spaceboy schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:09:
[...]
Ik heb me nog niet in Ripple verdiept, maar dit soort grappen kost je toch wel steeds transactiekosten? Dat hele variabele transactie / fee gedoe in combinatie met brakke internet services en lousy support houdt me toch nog wat achterdochtig over dit hele cryptocurrency gebeuren (ook al doe ik vrolijk mee voor een paar knaken)...

Om eerlijk te zijn ben ik ook nog aan het verkennen.
Dat verifieren is een pain in the ass, maar als je het op de manier doet zoals zij het willen moet het lukken. Als je doopnamen op je ID documenten hebt staan maak dan een account aan met als voornaam je doopnaam. Niet je roepnaam. Want als je naam op je ID niet overeenkomt met je accountnaam gaat het fout.
Ik heb nu een euro of 500 in meerdere munten gestopt. Vooral via Litebit, en ook daar in de Wallet opgeslagen. Ik heb geluk gehad met Litecoin wat opeens hard steeg, en heb 125 euro inleg in een week tijd zien groeien naar 250. Winst uitgekeerd, wat goed ging.
Die 70 euro aan Ripple bij
Gatehub heb ik al een half jaar staan. Mn broertje zei DIE moet je kopen toentertijd.. En daar ben ik hem wel dankbaar voor

Wel beetje jaloers dat hij een half jaar terug 500 euro erin had gestopt, maar dat gun ik hem

Verder is het vooral voor de lol. Merk wel dat het een hobby is geworden, ondanks dat ik nog steeds moet verkennen.. Het traden, dus Crypto voor Cypto inwisselen heb ik nog niet eens gedaan. Ik ben ook meer van het type "lekker makkelijk doen". Ik koop wat op Litebit, zet het daar in een Wallet, en als het goed gaat verkoop ik het of HODL ik.
Wel heb ik nu een verified account bij Coinbase (verificatie moet je echt via een app op je telefoon doen). Volgende stap is gebruik maken van Coinbase en bijvoorbeeld Binance.com. Dat traden wil ik ook een keer doen.