[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.298 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 20:32:
[...]

Op meer hoor. Maar ik gun hem zijn lol wel. Hij durft Monster Hunter niet te spelen. :)
Waarom zou je die lieve beestjes ook willen slachten? :>

Aaah... dan was het niet echt meta :p Maar toch een tof einde wat ik niet aan zag komen.

@justifire Wat vond je van Get Even?

Ben nu beetje backlog aan het wegwerken tot de grote releases uit komen :)

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-07-2018 21:01 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 20:32:
[...]

Allemaal geruchten natuurlijk.

Idee vind ik prima. Hoe kleiner het verschil tussen best mogelijke pc graphics en console graphics wordt hoe beter. Maar dan met het gemak van een console. Als een pc niet zo enorm irritant was met drivers, crashes, updates, inlezen, updaten, gedoe was, lag er elk jaar een buidel van mijn geld bij de mycom voor een volgende upgrade.

[...]

Op meer hoor. Maar ik gun hem zijn lol wel. Hij durft Monster Hunter niet te spelen. :)
Verschil in graphics merk je nu al niet meer op wanneer het aankomt op pc versus console. Vaak worden de games eerst voor de console ontwikkelt, om het vervolgens te laten porten naar andere platforms. Het is dat gamen een grote hobby is maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen elk 3 jaar €400-500 euro wil neerleggen voor een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 21:50:
[...]

Verschil in graphics merk je nu al niet meer op wanneer het aankomt op pc versus console. Vaak worden de games eerst voor de console ontwikkelt, om het vervolgens te laten porten naar andere platforms. Het is dat gamen een grote hobby is maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen elk 3 jaar €400-500 euro wil neerleggen voor een console.
Gewoon vooruit plannen. Als je vanaf release van een console 15 euro per maand spaart ben je er al.

Feitelijk zou je dat met alles moeten doen. Huis kids auto etc.

Maar grootste klapper waardoor sparen misschien moeizaam kan gaan is de schuld van het wezen genaamd "VROUW"

Mocht je toevallig zo'n exemplaar hebben dan begrijp ik Je helemaal. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tsja. Je vraagt naar meningen niet naar businesscases of ideeën over wat anderen zouden willen.

Als ik MS was, zou ik elk twee jaar een upgraded console uitbrengen met de garantie dat je alle nieuwe releases 4 generaties kan spelen. Zo kan elke hobby gamer lekker lang meekomen en alleenthousiastelingen kunnen altijd zichzelf wijs maken dat de upgrade zinvol is. Tweedehands je console kwijt kunnen is dan ook veel zekerder. Iedereen blij. Rinkelende kassa.

Maar ja. Kan toch niet omdat we niet weten welke technische doorbraak er over 3 jaar is en wat hardware gaat kosten.
TheNostra schreef op maandag 30 juli 2018 @ 22:09:
[...]

Gewoon vooruit plannen. Als je vanaf release van een console 15 euro per maand spaart ben je er al.

Ik zet vast de nieuwe release van kids op mijn wishlist. Hoop wel dat de upgrade betekent dat het altijd slaapt als ik dat wil, alle groente lust en tandjes poetsen leuk vindt. Tegen die tijd eens flink verdiepen in patch notes.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2018 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNostra schreef op maandag 30 juli 2018 @ 22:09:
[...]

Maar grootste klapper waardoor sparen misschien moeizaam kan gaan is de schuld van het wezen genaamd "VROUW"

Mocht je toevallig zo'n exemplaar hebben dan begrijp ik Je helemaal. :+
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor. Het gaat dus niet om het geld maar dat je telkens moet vernieuwen om het nieuwste te kunnen hebben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 22:10:
[...]

Tsja. Je vraagt naar meningen niet naar businesscases of ideeën over wat anderen zouden willen.

Als ik MS was, zou ik elk twee jaar een upgraded console uitbrengen met de garantie dat je alle nieuwe releases 4 generaties kan spelen. Zo kan elke hobby gamer lekker lang meekomen en alleenthousiastelingen kunnen altijd zichzelf wijs maken dat de upgrade zinvol is. Tweedehands je console kwijt kunnen is dan ook veel zekerder. Iedereen blij. Rinkelende kassa.

Maar ja. Kan toch niet omdat we niet weten welke technische doorbraak er over 3 jaar is en wat hardware gaat kosten.
Daar zul je weinig fans mee winnen. Als je je beseft dat consolegamers juist het gebruiksgemak van het apparaat hoog in het vaandel hebben staan. Niet telkens te hoeven upgraden om de nieuwste spellen op de mooiste settings te kunnen spelen. Dat zou zakelijk gezien juist een hele domme zet zijn want daar win je geen consolegamers mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 22:11:
[...]
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor. Het gaat dus niet om het geld maar dat je telkens moet vernieuwen om het nieuwste te kunnen hebben ;).
Geld dat niet praktisch voor alles. Kwestie van keuzes maken. En die zijn voor iedereen weer anders.

Ik zelf koop dan wel die nieuwe console.

Met mobiele telefoons doe ik dat weer niet. Meestal tussen jaar 3 en 4 koop ik weer een nieuwe. En dan altijd de 1 na laatste nieuwe. Dat is het voordeel van een iphone.

Daar updates belangrijk voor mij zijn en android dat gewoon niet bied. Naja de fabrikanten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Verschil in framerate merk je echter wel nog enorm en daar hoop ik dat de volgende generatie een flinke sprong in maakt. Qua gpu liggen ze met de x niet echt meer achter (ten opzichte van mijn eigen videokaart helemaal niet), je kunt zelfs stellen dat door betere optimalisatie en betere standaarden (hdr) hij het beter doet...
Nu nog een cpu die zich kan meten met de pc zodat we gewoon altijd minstens 60 fps hebben (daar waar de pc dat ook doet), en meer met freesync.
Als de volgende cpu gpu package op zen gebaseerd is dan moet dat kunnen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:06

R.G

Thanks all :)

kunnen we dan een lijstje maken van wat elke member gehaald heeft?

- Doom/wolfenstein
- Agents of Mayhem
- Bioshock collection
- Sr3, Sr4 Elected
- Metro bundle

goede keuze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-10 23:03
R.G schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 08:19:
Thanks all :)

kunnen we dan een lijstje maken van wat elke member gehaald heeft?

- Doom/wolfenstein
- Agents of Mayhem
- Bioshock collection
- Sr3, Sr4 Elected
- Metro bundle

goede keuze?
Heel lang getwijfeld over Bioshock Collection. Vond hem net nog wat te duur. Deed het vooral voor Infinite, maar die is dan weer BC. Is het grafisch een groot verschil?

Ik heb het vrij sober gehouden:
-Doom/Wolfenstein II
-Prey/Dishonored 2

Prey & Dishonored 2 had ik al op disc, maar ga ik verkopen. Had al de rest van Dishonored al digitaal ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:54

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb geen problemen met lijstjes, maar ben er ook geen grote voorstander van, dan hou ik meer van ervaringen zoals @uchiha tijntje dat doet. En als het echt om de koopjes gaat kan je natuurlijk ook kijken in het budget games topic.

En v.w.b gerucht nieuwe xbox......dat kan ook niet anders. Het orgineel is uit 2013 toch al weer? En voordat ze echt in de winkel liggen is het imho echt 2020...7 jaar is mooie tijd voor een console wat mij betreft, en een mid cycle upgrade juich ik ook alleen maar toe.

Wat ik interessanter vind ik de streaming optie.......ik heb een keertje met ps now kunnen testen op een plek met beperkte bandbreedt maar zelfs daar was ik positief verrast. Alleen met de fighters en twitchgames zal het wsl niet goed genoeg werken, maar voor al het andere kom je volgens mij al een heel eind. En het is op zijn minst een reuze interessante optie om heel veel games snel te proberen en dan te belissen of je ze dan eventueel 'ouderwets' zou willen kopen.

Verder moeilijke games.........volgens mij komt het puur neer op tijd willen spenderen, er zijn weinig games echt te moeilijk, mits je bereid bent de tijd te investeren.......super hexagon op pc, super meat boy en hd trails........wellicht zou ik deze games allemaal kunnen maxen, maar dan zou ik echt volgens mij 2 weken in centerparcs moeten zitten en met er vol op moeten storten.....dat heb ik er simpelweg niet voor over. Super contra, 10 second ninja en sf5 en diablo 3 heb ik nog steeds goede hoop voor, maar mogelijk (waarschijnlijk :'( ? ) niet dit jaar. Oh en bit trip is ook nog een outsider.....vermaak me erg goed met runner, maar 'helaas' heeft die game nog 5 andere games in de set zitten, waaronder 2 met motion controls :(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:27
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 19:56:
Wat vinden jullie van het idee dat er over 2 jaar alweer een opvolger uitkomt voor de Xbox One X? Ik baal er wel een beetje van maar aan de andere kant ben ik wel voor nieuwe hardware. Alleen is dit wel heel snel.
Dat wist je toch van te voren?

Ik ga nog gewoon 2 of 2,5 jaar plezier hebben van de X en ik denk dat ik tegen die tijd graag overstap op een nieuwe generatie. Ik verwacht dat de nieuwe Xbox ook alle One titels draait dus infeite is het niet meer dan een ander kastje neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
*even een korte rant*

Ik begin me steeds meer kapot te ergeren aan hoe traag de xbox begint te worden, het lijkt bij elke update erger te worden. Het opstarten van het ding duurt al veelste lang, en tegenwoordig als hij eindelijk het dashboard laat zien kost het hem ook nog een goede 15-30 seconde om de pins te laden. Ook de store is een compleet drama, als je een game selecteert in de sale en daarna weer terug naar het sales overzicht wilt dan duurt dat ook veelste lang, of verspringt hij ineens een aantal rijen.

Had gehoopt dat het op mijn one X wat sneller zou zijn maar het valt me vies tegen. Mis de snelheid van het 360 dashboard enorm.

*mijn excuses, moest het even uit me systeem hebben*

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mick3112 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:57:
[...]

Dat wist je toch van te voren?

Ik ga nog gewoon 2 of 2,5 jaar plezier hebben van de X en ik denk dat ik tegen die tijd graag overstap op een nieuwe generatie. Ik verwacht dat de nieuwe Xbox ook alle One titels draait dus infeite is het niet meer dan een ander kastje neerzetten.
Nee dat wist helemaal niemand van te voren. De One X is nog maar 8 maanden oud. De Pro zal pas na 5 jaar vervangen worden. De X na 3 jaar. Dat is een groot verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de probeer versie van Vigor al geprobeerd?

https://www.microsoft.com...game-preview/bql8l17rv09z

Het is van de makers van de ArmA reeks, namelijk Bohemia.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:27
De meeste consolegeneraties duren zo tussen de 5 en 7 jaar. Als de huidige generatie in 2013/2014 op de markt komt is het aannemelijk om te verwachten dat er rond 2020 een nieuwe generatie gelanceerd wordt.

Als je dan eind 2017 een mid-gen update console koopt dan moet je ergens rekening houden dat de kans bestaat dat je er relatief kort plezier van kan hebben, mits je per se meteen de nieuwe console wilt hebben natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:07:
[...]

Nee dat wist helemaal niemand van te voren. De One X is nog maar 8 maanden oud. De Pro zal pas na 5 jaar vervangen worden. De X na 3 jaar. Dat is een groot verschil.
Hoe erg is dat? Toen ik de X kocht wist ik wel dat die in 2019-2020 een opvolger kon verwachten. Met name omdat alles backward compatible moet zijn met de originele Xbox uit 2013. Een generatie duurt gewoon ongeveer 7 jaar.

Kijk maar naar onderstaand lijstje:

PS1: 1994
PS2: 2000
PS3: 2006
PS4: 2013

Xbox: 2001
X360: 2005
Xone: 2013

En in al die jaren zijn er ook verschillende versies uitgekomen van deze consoles. De slim, de elite, de Pro, de X, etc. etc.

Dus wat er nu gebeurd kon je op zich best wel prima inschatten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:07:
[...]

Al bij de aankondiging van de S was aangegeven dat ze er een familie van gingen maken, ipv 1x zoveel tijd alles over te gooien willen ze continuïteit creëren binnen dezelfde familie.

Net zoals mensen van de originele Xbox niet naar S gingen, of van S niet naar X gingen, je hoeft niet over te stappen, net zoals je niet je PC/telefoon na 2 jaar vervangt door beter/sneller/gaver.

Het vervangt niets, het voegt enkel toe. Games die je vandaag koopt draaien nog steeds op de originele Xbox, op de S en op de X, straks ook op de 'weetikhoedatdinggaatheten'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:19:
[...]

Hoe erg is dat? Toen ik de X kocht wist ik wel dat die in 2019-2020 een opvolger kon verwachten. Met name omdat alles backward compatible moet zijn met de originele Xbox uit 2013. Een generatie duurt gewoon ongeveer 7 jaar.

Kijk maar naar onderstaand lijstje:

PS1: 1994
PS2: 2000
PS3: 2006
PS4: 2013

Xbox: 2001
X360: 2005
Xone: 2013

En in al die jaren zijn er ook verschillende versies uitgekomen van deze consoles. De slim, de elite, de Pro, de X, etc. etc.

Dus wat er nu gebeurd kon je op zich best wel prima inschatten.
De One X is eigenlijk geen midtier vervanging zoals de One S en de slim versies van de Playstation zijn. Het zijn totaal nieuwe producten (waar ook de Pro onder valt) die geproduceerd zijn om het gat tussen 4K en 1080P op te vullen.

Je vergelijking loopt derhalve een beetje mank. Want hiervoor bestond deze lijn dus niet. Los daarvan ging niemand er vanuit dat in 2020 een nieuwe generatie consoles zouden uitkomen. De voorspellingen op zijn vroegst waren voor 2021. Maar Microsoft wilt dit keer eerder zijn dan Sony. Om zodoende een voorsprong te kunnen opbouwen.

Ik heb er overigens niks op tegen dat de X alweer een opvolger gaat krijgen. Maar niet binnen 3 jaar, ik had op zijn minst 4 jaar verwacht. Zoals de Pro dat ook zal zijn (zelfs een stuk langer).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2018 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:12:

Vanavond maar even proberen.

Van wat ik zie is het eigenlijk gewoon Escape from Tarkov maar dan voor Xbox. Want het is wel een soort battle royale, maar er zijn extract points waar je weg kunt en je gear kunt meenemen. Dat meenemen zorgt er dus voor dat je dus met wapens e.d. start en dat het dus ook niet echt draait om cirkels, maar meer om looten.

Hier nog wat beelden:

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Martinspire

Ik heb vanochtend 2 potjes Vigor kunnen spelen met mijn proefversie van 2 uur.
Het ziet er iets beter als PUBG uit en de gameplay lijkt ook wat soepeler te gaan.
In die 2 potjes heb ik 1 kill kunnen maken. Ik ga de game niet aanschaffen, want
als de game ergens in 2019 uit de beta gaat wordt Vigor Free to Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:28:
[...]

De One X is eigenlijk geen midtier vervanging zoals de One S en de slim versies van de Playstation zijn. Het zijn totaal nieuwe producten (waar ook de Pro onder valt) die geproduceerd zijn om het gat tussen 4K en 1080P op te vullen.

Je vergelijking loopt derhalve een beetje mank. Want hiervoor bestond deze lijn dus niet. Los daarvan ging niemand er vanuit dat in 2020 een nieuwe generatie consoles zouden uitkomen. De voorspellingen op zijn vroegst waren voor 2021. Maar Microsoft wilt dit keer eerder zijn dan Sony. Om zodoende een voorsprong te kunnen opbouwen.

Ik heb er overigens niks op tegen dat de X alweer een opvolger gaat krijgen. Maar niet binnen 3 jaar, ik had op zijn minst 4 jaar verwacht. Zoals de Pro dat ook zal zijn (zelfs een stuk langer).
Ik kan je jaartallen niet disproven, maar het zou mij verbazen als sony pas 2 jaar later met een opvolger zou komen.

Verder de standaard doodoener......als er iets nieuws komt, dan HOEF je niet te upgraden he? Sterker nog vaak komen er nog ijzersterke games uit voor de 'in die situatie dan' last gen.
Verder ken ik maar heel weinig mensen die kunnen zeggen 'ik heb geen backlog' dus meestal is er ook nog wel een en ander te spelen voordat je 'moet'.

Dus, mijn advies, lekker doorgamen op je last gen en pas op zijn vroegst een jaar na release instappen, is goedkoper (meestal betaal je evenveel, maar krijg je ipv een kale console of een paar games, of eeen controller extra of meer schijfruimte......of een combinatie van deze opties.......) en alle kinder ziektes zouden eruit moeten zijn. Hell als je het 2-3 jaar volhoudt spaar je nog een berg geld uit op zowel games als hardware.

ik vind gamen nog steeds erg leuk, toch wel mijn nummer 1 hobby dus ik vind dat het wat geld mag kosten. maar bijna altijd vallen releases tegen. Indien de next gen out of the box ook je last gen natuurlijk ook afspeelt, dan is de 'no games' factor wel een belangrijk nadeel dat wegvalt.

En ik geef toe, het is wel leuk om op release te kunnen spelen met een nieuwe console.....maar die cool factor weegt voor mij iig niet op tegen de overige voor- en nadelen.

disclaimer.......een ding wat ik vanuit mijn eigen situatie niet tot niet zwaar meeweeg......multiplayer, ik speel weinig tot geen mp, maar ik kan me voorstellen dat als je in cod/fifa/bf/halo/gears etc etc geen/minder tegenstanders hebt, of dat als je vaste vrienden al vertrokken zijn, dat dit een zware facttor is om sneller over te stappen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:12:

Poos terug de closed alpha en beta gespeeld.
Is een combi van PUBG en The Division Darkzone.
Op zich een aardig concept en ziet er ook meer dan prima uit, daar het niet dat de mechanics volkomen waardeloos zijn op dit moment.
Richten en schieten is te triest voor woorden, looten moet je precies op de juiste positie staan, geldt ook voor ladders beklimmen / afdalen.
Netcode is nog tragischer dan die van PUBG, schiet maar gerust 2 cm voor iemand zijn poten, lijkt wel of we terug zijn in 1990....
Maar goed, het is een gamepreview.
Let wel op, nu betaal je 20 euro, bij final release word hij free 2 play !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-10 23:03
Ik heb er 2 gemist. Zullen nog wel eens terugkomen hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:16
justifire schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:57:
Battlefield 1 4K patch is live (5.78 GB)
Xbox One X delivers !! _/-\o_
Zie op Reddit voorbijkomen dat FPS flink inzakt bij airplane actie?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xavento schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:07:
*even een korte rant*

Ik begin me steeds meer kapot te ergeren aan hoe traag de xbox begint te worden, het lijkt bij elke update erger te worden. Het opstarten van het ding duurt al veelste lang, en tegenwoordig als hij eindelijk het dashboard laat zien kost het hem ook nog een goede 15-30 seconde om de pins te laden. Ook de store is een compleet drama, als je een game selecteert in de sale en daarna weer terug naar het sales overzicht wilt dan duurt dat ook veelste lang, of verspringt hij ineens een aantal rijen.

Had gehoopt dat het op mijn one X wat sneller zou zijn maar het valt me vies tegen. Mis de snelheid van het 360 dashboard enorm.

*mijn excuses, moest het even uit me systeem hebben*
dit heb ik ook... ik heb er zelf een externe ssd en hd aan hangen en ik heb het gevoel dat het daardoor komt... (voordat de tiles geladen zijn, voordat hij ziet wie er online is, store opstarten duurt ook altijd veels te lang)
updates nakijken duurt ook allejezus lang

weet niet of jij er hd's aan hebt hangen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

quorumz schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 16:10:
[...]

dit heb ik ook... ik heb er zelf een externe ssd en hd aan hangen en ik heb het gevoel dat het daardoor komt... (voordat de tiles geladen zijn, voordat hij ziet wie er online is, store opstarten duurt ook altijd veels te lang)
updates nakijken duurt ook allejezus lang

weet niet of jij er hd's aan hebt hangen..
Store is bij mij ook mega traag.
Je zou verwachten dat het OS van de XBOX niet zo zwaar hoeft te zijn, maar blijkbaar is het toch redelijk zwaar.

Ik heb er overigens een 500GB Seagate externe HDD aan hangen(geen SSD)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
kevlar01 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 16:12:
[...]

Je zou verwachten dat het OS van de XBOX niet zo zwaar hoeft te zijn, maar blijkbaar is het toch redelijk zwaar.

Nee heb er niets aan hangen en het blijft gewoon drama. Echter zijn we niet de enige hoor, heel reddit staat er vol mee:

https://www.reddit.com/r/..._xboxs_store_performance/
https://www.reddit.com/r/...ashboard_to_have_tons_of/

Vanaf dat de xbox one uit is gekomen is de UI/dashboard al niet heel denderend.

[ Voor 17% gewijzigd door xavento op 31-07-2018 16:21 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:16
Het hele platform is gewoon traag, in ieder geval in mijn beleving ook de Xbox app(iOs, Android en pc) en Microsoft Store.
Hopelijk komt daar nog wel een keer verbetering in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 18:32:
@Sagat Zie dat SFIV Ultra in de aanbieding is voor €7,50 (add-on ??)
Weet jij toevallig of dat je daarmee in-game kan schakelen tussen Ultra, AE en Super ?
(Zoals je met AE terug kan naar Super)
Ja volgens mij is het gewoon de laatste patch. Met edition select kan je alle versies van sf4 kiezen. Muv de chars die er in die versies niet waren natuurlijk :)

zie ook:
http://streetfighter.wikia.com/wiki/Ultra_Street_Fighter_IV

edit:
hmmm, nu ik het nalees denk ik dat je niet de chars bedoeld maar echt het spel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet zeker weet. Wel kon je bij online game aangeven met welke versie je kan verbinden dacht ik.

Dat lijken me de hoofd redenen om te willen switchen die dan gecovered zijn zowel offline als online. Of miss ik dan nog iets?

edit 2:
Even gekeken, ranked kan je alleen ultra sf4 spelen, maar als je zelf een endless lobby aanzet, kan je net als met local mp edition select aanzetten. Bij de trails heb je ultra trials en ' gewone' trials. hierbij schakelt het spel terug naar super. Maar dat is dan dus uitsluitend voor de trials.

Ik heb sf4 en super als disc gekocht, de rest allemaal als dlc (en sf4 arcade edition is ooit ook een een gratis dl geweest, dus ik kan het sowies spelen zonder disc daarvoor moest mijn super cd altijd gebruikt worden)

Bij mijn achievements heb ik ook geen super sf4 meer, alleen ultra (en vanilla sf4 dan)

[ Voor 50% gewijzigd door Sagat op 31-07-2018 19:21 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
kevlar01 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 16:12:
[...]

Post is een filmpje. Wat voor de een langzaam is, is voor de ander misschien wel snel. De store is eigenlijk altijd snel bij mij, daar heb ik niet over te klagen. Het zoeken naar updates duurt inderdaad vaak wat lang, maar daar kan ik me iets bij voorstellen als je meer als 100 spellen of zo geinstalleerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 13:34
justifire schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 18:32:
@Sagat Zie dat SFIV Ultra in de aanbieding is voor €7,50 (add-on ??)
Weet jij toevallig of dat je daarmee in-game kan schakelen tussen Ultra, AE en Super ?
(Zoals je met AE terug kan naar Super)
Waar zie je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:21
Heeft iemand enig idee waarom ik films niet in UHD kan huren in de Microsoft (Movie) Store op mijn One X?

De console hangt aan een 4K/HDR TV en alle vinkjes staan op groen in het settings menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppert
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-12-2024
ik heb alleen Sheltered gekocht. ik heb op zich liever fysieke discs net nog south park, agents of mayhem en destiny the collection gekocht bij de intertoys. shadow of war gold bij ibood

[ Voor 8% gewijzigd door steppert op 31-07-2018 22:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Was dit al bekend?

Nieuwe Game Pass titels vanaf vandaag beschikbaar:

- Ryse: Son of Rome
- Hitman: Season 01
- Ruiner
- Dead Rising 2
- The Escapist
- Rush
- Dandara

https://majornelson.com/2...e-pass-titles-for-august/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

harrytasker schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 20:20:
[...]

Post is een filmpje. Wat voor de een langzaam is, is voor de ander misschien wel snel. De store is eigenlijk altijd snel bij mij, daar heb ik niet over te klagen. Het zoeken naar updates duurt inderdaad vaak wat lang, maar daar kan ik me iets bij voorstellen als je meer als 100 spellen of zo geinstalleerd hebt.
Kan even zo geen filmpje maken.
Maar het laden van de Store duurt soms 10 seconden.
Zou wellicht ook aan de internetverbinding kunnen liggen, maar die is eigenlijk gewoon goed (50Mbps glasvezel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kevlar01 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:39:
[...]

Kan even zo geen filmpje maken.
Maar het laden van de Store duurt soms 10 seconden.
Zou wellicht ook aan de internetverbinding kunnen liggen, maar die is eigenlijk gewoon goed (50Mbps glasvezel)
Ik heb hetzelfde. 200mbit glasvezel. Zou toch wel genoeg moeten zijn, lijkt me. :)

Maakt me niet gek veel uit verder. Mijn backlog is zo groot dat elke reden om niet meer spellen te kopen een goede is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:34
Rivanov schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:16:
Was dit al bekend?

Nieuwe Game Pass titels vanaf vandaag beschikbaar:

- Ryse: Son of Rome
- Hitman: Season 01
- Ruiner
- Dead Rising 2
- The Escapist
- Rush
- Dandara

https://majornelson.com/2...e-pass-titles-for-august/
Hitman al hééél lang op mijn lijstje, maar nooit van gekomen. Nice! Ruiner schijnt ook érg goed te zijn en ik heb eindelijk een excuus om Ryse eens uit te gaan spelen. Als de temperaturen nou eens een beetje gaan zakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 19:02:
[...]

Ja volgens mij is het gewoon de laatste patch. Met edition select kan je alle versies van sf4 kiezen. Muv de chars die er in die versies niet waren natuurlijk :)

zie ook:
http://streetfighter.wikia.com/wiki/Ultra_Street_Fighter_IV

edit:
hmmm, nu ik het nalees denk ik dat je niet de chars bedoeld maar echt het spel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet zeker weet. Wel kon je bij online game aangeven met welke versie je kan verbinden dacht ik.

Dat lijken me de hoofd redenen om te willen switchen die dan gecovered zijn zowel offline als online. Of miss ik dan nog iets?

edit 2:
Even gekeken, ranked kan je alleen ultra sf4 spelen, maar als je zelf een endless lobby aanzet, kan je net als met local mp edition select aanzetten. Bij de trails heb je ultra trials en ' gewone' trials. hierbij schakelt het spel terug naar super. Maar dat is dan dus uitsluitend voor de trials.

Ik heb sf4 en super als disc gekocht, de rest allemaal als dlc (en sf4 arcade edition is ooit ook een een gratis dl geweest, dus ik kan het sowies spelen zonder disc daarvoor moest mijn super cd altijd gebruikt worden)

Bij mijn achievements heb ik ook geen super sf4 meer, alleen ultra (en vanilla sf4 dan)
Ben er even ingedoken.
De Ultra update werkt de bestanden bij van Super SFIV en / of Super SFIV Arcade Edition.
Eenmaal geupdate is er geen weg meer terug, afgezien van deinstaleren en oude versies installeren (en dan verlies je dus ook de Ultra saves want die worden dan weer overschreven...…

Nu ben ik in de gelukkige omstandigheid dat ik zowel Super SFIV als Super SFIV Arcade Edition digitaal aangeschaft heb en beide los kan installeren.

Laat AE dus lekker met rust voor als ik die eens wil spelen (maatje heeft enkel die versie op de X360)
Ga de Super SFIV versie upgraden naar Ultra, zodat als alles goed gaat ik straks twee versies op de One heb staan (AE en Ultra)
Voor die 7,50 vind ik het wel het proberen waard, zal nog even melden of dit werkt ja of nee, handig voor anderen in hetzelfde schuitje :)

-edit-
Laat maar |:(
Had AE digitaal en daarnaast een schijfje van SFIV vanilla (was al even geleden...)
Gaat dus niet werken.
Eindstand : AE geupgrade naar Ultra, maatje moet ook maar upgraden of een andere sparringspartner zoeken >:)
En inderdaad, je kan de versie niet meer wissellen naar AE of Super !

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 01-08-2018 19:05 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar dit aan kan liggen. De laatste maand heb ik ineens last van dat het beeld op mijn console soms zomaar op zwart springt en dan krijg ik heel even tussen door een balk met sneeuw te zien en daarna geeft mijn tv aan dat er geen signaal is. Dit gebeurt alleen wanneer ik gebruik maak van de Xbox. Ik heb zelfs de Xbox One X mogen omruilen en net is dit weer ineens gebeurt. Nooit speelt zich dit af wanneer ik de ingebouwde apps van mijn OLED tv gebruik. Dus aan de tv ligt het niet. Ik weet niet wanneer de laatste firmware update heeft plaatsgevonden maar dit probleem speelt zich sindskort op. HDMI kabel vervangen gaat ook niet zo makkelijk aangezien de tv heel netjes op de wand is geïnstalleerd.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2018 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:47
Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:03:
Weet iemand waar dit aan kan liggen. De laatste maand heb ik ineens last van dat het beeld op mijn console soms zomaar op zwart springt en dan krijg ik heel even tussen door een balk met sneeuw te zien en daarna geeft mijn tv aan dat er geen signaal is. Dit is gebeurt alleen wanneer ik gebruik maak van de Xbox. Ik heb zelfs de Xbox One X mogen omruilen en net is dat weer ineens gebeurt. Nooit speelt zich dit af dit wanneer ik de ingebouwde apps van mijn OLED tv gebruik. Dus aan de tv ligt het niet. Ik weet niet wanneer de laatste firmware update heeft plaatsgevonden maar dit probleem speelt zich sindskort op. HDMI kabel vervangen gaat ook niet zo makkelijk aangezien de tv heel netjes op de wand is geïnstalleerd.
Dit heb ik ook gehad, ik heb een betere (4K) hdmi kabel gekocht en het probleem is weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

GlorixJim schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:15:
[...]

Dit heb ik ook gehad, ik heb een betere (4K) hdmi kabel gekocht en het probleem is weg.
Het moest wel een kabelprobleem zijn ja. Want de tv geeft zelf nooit problemen. Had ik het net zo mooi hangen moet dat bakbeest van de muur :(. En de vriendin vertrouw ik niet als het hierop aankomt. Te fregiel zo'n OLED. Nu maar even kijken wie ik kan bellen om bij te springen. Zo klote dat de kabels die Microsoft meelevert zo kort zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2018 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2018 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snapt iemand hoe ms rewards werken? Kreeg een mail dat ik 18k ms rewards credits heb. Als ik doorklik naar de site staat er overal 0. Rare sizzle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:27:
Snapt iemand hoe ms rewards werken? Kreeg een mail dat ik 18k ms rewards credits heb. Als ik doorklik naar de site staat er overal 0. Rare sizzle.
nope geen idee, koop veel met gift cards via buitenlandse stores maar gok dat heleboel landen dan weer niet meedoen en daardoor een aankoop in dat land niet meetelt..

als je zoekt worden aankopen met gift cards als rewards gezien krijg je alleen antwoorden dat je met je rewards gift cards kan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quorumz schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:48:
[...]

nope geen idee, koop veel met gift cards via buitenlandse stores maar gok dat heleboel landen dan weer niet meedoen en daardoor een aankoop in dat land niet meetelt..

als je zoekt worden aankopen met gift cards als rewards gezien krijg je alleen antwoorden dat je met je rewards gift cards kan kopen...
Het rare is dat ik bijna alles in Nederland koop. Mail was ook in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 22:09:
[...]

Uitspelen zonder dood gaan, ik kijk uit naar je 100% completion :)
Hmm, lees net was slechte reviews O-)

Moeilijke achievements vind ik niet erg. Onmogelijke time consuming achievements wel. Als het spel goede controls heeft, voorspelbaar is en dus “te leren” is en het in een uur ofzo uit te spelen is, vind ik no death runs nog niet eens zo verkeerd. :)

De Mein Leben achievement in Wolfenstein vind ik een voorbeeld wat aan geen van deze drie criteria voldoet en ga ik dus ook niet eens proberen.

Valt Ruiner wel binnen die drie criteria?

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-08-2018 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 16:59:
[...]

Ben er even ingedoken.
De Ultra update werkt de bestanden bij van Super SFIV en / of Super SFIV Arcade Edition.
Eenmaal geupdate is er geen weg meer terug, afgezien van deinstaleren en oude versies installeren (en dan verlies je dus ook de Ultra saves want die worden dan weer overschreven...…

Nu ben ik in de gelukkige omstandigheid dat ik zowel Super SFIV als Super SFIV Arcade Edition digitaal aangeschaft heb en beide los kan installeren.

Laat AE dus lekker met rust voor als ik die eens wil spelen (maatje heeft enkel die versie op de X360)
Ga de Super SFIV versie upgraden naar Ultra, zodat als alles goed gaat ik straks twee versies op de One heb staan (AE en Ultra)
Voor die 7,50 vind ik het wel het proberen waard, zal nog even melden of dit werkt ja of nee, handig voor anderen in hetzelfde schuitje :)

-edit-
Had AE digitaal en daarnaast een schijfje van SFIV vanilla (was al even geleden...)
Gaat dus niet werken.
Eindstand : AE geupgrade naar Ultra, maatje moet ook maar upgraden of een andere sparringspartner zoeken >:)
Volgens mij heb je (of jullie) een paar opties :P
1. vrijwel zeker is er iets van een gratis update naar ultra, volgens mij heb je dan zelf de dlc chars niet, maar kan je wel weer gewoon samen vechten.
2. Je maat kan een ultra exemplaar kopen, bij cash convertors regelmatig gezien voor minder dan een tientje. Of net als jij digitaal upgraden.
3. Jij kan opzoek naar een super sf4 disc, volgens mij is dat 2e hands goed te doen, maar dan moet je altijd uninstallen wanneer je met je maat wil spelen, lijkt me veruit de irritantste optie.

Maar als je tegenstanders zoekt, je kan altijd een berichtje droppen in het sf4 forumpje, of stuur gerust een pm dan kunnen we samen wellicht wat afspreken. (en ik zag dat er zelfs ook nog een 'sf4' club is op xbox live, nooit geweten!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:25
Stukje rijden over de grens naar Nordhorn en je hebt een Xbox One X voor €397

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/xbox-onex-73152

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

PepieNL schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:07:
Stukje rijden over de grens naar Nordhorn en je hebt een Xbox One X voor €397

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/xbox-onex-73152
voor mij 178 km...voor het gemak reken ik even 50 piek voor volle tank, waar ik +- 800 km op haal, dus +- 25,00 diesel kosten....ongeveer 75 euro goekoper dan de 500 advies prijs.

Echter geregeld als 450 gezien en 400 ook al wel is, ik wacht lekker lui nog steeds op Black friday en hoop amazon lekker voor 350 een one x te kunnen laten bezorgen (of iets meer voor een bundel met een game of controller extra ofzo).

Hmm, wel vergeten dat ik binnenkort toch al naar duitsland moet (reis dan door naar Italië) hmmmmmm 'hey schat zullen we hier even stoppen om iets te drinken? O-) >:) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:25
Sagat schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:35:
[...]

voor mij 178 km...voor het gemak reken ik even 50 piek voor volle tank, waar ik +- 800 km op haal, dus +- 25,00 diesel kosten....ongeveer 75 euro goekoper dan de 500 advies prijs.

Echter geregeld als 450 gezien en 400 ook al wel is, ik wacht lekker lui nog steeds op Black friday en hoop amazon lekker voor 350 een one x te kunnen laten bezorgen (of iets meer voor een bundel met een game of controller extra ofzo).

Hmm, wel vergeten dat ik binnenkort toch al naar duitsland moet (reis dan door naar Italië) hmmmmmm 'hey schat zullen we hier even stoppen om iets te drinken? O-) >:) )
Neuh dat is voor jou niet de moeite.. ;)
Eenmaal 450,- bij MS zelf laatst nog en 4 maanden geleden 419,- bij bol.com als dagaanbieding staat me bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R.G

R.G

Heey, dames en heren,
Hoe purchase je of own je een xbox game via de xbox app op ios? Ik krijg alleen een keuze voor play on xbox?

Daarnaast wat ben k geschrokken, zag net dat afgelopen 7 maand 2127,- euro heb uitgegeven aan xbox payments 🙈

Edit:
Bevat 3x gold en 1 xbox s en 2x xbox x xd

[ Voor 9% gewijzigd door R.G op 02-08-2018 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

R.G schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:15:
Heey, dames en heren,
Hoe purchase je of own je een xbox game via de xbox app op ios? Ik krijg alleen een keuze voor play on xbox?

Daarnaast wat ben k geschrokken, zag net dat afgelopen 7 maand 2127,- euro heb uitgegeven aan xbox payments 🙈
wow, ik weet dat ik een vreselijk vrek ben, en regelmatig games van 10 of zelfs 5 euro NIET koop terwijl ik op zijn minst milde intresse he, maar dat is het andere uiterste.

Ik kan me niet voorstellen dat het alleen maar games zijn. Heb je ook in game currency of bijvoorbeeld kogels bij world of tanks gekocht ofzo?

Edit:
xbox s: 200
2x xb x 1000
3x gold = 180
------------
(afgerond 1500)

uhm........das nog steeds hoop games of andere 'zachte' waren :P
Gamepass en ea access dan wellicht ook nog?

[ Voor 12% gewijzigd door Sagat op 02-08-2018 10:23 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Holy mother of Halo. Wat een geld... Dat heb ik in mijn hele Xbox carriere nog niet uitgegeven.
Ik denk dat jij bij Phil Spencer op de kamer met je avatar in een lijstje hangt _/-\o_

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 22:23:
[...]

Hmm, lees net was slechte reviews O-)

Moeilijke achievements vind ik niet erg. Onmogelijke time consuming achievements wel. Als het spel goede controls heeft, voorspelbaar is en dus “te leren” is en het in een uur ofzo uit te spelen is, vind ik no death runs nog niet eens zo verkeerd. :)

De Mein Leben achievement in Wolfenstein vind ik een voorbeeld wat aan geen van deze drie criteria voldoet en ga ik dus ook niet eens proberen.

Valt Ruiner wel binnen die drie criteria?
Als je ziet dat 666 keer dood gaan is behaald door 3% van de spelers en niet dood gaan door 4% van de spelers, lijkt het me meer dan doable O-)
Ik krijg alleen altijd de kriebels van zulke chievos, uren spelen om in de laatste minuten dood te gaan doordat het spel dat plotseling nodig vind is niet echt plezant :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:13:
[...]

Als je ziet dat 666 keer dood gaan is behaald door 3% van de spelers en niet dood gaan door 4% van de spelers, lijkt het me meer dan doable O-)
Ik krijg alleen altijd de kriebels van zulke chievos, uren spelen om in de laatste minuten dood te gaan doordat het spel dat plotseling nodig vind is niet echt plezant :')
Vind het ook altijd onzinnige achievements, behalve bij strakke platformers. Zo heeft Little Nightmares ook een achievements voor een speedrun zonder dood te gaan. Maar die besturing laat gewoon soms veel te wensen over waardoor het eerder irritant wordt dan een echte toffe uitdaging. De S rank achievements in bijvoorbeeld Cuphead zijn gewoon wel erg tof. De controls zijn erg strak, de levels uitdagend, maar voorspelbaar en bovenal niet al te lang. :) In dat soort games wil ik graag mijn tanden bijten.

Ik ga zelf maar niet optellen wat ik aan games en consoles en controllers heb uitgegeven… :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Heey, dames en heren,

Edit:
Bevat 3x gold en 1 xbox s en 2x xbox x xd
Gaat het om xbox 360 games. Die kan je alleen via de website of xbox360 kopen.

Tenzij ze bc zijn geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

TheNostra schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:56:
[...]

Gaat het om xbox 360 games. Die kan je alleen via de website of xbox360 kopen.

Tenzij ze bc zijn geloof ik.
beiden

ik zag bijvoorbeeld gta v 23,-
maar wel gta iv 25, dlc 15, 8 dat is best dom geweest..
Ook omdat, gta IV niet eens lekker speelt op de xbox one x.. kan ik dat nog refunden? na 3 maand? xd
Al die kleine bedraagjes tikken samen echt aan..

[ Voor 5% gewijzigd door R.G op 02-08-2018 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
R.G schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:46:
[...]

beiden

ik zag bijvoorbeeld gta v 23,-
maar wel gta iv 25, dlc 15, 8 dat is best dom geweest..
Ook omdat, gta IV niet eens lekker speelt op de xbox one x.. kan ik dat nog refunden? na 3 maand? xd
Al die kleine bedraagjes tikken samen echt aan..
Na 3 maanden kan je wel vergeten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:34
Mensen met Gamepass: zijn Hitman en Ruiner bij jullie zichtbaar via de Gamepass tab op het dashboard via de Xbox? Bij mij zijn alleen Ryse en 2 andere nieuwe augustus titels zichtbaar? Zou toch wel graag gaan beginnen om Hitman en Ruiner te downloaden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:28:
[...]

Vind het ook altijd onzinnige achievements, behalve bij strakke platformers. Zo heeft Little Nightmares ook een achievements voor een speedrun zonder dood te gaan. Maar die besturing laat gewoon soms veel te wensen over waardoor het eerder irritant wordt dan een echte toffe uitdaging. De S rank achievements in bijvoorbeeld Cuphead zijn gewoon wel erg tof. De controls zijn erg strak, de levels uitdagend, maar voorspelbaar en bovenal niet al te lang. :) In dat soort games wil ik graag mijn tanden bijten.

Ik ga zelf maar niet optellen wat ik aan games en consoles en controllers heb uitgegeven… :X
Bij Limbo vond ik het wel erg cool, maar dat was niet 1 leven maar als ik me niet vergis 5 levens... Nog steeds een aardige uitdaging, maar het is tenminste niet bij één foutje gelijk gedaan. Instant permadeath gaat me meestal toch echt een stapje te ver.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 17:22:
[...]

Bij Limbo vond ik het wel erg cool, maar dat was niet 1 leven maar als ik me niet vergis 5 levens... Nog steeds een aardige uitdaging, maar het is tenminste niet bij één foutje gelijk gedaan. Instant permadeath gaat me meestal toch echt een stapje te ver.
Limbo was ook on een uur of anderhalf klaar. Die achievement is precies goed qua voldoening versus uitdaging. Wolfenstein 2 helemaal uit je hoofd leren, zodat je het in 1 keer kan uitspelen, kost zo veel tijd dat je beter een baan kan nemen voor je plezier.

Maar in belangrijker nieuws: er komt een paw patrol game uit. Ze durven wel. Releasedata is gelijk aan red dead 2. Gaat een dure maand worden met kinderen van 4 en 35 in huis. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 18:17:
[...]

Limbo was ook on een uur of anderhalf klaar. Die achievement is precies goed qua voldoening versus uitdaging. Wolfenstein 2 helemaal uit je hoofd leren, zodat je het in 1 keer kan uitspelen, kost zo veel tijd dat je beter een baan kan nemen voor je plezier.

Maar in belangrijker nieuws: er komt een paw patrol game uit. Ze durven wel. Releasedata is gelijk aan red dead 2. Gaat een dure maand worden met kinderen van 4 en 35 in huis. :)
Limbo was idd echt prima! Zojuist Layers of Fear uitgespeeld. Nu de DLC nog. Dat is echt een spel voor een hele warme en zonnige zomerdag, want als het donker is is dat spel echt way too creapy.

Wat is paw patrol? :)

Never mind :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 18:39:
[...]

Limbo was idd echt prima! Zojuist Layers of Fear uitgespeeld. Nu de DLC nog. Dat is echt een spel voor een hele warme en zonnige zomerdag, want als het donker is is dat spel echt way too creapy.

Die moet ik ook nog eens afmaken. Vond de eerste playthrough best goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 18:39:
[...]

watje :)
je speelt zo te zien ook RE7... goed moment voor hartkloppingen wanneer je vast in dat huis zit bij dat gezin en iets later als je aan het ontsnappen bent... _O- _O-
(in het donker dan met geluid via versterker..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
quorumz schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 19:12:
[...]

watje :)
je speelt zo te zien ook RE7... goed moment voor hartkloppingen wanneer je vast in dat huis zit bij dat gezin en iets later als je aan het ontsnappen bent... _O- _O-
(in het donker dan met geluid via versterker..)
De eerste helft van Resident Evil 7 staat erg hoog op mijn lijstje met meest enge game ervaringen ooit. :) Heb dat spel dus ook deels in het donker gespeeld met headset op, maar dat trok ik gewoon echt niet goed. Echt een heeeele gave sfeer hebben ze in dat spel neergezet. Helaas is het laatste kwart wel wat minder. Vanaf het moment dat je eigenlijk het moeras / schip in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 16:59:
[...]

Ben er even ingedoken.

-edit-
Gaat dus niet werken.
btw wil je eventueel alt costumes? Daar kun je bijna ook een exacte wetenschap van maken....ik heb ooit een dlc set gekocht maar er zijn dus totaal 6 alternate outfits te verkrijgen, er zijn ook 6 complete dlc setjes en de recente zijn ook duidelijk benoemd. Maar als je de oudere wil dan moet je goed kijken hoe het zit, en die kosten nog best duur ook (of krijgen geen korting toegepast ofzo)........ik heb laatst dus de ps4 versie digitaal gekocht en daar zaten alts 1-5 al bij, met nog een set dlc kan ik die compleet maken, maar gezien de xbox naar mijn zoon gaat en die helemaal leip van pakjes is toch maar eentje aangeschaft, downloaden gaat echter byzonder traag!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 22:45:
[...]

btw wil je eventueel alt costumes? Daar kun je bijna ook een exacte wetenschap van maken....ik heb ooit een dlc set gekocht maar er zijn dus totaal 6 alternate outfits te verkrijgen, er zijn ook 6 complete dlc setjes en de recente zijn ook duidelijk benoemd. Maar als je de oudere wil dan moet je goed kijken hoe het zit, en die kosten nog best duur ook (of krijgen geen korting toegepast ofzo)........ik heb laatst dus de ps4 versie digitaal gekocht en daar zaten alts 1-5 al bij, met nog een set dlc kan ik die compleet maken, maar gezien de xbox naar mijn zoon gaat en die helemaal leip van pakjes is toch maar eentje aangeschaft, downloaden gaat echter byzonder traag!
Costumes doen me niks dus daar ga ik geen cent aan uitgeven.
Zag inderdaad dat de update die ik aangeschaft heb enkel het spel upgrade naar Ultra, zonder al de ouwe apenpakkies, dikke prima !

Tekken 7 is trouwens ook free to play dit weekeind.
https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 03-08-2018 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 00:14:
[...]

Costumes doen me niks dus daar ga ik geen cent aan uitgeven.
Zag inderdaad dat de update die ik aangeschaft heb enkel het spel upgrade naar Ultra, zonder al de ouwe apenpakkies, dikke prima !

Tekken 7 is trouwens ook free to play dit weekeind.
https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab
Ik heb dit ook jaren gezegd......van: ik koop alleen dlc als het echt extra content is. Maar ze deden het slim, bij de collectors edition van sf4 'kreeg' je al een setje van alts voor 5 chars ofzo.....en toen ooit is in een aanbieding de complete set gekocht (die uiteraard niet complete blijf als je daarna nog 20 extra chars uitbrengt...)

Maar goed, op de x360/one nu dus het horror pakket, en op ps4 alts 1-5 dan heb ik ze nu dus allemaal, en persoonlijk kan ik ook zeggen, het is grappig, er zitten enkele leuke bij.....maar er zitten ook heel veel matige bij. Dus al met al mis je er niet veel aan.

Tekken 7 is wel erg nice, die ga ik vanaaf aanzetten dan!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:59:
[...]

Ik heb dit ook jaren gezegd......van: ik koop alleen dlc als het echt extra content is. Maar ze deden het slim, bij de collectors edition van sf4 'kreeg' je al een setje van alts voor 5 chars ofzo.....en toen ooit is in een aanbieding de complete set gekocht (die uiteraard niet complete blijf als je daarna nog 20 extra chars uitbrengt...)

Maar goed, op de x360/one nu dus het horror pakket, en op ps4 alts 1-5 dan heb ik ze nu dus allemaal, en persoonlijk kan ik ook zeggen, het is grappig, er zitten enkele leuke bij.....maar er zitten ook heel veel matige bij. Dus al met al mis je er niet veel aan.

Tekken 7 is wel erg nice, die ga ik vanaaf aanzetten dan!
Zie alleen dat Tekken 7 op 720p draait, zowel op de One als op de X 8)7
Man wat ben ik toe aan een X-enhanced Mortal Kombat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:51:
[...]

Zie alleen dat Tekken 7 op 720p draait, zowel op de One als op de X 8)7
Man wat ben ik toe aan een X-enhanced Mortal Kombat !
Het gerucht bij e3 was dat er een nieuwe mk aangekondigd ging worden, dat is niet gebeurd, maar dit weekend dus Evo. Zou maar zo kunnen dat er nu meer bekend word.

Dat (evo) is ook de reden dat Tekken free to play is. Overigens ook andere fighters als het goed is (ik las blaz blue tag battle, dbz fighter en absolver.....en van die laatste hoor ik nu voor het eerst) ik weet alleen niet of dit voor alle platformen is. Dus genoeg te doen iig :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:58:
[...]

Het gerucht bij e3 was dat er een nieuwe mk aangekondigd ging worden, dat is niet gebeurd, maar dit weekend dus Evo. Zou maar zo kunnen dat er nu meer bekend word.

Dat (evo) is ook de reden dat Tekken free to play is. Overigens ook andere fighters als het goed is (ik las blaz blue tag battle, dbz fighter en absolver.....en van die laatste hoor ik nu voor het eerst) ik weet alleen niet of dit voor alle platformen is. Dus genoeg te doen iig :)
Absolver is nog in ontwikkeling voor de Xbox.
Interressant concept, was paar jaar terug best wel positief hierover.
Nu enkele jaren en een PS / PC release verder ben ik minder overtuigd.

EVO zou een mooi moment zijn voor nieuwe MK aankondiging.
FF teasertje en dan een full trailer met releasedate op Gamescom :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:47:
opvolger van rollcage: Grip (november)

[video]
Staat op mijn lijstje van games die ik graag wil hebben. Helaas groeit die lijst sneller dan ik gespeeld kan krijgen. :X

Je moet voor de grap maar eens mijn eerste posts lezen met mijn intentie rond aanschaf Xbox en zien hoeveel games ik in de tussentijd vernoemd heb hier in de topics. :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Iemand al de vechtspellen kunnen proberen? Ik zie geen optie voir gratis trial (ook niet op ps4 overigens)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rivanov
Ben inmiddels toegelaten tot Halo Master Chief Collection Inside program. Heb nu dus de 4K HDR versies van Halo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 17:22:
[...]

Erg benieuwd dinsdag, krijgt enorm goede recensies d:)b

[video]
Heb hem inmiddels aangeschaft :). Ben ook wel erg benieuwd. Nu de vraag of ik het allemaal wel gespeeld krijg met al die games die uit gaan komen. Net ook Shadow of the Tomb Raider en Life is Strange aangeschaft, waarbij Forza Horizon 4 ook nog eens in de game pass zit. En dan hebben we het alleen nog maar over augustus en september met in oktober BFV en Red Dead 2... heb gelukkig nog wel wat vakantie dagen over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:17:
[...]

Heb hem inmiddels aangeschaft :). Ben ook wel erg benieuwd. Nu de vraag of ik het allemaal wel gespeeld krijg met al die games die uit gaan komen. Net ook Shadow of the Tomb Raider en Life is Strange aangeschaft, waarbij Forza Horizon 4 ook nog eens in de game pass zit. En dan hebben we het alleen nog maar over augustus en september met in oktober BFV en Red Dead 2... heb gelukkig nog wel wat vakantie dagen over :+
Haha ja backlog wordt er niet minder door O-)
Moet hier Nier nog verder spelen, SotTR en BFV in de pre-order.
Dinsdag dus Dead Cells (kan ook honderden uren in gaan zitten zag ik...)
En dan komt Ashen ook nog dit jaar, en wie weet Below :X

@Sagat Heb Tekken 7 geinstalleerd via linkje dat ik paar post terug geplaatst had.
Uberlelijk in 720p en dat 3D is echt mijn ding niet meer.
Andere Fighters waar je het over had weet ik niet, hebben niet mijn interresse of zijn PS / PC only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:54:
[...]

Haha ja backlog wordt er niet minder door O-)
Moet hier Nier nog verder spelen, SotTR en BFV in de pre-order.
Dinsdag dus Dead Cells (kan ook honderden uren in gaan zitten zag ik...)
En dan komt Ashen ook nog dit jaar, en wie weet Below :X
100en uren?... Damn... Dacht dat je die game wel binnen een uurtje of 2 uit speelt als je hem hebt gemastered. En dacht niet dat het masteren zoveel tijd zou kosten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Downloaden van games/updates gaat bij mij extreem langzaam, 1,47Mb/s is de max, maar schiet vaak naar 900kB/s. Ik heb al andere DNS-servers geprobeerd. Iemand nog een idee wat ik kan doen?
(ps ik zit op een snel bekabeld netwerk, andere devices hebben nergens last van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:08

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

draakhoofd schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 20:56:
Downloaden van games/updates gaat bij mij extreem langzaam, 1,47Mb/s is de max, maar schiet vaak naar 900kB/s. Ik heb al andere DNS-servers geprobeerd. Iemand nog een idee wat ik kan doen?
(ps ik zit op een snel bekabeld netwerk, andere devices hebben nergens last van)
Xbox Live poorten geforward?

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1 ... 95 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.