Als er een verhaal in hitman is verder dan 'je bent een kale dude die mensen vermoordt' ben ik hem nog niet tegengekomen.GS88 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 16:54:
Is deel 2 een vervolg op nr. 1 of staan ze enigszins los van elkaar? Laatste Hitman die ik hiervoor gespeeld heb was Blood Money![]()
Edit: ik lees op Wiki dat deel 1 "episodisch" is, en dat deel 2 erop voort borduurt m.a.w. je hebt deel 1 nodig voor deel 2?
______
American Fugitive. Ik moet mijn negatieve puntjes wat nuanceren. Zondag heb ik het verhaal uitgespeeld. Ergens halverwege wordt het allemaal een stuk sneller en leuker qua quests. Het blijft rij daarheen en doe dan iets en rij terug. Maar er zitten wel leuke quests tussen. Ook kwam ik erachter dat je auto's kunt bestellen overal op de map waardoor je nauwelijks hoeft te lopen. Wel een aanrader voor de nostalgie itch voor GTA 1 en 2. Althans qua simpele gameplay. Het niveau van die twee spellen haalt hij niet. Zowel niet op hoeveelheid content als niet op sfeer. Maar toch wel de moeite nog steeds.