Ha, iemand die t tenminste wel weet. Die MP klopt gewoon, die steyr Aug klopt niet, das de Nib Colt 6520Op vrijdag 03 augustus 2001 15:55 schreef RoVe het volgende:
Uhm, dat is wel degelijk een mp5 hoor. Maar er zijn verschillende soorten. En die ammo clip, dat zijn er 2 die je dan snel kan switchen, dat gebruiken die navy seals gassies enzo (vanavond sbs6 20:30 w00t!).
NeeneeOp vrijdag 03 augustus 2001 15:56 schreef RaDKiLL het volgende:
Had wel met de weaponskins te maken...Want vóór de install van weaponskins deed cs MET playersskins het nog wel...Tis jammer maar waar!
Als je op die manier met weaponskins sneller kan switchen vallen we denk ik terug in de categorie "chtn"...(ik kan het hele woord niet meer horen, schrijven of zien!!!)
In het echt kun je dan gemakkelijk reloaden omdat je alleen maar je clip eruit hoeft te trekken en dr weer in kunt duwen (met een paar cm verplaatsing). Die hoef je dan niet in je broekzak te bewaren...
Maar dat is alleen bij de echte guns, NIET in CS.
VOlgens mij is er geen enkel voordeel te halen uit het gebruik van andere weaponskins.
Nou ja, ik denk dat ik gewoon een kopietje van mijn CS modeldirectory's wegzet, zodat ik ze direct kan herstellen als het problemen geeft.