Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nee, maaruh, ik meen het natuurlijk niet, maar ik moet gewoon ff zeiken.. het ligt 9 van de 10 keer gewoon aan mezelf maar stel je voor, 6vs6, en ik loop rechts en de rest links en ik kom al die 6 nmi's tegen.. RAH, daar kan ik gewoon niet tegen
dunno
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Edit: of mischien in 2 groepen verdelen zodat er meer plek is? ik heb ik de vorige posts al wat mensen gezien die nog mee willen doen maar er geen plek meer is...
@Rove: ZEIKERD!!!!!!!!
Hehe...Het is al lastig iedereen een beetje bij elkaar te houden met 9 man, laat staan met 15!!!
We gaan na de vakantie inventariseren wat we gaan doen...Ik zit er ook over na te denken om in een andere clan te stappen, omdat op dit moment de motivatie bij sommige members een beetje ontbreekt...
Het zijn over het algemeen steeds dezelfde leden die spelen...(helaas).
Hadden andere clans dat ook int begin?!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Kun je weer mensen aannemen die een beetje actief zijn. Visual bijvoorbeeld
Wij hebben na ongeveer 1,5 maand ook 4 man gekicked omdat ze niet actief zijn. En laatst nog 1 omdat het een eikel is. En nu hebben we weer een stel anderen die lekker actief meedoen
Overigens, als ik jou was zou ik gewoon in -[n00b]- blijven, heeft toch niemand iets mee te maken dat jouw clan n00b heet en dat je desondanks elke server roeleert (in de toekomst)? Boeie
Wel moet ik zeggen dat er newbies tussen zitten die het echt bont maken.
Gister bijv. ben ik lekker aan het schieten op een stelletje counter-terrorists (7) in een map (weet niet hoe het heet, is heel klein, vierkant) waarin je niet meet rookbommen kan smijten.
Gaan die anderen uit mijn team ineens met rookbommen gooien. (!!!)
Niemand ziet meer wat, counter-terrorists komen vanuit de rook en maait iedereen neer in een aantal seconden, wij allemaal dood van het andere team niemand.
Dat is iets wat je uiteraard vanzelf leert hoor, iedere map vereist soms andere wapens.
Maar dit is zwaar irritant, natuurlijk ben ik ook zo begonnen en heb ik in het begin veel teammates vermoord.
Dus een tip voor de n00bs:
Eerst vanachter een krat kijken en niet meteen schieten naar alles wat beweegt.
Dus ook niet als je vanachter een muur komt en er komt iemand aangelopen, het kan een teammate zijn die je neerknalt.
Soms komt iemand toch onverwacht, dan is me reactie schieten wat hij ook zal doen, vaak zie je een tiende van een sec. later dat et je maat is kost je 1 kogel, en hem wat health (tenzij headieOp donderdag 09 augustus 2001 09:16 schreef bazs2000 het volgende:
.....................
Dus een tip voor de n00bs:
Eerst vanachter een krat kijken en niet meteen schieten naar alles wat beweegt.
Dus ook niet als je vanachter een muur komt en er komt iemand aangelopen, het kan een teammate zijn die je neerknalt.
Ik ben blij dat ik niet in jouw team zit dan...triggerhappyOp donderdag 09 augustus 2001 10:26 schreef Flapmo het volgende:
[..]
Soms komt iemand toch onverwacht, dan is me reactie schieten wat hij ook zal doen, vaak zie je een tiende van een sec. later dat et je maat is kost je 1 kogel, en hem wat health (tenzij headie), maar dat gebeurt
, gaan afw88 is in dit geval dom, als toch niet je maat was lig jij dood op de grond 1 sec later
Afwachten is helemaal niet dom, CS is een tactisch spel, geen quake3, en soms moet je afwachten en (snel) een plan bepalen, of voor mijn part alleen maar goed luisteren.
Is het trouwens een bug in HL/CS dat van het een op het andere moment het geluid wegvalt?! Had ik gisteren weer...Is meteen een stuk lastiger. ESC toets hielp ook niet. Heb ik wel vaker last van..Bloedje irritant!!!
Verwijderd
Ik heb het alleen als ik door een rookbom heen loop. Dan gaat het beeld en het geluid haperen. Maar dat zal wel door mn videokaart komenOp donderdag 09 augustus 2001 11:34 schreef RaDKiLL het volgende:
Idd goed luisteren voorkomt een hoop TK's.
Is het trouwens een bug in HL/CS dat van het een op het andere moment het geluid wegvalt?! Had ik gisteren weer...Is meteen een stuk lastiger. ESC toets hielp ook niet. Heb ik wel vaker last van..Bloedje irritant!!!
PSN
Hmmm moet ik toch maar eens op mijn radar kijken om dat te checkenOp donderdag 09 augustus 2001 13:06 schreef RoVe het volgende:
dan zie je geen stip maar een half kruisje toch? Ik snap niet wat daar lastig aan is..
PSN
Verwijderd
P.S. RaDkill, als jij uit de clan stapt, weet ik niet of ik nog blijf!!
Ja, serieus..Op donderdag 09 augustus 2001 13:21 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Hmmm moet ik toch maar eens op mijn radar kijken om dat te checkenis dat zo
dunno
Verwijderd
En geluid is zowiezo handig.. daarom kan ik me ook nie voorstellen dat mensen zonder geluid spelen
Zonder geluid hoor je die enemies niet achter je..
Of hoor je niet die HE tegen de grond/muren kome..
Of hoor je niet hoe een CT begint met defuse etc
De stipjes kennen we allemaal, maar dit blijkbaar nog niet helemaal:
Als je _|_ ziet ipv een puntje (naar boven wijzend) loopt die collega op een niveau hoger dan jij, zie je het teken andersom (naar beneden wijzend) dan loopt ie op een niveau lager dan jij.
Dit staat overigens ook in de handleiding die met CS meegeleverd wordt.
Die rook is idd behoorlijk belastend voor je FPS, maar je kunt de rook versimpelen in je config, ik weet alleen nu even niet hoe dat moet..iemand anders wel?Op donderdag 09 augustus 2001 11:46 schreef ViSuaL het volgende:
[..]
Ik heb het alleen als ik door een rookbom heen loop. Dan gaat het beeld en het geluid haperen. Maar dat zal wel door mn videokaart komen
Ik heb er met mijn Radeon nog eens extra last van aangezien deze rook/mist niet goed kan renderen. Heeft te maken met een update van DirextX door M$ op het allerlaatste moment. Hardware was toen al gebakken...
Verwijderd
Doe ff max_smokepuffs 1 (en dazz ook voor de poster boven je
Dat helpt ..een beetje iig...
Enneh .. ik heb je idd wel een paar keer gezegd dat je wel in een betere clan kunt
Zou je opzich beswel willen vragen... alleen zit ik niet in een clan atm so .. da word lastig
Voodoo Glow Skull
Ennuh-->die score is goed voor mij, tegen XF clan leden enzo
Ik heb het ook al een aantal keer gehad dat ik tegen een aantal toppers speelde. Ik redde me nog aardig, maar het blijft dweilen met de kraan open. Mijn teammates waren gemiddeld na 10/15 sec al dood. Dan wordt het lastig.
Meestal is de tegenparty dan wel bereid tot een swap. Alleen eergisteren ging het ff mis, ze wilden denk ik persé hun stats opschroeven (en er zaten er twee bij die net een war hadden verloren. Wilden hun frustratie ff kwijt
Verwijderd
Staat in manual.. maar dan precies het omgekeerd van wat jij zegtOp vrijdag 10 augustus 2001 10:43 schreef stefijn het volgende:
Op de radar:
Als je _|_ ziet ipv een puntje (naar boven wijzend) loopt die collega op een niveau hoger dan jij, zie je het teken andersom (naar beneden wijzend) dan loopt ie op een niveau lager dan jij.
A T shape = Indicates your tame mate is a level above you.
A upside down T shape = Indicates your team mate is a level below you.
Verwijderd
Waar is de tijd van beta 5.* gebleven met clans die wonnen met 50 - 3 . . . . . ..
Een paar duitse clans hebben nog wel een goede training voor de beginnende Cstriker, maar voor de rest is het balletje geworden
Mensen die openlijk uit komen voor cheaten, een noodzaak tot Punkbuster, razende TK'ers je hebt er allemaal geen flikker meer aan.
Advies: we gaan gewoon met zijn allen Day of Defeat spelen !
Greats [QuaD]Wingman
(ja QuaD ja, een van de vroege clans voor de die hard old-timers hiero)
en in DoD [TNT]Wingman (een duitse clan met nog een beetje verstand van zaken op Cstrike EN DoD)
ik bak er nog niks van tegen echte mensen
bots gaan nog wel
(ik heb de deathmatch mode in UT uitgespeeld en binnen 2 dagen quake 3 in Bring it on uitgespeeld wat dus niet moeilijk is)
The devil is in the details.
Verwijderd
ik stop er dan mee, want dan speel ik all1 nog in de weekenden!! En de caln zuigt, want er spelen maar 4 echt mee. RaD elke aavond, ik 5 van de 7 en Darkangel en Papidoo nog een paar keer.... So I quit!!
Was leuk om in de clan gezeten te hebben. RaDkill, thanx for the good time together!! Van jouw heb ik een boel geleerd!!!
Dus er is zondag een plekje vrij voor een echte n00b die VEEL speelt en geen n00b wil blijven. Want wij willen een n00b clan zijn, die geen n00b blijft!!!
Dus bedankt allemaal en het ga je goed!
Ik blijf clanloos!! geen tijd!!
Ik spreek/zie/FRAG (
[STT]?!
Verwijderd
Verwijderd
Ik ook hoor... daar niet van...
Verwijderd
hehe stiekum aan het cheaten?Op zaterdag 11 augustus 2001 02:15 schreef woutf het volgende:
holy damn!!!
wat was ik net aan het heersen op de_nuke zeg
check
[afbeelding]
nopeOp zaterdag 11 augustus 2001 02:41 schreef ViSuaL het volgende:
[..]
hehe stiekum aan het cheaten?![]()
ik heb echt een hekel aan cheaters, ik had gewoon echt ff m'n dag vandaag
is het niet net andersom?Op vrijdag 10 augustus 2001 10:43 schreef stefijn het volgende:
Op de radar:
Die rook is idd behoorlijk belastend voor je FPS, maar je kunt de rook versimpelen in je config, ik weet alleen nu even niet hoe dat moet..iemand anders wel?
_|_ is dat iemand onder je loopt en andersom boven je?
verder is die regel:
'cl_fastsprites 0/1/2/3'
&
'cl_maxsmokepuffs ???'
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Dat zou kunnen, het staat iig in de CS handleiding, dus daar kan iedereen die dat wil de juiste vandaan halen (heb zelf geen zinOp zaterdag 11 augustus 2001 07:39 schreef basiep het volgende:
[..]
is het niet net andersom?
_|_ is dat iemand onder je loopt en andersom boven je?
verder is die regel:
'cl_fastsprites 0/1/2/3'
&
'cl_maxsmokepuffs ???'
Nee, -[n00b]- is een 'trainingsclan' waar je in kan zitten tot je goed genoeg bent voor een andere clanOp zaterdag 11 augustus 2001 21:41 schreef woutf het volgende:
hey RaD, wat is het nou? is -[n00b]- dood?
kzag je spelen als [STT]
Weet ik maar RaD was clanleader, dus wie regelt nu nieuwe members enzo?Op zaterdag 11 augustus 2001 21:46 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Nee, -[n00b]- is een 'trainingsclan' waar je in kan zitten tot je goed genoeg bent voor een andere clan.
want jasper is leader maar hij is op vakantie op het moment maar ,
wat mij betreft mag je erbij maar ik wil ff w8-en tot Jasper terug is en dan een
herstart maken met de clan als hij het daar mee een is dus nog heel ff geduld woutf
(en ook de andere wannabe n00b's)
uhm, ik vroeg het me alleen maar af hoorOp zaterdag 11 augustus 2001 23:41 schreef cheesys het volgende:
klopt niet helemaal wat je daar zei woutf,
want jasper is leader maar hij is op vakantie op het moment maar ,
wat mij betreft mag je erbij maar ik wil ff w8-en tot Jasper terug is en dan een
herstart maken met de clan als hij het daar mee een is dus nog heel ff geduld woutf
(en ook de andere wannabe n00b's)
ik denk dat ik namelijk niet genoeg tijd heb en eigenlijk veels te vergeetachtig ben
Ik ben idd uit n00b. Er waren teveel gasten die inactief waren. Er gaat zo'n hoop tijd inzitten iedereen op te trommelen. En als je dan kijkt naar DCM en SACAL, die hebben iedere avond 5/6 man op de been...
Ik hoop dat het in [STT] anders is, maar mijn eerste indruk is zeer positief. Clanleader Tijger is naar goed!!!!! Hij heeft meteen mijn stats weer omlaag gedonderd die h#fter...
Ik hoop alleen dat n00b blijft bestaan, want het zou zonde zijn als het op deze manier eindigt. Via hier en ICQ heb ik nog genoeg aanvragen binnen gekregen, dus dat moet opzich geen probleem zijn, als ze maar wat meer intresse tonen....
Verwijderd
Staat in manual.. maar dan precies het omgekeerd van wat jij zegtOp vrijdag 10 augustus 2001 10:43 schreef stefijn het volgende:
Op de radar:
Ik post het nog maar eens .. sommige mensne lezen er blijkbaar overheen..A T shape = Indicates your tame mate is a level above you.
A upside down T shape = Indicates your team mate is a level below you.
Verwijderd
Die tijger weet niet eens wat voor clan hij wilt, eerst [FM], Dan weer [OF!] en nu weer [STT] ... Make up you're mind zeg..Op zondag 12 augustus 2001 00:31 schreef RaDKiLL het volgende:
Jasper is mede-oprichter/clanleader. (check maar ff deze hele draad...).
Ik ben idd uit n00b. Er waren teveel gasten die inactief waren. Er gaat zo'n hoop tijd inzitten iedereen op te trommelen. En als je dan kijkt naar DCM en SACAL, die hebben iedere avond 5/6 man op de been...
Ik hoop dat het in [STT] anders is, maar mijn eerste indruk is zeer positief. Clanleader Tijger is naar goed!!!!! Hij heeft meteen mijn stats weer omlaag gedonderd die h#fter...Iemand 1-1 tegen hem?! Ik niet iig.
Ik hoop alleen dat n00b blijft bestaan, want het zou zonde zijn als het op deze manier eindigt. Via hier en ICQ heb ik nog genoeg aanvragen binnen gekregen, dus dat moet opzich geen probleem zijn, als ze maar wat meer intresse tonen....
Verwijderd
Of heb ik dat nou mizz...
Verwijderd
Maar dat is dus neit zo!!
Verwijderd
Daarom mislukken clans ook vaak. Iedereen op dezelfde momenten trainen werkt meestal niet, zeker niet als je onregelmatig leeft. Als je dan echt wilt warren heb je helemaal een probleem.Op zondag 12 augustus 2001 22:41 schreef McRuler het volgende:
Ik heb het idee, dat de meesten het neit beseeffen wat het is om in een clan te spelen!! Ze denken dat je een tag hebt en that's it! traint 1 keer in de 2 weken ofzo!!
Maar dat is dus neit zo!!
Daarom heb ik ook geen clan, ben ook niet supergoed hoor ofzo.
Als je interesse hebt , mail me ff
Verwijderd
iedereen waar ik contact mee had (behalve jasper) is ermee gestopt
dan heb het geen nut meer voor mij
sorry guys
okeOp maandag 13 augustus 2001 12:07 schreef WuKen het volgende:
ik weet niet of dit al officieel is aangekondigd maar ik stop ook bij noob
iedereen waar ik contact mee had (behalve jasper) is ermee gestopt
dan heb het geen nut meer voor mij
sorry guys
Verwijderd
Maar 1 probleempje ik ben er de aankomende 2 weken niet en daarna zal ik veel actief zijn...
Ik hoorde dat RiBBeL nu de taken van clanleader heeft overgenomen, dus als er mensen zijn, neem dan ff kontakt met hem op...
Verwijderd
maar er zijn alweer een aantal nieuwe wannabe -[n00b]-'s
Mischien dat je wat vaker HIER moet checken?! Er staat handige info over alle clanmembers en rankings.
Suck6 met de clan!!!!!!!!!
Als je je clan tag weghaalt en je speelt weer op strikerz, ben je voor de stats uit de clan.Op woensdag 15 augustus 2001 14:24 schreef chiel3d het volgende:
euhm waarom ben ik verwijderd uit het lijstje bij strikerz , en staan er nog wel ex-members bij ?
ow dat wist ik nie , owke.. nouja ik blijf voorlopig even lekker onder me eigen naam spelen..Op woensdag 15 augustus 2001 14:38 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Als je je clan tag weghaalt en je speelt weer op strikerz, ben je voor de stats uit de clan.
Toen was ik al weg@Flapmo : en de mappen daarna?!
Naja, alsik n00bje wordt (misschien??) dan is er iig 1 actieve member misschien dat de rest ook komt dan, hopelijk snel betere connectie hier maar eerst komt hier alleen in sept. ADSL voor analoge lijnen en ik heb ISDN ***BUMMER****;(
Ik las net op het Strikerz forum dat je bij je (en mijn) LEGAAL GEKOCHTE halflifespel 2 cdkeys krijgt?!
Ik heb er maar een en die staat op een doorzichtig stickertje 8erop het doorje geplakt...
Is dit zo?!
PSN
En aangezien de meeste n00b members dit topic allemaal volgen vertel ik dus bij deze dat ik ook uit de clan stap en dat er weer een plekje vrij is.
Ik vind erg jammer want ging wel lekker samen met Radkill en Rapido*** als we samen met Jasper een paar van die mindere actieve members eruit gegooid hadden was het misschien nog wat geworden.
Daarom zie ik een doorstart van de clan ook somber in.
Verder wens ik degene die verder gaan met de clan succes toe!
En tot slot weet iemand nog een leuke clan voor mij??
Greetz Frank
ex -[n00b]- Violent
Ach joh omdat er toch geen [FM]'ers deze thread lezenOp zaterdag 18 augustus 2001 01:03 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik denk dat er bij [FM] nog wel een beetje ruimte is![]()
![]()
.
PSN
Effe een vraagje over die cd-keys, ik heb Half-life generation en inderdaad twee cd-keys, maar bij de ene staat
HL GOTY -Key Code en de ander HL Counterstrike - Key Code
Kan je die allebei voor CS gebruiken dan
See Ya,
Rapido***
Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......
Als je de mod gebruikt de goty gebruiken denk ik, en voor de retail de cs key gebruiken.Op zaterdag 18 augustus 2001 20:21 schreef rapido_ het volgende:
Hey mannen,
Effe een vraagje over die cd-keys, ik heb Half-life generation en inderdaad twee cd-keys, maar bij de ene staat
HL GOTY -Key Code en de ander HL Counterstrike - Key Code
Kan je die allebei voor CS gebruiken dan
See Ya,
Rapido***
Ze werken allebei hoorOp zaterdag 18 augustus 2001 23:18 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Als je de mod gebruikt de goty gebruiken denk ik, en voor de retail de cs key gebruiken.
Heb ook generations gekocht, en de 3e key (die van opposing force) werkt bij mij ook gewoon als HL key
See ya
Rapido***
Tjee, wat zou dat nou zijn. www.clanbase.com misschienOp zondag 19 augustus 2001 20:04 schreef Flapmo het volgende:
[n00b]Erm, wilde ff een clan starten met subteam van DPC (PNpX) maaruh, welke url heeft clanbase :?[/n00b]
haddem 5 sec na post alTjee, wat zou dat nou zijn. www.clanbase.com misschien
, ipv .
kan dat Cd-key wisselen ook zonder reinstall?
Verwijderd
en die dan wisse of nieuwe invulle
Als je hem wist krijg je de vraag je CD-key in te vulle zodra je HL opstart
Verwijderd
Nu met Casema Broadband Premium een ping van rond de 30 - 35
Verwijderd
[KoF] Lightning
Op dinsdag 21 augustus 2001 13:48 schreef RaDKiLL het volgende:
Is mi niet abnormaal hoor! Ik had met Casema Basic een ping van rond de 150.
Nu met Casema Broadband Premium een ping van rond de 30 - 35
Verwijderd
HKEY_CURRENT_USER ->SOFTWARE -> VALVE -> HALF-LIFE -> SETTINGSOp dinsdag 21 augustus 2001 13:25 schreef RaDKiLL het volgende:
Als je in Regedit gaat zoeken naar key kom je er meer tegen. Voor degenen onder ons die niet zo handig zijn kan je beter ff de gehele string geven?! Voordat ze alle "key" sleutels gaan verwijderen....
Daar staat bij mij KEY
Dus als ik het goed begrijp kan ik alle drie de cd- keys die ik bij half-life \generation heb gekregen gebruiken voor CS ?
Ook als ik bijvoorbeeld al een keer met de Half-life cd-key half-life online heb gespeelt
see ya
Rapido***
See ya,
Rapido***
Je kunt met deze key TFC, DMC, CS en HalfLife online spelen. En uiteraard alle mods....
VRIEND!
PSN
THNX