Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:48
cverkooyen schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:14:
[...]

Gelukkig heb ik die verzekering erbij genomen want de douane kosten zijn 160 euro! =) Ik ben benieuwd hoe snel ze dat terug storten
Idem hier! Ik ben ook erg blij dat ik ervoor heb gekozen. Al kan je er natuurlijk basta op zeggen gezien de levertijd van 5 werkdagen. Ik ben benieuwd of we deze vrijdag of maandag zullen binnen krijgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:17
brammetje1994 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:53:
[...]

Idem hier! Ik ben ook erg blij dat ik ervoor heb gekozen. Al kan je er natuurlijk basta op zeggen gezien de levertijd van 5 werkdagen. Ik ben benieuwd of we deze vrijdag of maandag zullen binnen krijgen :9
We gaan het zien! Heb je de declaratie al ingediend? Mijn cashback is al wel geregistreerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
cverkooyen schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:47:
[...]

We gaan het zien! Heb je de declaratie al ingediend? Mijn cashback is al wel geregistreerd
Jup! Direct gedaan, nog geen bericht ontvangen van LITB. Mijn cashback is ook bevestigd!

[ Voor 6% gewijzigd door brammetje1994 op 28-11-2017 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:27

FlashBang

Hoi.

Voor de Mi Notebook Pro i7 16GB deal van 886 euro (afgelopen vrijdag) ook 200 euro douanekosten moeten bijlappen. LITB heeft een dag na het indienen van een ticket bevestigd dat ik dat bedrag binnen 3 werkdagen terug mag verwachten op mijn PayPal account. Laptop ligt overigens al in Amsterdam en is voor morgen in mijn bezit :)

[ Voor 3% gewijzigd door FlashBang op 29-11-2017 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Behoorlijk snel met terug betalen dan! Ik heb zojuist hetzelfde bericht ontvangen! =)

[ Voor 38% gewijzigd door cverkooyen op 29-11-2017 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannx1986
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-08 11:53
FlashBang schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:04:
Voor de Mi Notebook Pro i7 16GB deal van 886 euro (afgelopen vrijdag) ook 200 euro douanekosten moeten bijlappen. LITB heeft een dag na het indienen van een ticket bevestigd dat ik dat bedrag binnen 3 werkdagen terug mag verwachten op mijn PayPal account. Laptop ligt overigens al in Amsterdam en is voor morgen in mijn bezit :)
Wat voor bedrag hebben ze bij jou op de invoice voor de douane gezet dan? (als ik vragen mag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:47
Nou die verzekering was het dus zeker waard bij lightinthebox, ga ik even toevoegen aan de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

Freakster86 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:03:@route99De timer slaat op de gehele duur van de aanbieding van 726 euro, maar blijkbaar was er binnen die aanbieding nog een flash sale van 675 euro. Die flash sale prijs was echter niet gekoppeld aan de timer, maar aan het aantal beschikbare laptops dat onderaan stond bij het "aantal" vakje. Ik zag de prijs en de timer en ging er automatisch vanuit dat ik voldoende tijd had. Het beschikbare aantal was mij niet opgevallen. Pas bij het verversen van de pagina of, in mijn geval, door het product in je winkelwagentje te doen werd ineens zichtbaar dat de limiet van die flash sale was bereikt en de prijs weer terug was naar de oorspronkelijke aanbieding van 726,27 euro
Tja...als je het allemaal zo belangrijk vindt om het niet te missen... moet je niet alleen de webshop "de schuld"geven...
Je kunt er vanuit gaan dat extreem goedkope aanbiedingen zo weg zijn, dus dat vereist van jou ook snel handelen. En voorzorgsmaateregelen nemen dat je niets mist...
Je hebt een aantal manco's iig gehad :
  1. Hoeveel laptops er so wie so beschikbaar waren, was je niet opgevallen (wel erg eerlijk 8) )
  2. Hoe zag je actie plan er dan so wie so uit als je dat al niet wist, immers essentiële info voor die webshop.. :+
  3. Geen voorzieningen getroffen om niks te missen (ook lastig omdat je nog niet op scherp stond agv punt 1 en 2). Er zijn extensies zat die een auto refresh voor jouw browser regelen....
Begrijp me niet verkeerd, ik had je van harte die aanbieding gegund, maar tja je had zelf wel meer kunnen doen als Tweaker.....
Meer succes gewenst met de volgende vangst! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Als een mod deze discussie wil verwijderen begrijp ik dat volledig, maar deze persoonlijke 'aanval' vraagt toch even om antwoord.

@route99 Jij gebruikt de term "dynamisch prijskaartje" met de verwijzing naar een Radar uitzending verkeerd. Ik probeer je uit te leggen dat dat niks met alles te maken heeft én waardoor mijn verwarring wél is ontstaan (uiteraard mijn "schuld"). Vervolgens interpreteer je mijn verhaal verkeerd en nu kom je nogmaals betweterig doen met een heel relaas inclusief puntenfestijn aan "manco's" met als conclusie dat ik als "Tweaker" meer had moeten doen. Prima, bedankt voor je wijze woorden en je succes wens zullen we maar zeggen, maar misschien in vervolg eerst even twee keer lezen voor je reageert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Jammer dat je het als aanval ziet. En omdat je dat uit vrije wil dit verhaal "kwijt wilde"geef je ons de ruimte om er op te reageren. Ik heb je wat tips gegeven hoe je datgene wat je overkomen was, de volgende keer kunt voorkomen. Vervolgens heb je je nog heel veel succes gewenst met hopelijk succes bij de volgende mooie extra korting, dus ik misgun je totaal niets.
Dan is het een beetje flauw om met deze vnl opbouwend bedoelde feedback zo te reageren. Dat je mss nu spijt hebt over hoe je in eerste lijn gereageerd hebt daar kan ik niets aan doen. Dat je baalde snap ik wel, vandaar de tips die er echt toen doen. Had je die voorzieningen in de brower al gehad was je dit nl niet overkomen.....toch... :+

[ Voor 6% gewijzigd door route99 op 29-11-2017 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
Om het vorige verhaal maar even te vergeten en weer on-topic te gaan :)

Eindelijk bericht dat mijn Mi Notebook Pro maandag geleverd gaat worden. Ik heb niets gehoord over een douane of dergelijke. Daarnaast ben ik benieuwd of ik aanspraak kan doen op een kosten (GB punten) vergoeding. 1NOV besteld, 4DEC naar verwachting leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
renedis schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:30:
Om het vorige verhaal maar even te vergeten en weer on-topic te gaan :)

Eindelijk bericht dat mijn Mi Notebook Pro maandag geleverd gaat worden. Ik heb niets gehoord over een douane of dergelijke. Daarnaast ben ik benieuwd of ik aanspraak kan doen op een kosten (GB punten) vergoeding. 1NOV besteld, 4DEC naar verwachting leveren.
Welke shipping? DPDUK kan volgens de info van gearbest tot 25 werkdagen duren, dus daar ben je dan nog niet overheen. Maar ze kunnen je vast wel wat punten geven, gewon proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Spannend... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Mijne komt ook maandag! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Ook spannend... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
Mi Pro Notebook i5 staat nu in de flashsale voor EUR 675!!! Incl. douaneverzekering EUR 735!!! Ik heb direct besteld. Via CashbackXL gedaan, krijg ik ook nog eens 10% terug (ik geloof 10% van EUR 675). :)

Edit: EUR 672 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ilyasse15 op 04-12-2017 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilyasse15 schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:14:
Mi Pro Notebook i5 staat nu in de flashsale voor EUR 675!!! Incl. douaneverzekering EUR 735!!! Ik heb direct besteld. Via CashbackXL gedaan, krijg ik ook nog eens 10% terug (ik geloof 10% van EUR 675). :)

Edit: EUR 672 ;)
Waar is die flashsale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Was het wachten waard :)

https://www.lightinthebox...gory_id=65426&prm=1.4.1.1

Inmiddels 3 van de 18 beschikbare laptops verkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
Stupid me...Lightinthebox.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
Zie de link hierboven, lightinthebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
Freakster86 schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:03:
[...]

Was het wachten waard :)

https://www.lightinthebox...gory_id=65426&prm=1.4.1.1

Inmiddels 3 van de 18 beschikbare laptops verkocht!
Yep. Ik heb de afgelopen dagen als een soort autist elk uur ofzo die site bekeken. Ik wist dat ie er aan zou komen, het scheelt "maar" 50 euro tov de (al lage) normale prijs, maar zo betaal ik de douaneverzekering zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@ilyasse15 Haha, ja dacht precies hetzelfde. Alleen net vandaag nog geen kans gehad om te kijken. Blij dat dit topic in mijn reacties stond. Bedankt!

Edit:
Cashback is inmiddels bevestigd.

735,03 - 67,89 = 667,14 euro voor de pro inclusief verzekering.

[ Voor 26% gewijzigd door Freakster86 op 04-12-2017 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 12:09
Hartelijk dank! Eentje besteld. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie actie, helaas voor de Pro. Ik wacht op een goede aanbieding van de 13.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:26:
mooie actie, helaas voor de Pro. Ik wacht op een goede aanbieding van de 13.3.
De Pro scoort in vrijwel alle reviews beduidend beter dan de 13.3. Hoewel ik van het 13.3 formaat hou, vind ik 15.6 niet erg als daar betere specs en betere bouwkwaliteit tegenover staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
Freakster86 schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:13:
@ilyasse15 Haha, ja dacht precies hetzelfde. Alleen net vandaag nog geen kans gehad om te kijken. Blij dat dit topic in mijn reacties stond. Bedankt!

Edit:
Cashback is inmiddels bevestigd.

735,03 - 67,89 = 667,14 euro voor de pro inclusief verzekering.
ja, bij mij ook. Het schijnt wel wat lang te duren voor je je cashback krijgt. Max 4 maanden...maar ja ook zonder cashback een nette deal. Sterker, ik daag iedereen uit zo een laptop met dezelfde specs én kwaliteit (zie de reviews op Youtube bijv.) voor die prijs aan te wijzen. Lukt je niet

[ Voor 12% gewijzigd door ilyasse15 op 04-12-2017 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Hij zou morgen worden geleverd toen ik vanochtend keek op mijn DHL, dus ik was doodleuk gaan werken zonder te zeggen dat mijn buurman hem mocht aannemen. Toen bleek hij toch vandaag geleverd te worden. Nu wachten tot morgen. Wat een struggle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:55
Heb ook de Pro besteld bij lightinthebox. Geen geld voor die specs, erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
Ik krijg dus net een SMS van DHL dat ik invoerrechten etc moet betalen. Blij dat ik de douaneverzekering heb genomen! Dus ook mijn ervaring met LITB is dat je altijd extra moet betalen. Via DHL schijnt sws altijd bingo te zijn..

edit: invoerrechten +btw = EUR 156,15 :/ . Advies van DHL servicecenter is om te wachten met betaling totdat het pakket "in beweging" is (staat nu nog in China). Maar dus blij met die douaneverzekering i.c.m. cashback anders is het eigenlijk al een stukje minder interessant...

[ Voor 38% gewijzigd door ilyasse15 op 06-12-2017 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Kreeg dezelfde rekening zojuist binnen. Gelijk maar betaald en doorgezet naar LITB. Die "verzekering" betaald zich goed terug op deze manier. @ilyasse15 Waarom zei DHL tegen jou dat je moest wachten met betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
Freakster86 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:31:
Kreeg dezelfde rekening zojuist binnen. Gelijk maar betaald en doorgezet naar LITB. Die "verzekering" betaald zich goed terug op deze manier. @ilyasse15 Waarom zei DHL tegen jou dat je moest wachten met betalen?
ik geloof dat ze iets zei over pakketten die (zelden) niet doorkomen..dan zou het zonde zijn om te hebben betaald. Zo een verhaal.

Ik heb gewoon gewacht tot het pakket in beweging was (de status veranderde etc) en betaald. Pakket wordt dinsdag al verwacht, dat is ongeveer een week sinds bestellen dus best snel, erg blij mee als dat lukt.

Via LITB account aanspraak gemaakt op de douaneverzekering die ik had afgesloten voor 67 eur en ja hoor, binnen 1 werkdag een reactie (xxxx zijn door mij)

Beste xxxx,

Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen.
Wij zullen 156.15 EUR (100% belastingkosten) aan u vergoeden, aangezien u bij deze bestellingen de dekking tegen invoerrechten & belasting hebt betaald.
Normaal gesproken duurt het 3-5 werkdagen om de terugbetalingstransactie te voltooien. Houd hier rekening mee wanneer u uw PayPal-account controleert.
Wij danken u voor uw begrip in deze kwestie.

Met vriendelijke groet,?
xxxxx

Geweldig, daar kunnen bol.com etc wat van leren met hun wekenlange wachttijden.. 8)7 Zorg by the way wel voor goede screenshots van bewijs voor betaling, ik heb zowel de DHL pagina (waarop stond u hebt al betaald of zoiets) als de mailbevestiging meegestuurd. Ik las ergens dat dat de boel wel makkelijker maakt.

Overigens vroeg ik zelf van tevoren af of ik het hele bedrag van 156 euro zou terugkrijgen, omdat daar strikt genomen niet alleen "invoerrechten" tussen zitten maar ook een stukje inklaringskosten enz. De verzekering passen ze dus in het voordeel van de klant toe zeg maar, want strikt genomen zou je daar discussie over kunnen krijgen

[ Voor 22% gewijzigd door ilyasse15 op 08-12-2017 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinnman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-08 16:17
Ik heb toch de Pro zonet besteld bij Lightinbox.
Via cashxxl zou ik nog eens 10% extra moeten krijgen.

Als die echt te groot/zwaar is dan verkoop ik hem weer.
Ik denk niet dat ik er verlies op zal maken, misschien zelfs winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexair
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-08 16:11
Ik heb de Pro ook besteld bij LITB. Uiteraard ook incl. de btw-verzekering en de verzekerde verzending.

Nu heb ik betaald met de credit card, en daar begonnen voor mij de problemen..
Een paar uur na de betaling een bericht gehad dat ik mij moest verifiëren (fraude controle). Zo gezegd zo gedaan en ik stuur ze 2 documenten met wat aanvullende gegevens.
Het probleem is nu echter dat ik deze documenten afgelopen woensdag al heb verstuurd en ik in de tussentijd geen reactie meer heb gehad van de support/customer service. Het product is hierdoor dan ook nog niet verzonden, terwijl het geld al wel van mijn credit card is afgeschreven.

Ik heb maar een extra e-mailtje gestuurd naar een algemeen adres van ze (feedback@lightinthebox.com) in de hoop dat ze misschien iets nuttigs over mijn bestelling te melden hebben.

Tot nog toe dus niet helemaal tevreden met LITB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

ComputerHoed

Electronica <3

Alexair schreef op zondag 10 december 2017 @ 01:19:
Ik heb de Pro ook besteld bij LITB. Uiteraard ook incl. de btw-verzekering en de verzekerde verzending.

Nu heb ik betaald met de credit card, en daar begonnen voor mij de problemen..
Een paar uur na de betaling een bericht gehad dat ik mij moest verifiëren (fraude controle). Zo gezegd zo gedaan en ik stuur ze 2 documenten met wat aanvullende gegevens.
Het probleem is nu echter dat ik deze documenten afgelopen woensdag al heb verstuurd en ik in de tussentijd geen reactie meer heb gehad van de support/customer service. Het product is hierdoor dan ook nog niet verzonden, terwijl het geld al wel van mijn credit card is afgeschreven.

Ik heb maar een extra e-mailtje gestuurd naar een algemeen adres van ze (feedback@lightinthebox.com) in de hoop dat ze misschien iets nuttigs over mijn bestelling te melden hebben.

Tot nog toe dus niet helemaal tevreden met LITB.
Geduld is een schone zaak.
Ooit gedacht aan tijd-zones?

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Dan zit er vast ook een schrikkeldag bij..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
ilyasse15 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:41:
[...]

ik geloof dat ze iets zei over pakketten die (zelden) niet doorkomen..dan zou het zonde zijn om te hebben betaald. Zo een verhaal.

Ik heb gewoon gewacht tot het pakket in beweging was (de status veranderde etc) en betaald. Pakket wordt dinsdag al verwacht, dat is ongeveer een week sinds bestellen dus best snel, erg blij mee als dat lukt.

Via LITB account aanspraak gemaakt op de douaneverzekering die ik had afgesloten voor 67 eur en ja hoor, binnen 1 werkdag een reactie (xxxx zijn door mij)

Beste xxxx,

Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen.
Wij zullen 156.15 EUR (100% belastingkosten) aan u vergoeden, aangezien u bij deze bestellingen de dekking tegen invoerrechten & belasting hebt betaald.
Normaal gesproken duurt het 3-5 werkdagen om de terugbetalingstransactie te voltooien. Houd hier rekening mee wanneer u uw PayPal-account controleert.
Wij danken u voor uw begrip in deze kwestie.

Met vriendelijke groet,?
xxxxx

Geweldig, daar kunnen bol.com etc wat van leren met hun wekenlange wachttijden.. 8)7 Zorg by the way wel voor goede screenshots van bewijs voor betaling, ik heb zowel de DHL pagina (waarop stond u hebt al betaald of zoiets) als de mailbevestiging meegestuurd. Ik las ergens dat dat de boel wel makkelijker maakt.

Overigens vroeg ik zelf van tevoren af of ik het hele bedrag van 156 euro zou terugkrijgen, omdat daar strikt genomen niet alleen "invoerrechten" tussen zitten maar ook een stukje inklaringskosten enz. De verzekering passen ze dus in het voordeel van de klant toe zeg maar, want strikt genomen zou je daar discussie over kunnen krijgen
Mijn bestelling is inmiddels in Hong Kong, heb de douanekosten betaald. Hoe heb jij je beroep op de verzekering ingediend, onder "douaneproblemen"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-08 20:54
Gewoon indienen onder douane problemen met een attachment van je betaalbevestigingsmail van DHL. Dan krijg je het als partiële terugbetaling op je paypal binnen 3 dagen.
Die van mij wacht nu ook in Hongkong. Hopelijk deze week geleverd:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
Check, thanks. Als ik het T&T nummer op de DHL site invoer zie ik dat ie al in Leipzig is, waarschijnlijk dinsdag al in huis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilyasse15
Jean-Bob schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:53:
[...]

Mijn bestelling is inmiddels in Hong Kong, heb de douanekosten betaald. Hoe heb jij je beroep op de verzekering ingediend, onder "douaneproblemen"?
ja, wat Cowbertha zegt. Douaneproblemen, printscreen van je betalingsbevestiging en het is in orde.

Mijne wordt morgen verwacht, hij is al in Leipzig. ;)

Edit: intussen al in Amsterdam O+

[ Voor 4% gewijzigd door ilyasse15 op 11-12-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnkel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:18
Heeft iemand ervaring met het kopen via Gearbest en dan via de "eu-opties"?

Betekent dit dat het product al in Europa is? En betekent dit dan ook dat je hier geen invoerrechten over hoeft te betalen?

https://www.gearbest.com/laptops/pp_648196.html?wid=88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Johnkel schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:52:
Heeft iemand ervaring met het kopen via Gearbest en dan via de "eu-opties"?

Betekent dit dat het product al in Europa is? En betekent dit dan ook dat je hier geen invoerrechten over hoeft te betalen?

https://www.gearbest.com/laptops/pp_648196.html?wid=88
Yep eu warehouse is in de eu dus inderdaad geen invoerrechten. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dejagan op 11-12-2017 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@Johnkel Nu in de bliksemsale bij LITB voor 610 euro https://www.lightinthebox...gory_id=65426&prm=1.4.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabbel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-06-2021
Ik krijg als het goed is deze week mijn Xiaomi notebook pro binnen :) , (moest ook 160 euro extra betalen aan btw, had gelukkig een verzekering genomen bij LITB)
Weet iemand toevallig of https://www.amazon.de/gp/...c27e614f1&pf_rd_i=desktop werkt bij de notebook pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnkel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:18
Thanks!

Via LITB zal ik hem dan sneller hebben en het scheelt me ook nog eens €35,- (Met de verzekeringskosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Johnkel schreef op maandag 11 december 2017 @ 19:39:
[...]

Thanks!

Via LITB zal ik hem dan sneller hebben en het scheelt me ook nog eens €35,- (Met de verzekeringskosten)
Vergeet de cashback niet: https://www.cashbackxl.nl/webshops/light-in-the-box

10% cashback, daar betaal je de verzekering mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godaxe
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 31-08 11:43
Hallo tweakers,

Vandaag ben ik eigenaar geworden van de mi pro, een erg mooie laptop en tot nu toe erg tevreden over.

Ik ondervind alleen wel problemen met de tijd die windows weergeeft, het is voor mij niet mogelijk om connectie te maken met de windows time servers. Zijn er nog anderen die dit probleem ook hebben?

De meeste "gewone" fixes die opkomen in Google heb ik al geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
Al een van de andere servers geprobeerd? heb dit soms ook op m'n pc, meestal werkt time.nist.gov dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
Ik heb mijn Pro Notebook binnen! Uitgepakt en eerste indruk is erg goed. Nu ruim een uur bezig met Chinese install van windows 10, maar daarna weer opnieuw instellen maar dan in het Nederlands. Wel beetje gedoe maar totaal te overzien.

Wat ik wel slecht vind is de oplader en dan vooral het verloopstekkertje. Erg los bij het stopcontact, niet echt veilig gevoel.. maar voor de rest super tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
Ik lees eigenlijk genoeg over de douane verzekering, maar niks over de verzendverzekering. Mij lijkt die niet nodig wegens paypal bescherming.

Maar ik heb vorige week ook een geschil met paypal gehad welke inmiddels is afgesloten over een niet aangekomen verzending maar ik trek toch aan het kortste eind helaas :( (was overigens een zending uit de USA geen chinese webshop)

[ Voor 15% gewijzigd door harley op 13-12-2017 08:53 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

ComputerHoed

Electronica <3

harley schreef op woensdag 13 december 2017 @ 08:53:
Ik lees eigenlijk genoeg over de douane verzekering, maar niks over de verzendverzekering. Mij lijkt die niet nodig wegens paypal bescherming.

Maar ik heb vorige week ook een geschil met paypal gehad welke inmiddels is afgesloten over een niet aangekomen verzending maar ik trek toch aan het kortste eind helaas :( (was overigens een zending uit de USA geen chinese webshop)
Daarom gebruik je een creditcard en niet PayPal.
Sorry voor je verlies.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
ilyasse15 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:57:
Ik heb mijn Pro Notebook binnen! Uitgepakt en eerste indruk is erg goed. Nu ruim een uur bezig met Chinese install van windows 10, maar daarna weer opnieuw instellen maar dan in het Nederlands. Wel beetje gedoe maar totaal te overzien.

Wat ik wel slecht vind is de oplader en dan vooral het verloopstekkertje. Erg los bij het stopcontact, niet echt veilig gevoel.. maar voor de rest super tot nu toe!
Alles is geïnstalleerd en werkt perfect! Ik ben erg tevreden. Mooi scherm, fijn toetsenbord, snel, gewoon een uitstekend ding!

Over de Win10 installatie NL versie: vond dit filmpje helder en bij mij werkte het prima. YouTube: Tutorial: Windows 10 in English (or any other language) on Xiaomi No...

Drivers in de description, zou ik wel doen. Daarnaast heb ik ook driver booster gedownload (gratis programma dat alle drivers checkt), en 14 updates waren alsnog nodig. Aantal drivers was zeer oud volgens het programma, dus zou dat wel even doen. Enige waar ik nog niet achter ben is hoe ik mijn office 2016 kan vinden. Door die clean install kan het zijn dat die weg is, maar er moet een manier zijn lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godaxe
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 31-08 11:43
nick_haak schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:39:
Al een van de andere servers geprobeerd? heb dit soms ook op m'n pc, meestal werkt time.nist.gov dan wel.
Helaas krijg ik geen verbinding met de windows server maar ook niet met de nist.gov server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
Als ik google op die office licentie, lijkt het alleen bruikbaar in de oorspronkelijke Chinese windows. Na reinstall is de licence key weg. Mocht iemand anders een oplossing weten, hou ik me ook aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
COWBertha schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:28:
Als ik google op die office licentie, lijkt het alleen bruikbaar in de oorspronkelijke Chinese windows. Na reinstall is de licence key weg. Mocht iemand anders een oplossing weten, hou ik me ook aanbevolen.
Ik vrees dat ik mn office 2016 moet mislopen, ik heb ook een clean install gedaan en nou geen office 2016 meer...

Iemand een oplossing misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
Tja, is ook de vraag hoe nuttig office is in het Chinees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
Kan iemand onderstaande over de i6-16gb versie bij Light in the box bevestigen voor de duidelijkheid? :

- Er is nog 1 dag en 16 uur flash sale. Daarna wordt de laptop weer duur
- De douaneverzekering is niet meer toe te voegen
- Er is geen verzending mogelijk zonder DHL?

Bij Gearbest is €1020 via chinese zending ook wel aantrekkelijk.. Maar om iets van €1000 via Chinese post te laten verzenden is ook maar tricky..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
LoeWn schreef op woensdag 13 december 2017 @ 17:01:
Kan iemand onderstaande over de i6-16gb versie bij Light in the box bevestigen voor de duidelijkheid? :

Bij Gearbest is €1020 via chinese zending ook wel aantrekkelijk.. Maar om iets van €1000 via Chinese post te laten verzenden is ook maar tricky..
Chinese verzending zou ik niet doen, als je kan wachten neem dan EU priority line by Gearbest, dat scheelt je 99.9% zeker douanekosten maar kan wel een tijd duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Update94
  • Laatst online: 09:38
Ik heb op 8 december de Mi Notebook Pro 16 GB besteld op LiTB, voor 820 euro (inclusief douanekosten verzekering á 23,16 euro) en ik heb zojuist bericht gehad van DHL dat ik nog 200,20 euro aan douanekosten moet gaan betalen, dus de verzekering was voor dat geld zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:38
Ik heb net de Xiaomi Pro i5 8gb besteld, bij LiTB voor een leuke prijs van 677 euro, kwam nog iets van 30 euro bij voor verzend- / douanekosten verzekering.

Wel ben ik benieuwd hoe het in zijn werk gaat om de Chinese OS te wisselen voor een Engelstalige of Nederlandstalige versie.

@ilyasse15, kun jij hier meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Update94
@RonaldBe Voor instructies zou ik eens het andere topic hier doorlezen. Daar staat ook in de OP hoe je dit het beste aan kan pakken. https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1708317

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
RonaldBe schreef op woensdag 13 december 2017 @ 18:27:
Ik heb net de Xiaomi Pro i5 8gb besteld, bij LiTB voor een leuke prijs van 677 euro, kwam nog iets van 30 euro bij voor verzend- / douanekosten verzekering.

Wel ben ik benieuwd hoe het in zijn werk gaat om de Chinese OS te wisselen voor een Engelstalige of Nederlandstalige versie.

@ilyasse15, kun jij hier meer over vertellen?
Is vrij simpel om te zetten naar gewenste taal. Zie bijv. YouTube: Tutorial: Windows 10 in English (or any other language) on Xiaomi No...

Wat die gast in die video vergeet is om je office 2016 op je chinese windows te activeren voordat je de clean install doet. Ik ben helaas doordat ik die stap was vergeten mijn office 2016 kwijtgeraakt en hebt geen oplossing kunnen vinden hiervoor |:(

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

LoeWn schreef op woensdag 13 december 2017 @ 17:01:

Deze timer reset volgens mij iedere dag. Of ik heb hem toen ik m bestelde verkeerd begrepen.
Licht discutable marketing, maar goed.
Nou loopt de actie natuurlijk wel ooit af, wanneer precies weet alleen niemand :P

Deze verzekering is pas heel laat in het bestelproces toe te voegen.
Ik dacht ook dat hij er niet meer was, maar als je goed op let kom je de mogelijkheid uiteindelijk ergens tegen.

Hiervan heb ik geen idee, maar met de doaneverzekering hoeft dat ook niet denk ik.
Tenzij je iets tegen DHL hebt, dan zal je idd iets anders moeten vinden.

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
Thanks voor je antwoorden. Idd, laat in het bestelproces.

Ik heb niks tegen DHL, maar alleen weet je bij DHL zeker dat je invoerrechten moet betalen. Maar als de duaneverzkering nog kan is er natuurlijk niks mis mee.

Ik kom met duaneverzekering en verzendzekering nog op €1038 uit. Ik twijfel nog even door :+

• Dejagan
LoeWn schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:15:
Thanks voor je antwoorden. Idd, laat in het bestelproces.

Ik heb niks tegen DHL, maar alleen weet je bij DHL zeker dat je invoerrechten moet betalen. Maar als de duaneverzkering nog kan is er natuurlijk niks mis mee.

Ik kom met duaneverzekering en verzendzekering nog op €1038 uit. Ik twijfel nog even door :+
Vergeet de 10% cashback niet ook :) Het is wel raar dat de i7-16gb versie prijzig blijft terwijl de i5-8gb best een daling heeft doorgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shimaan24
  • Laatst online: 11-09 17:03
Dejagan schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:47:
[...]

Vergeet de 10% cashback niet ook :) Het is wel raar dat de i7-16gb versie prijzig blijft terwijl de i5-8gb best een daling heeft doorgemaakt.
Hoe kun je die cashback claimen? Ik heb de link gevolgd van cashbackxl, maar dan kom ik op de LITB pagina. Echter, ik zie geen iets van 10% cashback. Het is geen voucher of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Shimaan24 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 18:12:
[...]

Hoe kun je die cashback claimen? Ik heb de link gevolgd van cashbackxl, maar dan kom ik op de LITB pagina. Echter, ik zie geen iets van 10% cashback. Het is geen voucher of iets dergelijks?
Het is geen voucher, zij krijgen een referral bonus van x% van je aankoop en die betalen ze dan weer door aan jou. Een dagje na je bestelling krijg je een mailtje dat hij geregistreerd is en een tijd later kan je hem laten overboeken naar je bankrekening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shimaan24
  • Laatst online: 11-09 17:03
Sweet! Gewoon de link volgen en bestellen. En alles volgt automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Update94
Shimaan24 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 19:56:
Sweet! Gewoon de link volgen en bestellen. En alles volgt automatisch?
Vergeet je Ad-blocker als je die hebt niet uit te zetten ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinnman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-08 16:17
De DHL man was zonet aan de deur met de laptop maar ik was niet thuis.
Weet iemand of je de import kosten kunt pinnen of dat je deze alleen cash kunt geven?
Is het anders niet mogelijk om het op een servicepunt te laten leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-08 15:07
Tinnman schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 20:54:
De DHL man was zonet aan de deur met de laptop maar ik was niet thuis.
Weet iemand of je de import kosten kunt pinnen of dat je deze alleen cash kunt geven?
Is het anders niet mogelijk om het op een servicepunt te laten leveren?
volgensmij kun je die van tevoren betalen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabbel
sabbel schreef op maandag 11 december 2017 @ 19:25:
Ik krijg als het goed is deze week mijn Xiaomi notebook pro binnen :) , (moest ook 160 euro extra betalen aan btw, had gelukkig een verzekering genomen bij LITB)
Weet iemand toevallig of https://www.amazon.de/gp/...c27e614f1&pf_rd_i=desktop werkt bij de notebook pro?
Ok heb dus vandaag de Anker PowerPort + 5 Premium 5-poort met usb c PD maar helaas laad ie de notebook pro niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
Weet iemand al welke oplader er geschikt is voor de Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabbel
Krijg zelfs een bluescreen als ik de usb c PD poort van de anker gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
Op de gewone anker USB charger met usba naar c kabel laadt hij ook niet helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabbel
ugh hoopte eigenlijk dat usb a naar c wel zou werken.., heb echt geen idee welke EU oplader op de notebook pro werkt, vindt dat verloop stukje maar niks wat je erbij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

RonaldBe schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 23:41:
Weet iemand al welke oplader er geschikt is voor de Pro?
Is de oplader die erbij zit niet geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabbel
route99 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:22:
[...]
Is de oplader die erbij zit niet geschikt?
Jawel alleen krijg je er een verloopstukje bij wat ik nou niet zo heel top vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
sabbel schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:42:
[...]

Jawel alleen krijg je er een verloopstukje bij wat ik nou niet zo heel top vindt.
Beter vraag je dat in het ervaringen topic welke laders goed werken met de notebook pro, daar kijken meer mensen met een pro die dit vast kunnen vertellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Wel een goed punt om op te vlaggen wat de ervaringen ermee zijn (verloopstukje). Want om nu €50.49 euro uit te geven aan een andere lader... dan verwatert het voordeel van deze aankoop aanzienlijk... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
Hupsakee, gisteren van DHL een smsje, of ik de importkosten wilde betalen. Dit gedaan en direct bij LiTB ingediend, vandaag al een reactie dat de kosten van DHL worden teruggestort.

Blij met de verzekering die LiTB aanbied.

Nu geduldig wachten bij de deur, tot DHL hem komt bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
sabbel schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:42:
[...]

Je moet zeker zien dat die poort 45W kan geven :) dan nog een degelijke USB C - USB C kabel en het zou moeten werken.
USB - USB C werkt sowieso niet omdat die kabels niet genoeg stroom kunnen doorgeven.
Heb er eentje op Ali gekocht voor €20 :)

[ Voor 10% gewijzigd door bottom line op 18-12-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
@bottom line , welke oplader heb je aliexpress gekocht en werkt deze ook voor de Xiaomi Notebook Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
RonaldBe schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:16:
@bottom line , welke oplader heb je aliexpress gekocht en werkt deze ook voor de Xiaomi Notebook Pro?
Ff ter verduidelijking: Ik heb de Xiaomi 13,3 inch. Maar vrij zeker van dat mijn oplader ook voor jullie werkt.
Is dit niet de oplader die bij jullie Xiaomi Notebook Pro zit? Die geeft ook 45W.
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB14ol.SpXXXXXkaXXXq6xXFXXXo/Original-Xiaomi-Mi-USB-C-Charger-45W-Output-Rate-Socket-Power-adapter-Type-C-Port-USB.jpg_220x220.jpg

Ik heb volgende:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lv2mKgP.jpg
https://www.aliexpress.co...=a2g0s.9042311.0.0.EhWTGZ

Maar zoek op 45W Wall charger en je vindt dezelfde versie inclusief een 1,8M lange USB C kabel voor €25
Edit: linkje https://www.aliexpress.co...do-Swith/32826926465.html?

[ Voor 13% gewijzigd door bottom line op 18-12-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Update94
De adapter bij de Mi Notebook pro is een 65 Watt adapter:
  • 5V 3A
  • 9V 3A
  • 12V 3A
  • 20V, 3.25A
Ik heb gekeken of de laptop ook wilde opladen met de usb-c oplader van mijn Switch die tot 15 volt gaat, maar dat weigerde ie.

Ook hier is een tip voor een degelijke en compatible 65W usb-c adapter welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Welke stekker zit er aan de laptop kant (foto...) ?
En wat bedoel je nu precies met
  • 5V 3A
  • 9V 3A
  • 12V 3A
  • 20V, 3.25A
Normaal is het toch bijvoorbeeld bij Dell heel vaak 19.5 Volt.
Heb nog nooit 5V 3A gezien voor laptops.
Of bedoel je dat niet zo, maar dan idd meer toelichting.
Als de adapter niks anders doet dan de juiste spanning af te geven, kun je ook overwegen een juiste type te nemen en daarvan de laptop kant stekker van af te knippen en de juiste stekker correct te monteren/solderen.
Er zijn in principe genoeg adapters die 65W kunnen leveren, het is uiterst belangrijk om de juiste spanning wel te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabbel
Volgens een post op reddit zouden deze moeten werken met een notebook pro
https://www.amazon.de/Ina...k-wei%C3%9F/dp/B06XPFVF2S
https://www.amazon.de/Ina...%C3%9F/dp/B076Q6Z2RL?th=1
bij die 60 watt staat ook bij de beschrijving dat hij geschikt is voor de notebook pro, heb hem nu besteld voor 3 tientjes.

[ Voor 17% gewijzigd door sabbel op 18-12-2017 23:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Update94
@sabbel Thanks voor de tips, ik zat zelf naar deze te kijken: https://www.aliexpress.co...ra-Pixel/32821475410.html

@route99 Beide kanten usb type C male stekkers. De adapter kan dus bijvoorbeeld op 5v een telefoon met usb type c opladen of op 20v de notebook. Met m'n post bedoelde ik eigenlijk te zeggen dat de notebook alleen wil opladen als er 20v over de usb-c komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

sabbel schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:30:
Volgens een post op reddit zouden deze moeten werken met een notebook pro
https://www.amazon.de/Ina...k-wei%C3%9F/dp/B06XPFVF2S
Automatische laadsturing: hfc0500 chipset van MPs, met bediening van spanning, elektriciteitsstroom en stromfrequenz. Automatische detectie van de aangesloten apparaten, geschikte en effektivster laadstroom wordt geleverd (5 V/3 A, 9 V/3 A, 15 V/3 A, 20 V/2,25 A).
[quote]
https://www.amazon.de/Ina...%C3%9F/dp/B076Q6Z2RL?th=1
bij die 60 watt staat ook bij de beschrijving dat hij geschikt is voor de notebook pro, heb hem nu besteld voor 3 tientjes.[/quote]Intelligentes Schnellladen: Intelligente Erkennung des optimalen Ladestroms (5 V/ 3 A, 9 V/ 3 A, 15 V/ 3 A, 20 V/ 3 A). Nutzt die große Maximalleistung von 60 W effektiv aus, um Mobilgeräte schneller zu laden als vergleichbare Ladegeräte auf dem Markt.

De 1e kan geen 60 W leveren op de 20V poort... maar slechts 45 Watt...
De 2e zou dat wel kunnen immers 20V/3A.. dus 60 W

Maar.. die 60 W is ook het maximale vermogen...
Dus wat gebeurt er als je de andere poorten flink belast? Dan is er onvoldoende vermogen voor de laptop over?
Is daar iets over bekend het liefst met een weblink als ondersteuning (test?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren mijn Pro binnen gekregen.
Het omzetten naar engels was eenvoudig en ik moet nu nog alle drivers installeren.
wat een beetje tegen valt is de fan die snel aangaat. Is hier al iets op gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoQue.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:55
Na lang wikken en wegen ben ook ik voor de bijl gegaan. Zat nog lang te twijfelen tussen het instap- en het topmodel. Omdat ik hoofdzakelijk foto's bewerk in Lightroom en Photoshop en een enkele keer een video bewerk, leek het instap model voor mij voldoende. Ook de prijs kwaliteit verhouding is op dit model het beste naar mijn mening.

Uiteindelijk dus voor het instapmodel gegaan: De notebook pro i5-8250u met 8gb geheugen. Zondagavond 10 december voor 707,75 euro besteld inclusief de verzekeringen. Cashback XL heeft de cashback van 67,89 euro bevestigd wat het totaal bedrag op 639,86 euro brengt _/-\o_ . De laptop was een week later op 18 december al binnen.

De verzekering van Lightinthebox was het geld waard: Ik heb 159,51 euro aan de douane af moeten tikken. Ditzelfde bedrag heb ik via Lightinthebox binnen twee dagen teruggestort gekregen op mijn Paypal account. Top service!

Eerste indruk is goed. Bouwkwaliteit is vergelijkbaar met een Macbook. Beeldscherm ziet er goed uit. Een Intel 600P van 1Tb is inmiddels besteld en zal later deze week toegevoegd worden.

Enige wat me opviel was dat het beelscherm aan de zijkanten net niet helemaal sluit. Voor en achter raakt het, in het middel van de zijkant kan ik het beelscherm 1 mm naar beneden drukken. Lijkt net of het een klein beetje bol staat. In sommige reviews is dit ook een klein beetje te zien. Hebben jullie dit ook en moet ik me zorgen maken?

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/dgp3tc.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door RoQue. op 19-12-2017 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
RoQue. schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:07:

Enige wat me opviel was dat het beelscherm aan de zijkanten net niet helemaal sluit. Voor en achter raakt het, in het middel van de zijkant kan ik het beelscherm 1 mm naar beneden drukken. Lijkt net of het een klein beetje bol staat. In sommige reviews is dit ook een klein beetje te zien. Hebben jullie dit ook en moet ik me zorgen maken?

[afbeelding]
Ik heb het bij mijn 13.3 inch zelf niet, geen idee of dit bij de 15 inch normaler is. Er is een ander topic voor de ervaringen met de laptop daarin zul je sneller antwoord krijgen van mede pro-eigenaren :D

Denk dat je je iig geen zorgen hoeft te maken want het is best miniem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Gister eindelijk tijd gehad om de notebook pro van LITB uit te pakken. Snelle verzending en levering. Ook de terugbetaling van de douanekosten was met een dag geregeld. Prima service van LITB. Eerste indruk: Mooi apparaat. Voelt heel degelijk aan en erg snel in gebruik. Helaas toch twee dingetjes gevonden. Boven de powerknop zit in de rand van het de behuizing een beschadiging. Alsof er tussen de knop en de behuizing een kleine spijker is geslagen. Verder valt op dat het scharnier van het scherm links aanzienlijk meer ruimte heeft dan rechts. Het zijn relatief kleine dingen, maar blijft toch jammer. Twijfel nog of ik hier melding van moet maken...
Scharnier links
Scharnier rechts
Powerknop
Laptop in het chinees ingesteld (was veel gokwerk) en vervolgens windows en office 2016 aan een outlook account gekoppeld. Office vergde wat moeite, omdat dat regio gebonden is. Via Tunnelbear een verbinding via India opgezet en zo toch office 2016 weten te activeren.

@RoQue. Mag ik vragen hoeveel jij precies voor de laptop en verzekering apart hebt betaald? Ik heb zo'n vermoeden dat jij een stuk minder voor die verzekering hebt moeten betalen dan ik (~65 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
@Freakster86 de scharnierschroefjes kan je makkelijk bij als je de achterdeksel er af haalt, daarmee kan je hem beter centreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@Dejagan Maar als het scherm zelf goed uitgelijnd is, dan zit toch juist het scharnier zelf niet helemaal juist op het scherm gemonteerd? Verstellen van het scharnier zou dan ook betekenen dat het scherm in zijn geheel iets naar links gaat, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn order van 15-11 via Priority Line van gearbest. Inmiddels meerdere keren contact gehad, maar ze willen voorals nog niks doen. Anderen die nog aan het wachten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoQue.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:55
Bedankt @Dejagan. Ik zal het bericht even aanpassen en in het juiste topic zetten.

@Freakster86 In totaal was ik voor beide verzekeringen 35,64 euro kwijt. Toen ik op een andere pc het winkelmandje samenstelde, werd de verzekering ook rond de 65 euro. Snap alleen niet waar aan dat zou kunnen liggen.

Bij mij zit het beeldscherm ook iets off center, zal de komende dagen eens kijken of ik het kan bijstellen.

[ Voor 15% gewijzigd door RoQue. op 19-12-2017 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAFAN
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 15:37
brammetje1994 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:20:
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn order van 15-11 via Priority Line van gearbest. Inmiddels meerdere keren contact gehad, maar ze willen voorals nog niks doen. Anderen die nog aan het wachten zijn?
Jep, wel weekje later besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Freakster86 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:08:Boven de powerknop zit in de rand van het de behuizing een beschadiging. Alsof er tussen de knop en de behuizing een kleine spijker is geslagen. [afbeelding]
Het lijkt mij een kloddertje metallic lak.
Dat kan op een aantal manieren erop komen:
  • De stellage eromheen waar in de behuizing tijdelijk ivm spuiten gemonteerd wordt, is niet helemaal schoon en er is een ingedroogd stukje ("klontje") van die verf in de natte lak gevallen
  • Idem maar van de spuitkop gevallen
  • De metallic lak is na mengen is niet goed door een geschikt filter gehaald en blijkbaar hebben die een cluster gevormd die zich toch door de spuit heeft weten te wringen.
  • Het is niet een instabiele lak of dat ie te droog gespoten zou zijn, want dan had je vast meer spuitfouten gezien en was ie wrs eruit gehaald na het spuiten in het proces zelf
Deze lijkt me typisch ontsnapt aan de QC die "normaliter" plaats vindt....

"Normaliter.". maar gezien de asymmetrische montage van het scherm mogen ze de QC wel op een stuk hoger plan brengen...deze wijkt imho te veel af.
Hopelijk heb je er toch veel plezier van en laat je je niet teveel leiden door die paar zaken, die wel jammer zijn uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 21:24
brammetje1994 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:20:
Ik wacht ook al sinds 16-11. Dacht dat ten tijde van bestellen het gemiddeld 3 weken duurde op basis van de ervaringen hier. Nu niet meer dus. Aankomende donderdag zit ik al op de 25 werkdagen. Heb nog geen contact gezocht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dejagan
Chic schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:43:
[...]

Ik wacht ook al sinds 16-11. Dacht dat ten tijde van bestellen het gemiddeld 3 weken duurde op basis van de ervaringen hier. Nu niet meer dus. Aankomende donderdag zit ik al op de 25 werkdagen. Heb nog geen contact gezocht..
Ik wacht ook op iets van 18-11 en volgens de medewerker op Fok gaat het om een container waar vertraging mee is en dat zijn ze uit aan het zoeken en op aan het lossen. :F

@Freakster86 dat zeker wel maar het zou wel raar zijn als die off center gemonteerd is, bij mijn 2016 13.3 model had ik ditzelfde 'euvel' en dat was door de scharnieren wat te schuiven op te lossen. Daarbij was de er ook wel een miniem stukje uitstekend aan een kant van het schermdeel zelf.

[ Voor 22% gewijzigd door Dejagan op 19-12-2017 17:50 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Let op:
Het posten van referral links is niet toegestaan in dit topic, wel in Aanbiedingen en Kortingscodes