[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2
Acties:
  • 1.465.292 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 12:25
Matched: gatehub
ErikRo schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:45:
[...]

BL3P doet dat weet ik eigen ervaring. Bsn mag je weghalen.
Gatehub accepteerde mijn rijbewijs met BSN doorgestreept niet, wel met watermerk uit de KopieID app vd overheid.
Bij Coinbase werd mn doorgestreepte BSN wel geaccepteerd en ook met watermerk.

[ Voor 11% gewijzigd door RobbieB op 15-11-2017 18:53 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:58
dj_tjerk schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:58:
[...]

Moet je voor XRP niet minimaal 20 XRP in je wallet hebben? Ook op exchanges? Dat bedraagt dan al snel meer dan transactiekosten voor ETH/BTC. Ik weet niet wat exchanges vragen, maar voor 0,001 USD kan je al een snelle ETH transactie doen.
Bij GateHub moet je minimaal 25 XRP in je wallet hebben. Als ik dat van te voren had geweten had ik ze nooit daarop gezet :> Daar staan die 25 stuks dus nu nogsteeds in, en die krijg ik er dus (denk ik?) nooit meer uit...
Heb ze daarna ook op Kraken gehad, daar was geen minimum aan verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 24-06 10:35
Hallo, ik volg dit forum al een paar weken en ben laatst ook ingestapt. Ik vind het allemaal behoorlijk ingewikkeld maar ik doe mijn best. Zo heb ik een wallet op op Gatehub en koop ik xrp op Litebit.eu en stuur die dan door naar mijn wallet op Gatehub, daar ruil ik ze ook voor andere currency. Ik doe dit zo omdat het vrij gemakkelijk is, maar is dit een goede manier om in verschillende currency aan te schaffen?

Ik hoop dat er iemand is die hier even op wil reageren, alvast bedankt voor het lezen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378762

appelflap1992 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:16:
Hallo, ik volg dit forum al een paar weken en ben laatst ook ingestapt. Ik vind het allemaal behoorlijk ingewikkeld maar ik doe mijn best. Zo heb ik een wallet op op Gatehub en koop ik xrp op Litebit.eu en stuur die dan door naar mijn wallet op Gatehub, daar ruil ik ze ook voor andere currency. Ik doe dit zo omdat het vrij gemakkelijk is, maar is dit een goede manier om in verschillende currency aan te schaffen?

Ik hoop dat er iemand is die hier even op wil reageren, alvast bedankt voor het lezen in ieder geval.
Ik doe het ook via Ripple bij Litebit. Snelste manier ben ik achter en binnen een paar minuten staat het op mijn Bittrex account. Andere coins moet je op bevestigingen wachten en dat duurt vaak zo lang dat je pieken misloopt. Ripple is het snelst dan voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-06 18:45
Als newbe wilde ik graag wat currency kopen en opslaan en er voorlopig niet maar naar kijken. Ik heb inmiddels wat ether en litecoin en tja dan ook maar een klein beetje bitcoin gekocht en opgeslagen in Jaxx. Dat ging prima. Verder heb ik nog wat stratis in de stratis wallet en ik wil graag nog wat Ripple kopen.

De gatehub wallet schijnt slecht te werken en moet je ook je ID etc uploaden, bij Bitstamp ook. Daar heb ik geen trek in.

Ik wil dus eigenlijk gewoon een domme wallet en via Litebit wat ripple kopen. Iemand nog een wallet suggestie waarin ik Ripple kan wegzetten zonder al te veel gedoe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 15:37

mindcre8r

Tradepedia

jjonkie schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:23:
Als newbe wilde ik graag wat currency kopen en opslaan en er voorlopig niet maar naar kijken. Ik heb inmiddels wat ether en litecoin en tja dan ook maar een klein beetje bitcoin gekocht en opgeslagen in Jaxx. Dat ging prima. Verder heb ik nog wat stratis in de stratis wallet en ik wil graag nog wat Ripple kopen.

De gatehub wallet schijnt slecht te werken en moet je ook je ID etc uploaden, bij Bitstamp ook. Daar heb ik geen trek in.

Ik wil dus eigenlijk gewoon een domme wallet en via Litebit wat ripple kopen. Iemand nog een wallet suggestie waarin ik Ripple kan wegzetten zonder al te veel gedoe ?
Voor gatehub hoeft niks geupload qua id.
Je kan daar gewoon je ripple storten en evt via gatehub fifth naar eth omzetten.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Laatst online: 22-06 18:45
mindcre8r schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:27:
[...]

Voor gatehub hoeft niks geupload qua id.
Je kan daar gewoon je ripple storten en evt via gatehub fifth naar eth omzetten.
Ik kan dus gewoon het adres gebruiken zonder de gateway in te stellen. Wellicht een domme vraag maar krijg ik ze er dan wel weer uit als het moet ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Laatst online: 13-06 15:37

mindcre8r

Tradepedia

jjonkie schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:32:
[...]

Ik kan dus gewoon het adres gebruiken zonder de gateway in te stellen. Wellicht een domme vraag maar krijg ik ze er dan wel weer uit als het moet ?
Je kan vanaf je gatehub Wallet gewoon je ripple versturen naar exchanges en ze dan verhandelen ja.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:45
mindcre8r schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:04:
[...]

Je kan vanaf je gatehub Wallet gewoon je ripple versturen naar exchanges en ze dan verhandelen ja.
Is hiervoor ook de verificatie van paspoort en woonadres nodig? Want de exchanges waar je het naar toe stuurt zijn ook Gatehub, of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
appelflap1992 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:16:

Let op dat je GateHub wallet minimaal 25 XRP moet bevatten. Die krijg je er voor zover ik weet niet meer uit... Mocht dit iemand anders wel gelukt zijn dan hoor ik graag hoe 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601201

Iemand die gatehub gebruikt?

Ik heb namelijk in m’n wallet ripple en bitcoin. Echter wil ik een deel verkopen (voor euro’s) en uit laten betalen op m’n gewone bankrekening. Echter is het voor mij niet duidelijk hoe dit werkt.

Daarnaast vraag ik me af of ik ook nog 25 ripples op m’n wallet moet laten staan. Ik meen dat dit namelijk moest om de wallet actief te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick Turpin
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2022
WishmasterNL schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:24:
Zit nu een tijdje mee te lezen en wil instappen in de wereld van Cryptocurrencies.

Mijn idee is om voor €100 te beginnen.
Zat te denken om dit te doen via litebit.eu.

€50 in Litecoin
€50 in Eutherium

Lijkt mij dat het voor mij, met een kleine inleg, beter is om dit via litebit te doen ipv een exchange?
Ik heb op Litebit Ripples gekocht en die "beheer" ik via Gatehub.
Daar kun je de XRP's omzetten in ETH.
Litecoins heb ik in de Litebit wallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:17
KanARIEpietjes schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:04:
Wat een drama is het om momenteel je account verified te krijgen op coinbase.

Na x aantal pogingen eindelijk een upload van een rijbewijs welke goed gaat en naar de status "pending" gaat. En vervolgens na een paar uur de melding:

Failed: Unknown
Response status:

En opnieuw uploaden mag niet, er zit een 24uur cooldown op.

Ze zullen het wel druk hebben i guess :|
Op nagenoeg iedere site zijn er momenteel problemen merk ik. Wilde vandaag instappen, maar krijg maar met moeite accounts aangemaakt en verified. Heb Litebit, Gatehub, Gdax, Kraken, Binance & Bitfinex geprobeerd. Probeer het over een paar uur nog wel weer eens.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Laatst online: 02-06 10:10
Jan_V schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:22:
[...]

Op nagenoeg iedere site zijn er momenteel problemen merk ik. Wilde vandaag instappen, maar krijg maar met moeite accounts aangemaakt en verified. Heb Litebit, Gatehub, Gdax, Kraken, Binance & Bitfinex geprobeerd. Probeer het over een paar uur nog wel weer eens.
Ja, ook inloggen enzo gaat moeizaam. Misschien maar beter ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 06:29

Radjesh

hoi

Weet iemand een antwoord op het volgende;

Ik heb via Gatehub 909 ripples in mijn wallet. Echter als ik naar de 'Net worth' in euros kijk, zie ik een bedrag staan van 224 euro.

224 / 909 = 0,24

Waarom stijgt dit niet mee met de koers van nu?

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
Radjesh schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:38:
Weet iemand een antwoord op het volgende;

Ik heb via Gatehub 909 ripples in mijn wallet. Echter als ik naar de 'Net worth' in euros kijk, zie ik een bedrag staan van 224 euro.

224 / 909 = 0,24

Waarom stijgt dit niet mee met de koers van nu?
Hey grappig, ik heb hier het zelfde, ook bij gatehub, omrekenen naar euro's komt gatehub met een lager bedrag, maar als je het in btc weergeeft klopt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:07
Sneezzer schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:11:
[...]

Noem het maar niets, 41% omhoog vandaag, ik ben blij met xrp :+
haha, zag het!
Het lijkt erop dat de veelbelovende munten in deze periode toch allemaal wel een opmars (gaan) maken.
Mijn gevoel zegt nog veel meer in Ripple te investeren..

Alleen Gatehub moet mij nog verifieren. Ik stuur netjes beide kanten van mijn rijbewijs, + een bankafschrift. Wordt het weer declined omdat mijn Full Name (accountnaam) niet zichtbaar is. Neej duh, OVERAL staan mijn doopnamen!! Af en toe ontvang ik een rekening ofzo, bijvoorbeeld van een bestelling van Zalando of IKEA waar mijn volledige naam op staat :) Ben benieuwd of ze zo iets accepteren.

[ Voor 35% gewijzigd door technoaddict op 13-12-2017 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djès1698
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-10-2020
ik wou zojuist xrp verkopen op litebit en had de order geplaatst maar mijn ripple verzend niet vanuit mijn gatehub wallet binnen de 15 minuten kan ik nog iets anders doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Djès1698 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:43:
ik wou zojuist xrp verkopen op litebit en had de order geplaatst maar mijn ripple verzend niet vanuit mijn gatehub wallet binnen de 15 minuten kan ik nog iets anders doen?
Zorg er eerst voor dat jouw Ripples in je libebit wallet staan. Ripple heeft vaak snelle transactietijden,
had laatst via Kraken Ripple naar Bittrex gestuurd en het was binnen een paar minuten klaar. Als je het op je litebit account hebt staan kan je het verkopen, succes 8)
DarkSim1986 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:52:
Heb vanochtend voor het eerst via coinbase gekocht. Deed dit eerder via litebit.
Heb vanochtend de Euros omgezet naar bitcoin en vervolgens naar Bittrex gestuurd. Dit staat nu al sinds 08:35 op in behandeling, bevestigingen 0.

gaat dit altijd zo traag? Bij litebit stond het er meestal uiterlijk 2 uur later in de wallet.
De transactietijd verschilt nogal, de ene keer kan het binnen 30minuten geregeld zijn en de andere keer moet je lange tijd wachten. Dit komt door de enorme hoeveelheid nieuwe gebruikers waardoor er enorm veel transacties worden verricht, hier moet BTC duidelijk nog aan wennen. Als ik het goed begrijpt hangt veel af van de miners. Zij zullen de transacties met de hoogste fees als eerste behandelen dus als jij je BTC snel wilt verplaatsen zul je ook een hogere fee moeten meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djès1698
Ik denk van te stoppen bij gatehub.... iemand ervaring met rippexx?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Djès1698 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:06:
dit was ik van plan maar heb gezien dat litebit geen ripple wallet heeft dus ik kan ze niet naar daar verzenden ...
Dat is wel heel raar. Dan kan je wel doodleuk Ripples kopen voor boven de marktprijs maar niet verkopen. Sowieso zijn brokers alleen maar uit op winst. Ze liggen er ook altijd uit als coins in een stijgende lijn zitten. Dan staat er vaak bij "in onderhoud". Ik raad brokers daarom ook echt af en zou Kraken/Binance/Bittrex gaan gebruiken. Dit is veel eerlijker (qua prijs). Maar op gatehub kan je jouw Ripples toch ook verkopen voor FIAT en van daaruit naar je rekening sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 20:22
Ik bezit ook een aantal ripples en deze staan op mijn gatehub account. Er valt mij echter iets bijzonders op.

Vanochtend kon ik via de trade op gatehub slechts €0,32 per ripple ontvangen terwijl de koers op dat moment +€0,40 was.

Als ik op bittrex keek zou ik wel €0,40 per ripple krijgen, heb daar alleen geen ripple staan en wil ze nu ook niet verkopen, maar voor de toekomst wil ik wel even kijken waar ik ze het beste kan stallen. Even afgezien als de waarde heel veel stijgt want dan pak ik een ledger maar vooralsnog zie ik dat niet gebeuren.

Maar het bevreemdt mij dat het verschil zo aanzienlijk is. Of zie ik iets over het hoofd?

Als ik de koers tov btc kijk dan is het wel vergelijkbaar met bittrex, apart toch? Of hanteert gatehub gewoon een zeer slechte euro koers?

[ Voor 13% gewijzigd door onnaj op 13-12-2017 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFangirl
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2023
Weet iemand of GateHub er uit ligt? Ik wilde wat Ripple aanschaffen maar kom niet voorbij de Sign in van GateHub.

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djès1698
Heeft er nog iemand problemen met senden vanaf gatehub? Krijg constant foutmelding.... had graag xrp verkocht maar kan het niet verzenden.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adis
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-02 21:45
Djès1698 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:26:
Heeft er nog iemand problemen met senden vanaf gatehub? Krijg constant foutmelding.... had graag xrp verkocht maar kan het niet verzenden.... :S
Bij Litebit is de wallet in onderhoud, ik wil ze wel van je kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djès1698
iemand enig idee hoe lang het gaat duren vooraleer mijn bedrag bij litebit toekomt ik heb het 2 uur geleden verzonden vanuit gatehub

Anoniem: 735707

Wie kan mij helpen?
ik had mijn ripple op gatehub staan, nu is mijn nano ledger binnen dus was het aan het overzetten, maar nu loop ik er tegen aan dat je altijd een reserve op gatehub moet hebben staan. dus nu kan ik mijn laatste 25xrp niet overzetten. klopt dit of iemand een trucje hiervoor?

• Gaargod
Anoniem: 735707 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:53:
Wie kan mij helpen?
ik had mijn ripple op gatehub staan, nu is mijn nano ledger binnen dus was het aan het overzetten, maar nu loop ik er tegen aan dat je altijd een reserve op gatehub moet hebben staan. dus nu kan ik mijn laatste 25xrp niet overzetten. klopt dit of iemand een trucje hiervoor?
Ik houd me ook aanbevolen. Al een paar keer voorbij gekomen in dit topic (o.a. van mij >:) ) maar tot op heden niemand met het gouden idee om ze eraf te halen.

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-06 09:17

Nutellaah

Bits N Sites

Wie kan mij helpen?
Ik heb een aantal accounts en overal staat wel wat ripple (idem met sommige andere coins). Wat ik soms doe is een stuk terug storten en dan proberen iets over te maken in de hoeveelheid die zij wensen. Vb. 1000 in één keer lukt, maar 1011 niet.
Ik weet nu wel niet hoe Gatehub hierin werkt.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maniac_1979
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-06 14:33
Nutellaah schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:03:
[...]

Ik heb een aantal accounts en overal staat wel wat ripple (idem met sommige andere coins). Wat ik soms doe is een stuk terug storten en dan proberen iets over te maken in de hoeveelheid die zij wensen. Vb. 1000 in één keer lukt, maar 1011 niet.
Ik weet nu wel niet hoe Gatehub hierin werkt.
https://ledger.zendesk.co...-XRP-Ripple-to-my-Ledger- :)

• Tominatie
  • Niet online
Wie kan mij helpen?
Dat is inderdaad erg vreemd aan gatehub, ik weet niet waarom ze dat doen maar misschien proberen ze zo nog een beetje volume op gatehub te houden 8)7. Wou in het begin ook gatehub gebruiken maar gelukkig niet gedaan en zit nu prima op kraken. Maar kan je die laatste 25xrp wel gewoon verkopen daar? Neem aan van wel.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:31

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Tominatie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:09:
[...]

Dat is inderdaad erg vreemd aan gatehub, ik weet niet waarom ze dat doen maar misschien proberen ze zo nog een beetje volume op gatehub te houden 8)7. Wou in het begin ook gatehub gebruiken maar gelukkig niet gedaan en zit nu prima op kraken. Maar kan je die laatste 25xrp wel gewoon verkopen daar? Neem aan van wel.
Nee en nee, per transactie wordt er 20 (misschien is het nu al 25) ripple gebruikt als gas op het netwerk. Dat moet je niet zien als geld maar als energie om de transactie te kunnen doen. Je kan ze dus niet cashen, ook al hebben we het nu over 5 of 10 euro.

discogs

• Tominatie
  • Niet online
loewie1984 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:14:
[...]
Nee en nee, per transactie wordt er 20 (misschien is het nu al 25) ripple gebruikt als gas op het netwerk. Dat moet je niet zien als geld maar als energie om de transactie te kunnen doen. Je kan ze dus niet cashen, ook al hebben we het nu over 5 of 10 euro.
Hoezo is die energie in XRP dan nodig bij gatehub en niet bij bittrex? Bij bittrex kan ik altijd mijn gehele aantal aan xrp verplaatsen :o 8)7.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:31

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Tominatie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:17:
[...]

Hoezo is die energie in XRP dan nodig bij gatehub en niet bij bittrex? Bij bittrex kan ik altijd mijn gehele aantal aan xrp verplaatsen :o 8)7.
Ik heb zelf een account bij gatehub, bij aanmelding kreeg ik 20 xrp als gas voor transactie. Ik heb geaccepteerd dat ik ze niet kan verplaatsen. Bitcoin is een exchange, gatehub is bij mijn weten geen echte exchange. Het verschil zit hem er in dat je op een exchange in coins kan handelen dat is iets anders dan een XRP gebruiken voor een transactie (btw. heb je XRP al eens gebruikt voor een transactie)

Zelfde geld voor NEO, op een exchange kun je 123.435543 NEO hebben, in je neon wallet alleen maar hele eenheden.

discogs

• Empirical2159
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:08
Tominatie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:17:
[...]

Op mijn desktop wallet moet ik altijd een 20 XRP reserve hebben om mijn wallet te funden, misschien ook het geval bij gatehub? zou wel erg apart zijn..

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 14:08
Empirical2159 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:32:
[...]

Op mijn desktop wallet moet ik altijd een 20 XRP reserve hebben om mijn wallet te funden, misschien ook het geval bij gatehub? zou wel erg apart zijn..
Even opheldering:

Bij Gatehub heb je een Ripple wallet adres. Je eigen adres dus. Bij Bitstamp bijvoorbeeld, heb je een account en geen eigen wallet adres. Als je van Gatehub naar Bitstamp Ripples wilt versturen dan doe je dat dus vanaf je eigen ripple wallet naar het Ripple wallet van Bitstamp.

Ripple wallets hebben inderdaad een minimum van 20 XRP als gas/treshold/noem het hoe je wilt.
Daarnaast heb je per geactiveerd tradingpair 5 extra ripples nodig.

• th4k1ck3r
Crypts schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:37:
Is er een manier om erachter te komen wat de status is van een ripple transfer? Heb iets van 10 minuten geleden wat van Bittrex naar Bitstamp gestuurd maar hij blijft bij Bittrex op pending staan met als status Authorized.

Was weer te ongeduldig (en Bitstamp een beetje traag) maar het is weer helemaal goed gekomen en $250 er weer bij voor in de spaarpot. Beetje jammer alleen dat de koers op Bittrex nu hoger ligt dan die van Bitstamp en ik het eigenlijk nog beter naar Binance had kunnen sturen maar goed, dat is altijd achteraf. Arbitrage tussen exchanges werkt iig prima. :)
Good to hear. Ik moet eerst wat eurotjes naar gatehub krijgen.

• Djès1698
Anoniem: 349417 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 18:40:
Hey,

Ik zou graag crypto munten aankopen. Ik zou mijn bedrag splitsen over de 5 grotere crypto munten(Bitcoin, Ethereum, NXT, litecoin, ripple) . En ik denk dat ik momenteel max 1 keer per week ze wil verkopen/kopen naargelang de koers. Dus denk dat een exchange dan toch nog aangewezen is. En veiliger mate ook liever een grote, maar ook wel 1 die makkelijke interface heeft.
- Dus had ik even naar kraken,coinbase en gdax gekeken omdat dat wel de grootste zijn denk ik. Maar ze ondersteunen enkel 3 munten. Nu ik zou graag alles bji dezelfde exchange kopen indien dat kan. Dat is wat makkelijker in onderhoud.
- Litebit.eu => dus ben ik bij deze terecht gekomen, omdat die veel verschillende coins ondersteund. Is die aan te raden of raden jullie iets anders aan? Of raden jullie toch ook aan om ze op verschillende exchanges te zetten? (naast veiligheid, mss ook lowere fees?)

Naar wallets heb ik nog niet gekeken, maar daar mag je ook tips voor geven.

Thanks guys!
Ik gebruik persoonlijk litebit en heb er nog geen problemen mee gehad, enkel soms lang wachten maar dit is dan overal zo en kan je niet onderuit... als wallet gebruik ik exodus dit is een desktop wallet en ondersteunt een heel aantal munten en vooral de grootste die jij ook wil. mooie layout ook. Voor ripple kan je dit niet gebruiken daarvoor gebruik ik de online wallet gatehub dat is een wallet die ripple zelf aanbeveeld

• appelflap1992
Djès1698 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 18:44:
[...]

Ik gebruik persoonlijk litebit en heb er nog geen problemen mee gehad, enkel soms lang wachten maar dit is dan overal zo en kan je niet onderuit... als wallet gebruik ik exodus dit is een desktop wallet en ondersteunt een heel aantal munten en vooral de grootste die jij ook wil. mooie layout ook. Voor ripple kan je dit niet gebruiken daarvoor gebruik ik de online wallet gatehub dat is een wallet die ripple zelf aanbeveeld
Heb jij bij gatehub ook problemen vandaag? Kheb er veel ripple staan maar hij blijft op het niveau van gisteren staan en kan niks verhandelen...

• technoaddict
Tja, dat verifiëren blijft een issue.

Ik heb bij Gatehub wat Ripple staan, en de koers komt in de buurt van een prijs waarvoor ik het wel verkopen. Maar, het lukt me niet om te verifieren.
Ze hebben mijn "Full name" nodig op een document. Op elk document, ook op het koopcontract van het huis, staan mijn doopnamen. Er komt wel eens post op mijn roepnaam binnen, maar dat is dan weer niet geldig. Het is gewoon niet te doen..

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:14
Djès1698 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 18:44:
[...]

Bij litebit kun je voorlopig geen ETH verkopen?
" Selling ARDR, NXT, Ethereum and Monero has been disabled to lower pressure on our support desk. Please convert your coins to Bitcoin and sell them through LiteBit. "

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Na lang wachten ben ik wel blij dat Bittrex die mail heeft gestuurd waarin ze toegeven flink onderbezet te zijn, en dat ze bezig zijn met het verdubbelen van het support personeel, maar dat de meeste medewerkers nog ingewerkt worden. Ik geloof dat verhaal wel.
Ik vraag me wel af hoe Bittrex mijn ticket gaat behandelen. Probleem is dat mijn namen op mijn ID niet overeen komen met mijn accountnaam (doopnaam / roepnaam). Bij Gatehub heb ik namelijk het zelfde probleem, en daar kom ik maar niet door de verificatie heen met de zelfde oorzaak als bij Bittrex. Verschil tussen die twee partijen is wel dat ik bij Gatehub binnen 2 dagen een rejection krijg, en bij Bittrex wacht ik al weken op de uitkomst van het ticket. Het zou jammer zijn als Bittrex na weken, misschien zelfs maanden uiteindelijk, het ticket afsluit met de tekst "Je naam komt niet overeen. Probeer een ander document". Ik heb vrijwel geen ander geldig document waar mijn roepnaam op staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
onnaj schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:15:
Ik bezit ook een aantal ripples en deze staan op mijn gatehub account. Er valt mij echter iets bijzonders op.

Vanochtend kon ik via de trade op gatehub slechts €0,32 per ripple ontvangen terwijl de koers op dat moment +€0,40 was.

Als ik op bittrex keek zou ik wel €0,40 per ripple krijgen, heb daar alleen geen ripple staan en wil ze nu ook niet verkopen, maar voor de toekomst wil ik wel even kijken waar ik ze het beste kan stallen. Even afgezien als de waarde heel veel stijgt want dan pak ik een ledger maar vooralsnog zie ik dat niet gebeuren.

Maar het bevreemdt mij dat het verschil zo aanzienlijk is. Of zie ik iets over het hoofd?

Als ik de koers tov btc kijk dan is het wel vergelijkbaar met bittrex, apart toch? Of hanteert gatehub gewoon een zeer slechte euro koers?
Iemand die hier nog iets vanaf weet?

De koers is inmiddels natuurlijk anders maar de koers is nog steeds veel slechter op gatehub dan de werkelijke koers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
onnaj schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:36:
[...]

Iemand die hier nog iets vanaf weet?

De koers is inmiddels natuurlijk anders maar de koers is nog steeds veel slechter op gatehub dan de werkelijke koers
https://coinmarketcap.com/currencies/ripple/#markets
Onderaan staan alle markets. Zoals je ziet kan de prijs per market verschillen. Je kunt er voor kiezen om over te boeken naar een andere market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:24
Gisteren heb ik een account aangemaakt op GateHub. Ik kom echter maar niet door de 1e verificatie heen die per sms text bevestigd moet worden.

Ik heb het met drie verschillende nr's geprobeerd, maar op ze allemaal komt geen verificatiecode binnen. Heb een support ticket ingestuurd. Iemand anders ook deze ervaring gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Steefmeister schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:01:
Gisteren heb ik een account aangemaakt op GateHub. Ik kom echter maar niet door de 1e verificatie heen die per sms text bevestigd moet worden.

Ik heb het met drie verschillende nr's geprobeerd, maar op ze allemaal komt geen verificatiecode binnen. Heb een support ticket ingestuurd. Iemand anders ook deze ervaring gehad?
Gatehub heeft het op dit moment erg lastig met de vele accounts die worden aangevraagd. Een vriend van me zit ook al dagen te wachten, maar heeft voor de grote stijging het account aangevraagd en de sms ontvangen. e.e.a. zal met de drukte te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:20
technoaddict schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:26:
Na lang wachten ben ik wel blij dat Bittrex die mail heeft gestuurd waarin ze toegeven flink onderbezet te zijn, en dat ze bezig zijn met het verdubbelen van het support personeel, maar dat de meeste medewerkers nog ingewerkt worden. Ik geloof dat verhaal wel.
Ik vraag me wel af hoe Bittrex mijn ticket gaat behandelen. Probleem is dat mijn namen op mijn ID niet overeen komen met mijn accountnaam (doopnaam / roepnaam). Bij Gatehub heb ik namelijk het zelfde probleem, en daar kom ik maar niet door de verificatie heen met de zelfde oorzaak als bij Bittrex. Verschil tussen die twee partijen is wel dat ik bij Gatehub binnen 2 dagen een rejection krijg, en bij Bittrex wacht ik al weken op de uitkomst van het ticket. Het zou jammer zijn als Bittrex na weken, misschien zelfs maanden uiteindelijk, het ticket afsluit met de tekst "Je naam komt niet overeen. Probeer een ander document". Ik heb vrijwel geen ander geldig document waar mijn roepnaam op staat :)
Wellicht handig om in het vervolg overal gewoon je 'echte' naam te gebruiken zoals die ook op je paspoort staat, dat scheelt een hoop gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-04 20:07
Ik heb nog een x aantal Ripple in mijn Gatehub Wallet. Ik wil deze graag naar Bittrex / Bitfinex overzetten. Iemand enig idee hoe? Dien ik eerst om te zetten? Ik zie bij send payments geen XRP staan. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentvdh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-12-2024
pirodr01 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 19:20:
Ik ook, ik wil er vlot mee kunnen schuiven.
Hoe kan ik het best XVG naar Binance sturen? Momenteel heb ik alles op Kraken en nog wat XRP op Gatehub.

- Andere coin kopen op Kraken en vervolgens deze sturen naar Binance
- Kopen via bijv. Litebit en daar het XVG adres invullen wat bij deposits in Binance wordt weergegeven?

Hier: https://support.binance.c...er-and-Deposit-on-Binance staan bij stap twee slechts een paar coins, maar neem aan dat deze how to verouderd is en het gewoon rechtstreeks naar XVG deposit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Vincentvdh schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 19:45:
[...]

Hoe kan ik het best XVG naar Binance sturen? Momenteel heb ik alles op Kraken en nog wat XRP op Gatehub.

- Andere coin kopen op Kraken en vervolgens deze sturen naar Binance
- Kopen via bijv. Litebit en daar het XVG adres invullen wat bij deposits in Binance wordt weergegeven?

Hier: https://support.binance.c...er-and-Deposit-on-Binance staan bij stap twee slechts een paar coins, maar neem aan dat deze how to verouderd is en het gewoon rechtstreeks naar XVG deposit kan?
Wat precies de beste manier is zal per situatie wat verschillen, ik heb litecoin overgemaakt naar Binance omdat ik daar redelijk wat van had, daar ingeruild voor BTC en daarna XVG gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
ViNOK16Bit schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 09:03:
[...]

Bitstamp en Ledger Nano S werken fijn samen. Snel traden met BTC, ETH, BCH, LTC, XRP
Gisteren keek ik een keer of 5 op Litebit. 2 keer was er voorraad, maar je moet er idd snel bij zijn.
Ik wacht nu op een terugstorting vanaf Gatehub. Ik ben niet geverifieerd bij Gatehub (lukt maar niet), maar ben er achter gekomen dat ik wel Ripple naar een ander adres kon sturen. Dus heb ik bij wijze van test 75 ripple naar Litehub gestuurd voor uitbetalen. Status is "Wordt verwerkt" wat wel lang duurt, maar zal vast goed komen. Als Verificatie nou helemaal niet lukt kan ik mn Ripple ook naar een andere Ripple wallet sturen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 14:01

spaceboy

Op grote hoogte

technoaddict schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:03:
[...]

Gisteren keek ik een keer of 5 op Litebit. 2 keer was er voorraad, maar je moet er idd snel bij zijn.
Ik wacht nu op een terugstorting vanaf Gatehub. Ik ben niet geverifieerd bij Gatehub (lukt maar niet), maar ben er achter gekomen dat ik wel Ripple naar een ander adres kon sturen. Dus heb ik bij wijze van test 75 ripple naar Litehub gestuurd voor uitbetalen. Status is "Wordt verwerkt" wat wel lang duurt, maar zal vast goed komen. Als Verificatie nou helemaal niet lukt kan ik mn Ripple ook naar een andere Ripple wallet sturen 8)7
Ik heb me nog niet in Ripple verdiept, maar dit soort grappen kost je toch wel steeds transactiekosten? Dat hele variabele transactie / fee gedoe in combinatie met brakke internet services en lousy support houdt me toch nog wat achterdochtig over dit hele cryptocurrency gebeuren (ook al doe ik vrolijk mee voor een paar knaken)... ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
technoaddict schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:03:
[...]

als het goed is krijg je van litebit een mail om je withdrawal naar je bank te confirmen. als je dat niet doet wordt het niet uitbetaald en krijg je het weer op je wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
spaceboy schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:09:
[...]

Ik heb me nog niet in Ripple verdiept, maar dit soort grappen kost je toch wel steeds transactiekosten? Dat hele variabele transactie / fee gedoe in combinatie met brakke internet services en lousy support houdt me toch nog wat achterdochtig over dit hele cryptocurrency gebeuren (ook al doe ik vrolijk mee voor een paar knaken)... ;)
Om eerlijk te zijn ben ik ook nog aan het verkennen.
Dat verifieren is een pain in the ass, maar als je het op de manier doet zoals zij het willen moet het lukken. Als je doopnamen op je ID documenten hebt staan maak dan een account aan met als voornaam je doopnaam. Niet je roepnaam. Want als je naam op je ID niet overeenkomt met je accountnaam gaat het fout.

Ik heb nu een euro of 500 in meerdere munten gestopt. Vooral via Litebit, en ook daar in de Wallet opgeslagen. Ik heb geluk gehad met Litecoin wat opeens hard steeg, en heb 125 euro inleg in een week tijd zien groeien naar 250. Winst uitgekeerd, wat goed ging.
Die 70 euro aan Ripple bij Gatehub heb ik al een half jaar staan. Mn broertje zei DIE moet je kopen toentertijd.. En daar ben ik hem wel dankbaar voor :) Wel beetje jaloers dat hij een half jaar terug 500 euro erin had gestopt, maar dat gun ik hem ;)
Verder is het vooral voor de lol. Merk wel dat het een hobby is geworden, ondanks dat ik nog steeds moet verkennen.. Het traden, dus Crypto voor Cypto inwisselen heb ik nog niet eens gedaan. Ik ben ook meer van het type "lekker makkelijk doen". Ik koop wat op Litebit, zet het daar in een Wallet, en als het goed gaat verkoop ik het of HODL ik.

Wel heb ik nu een verified account bij Coinbase (verificatie moet je echt via een app op je telefoon doen). Volgende stap is gebruik maken van Coinbase en bijvoorbeeld Binance.com. Dat traden wil ik ook een keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
nemesis2212 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:16:
[...]

als het goed is krijg je van litebit een mail om je withdrawal naar je bank te confirmen. als je dat niet doet wordt het niet uitbetaald en krijg je het weer op je wallet.
Dat krijg je volgens mij alleen als je vanuit je Wallet op Litebit opneemt. Althans, ik kreeg elke keer een mail als ik dat deed om te bevestigen.

Bij de transfer van Gatehub naar Litebit heb ik die mail niet gehad.. Zie wel waar het naar toe gaat. Misschien moet ik nu nog wachten tot het weekend voorbij is.
Ik heb wel een return adres (gewoon wallet ID Gatehub) ingevuld voor als het mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datisgaaf
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-06 14:14
Ik heb gisteren rond 8 uur ‘s avonds ook wat Ripple van gatehub naar Litebit gestuurd. Staat ook nog op “wordt verwerkt”. Terwijl de transfer direct goed gegaan is. Had tegelijkertijd ook wat verge naar litebit gestuurd en dat stond vrijwel direct op “klaar voor uitbetalen”.
technoaddict schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:25:
[...]

Dat krijg je volgens mij alleen als je vanuit je Wallet op Litebit opneemt. Althans, ik kreeg elke keer een mail als ik dat deed om te bevestigen.

Bij de transfer van Gatehub naar Litebit heb ik die mail niet gehad.. Zie wel waar het naar toe gaat. Misschien moet ik nu nog wachten tot het weekend voorbij is.
Ik heb wel een return adres (gewoon wallet ID Gatehub) ingevuld voor als het mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 09:36
Iemand dit weleens gehad?

Account aangemaakt op GateHub, een paar dagen geleden. Als ik dan inlog staat er Signed in successfully. Please wait...

Daarna komt er echter niets, heb het al een paar keer uren laten staan maar een vervolgscherm komt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
Ik lees dat er hier redelijk wat mensen op gatehub zitten.
Wie kan mij uitleggen waarom de netto wallet waarde in euro's altijd significant hoger is dan wanneer ik bij de exchange alles om wil ruilen naar euro's? Dat scheelt zo een procent of 5, terrwijl ze een fee van 0,2 procent hanteren en ja ik houdt er rekening mee dat je 40 ripples altijd in de wallet moeten hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11-2024
RustStorm schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:49:
[...]

Jazeker. Je hebt zeker een LiteBit wallet gebruikt om het naartoe te verzenden? Ik heb daar op dit moment last van met m'n Verge.

@TimTube Uiteraard. :) Dit krijg ik te zien als ik op dit walletadres zoek geen goed teken hè. :|
Verzonden naar mijn GateHub, daarna naar mijn Ledger. 3 dagen terug was het bijna instant, nu nog steeds niks... Inmiddels tickets aangemaakt... Zucht!

[ Voor 59% gewijzigd door Robbie004 op 16-12-2017 15:15 ]

~ Kwaliteit staat boven alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:43
Counter_culture schreef op zondag 17 december 2017 @ 08:56:
[...]

Ben er ook erg blij mee inderdaad en inmiddels nog flink doorgestegen. Had twee dagen geleden ADA ingekocht op 12 en 13 cent, vanmorgen op 55 cent een deel gecasht en de rest blijft nog even staan :)
Dacht dat bittrex gesloten was voor inschrijvingen. Probeer al een week ergens in te springen, maar kraken traag, gatehub geen verificatie etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-11-2021
Tito129 schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:05:
[...]

Dacht dat bittrex gesloten was voor inschrijvingen. Probeer al een week ergens in te springen, maar kraken traag, gatehub geen verificatie etc
Ik heb m'n ADA op Binance gekocht (getrade met IOTA).
radem205 schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:05:
[...]

Als je casht, zet je ze dan om in BTC of in fiat?
Ik heb ongeveer 30 procent van m'n ADA omgezet naar BTC op Binance. En ik heb een "losse" wallet app waar ik wat BTC in heb staan, en van daaruit heb ik hetzelfde aantal BTC verkocht aan BTC Direct. Kostentechnisch vast niet de meest gunstige manier, maar bevalt mij wel vanwege het gemak en de snelheid. Dus via BTC omgezet naar fiat inderdaad, ik probeer me aan mijn eigen regel te houden om de helft van mijn winsten uit te cashen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-04 20:07
Utke56 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:27:
Ik heb nog een x aantal Ripple in mijn Gatehub Wallet. Ik wil deze graag naar Bittrex / Bitfinex overzetten. Iemand enig idee hoe? Dien ik eerst om te zetten? Ik zie bij send payments geen XRP staan. Dank!
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349417

Ik heb net ook een account op gatehub aangemaakt. Op mijn EURO account moet ik 5 dagen wachten voor verificatie. Maar als ik nu bij litebit een paar bitcoins aankoop. Dan kan ik die wel doorsturen naar gatehub, en via gatehub ripple kopen right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
Anoniem: 349417 schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:26:
Ik heb net ook een account op gatehub aangemaakt. Op mijn EURO account moet ik 5 dagen wachten voor verificatie. Maar als ik nu bij litebit een paar bitcoins aankoop. Dan kan ik die wel doorsturen naar gatehub, en via gatehub ripple kopen right?
Ja zeker kan dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:45:
[...]

Was laats ook bij Bitonic, niets spannends.
Ok ga ook eens bij Bitonic proberen(wel een minimum van 0,010 bitcoins). Ik heb een account bij gatehub, en ik moet bij bitonic een bitcoin wallet opgeven waar ze het naar kunnen doorsturen. Kan ik dat rechtstreeks naar mijn gatehub account doen? Of moet ik even een bitcoin wallet downloaden/installeren en dat ertussen nemen?

Thanks guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heren/sames beleggers,

Ik denk ook eindelijk in te stappen in de crypto currency en dan wel in Ripple XRP.X.

Ik heb me aangemeld bij bitstamp en coinbasee( doet alleen maar Litecoin, Bitcoin en Ethereum) op dit moment.

Als bij gatehub een gateway will conencten moet ik kiezen ik een curency =selecteren. Is zie daar EUR sta en XRP, welke moet ik hier kiezen? Mijn gevoel zegt EUR omdat ik via een banktransfer geld wilt overmaken naar mijn account en vanuit daaruit XRP will aanschaffen. Iemand die naast de startpost nog een handleiding heeft liggen of ergens op internet weet? Of eventuele tips?

Moet ik bij Bitstamp eerst Bitcoins kopen en dan deze converteren naar XRP en hoe zit het bij Gatehub?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-06 23:33

hmr

Aan het begin van de zomer voor zowel 500,- aan Ripple als 500,- aan Verge gekocht...

De afgelopen week voor het eerst echt vaak de koers gecheckt haha. Wat een rit, maar ga denk ik toch maar een hardware wallet aanschaffen om ze van gatehub en litebit te halen...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35872

hmr schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:42:
Aan het begin van de zomer voor zowel 500,- aan Ripple als 500,- aan Verge gekocht...

De afgelopen week voor het eerst echt vaak de koers gecheckt haha. Wat een rit, maar ga denk ik toch maar een hardware wallet aanschaffen om ze van gatehub en litebit te halen...
Verge gaat idd hard, afgelopen week ook ingestapt op 1,5ct.
Hopelijk krijgen ze het voor elkaar en wordt het een mooi pareltje voor 2018...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-06 23:33

hmr

Mastasidaz schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:55:
Ik zou graag een aantal Ripples willen aanschaffen. Bij LiteBit staat deze langere tijd op 0. Waar kan ik het beste ripples kopen?
Gatehub.net

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Bedankt voor je reactie hmr! Kan ik bij Gatehub Ripples kopen zonder een legitimatiewijs te verstreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 22:54

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Mastasidaz schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:00:
[...]

Bedankt voor je reactie hmr! Kan ik bij Gatehub Ripples kopen zonder een legitimatiewijs te verstreken?
helaas, dat kan niet.
Daarnaast duurt bij mij de verificatie al meer dan 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu na de negatieve reacties van litebit hier, wat zijn de meningen van gatehub hetzelfde of vele malen beter?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-06 16:04
Anoniem: 349417 schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:49:
Nu na de negatieve reacties van litebit hier, wat zijn de meningen van gatehub hetzelfde of vele malen beter?

Groeten
[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601201

Anoniem: 349417 schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:49:

Groeten
Ik heb gatehub. Werkt wel mooi, maar de kosten schijnen vrij hoog te zijn en je bent verplicht om 25 rxp op je account te hebben laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403231

Mastasidaz schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:04:
[...]

Is er een manier om zonder een legitimatiebewijs te verstrekken aan Ripples te komen?
Kopen op Litebit en dumpen op Gatehub.
Moet alleen heel veel geluk hebben dat je een moment treft op Litebit dat de XRP op voorraad is EN de sever niet op "onderhoud" staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
Ook weer zoiets he, haal je XRP van GateHub af naar Ledger, moet er perse 30 XRP op GateHub blijven staan. Soort van anti-spam protocol van hun, man man man. Boefjes zijn het hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Robbie004 schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:46:
Ook weer zoiets he, haal je XRP van GateHub af naar Ledger, moet er perse 30 XRP op GateHub blijven staan. Soort van anti-spam protocol van hun, man man man. Boefjes zijn het hoor.
Valt wel mee toch? de eerste 20 XRP heb ik van ze gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Robbie004 schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:52:
[...]

Valt gelukkig mee inderdaad, maar alsnog... Ik heb helaas niks van ze gekregen haha. Het is trouwens ook gelukt met Plus500, minimaal moest ik 150 euro hebben om te kunnen opnemen, nu ineens 90 euro na een flinke mail te hebben gestuurd. Happy me!

Hoop dat het snel op de rekening staat. Alles mooi veilig op de Ledger hebben staan vind ik toch een beter idee. :)
Hier trouwens nog wat extra info:

https://support.gatehub.net/hc/en-us/articles/115003269345

Was ook toevallig net gatehub aan het leeg trekken naar mij eden wallet.
Het blijkt dus dat je per connected gateway ook 5XRP kwijt bent.

de trustlines kan je verwijderen. het minimum is 20

En voor je EDEN wallet ben je dan ook weer 20XRP kwijt.... en eigenlijk wil ik een ledger gaan kopen. zo gaat het wel heel hard :)

[ Voor 3% gewijzigd door wielhelm op 18-12-2017 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
wielhelm schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:55:
[...]

Hier trouwens nog wat extra info:

https://support.gatehub.net/hc/en-us/articles/115003269345

Was ook toevallig net gatehub aan het leeg trekken naar mij eden wallet.
Het blijkt dus dat je per connected gateway ook 5XRP kwijt bent.

de trustlines kan je verwijderen. het minimum is 20

En voor je EDEN wallet ben je dan ook weer 20XRP kwijt.... en eigenlijk wil ik een ledger gaan kopen. zo gaat het wel heel hard :)
Dat gaat wel heel hard inderdaad als ze deze normen hanteren! Gelukkig alles nog op een Cold Wallet en even kijken waar ik in ga investeren. ETH en NEO vind ik momenteel wel heel aantrekkelijk om te kopen. Beide zowat 55% gestegen afgelopen week!

Ledger is echt een aanrader, geweldig apparaat. Je zal versteld staan hoe geavanceerd zo'n klein apparaatje is!

[ Voor 6% gewijzigd door Robbie004 op 18-12-2017 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
j0ppie schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:38:
[...]

https://coinmarketcap.com/currencies/ripple/#markets
Onderaan staan alle markets. Zoals je ziet kan de prijs per market verschillen. Je kunt er voor kiezen om over te boeken naar een andere market.
Dat zou kunnen alleen moet ik bij Gatehub 50 XRP laten staan en dat vind ik zonde. Laat het daar toch voorlopig maar even staan. Wil het toch niet op korte termijn verkopen en ik hoop dat mocht de waarde stijgen ze de fees ook weer wat aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
Ik probeer ripple van binance naar gatehub te sturen maar er moet een tag bij het adres, en ik weet niet waar ik de tag kan vinden. Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synn7
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 01-10-2023
appelflap1992 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:15:
Ik probeer ripple van binance naar gatehub te sturen maar er moet een tag bij het adres, en ik weet niet waar ik de tag kan vinden. Weet iemand dit?
Tag is niet nodig als je gatehub gebruikt, dit kan je leeglaten.

Zie ook de FAQ van gatehub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 24-06 12:25
Daar kun je gewoon een zelf bedachte tag voor gebruiken. Puur bedoeld om op Binance het adres makkelijk te herkennen, maar doet niks in de transactie.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Als je met tag een label bedoelt; dit kan je vrij invullen om te zorgen dat je dit adres later nogmaals kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 19:46

Wom

MisteRMeesteR schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 17:07:
Heb ik vandaag eens een account en wallet aangemaakt op Litebit om wat Ripples aan te kopen, zijn ze al de gehele dag niet te koop.. Schiet niet echt op zo.
Weet dat je bij Litebit geen Ripple wallet hebt. Gatehub is een veelgebruikte. Via https://www.litebit.eu/volumes kun je zien of actief gehandeld wordt via Litebit. Als je daar beweging ziet kun je toeslaan :)

Goede tip is ook om dit topic eens door te spitten met Litebit als zoekterm, kan leerzaam zijn :)

Mbt belastingen. Altijd opgeven natuurlijk. Want op het moment dat je met het gewonnen fiat iets wil doen, dan kan men wel eens gaan kijken waar het geld vandaan komt. Want op het moment dat je liever geen belasting betaald neem ik aan dat het niet over kleine bedragen gaat. Dus waarom dat risico willen pakken?

[ Voor 21% gewijzigd door Wom op 22-12-2017 17:13 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:34

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Wom schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 17:11:
[...]

Weet dat je bij Litebit geen Ripple wallet hebt. Gatehub is een veelgebruikte. Via https://www.litebit.eu/volumes kun je zien of actief gehandeld wordt via Litebit. Als je daar beweging ziet kun je toeslaan :)

Goede tip is ook om dit topic eens door te spitten met Litebit als zoekterm, kan leerzaam zijn :)
Ja, ik heb idd een wallet op Gatehub ;) Wilde ze enkel aankopen op LiteBit maar ze zijn niet beschikbaar.. :)

Bedankt voor je reactie.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-06 21:21

BLACKfm

o_O

[...]

Nou toeslaan heeft geen nut, vanuit de api gegevens kun je zien hoeveel voorraad ze hebben... of beter gezegd hoeveel ze niet hebben. Alles staat in de min.

Enige wat ik mij dan wel afvraag is hoe deze voorraad niet eerst wordt aangevuld voordat het weer wordt verkocht. Als je in de min staan kwa voorraad (wat eigenlijk ook al niet zou kunnen), dan vind ik het het vreemd dat je nog verder in de min kan zakken...

Dash wordt op litebit momenteel (of recentelijk) veel gedumpt, maar daar zie je totaal geen voorraad voor bijkomen.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
[...]

Mbt belastingen. Altijd opgeven natuurlijk. Want op het moment dat je met het gewonnen fiat iets wil doen, dan kan men wel eens gaan kijken waar het geld vandaan komt. Want op het moment dat je liever geen belasting betaald neem ik aan dat het niet over kleine bedragen gaat. Dus waarom dat risico willen pakken?
aparte laatste 2 koop orders van 20 btc voor 0 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 630140

Even polsen naar wat info ivm verkopen.
Ik zit nu bijna aan een verdubbeling van mijn inleg en dan wordt het mss. tijd om die er ook effectief uit te halen.
Maar ik vraag me nog steeds af wat in mijn geval de beste weg is ...

Ik zit met verschillende alts op Binance, beetje LTC op Coinbase en een deel XRP in een Gatehub wallet.
Die XRP laat ik gewoon nog staan denk ik.
Wat is nu m'n beste optie?

A) Wat alts omzetten naar BTC op Binance, dan LTC kopen, versturen naar Coinbase en daar verkopen en cashen?

B/ alts omzetten naar LTC, verkopen op Litebit of BTCdirect (ook account)
Zou makkelijk zijn met XRP, maar die staat al dagen 'in onderhoud' op Litebit

C) of hebben jullie een betere optie voor mijn geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel-p
  • Laatst online: 20-06 15:53
Anoniem: 630140 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:50:
Even polsen naar wat info ivm verkopen.
Ik zit nu bijna aan een verdubbeling van mijn inleg en dan wordt het mss. tijd om die er ook effectief uit te halen.
Maar ik vraag me nog steeds af wat in mijn geval de beste weg is ...

Ik zit met verschillende alts op Binance, beetje LTC op Coinbase en een deel XRP in een Gatehub wallet.
Die XRP laat ik gewoon nog staan denk ik.
Wat is nu m'n beste optie?

A) Wat alts omzetten naar BTC op Binance, dan LTC kopen, versturen naar Coinbase en daar verkopen en cashen?

B/ alts omzetten naar LTC, verkopen op Litebit of BTCdirect (ook account)
Zou makkelijk zijn met XRP, maar die staat al dagen 'in onderhoud' op Litebit

C) of hebben jullie een betere optie voor mijn geval?
Weet niet of je Kraken hebt, maar ik koop altijd XRP en stuur het naar Kraken en vanuit Kraken weer omzetten naar EUR. Zeer lage fee en de SEPA's van Kraken zijn binnen een dag verwerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hazecase
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-06 14:42
Momenteel nog een aantal ripples op mijn gatehub staan (33 stuks)
Ik wil deze overzetten naar mijn Binance account, alleen krijg ik deze melding:
Error
tecUNFUNDED_PAYMENT
Insufficient XRP balance to send

Nu heb ik op internet gelezen dat je minimaal 20XRP op je account moet hebben. Wil dit zeggen dat ik deze als ''verloren'' moet beschouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:34

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

hazecase schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:23:
Error
tecUNFUNDED_PAYMENT

Nu heb ik op internet gelezen dat je minimaal 20XRP op je account moet hebben. Wil dit zeggen dat ik deze als ''verloren'' moet beschouwen?
Gatehub vereist ook 5 XRP per 'trust.

Zie: https://support.gatehub.n...9345-What-is-XRP-reserve-

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Error
tecUNFUNDED_PAYMENT

Jep. GateHub vereist (min.) 20 XRP om account te activeren, en daarbovenop nog eens 5 XRP per GateWay die je erop aansluit.

Edit: MisteRMeesteR was me net voor zie ik :). Dat dus!

[ Voor 4% gewijzigd door Gaargod op 29-12-2017 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691365

Error
tecUNFUNDED_PAYMENT

Als het goed is heb je 20xrp hiervoor van gatehub gekregen. Bij mij duurde het een week maar had daarna ineens 20 xrp van hun gekregen voor de wallet. Er moet minimaal 20 opstaan anders kan je alleen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-06 00:52
Anoniem: 691365 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:26:
[...]

Als het goed is heb je 20xrp hiervoor van gatehub gekregen. Bij mij duurde het een week maar had daarna ineens 20 xrp van hun gekregen voor de wallet. Er moet minimaal 20 opstaan anders kan je alleen ontvangen.
Is dit niet alleen het geval als je je verifieerd met ID's? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 10:42

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Basxt schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:31:
[...]

Is dit niet alleen het geval als je je verifieerd met ID's? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem nu..
Ik heb het ook.
Voor wat euros aan ripple gekocht en naar gatehub gezet maar wil het doorzetten naar Kraken waar ik ook een account heb.
Iedere keer te weinig in de wallet geeft hij aan, vaak geprobeert en ze halen er wel iedere keer 0.00015 xrp af verdomme.
Moet ik gewoon wachten tot ze de 20 xrp erbij zetten en dan kan het totaal pas weg?
Of moet ik nu totaal -20 xrp en later die 20 los boeken als er ineens 40 op blijkt te staan?
Tnxs voor het advies, ben nog beetje Noob maar krijg de smaak te pakken:)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincentvdh
Anoniem: 691365 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:26:
[...]

Ik heb er een tijd geleden ook XRP gekocht en verplaatst naar de Gatehub wallet. Momenteel staan ze deels op exchange. Maar ik heb nooit die 20 gratis XRP ontvangen? Zou dat wel moeten? Zo ja, hoe krijg ik deze alsnog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-06 14:06
Vincentvdh schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:16:
[...]

Ik heb er een tijd geleden ook XRP gekocht en verplaatst naar de Gatehub wallet. Momenteel staan ze deels op exchange. Maar ik heb nooit die 20 gratis XRP ontvangen? Zou dat wel moeten? Zo ja, hoe krijg ik deze alsnog?
Volgens mij moet je minimaal 20 ripple hebben in gatehub om je wallet te kunnen houden...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 10:42

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

koentjuh1987 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:38:
[...]

Volgens mij moet je minimaal 20 ripple hebben in gatehub om je wallet te kunnen houden...
Lijkt me stug.. ben je sowieso nu 30 euro kwijt om daar een wallet te hebben??

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentvdh
koentjuh1987 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:38:
[...]

Klopt, plus daarbij 5 XRP per gateway. Kocht mijn aantal destijds via Litebit en rechtstreeks naar de Gatehub wallet gestuurd, maar nooit 20 'gratis' gekregen. Lees op reddit dat ze er mee gestopt zijn.

Iemand die dat kan bevestigen/ontkrachten? Of kun je je Gatehub wallet opheffen en dan de resterende XRP naar een andere wallet sturen?
Pagina: 1 2

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]