: Fener ??? :D

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 12:40 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Hoor ik daar iemand zeggen: Fener ??? :D
LOL, zaterdag avond hadden we daar tijdens CS ook die gesprekken over. :D

Verwijderd

wat bedoel je yak?

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op dinsdag 10 juli 2001 12:41 schreef SuB het volgende:
wat bedoel je yak?
Er is een zeker iemand (ook wel CL/fener genoemd) die er een handje van heeft om beetje snel mensen aan te nemen

PSN

Verwijderd

bl44t

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-12-2021
>:)

Verwijderd

LOL yakuza ... sjah jij bent ook ooit gejoined he... >:) :P

Owjah..hint..IceStorm is wel clanless he... >:) >:)
:P
Maareh nu ff serieus.. ok ik kan me bestwel voorstellen dat je een n00b clan wilt oprichten, maar is het niet handiger om gewoon op Strikerz je skills wat bij te schaven en als je eenmaal wat beter bent een bestaande clan te gaan joinen? Zijn daar namelijk wel clans *ik noem geen namen* die beswel desperate op zoek zijn naar members gloof ik >:)

no flame intended btw ...

• RaDKiLL
Heb net -[n00b]- geregged met een fictieve website...(sorry, heb ik geen tijd voor)...
Vanaf nu refereerd dus iedereen die iemand "uitscheld" voor n00b naar deze clan....(kinda kewl isn't it?!).
Welke clan geniet meer naamsbekendheid als deze?!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op dinsdag 10 juli 2001 13:05 schreef G3R10 het volgende:

Maareh nu ff serieus.. ok ik kan me bestwel voorstellen dat je een n00b clan wilt oprichten, maar is het niet handiger om gewoon op Strikerz je skills wat bij te schaven en als je eenmaal wat beter bent een bestaande clan te gaan joinen? Zijn daar namelijk wel clans *ik noem geen namen* die beswel desperate op zoek zijn naar members gloof ik >:)

woei
* YakuzA slaps Gerlo with a supersized trout

PSN

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op dinsdag 10 juli 2001 13:07 schreef RaDKiLL het volgende:
Heb net -[n00b]- geregged met een fictieve website...(sorry, heb ik geen tijd voor)...
Vanaf nu refereerd dus iedereen die iemand "uitscheld" voor n00b naar deze clan....(kinda kewl isn't it?!).
owja RaDKiLL nog gefeliciteerd, aangezien je niet je eigen trouwtopic kan doorlezen door de HK :)

PSN

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 10:05 schreef Wesley het volgende:

[..]

ik dacht ff dat je bots zei >:)

gelukkig :P

oja: in't begin veel online gamen, ik kon al redelijk bewegen want had 2 jaar Quake II gespeeld... maar de gameplay ligt in Cstrike echt zooo anders, het was voor mij heel moeilijk om terug te schakelen, en nog steeds heb ik het kamikaze gevoel, en ik weet als ik iets rustiger speel dat het veel beter gaat, maar op 1 of andere manier heb ik nog steeds het Quake bloed in me, alhoewel, ik in Quake III suck, Quake II gaat wel :)
Ja precies heb hiervoor ook 2 1/2 jaar Q2 gespeeld, toen een halfjaar niks en toen CS. Je merkt echt ongelofelijk het verschil in de gameplay tussen Q2 en CS en idd, in het begin rende ik er altijd op af om iedereen neer te maaien, maar meestal loopt dat toch niet goed af ;)

• Stefke
Op dinsdag 10 juli 2001 13:07 schreef RaDKiLL het volgende:
Als het écht een fictief adres is krijg je nul op 't rekest, het adres MOET bestaan :) (maar kan, zoals ik al zei bijvoorbeeld wel een lege pagina bij zo'n gratis host zijn, bijv. bij http://www.f2s.com/)

Deze n00b-clans bestaan al, dus je hebt iig een unieke tag :)

-n00b13- HalfLife
n00b// HalfLife
nB n00bs HalfLife
|-N00b13-| |-N00b13-| Halflife

• Stefke
Op dinsdag 10 juli 2001 13:05 schreef G3R10 het volgende:

Dat is wel de gemakkelijkste weg. Leuker is natuurlijk je eigen clan op te richten, maar ja, 't is maar waar je voor staat hè!?

• KALN
  • Laatst online: 29-05 08:18
nB zijn duidelijk n00bs >:)
#n00bs op Quakenet irc
doe de groeten aan butsj ;)

Verwijderd

Dus je hebt -[n00b]- geregd op clanbase... ik wil dan wel joinen...

• Stefke
Op dinsdag 10 juli 2001 13:43 schreef MrFreeman het volgende:
Dus je hebt -[n00b]- geregd op clanbase... ik wil dan wel joinen...
Hij moet eerst nog een bevestiging krijgen (kan een x aantal uren duren), maar zoals ik al zei, met een niet bestaand internetadres krijg je je aanvraag terug :)

Verwijderd

ik wil wel de website maken... doek ook voor me pa's werk dus... dan zalk er wel 1 moeten reggen...

zalk er 1 reggen? www.clan-noob.net ofzo?

• Stefke
Op dinsdag 10 juli 2001 13:50 schreef MrFreeman het volgende:
ik wil wel de website maken... doek ook voor me pa's werk dus... dan zalk er wel 1 moeten reggen...

zalk er 1 reggen? www.clan-noob.net ofzo?
Goed plan :)

• IceStorm

IceStorm

Mensen, kunnen jullie dit niet gewoon over ICQ voortzetten :) ? Dank u.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op dinsdag 10 juli 2001 14:54 schreef IceStorm het volgende:
Mensen, kunnen jullie dit niet gewoon over ICQ voortzetten :) ? Dank u.
Hmmm n00bs en icq :P

PSN

• KALN
  • Laatst online: 29-05 08:18
:p

• RaDKiLL
Wat betreft de "clan" -[n00b]- gaan we verder op ICQ...Mijn ICQ 118923011.
Het gaat er mij verder om dat newbies zonder schroom moeten spelen en alle commentaar in de wind slaan....Mij gaat het ook steeds beter af, mede door de tips in dit forum.
Nu is mijn vraag nog..Er wordt regelmatig een request binnen een match gedaan van "vote against player #....".
Wat houdt dit in en wat is het doel?! En hoe moet ik weten wie player#... is?!

Verwijderd

lamer alert betekent dat :)

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op dinsdag 10 juli 2001 16:01 schreef RaDKiLL het volgende:
Wat betreft de "clan" -[n00b]- gaan we verder op ICQ...Mijn ICQ 118923011.
Het gaat er mij verder om dat newbies zonder schroom moeten spelen en alle commentaar in de wind slaan....Mij gaat het ook steeds beter af, mede door de tips in dit forum.
Nu is mijn vraag nog..Er wordt regelmatig een request binnen een match gedaan van "vote against player #....".
Wat houdt dit in en wat is het doel?! En hoe moet ik weten wie player#... is?!
Je kan via je console (bereikbaar via "~")
commando's geven, listplayers kan je alle spelers met nummer opvragen, daarna vote (playernumber), zo heb je ook listmaps en nog wel wat dingen zoals binds

Het voten wordt gedaan om ongewenste spelers te laten kicken (door de server), iemand die cheat (of er van verdacht word) of iemand die idled (afk is) of een tk-er op een server waar geen admin is.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Stefke
Op dinsdag 10 juli 2001 16:20 schreef SLaSH! het volgende:

[..]

Je kan via je console (bereikbaar via "~")
commando's geven, listplayers kan je alle spelers met nummer opvragen, daarna vote (playernumber), zo heb je ook listmaps en nog wel wat dingen zoals binds

Het voten wordt gedaan om ongewenste spelers te laten kicken (door de server), iemand die cheat (of er van verdacht word) of iemand die idled (afk is) of een tk-er op een server waar geen admin is.
Maar dat werkt toch niet op elke server :?

Of worden players met veel stemmen altijd gekicked door de server (of live adim)

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op dinsdag 10 juli 2001 17:04 schreef stefijn het volgende:

[..]

Maar dat werkt toch niet op elke server :?

Of worden players met veel stemmen altijd gekicked door de server (of live adim)
Geen idee, volgens mij gaat het wel automagisch, bij voldoende stemmen is de speler opeens weg, al een paar keer meegemaakt, weet alleen niet of de speler zelf disconnecte of dat de server dat deed, meestal is het duidelijk genoeg naar de speler dat ie dat niet moet doen, net als iemand voor cheater wordt uitgemaakt (en ik het gevoel heb dat hij/zij daadwerkelijk cheat) dan zijn ze meestal snel weg, voor mij een teken dat ze idd cheaten.

Verwijderd

er is gewoon een votings percentage... op sommige servers is dat 60% op strikerz bv 90%

Soms krijg je zon menuutje in beeld Kick "player"? 1 yes 2 no dan draait die server admin mod.

• Stefke
Op dinsdag 10 juli 2001 17:37 schreef SuB het volgende:
er is gewoon een votings percentage... op sommige servers is dat 60% op strikerz bv 90%

Soms krijg je zon menuutje in beeld Kick "player"? 1 yes 2 no dan draait die server admin mod.
Hmm..zo'n menuutje heb ik nog nooit gezien. Zou m wel willen hebben anders :)

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 10:24 schreef MrFreeman het volgende:
Ik speel het nu een maandje en vinnet erg gaaf... zoek zelf een clan (hint, hint ;) ). Mijn kills gaan steeds meer omhoog... had zonet een score van 20-9! goed voor mij vinnik! :)
Zelf vragen om in een clan te gaan vinnik zelf alleen maar iets van "neem mij in jullie clan, Ik ben goed" ofzo (quote van DC btw.. van strikerz.net forum.. dus ® DC en Co. :P ). But okay... misschien dat fener idd wel wat clanleden nodig gaat hebben (hehe).
Op dinsdag 10 juli 2001 12:47 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Er is een zeker iemand (ook wel CL/fener genoemd) die er een handje van heeft om beetje snel mensen aan te nemen
En gij noemt nog een reden wrom ik een bepaalde clan heb verlaten... die wasik bijna vergeten.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op dinsdag 10 juli 2001 18:07 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Zelf vragen om in een clan te gaan vinnik zelf alleen maar iets van "neem mij in jullie clan, Ik ben goed" ofzo (quote van DC btw.. van strikerz.net forum.. dus ® DC en Co. :P ). But okay... misschien dat fener idd wel wat clanleden nodig gaat hebben (hehe).
[..]

En gij noemt nog een reden wrom ik een bepaalde clan heb verlaten... die wasik bijna vergeten.
I am glad to be of service :)

PSN

• RaDKiLL
Clan registreren is idd een probleem..Is nu echter gelukt hoop ik...Zit nog op een bevestiging te w88.
Dus iedere newbie....JOIN!!
Ik snap alleen het nut niet van het reggen bij ClanBase...Kan iemand mij dit uitleggen?!

Verwijderd

Ik wil ook in de n00b Clan!!
Doe het een maadnje ofzo, kan er nog neit zoveel van!!

Kan iemand me ff mailen als ik mee mag doen!!

• RaDKiLL
Deze verzoeken graag via ICQ...Anders wordt het topic gesloten.....En dat moeten we niet hebben.... ;)

Check yo mail and GET ICQ!!!

• Stefke
Op dinsdag 10 juli 2001 19:58 schreef RaDKiLL het volgende:
Clan registreren is idd een probleem..Is nu echter gelukt hoop ik...Zit nog op een bevestiging te w88.
Dus iedere newbie....JOIN!!
Ik snap alleen het nut niet van het reggen bij ClanBase...Kan iemand mij dit uitleggen?!
Ik zou zeggen, bekijk die site eens goed.... :)

Op clanbase worden "ladders" bijgehouden, dat zijn de leagues waarin gespeeld wordt in Quake, Unreal, Halflife en allerlei mods van deze games *D

zie deze link
http://www.clanbase.com/ladders.php?gid=3

als je dan doorklikt op "International" - "Counterstrike" kom je op onderstaande pagina:
http://www.clanbase.com/rating.php?lid=205
Dat is de wereldranglijst

zo heb je ook een nederlandse ranglijst:
http://www.clanbase.com/rating.php?lid=226

Op clanbase kun je dus andere clans uitdagen voor een clan-clangevecht op een dedicated server (voor die wedstrijdspelers alléén toegankelijk) en door punten te winnen kun je dan stijgen in de ranglijsten.

Persoonlijk vind ik "Schroet Kommando" wel stoer:
http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=5678&wars=1&lid=205
Die hebben nog nooit verloren 8-)

Mijn clan begint over een maand of 1,5 met clanwars via clanbase, we zijn op dit moment veel aan t trainen :)

Verwijderd

Speel het zelf ook niet zolang, maar word al best goed (voor newbie) maar dat ligt ook aan de map, en tegenstanders. Mijn probleem was (en nu nog een beetje) dat ik altijd rushde (vaak UT gespeeld). Terwijl ik vaak de level niet eens goed kende. Ook was ik best goed met AWM, en AUG/SIG, alleen daar had ik bijna nooit geld voor. Met andere wapens was ik altijd vrij snel dood.

Een paar dingen zijn heel belangrijk:

1 Ken de levels

Weet waar campersplekken zijn en waar wordt gesniped dat scheelt een hoop deaths. Leer wat tactisch goeie plekken zijn en vanaf waar je op het begin je tegenstanders kunt tegenkomen.

2 Zorg dat je de toetsen goed hebt staan en belangrijke knoppen meteen kan indrukken.

Knoppen zoals dropweapon, reload, secondaryweapon en lastusedweapon had ik op het begin slecht ingesteld. Zorg dat je alle knoppen snel kunt bedienen terwijl je toch kunt lopen, richten, schieten, springen en bukken.

Als je reload is close combat blijf bewegen (springend teruglopen is vaak beter dan achter een krat gaan zitten), kun je dat niet pak je andere wapen), als de enemy veraf loopt dan wel achter iets gaan zitten reloaden.

3 Leer met alle wapens omgaan.

De beste wapens zijn vaak duur en als je niet goed bent (veel deaths, weinig kills) heb je weinig geld. Leer ook met pistols en smg (DE en MP5 bijv) om te gaan aangezien je die altijd kunt kopen. Ook kun je dan bijv een DE/smg en armor en grenades kopen en later kun je altijd nog een beter wapen oppakken.

In burst schieten werkt beter als de knop indrukken zeker met AK. Ook is de terugslag ed bij elk wapen verschillend. Reload op tijd en niet pas als je hele geweer leegschiet (tenzij in combat natuurlijk).

Bij mij hielp het erg om met AK te trainen aangezien je daarmee goed leert richten en beheerst leert schieten. Ook de M3 werkt hiervoor wel.

4 Weet wat je hebt aan medespelers.

In groepjes werken werkt beter dan alleen als je het niet zo goed kunt. Weet wie je volgt en wie niet (radar). Verwacht niet van noobs dat ze je goed kunnen helpen (backup geven ed). Ga niet voorop lopen als je niet goed bent of de level niet kent.

5 Hinder je medespelers niet.

Niet blocken, kijk uit met flashes en HE, ga niet voor iemand zijn loop staan. Ongelukken blijf je houden (zeg gewoon sorry en ga zelf ook niet lopen schelden als het per ongeluk bij jou gebeurt).

• RaDKiLL
Uit de aanmeldingen (4 inmiddels) is dit achteraf geen slecht innitiatief geweest.
Heeft iemand mischien tips op het gebied van Clans?! Wat we wel moeten doen, en veel belangrijker juist niet moeten doen.
Evt plannen voor de toekomst....
Gaarne input..

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 20:45 schreef Tweaker het volgende:
<<flinke knip>>
Goed gezegd dude.. :)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op dinsdag 10 juli 2001 20:45 schreef Tweaker teveel om te quoten.
Je vergeet te zeggen dat je altijd moet blijven bewegen, anders ben je fragfood :)

PSN

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 21:47 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Je vergeet te zeggen dat je altijd moet blijven bewegen, anders ben je fragfood :)
OK, das bijna altijd waar, behalve als je guard of sniped.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op dinsdag 10 juli 2001 22:09 schreef Tweaker het volgende:

[..]

OK, das bijna altijd waar, behalve als je guard of sniped.
N00b snipers knifen is superlollig :)

PSN

• RaDKiLL
Voor de rest weinig input dus?!
Inzake clans svp...Kan alle hulp gebruiken...(ook tijdens de game ;) )

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op dinsdag 10 juli 2001 23:24 schreef RaDKiLL het volgende:
idd zag je net 0-9 op thunder d8 ik :)

PSN

Verwijderd

woaaaa....:
Skill Rating: 1217
Kills: 18 (18)
Deaths: 129
Suicides: 1
Kills per Death: 0.14
Teammate Kills:* 2
2 teammate kills maar? netjes dude! :D :D :D

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 11 juli 2001 00:02 schreef Raven_ het volgende:
woaaaa....:
[..]

2 teammate kills maar? netjes dude! :D :D :D
Moet je niet gaan opscheppen reef, in jouw n00btijd maakte ik jou ook flink in :) (nu niet zo erg meer, maar dat maakt niet uit :P )

PSN

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 23:24 schreef RaDKiLL het volgende:
Wat wil je nog weten dan?

* Zorg dat je tactics hebt voor de_dust.
* Radio messages is leuk maar rw en bc werkt beter in wars.
* een goede wararranger is belangrijk anders gaan je members zich vervelen :)
* Zorg voor een forum

blaat blaat wil je nog meer weten?

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
Tactics voor dust?? Waarom voor dust? andere maps zijn ook handig.. en tis ook handig dat niet het hele team door RW of BC gaat lullen want dan word het shit.. alleen de CL lult bij ons, werkt perfect, alleen word er bombspot 1 of 2 geroepen.

dunno

• RaDKiLL
Bijvoorbeeld hoe het mogelijk is dat bepaalde spelers uitspraken doen waar ik een kwartier voor moet tikken...Zijn er soms keybindings mogelijk?! Zo ja, hoe?! Voor de rest zal ik (wij als -[n00b]- ) idd moeten oefenen.
Mij stats liegen er idd niet om....Maar beware..... ;)

• Stefke
Op woensdag 11 juli 2001 08:09 schreef RaDKiLL het volgende:
Bijvoorbeeld hoe het mogelijk is dat bepaalde spelers uitspraken doen waar ik een kwartier voor moet tikken...Zijn er soms keybindings mogelijk?! Zo ja, hoe?! Voor de rest zal ik (wij als -[n00b]- ) idd moeten oefenen.
Mij stats liegen er idd niet om....Maar beware..... ;)
Keybinds zijn mogelijk, bijvoorbeeld door in je console te typen:

bind j "say One enemy down, victim of |n00b|!" (of iets dergelijks :) )

Als je dan op de J drukt krijg je je instant message

check hiervoor: http://www.planethalflife.com/counter-script/downloads/autoscript.htm

Hier kun je leren hoe je scripts maakt (met config, autoexec en andere scriptfiles en hoe de code werkt), tevens staan er heel veel voorbeelden die je kunt copypasten :)

Voor het betere teamwork kun je idd het beste voicecomm gebruiken, goede voicecomm is namelijk het enige dat aan CS ontbreekt om ECHT goede teamplay te krijgen (komt over een maandje wel in de nieuwe versie ingebouwd)
Onze clan gebruikt Battlecom, dat is helaas bijna niet meer op internet te vinden, omdat M$ het heeft opgekocht en verwijderd :( Maar als je goed zoekt :)
Desnoods kun je t van mij krijgen (was een gratis programma, dus dit is GEEN illi spul ;) )

Battlecom geeft heel goed geluid en heeft de mogelijkheid allerlei verschillende kanalen in te stellen zodat je subteams kunt maken.
Daarnaast is de reactietijd tussen t spreken t snelste van al die progjes zeker als iemand met een goede verbinding een Battlecomserver host. Dan heb je een "ping" van ongeveer 1 seconde (heen en terug dus)

Verwijderd

als we een clan hebben maar we zijn onwijs slecht dan kunnen we eter niet naar clanbase... maar moeten eerst een website... wat was het adres ook al weer radkill?

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als je eenmaal een paar n00b-leden hebt moet je een paar clans die op de GoT-spelers spelen uitdagen voor een friendly, kan je lachen :P

• Stefke
Op woensdag 11 juli 2001 09:50 schreef MrFreeman het volgende:
als we een clan hebben maar we zijn onwijs slecht dan kunnen we eter niet naar clanbase... maar moeten eerst een website... wat was het adres ook al weer radkill?
Jawel, want anders zou iemand je voor kunnen zijn met het registreren van je clantag :) en dat zou natuurlijk jammer zijn, moet je een nieuwe verzinnen en je website aanpassen.

procedure:
- internetadres reggen (dag 1)
- clanbase reggen (dag 1)
- spelen (trainen) (vanaf dag 1)
(- internet site bouwen)
- friendly wars spelen (al dan niet via clanbase, ook friendlys worden geregd daar maar tellen niet voor de ladder mee)
- official wars spelen

Die laatste drie wanneer je maar wil

Je HOEFT niet meteen te gaan warren, pas als je eenmaal met wars begint moet je redelijk actief zijn (lees de rules) op straffe van puntenvermindering :o

• Ultra
  • Niet online
http://www.strikerz.net/stats/index.php?mode=search&game=cstrike&st=player&q=n00b

Ik denk dat je een gat in de CS-markt hebt gevonden :D

Verwijderd

Owkee... heb net ff snel wat in mekaar geflanst... misschien ist een sitecheck maar tis wel belangrijk voor de clan en voor degene n\die dan mee willen den...

www.geocities.com/jappiemullie/home

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

4 oh 4

En nu?

Verwijderd

hoe bedoel je?

• DeX

DeX

Error 404
Page not found..
Pagina niet gevonden

Verwijderd

vaag bij mij doet deze het gewoon:

http://www.geocities.com/jappiemullie/home

gvd nu weer niet!

• DeX

DeX

|:(

En wanneer wel???

• IceStorm

IceStorm

Uhm ja, neem dan ook een NORMALE server voor je homepage :) Gewoon webspace van @home of whatever ISP je hebt.

Verwijderd

nu doetti eut weer... ik heb chello... als ik deze al heb gemaakt kannik em dan nog op een andere server zetten? (casema geloof ik) tog radkill?

hij doettut wel als ik ut gewoon intik :?

Verwijderd

ik heb em nl gemaakt met die pagebuilder van yahoo... |:(

• Ultra
  • Niet online
Hahaha, de n00b-clan doet zijn naam wel eer aan :P

Verwijderd

hehe... zonet dee ie ut prima tog radkill? jji hebt em tog ook gezien?

jezus whats going on! nu heb ik em wel weer gewoon openstaan :? :? :? ik vat er geen bout van!

• RaDKiLL
Hij was idd kewl....en de naam -[n00b]- sloeg op CS!! ;)
Mischien kunnen we hem beter onderbrengen bij mijn provider?! (Wanadoo)...Iemand ervaring mee?!

Verwijderd

ja maar hoe doe ik dat dan? hij staat nl niet op me hd...

Verwijderd

jee! de teller staat al op 21 :9

Verwijderd

doettie ut nou bij jullie? beetje veel posts 8er elkaar van mij maarja... :)

vaag ik kan nou dat proggie nbiet meer openen en als ik dat wil zegt ie dat ik niet langer signed in ben... ik weer sing innne zegt ie het wer... :?

• DeX

DeX

nee

:O
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste