Vraag over importeren bestaande webpage.

Pagina: 1
Acties:

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023
Heren,
wij zijn bezig met een webpage voor onze CS clan -[n00b]- . Nu heeft een lid van de clan een pagina gemaakt met links ed en een guestbook. Hij heeft dit echter online moeten doen en ondergebracht bij Geocities.
Nu willen we deze pagina incl subpagina's onderbrengen bij mijn provider, maar daarvoor moet je een complete map met index etc uploaden.
Nu ons probleem, die map hebben we niet want de site is online gemaakt. Is het mischien mogelijk om via MS Frontpage alsnog de pagina incl subs op de harde schijf te zetten waardoor het alsnog mogelijk is de pagina te uploaden?!
Is er mischien een import-functie oid?!

Thnx

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

[magic word]FTP[/magic word]

Verwijderd

Bij alle pagina's; bestand-> opslaan als. Of hem leeg ftp'en..

Er zijn geloof ik ook wel proggies die een complete site binnen halen, maar daar weet ik niet zo de naam van.

Ff kijken bij tucows o.i.d.

Trouwens, een clan kan toch wel iets beters verzinnen dan frontpage dacht ik zo.. :?

• RaDKiLL
Zijn niet zo bekend met het hele website-bouw-gebeuren....De maker van onze huidige website heeft een aardige site in lkaar geflanst...Maar wegens ruimtegebrek (+/- 5mb) willen we hem nu overgooien.
Weet iemand mischien een progje die dit regelt?!

Verwijderd

Ik heb dus het programma pagebuilder van geocities gebruikt ( |:( ) en dan moetti dus gewoon naar bestand opslaan als?

• RaDKiLL
Voor alle duidelijkheid...MrFreeman is de builder van de clan page... ;)

Verwijderd

website importeren via frontpage. :)

bestand > nieuw > web > wizard web importeren

Verwijderd

offtopic:
n000b, gozer! Ik weet nog wel dat ik laatst flink wat kogeltjes door je heb heengeschoten! Maar niet in CS maar DoD, onder de naam (BARBA)Flop, van de barba papa clan :)

Verwijderd

je kan met blackwidow een website rippen en opslaan. daarna kan je hem importeren in je frontpageweb.
>:)

blackwidow kan je gewoon bij www.tucows.com dowloaden btw
Pagina: 1