Newbie -[n00b]- Clan voor CS?!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 667 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Met casema basic valt bijna niet te spelen idd :(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Hehe, thx man :)

Nee, maaruh, ik meen het natuurlijk niet, maar ik moet gewoon ff zeiken.. het ligt 9 van de 10 keer gewoon aan mezelf maar stel je voor, 6vs6, en ik loop rechts en de rest links en ik kom al die 6 nmi's tegen.. RAH, daar kan ik gewoon niet tegen :P

dunno

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:10

Flapmo

and back is gigi!

En dan gil je BLOCKER, en die nieuwe lui meteen schrikken :p, ik zeg geeneens sorry meer, meestal ben je idd zelf het probleem, jij blockt zelf de hele shit, ik wil wegspringen achter een krat, vbecht daar in me uppie tegen 3 man zit meneer daar af te w88 :), beng dood, en dan block ik omdat meneer 10 sec later dood was :D

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

Jammer dat de clan vol zit :'( kunnen jullie het niet verhogen naar 15 ofzow?

Edit: of mischien in 2 groepen verdelen zodat er meer plek is? ik heb ik de vorige posts al wat mensen gezien die nog mee willen doen maar er geen plek meer is...

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023
@Flapmo:Casema Basic zuigt idd behoorlijk! Had ik int begin ook. Heb nu Casema BroadBand Premium. Nu een gemiddelde ping van 25-30 :9~
@Rove: ZEIKERD!!!!!!!! ;)

Hehe...Het is al lastig iedereen een beetje bij elkaar te houden met 9 man, laat staan met 15!!! ;)
We gaan na de vakantie inventariseren wat we gaan doen...Ik zit er ook over na te denken om in een andere clan te stappen, omdat op dit moment de motivatie bij sommige members een beetje ontbreekt...
Het zijn over het algemeen steeds dezelfde leden die spelen...(helaas).
Hadden andere clans dat ook int begin?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Stefke
  • Laatst online: 11-11 18:20
Oplossing: kick de mensen die inactief zijn. Wat doen die in een CS-clan, als ze het spel niet spelen?
Kun je weer mensen aannemen die een beetje actief zijn. Visual bijvoorbeeld :)

Wij hebben na ongeveer 1,5 maand ook 4 man gekicked omdat ze niet actief zijn. En laatst nog 1 omdat het een eikel is. En nu hebben we weer een stel anderen die lekker actief meedoen :)

Overigens, als ik jou was zou ik gewoon in -[n00b]- blijven, heeft toch niemand iets mee te maken dat jouw clan n00b heet en dat je desondanks elke server roeleert (in de toekomst)? Boeie :?

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Als jullie nieuwe mensen willen laten meedoen in jullie clan horen we het vast wel ;)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Zelf zit ik niet in een clan ofzow (wat ik eigenlijk wel wil).
Wel moet ik zeggen dat er newbies tussen zitten die het echt bont maken.
Gister bijv. ben ik lekker aan het schieten op een stelletje counter-terrorists (7) in een map (weet niet hoe het heet, is heel klein, vierkant) waarin je niet meet rookbommen kan smijten.
Gaan die anderen uit mijn team ineens met rookbommen gooien. (!!!)
Niemand ziet meer wat, counter-terrorists komen vanuit de rook en maait iedereen neer in een aantal seconden, wij allemaal dood van het andere team niemand.
Dat is iets wat je uiteraard vanzelf leert hoor, iedere map vereist soms andere wapens.
Maar dit is zwaar irritant, natuurlijk ben ik ook zo begonnen en heb ik in het begin veel teammates vermoord.

Dus een tip voor de n00bs:

Eerst vanachter een krat kijken en niet meteen schieten naar alles wat beweegt.
Dus ook niet als je vanachter een muur komt en er komt iemand aangelopen, het kan een teammate zijn die je neerknalt.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• RaDKiLL
Dat is niet de reden dat ik daarover nadenk...Het gaat mij om de inactiviteit...Maarja, mischien moet ik het einde vd vakantie maar ff afw88!!!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Op donderdag 09 augustus 2001 09:16 schreef bazs2000 het volgende:
.....................

Dus een tip voor de n00bs:

Eerst vanachter een krat kijken en niet meteen schieten naar alles wat beweegt.
Dus ook niet als je vanachter een muur komt en er komt iemand aangelopen, het kan een teammate zijn die je neerknalt.
Soms komt iemand toch onverwacht, dan is me reactie schieten wat hij ook zal doen, vaak zie je een tiende van een sec. later dat et je maat is kost je 1 kogel, en hem wat health (tenzij headie >:)), maar dat gebeurt :(, gaan afw88 is in dit geval dom, als toch niet je maat was lig jij dood op de grond 1 sec later :)

• RaDKiLL
Wel eens gehoord van de radar linksbovenin je scherm?! ;) Een teammate zie je aankomen...Een vijand niet...Dus als je voetstappen hoort en je ziet geen signaal in je radar...KNALLEN!!!!

• Stefke
Op donderdag 09 augustus 2001 10:26 schreef Flapmo het volgende:

[..]

Soms komt iemand toch onverwacht, dan is me reactie schieten wat hij ook zal doen, vaak zie je een tiende van een sec. later dat et je maat is kost je 1 kogel, en hem wat health (tenzij headie >:)), maar dat gebeurt :(, gaan afw88 is in dit geval dom, als toch niet je maat was lig jij dood op de grond 1 sec later :)
Ik ben blij dat ik niet in jouw team zit dan...triggerhappy |:( Ik heb dat vrijwel nooit, als je snel reageert en op je radar let hoef je echt geen teamies neer te schieten. :)

Afwachten is helemaal niet dom, CS is een tactisch spel, geen quake3, en soms moet je afwachten en (snel) een plan bepalen, of voor mijn part alleen maar goed luisteren.

• RaDKiLL
Idd goed luisteren voorkomt een hoop TK's.
Is het trouwens een bug in HL/CS dat van het een op het andere moment het geluid wegvalt?! Had ik gisteren weer...Is meteen een stuk lastiger. ESC toets hielp ook niet. Heb ik wel vaker last van..Bloedje irritant!!!

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 11:34 schreef RaDKiLL het volgende:
Idd goed luisteren voorkomt een hoop TK's.
Is het trouwens een bug in HL/CS dat van het een op het andere moment het geluid wegvalt?! Had ik gisteren weer...Is meteen een stuk lastiger. ESC toets hielp ook niet. Heb ik wel vaker last van..Bloedje irritant!!!
Ik heb het alleen als ik door een rookbom heen loop. Dan gaat het beeld en het geluid haperen. Maar dat zal wel door mn videokaart komen ;)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

radar is wel irri op maps zoals oilrig waar verschillende lagen boven elkaar zitten :P (vertigo ook)

PSN

• rove
dan zie je geen stip maar een half kruisje toch? Ik snap niet wat daar lastig aan is..

dunno

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op donderdag 09 augustus 2001 13:06 schreef RoVe het volgende:
dan zie je geen stip maar een half kruisje toch? Ik snap niet wat daar lastig aan is..
Hmmm moet ik toch maar eens op mijn radar kijken om dat te checken :? is dat zo :?

PSN

Verwijderd

Gister ging het een stuk beter, ik stond een ronde eerste!! Een rondje 2de achter RaD!! en nog wat beter scores! (voor een n00b)!!!

P.S. RaDkill, als jij uit de clan stapt, weet ik niet of ik nog blijf!!

• rove
Op donderdag 09 augustus 2001 13:21 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Hmmm moet ik toch maar eens op mijn radar kijken om dat te checken :? is dat zo :?
Ja, serieus..

dunno

Verwijderd

Radar + geluid kan je een HELE hoop narigheid schele

En geluid is zowiezo handig.. daarom kan ik me ook nie voorstellen dat mensen zonder geluid spelen

Zonder geluid hoor je die enemies niet achter je..
Of hoor je niet die HE tegen de grond/muren kome..
Of hoor je niet hoe een CT begint met defuse etc :)

• Stefke
Op de radar:

De stipjes kennen we allemaal, maar dit blijkbaar nog niet helemaal:

Als je _|_ ziet ipv een puntje (naar boven wijzend) loopt die collega op een niveau hoger dan jij, zie je het teken andersom (naar beneden wijzend) dan loopt ie op een niveau lager dan jij.

Dit staat overigens ook in de handleiding die met CS meegeleverd wordt.
Op donderdag 09 augustus 2001 11:46 schreef ViSuaL het volgende:

[..]

Ik heb het alleen als ik door een rookbom heen loop. Dan gaat het beeld en het geluid haperen. Maar dat zal wel door mn videokaart komen ;)
Die rook is idd behoorlijk belastend voor je FPS, maar je kunt de rook versimpelen in je config, ik weet alleen nu even niet hoe dat moet..iemand anders wel?

• RaDKiLL
Ergens in het customize scherm geloof ik.
Ik heb er met mijn Radeon nog eens extra last van aangezien deze rook/mist niet goed kan renderen. Heeft te maken met een update van DirextX door M$ op het allerlaatste moment. Hardware was toen al gebakken... :'(

Verwijderd

Rad .. hier ook een radeon en idd zware framedrop bij smokegrenades... :(

Doe ff max_smokepuffs 1 (en dazz ook voor de poster boven je ;) )
Dat helpt ..een beetje iig...

Enneh .. ik heb je idd wel een paar keer gezegd dat je wel in een betere clan kunt :) Vond je namelijk flink irritant laatst .. en daz in positieve zin dan >:)

Zou je opzich beswel willen vragen... alleen zit ik niet in een clan atm so .. da word lastig :)

Voodoo Glow Skull

• RaDKiLL
Hehe..Thnx man...Had gisteren een zware offday...Stats op Strikerz kunnen ook beter, maar zijn zwaar beïnvloed door mijn beginperiode...Scores van 3-36 waren toen orde vd dag...Rapido is ook goed op weg...Wij zijn ook de enigen die iedere dag spelen :(

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Sja, had gisterochtend geen lag, meteen een score van 13/15 op de_train gehaald (sja das dan weer matig dat het later oneven teams werden, mijn team had 4 man, hun hadden er 7, pas na 6 potjes weer gecorigeerd, kostte me wel punten :( )

Ennuh-->die score is goed voor mij, tegen XF clan leden enzo :) ICeStorm wasser ook d8 ik :)

• RaDKiLL
Ik denk zowiezo dat er ook een hele hoop afhangt van je medespelers...
Ik heb het ook al een aantal keer gehad dat ik tegen een aantal toppers speelde. Ik redde me nog aardig, maar het blijft dweilen met de kraan open. Mijn teammates waren gemiddeld na 10/15 sec al dood. Dan wordt het lastig.
Meestal is de tegenparty dan wel bereid tot een swap. Alleen eergisteren ging het ff mis, ze wilden denk ik persé hun stats opschroeven (en er zaten er twee bij die net een war hadden verloren. Wilden hun frustratie ff kwijt ;) ). Ben toen maar naar andere Strikerz server gestapt.

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 10:43 schreef stefijn het volgende:
Op de radar:

Als je _|_ ziet ipv een puntje (naar boven wijzend) loopt die collega op een niveau hoger dan jij, zie je het teken andersom (naar beneden wijzend) dan loopt ie op een niveau lager dan jij.

Staat in manual.. maar dan precies het omgekeerd van wat jij zegt :P
A T shape = Indicates your tame mate is a level above you.
A upside down T shape = Indicates your team mate is a level below you.

Verwijderd

Uberhaupt is er tegenwoordig geen fatsoenlijk spelletje CS te spelen, dus wat schoft het allemaal nog . . .

Waar is de tijd van beta 5.* gebleven met clans die wonnen met 50 - 3 . . . . . ..

Een paar duitse clans hebben nog wel een goede training voor de beginnende Cstriker, maar voor de rest is het balletje geworden :(

Mensen die openlijk uit komen voor cheaten, een noodzaak tot Punkbuster, razende TK'ers je hebt er allemaal geen flikker meer aan.

Advies: we gaan gewoon met zijn allen Day of Defeat spelen !

Greats [QuaD]Wingman

(ja QuaD ja, een van de vroege clans voor de die hard old-timers hiero)

en in DoD [TNT]Wingman (een duitse clan met nog een beetje verstand van zaken op Cstrike EN DoD)

• RaDKiLL
He Wingman, jij bent écht heel erg goed...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-11 19:03
he Radkill, ik wil ook wel in je clan *D
ik bak er nog niks van tegen echte mensen
bots gaan nog wel
(ik heb de deathmatch mode in UT uitgespeeld en binnen 2 dagen quake 3 in Bring it on uitgespeeld wat dus niet moeilijk is)

The devil is in the details.

• RKD
  • Laatst online: 23:20

RKD

sorry maar op het moment zitten we vol na de vakantie gaan we alles ff bekijken of er nog nieuwe bijkomen en of er ook nog mensen weggaan

iRacing Profiel

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
zet mij ook maar op de lange lijst met gegadigden, ik speel veel op Strikerz dus Radkill weet wel hoe goed (slecht) ik ben

Verwijderd

Zijn de nOOb's nu ook weer aan het Cs-en? en zo ja waar? kan ik ff een potje mee spelen :)

• RaDKiLL
De n00bs zijn bijna iedere avond op Strikerz te vinden. Er zijn idd een hoop mensen die willen joinen...(hey WoutF, je maakt een goede kans denk ik ;) ). Na de vakantie evalueren we wat de toekomstplannen zijn. Want als je naar de Strikerz stats gaat kijken zijn er 4 echt actieve clanleden en dat is natuurlijk geen goede zaak voor een clan.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik zeg et nog maar ff, deze n00b wil ook join in case of, kheb wel es met je gespeeld, jij bent een nep n00b radkill (positief bedoeld) :P

Verwijderd

Na aankomednde zondag is mijn plekkie vrij!!
ik stop er dan mee, want dan speel ik all1 nog in de weekenden!! En de caln zuigt, want er spelen maar 4 echt mee. RaD elke aavond, ik 5 van de 7 en Darkangel en Papidoo nog een paar keer.... So I quit!!

Was leuk om in de clan gezeten te hebben. RaDkill, thanx for the good time together!! Van jouw heb ik een boel geleerd!!!

Dus er is zondag een plekje vrij voor een echte n00b die VEEL speelt en geen n00b wil blijven. Want wij willen een n00b clan zijn, die geen n00b blijft!!!

Dus bedankt allemaal en het ga je goed!

Ik blijf clanloos!! geen tijd!!

• RaDKiLL
Het is spijtig dat het zo is, maar helaas. Ik hoop dat je een leuke tijd hebt gehad ondanks de zeer beperkte animo...
Ik spreek/zie/FRAG ( ;) ) je vast nog wel eens op Strikerz toch?!

[STT]?!

Verwijderd

Tuurlijk, ik zal in de wekenden wel op Strikerz zijn, en RaD, we can ICQ!!

Verwijderd

Eh... opzich wel tof enzow dat jullie dit allemaal zo regelen hoor ..maar ik wil geen spelbreker zijn.. maar..is een IRC kanaatlje niet wat hanidger? Just an advice ...

Verwijderd

Men... Kan wel zeggen dat radkill enorm irri begint te worden met p90 nu... :)
Ik ook hoor... daar niet van... >:)

• WoutF
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
holy damn!!! :9
wat was ik net aan het heersen op de_nuke zeg
check
Afbeeldingslocatie: http://www.dutchgaming.net/wh00t.jpg

:P

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 02:15 schreef woutf het volgende:
holy damn!!! :9
wat was ik net aan het heersen op de_nuke zeg
check
[afbeelding]

:P
hehe stiekum aan het cheaten? ;) :)

• WoutF
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Op zaterdag 11 augustus 2001 02:41 schreef ViSuaL het volgende:

[..]

hehe stiekum aan het cheaten? ;) :)
nope
ik heb echt een hekel aan cheaters, ik had gewoon echt ff m'n dag vandaag :)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
Op de radar:

Die rook is idd behoorlijk belastend voor je FPS, maar je kunt de rook versimpelen in je config, ik weet alleen nu even niet hoe dat moet..iemand anders wel?
is het niet net andersom?
_|_ is dat iemand onder je loopt en andersom boven je?

verder is die regel:
'cl_fastsprites 0/1/2/3'
&
'cl_maxsmokepuffs ???'

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Stefke
Op zaterdag 11 augustus 2001 07:39 schreef basiep het volgende:

[..]

is het niet net andersom?
_|_ is dat iemand onder je loopt en andersom boven je?

verder is die regel:
'cl_fastsprites 0/1/2/3'
&
'cl_maxsmokepuffs ???'
Dat zou kunnen, het staat iig in de CS handleiding, dus daar kan iedereen die dat wil de juiste vandaan halen (heb zelf geen zin ;) )

• WoutF
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
hey RaD, wat is het nou? is -[n00b]- dood?

kzag je spelen als [STT]

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op zaterdag 11 augustus 2001 21:41 schreef woutf het volgende:
hey RaD, wat is het nou? is -[n00b]- dood?

kzag je spelen als [STT]
Nee, -[n00b]- is een 'trainingsclan' waar je in kan zitten tot je goed genoeg bent voor een andere clan :) .

Steam

• WoutF
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Op zaterdag 11 augustus 2001 21:46 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Nee, -[n00b]- is een 'trainingsclan' waar je in kan zitten tot je goed genoeg bent voor een andere clan :) .
Weet ik maar RaD was clanleader, dus wie regelt nu nieuwe members enzo?

• RKD

RKD

klopt niet helemaal wat je daar zei woutf,
want jasper is leader maar hij is op vakantie op het moment maar ,
wat mij betreft mag je erbij maar ik wil ff w8-en tot Jasper terug is en dan een
herstart maken met de clan als hij het daar mee een is dus nog heel ff geduld woutf :9
(en ook de andere wannabe n00b's)

iRacing Profiel

• WoutF
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Op zaterdag 11 augustus 2001 23:41 schreef cheesys het volgende:
klopt niet helemaal wat je daar zei woutf,
want jasper is leader maar hij is op vakantie op het moment maar ,
wat mij betreft mag je erbij maar ik wil ff w8-en tot Jasper terug is en dan een
herstart maken met de clan als hij het daar mee een is dus nog heel ff geduld woutf :9
(en ook de andere wannabe n00b's)
uhm, ik vroeg het me alleen maar af hoor :)
ik denk dat ik namelijk niet genoeg tijd heb en eigenlijk veels te vergeetachtig ben :P om op bepaalde tijden te trainen en te warren. Ik houd het lekker bij spelen als ik zin heb, dus haal mij maar van de wannabe n00b list af

• RaDKiLL
Jasper is mede-oprichter/clanleader. (check maar ff deze hele draad... ;) ).
Ik ben idd uit n00b. Er waren teveel gasten die inactief waren. Er gaat zo'n hoop tijd inzitten iedereen op te trommelen. En als je dan kijkt naar DCM en SACAL, die hebben iedere avond 5/6 man op de been...
Ik hoop dat het in [STT] anders is, maar mijn eerste indruk is zeer positief. Clanleader Tijger is naar goed!!!!! Hij heeft meteen mijn stats weer omlaag gedonderd die h#fter... ;) Iemand 1-1 tegen hem?! Ik niet iig.
Ik hoop alleen dat n00b blijft bestaan, want het zou zonde zijn als het op deze manier eindigt. Via hier en ICQ heb ik nog genoeg aanvragen binnen gekregen, dus dat moet opzich geen probleem zijn, als ze maar wat meer intresse tonen....

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 17:20 schreef Paestero het volgende:
Op de radar:

Staat in manual.. maar dan precies het omgekeerd van wat jij zegt :P
A T shape = Indicates your tame mate is a level above you.
A upside down T shape = Indicates your team mate is a level below you.
Ik post het nog maar eens .. sommige mensne lezen er blijkbaar overheen..

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 00:31 schreef RaDKiLL het volgende:
Jasper is mede-oprichter/clanleader. (check maar ff deze hele draad... ;) ).
Ik ben idd uit n00b. Er waren teveel gasten die inactief waren. Er gaat zo'n hoop tijd inzitten iedereen op te trommelen. En als je dan kijkt naar DCM en SACAL, die hebben iedere avond 5/6 man op de been...
Ik hoop dat het in [STT] anders is, maar mijn eerste indruk is zeer positief. Clanleader Tijger is naar goed!!!!! Hij heeft meteen mijn stats weer omlaag gedonderd die h#fter... ;) Iemand 1-1 tegen hem?! Ik niet iig.
Ik hoop alleen dat n00b blijft bestaan, want het zou zonde zijn als het op deze manier eindigt. Via hier en ICQ heb ik nog genoeg aanvragen binnen gekregen, dus dat moet opzich geen probleem zijn, als ze maar wat meer intresse tonen....
Die tijger weet niet eens wat voor clan hij wilt, eerst [FM], Dan weer [OF!] en nu weer [STT] ... Make up you're mind zeg.. |:(

Verwijderd

Eh..hij was geloof ik member van OF aangezien die volgens mij nog bestaat.. en FM ook nog..etc...

Of heb ik dat nou mizz...

Verwijderd

[OF!]Tijger is iemand anders dan [STT]Tijger volgens mij.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hmm, ik zou wel n00b willen zijn maar dus dat ene probleem (bij sommigen hier wel bekend) ik lag als de tering. Dus ik speel wanneer ik kan al is dit niet altijd mogleijk...

Verwijderd

Ik heb het idee, dat de meesten het neit beseeffen wat het is om in een clan te spelen!! Ze denken dat je een tag hebt en that's it! traint 1 keer in de 2 weken ofzo!!

Maar dat is dus neit zo!!

• RaDKiLL
@Slizer : [OF!]Tijger en [STT]Tijger is één en dezelfde persoon.

Verwijderd

Is de n00b clan nu opgeheven ?
McRuler en Radkill er al uit ?

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 22:41 schreef McRuler het volgende:
Ik heb het idee, dat de meesten het neit beseeffen wat het is om in een clan te spelen!! Ze denken dat je een tag hebt en that's it! traint 1 keer in de 2 weken ofzo!!

Maar dat is dus neit zo!!
Daarom mislukken clans ook vaak. Iedereen op dezelfde momenten trainen werkt meestal niet, zeker niet als je onregelmatig leeft. Als je dan echt wilt warren heb je helemaal een probleem.

Daarom heb ik ook geen clan, ben ook niet supergoed hoor ofzo. :)

• RaDKiLL
n00b is, hoop ik, niet opgeheven. McRuler, Rapido*** en ik zijn eruit. McRuler omdat hij te weinig tijd heeft. Rapido*** en ik omdat we langzamerhand een beetje moe werden als enige twee vd clan te spelen. De rest was af en toe op Strikerz en waren ook niet te bewegen vaker te spelen. Ik ben toen overgestapt naar [STT] en Rapido*** zit op dit moment nog zonder clan.

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 19:47
Hierbij doe ik (-[n00b]- RiBBel) dan meteen maar ff een oproep of er nog luitjes zijn die -[n00b]- willen joinen , we hebben hebben een paar plaatsen vrij (lees vorige stukjes) Voorwaarde is wel dat je dus een enigzins actief member wordt. Dat houdt dus niet in dat je helemaal voor de clan moet leven , maar een paar avondjes in de week meetrainen moet wel kunnen. Ook moet je wel enig spelniveau hebben 1 - 40 kan iedereen een keer overkomen , maar het is wel vervelend voor het clangemiddelde als je constant niet verder dan 1 -40 komt. Als je een echte killer bent en je eerder in de buurt van 40 -1 komt :P is dat uiteraard geen bezwaar want daar kunnen we als clan tenminste wat van leren.

Als je interesse hebt , mail me ff

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hierbij geef ik je een reply daarop en ga ik je mailen, 1 probleem, mijn lag, hopelijk snel me ADSL, ik probeer elke dag te spelen, ofdit altijd kan is een 2e, je ziet maar of je me hierop aanneemt..

Verwijderd

ik weet niet of dit al officieel is aangekondigd maar ik stop ook bij noob
iedereen waar ik contact mee had (behalve jasper) is ermee gestopt :(
dan heb het geen nut meer voor mij
sorry guys

• Chiel
Op maandag 13 augustus 2001 12:07 schreef WuKen het volgende:
ik weet niet of dit al officieel is aangekondigd maar ik stop ook bij noob
iedereen waar ik contact mee had (behalve jasper) is ermee gestopt :(
dan heb het geen nut meer voor mij
sorry guys
oke :( hmm dat moest een treurige smiley zijn, maar die kenne ze hier niet.....oja toch... :'(

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hey radkill, denk dat je wel overtuigd ben dattik beetje n00b ben :), al stond ik wel boven je in backalley :P:P

Verwijderd

Ik zou wel bij n00b willen spelen.

Maar 1 probleempje ik ben er de aankomende 2 weken niet en daarna zal ik veel actief zijn...

• RaDKiLL
@Flapmo : en de mappen daarna?! lol
Ik hoorde dat RiBBeL nu de taken van clanleader heeft overgenomen, dus als er mensen zijn, neem dan ff kontakt met hem op...

Verwijderd

Lijkt wel of alleen de inactieve spelers overlbljven!! Weten se überhaupt wel dat wij 4 eruit zijn??

• RKD

RKD

Op het moment zijn alleen Ribbel Darkangel en Tomahawk Jasper en ik (Cheesys) nog levend :P
maar er zijn alweer een aantal nieuwe wannabe -[n00b]-'s

iRacing Profiel

• RaDKiLL
Het spijt me beste vriend, maar DarkAngel is er ook al een klein weekje uit!
Mischien dat je wat vaker HIER moet checken?! Er staat handige info over alle clanmembers en rankings. ;)
Suck6 met de clan!!!!!!!!!

• Chiel
euhm waarom ben ik verwijderd uit het lijstje bij strikerz , en staan er nog wel ex-members bij ?

• pica
Op woensdag 15 augustus 2001 14:24 schreef chiel3d het volgende:
euhm waarom ben ik verwijderd uit het lijstje bij strikerz , en staan er nog wel ex-members bij ?
Als je je clan tag weghaalt en je speelt weer op strikerz, ben je voor de stats uit de clan.

Steam

• Chiel
Op woensdag 15 augustus 2001 14:38 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Als je je clan tag weghaalt en je speelt weer op strikerz, ben je voor de stats uit de clan.
ow dat wist ik nie , owke.. nouja ik blijf voorlopig even lekker onder me eigen naam spelen..

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

@Flapmo : en de mappen daarna?!
Toen was ik al weg :p, ging om de maps ervoor jij 1e ik 3e :(

Naja, alsik n00bje wordt (misschien??) dan is er iig 1 actieve member misschien dat de rest ook komt dan, hopelijk snel betere connectie hier maar eerst komt hier alleen in sept. ADSL voor analoge lijnen en ik heb ISDN ***BUMMER****;(|:(

• RaDKiLL
ff omhoog kicken met een toch wel belangrijke vraag(?!).
Ik las net op het Strikerz forum dat je bij je (en mijn) LEGAAL GEKOCHTE halflifespel 2 cdkeys krijgt?!
Ik heb er maar een en die staat op een doorzichtig stickertje 8erop het doorje geplakt...
Is dit zo?!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Bij HL generations krijg je er 2 :)

PSN

• Struis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-11 16:31

Struis

Tis wat he.....

Ik kom net terug van mn vakantie en las net dat Radkill en Rapido*** en nog paar uit de clan n00b zijn gestapt omdat zei samen met Darkangel en ik de enige waren die nog beetje actief waren heeft het voor mij ook weinig zin om door te spelen.

En aangezien de meeste n00b members dit topic allemaal volgen vertel ik dus bij deze dat ik ook uit de clan stap en dat er weer een plekje vrij is.

Ik vind erg jammer want ging wel lekker samen met Radkill en Rapido*** als we samen met Jasper een paar van die mindere actieve members eruit gegooid hadden was het misschien nog wat geworden.

Daarom zie ik een doorstart van de clan ook somber in.

Verder wens ik degene die verder gaan met de clan succes toe!

En tot slot weet iemand nog een leuke clan voor mij?? :)

Greetz Frank
ex -[n00b]- Violent

• pica
Ik denk dat er bij [FM] nog wel een beetje ruimte is >:) >:) >:) .

Steam

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 18 augustus 2001 01:03 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik denk dat er bij [FM] nog wel een beetje ruimte is >:) >:) >:) .
Ach joh omdat er toch geen [FM]'ers deze thread lezen >:) [DCM] is cool :)

PSN

• rapido_
  • Laatst online: 21-01-2022
Hey mannen,

Effe een vraagje over die cd-keys, ik heb Half-life generation en inderdaad twee cd-keys, maar bij de ene staat
HL GOTY -Key Code en de ander HL Counterstrike - Key Code

Kan je die allebei voor CS gebruiken dan :?

See Ya,
Rapido***

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

• pica
Op zaterdag 18 augustus 2001 20:21 schreef rapido_ het volgende:
Hey mannen,

Effe een vraagje over die cd-keys, ik heb Half-life generation en inderdaad twee cd-keys, maar bij de ene staat
HL GOTY -Key Code en de ander HL Counterstrike - Key Code

Kan je die allebei voor CS gebruiken dan :?

See Ya,
Rapido***
Als je de mod gebruikt de goty gebruiken denk ik, en voor de retail de cs key gebruiken.

Steam

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-11 14:39

Sick Nick

Drop the top!

Op zaterdag 18 augustus 2001 23:18 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Als je de mod gebruikt de goty gebruiken denk ik, en voor de retail de cs key gebruiken.
Ze werken allebei hoor :)
Heb ook generations gekocht, en de 3e key (die van opposing force) werkt bij mij ook gewoon als HL key :P

• rapido_
Hehe >:) KEWL.........

See ya
Rapido***

• RaDKiLL
Kun je tenminste met een schone lei beginnen. Goed voor de stats op Strikerz he?! :D lol

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

[n00b]Erm, wilde ff een clan starten met subteam van DPC (PNpX) maaruh, welke url heeft clanbase :?[/n00b]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-11 14:39

Sick Nick

Drop the top!

Op zondag 19 augustus 2001 20:04 schreef Flapmo het volgende:
[n00b]Erm, wilde ff een clan starten met subteam van DPC (PNpX) maaruh, welke url heeft clanbase :?[/n00b]
Tjee, wat zou dat nou zijn. www.clanbase.com misschien |:(

• rapido_
Jaloers Radje :P

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Tjee, wat zou dat nou zijn. www.clanbase.com misschien
haddem 5 sec na post al :), had al gedaan d8 ik maar deed www,clanbase.com

, ipv . :(

edit:
kan dat Cd-key wisselen ook zonder reinstall? :P

Verwijderd

Jah.... regedit search KEY
en die dan wisse of nieuwe invulle

Als je hem wist krijg je de vraag je CD-key in te vulle zodra je HL opstart

• RaDKiLL
Als je in Regedit gaat zoeken naar key kom je er meer tegen. Voor degenen onder ons die niet zo handig zijn kan je beter ff de gehele string geven?! Voordat ze alle "key" sleutels gaan verwijderen.... :+

Verwijderd

Strikerz ruled, gewoon gisteren was internet eraf, dus ik moest maar ff via ISDN wat gaan internetten, ik ging CS'en en had een ping van 70 !! met gewoon Planet Internet ISDN!

• RaDKiLL
Is mi niet abnormaal hoor! Ik had met Casema Basic een ping van rond de 150.
Nu met Casema Broadband Premium een ping van rond de 30 - 35 :P

Verwijderd

Owhhh.. beterzz.. dan weet ik wat ik kan verwachten als ze bij mij m'n nieuwe Casema Broadband Premium modem komen brengen.. hehehe..

[KoF] Lightning
Op dinsdag 21 augustus 2001 13:48 schreef RaDKiLL het volgende:
Is mi niet abnormaal hoor! Ik had met Casema Basic een ping van rond de 150.
Nu met Casema Broadband Premium een ping van rond de 30 - 35 :P

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 13:25 schreef RaDKiLL het volgende:
Als je in Regedit gaat zoeken naar key kom je er meer tegen. Voor degenen onder ons die niet zo handig zijn kan je beter ff de gehele string geven?! Voordat ze alle "key" sleutels gaan verwijderen.... :+
HKEY_CURRENT_USER ->SOFTWARE -> VALVE -> HALF-LIFE -> SETTINGS

Daar staat bij mij KEY
:)

• rapido_
`Hey mannen,

Dus als ik het goed begrijp kan ik alle drie de cd- keys die ik bij half-life \generation heb gekregen gebruiken voor CS ?

Ook als ik bijvoorbeeld al een keer met de Half-life cd-key half-life online heb gespeelt :?

see ya
Rapido***

• rapido_
Effe omhoog gooien....zie vraag boven.
See ya,

Rapido***

• RaDKiLL
Je Won-ID van CS is ook gekoppeld aan je HalfLife CD-key. Dus moet vlgs mij niet uitmaken.
Je kunt met deze key TFC, DMC, CS en HalfLife online spelen. En uiteraard alle mods.... ;)
VRIEND!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

de key voor OF die erbij zit werkt NIET met cs en zo dus je hebt 2 keys die je kan gebruiken

PSN

• rapido_
K! Dan, mij weet genoeg.
THNX

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste