Newbie -[n00b]- Clan voor CS?!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 667 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-11 18:20
Op vrijdag 03 augustus 2001 15:55 schreef RoVe het volgende:
Uhm, dat is wel degelijk een mp5 hoor. Maar er zijn verschillende soorten. En die ammo clip, dat zijn er 2 die je dan snel kan switchen, dat gebruiken die navy seals gassies enzo (vanavond sbs6 20:30 w00t!).
Ha, iemand die t tenminste wel weet. Die MP klopt gewoon, die steyr Aug klopt niet, das de Nib Colt 6520
Op vrijdag 03 augustus 2001 15:56 schreef RaDKiLL het volgende:

Had wel met de weaponskins te maken...Want vóór de install van weaponskins deed cs MET playersskins het nog wel...Tis jammer maar waar!
Als je op die manier met weaponskins sneller kan switchen vallen we denk ik terug in de categorie "chtn"...(ik kan het hele woord niet meer horen, schrijven of zien!!!)
Neenee |:( Als je goed kijkt zie je dat bij die mp3 2 clips aan elkaar getaped zitten.

In het echt kun je dan gemakkelijk reloaden omdat je alleen maar je clip eruit hoeft te trekken en dr weer in kunt duwen (met een paar cm verplaatsing). Die hoef je dan niet in je broekzak te bewaren...

Maar dat is alleen bij de echte guns, NIET in CS. :)

VOlgens mij is er geen enkel voordeel te halen uit het gebruik van andere weaponskins.

Nou ja, ik denk dat ik gewoon een kopietje van mijn CS modeldirectory's wegzet, zodat ik ze direct kan herstellen als het problemen geeft.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023
Ah, dan begreep ik het verkeerd. Ga dat idd vanavond ook maar ff doen. Een hele bunch skins downen. Ik vind de Leet Arab van SkinShack zo gruwelijk mooi man! Tevens enkele mooie skins voor oa Steyr... :9~

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
zow, ik begeef mij nu ook maar ff naar Strikerz

'woutf (noob)'

Verwijderd

kan ik ook bij de clan?

• RaDKiLL
Sorry man, maar we hebben nu een hecht, maar vol clubje. We hebben op dit moment 9 actieve leden. Er kan in principe nog wel iemand bij, maar er zijn al meer gegadigden. En aangezien er een aantal leden op vakantie zijn w88 we met toewijzen van de laatste plek... (klinkt wel als een personeelsmedewerker...).

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
willem zou ik niet nemen..die wallhackt

edit: radkill, dat zou wel heeeel relax zijn :), maar het is just a SKIN, het veranderd totaal niks aan het wapen voorderest.

dunno

• Stefke
Op vrijdag 03 augustus 2001 17:37 schreef RoVe het volgende:
willem zou ik niet nemen..die wallhackt

edit: radkill, dat zou wel heeeel relax zijn :), maar het is just a SKIN, het veranderd totaal niks aan het wapen voorderest.
U kent hem ook?

Meet Illem:
Op donderdag 02 augustus 2001 21:07 schreef illem het volgende:
wallhack?
mail me maar, eigen rizico en geen misbruik van maken.
wallhacklamert@hotmail
No clan for U my friend 8-)

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
hoe doen de meeste noobs het eigenlijk keybindings? ik speel ook pas een korte tijd cs en bij elke ronde ga ik lekker met de hand m'n spullen kopen, ben ik de enige daarin?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
ik kan Metal blue skins aanraden, en dan heb ik verder mijn MP5 vervangen door die Super MP5 dual clip+scope van de vorige pagina (12)

verder heb ik ook een bombpack gedownload!
Pipe Bomb!
DIE IS ECHT VET

check dit:
http://www.counterstrike.de

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• rove
Op vrijdag 03 augustus 2001 18:48 schreef woutf het volgende:
hoe doen de meeste noobs het eigenlijk keybindings? ik speel ook pas een korte tijd cs en bij elke ronde ga ik lekker met de hand m'n spullen kopen, ben ik de enige daarin?
Ik ben gelijk begonnen met buy scripts..lekker relax..maar ik ken ook de menus uit mn hoofd.. maar scripts is lekker snel.. met f1 tm 6 buy ik verschillende guns + full ammo, f7 = armor en f8 = full prim ammo + sec ammo + HE grenade, dan nog wat op mn keypad met flashes, defuse kit.

dunno

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/Tweakers2/n00b.gif

• RaDKiLL
Ik weet niet hoe de rest het doet, maar ik heb ezScripts. Werkt perfect hier....Ik heb alles aan mijn numerieke toetsenbord gekoppeld...Werkt perfect...Lekker snel weg...Get it?!....Snel weg...Whoooohhhhahahahaha..I'm killin' myself...
Ps : sorry for being drunk...
Pps : Hey Shaggy, wat is er met dat logo?! (wel gwappig trouwens...)

• rapido_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01-2022
Hey Rad,
Worden scripts dan niet als cheating gezien ?

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

scripts zijn gewoon console commando's die je op 1 knop kan zetten , dus meerdere dingen op 1 knop das geen cheaten, gewoon een handigheid

hallo

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 08:18 schreef RaDKiLL het volgende:

In een level haal ik meestal 8 á 9 kills, maar heb dan wel bijna 40 deaths.
pfffff dan ben je wel heeel slecht. |:(

Verwijderd

Emperor..zeg dan nix....
Jeez ze heten niet voor niets n00b ...jij wilde beweren dat je nooit dat soort scores hebt gehad? |:(

Enneh ... achjah ...n00bs werken meestal zonders buyingscript...bij deze verhef ik me ook tot n00b :) (nee geen clanmember :) )

Verwijderd

nee.......ik speel geen CS meer
1x raden waarom......

• Mennootje
  • Laatst online: 22-09 16:22
Als je een server niet meer op komt omdat je een nieuwe weaponskin hebt installed komt dat bijna altijd doordat het p_-model van die skin te groot is.

Dit is namelijk de model die de tegenstanders (+teammates) vasthebben en als die uitsteken kom je de server niet op...dit om cheaten te voorkomen...

Stel je maar eens voor als iemand allemaal models heeft met lange spikes eraan --> daz erg cheaterig...

Dus je moet ff zoeken welke p_-model van je wapens niet goed is (zegt hij in console) en die moet je ff vervangen...

En die Aug-replacement is superonhandig...kwart van je beeld gevuld met die scoop :r

Verwijderd

Op zaterdag 04 augustus 2001 19:18 schreef Emperor het volgende:
nee.......ik speel geen CS meer
1x raden waarom......
Je vond jezelf te goed om de CS wereld verder te kwelen met jou skill :?

------------
Anywayz... ik gebruik altijd al manual buying
Ik heb wel "buyscript" maar die vergeet ik altijd.. ben nou eenmaal aan me knoppies gewend :)

n= equip menu , b = buymenu
Standaard uitrusting T: n2b41b13 n4n5n3n3
Standaard uitrusting CT: n2b43b13 n4n5n3n3n6

Klaar is kees :)

• rove
Op zaterdag 04 augustus 2001 19:53 schreef Paestero het volgende:
n= equip menu , b = buymenu
Standaard uitrusting T: n2b41b13 n4n5n3n3
Standaard uitrusting CT: n2b43b13 n4n5n3n3n6

Klaar is kees :)
T: F3, F7, F8
CT: F3, F7, F8

Das sneller hoor.. trust me :P

dunno

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-11 08:21

Smurf

Detri

Ik doe nu alles nog gewoon met de buy knoppen die er standaard bijzaten.. maar wie weet, dat als ik wat langer blijf spelen ik ook luier wordt ;)

)

• rapido_
  • Laatst online: 21-01-2022
Okay thnx guys,

Me knows enough. *D
Ik heb 'm al geinstaleerd en ik moet zeggen is verdomd handig.

See Ya at Strikerz ;)
-[n00b]-Rapido***

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

• RaDKiLL
@Emperor:Tjeez man, dat is een quote van 10 JULI! We leven bijna een mand verder...Inmiddels verblijf ik in de middelste regionen met bijna altijd een positieve score...Oefening baart kunst... ;)

Verwijderd

kom eens een keer op cs.half-life.nl:27015 is lachen :)

Verwijderd

woops

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:10

Flapmo

and back is gigi!

Dus die -[n00b]- clan is nu vol?? Jammer, zeer jammer.. :(

Ik zie jullie welles spelen op strikerz :), geloof dat ik zowel jullie gesl8 heb als jullie mij :) (ligt aan welk lid) vind het wel strak om idd later als noob clan vet te heersen. Doet me denken aan RA2 [NewB] 1e werd :):)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• RaDKiLL
We zitten nog niet helemaal vol, we hebben nu 9 clanleden. In principe willen we naar 10. We hadden er 10, maar al na een week is het eerste lid gekicked.
Alleen nu zijn er een aantal mensen, waaronder de mede-oprichter MrFreeman a.k.a. JasperM, op vakantie. Ik wil iig hun terugkomst afw88 voordat we iemand aannemen.
@ Rastaman:Wat is er te doen op die server dan wat zo speciaal moet zijn?! Op dit moment spelen we alleen op Strikerz omdat je daar geen lame gasten tegenkomt en veel gasten van GoT.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik speel vandaag vast nog wel op strikerz :), misschien dat je ff mot langshoppen zo af en toe, best wel zin om is tegen jou te spelen :). Me pa zit nu voor me bak kan er dus niet bij :/, maar later op de middag vast wel weer (zit nu op een bak zonder CS) (een p60 :p met win98 SE, alles gaat nogal traag hier :p)

[edit]
Stats van Radkill op strikerz--> http://www.strikerz.net/stats/index.php?mode=playerinfo&player=7133

mijn stats op strikerz (ik ben wel stukkie slechter :P)--> http://www.strikerz.net/stats/index.php?mode=playerinfo&player=2530

Verwijderd

Ik wil iets binden aan Numpad 1.
wat is de code van Numpad 1?

dus bind blabla "action"??

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

heb zelfde probleem, weet de code van numpad niej :(:(

Alsik iets aan numpad wil "binden" kan ik dat nie, alleen an de normale 1 :/

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 14:35 schreef Flapmo het volgende:
heb zelfde probleem, weet de code van numpad niej :(:(

Alsik iets aan numpad wil "binden" kan ik dat nie, alleen an de normale 1 :/
Das klote, bij deze, reageert allen, hoe bind ik Numpad 1??

en dan met name RoVe, want die heeft wat aan z'n Numpad gebind en nog iemand.

• rove
Op zondag 05 augustus 2001 14:36 schreef Slizer het volgende:

[..]

Das klote, bij deze, reageert allen, hoe bind ik Numpad 1??

en dan met name RoVe, want die heeft wat aan z'n Numpad gebind en nog iemand.
bind "KP_HOME" "say RoVe rules"
bind "KP_UPARROW" "say I luv RoVe"
bind "KP_PGUP" "say Schaapje?"
bind "KP_DOWNARROW" "say Ik kan numpad bindings maken"

etc.

dunno

• BasieP
  • Laatst online: 19-10 08:18
Op zondag 05 augustus 2001 13:57 schreef Flapmo het volgende:

[edit]
Stats van Radkill op strikerz--> http://www.strikerz.net/stats/index.php?mode=playerinfo&player=7133

mijn stats op strikerz (ik ben wel stukkie slechter :P)--> http://www.strikerz.net/stats/index.php?mode=playerinfo&player=2530
who cares... ik kijk altijd alleen maar naar kills/death... die stats zijn namelijk een BEETJE invloedbaar door gewoon veel te spelen... hoe meer je speeld, hoe hoger je komt. Er zijn zat mensen die (misschien) wel beter zijn dan Dutch Commando of weet ik wie, en die lager staan omdat ze minder vaak spelen of kut isp hebben

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• rove
Op zondag 05 augustus 2001 17:00 schreef basiep het volgende:

[..]

who cares... ik kijk altijd alleen maar naar kills/death... die stats zijn namelijk een BEETJE invloedbaar door gewoon veel te spelen... hoe meer je speeld, hoe hoger je komt. Er zijn zat mensen die (misschien) wel beter zijn dan Dutch Commando of weet ik wie, en die lager staan omdat ze minder vaak spelen of kut isp hebben
Ik kijk ook vooral naar ratio, want als iemand 1000 points haalt met spawnen met bomb.. tsja |:( , zo kan ik het ook.

dunno

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 15:22 schreef RoVe het volgende:

[..]

bind "KP_HOME" "say RoVe rules"
bind "KP_UPARROW" "say I luv RoVe"
bind "KP_PGUP" "say Schaapje?"
bind "KP_DOWNARROW" "say Ik kan numpad bindings maken"

etc.
en voor Numpad 5?? :)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
KP_CENTER maybe?

I want to live forever, so far.. so good.

• rove
KP_UPARROW
KP_PGUP
KP_LEFTARROW
KP_5
KP_RIGHTARROW
KP_END
KP_DOWNARROW
KP_PGDN
KP_ENTER
KP_INS
KP_DEL
KP_SLASH
KP_MINUS
KP_PLUS

Dit zijn ze allemaal.. geen dank :)

dunno

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Dank :)

Verwijderd

Nogmaals Dank :P

• RaDKiLL
Of gewoon EZScripts installen. To-proggie voor een aantal bindings. Ben je van het gezeur af.....
En idd, hoe meer je speelt, hoe hoger je stats...

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 19:38 schreef RaDKiLL het volgende:
Of gewoon EZScripts installen. To-proggie voor een aantal bindings. Ben je van het gezeur af.....
En idd, hoe meer je speelt, hoe hoger je stats...
EZScripts vind ik toch een beetje omslachtig, eerst instaleren en gooit ie allemaal dingen in Windows dir en daarna nog allemaal DLLetjes uitpakken en kopieren.

Verwijderd

Moet zeggen dat de -[n00b]- clan het goed doet, diegene die ik dagelijks zie spelen doen het echt wel leuk :)

Ik weet wel zeker dat er mensen zijn die beter dan mij zijn, niks mis mee, heb ik ook mensen om van te leren :)
*Ik speel meestal met een ration van 3 kills per 1 death, maar af en toe ook 1 om 1 :) , ligt aan tegenstand ;) *

Bindings, aliases.. tja, tis handiger als je het zelf kan.. ben niet afhankelijk van een programma of aan iemand anders

Verwijderd

Die n00b clan doet het idd goed. Radkill is enorm verbetert. Nu evengoed als mij ongeveer. Eerst had hij nog een ratio van 0,13 >:)

Ik heb de laatste tijd 0,8 ongeveer.

• RaDKiLL
Ik denk dat die verbetering komt omdat ik nu de maps onder de knie heb. Als je de weg niet weet in een map en je bent als enige over is dat instant death! :+
Gisteren had ik weer een off-day! Br8 er geen fuck van terecht. Hadden nog een TK aan boord ook. Die man noemde zich ook gewoon TK Ho3R!!!! :r Helaas was er geen admin aanwezig..Ik heb wel zijn won id..Kan ik daar wat mee?! Hij schijnt het vaker te doen, zie HIER voor zijn stats! :r

• Stefke
Op maandag 06 augustus 2001 08:21 schreef RaDKiLL het volgende:
Ik denk dat die verbetering komt omdat ik nu de maps onder de knie heb. Als je de weg niet weet in een map en je bent als enige over is dat instant death! :+
Gisteren had ik weer een off-day! Br8 er geen fuck van terecht. Hadden nog een TK aan boord ook. Die man noemde zich ook gewoon TK Ho3R!!!! :r Helaas was er geen admin aanwezig..Ik heb wel zijn won id..Kan ik daar wat mee?! Hij schijnt het vaker te doen, zie HIER voor zijn stats! :r
Wat een treurige eikel zeg :( Dat is wel duidelijk dat ie dat vaker doet gezien zijn nicks. Kan ie niet gebanned worden obv zijn stats? Er staan 6 TKs maar die gegevens zijn van de laatse 7 dagen?

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 19:47
had ik laatst ook op strikerz , was een duiteser die klapte iedereen tijdens buyen dood... echt heel zielig :'(

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Je kan hem wegstemmen, als hij echt tk't stemt iedereen hem wel weg..

in console--> vote [playernummer]

• RaDKiLL
Ja, maar daar bereik je toch niet mee dat hij voorgoed wordt gebanned?!
Kijk, gebeurd het een keer, owkee. Maar dit is een notoire TK'er...Die moet een IP-ban krijgen vind ik. Ik weet niet of dat mogelijk is adhv een Won ID, maar ik hoop het van harte! H#FT#R!!!

• rove
Op maandag 06 augustus 2001 11:28 schreef Flapmo het volgende:
Je kan hem wegstemmen, als hij echt tk't stemt iedereen hem wel weg..

in console--> vote [playernummer]
Erm, ff je huiswerk doen want dat is er in een of andere beta uitgehaald.. Je kan er niemand uitvoten.

dunno

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

huh? ik kan echt nog wel tegen players vote hoor, heeft niet veel nut maar toch >:)

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 08:21 schreef RaDKiLL het volgende:
Als er een teamkiller is, moet je (zoals jij gedaan hebt) zijn player info zoeke.. en dat dan ICq'en naar 1 van de admin's
Als er genoeg staat (I killed teammate blabla with MP5) dan krijgt die persoon een BAN

• RaDKiLL
Wat ik vd week ook hoorde is dat het geen zin heeft op Strikerz een "VoteMap" te doen?! Why not?!

En ik heb naar IceStorm gemeeld met de Strikerz-statspage van die gozer. Er staan iets van 7 TK's op, ook van andere dagen. Dus ik hoop maar dat hij gebanned wordt...

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 15:03 schreef RaDKiLL het volgende:
Wat ik vd week ook hoorde is dat het geen zin heeft op Strikerz een "VoteMap" te doen?! Why not?!
En heeft iemand antwoord op de vraag of het mogelijk is die gozer te bannen?! En dan bedoel ik niet dmv stemmen, want vlgs mij kom je er in de vlg map gewoon weer bij...
We hebben in het verleden gehad dat maps niet werden uitgespeeld, ze werden voor het eind of midden in het level veranderd naar ander level doormiddel van VOTEMAP
Dus speelde je steeds de "leukste mappen"

Daarom staat de votemap ratio op 90%, zodat maps gewoon worden gespeeld

Jij kan als spelers geen andere mensen banne.. je kan ze wel aangeven (zie vorige reply van /me )

• rove
Op maandag 06 augustus 2001 14:59 schreef MM- het volgende:
huh? ik kan echt nog wel tegen players vote hoor, heeft niet veel nut maar toch >:)
Yup, maar er gebeurd niks.. ooit iemand er daadwerkelijk uit zien gaan? :)

dunno

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

RoVe mm, volgens mij werkt het wel or op strikerz, alleen op 90% dus iedereen moet stemmen zowat..en dat gebeurd haast nooit :(

• rove
Op maandag 06 augustus 2001 20:33 schreef Flapmo het volgende:
RoVe mm, volgens mij werkt het wel or op strikerz, alleen op 90% dus iedereen moet stemmen zowat..en dat gebeurd haast nooit :(
Geloof me nou maar.. ga het maar op een public proberen..het lukt NIET.

dunno

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 20:42 schreef RoVe het volgende:

[..]

Geloof me nou maar.. ga het maar op een public proberen..het lukt NIET.
Nee, omdat de helft niet weet hoe hij moet voten en van die helft weet ook de helft niet wat console is (of hebben hem niet). En als hij is gevote kan hij weer opnieuw inloggen. Heeft meestal geen nut nee.

• RaDKiLL
Ik heb gisteren begrepen dat die gast gebanned is.... :) :) :)
Heb ik nog een vraagje...Gisteren ontdekte ik dat er een aantal spelers door de level heen "zweefden" en als ze gefragged waren bleef de image staand zichtbaar?!
Ik vroeg het gisteren wel al op de server, maar werd toen uitgelachen.. ;) Ben ik echt zo n00b?!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

:), kweenie wat je bedoelt maar bedoel je dat als ze dood zijn het lichaam overeind blijft staan schokken? Dat kan idd, hebbik vaak, betje frustrerend, zie je een ct stan je schiet issie al dood, maar je tegenstanders horen wel schoten :(

En soms ziek ook wel es lui die gewoon leven ineens in de lucht hangen, beetje gaar.

bunnyhoppen owns meer :D

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op dinsdag 07 augustus 2001 08:15 schreef RaDKiLL het volgende:
Ik heb gisteren begrepen dat die gast gebanned is.... :) :) :)
Heb ik nog een vraagje...Gisteren ontdekte ik dat er een aantal spelers door de level heen "zweefden" en als ze gefragged waren bleef de image staand zichtbaar?!
Ik vroeg het gisteren wel al op de server, maar werd toen uitgelachen.. ;) Ben ik echt zo n00b?!
komt door vage lagbeesten zoals [FM]Lagwarrior ensow :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• RaDKiLL
Het waren bekende "gasten"...Dus een cheat zal het wel niet zijn...Zag er wel kewl uit...Is het iets met een "zwaartekr8" instelling ofzow?! Zeker het blijven staan als je dood bent is lachuh..Gisteren schoot ik mijn p90 helemaal leeg omdat ik d8 dat die gast nog niet dood was...Met het gevolg "out of ammo"...Met het gevolg dat mijn maars gefragged werd... :P

• Stefke
Op dinsdag 07 augustus 2001 13:25 schreef RaDKiLL het volgende:
Het waren bekende "gasten"...Dus een cheat zal het wel niet zijn...Zag er wel kewl uit...Is het iets met een "zwaartekr8" instelling ofzow?! Zeker het blijven staan als je dood bent is lachuh..Gisteren schoot ik mijn p90 helemaal leeg omdat ik d8 dat die gast nog niet dood was...Met het gevolg "out of ammo"...Met het gevolg dat mijn maars gefragged werd... :P
Als je verbinding hapert, blijf je even stilstaan (bij erge lag). Heb je ongetwijfeld zelf wel eens gehad, of bij een ander gezien.
Als je verbinding wégvalt (permanent) blijf je dus helemaal stilstaan. Als je in die staat neergeschoten wordt weet de server niet hoe hij je moet updaten, omdat er geen verbinding is met de speler en dan fucked ie een beetje op. Dan begint dat mannetje dus flink te trillen en dan issie op een gegeven moment weg.

Dat ze zweven komt omdat zo iemand bij de start al disconnected was. Je begint altijd een paar cm boven de grond en vrijwel direct "val" je naar beneden zodat je op de grond staat. Maar omdat je bij de start al disconnected was blijf je dan in de lucht hangen.

Als je zou laggen terwijl je van een brug afspringt blijf je daar midden in de lucht hangen :)

Zoiets :)

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

wat zijn die Warning: CL_FlushEntityPacket eig precies? Krijgen ze dan geen gegevens meer binnen ofzo? Je lagt behoorlijk als je dat krijgt, zal dus wel zoiets zijn?

Verwijderd

Ik merk wel, sinds ik in n00b zit, dat ik steeds beter wordt!! En dat RaDkill eigenlijk geen n00b is!!

• rove
duh, na paar keer spelen ben je geen n00b meer..maar novice :P

dunno

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 23:15 schreef RoVe het volgende:
duh, na paar keer spelen ben je geen n00b meer..maar novice :P
Ikke niet, ik speel al een maand of 2, maar ik ben nog steeds n00b, ik heb een talent!!!

• Stefke
Wil je nog eens een echte vuile cheater zien?

Deze, by the name Big Boss, kijkt EN schiet dwars door alle muren heen.

Need I say more? Kent iemand die klootzak?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stefijn/wallhackcheater.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/strolie/wallhack2.jpg

Gespot op vuurwerk-CS

• RKD
  • Laatst online: 23:20

RKD

had ik net ook op gamepoint, alleen maar headies en een wallhack ernaast :(

iRacing Profiel

Verwijderd

/me speelt gewoon ut :P

• Stefke
Op woensdag 08 augustus 2001 01:25 schreef Vyvre het volgende:
/me speelt gewoon ut :P
Dus ... ? :O

Boondock Saints is trouwens een heel erg slechte film. Echt gemaakt door een stomme Amerikaan die denkt te kunnen scoren door een slechte Guy Ritchie imitatie af te leveren. Jij bent zeker nog niet zo oud, of wel |:(

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op woensdag 08 augustus 2001 01:34 schreef stefijn het volgende:

[..]

Dus ... ? :O

Boondock Saints is trouwens een heel erg slechte film. Echt gemaakt door een stomme Amerikaan die denkt te kunnen scoren door een slechte Guy Ritchie imitatie af te leveren. Jij bent zeker nog niet zo oud, of wel |:(
Euh... heb ik wat gemist? :?

edit:
Oh, zijn ondertitel :)

Steam

• RaDKiLL
Vlgs my ben ik idd geen n00b meer maar een novice....Als ik nu nog mijn deaths omlaag kan halen zit het wel snor...Ik krijg iig wel leuke opmerkingen dat ik maar naar een andere clan moet omdat ik geen n00b (meer) ben...
Dat "zweverige" uit mijn eerdere replies blijkt alleen bij de T voor te komen. En dan bij een skin die ik heb vervangen bij guerilla. Die donkere kerel met dat ringbaardje. Kan het zijn dat die skin niet helemaal tof is?!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Er zitten trouwens wel een boel campers bij n00b ;) Gisteren effe op strikerz gezeten totdat ik visite kreeg :( en moest stoppen. Bedankt Ro :)

Anyway, er zat er een de hele tijd als laatste CT te campen, en het is echt zwaar frustrerend om daar op te wachten.

• RaDKiLL
Zal vermoedelijk DarkAngel geweest zijn....Hij wil een beetje leren snipen, en heeft de maps nog niet goed door....Om te voorkomen dat hij recht in de handen vd vijand loopt, gaat hij w88.....

• Stefke
Op woensdag 08 augustus 2001 12:14 schreef RaDKiLL het volgende:
Zal vermoedelijk DarkAngel geweest zijn....Hij wil een beetje leren snipen, en heeft de maps nog niet goed door....Om te voorkomen dat hij recht in de handen vd vijand loopt, gaat hij w88.....
-[n00b]-CampAngel

• Pewwy
Ben zelf ook redelijke n00b, maar moest ff op strikerz kijken gisteravond. Ga van de week nog wel ff gamen daar :)

• RaDKiLL
De mensen op Strikerz zijn juist heel behulpzaam. Ipv dat ze je reet verrotschelden steunen ze je en vertellen wat je wel of juist niet moet doen. Voorheen speelden we altijd op Demon, maar daar lopen een hoop chtrs en lamers in de rondte.
Gewoon lekker op Strikerz gaan spelen dus.

• rove
Euh, behalve ik dan..ik sta geloof ik bekend als de zeiker :P, maar dat is eigenlijk om jullie te helpen.. maar dat snappen sommige niet ;)

dunno

Verwijderd

Op woensdag 08 augustus 2001 12:04 schreef Just_Johnny het volgende:
Er zitten trouwens wel een boel campers bij n00b ;) Gisteren effe op strikerz gezeten totdat ik visite kreeg :( en moest stoppen. Bedankt Ro :)

Anyway, er zat er een de hele tijd als laatste CT te campen, en het is echt zwaar frustrerend om daar op te wachten.
Ik camp nooit, ren altijd voor mijn team uit, recht in de hadnen vand e vijand!!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 08 augustus 2001 20:30 schreef McRuler het volgende:

[..]

Ik camp nooit, ren altijd voor mijn team uit, recht in de hadnen vand e vijand!!
Ehm je kan een aantal dingen doen:
1 (zoals ik speel :) ) snel rennen met p90 en maar doorraggen :P
2 achter de voorste man lopen en hem kogels laten vangen :)
3 van afstandje schieten met AK of m4
4 campen |:(

Dat zijn in het kort 4 tactieken :)

PSN

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

[quote]Euh, behalve ik dan..ik sta geloof ik bekend als de zeiker , maar dat is eigenlijk om jullie te helpen.. maar dat snappen sommige niet[quote]

ja RoVe, vandaar dak je net aansprak met oude zeikerd, maarja, verder ben je je wel B-)

Ik zit weer te replyen hier omdat me lag te hoog is, as usual met aarzema

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Met casema basic valt bijna niet te spelen idd :(

PSN

• rove
Hehe, thx man :)

Nee, maaruh, ik meen het natuurlijk niet, maar ik moet gewoon ff zeiken.. het ligt 9 van de 10 keer gewoon aan mezelf maar stel je voor, 6vs6, en ik loop rechts en de rest links en ik kom al die 6 nmi's tegen.. RAH, daar kan ik gewoon niet tegen :P

dunno

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

En dan gil je BLOCKER, en die nieuwe lui meteen schrikken :p, ik zeg geeneens sorry meer, meestal ben je idd zelf het probleem, jij blockt zelf de hele shit, ik wil wegspringen achter een krat, vbecht daar in me uppie tegen 3 man zit meneer daar af te w88 :), beng dood, en dan block ik omdat meneer 10 sec later dood was :D

Verwijderd

Jammer dat de clan vol zit :'( kunnen jullie het niet verhogen naar 15 ofzow?

Edit: of mischien in 2 groepen verdelen zodat er meer plek is? ik heb ik de vorige posts al wat mensen gezien die nog mee willen doen maar er geen plek meer is...

• RaDKiLL
@Flapmo:Casema Basic zuigt idd behoorlijk! Had ik int begin ook. Heb nu Casema BroadBand Premium. Nu een gemiddelde ping van 25-30 :9~
@Rove: ZEIKERD!!!!!!!! ;)

Hehe...Het is al lastig iedereen een beetje bij elkaar te houden met 9 man, laat staan met 15!!! ;)
We gaan na de vakantie inventariseren wat we gaan doen...Ik zit er ook over na te denken om in een andere clan te stappen, omdat op dit moment de motivatie bij sommige members een beetje ontbreekt...
Het zijn over het algemeen steeds dezelfde leden die spelen...(helaas).
Hadden andere clans dat ook int begin?!

• Stefke
Oplossing: kick de mensen die inactief zijn. Wat doen die in een CS-clan, als ze het spel niet spelen?
Kun je weer mensen aannemen die een beetje actief zijn. Visual bijvoorbeeld :)

Wij hebben na ongeveer 1,5 maand ook 4 man gekicked omdat ze niet actief zijn. En laatst nog 1 omdat het een eikel is. En nu hebben we weer een stel anderen die lekker actief meedoen :)

Overigens, als ik jou was zou ik gewoon in -[n00b]- blijven, heeft toch niemand iets mee te maken dat jouw clan n00b heet en dat je desondanks elke server roeleert (in de toekomst)? Boeie :?

• Pewwy
Als jullie nieuwe mensen willen laten meedoen in jullie clan horen we het vast wel ;)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Zelf zit ik niet in een clan ofzow (wat ik eigenlijk wel wil).
Wel moet ik zeggen dat er newbies tussen zitten die het echt bont maken.
Gister bijv. ben ik lekker aan het schieten op een stelletje counter-terrorists (7) in een map (weet niet hoe het heet, is heel klein, vierkant) waarin je niet meet rookbommen kan smijten.
Gaan die anderen uit mijn team ineens met rookbommen gooien. (!!!)
Niemand ziet meer wat, counter-terrorists komen vanuit de rook en maait iedereen neer in een aantal seconden, wij allemaal dood van het andere team niemand.
Dat is iets wat je uiteraard vanzelf leert hoor, iedere map vereist soms andere wapens.
Maar dit is zwaar irritant, natuurlijk ben ik ook zo begonnen en heb ik in het begin veel teammates vermoord.

Dus een tip voor de n00bs:

Eerst vanachter een krat kijken en niet meteen schieten naar alles wat beweegt.
Dus ook niet als je vanachter een muur komt en er komt iemand aangelopen, het kan een teammate zijn die je neerknalt.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• RaDKiLL
Dat is niet de reden dat ik daarover nadenk...Het gaat mij om de inactiviteit...Maarja, mischien moet ik het einde vd vakantie maar ff afw88!!!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Op donderdag 09 augustus 2001 09:16 schreef bazs2000 het volgende:
.....................

Dus een tip voor de n00bs:

Eerst vanachter een krat kijken en niet meteen schieten naar alles wat beweegt.
Dus ook niet als je vanachter een muur komt en er komt iemand aangelopen, het kan een teammate zijn die je neerknalt.
Soms komt iemand toch onverwacht, dan is me reactie schieten wat hij ook zal doen, vaak zie je een tiende van een sec. later dat et je maat is kost je 1 kogel, en hem wat health (tenzij headie >:)), maar dat gebeurt :(, gaan afw88 is in dit geval dom, als toch niet je maat was lig jij dood op de grond 1 sec later :)

• RaDKiLL
Wel eens gehoord van de radar linksbovenin je scherm?! ;) Een teammate zie je aankomen...Een vijand niet...Dus als je voetstappen hoort en je ziet geen signaal in je radar...KNALLEN!!!!

• Stefke
Op donderdag 09 augustus 2001 10:26 schreef Flapmo het volgende:

[..]

Soms komt iemand toch onverwacht, dan is me reactie schieten wat hij ook zal doen, vaak zie je een tiende van een sec. later dat et je maat is kost je 1 kogel, en hem wat health (tenzij headie >:)), maar dat gebeurt :(, gaan afw88 is in dit geval dom, als toch niet je maat was lig jij dood op de grond 1 sec later :)
Ik ben blij dat ik niet in jouw team zit dan...triggerhappy |:( Ik heb dat vrijwel nooit, als je snel reageert en op je radar let hoef je echt geen teamies neer te schieten. :)

Afwachten is helemaal niet dom, CS is een tactisch spel, geen quake3, en soms moet je afwachten en (snel) een plan bepalen, of voor mijn part alleen maar goed luisteren.

• RaDKiLL
Idd goed luisteren voorkomt een hoop TK's.
Is het trouwens een bug in HL/CS dat van het een op het andere moment het geluid wegvalt?! Had ik gisteren weer...Is meteen een stuk lastiger. ESC toets hielp ook niet. Heb ik wel vaker last van..Bloedje irritant!!!

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 11:34 schreef RaDKiLL het volgende:
Idd goed luisteren voorkomt een hoop TK's.
Is het trouwens een bug in HL/CS dat van het een op het andere moment het geluid wegvalt?! Had ik gisteren weer...Is meteen een stuk lastiger. ESC toets hielp ook niet. Heb ik wel vaker last van..Bloedje irritant!!!
Ik heb het alleen als ik door een rookbom heen loop. Dan gaat het beeld en het geluid haperen. Maar dat zal wel door mn videokaart komen ;)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

radar is wel irri op maps zoals oilrig waar verschillende lagen boven elkaar zitten :P (vertigo ook)

PSN

• rove
dan zie je geen stip maar een half kruisje toch? Ik snap niet wat daar lastig aan is..

dunno

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op donderdag 09 augustus 2001 13:06 schreef RoVe het volgende:
dan zie je geen stip maar een half kruisje toch? Ik snap niet wat daar lastig aan is..
Hmmm moet ik toch maar eens op mijn radar kijken om dat te checken :? is dat zo :?

PSN

Verwijderd

Gister ging het een stuk beter, ik stond een ronde eerste!! Een rondje 2de achter RaD!! en nog wat beter scores! (voor een n00b)!!!

P.S. RaDkill, als jij uit de clan stapt, weet ik niet of ik nog blijf!!

• rove
Op donderdag 09 augustus 2001 13:21 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Hmmm moet ik toch maar eens op mijn radar kijken om dat te checken :? is dat zo :?
Ja, serieus..

dunno

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste