[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 157 ... 159 Laatste
Acties:
  • 642.373 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 337891

GS88 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 16:54:
Is deel 2 een vervolg op nr. 1 of staan ze enigszins los van elkaar? Laatste Hitman die ik hiervoor gespeeld heb was Blood Money 8)

Edit: ik lees op Wiki dat deel 1 "episodisch" is, en dat deel 2 erop voort borduurt m.a.w. je hebt deel 1 nodig voor deel 2?
Als er een verhaal in hitman is verder dan 'je bent een kale dude die mensen vermoordt' ben ik hem nog niet tegengekomen. :) Deel 1 zit iig ook in de deal op Amazon toch? Voor het geval je eerst deel 1 wil doen. Is een prima spel, al moet ik de laatste 3 episodes zelf nog eens spelen.

______

American Fugitive. Ik moet mijn negatieve puntjes wat nuanceren. Zondag heb ik het verhaal uitgespeeld. Ergens halverwege wordt het allemaal een stuk sneller en leuker qua quests. Het blijft rij daarheen en doe dan iets en rij terug. Maar er zitten wel leuke quests tussen. Ook kwam ik erachter dat je auto's kunt bestellen overal op de map waardoor je nauwelijks hoeft te lopen. Wel een aanrader voor de nostalgie itch voor GTA 1 en 2. Althans qua simpele gameplay. Het niveau van die twee spellen haalt hij niet. Zowel niet op hoeveelheid content als niet op sfeer. Maar toch wel de moeite nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 337891 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:06:
[...]

Als er een verhaal in hitman is verder dan 'je bent een kale dude die mensen vermoordt' ben ik hem nog niet tegengekomen. :) Deel 1 zit iig ook in de deal op Amazon toch? Voor het geval je eerst deel 1 wil doen. Is een prima spel, al moet ik de laatste 3 episodes zelf nog eens spelen.

______

American Fugitive. Ik moet mijn negatieve puntjes wat nuanceren. Zondag heb ik het verhaal uitgespeeld. Ergens halverwege wordt het allemaal een stuk sneller en leuker qua quests. Het blijft rij daarheen en doe dan iets en rij terug. Maar er zitten wel leuke quests tussen. Ook kwam ik erachter dat je auto's kunt bestellen overal op de map waardoor je nauwelijks hoeft te lopen. Wel een aanrader voor de nostalgie itch voor GTA 1 en 2. Althans qua simpele gameplay. Het niveau van die twee spellen haalt hij niet. Zowel niet op hoeveelheid content als niet op sfeer. Maar toch wel de moeite nog steeds.
Heb zelf net de digitale gold versie van hitman 2 gekregen van iemand en was al eigenaar van deel 1. Je kan dan de 'legacy" levels spelen in hitman 2 met oa de verbeterde graphs en dergelijke. Zou zeker voor deel 2 gaan (dacht dat gold pass 2 weken geleden 20 euro was)...

1 ding..je moet geduld hebben.... :| :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quorumz schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:36:
[...]

Heb zelf net de digitale gold versie van hitman 2 gekregen van iemand en was al eigenaar van deel 1. Je kan dan de 'legacy" levels spelen in hitman 2 met oa de verbeterde graphs en dergelijke. Zou zeker voor deel 2 gaan (dacht dat gold pass 2 weken geleden 20 euro was)...

1 ding..je moet geduld hebben.... :| :*)
Ik geloof dat je als eigenaar van deel 1 sowieso de verbeterde levels van deel 1 kan spelen. Dat kan ook via de gold editie van deel 2. Het blijft een super gekke, verwarrende game qua content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet even kijken maar je kunt bij Hitman 2 dus een Legacy pack aanschaffen met alle missies uit deel 1. Verhaal is er wel, al moet je op wat cutscenes na en wat teksten niet al te veel verwachten. In ieder geval vond ik de missies wel tof om ook nog even in de nieuwe game te spelen, je mist er niet veel aan als je het geld er niet voor over heeft. Een zacht prijsje om alles in 1 x aan te schaffen is dus wel aan te raden, maar geen verplichting. Let wel op: de game heeft een online verbinding nodig, anders zit 70% van de lol achter slot en grendel (heel muf, I know)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:02
Rivanov schreef op maandag 27 mei 2019 @ 16:50:
Iemand nog tip voor goedkope Xbox Game Pass abonnementen?
Denk dat dit nu een van de goedkopere en veiligere is...

Heb zelf in maart 12 maanden gehaald voor 46 euries op g2a, maar daar is de prijs nu ook gestegen naar 60 euro. Het is dat de prijs daar zo laag is, want het blijft altijd een gok om daar te halen :X

Ga binnenkort de xbox ook maar weer aanslingeren... Bijna klaar met school dus het kan wel weer denk ik zomaar :z

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:29
quorumz schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 06:36:
de x1 sales van deze week... https://www.trueachieveme...ale-roundup-may-28th-2019

en de x360 sales: https://www.trueachieveme...ale-roundup-may-28th-2019

samengevat: weinig & crap (hoewel ik nog steeds niet snap waarom we LEGO Indiana Jones: Original Adventures niet via gold ooit gehad hebben..)
Lekker flipperen op 3 nieuwe Wiliams kasten in Pinball FX 3 voor een tientje over 5 uur

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 06:36:
de x1 sales van deze week... https://www.trueachieveme...ale-roundup-may-28th-2019

en de x360 sales: https://www.trueachieveme...ale-roundup-may-28th-2019

samengevat: weinig & crap (hoewel ik nog steeds niet snap waarom we LEGO Indiana Jones: Original Adventures niet via gold ooit gehad hebben..)
Weinig en crap inderdaad, afgezien van één pareltje dat ze bijna gratis weggeven :o
( € 0,74 in Argentinie )

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 16:54
De lokale Intertoys gaat weg en zodoende een aantal Xbox games kunnen kopen met hoge korting. Zo heb ik Star Wars Battlefront 2 gekocht voor 12 euro. Zit een redelijke singleplayer in waar het mij om gaat. Aan alles merk je dat er veel geld in deze titel gestoken is, maar het aantal bugs wat je tegenkomt is toch wel opvallend. Extra abilities die niet willen laden, de game die op dubbele snelheid loopt als je uit het Xbox menu komt en zo zijn er nog een aantal schoonheidsfoutjes. Jammer, want de game zelf is eigenlijk meer dan prima. Schakelen tussen 1st en 3rd person werkt goed, grafisch is het echt wel tof en de game draait als een trein op mijn One S.

Enige jammere vind ik het de speeltijd met 'the force'. Je merkt dat in de stukken van de campaign dat je die tot je beschikking hebt de game echt tot leven komt. Daar had meer in gezeten. Nu weet ik dat Battlefront 2 vooral als MP game in de markt is gezet, maar de campaign en de bijbehorende extra missies zijn best vermakelijk, ook voor mij als niet die-hard SW fan. Verhaal is prima te volgen en wisselwerking tussen de verschillende karakters en het shooter gedeelte enerzijds en de flight-actie anderzijds is zeker leuk te noemen.

7/10 van mij als Singeplayer shooter. Trek er een punt af als je meer dan 30 euro er voor betaald :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:17:
Nog anderhalve week tot de E3! Ben wel benieuwd. Las dat de persconferentie 2 uur zou duren...
Nieuwe Fable, voorstelling waar alle studios mee bezig zijn; cloudx specifieke info, eerste beelden nieuwe Forza, meer info Halo Infinite, sloot met toffe indie-games en nog een verrassing (Nintendo games op Xbox bijv :+) en dan gaan we er wel ver zijn gok ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:38

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:58:
Vanavond de speed trial in Mega Man 11 gehaald. 56 minuten.. 4 minuten respijt :p. Nu nog 1 achievement en dan staat die op 100%
Wilde net vragen hoe het ging en
en raak ik komend decennium geen Mega Man spel meer aan :p Die achievement zal echter nog wel een aantal avondjes kosten... de moeilijkste die erbij zit, namelijk Dr. Lights Trial completen.
-O-
Ok, ondanks mijn vermoedden dat het iets voor je kon zijn is het dit dus toch duidelijk niet.
Of......over 10 jaar weer spelen is meer dan nooit spelen, i call this a win! :*)

Maar wel respect dat je het al zover gespeeld hebt, je hebt iig een van de klassiekers dus een kans gegeven (hell verder gekomen dan ik als toch wel fan van de games wsl ooit zal komen :+ )

Misschien dat ik het komende weekend is kijken of ik iig een achievement kan halen met Hollow Knight. Moet zeggen dat horizon chase turbo me weer redelijk te pakken heeft. Vraag me af of ik die ooit zal 'platten' maar ik ga iig kijken hoe ver ik kan komen :)
justifire schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:48:
[...]

Dan is SamSho echt iets voor jou !
Geen ellenlange combos, gewoon blocken en meppen :)
Ik ga mee in deze aanname, nog een reden dat ik er zelf ook interesse in heb, vind het alleen prijzig, ik had verwacht dat deze nieuw voor 40 zou komen, vragen ze er gewoon 60 voor! Maar toegegeven, op basis van het combobreaker toernooi zag het er ook uit alsof het dit absoluut waard is.

Mocht ik hem kopen dat zal het in eerste instantie wel voor de 'blauwe' console zijn gezien ik daar wel een fijne(re) joypad voor fighters heb, en nog een waardebon van 20 eur.

Maar wie weet vind ik hem wel zo goed dat ik ga double dippen ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Sagat op 28-05-2019 14:40 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Bij HITMAN 2 Standard Edition krijg je geen:
uitbreidingen 1 en 2 en exclusieve in-game items.
https://www.xbox.com/nl-nl/games/hitman-2

Forza Motorsport 6 Standard Edition:
De Forza Motorsport 6 Standard Edition bevat Forza Motorsport 6, Hart van Forza en het Tienjarig-jubileumautopack, met 10 speciaal getunede auto's met unieke kleurstellingen, zoals de Ferrari 458 Italia uit 2009, de Lamborghini Hurácan uit 2014 en de McLaren P1™ uit 2013.
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

[ Voor 10% gewijzigd door Fireshade op 28-05-2019 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-05 21:57

GS88

π raat

Wom schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:34:
De lokale Intertoys gaat weg en zodoende een aantal Xbox games kunnen kopen met hoge korting.
Bij mij is die inmiddels al weg, waar is dit? Is er uberhaupt ergens een overzicht waar ze nog wel zitten en waar niet meer? Ik heb laatst ook maar een aantal spellen gehaald bij ze, maar zou nog wel een aantal spellen willen halen.

[ Voor 6% gewijzigd door GS88 op 28-05-2019 15:33 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
GS88 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 15:33:
[...]

Bij mij is die inmiddels al weg, waar is dit? Is er uberhaupt ergens een overzicht waar ze nog wel zitten en waar niet meer? Ik heb laatst ook maar een aantal spellen gehaald bij ze.
In Hulst (Zeeuws-Vlaanderen). Is echter niks meer qua games te krijgen nu. Gok dat de rest allemaal is opgekocht door handelaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:36:
[...]

Wilde net vragen hoe het ging en

[...]

-O-
Ok, ondanks mijn vermoedden dat het iets voor je kon zijn is het dit dus toch duidelijk niet.
Of......over 10 jaar weer spelen is meer dan nooit spelen, i call this a win! :*)

Maar wel respect dat je het al zover gespeeld hebt, je hebt iig een van de klassiekers dus een kans gegeven (hell verder gekomen dan ik als toch wel fan van de games wsl ooit zal komen :+ )
Ik vermaak me er wel prima mee hoor trouwens :) Alleen ik zou niet zo snel nog een keer een Mega man game kopen. De core gameplay is natuurlijk amper wat verandert ten opzichte van 20 jaar geleden… Deel 11 heeft door de speed en power gear wel wat verfrissing gekregen, maar denk die weg en je hebt dezelfde game als in het NES tijdperk :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:24

LopeZ

Too much is never enough

Nog anderhalve week tot de E3! Ben wel benieuwd. Las dat de persconferentie 2 uur zou duren...
Ga je hem live kijken?

Mij gaat dat helaas niet lukken omdat ik precies die dag op vakantie ga en ik het mijn vriendin niet wil aan doen -O-
Ach ja, luxe probleem. Ik kijk de 10min recap de volgende ochtend wel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
LopeZ schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 18:54:
[...]

Ga je hem live kijken?

Mij gaat dat helaas niet lukken omdat ik precies die dag op vakantie ga en ik het mijn vriendin niet wil aan doen -O-
MS om 2200 op zondag en Ubisoft om 2200 op maandag, dus yes live kijken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LopeZ schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 18:54:
[...]

Ga je hem live kijken?

Zeker weten. :) Lang geleden dat ik een MS E3 persconferentie heb gemist.

En the Videokid is klaar! @exactor it had gelijk dat dit een pareltje is :+ Moet eerlijk bekennen dat ik er echt te lang over heb gedaan… Mijn god wat ging ik vaak knullig dood.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-05-2019 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:34:
De lokale Intertoys gaat weg en zodoende een aantal Xbox games kunnen kopen met hoge korting. Zo heb ik Star Wars Battlefront 2 gekocht voor 12 euro. Zit een redelijke singleplayer in waar het mij om gaat. Aan alles merk je dat er veel geld in deze titel gestoken is, maar het aantal bugs wat je tegenkomt is toch wel opvallend. Extra abilities die niet willen laden, de game die op dubbele snelheid loopt als je uit het Xbox menu komt en zo zijn er nog een aantal schoonheidsfoutjes. Jammer, want de game zelf is eigenlijk meer dan prima. Schakelen tussen 1st en 3rd person werkt goed, grafisch is het echt wel tof en de game draait als een trein op mijn One S.

Enige jammere vind ik het de speeltijd met 'the force'. Je merkt dat in de stukken van de campaign dat je die tot je beschikking hebt de game echt tot leven komt. Daar had meer in gezeten. Nu weet ik dat Battlefront 2 vooral als MP game in de markt is gezet, maar de campaign en de bijbehorende extra missies zijn best vermakelijk, ook voor mij als niet die-hard SW fan. Verhaal is prima te volgen en wisselwerking tussen de verschillende karakters en het shooter gedeelte enerzijds en de flight-actie anderzijds is zeker leuk te noemen.

7/10 van mij als Singeplayer shooter. Trek er een punt af als je meer dan 30 euro er voor betaald :)
Als je meer force gameplay voor singleplayer wilt moet je misschien de Star Wars: The Force Unleashed games proberen. Beiden games zijn backwards compatible en zijn nog wel ergens goedkoop te krijgen denk ik.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 18:18:
[...]

Ik vermaak me er wel prima mee hoor trouwens :) Alleen ik zou niet zo snel nog een keer een Mega man game kopen. De core gameplay is natuurlijk amper wat verandert ten opzichte van 20 jaar geleden… Deel 11 heeft door de speed en power gear wel wat verfrissing gekregen, maar denk die weg en je hebt dezelfde game als in het NES tijdperk :)
Ja het beroemde sequel probleem, helemaal als deel 11 niet helemaal eerlijk is als je bedenkt dat er ook nog een x serie is en nog andere spin offs. Als elke game zijn unieke cijfer had gekregen zaten we wsl al in de 30 :X
Je kan niet teveel afwijken van de formule want dan verliest het zijn roots, maar tegelijk is er dan weinig (te weinig?) innovatie.

Ik kon me iig niet voorstellen dat je het niet een beetje leuk zou vinden, gezien alle andere 2d toppers die je wel speelt. En daarom mijn campagne gezien je een soort (nou ja, naar mijn mening dan, ik geloof dat anderen er niet van wakker lagen :P )......onbegrijpelijke aversie tegen de blue bomber had :)

Nogmaals _/-\o_ dat je het een kans gegeven hebt en zelfs above and beyond gegaan bent met (of iig al een heel eind bent richting) het maxen van de game.

Dus nu, wanneer Bloodstained? >:) O-)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 07:47:
[...]

Ja het beroemde sequel probleem, helemaal als deel 11 niet helemaal eerlijk is als je bedenkt dat er ook nog een x serie is en nog andere spin offs. Als elke game zijn unieke cijfer had gekregen zaten we wsl al in de 30 :X
Je kan niet teveel afwijken van de formule want dan verliest het zijn roots, maar tegelijk is er dan weinig (te weinig?) innovatie.

Ik kon me iig niet voorstellen dat je het niet een beetje leuk zou vinden, gezien alle andere 2d toppers die je wel speelt. En daarom mijn campagne gezien je een soort (nou ja, naar mijn mening dan, ik geloof dat anderen er niet van wakker lagen :P )......onbegrijpelijke aversie tegen de blue bomber had :)

Nogmaals _/-\o_ dat je het een kans gegeven hebt en zelfs above and beyond gegaan bent met (of iig al een heel eind bent richting) het maxen van de game.

Dus nu, wanneer Bloodstained? >:) O-)
Ik ga hem denk ik vanavond uitspelen. Het is een trial met 30 stages. In stage 10, 20 en 30 kom je een eindbaas tegen. De rest van de stages zijn platform / fighting stages. In totaal neemt het circa een goed kwartier in beslag. Maar dood = overnieuw beginnen (met uitzondering van een 1up die je krijgt als je in stage 11 en 21 terecht komt. Gisteren was ik tot 20 gekomen, maar verloor ik in no time van de eindbaas. Die heb ik inmiddels goed door. De rest zal wel meevallen volgens mij. :)

Bloodstained kende ik niet… Heb even gegoogled, maar net zoals met Mega Man was ik vroeger ook geen fan van Castlevenia :o Dus die sla ik even over :P

Ik ga eerst Outer Wilds spelen. Die game lijkt me erg relaxed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outer Wilds krijgt goede reviews :) Morgen gratis te spelen via Gamepass.

Paar conclusies:

"Outer Wilds proves there's still a sense of genuine adventure to be gained from games that commit to a set, fixed structure and design, rather than the kind of sprawling, endless expanses many contemporary titles set out to become. Playing it brought to mind my favorite bits of Dr. Seuss' Oh, The Places You'll Go...except with more of the sun exploding."

"As someone who loves adventure and puzzle games, Outer Wilds was a match made in heaven. It’s not action-packed, and there’s not crafting or deep survival mechanics like most space games have. Instead, it delivers an engaging mystery that isn’t spoon fed to you. It offers its own unique challenge that I highly recommend to anyone that loves video games or space."

"Outer Wilds takes you on a wonderful mystery through a hand-crafted solar system that is well worth a visit."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:23:
The Outer Wilds krijgt goede reviews :) Morgen gratis te spelen via Gamepass.

Paar conclusies:

"Outer Wilds proves there's still a sense of genuine adventure to be gained from games that commit to a set, fixed structure and design, rather than the kind of sprawling, endless expanses many contemporary titles set out to become. Playing it brought to mind my favorite bits of Dr. Seuss' Oh, The Places You'll Go...except with more of the sun exploding."

"As someone who loves adventure and puzzle games, Outer Wilds was a match made in heaven. It’s not action-packed, and there’s not crafting or deep survival mechanics like most space games have. Instead, it delivers an engaging mystery that isn’t spoon fed to you. It offers its own unique challenge that I highly recommend to anyone that loves video games or space."

"Outer Wilds takes you on a wonderful mystery through a hand-crafted solar system that is well worth a visit."

[YouTube: Outer Wilds - Official Reveal Trailer]
als het goed is ben je eigenaar als je vorig jaar E3 gekeken hebt via mixer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-05 20:05
In ieder geval Gears 5 volgens de twitteraccount van GoW.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whazaaaa
  • Laatst online: 22:06
timmie271 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:49:
[...]

Denk dat dit nu een van de goedkopere en veiligere is...

Heb zelf in maart 12 maanden gehaald voor 46 euries op g2a, maar daar is de prijs nu ook gestegen naar 60 euro. Het is dat de prijs daar zo laag is, want het blijft altijd een gok om daar te halen :X

Ga binnenkort de xbox ook maar weer aanslingeren... Bijna klaar met school dus het kan wel weer denk ik zomaar :z
https://livekaarten.nl/xbox-game-pass-12-months-renewal
Deze is ook niet duur 👍
40€ voor 12 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Alleen jammer dat die hele website het niet doet bij mij :z

Weet niet of ie het bij jou wel doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whazaaaa
  • Laatst online: 22:06
timmie271 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 10:51:
[...]

Alleen jammer dat die hele website het niet doet bij mij :z

Weet niet of ie het bij jou wel doet?
Dat is gek, bij mij werkt die wel
Heb game pass nu tot 2020 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
whazaaaa schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:27:
[...]

Dat is gek, bij mij werkt die wel
Heb game pass nu tot 2020 :)
Blijkbaar keek ik net op het moment dat de site plat lag _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

🅻 🅰🆁🆁🆈 ☁ 🅷🆁🆈 🅱

Start the month of June off with EA SPORTS NHL 19 and Portal: Still Alive, free for Xbox Live Gold members with #GamesWithGold

https://majornelson.com/2...-with-gold-for-june-2019/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Is het dan eindelijk zover? Komt er eindelijk na 12 jaar weer een goede Call Of Duty.. persoonlijk heb ik sinds Cod 4 geen goede meer gezien , deze trailer beloofd veel goeds in mijn ogen! Hopen op een lange goede campain 👌

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:59
De trailer is volledig op PS4 Pro. Als die deze pracht er uit weet te persen, kan ik niet wachten op Xbox One X footage.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-05 13:41

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-05 20:05
Ziet er goed uit en hopelijk ook eens wat meer nieuws van Grim Dawn. Is in maart 2018 aangekondigd en daarna nooit meer iets over gehoord wanneer het uit gaat komen voor XBox.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wow...misschien dat er nog hoop is voor Anthem:

Dit spel heeft me (helaas) nog sneller een Destiny gevoel gegeven dan Destiny zelf >:)

Vliegen, schieten, special effects zijn briljant.. de graphics, heel simpel, beste wat er nu is...
Maar er klopt nix van de loot table :( Gebrek aan content is killing en na 50/60 x de stronghold gedaan te hebben houdt het ook wel op.. (zeker met de 1 op 100.000.000.000 kans op een legendary)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-05 21:34
steefje schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 08:58:
Heb gisteren in de 360 BC sale Splintercell Blacklist en Red Alert 3 gekocht. Splinter Cell vond ik altijd een heerlijke serie. Blacklist was mijn persoonlijke favoriet dus die ga ik nu nogmaals spelen.
Een goede RTS mis ik sowieso op de console dus ga het eens proberen.
Heb gisteren uitgebreid Splinter Cell gespeeld. Wat blijft dit een heerlijke game. De game zier er ook nog best redelijk uit. Natuurlijk zie je dat de game wat ouder is en zijn sommige gameplay mechanics wat verouderd. Het speel wel heerlijk. Zuigt me weer helemaal op.

Red Alert kan ik niet aanraden. Het speelt helaas toch niet lekker. Ik was er al bang voor, maar het was het proberen waard.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-05 02:39
Weet iemand hoe je in Outer Wilds makkelijk kunt restarten zonder meteen quit te moeten doen? Ik ben een paar keer in de ruimte komen vast te zitten en het enige wat ik kon doen was wachten tot mijn zuurstof op was. Lijkt mij dat er toch een snellere optie moet zijn om een nieuwe loop te starten?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 22:53

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Voor de Halo fans, dit staat sinds gisteren in mijn nieuwe huis:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/19fffhh5oe131.jpg

Heb ook nog het Noble team statue die moet er ook nog bijkomen 8) .

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Banana for scale?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Heb momenteel XBOX360 met nog een hele resem games erbij. Kinderen willen Fortnite spelen, maar dat lijkt niet meer mogelijk op deze oude bak. Gebruiken hem ook nog voor YTube en Netflix.
Ik zie dat er nu een ONE 1TB versie te koop is. Binnenkort verschijnt de versie zonder schijflade.
Enkele vragen:
- 1TB versie of wachten op de nieuwere versie? Wat is je advies?
- Zijn de oude XBOX360 games nog te spelen op de ONE? En op de schijflade-loze?
- Raden jullie de 1TB+Fortnite bundel aan? Of is het beterkoop of interessanter om de console + game apart aan te schaffen.

Hoeveel kost het om online te gamen met die pass (per maand/op jaarbasis)? Prijzen fixed? Of kan je daar ook deals van vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Hurtebise schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:45:
Heb momenteel XBOX360 met nog een hele resem games erbij. Kinderen willen Fortnite spelen, maar dat lijkt niet meer mogelijk op deze oude bak. Gebruiken hem ook nog voor YTube en Netflix.
Ik zie dat er nu een ONE 1TB versie te koop is. Binnenkort verschijnt de versie zonder schijflade.
Enkele vragen:
- Raden jullie de 1TB+Fortnite bundel aan? Of is het beterkoop of interessanter om de console + game apart aan te schaffen.

Hoeveel kost het om online te gamen met die pass (per maand/op jaarbasis)? Prijzen fixed? Of kan je daar ook deals van vinden?
- 1TB is het minimale wat je moet hebben vind ik, ik heb nu 2 of 3 spellen die al richting de 100GB gaan. Je kan eventueel ook een externe HDD aansluiten.
- Lijst met alle 360 spellen die op de One gespeeld kunnen worden: https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one/backward-compatibility
- Fortnite is gratis te downloaden vanuit de store, het enige wat je bij de bundel krijgt is een skin voor je poppetje, niet echt de moeite.

Game pass voor 12 maanden is online te vinden tussen de 40-50 euro, goedkoper als je een bundel koopt met 12 maanden Xbox Live Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-05 02:39
Enkele vragen:

Persoonlijk zie ik het nut niet in van de discless versie. Prijsverschil is gewoon te klein in mijn ogen en je verliest een (4K) blueray speler. Maar of je dat gebruikt is natuurlijk aan je zelf.

Wat betreft 360 games, hangt er natuurlijk van af. Heb je al die spellen digitaal? Zo nee, dan zul je nog steeds de disc er in moeten doen.

1TB is wel aan te raden, en anders een USB schijf er aan hangen voor extra storage.

En Fortnite is gratis. Waar je voor betaald bij die bundle zijn de dingen die je kunt kopen in het spel, daar krijg je wat dingen van. Voor het zelfde geld kun je ook een bundle krijgen met een spel wat niet gratis is. Maar dat is natuurlijk maar wat je graag wil.

Er zou overigens een gold/gamepass combo komen ergens dit jaar voor waarschijnlijk 15 dollar per maand (dus zeg 15 euro per maand). Misschien goedkoper op jaar basis.

[ Voor 5% gewijzigd door LOTG op 31-05-2019 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Enkele vragen:

Even voor de duidelijkheid naast de antwoorden die hierboven al staan, je hebt het over online gamen met die pass... Maar dat zijn twee verschillende dingen.

Je hebt de gamepass voor 10 euro per maand waarmee je toegang krijgt tot een collectie van een paar honderd games die je mag spelen zolang je lid blijft van gamepass. Als je een stukje terug leest in het topic staat er ook ergens in de laatste pagina's een link waar je met flinke korting een code voor een jaar kan kopen. Gamepass is erg fijn als je meteen een grote berg games wil waar je vrij uit kunt putten. Ook alle nieuwe releases van Microsoft zelf komen gelijk in gamepass. Maar als je alleen maar fortnite gaat spelen dan is gamepass nergens voor nodig.

Daarnaast heb je Xbox live gold. Die kost 60 euro per jaar standaard maar met wat rond shoppen vind je ook wel goedkoper codes online (ik zou eens bij cdkeys.com kijken). Deze heb je nodig om online te kunnen gamen. Zonder gold kun je dus geen fortnite spelen ook al is de game zelf gratis.

Wat betreft de driveloze Xbox... Dat ding heeft geen inherente voordelen buiten dat hij misschien goedkoper zou kunnen worden. Op dit moment is dat niet of nauwelijks zo dus kun je inderdaad beter voor een versie met drive kiezen. Al is het maar voor die ene keer dat je een hele goede deal ziet op een fysieke game of dat de kinderen eens een spelletje van een vriendje willen lenen. Dat kan allemaal niet als je geen schijfje in je console kan duwen.

[ Voor 11% gewijzigd door Finraziel op 31-05-2019 12:44 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Zojuist de One X omgeruild bij Gamemania voor een verse.
Ze moest hem testen ed. wat langer duurde omdat ik al een clean instal had gedaan en mevrouw stond alleen. Woon gelukkig om de hoek dus was met 5 minuutjes weer thuis.

Na zon 1,5 uur netjes gebeld dat alles perfect werkte en ik hem mocht omruilen voor de actie.

Begin 2018 gekocht voor €415,- incl twee controllers en twee spellen (direct 1 controller en beide spellen verkocht), nu €60,- voor de division 2 en volledig nieuwe garantie :)
twijfelde al om een nieuwe controller te kopen, oude verloor af en toe verbinding.

Prima deal dus!
Voor de mensen die Gamepass willen proberen:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Is er een prijsdaling te verwachten voor de One S nu de driveless uit zal komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:35
Famous schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 15:05:
Ze moest hem testen ed. wat langer duurde omdat ik al een clean instal had gedaan en mevrouw stond alleen. Woon gelukkig om de hoek dus was met 5 minuutjes weer thuis.

Na zon 1,5 uur netjes gebeld dat alles perfect werkte en ik hem mocht omruilen voor de actie.

Begin 2018 gekocht voor €415,- incl twee controllers en twee spellen (direct 1 controller en beide spellen verkocht), nu €60,- voor de division 2 en volledig nieuwe garantie :)
twijfelde al om een nieuwe controller te kopen, oude verloor af en toe verbinding.

Prima deal dus!
Members only:
Paar maandjes terug ook gedaan met mijn "oude" Xbox One X, nog steeds erg tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Prima deal dus!
Members only:
Hoe werkt dat dan? Zie op de Gamemania site niets staan hierover?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rivanov schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:17:
[...]

Hoe werkt dat dan? Zie op de Gamemania site niets staan hierover?
https://www.gamemania.nl/info/inruilactie_XboxOneX

Beetje verstopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 15:25:
Is er een prijsdaling te verwachten voor de One S nu de driveless uit zal komen?
Dat zou heel onlogisch zijn aangezien de driveless zoals eerder gezegd geen enkel voordeel biedt, tenzij wellicht goedkoper zijn dan de One S. Ik zie het nog eerder gebeuren dat er minder gestunt gaat worden met de One S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kan iemand rechtstreeks in de Argentijnse Store kopen middels VPN? Dus zonder een giftcard aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 23:39:
Ben sinds gisteren begonnen aan Outer Wilds. Is een erg toffe space exploration game!

Deze review geeft wel een goed beeld wat de game precies is: https://www.rockpapershot...05/29/outer-wilds-review/

Legt het een stuk beter uit dan ik zou kunnen waarom het echt een hele toffe game is.

Weet alleen wel dat ik vliegen standaard haat in games :P. Mijn hersenen trekken dat gewoon niet goed...
Thanks! de review leest ook wel top weg, gelijk maar vanavond even downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Void Bastards lijkt best wel tof! Ik heb een uurtje gespeeld en vond het vrij leuk om te doen.
Zit in Gamepass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 08:55

Prima deal dus!
Members only:
Heb ik iets gemist? Waarom zou je een X ruilen voor een X?

Never mind zie het al ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 20-05 14:41
Hey jongens, gisteren hadden we wat visite waaronder een paar jonge kinderen. Om die wat te vermaken dachten we de Xbox one van mijn vriendin even op te starten. Nu blijkt opeens het menu niet meer te werken. Ik kom wel in het dashboard, hij meldt zich ook aan op mijn vriendin's account. Maar ik kan niet navigeren. Als ik op het pijltje naar beneden druk, dan schiet hij direct weer naar boven. De Xbox is hierdoor compleet onbruikbaar geworden. Vorige week werkte het nog gewoon.

Ik heb lopen googlen als een gek, maar kan nergens de fiks vinden. Heb wel een YouTube video gevonden met hetzelfde probleem, maar ook geen oplossing. Zie: YouTube: Xbox dashboard issue

We hebben via een recovery memory stick een reset geprobeerd met behoud van apps. In dat menu werkt alles gewoon goed, de reset uitgevoerd. Maar geen verschil. Opnieuw met een volledige reset en een full wipe, geen verschil. Ik kom dan in het instelmenu alsof je een nieuwe console hebt en dan is het weer mis.
Andere controller geeft hetzelfde probleem :(

Wie weet de oplossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit warme weekend heb ik me kostelijk vermaakt in het koude (en soms heet, winderig en nat) heelal dat the Outer Wilds heet. Wat een pareltje hebben ze weer afgeleverd uit de ID@Xbox stal!

Aanrader voor een ieder die van exploration games houdt waarin ze gamers niet aan het handje vasthouden, maar zelf de eureka momentjes laten creëren.

Aanrader voor een ieder die van games houdt die nieuwe dingen uitproberen waarvan 9 van de 10 aspecten echt heel goed uitpakt en het niet erg vindt dat er wellicht 1 aspect wat minder uit de verf komt, ipv de 13 in 1 dozijn games die maar elkaar proberen te kopiëren.

Aanrader voor een ieder die houdt van games waarin het verhaal en de dialogen echt goed en humorvol geschreven zijn.

Afrader voor een ieder die geen geduld heeft en het zonde van hun tijd vinden om een uur lang op een planeet rond te dolen op zoek maar meer mysterie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:14:
Dit warme weekend heb ik me kostelijk vermaakt in het koude (en soms heet, winderig en nat) heelal dat the Outer Wilds heet. Wat een pareltje hebben ze weer afgeleverd uit de ID@Xbox stal!

Aanrader voor een ieder die van exploration games houdt waarin ze gamers niet aan het handje vasthouden, maar zelf de eureka momentjes laten creëren.

Aanrader voor een ieder die van games houdt die nieuwe dingen uitproberen waarvan 9 van de 10 aspecten echt heel goed uitpakt en het niet erg vindt dat er wellicht 1 aspect wat minder uit de verf komt, ipv de 13 in 1 dozijn games die maar elkaar proberen te kopiëren.

Aanrader voor een ieder die houdt van games waarin het verhaal en de dialogen echt goed en humorvol geschreven zijn.

Afrader voor een ieder die geen geduld heeft en het zonde van hun tijd vinden om een uur lang op een planeet rond te dolen op zoek maar meer mysterie :)
Grijns, ik was er na 5 minuten al klaar mee en dacht, heb ik hier nu een jaar op gewacht :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quorumz schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:21:
[...]

Grijns, ik was er na 5 minuten al klaar mee en dacht, heb ik hier nu een jaar op gewacht :F
Ik ook. Alleen heb ik er geen jaar op gewacht. Nul hype. Nul plezier. :P (tien minuten gespeeld, toen eraf gegooid)

American Fugitive, Descenders en VOid Bastards vechten nu om aandacht steeds. De zon wint overigens wel tot 20 minuten geleden.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 02-06-2019 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:49:
Zo, Ghost Recon Outbreak had ik al geen hoge verwachtingen van maar dit is echt slecht :X
Dikke pass voor mij.

Code Vein daarintegen _/-\o_ *O* <3
Instant buy !!
Alsof Dark Souls en Nier Automata een kindje hebben gekregen, ge-wel-dig !!
En wat een pracht en praal op de Xbox One X :9~
Wat was er slecht aam Outbreak?

Heb zelf wel wat gameplay van Code Vein gezien, maar vond de omgeving echt ontzettend saai... alleen maar grotten/tunnels. Ben benieuwd naar de final game. Want de gameplay staat me op zich wel aan.

Een een video met daarin 6 redenen waarom de Outer Wilds een van de beste adventure games ooit is ;)

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-06-2019 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heerlijk! Niks van dat ADHD gedoe en als een idoot overal op en af springen. Zal ook wel met mijn leeftijd te maken hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ossi schreef op zondag 2 juni 2019 @ 17:14:
Hey jongens, gisteren hadden we wat visite waaronder een paar jonge kinderen. Om die wat te vermaken dachten we de Xbox one van mijn vriendin even op te starten. Nu blijkt opeens het menu niet meer te werken. Ik kom wel in het dashboard, hij meldt zich ook aan op mijn vriendin's account. Maar ik kan niet navigeren. Als ik op het pijltje naar beneden druk, dan schiet hij direct weer naar boven. De Xbox is hierdoor compleet onbruikbaar geworden. Vorige week werkte het nog gewoon.

Ik heb lopen googlen als een gek, maar kan nergens de fiks vinden. Heb wel een YouTube video gevonden met hetzelfde probleem, maar ook geen oplossing. Zie: YouTube: Xbox dashboard issue

We hebben via een recovery memory stick een reset geprobeerd met behoud van apps. In dat menu werkt alles gewoon goed, de reset uitgevoerd. Maar geen verschil. Opnieuw met een volledige reset en een full wipe, geen verschil. Ik kom dan in het instelmenu alsof je een nieuwe console hebt en dan is het weer mis.

Wie weet de oplossing?
Je hebt al een andere controller geprobeerd, maar was die eerste controller dan ook echt uit/afgekoppeld?
Ik krijg namelijk bij die video het idee alsof bijvoorbeeld omhoog op de dpad vast is blijven hangen of zo...

Gelijk waarom er nooit kinderhandjes aan mijn controllers zullen komen...

Hoewel ik dan zou denken dat het in het recovery menu nog steeds een probleem zou moeten zijn...
Als je nog garantie hebt dan zou ik die eens aanspreken (gewoon rechtstreeks bij Microsoft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Finraziel schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:24:
[...]

Je hebt al een andere controller geprobeerd, maar was die eerste controller dan ook echt uit/afgekoppeld?
Ik krijg namelijk bij die video het idee alsof bijvoorbeeld omhoog op de dpad vast is blijven hangen of zo...

Gelijk waarom er nooit kinderhandjes aan mijn controllers zullen komen...

Hoewel ik dan zou denken dat het in het recovery menu nog steeds een probleem zou moeten zijn...
Als je nog garantie hebt dan zou ik die eens aanspreken (gewoon rechtstreeks bij Microsoft).
Helaas geen garantie meer :(
Het ligt echt niet aan de controller, de ander doet precies hetzelfde, ook als de ander uit staat. En het heeft altijd gewerkt. In het recovery menu werkt de controller prima, maar als je na de factory reset de Xbox opnieuw moet instellen is het weer mis.

Heb ondertussen ook al eens handmatig een versie update gedaan, maar dat had ook geen effect.

Heb al gekeken of het een idee is om de HDD te vervangen en op die manier echt schoon te beginnen. Maar de Xbox is nogal lastig uit elkaar te halen zo blijkt. En dan loop je alsnog het risico dat je 50 euro voor niets hebt uitgegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:02:
[...]

Wat was er slecht aam Outbreak?

Heb zelf wel wat gameplay van Code Vein gezien, maar vond de omgeving echt ontzettend saai... alleen maar grotten/tunnels. Ben benieuwd naar de final game. Want de gameplay staat me op zich wel aan.

Een een video met daarin 6 redenen waarom de Outer Wilds een van de beste adventure games ooit is ;)

[YouTube: 6 Reasons Outer Wilds Is One Of The Best Adventure Games Ever Made | Outer Wilds Review]
Het weekend geprobeerd, en toch echt een toffe game, alleen een nadeel en het blijft bij mij bij een keer spelen is dat ik sinds kort weer last heb van duizeligheid bij FPS (na Rage vorige week) nu ook bij deze game.
Hoe jammer ik het ook vind moet ik deze weer laten gaan.

Was op een planeet met alleen maar orkanen, echt onwijs tof gedaan! als er een derde persoon camera komt dan installeer ik hem gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 3 juni 2019 @ 08:07:
[...]

Ik zie altijd meerdere personages in gameplay videos. Is dit eigenlijk een coop game? Heb me er te weinig in verdiept… En dat terwijl het zelfs een 2D platform game is! :+
Couch coop :)
Je kan alleen spelen en on the fly wissellen tussen vier personages.
Of tot vier spelers coop spelen met die personages.
Er zit zelfs een brawlmode in waarin je tegen de cpu of tot vier spelers versus kan spelen.
De makers van Rayman, need i say more ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op maandag 3 juni 2019 @ 08:46:
[...]

Het weekend geprobeerd, en toch echt een toffe game, alleen een nadeel en het blijft bij mij bij een keer spelen is dat ik sinds kort weer last heb van duizeligheid bij FPS (na Rage vorige week) nu ook bij deze game.
Hoe jammer ik het ook vind moet ik deze weer laten gaan.

Was op een planeet met alleen maar orkanen, echt onwijs tof gedaan! als er een derde persoon camera komt dan installeer ik hem gelijk.
Jammer dat je last hebt van duizeligheid ;(

Ik kan me goed voorstellen dat Outer Wilds dan echt wel heel vervelend kan zijn, aangezien je natuurlijk best wel wat stukken hebt waar je geen goed referentiepunt hebt en er niet echt een boven of onder is. :)

Hopelijk gaat het snel over!
justifire schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:25:
[...]

Couch coop :)
Je kan alleen spelen en on the fly wissellen tussen vier personages.
Of tot vier spelers coop spelen met die personages.
Er zit zelfs een brawlmode in waarin je tegen de cpu of tot vier spelers versus kan spelen.
De makers van Rayman, need i say more ?
Ik denk dat ik toch verstek laat gaan. Laatste tijd flink wat 2d platformers gespeeld en om nu weer een nieuwe platformer volledig onder de knie te krijgen (want ik zie dat nog niemand de game heeft gecomplete op TA) heb ik even weinig zin in. :) Ik hoop gewoon dat na de E3 de nieuwe Ori of de DLC van Cuphead uitkomt. Maar ik houd hem in mijn achterhoofd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:54:
[...]

Jammer dat je last hebt van duizeligheid ;(

Ik kan me goed voorstellen dat Outer Wilds dan echt wel heel vervelend kan zijn, aangezien je natuurlijk best wel wat stukken hebt waar je geen goed referentiepunt hebt en er niet echt een boven of onder is. :)

Hopelijk gaat het snel over!

[...]

Ik denk dat ik toch verstek laat gaan. Laatste tijd flink wat 2d platformers gespeeld en om nu weer een nieuwe platformer volledig onder de knie te krijgen (want ik zie dat nog niemand de game heeft gecomplete op TA) heb ik even weinig zin in. :) Ik hoop gewoon dat na de E3 de nieuwe Ori of de DLC van Cuphead uitkomt. Maar ik houd hem in mijn achterhoofd. :)
Unruly Heroes moet je gewoon spelen omdat het een onwijs leuk en mooi spel is.
Zonde om deze parel over te slaan omdat je bang bent hem niet op 100% achievements te krijgen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:10:
[...]

Unruly Heroes moet je gewoon spelen omdat het een onwijs leuk en mooi spel is.
Zonde om deze parel over te slaan omdat je bang bent hem niet op 100% achievements te krijgen :')
Ik ben er niet zozeer bang voor dat mij dat niet lukt. Want dat lukt me wel ;) Maar de tijd die me dat gaat kosten zal wel veel zijn :p. Zeker als je zegt dat het een heel mooi en leuke game is. Als ik aan een game begin moet die irritant, saai of slecht zijn wil ik hem niet completen. Zeker met moeilijke 2D platformers. Dat is mijn OCD. En dat weet je vast wel onderhand en zoveel pareltjes sla ik niet over ;)

En ik ben thuis niet altijd de gezelligste als ik hard as nails 2D games aan het spelen ben... ja ik kijk naar jou Hollow Knight en Mega Man.

Daardoor wacht ik graag op Cuphead en Ori, aangezien die controls nog vast wel in mijn muscle memory zitten :p, maar mocht op de E3 blijken dat die nog ver weg liggen en er komt verder weinig uit, dan zal ik het wel een kans geven. Begrijp trouwens niet dat die nog niet is gecomplete. Is het zo lastig om die levels perfect te completen? Of is het dat je dat eigenlijk alleen kunt halen in Couch Coop omdat je dan meer mensen hebt? Want daar heb ik wel een hekel aan :)

—————

Zag trouwens dat de hele Baldurs Gate serie naar de consoles komt. Heb ik vroeger ontzettend veel gespeeld. Vraag me af hoe ze dat met de controls gaan doen. :)

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-06-2019 19:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De 360 sales: https://www.trueachieveme...ale-roundup-june-4th-2019

De X1 sales: staan er nog niet...-> door E3 sales die donderdag start

Wat extra's: https://majornelson.com/2...lable-on-ios-and-android/

Xbox fans gain access to exclusive content during events like E3, gamescom, and X0. Features include live streaming, the latest game videos, building a custom schedule of sessions to attend, and receiving notification of breaking Xbox news.

IOS: https://itunes.apple.com/...51047?mt=8&ign-mpt=uo%3D4

Android: https://play.google.com/s...osoft.xboxevents&hl=en_US

[ Voor 48% gewijzigd door quorumz op 04-06-2019 07:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor de eigenaars van TellTale games Minecraft the story: (by the way ook al ben je geen fan van minecraft zelf dan is zeker season 1 errug goed gedaan!)

Dus ondanks dat je eigenaar ben zal het niet meer mogelijk zijn om het te downloaden

https://www.trueachieveme...craft-story-mode-download

ik heb uit veiligheid maar alle Telltale games gedownload, op 3 xboxen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-05 11:08

Louw Post

Cerenas

quorumz schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 06:26:
De 360 sales: https://www.trueachieveme...ale-roundup-june-4th-2019

De X1 sales: staan er nog niet...-> door E3 sales die donderdag start

Wat extra's: https://majornelson.com/2...lable-on-ios-and-android/

Xbox fans gain access to exclusive content during events like E3, gamescom, and X0. Features include live streaming, the latest game videos, building a custom schedule of sessions to attend, and receiving notification of breaking Xbox news.

IOS: https://itunes.apple.com/...51047?mt=8&ign-mpt=uo%3D4

Android: https://play.google.com/s...osoft.xboxevents&hl=en_US
Op de website van Major Nelson staan wel wat X1 deals:
https://majornelson.com/2...ight-sale-publisher-sale/

Verder niet heel bezijnder, het is maar even wachten op de e3 deals. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:57:
[...]

Ik ben er niet zozeer bang voor dat mij dat niet lukt. Want dat lukt me wel ;) Maar de tijd die me dat gaat kosten zal wel veel zijn :p. Zeker als je zegt dat het een heel mooi en leuke game is. Als ik aan een game begin moet die irritant, saai of slecht zijn wil ik hem niet completen. Zeker met moeilijke 2D platformers. Dat is mijn OCD. En dat weet je vast wel onderhand en zoveel pareltjes sla ik niet over ;)

En ik ben thuis niet altijd de gezelligste als ik hard as nails 2D games aan het spelen ben... ja ik kijk naar jou Hollow Knight en Mega Man.

Daardoor wacht ik graag op Cuphead en Ori, aangezien die controls nog vast wel in mijn muscle memory zitten :p, maar mocht op de E3 blijken dat die nog ver weg liggen en er komt verder weinig uit, dan zal ik het wel een kans geven. Begrijp trouwens niet dat die nog niet is gecomplete. Is het zo lastig om die levels perfect te completen? Of is het dat je dat eigenlijk alleen kunt halen in Couch Coop omdat je dan meer mensen hebt? Want daar heb ik wel een hekel aan :)

—————

Zag trouwens dat de hele Baldurs Gate serie naar de consoles komt. Heb ik vroeger ontzettend veel gespeeld. Vraag me af hoe ze dat met de controls gaan doen. :)
Schijnt inderdaad nog al lastig te zijn om de levels op Emerald te halen.
Komt waarschijnlijk ook doordat mensen zoals jij het spel niet gespeeld hebben.
Zou zeggen, richt die 0.01% club op >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

quorumz schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 07:01:
Voor de eigenaars van TellTale games Minecraft the story: (by the way ook al ben je geen fan van minecraft zelf dan is zeker season 1 errug goed gedaan!)

Dus ondanks dat je eigenaar ben zal het niet meer mogelijk zijn om het te downloaden

Dit is nieuw voor mij, voorheen was het zo dat als games delisted waren eigenaren het toch ‘altijd’ nog konden her-downen. (Ik denk met name aan de midway games op x360 bvb smash tv)

Dit is wel een goed argument om toch fysiek te verzamelen...al hoewel ik me afvraag of we dan nog private patch opties krijgen. Meeste games wil je niet spelen als kale day one versie natuurlijk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:30:
[...]

Dit is nieuw voor mij, voorheen was het zo dat als games delisted waren eigenaren het toch ‘altijd’ nog konden her-downen. (Ik denk met name aan de midway games op x360 bvb smash tv)

Dit is wel een goed argument om toch fysiek te verzamelen...al hoewel ik me afvraag of we dan nog private patch opties krijgen. Meeste games wil je niet spelen als kale day one versie natuurlijk.
Precies, ik schrok er ook best wel van dat het gewoon afgepakt kan worden.
Dit is voor mij nu ook nog een reden om alles op cd te kopen, heb ooit al een keer onterecht een accountban gehad en alle digitale games kwijtgeraakt..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Gisteren was de Apple WWDC. Voor de Apple TV gebruikers en iPhone gebruikers:

Laat XCloud maar komen.... Zal wel waarschijnlijk pas september worden dat iOS 13 komt. Voor die tijd maar even een tweede hands Android kopen.

Lees overigens wel in de reacties onder de tweet dat alleen de controllers die zijn uitgekomen met en na de Xbox One S, bluetooth hebben, maar exclusief de Elite controller. Misschien komende week maar even een speciale controller bestellen tijdens de E3 aanbiedingen.

[ Voor 53% gewijzigd door MRE-Inc op 04-06-2019 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:52:
Gisteren was de Apple WWDC. Voor de Apple TV gebruikers en iPhone gebruikers:

Laat XCloud maar komen.... Zal wel waarschijnlijk pas september worden. Voor die tijd maar even een tweede hands Android kopen.

Lees overigens wel in de reacties onder de tweet dat alleen de controllers die zijn uitgekomen met en na de Xbox One S, bluetooth hebben, maar exclusief de Elite controller. Misschien komende week maar even een speciale controller bestellen tijdens de E3 aanbiedingen.

[Twitter]
Lees ik je bericht goed dat een elite controller wel werkt of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
quorumz schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 07:01:

Apart dat je die niet meer kan downloaden. Op de 360 kan je namelijk wel de-listed games downloaden via je download history.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 09:40:
[...]

Lees ik je bericht goed dat een elite controller wel werkt of juist niet?
De Elite controller zou volgens een van de reacties onder de tweet NIET werken omdat deze geen bluetooth zou hebben.

Voor mij niet zo'n probleem aangezien ik niet van plan ben mijn dure Elite mee te nemen elke dag in mijn laptop tas naar werk.

De Elite heeft te veel accessoires die kwijt kunnen raken onderweg. Ik pak wel lekker mijn Project Scorpio controller die eigenlijk toch nooit gebruikt wordt want zowel ik als mijn oudste zoon gebruiken een Elite controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 10:39:
Ik ben ook wel benieuwd naar dat CloudX. Met name voor wat simpele games die weinig last hebben van eventuele vertragingen in input. Heb volgens mij 20 gig data dus benieuwd hoe snel ik dat er door heen jas... :P
Lijke me ideaal voor telltale stuff (zolang dat beschikbaar is :P )
Maar ik heb ook een iphone, en way to cheap om speciaal hiervoor een android te halen, wellicht af en toe telefoon van mijn vrouw of zoon lenen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Ossi schreef op zondag 2 juni 2019 @ 17:14:

Wie weet de oplossing?
Iemand anders die nog een idee heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:04:
[...]

Misschien ook voor 10 second ninja. Kun je eindelijk je onderschrift een keer aanpassen ;)
Moet ff kijken of er nog iets in gamepass zit was ik wil proberen uit te spelen :) maar anders begin ik er wellicht aan. Moet zeggen dat ik shantae toch wel geinig begon te vinden, maar die is er geloof ik deze maand uit gegaan......oh en horizon chase turbo (ehm wel op ps4/switch/pc...niet xbox helaas afaik) is een heerlijke arcade racer, ondanks dat het me (tsja waar niet eigenlijk) veel tijd kost wil ik ook kijken hoever ik daarmee kan komen.

Oh en er was nog een andere 2d platformer die ik wel geinig vond, iets met knight......was het shovel night? ;) O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 04-06-2019 11:35 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Ik heb 21 mei het spel Team Sonic Racing gekocht, die vol met bugs zit. Multiplayer en parties werken gewoon niet, en het spel heeft regelmatige crashes. Aangezien ik dit spel voornamelijk voor multiplayer heb gekocht, en dat dus niet werkt, wou ik een refund aanvragen. Dat kan dus niet? Ik heb geen optie om deze aan te vragen bij mijn aankoopgeschiedenis. Ik heb in dit topic gelezen dat het mensen wel lukt, dus doe ik het wellicht verkeerd?
Pagina: 1 ... 157 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.