Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidb
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-08 14:51
Ryatzu schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:56:
[...]

Binnen een week geleverd via geekbuying? Welke verzend optie had je gekozen?
Ik had geen keuze, werd standaard verzonden met dhl express. Hier moest wel rond de $30 voor betaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:15
arvidb schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:05:
[...]

Ik had geen keuze, werd standaard verzonden met dhl express. Hier moest wel rond de $30 voor betaald worden.
Ok en geen invoerkosten gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidb
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-08 14:51
Ryatzu schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:07:
[...]

Ok en geen invoerkosten gehad?
In totaal moest ik €24 bijbetalen, op de doos zat een factuur met $40 als de totale waarde van het pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-08 17:26
weertenaar schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:05:
[...]

Ik weet niet ook niet precies wat ze bij mij aanhouden, maar ik heb op 09-09 besteld, dus op 13-10 zaten de 25 werkdagen erop en zou de regelin ingaan...Ik zit nu in de 3e week te laat, dus 15% korting (?)
Heb nog even bekeken hoe ze aan 18 oktober komen, ze rekenen simpelweg met een maand vanaf de shipping date zoals deze bij je order staat (in mijn geval 18 september).

Laptop komt vandaag binnen dus 5a10% retour in GB wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusty_
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-06 20:56
Ja hoor hij is binnen !!!

Mijn mi notebook pro die op 17 okt. is verzonden is zojuist bezorgd (zonder extra kosten :) )

Mooi laptopje voor €780,- !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok net bericht gekregen van DHL dat mijn pakket onderweg is, maar er eerst betaald moet worden.
Via online betaling 43,89 betaald dus mijn laptop wordt normaal maandag afgeleverd, na bijna 2 maand geleden besteld te hebben.
De usb-c to hdmi converter was blijkbaar zonder kosten want die zou vandaag al geleverd worden en daar geen vraag tot betaling gehad.
Nu zien op welke manier die douanekosten terug bij mij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:12
Dusty_ schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:04:
Ja hoor hij is binnen !!!

Mijn mi notebook pro die op 17 okt. is verzonden is zojuist bezorgd (zonder extra kosten :) )

Mooi laptopje voor €780,- !!
Tijd voor een review ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 10:13

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

Ik kreeg net ook een pakketje aan de deur, echter had ik niets besteld. Blijkt het de eurostekker te zijn die ontbrak bij de Xiaomi air 12.5. Ik had daar 16 Juli een ticket voor aangemaakt, heeft er dus net geen vier maanden over gedaan om hier te geraken 8)7

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-07 16:37
2green schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:57:
[...]

Nou, het verzenden gaat in ieder geval niet zo snel bij mij, hoop dat jij meer geluk hebt. Staat sinds de 14e nog steeds in transit. Niet onverwachts langzaam, maar zo optimistisch als ik ben hoop ik altijd op het beste :)
Ik heb goed nieuws, en ik heb slecht nieuws:

Oct 31, 2017 14:34
Held by Customs at Destination

Anyway, timeline voor de geïnteresseerde:
2017-10-11 12:30:35 besteld (pre-order, zou 19-10 worden uitgeleverd met 7-15 werkdagen levertijd)
2017-10-16 04:39:12 order is verzonden vanuit China door banggood

31 oktober bij douane. Kortom, vrij netjes qua tijden.

betreft Xiaomi Notebook Air 13 Win10 13.3 Inch Intel Core i5-7200U Dual Core 8G/256GB Fingerprint Laptop
bij banggood voor Total: €626.49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na net geen 2 maanden geleden besteld te hebben mocht ik vandaag eindelijk het pakket in ontvangst nemen van de vriendelijke DHL meneer.
Begin ik alles uit te pakken en kom ik tot de constatatie dat er geen adapter ingesloten is :(
gelukkig precies wel stroom genoeg hij is nu aan het updaten.
De terugbetaling van de importtaksen zal precies ook geen makkie worden. Heb hen screenshot gestuurd bij mijn ticket (wacht op formele factuur van dhl) van de betaling maar eerste reactie is al een verwijzing naar verkoopsvoorwaarden waar inderdaad staat dat import ten koste van klant is. Ik heb echter een mail gekregen waarin duidelijk staat dat ze die uitzonderlijk gaan terugbetalen.
Dus nu melding gemaakt van de mail. zien wel wat er van komt...
Maar laptop ziet er tot nu toe heel deftig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-03 12:18
Zojuist de Xiaomi Notebook Air 13.3 i5-7200U Fingerprint Sensor, 8GB werkgeheugen en 256GB SSD, besteld op gearbest voor 669 euro. Ben benieuwd wanneer ie binnen komt en of ik nog import kosten moet betalen. Heb iig verzekerd verzenden aangevinkt. Shipping method: DPDUK2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:27:
Na net geen 2 maanden geleden besteld te hebben mocht ik vandaag eindelijk het pakket in ontvangst nemen van de vriendelijke DHL meneer.
Begin ik alles uit te pakken en kom ik tot de constatatie dat er geen adapter ingesloten is :(
gelukkig precies wel stroom genoeg hij is nu aan het updaten.
De terugbetaling van de importtaksen zal precies ook geen makkie worden. Heb hen screenshot gestuurd bij mijn ticket (wacht op formele factuur van dhl) van de betaling maar eerste reactie is al een verwijzing naar verkoopsvoorwaarden waar inderdaad staat dat import ten koste van klant is. Ik heb echter een mail gekregen waarin duidelijk staat dat ze die uitzonderlijk gaan terugbetalen.
Waar besteld? Bij mijn GB-pakket keek ik er in eerste instantie ook overheen, zat in plastic geplakt wat om de doos heen zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:41
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:27:
In het fok forum topic kan je dit denk ik beste even melden. Dan gaat de NL medewerker daar er achteraan en dat werkt beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:29
Ik ben zelf totaal niet in de race voor een Xiaomi laptop, wellicht andere wel. Maar zag de coupon:11.11GB112
nog niet langskomen.
Xiaomi Notebook Air 13.3 Size:8GB + 256GB + GEFORCE MX150 voor €660.61
Als het een aanbieding van niks is, zeg het even, want blij maken met een dooie mus heeft geen zin. :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VbHio1a.png

[ Voor 9% gewijzigd door br00ky op 26-11-2017 18:00 . Reden: kan ook prima zonder referral ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

Hele vreemde aanbieding met 16% voordeel.
Op het 1e gezicht zou je zeggen... 16% toch prima...voor 8GB + 256GB + GEFORCE MX150

Maar vergelijk:
https://www.gearbest.com/laptops/pp_648197.html?wid=4
Die is met 8GB + 128GB + GEFORCE MX150
Maar kost €1028.39
Uhhh... leuk dat die aanbieding 660 euro is, maar waarom is deze zonder korting veel goedkoper dan zijn broertje met 128GB SS en toch 8 GB RAM? Je zou zonder korting toch een prijsvolgorde andersom verwachten?

Mist de aanbieding iets anders? Wat zie ik verkeerd/over het hoofd?
Iemand een verklaring voor hiervoor?

Of is het een marketing truc om de aanbieding extra goedkoop te laten lijken en later zetten ze de prijzen weer terug op "zoals het hoort"?

[ Voor 10% gewijzigd door route99 op 06-11-2017 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mvdbeld schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:09:
[...]

Waar besteld? Bij mijn GB-pakket keek ik er in eerste instantie ook overheen, zat in plastic geplakt wat om de doos heen zat.
Gearbest ook, ik check straks nog eens goed de dozen maar had ik daarstraks ook al gedaan 😉
Ondertussen vlug naar Mediamarkt om een gereden en USB stick voor Windows install had niet eens groter dan 2GB in huis lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:03:
[...]

Gearbest ook, ik check straks nog eens goed de dozen maar had ik daarstraks ook al gedaan 😉
Ondertussen vlug naar Mediamarkt om een gereden en USB stick voor Windows install had niet eens groter dan 2GB in huis lol
Niet de dozen, check het plastic wat om je doos heen zat daar zat hij aan vast getaped.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:04
zijn er nog mensen die een resend van laptop ontvangen hebben? Mijn status staat sinds 29-10 alweer op onderweg (en op sommige sites van DPD op "aangemeld")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mvdbeld schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:05:
[...]

Niet de dozen, check het plastic wat om je doos heen zat daar zat hij aan vast getaped.... :+
Nope zat er nergens op (ook plastic gechecked).
Bij de support zeggen ze me nu dat dat niet inbegrepen is ??? staat nochtans in hun faq onder andere.
tot daar aan toe dat is nu niet de ramp (ga me toch een andere kopen want dit is idd belachelijke constructie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wat ze uiteindelijk voorstellen als compensatie voor het toch hoeven betalen van de import
Please consider our solution below:
By way of compensation and to show our good faith, we can refund 45USD on your GB wallet for your next purchase.
In this case we will refund you 45USD and offer you extra points on your Gearbest account for discounts on your future purchases.
(You will receive 2 points for every 1 USD. For example 3 USD will gain you 6 points). This refund will be processed within 24 hours.

Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111
Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html

Please note that this is only a commercial gesture as compensations are not possible for import taxes issues.
Such exception will not be applicable for future cases and will be recorded in our system.
Thank you for your understanding for the issue.
Heb uiteindelijk 43.89 betaald aan import taxen, eerlijk gezegd hoefde dit gebaar niet echt voor mij.
Ligt de schuld bij hen of bij chronopost (dpd)?
Gearbest is sowieso in fout omdat ze te kleine waardes declareren en zo eigenlijk frauderen.
Wij profiteren ervan omdat we weinig of geen taxen hoeven te betalen.
Komt er nog eens bij dat we eigenlijk een apparaat kopen dat geen CE-keurmerk heeft en dus eigenlijk de EU niet binnen mag (dit is nu eenmaal de wet of we het nu leuk vinden of niet)
Dus ja het feit dat de lading teruggestuurd is door chronopost (dpd) is een risico dat je eigenlijk neemt (ook al besef je het niet helemaal) als je in China besteld.
Ze hebben het apparaat correct met DHL gestuurd (op hun kosten) en was inderdaad snel afgeleverd en in orde.
Ik zie nu dat mensen die in dezelfde situatie als mij zaten @weertenaar opnieuw via dpd verzonden werd en nog steeds niets ontvangen hebben dit is veel minder leuk natuurlijk, geen idee wat de logica is bij gearbest op dat vlak, ben er wel van overtuigd dat je hem ook zal mogen ontvangen.

Conclusie voor mij na mijn eerste grote aankoop in China : stay zen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Na bestelling op 14 september, uiteindelijk de Mi Air 13" 7200U binnen gekregen op 3 november.
Heb geen extra kosten voor douane zaken hoeven betalen en krijg 10% van het aankoopbedrag terug.

Uiteindelijk een nette koop voor €516.38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
route99 schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:10:
Hele vreemde aanbieding met 16% voordeel.
Op het 1e gezicht zou je zeggen... 16% toch prima...voor 8GB + 256GB + GEFORCE MX150

Maar vergelijk:
https://www.gearbest.com/laptops/pp_648197.html?wid=4
Die is met 8GB + 128GB + GEFORCE MX150
Maar kost €1028.39
Uhhh... leuk dat die aanbieding 660 euro is, maar waarom is deze zonder korting veel goedkoper dan zijn broertje met 128GB SS en toch 8 GB RAM? Je zou zonder korting toch een prijsvolgorde andersom verwachten?

Mist de aanbieding iets anders? Wat zie ik verkeerd/over het hoofd?
Iemand een verklaring voor hiervoor?

Of is het een marketing truc om de aanbieding extra goedkoop te laten lijken en later zetten ze de prijzen weer terug op "zoals het hoort"?
11-11 komt eraan, SIngles Day, heel veel aanbiedingen in China.

En om een product extra goedkoop te laten lijken is het in China ook gangbaar om het product in de week/weken ervoor duurder te maken. Zodat je %%% korting kan geven terwijl je dan de normale prijs betaald of hooguit een beetje korting krijgt.

Dit gebeurt niet overal hoor maar je moet wel goed checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Oké. Maar deze is veel te overdreven afgezet tegen een 128GB type omdat de prijs daarvan nu belachelijk hoog is. Een Asus ux410ua kost met 128GB 749 euro. Je maakt jezelf belachelijk als je eigen chinese tegen type 1049 euro laat kosten. Een Asus van dat type met 256GB kost 899 euro in NL. Rare webshop dus. Ik zou hem daar niet durven te kopen. Maar een ieder is vrij om het wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.Janssen
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-08 18:43
weertenaar schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:04:
zijn er nog mensen die een resend van laptop ontvangen hebben? Mijn status staat sinds 29-10 alweer op onderweg (en op sommige sites van DPD op "aangemeld")
Nope, ik heb precies hetzelfde. Alleen is die van mij op 26-10 aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
weertenaar schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:04:
20-10 en nog niet ontvangen of in de UK, maar hopelijk weldra. :o

edit: nadat ik dit typte even gekeken en hij is nu WEL onderweg uit de UK :9

Ontvangen op vrijdag en toezegging gehad tot een $80 refund wegens het lange wachten naar mijn wallet. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Dejagan op 13-11-2017 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bermuda1980
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:23
Die van mij is 25-10 shipped vanuit HK warehouse, en die dag een code ontvangen van dpd (tracken op dpd.co.uk). Ben benieuwd of die deze week nog gaat halen, maar als ik het hierboven lees zal t wel volgende week worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYG
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-07 20:57

NYG

Op geekbuying is the notebook pro nu te krijgen voor 760 euro vanuit China of 850 euro vanuit Spain warehouse. Ik ben zeer aan het twijfelen waar ik voor moet gaan :P. Las dat mensen die hier vanuit China hebben besteld via geekbuying relatief weinig tot geen douanekosten hebben betaald door "creatief " handelen vanuit geekbuying. Zeker nu met 11/11 achter de rug vraag ik me af of de douane extra alert is. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
NYG schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:37:
Op geekbuying is the notebook pro nu te krijgen voor 760 euro vanuit China of 850 euro vanuit Spain warehouse. Ik ben zeer aan het twijfelen waar ik voor moet gaan :P. Las dat mensen die hier vanuit China hebben besteld via geekbuying relatief weinig tot geen douanekosten hebben betaald door "creatief " handelen vanuit geekbuying. Zeker nu met 11/11 achter de rug vraag ik me af of de douane extra alert is. Wat denken jullie?
Met code MIBOOKPRO is hij 761 op Gearbest, als je daar met priority line - eu express bestelt is je kans op extra douane kosten eigenlijk bijna nul omdat ze dan via de UK verzenden. Kan wel een 3 - 4 weken duren voor je hem hebt dan, das een nadeel. Ook niet vergeten een cashback site te gebruiken voor wat extra korting bij welke winkel je kiest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYG

NYG

Dejagan schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:44:
[...]

Met code MIBOOKPRO is hij 761 op Gearbest, als je daar met priority line - eu express bestelt is je kans op extra douane kosten eigenlijk bijna nul omdat ze dan via de UK verzenden. Kan wel een 3 - 4 weken duren voor je hem hebt dan, das een nadeel. Ook niet vergeten een cashback site te gebruiken voor wat extra korting bij welke winkel je kiest. :)
Thanks voor de tip! Werken die cashbacks ook met die mibookpro code? Dacht dat die alleen werkte met de coupons die op de cashback sites zelf stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
NYG schreef op maandag 13 november 2017 @ 01:02:
[...]

Thanks voor de tip! Werken die cashbacks ook met die mibookpro code? Dacht dat die alleen werkte met de coupons die op de cashback sites zelf stonden.
Zou gewoon moeten kunnen, ik heb er iig bij yazing geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.Janssen
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-08 18:43
Dejagan schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:06:
[...]

20-10 en nog niet ontvangen of in de UK, maar hopelijk weldra. :o

edit: nadat ik dit typte even gekeken en hij is nu WEL onderweg uit de UK :9

Ontvangen op vrijdag en toezegging gehad tot een $80 refund wegens het lange wachten naar mijn wallet. :)
Hoe is dat geregeld met de refund? Moet je zelf aangeven dat je het pakket ontvangen hebt of benaderd gearbest jou? Er is bij mij wel al toegezegd dat ik een compensatie van 5% krijg iedere week maar verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
R.Janssen schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:06:
[...]

Hoe is dat geregeld met de refund? Moet je zelf aangeven dat je het pakket ontvangen hebt of benaderd gearbest jou? Er is bij mij wel al toegezegd dat ik een compensatie van 5% krijg iedere week maar verder niks.
Ik heb er in een support ticket om gevraagd toen ik hem eindelijk had ontvangen en in de reply zei iemand van gearbest dat ik hem over enkele dagen op de wallet krijg. Moet ik nog zien gebeuren.
:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb laatst ook 10% terug gekregen. Dus er is hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Iedereen die hem heeft, tevreden?
Ik twijfel heel erg tussen een notebook pro, of de air 13 bijvoorbeeld

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-08 23:10
dfrenner schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:16:
Iedereen die hem heeft, tevreden?
Ik twijfel heel erg tussen een notebook pro, of de air 13 bijvoorbeeld
Enorm tevreden!
Zeker voor die prijs is ie van erg goede kwaliteit...

[ Voor 5% gewijzigd door bottom line op 15-11-2017 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Smultie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:19:
Ik heb laatst ook 10% terug gekregen. Dus er is hoop :)
ondertussen zit ik al op 20-25%.... ik weet niet of ik nou juist blij moet zijn of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

NYG schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:37: Zeker nu met 11/11 achter de rug vraag ik me af of de douane extra alert is. Wat denken jullie?
Ik denk.... dat de douane inmiddels wel Tweakers en zeker dit topic ontdekt heeft... ;w
Mss hebben ze zelfs al wel een mol ingezet... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYG

NYG

route99 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:57:
[...]
Ik denk.... dat de douane inmiddels wel Tweakers en zeker dit topic ontdekt heeft... ;w
Mss hebben ze zelfs al wel een mol ingezet... :+
Haha :P. Ik heb hem uiteindelijk besteld via geekbuying met eu priority shipping. Nu maar hopen dat het niet langer dan een maand duurt voordat tie binnen is.

• dannx1986
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-08 11:53
Zojuist ook de Air 13.3 2017 versie besteld via Gearbest voor €660. Hopelijk gaat de afhandeling/verzending goed, gezien de ervaring van sommige mede-tweakers.

• Vcom
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-07 15:06
Gisteren de Air 13.3 2017 besteld bij geekbuying. IT stock. Iets duurder, maar wel 6,5% cashback en gegarandeerd geen douane. Vandaag verstuurd, morgen verwachte leverdatum. En netjes binnengekomen binnen 48 uur.

[ Voor 10% gewijzigd door Vcom op 17-11-2017 15:45 ]

• weertenaar
Die van mij is eindelijk in Engeland. Ik had gehoopt ergens in het proces het adres nog te kunnen wijzigen, aangezien ik inmiddels verhuisd ben.....helaas niet mogelijk :(
Hopelijk werken de nieuwe bewoners een beetje mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Refund is in ieder geval wel binnen $80 teruggehad op gearbest wallet. Nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Dejagan schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:47:
Refund is in ieder geval wel binnen $80 teruggehad op gearbest wallet. Nice
ging dat automatisch? of moest je daar nog een mail voor sturen?

Sorry...ik moet beter lezen....

[ Voor 7% gewijzigd door weertenaar op 17-11-2017 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel 023
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-03 10:49
Gearbest > EU / UK - route > geen bijbetaling

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bermuda1980
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:23
bermuda1980 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:13:
Die van mij is 25-10 shipped vanuit HK warehouse, en die dag een code ontvangen van dpd (tracken op dpd.co.uk). Ben benieuwd of die deze week nog gaat halen, maar als ik het hierboven lees zal t wel volgende week worden.
Na (een ruime) drie weken wachten wordt dit nu getypt op mijn nieuwe Air 12, afkomstig van Gearbest. Duurde iets langer dan ik had gehoopt, maar hij is heel aangekomen, zonder extra kosten. Daar heb ik wel wat tijd voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Hier ook eindelijk mijn Air 13 binnen..nu nog eens kijken of ik nog korting krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
weertenaar schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:06:
Hier ook eindelijk mijn Air 13 binnen..nu nog eens kijken of ik nog korting krijg :)
Dat moet wel goed komen, gewoon even een ticket aan maken en ze wat aansporen. In ieder geval heb je een mooie laptop om dat op te doen. veel plezier met de Mi Air. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL

WeaZuL

Na 14-09 de air12 besteld te hebben heb ik hem nog steeds niet binnen gekregen. Wat ik wel kreeg is vandaag de volgende email:
Dear Valued Customer,

Thank you for placing an order with us.

We have already shipped your items out. Kindly note that due to it being peak season the shipping company is experiencing delays in updating their online data.

We sincerely apologize for this, but please rest assured your package will be delivered as normal.

The estimated shipping time is valid regardless of the tracking site availability.

We appreciate your understanding and support.

Please do not reply to this message directly. If you have any questions regarding your order please contact our Support Center.

Best regards,

Gearbest Customer Service

https://www.gearbest.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Ahum...en nu? Iig erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skupjo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-07 16:02
Zo te zien aan de V&A op Tweakers hebben meerdere mensen per ongeluk een extra Notebook Air ontvangen ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Skupjo op 21-11-2017 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Dejagan schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:53:
[...]

Dat moet wel goed komen, gewoon even een ticket aan maken en ze wat aansporen. In ieder geval heb je een mooie laptop om dat op te doen. veel plezier met de Mi Air. :)
gisteravond een berichtje aan mijn ticket toegevoegd en vanmorgen bericht dat ik $150 te goed krijg :)
Uiteindelijk heeft de Xiaomi Air 13 2016 me dus €370,- gekost.....dat was het wachten en alle frustratie toch wel waard. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Skupjo schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:34:
Zo te zien aan de V&A op Tweakers hebben meerdere mensen per ongeluk een extra Notebook Air ontvangen ;-)
Klopt heb er ook 2 ontvangen + bericht van Gearbest dat deze niet terug hoeft + $70 retour in mijn GB wallet... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannx1986
dannx1986 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:39:
Zojuist ook de Air 13.3 2017 versie besteld via Gearbest voor €660. Hopelijk gaat de afhandeling/verzending goed, gezien de ervaring van sommige mede-tweakers.
Mijn Air is vandaag verzonden door Gearbest met DHL (Expedited Shipping)
The package should normally take 2-7 business days to arrive (approximately)
Ben benieuwd :)

Op de invoice staat trouwens 'notebook en Power adapter' voor $150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Mvdbeld schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:59:
[...]

Klopt heb er ook 2 ontvangen + bericht van Gearbest dat deze niet terug hoeft + $70 retour in mijn GB wallet... _/-\o_
8) die deal is nog beter dan die van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-08 15:21
Zijn er mensen die via priority line al de 15 inch variant hebben ontvangen of mensen die een indicatie kunnen geven van levertijd? Er is blijkbaar geen tracking aanwezig, maar hij is vorige week dinsdag verstuurd. Ik ben met smacht aan het wachten en kijk zelf liever niet naar geschatte levertijden, want die zijn niet vaak correct :)

[ Voor 3% gewijzigd door brammetje1994 op 22-11-2017 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannx1986
brammetje1994 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:45:
Zijn er mensen die via priority line al de 15 inch variant hebben ontvangen of mensen die een indicatie kunnen geven van levertijd? Er is blijkbaar geen tracking aanwezig, maar hij is vorige week dinsdag verstuurd. Ik ben met smacht aan het wachten en kijk zelf liever niet naar geschatte levertijden, want die zijn niet vaak correct :)
Waar heb je precies besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
reken op zo'n 3 weken voor je tracking actief wordt, dan is hij in engeland en kan hij er in 2 a 3 dagen zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
dannx1986 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:47:
[...]

Waar heb je precies besteld?
Gearbest.
Dejagan schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:48:
[...]

reken op zo'n 3 weken voor je tracking actief wordt, dan is hij in engeland en kan hij er in 2 a 3 dagen zijn. :P
Wauw haha. Dus zal waarschijnlijk nog minimaal 2 weken moeten wachten. Het is dat het waarschijnlijk de douane kosten scheelt 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuicykc
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:59
Die van mij is 11 Nov verzonden en hij is nu vanuit engeland onderweg naar mij. Dus ik heb denk ik geluk met de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
kuicykc schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:40:
[...]

Die van mij is 11 Nov verzonden en hij is nu vanuit engeland onderweg naar mij. Dus ik heb denk ik geluk met de snelheid.
Oké, dat is leuk om te horen! Waar vindt jij je tracking nummer? Ik krijg namelijk enkel te zien dat hij verzonden is wanneer ik tracking bekijk op de gearbest website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuicykc
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:59
brammetje1994 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:27:
[...]

Oké, dat is leuk om te horen! Waar vindt jij je tracking nummer? Ik krijg namelijk enkel te zien dat hij verzonden is wanneer ik tracking bekijk op de gearbest website.
Als ik op mijn order number druk krijg ik het kopje Track your shipping en daar staat dan ook mijn tracking nummer.

• dannx1986
Zie dat bij Gearbest nu ook een Air 12 met i5, 8GB en 256 SSD te krijgen is.
Vergis ik mij of is dit nieuw.

https://www.gearbest.com/laptops/pp_651697.html

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-08 08:40
Poh €950 bij Geekbuying voor de i7 - 16GB
Het wordt nu toch wel heel aantrekkelijk. Grootste minpunten vind ik nog:

- Glanzend scherm. Ik ben mat gewend
- Gewicht. Ik ben bijna 0,7kg minder gewend

[ Voor 3% gewijzigd door LoeWn op 23-11-2017 16:17 ]

• Dejagan
LoeWn schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:16:

Hat glas over het scherm is glanzend, maar niet echt storend. Kwam ook van mat glas bij mijn 13 en het heeft natuurlijk voor en nadelen.

Gewicht van 0.7kg minder, had je een 13 inch laptop? 1.95kg is niet zwaar voor een 15 inch model :)

Die prijs is zeker strak voor het topmodel!

• route99

route99

Als ik hem vergelijk met de hp-pavilion-15-ck094nd en alles vervang om het gelijk te krijgen, zodat ze vrijwel gelijk zijn:
pricewatch: HP Pavilion 15-ck094ndTotaal vanaf 1181 euro.met 1 TB extra harde schijf (met 45 euro van af gehaald worden..)
Blijft over 1136 euro

De Chinese gaat dus weg voor 945 euro. Verschil dus 191 euro.
Wat komt er nog bij bij import?

Hmm. Behalve dit voordeel, wat wel 191 euro is, blijft er verder nog iets over?
Hoe is de betrouwbaarheid van HP tov Xiaomi ? Kan ik geen zinnig woord over zeggen.
Reparaties?

Op zich wel een hele mooie aanbieding, maar toch even de advocaat v/d duivel spelen en op scherp zetten dus.

Specs samenvatting HP
CPU Intel Core i7-8550U
Videochip GeForce MX150
Schermdiagonaal 15,6"
Resolutie 1920x1080
Geheugengrootte 16GB DDR4
Geheugensnelheid 2,4GHz
SSD M2 240-275 GB (naar wens)
Extra HD: 1 TB
Video uit HDMI Hoogste HDMI-versie HDMI 1.4
Verbinding (USB/FW) 2x USB 3.0, USB 3.1 (Type-C, G1, 5Gb/s)
Ethernet 1Gbps
Verbinding (wlan) 802.11ac, 802.11b, 802.11g, 802.11n 5 GHz-ondersteuning
Verbinding (Bluetooth) Bluetooth 4.2
Numeriek toetsenblok Ja
Laptop extra's Cardreader, Webcam
wat erg veel lijkt op: (niet alles is herhaald omdat het toch gelijk is)
Xiaomi Mi Notebook Pro
  • 15.6"
  • Fingerprints
  • Intel Core i7-8550U 4.0GHz
  • 16GB RAM
  • 256GB SSD ROM
  • Windows 10 4
  • NVMe SSD
  • USB-C HDMI - S
  • pace Gray
Ze ontlopen elkaar weinig
Ik mis wel de Cardreader
Beiden zijn 1.9 kg

Edit: cardreader wel aanwezig, TF type, zie onder.
Verder (was het vergeten):
En je kunt het 128 GB M2 SSD-tje die erin zat nog verkopen: schatting 4 tientjes opbrengst
Dus blijft er nog 151 euro over aan verschil.

Hmmm nog "maar"151 euro (als je ze niet hebt is het wel een flink bedrag uiteraard, maar dan vraag ik me af of je wel zo'n relatief dure laptop moet kopen, is dat wijs als je zo slecht bij kas zit; ok, andere discussie)

[ Voor 8% gewijzigd door route99 op 23-11-2017 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dejagan
De 15 heeft gewoon een card reader hoor :)

[ Voor 25% gewijzigd door Dejagan op 23-11-2017 20:26 ]

• route99

route99

Aha, een TF type...
TF refers to the MicroSD form factor, but it could be MicroSD or MicroSDHC
De HP heeft een SD, dus met een houdertje kun je ook de kleinere erin zetten.
Dat heeft toch wel een voordeeltje imho , veel fototoestellen hebben nl een SD.
Zal het corrigeren.
Tnx

Dat was alle commentaar? :)

[ Voor 5% gewijzigd door route99 op 23-11-2017 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brammetje1994
route99 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:34:
Aha, een TF type...

[...]

De HP heeft een SD, dus met een houdertje kun je ook de kleinere erin zetten.
Dat heeft toch wel een voordeeltje imho , veel fototoestellen hebben nl een SD.
Zal het corrigeren.
Tnx

Dat was alle commentaar? :)
Ik heb de 256gb 8gb mibook pro besteld. Het is echt een goed alternatief. Wel een mat scherm, dat is een plus. De verdere details van het scherm weet ik ook niet.

Zelf hecht ik ook veel waarde aan een vingerprint sensor. Na diefstal van mijn vorige laptop ben ik erg blij dat ik niet al mijn wachtwoorden hoef te wijzigen. Een wachtwoord op mijn laptop vind ik dan weer irritant :+ De laptop is iets minder lang en wel wat breder. De dikte van de pro is wel wat minder (15.9mm vs 19.9mm).
Ook zit er een 2GB grafische kaart in de Xiaomi. Hoe snel is de m.2?

Zelf gebruik ik altijd een trackpad en ik heb enkel lovende dingen gehoord over de Xiaomi. Dat is niet af te lezen aan een specsheet en ik weet niet hoe het zit, maar ik kan mij voorstellen dat deze niet zo goed is. Dingen als toetsenbord, trackpad, accu, audio durf ik niet te vertrouwen op random beoordelingen op coolblue. Ik kan niet echt een geweldige review vinden.

Ik heb nog zo veel vragen O-) Desondanks: veel specs voor weinig. En het is geen lelijke laptop! (op het logo na :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:12

FlashBang

Hoi.

LoeWn schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:16:

Met code GEEKBUY50 nu 50 dollar korting. EUR 905 komt hij dan op dit moment op uit, voor inderdaad de i7-8550U met 16 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Ik heb de Notebook Pro i7 16 GB versie op LightInTheBox gevonden voor 886,31 euro waar je nog 1% (via PC) of 3% (via mobiel) extra cashback korting bovenop krijgt. Dus volgens mij nog een mooiere deal dan bij GeekBuying.

Gratis expres verzending in 3-4 werkdagen en je kunt voor 50 euro het risico om importkosten afkopen (die vergoeden zij in dat geval).

Nog 11 uur geldig trouwens.

[ Voor 21% gewijzigd door br00ky op 26-11-2017 18:01 . Reden: kan ook prima zonder referral ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Das toch weer 59 euro scherper dan GeekBuying. Die importkosten garantie brengt het verschil terug naar 9 euro maar dan heb je dat geze**k iig niet....
Mooie deal als je het aandurft.
Vond trouwens een aardige review over deze laptop, waarvan de technische specs zeker niet misstaan tussen de Dell's en HP's. Oordeel zelf voor de rest:
http://www.techradar.com/reviews/xiaomi-mi-notebook-pro
Final verdict (on page 2)

The Xiaomi Mi Notebook Pro is a great laptop – an outstanding piece of technology, in fact. The real question is whether you want to spend almost £870 ($1,140) – and potentially far more than that if you have to add taxes – on a piece of kit knowing that you will have to reinstall Windows, and also potentially wait for months for support/repairs if anything goes wrong with the machine.

On balance, we wouldn’t do this ourselves, but if you are ready to take the punt, then this notebook promises to be a fantastic piece of kit. If not, there are plenty of other options on the market as we’ve discussed, especially if you don’t mind going down a notch in the GPU department. Expand your horizons to the more portable 14-inch or 13.3-inch form factors and you will find even more options.

While the appeal of the Mi Notebook Pro is obvious for businesses, especially among microenterprises and startups, the disadvantages far outweigh any pros. The risks are simply too high to justify buying this laptop, and sticking to a UK-based retailer will guarantee a much smoother aftersales process.
Edit: vond ook nog een review van het i5 broertje.
https://www.notebookcheck...ptop-Review.262386.0.html
Specs:
  • ProcessorIntel Core i5-8250U
  • Graphics adapterNVIDIA GeForce MX150 (Laptop GT 1030) - 2048 MB, Core: 1252 MHz, Memory: 5010 MHz, GDDR5, 388.00, Optimus
  • Memory16384 MB DDR4 2400MHz
  • Display15.6 inch 16:9, 1920x1080 pixel 141 PPI, no, BOE0747 NV156FHM-N61, IPS LED, glossy: yes
  • MainboardIntel Kaby Lake-U iHDCP 2.2 Premium PCH
  • StorageSamsung PM961 MZVLW256HEHP, 256 GB
  • , 256 GB SSD
  • SoundcardIntel Kaby Lake-U/Y PCH - High Definition Audio
  • Connections4 USB 3.0 / 3.1 Gen1, 0 USB 3.1 Gen2, 1 HDMI, Audio Connections: 3.5 mm headphone combo port, Card Reader: SD-card reader (SD/SDHC/SDXC) , 1 Fingerprint Reader
Lees vooral dat stuk over de USB poorten, een min punt.
Hopelijk is dat niet het geval voor de i7 versie?
Neem aan dat de frontier buyers wel een verslag doen van hun ervaringen met de i7 versie.... 8)

[ Voor 24% gewijzigd door route99 op 24-11-2017 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Het enige wat ik jammer vind is het glanzende scherm, heb liever een mat scherm. Voor de rest een geweldige laptop, voor (zeker nu) een mooie prijs.

[ Voor 14% gewijzigd door .GoO op 24-11-2017 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
kuicykc schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:40:
[...]

Ik heb mijn Notebook Pro 1 nov besteld en heb nog steeds de melding:

Optional("2017-11-03 01:20") Southall, Your parcel is on its way
======================================

Ik begin nu toch wel ongeduldig te worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:12

FlashBang

Hoi.

.GoO schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:27:
Ik heb de Notebook Pro i7 16 GB versie op LightInTheBox gevonden voor 886,31 euro waar je nog 1% (via PC) of 3% (via mobiel) extra cashback korting bovenop krijgt. Dus volgens mij nog een mooiere deal dan bij GeekBuying.

Gratis expres verzending in 3-4 werkdagen en je kunt voor 50 euro het risico om importkosten afkopen (die vergoeden zij in dat geval).

Nog 11 uur geldig trouwens.
Klopt, gisteren na mijn post hier ook deze gevonden en de 2e van de 35 die ze voor die prijs beschikbaar hadden gekocht. Met verzendkosten, shipping insurance en customs/duty insurance totaal EUR 954 afgetikt.

[ Voor 8% gewijzigd door br00ky op 26-11-2017 18:02 . Reden: referral eruit gehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:00

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Er zijn hier meer die via Gearbest besteld hebben dus even een vraag. Ik heb de laptop besteld en via paypal betaald. Nu krijg ik deze mail
Dear Martijn,

Thank you very much for recent order on gearbest!

We have sent you a new message entitled 'Please confirm your Gearbest order for payment verification (Order Number: xxxxxxxxxxx)' in your gearbest account.

Please view and reply us here on this link: https://support.gearbest.com

Once we have received your reply, we will typically respond you within 24 hours (except weekends and public holidays).

NOTE:This is an automatic message. Please do not reply to this email.This link will be active for 48 hours .After that ,please log into gearbest account to view your message anytime.

Thank you for you understanding.

Best Regard

gearbest
Ga ik naar die support page dan vind ik echt geheel niets waar ik ook maar iets in kan vullen cq op kan sturen. Maar daarnaast, mijn paypal account heeft gewoon hetzelfde adres als mijn account bij Gearbest,...deze check heb ik nooit eerder gezien van Chinese shops?

Hebben jullie deze mail ook gehad?, was de verficatie inderdaad nodig? en zo ja, waar op hun site lever ik dit dan aan?

Ik ben gisteren 2 uren bezig geweest met googlen en ik vind op meerdere plekken dat Gearbest uitlegt dat ze hierom vragen, maar nergens een link naar waar je het dan inlevert :P

(inloggen op gearbest staat status bestelling op: processing en is die voorbij payment received).

[ Voor 3% gewijzigd door Nomad op 25-11-2017 12:47 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

https://www.hotukdeals.co...m-gearbest-2238946?page=3
zie :
offgridsid 3rd Apr 2016

Is aardig pissig op hen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Nomad schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:37:
Er zijn hier meer die via Gearbest besteld hebben dus even een vraag. Ik heb de laptop besteld en via paypal betaald. Nu krijg ik deze mail

[...]

Ga ik naar die support page dan vind ik echt geheel niets waar ik ook maar iets in kan vullen cq op kan sturen. Maar daarnaast, mijn paypal account heeft gewoon hetzelfde adres als mijn account bij Gearbest,...deze check heb ik nooit eerder gezien van Chinese shops?

Hebben jullie deze mail ook gehad?, was de verficatie inderdaad nodig? en zo ja, waar op hun site lever ik dit dan aan?

Ik ben gisteren 2 uren bezig geweest met googlen en ik vind op meerdere plekken dat Gearbest uitlegt dat ze hierom vragen, maar nergens een link naar waar je het dan inlevert :P

(inloggen op gearbest staat status bestelling op: processing en is die voorbij payment received).
Kan je beste even bij de facebook support melden, ze kunnen dat idd doen om te bevestigen dat alles klopt als je voor de eerste keer bestelt en het een duur artikel is. Alleen maar voordeel natuurlijk dat ze beetje fraude tegengaan maar als je de ticket niet kan vinden is dat lastig, staat ook niet bij RMA in de support tickets? ;)
In addition to being a scam operation, I'm fairly certain that Gearbest is a shill for Chinese Intelligence and/or an identity theft ring.

Mooie beweringen. :O

[ Voor 14% gewijzigd door Dejagan op 25-11-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Laatst online: 19:00

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Dejagan schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:14:
[...]

Kan je beste even bij de facebook support melden, ze kunnen dat idd doen om te bevestigen dat alles klopt als je voor de eerste keer bestelt en het een duur artikel is. Alleen maar voordeel natuurlijk dat ze beetje fraude tegengaan maar als je de ticket niet kan vinden is dat lastig, staat ook niet bij RMA in de support tickets? ;)

[...]

In addition to being a scam operation, I'm fairly certain that Gearbest is a shill for Chinese Intelligence and/or an identity theft ring.

Mooie beweringen. :O
Precies, ik hoopte het bij ticket/rma te vinden, maar helaas. Ik heb gisteren ook al facebook support bericht, maar nog geen reactie 24 uren later nu. Ik wacht het even af.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dejagan
Nomad schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:30:
[...]

Precies, ik hoopte het bij ticket/rma te vinden, maar helaas. Ik heb gisteren ook al facebook support bericht, maar nog geen reactie 24 uren later nu. Ik wacht het even af.
Anders het topic op fok, die medewerker is wel echt snel en voortvarend. :)
renedis schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:57:

Ik heb mijn Notebook Pro 1 nov besteld en heb nog steeds de melding:

Optional("2017-11-03 01:20") Southall, Your parcel is on its way
======================================

Ik begin nu toch wel ongeduldig te worden :'(
Komt goed, kan even duren maar denk dat hij begin volgende week zijn weg echt wel begint te vervolgen uit de UK. En anders kan je om compensatie vragen als het langer dan 5 weken duurt. :*)

[ Voor 41% gewijzigd door Dejagan op 25-11-2017 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannx1986
dannx1986 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:13:
[...]

Mijn Air is vandaag verzonden door Gearbest met DHL (Expedited Shipping)

[...]

Ben benieuwd :)

Op de invoice staat trouwens 'notebook en Power adapter' voor $150.
Gisteren een SMS van DHL om de BTW en invoerrechten te betalen.
Viel een beetje tegen,
  • BTW bedrag > 51,87
  • Administratiekosten > 14,50
  • BTW administratiekosten > 3,05
8)7

Maargoed, hij is onderweg en verwachte leverdatum woensdag 29-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
dannx1986 schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:52:
[...]

Gisteren een SMS van DHL om de BTW en invoerrechten te betalen.
Viel een beetje tegen,
  • BTW bedrag > 51,87
  • Administratiekosten > 14,50
  • BTW administratiekosten > 3,05
8)7

Maargoed, hij is onderweg en verwachte leverdatum woensdag 29-11.
Met DHL expedited weet je 100% zeker dat je invoerrechten moet betalen. Dit had je kunnen weten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannx1986
renedis schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:17:
[...]

Met DHL expedited weet je 100% zeker dat je invoerrechten moet betalen. Dit had je kunnen weten :?
100% had ik niet gelezen (maar dat kan mijn fout zijn) :z

Ga er verder niet over klagen, post het ter info/vergelijking voor andere Tweakers die wat willen bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeaZuL

WeaZuL

WeaZuL schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:14:
Na 14-09 de air12 besteld te hebben heb ik hem nog steeds niet binnen gekregen. Wat ik wel kreeg is vandaag de volgende email:

[...]
Vandaag is de air12 geleverd, Net geen 2.5maanden na bestelling. Snel is anders maar ik ben er wel content mee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
WeaZuL schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:56:
[...]

Vandaag is de air12 geleverd, Net geen 2.5maanden na bestelling. Snel is anders maar ik ben er wel content mee 8)7
Geduld is een schone zaak. Ik hoop niet dat het bij mij ook zo lang gaat duren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dejagan
https://www.lightinthebox...0-mx150-2gb_p6222117.html

Flash sale op de notebook pro voor maar 675 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
WeaZuL schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:56:
[...]

even refund aanvragen dan voor de lange wachttijd. :) Kan zomaar zijn dat je dan een leuk gearbest tegoed krijgt om je pijn te verzachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Toch maar gedaan. Ik wilde netjes wachten op Gearbest, maar gezien mijn studie heb ik hem toch het liefst zsm. Inclusief de 60 euro voor douane verzekering is het dan toch nog goedkoper dan die van Gearbest. En dan heb ik deze wellicht nog voor het einde van de week binnen.

Tevens: 10% cashback via cashbackXL O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
brammetje1994 schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:36:
[...]

Toch maar gedaan. Ik wilde netjes wachten op Gearbest, maar gezien mijn studie heb ik hem toch het liefst zsm. Inclusief de 60 euro voor douane verzekering is het dan toch nog goedkoper dan die van Gearbest. En dan heb ik deze wellicht nog voor het einde van de week binnen.

Tevens: 10% cashback via cashbackXL O-)
Ja, dit is echt een extreem scherpe flash deal voor de laptop. En dan heb je die douaneverzekering kosten mooi weer terug van de cashback. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hier zijn ze blijkbaar van terug gekomen. Wil net bestellen, schiet de prijs in de winkelwagen naar 726 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Freakster86 schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:51:
[...]

Hier zijn ze blijkbaar van terug gekomen. Wil net bestellen, schiet de prijs in de winkelwagen naar 726 euro...
Ja, was een beperkt aantal dus blijkbaar de laatste voor je neus weg gekaapt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Laatst online: 15:55
Ik heb er ook 1 besteld voor de lage prijs! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Freakster86 schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:51:Hier zijn ze blijkbaar van terug gekomen. Wil net bestellen, schiet de prijs in de winkelwagen naar 726 euro...
Neen. zo werkt dat niet... welkom bij de prijzentrekmachine (oid) van deze webshops... (gehoord bij Radar of Kassa). Prijzen kunnen elk moment veranderen, ook in NL. Ze hebben ook in de winkels vaak al dynamische prijskaartje, die bij wijze van spreken voor jouw neus kunnen veranderen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Dejagan schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:52:
[...]

Ja, was een beperkt aantal dus blijkbaar de laatste voor je neus weg gekaapt :-(
Jammer, close call geweest dan. Beperkte aantal was mij niet opgevallen... Zag alleen die klok en dacht genoeg tijd te hebben :( Had iemand net overgehaald om deze te nemen, maar ik kan het nu niet verkroppen om ineens 50 euro meer te gaan betalen. Gelukkig geen haast bij.
route99 schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:58:
[...]
Neen. zo werkt dat niet... welkom bij de prijzentrekmachine van deze webshops... (gehoord bij Radar of Kassa). Prijzen kunnen elk moment veranderen, ook in NL. Ze hebben ook in de winkels vaak al dynamische prijskaartje, die bij wijze van spreken voor jouw neus kunnen veranderen... :+
Dat is niet dynamisch, maar gewoon een verlopen aanbieding die niet zichtbaar werd, omdat ik niet de pagina in de tussentijd heb ververst. Dan zie je de nieuwe prijs dus pas in het winkelwagentje. Dat is even zuur, maar er komt wel weer iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Freakster86 schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:51:https://www.lightinthebox...0-mx150-2gb_p6222117.html
Freakster86 schreef op maandag 27 november 2017 @ 23:07:Dat is niet dynamisch, maar gewoon een verlopen aanbieding die niet zichtbaar werd, omdat ik niet de pagina in de tussentijd heb ververst. Dan zie je de nieuwe prijs dus pas in het winkelwagentje. Dat is even zuur, maar er komt wel weer iets anders.
Blijkbaar is er iets met jouw browser aan de hand... bij mij is het wel dynamisch, de tijd dat de aanbieding nog geldt staat dynamisch in beeld, dus je wist hoelang de prijs nog gelden zou. Of heb je die over het hoofd gezien, dat zou kunnen. Als je het niet erg vind laat ik mijn PC niet 2 dagen en ca 10 minuten aanstaan om te kijken of de prijs ook "verspringt". Ik vind het iig al heel netjes dat die timer er neer zetten...

Uiteraard vind ik wel balen voor je dat je dit blijkbaar gemist hebt en jouw focus dus "anders" lag. Wachten op de volgende aanbieding.... sterkte ;)

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/cpcpHm/11_dynamisch_Knipsel.png
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/fgq9Hm/12_dynamisch_Knipsel.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@route99 We gaat wat off topic, maar volgens mij halen we wat dingen door elkaar.

De timer slaat op de gehele duur van de aanbieding van 726 euro, maar blijkbaar was er binnen die aanbieding nog een flash sale van 675 euro. Die flash sale prijs was echter niet gekoppeld aan de timer, maar aan het aantal beschikbare laptops dat onderaan stond bij het "aantal" vakje. Ik zag de prijs en de timer en ging er automatisch vanuit dat ik voldoende tijd had. Het beschikbare aantal was mij niet opgevallen. Pas bij het verversen van de pagina of, in mijn geval, door het product in je winkelwagentje te doen werd ineens zichtbaar dat de limiet van die flash sale was bereikt en de prijs weer terug was naar de oorspronkelijke aanbieding van 726,27 euro. En ja, dan houdt het op. Ben LITB niet gewend, maar bij Gearbest is dit allemaal een stuk duidelijker te zien imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Ik heb ondertussen 3 berichten naar gearbest gestuurd op Facebook en ook twee tickets ingediend. Ze geven mij overal een tracknummer van een reeds bezorgte order in zweden. Ik heb dit 2x aangegeven op Facebook en dan word ik doorverwezen naar het ticket systeem. Daar quote een medewerker doodleuk tracking gegevens en een tracking nummer, maar wanneer ik deze zelf invul krijg ik compleet andere informatie.

Zo moeilijk is een trackingnummer toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga over een aantal maanden naar China en wil misschien een xiaomi air kopen als ik daar ben.
Iemand enig idee van de prijzen van de notebooks daar in de winkel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mvdbeld
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:59:
Ik ga over een aantal maanden naar China en wil misschien een xiaomi air kopen als ik daar ben.
Iemand enig idee van de prijzen van de notebooks daar in de winkel?
Prijzen in Yuan staan gewoon op de Chinese website:
https://www.mi.com/mibookair-13in/ (bv. 4599,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannx1986
Vandaag mijn Air 13 mogen ontvangen. Erg content mee!

Zojuist klaar met de NL versie van Windows 10 installeren inclusief drivers =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Laatst online: 15:55
Dejagan schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:40:
[...]

Ja, dit is echt een extreem scherpe flash deal voor de laptop. En dan heb je die douaneverzekering kosten mooi weer terug van de cashback. :)
Gelukkig heb ik die verzekering erbij genomen want de douane kosten zijn 160 euro! =) Ik ben benieuwd hoe snel ze dat terug storten

[ Voor 6% gewijzigd door cverkooyen op 28-11-2017 19:14 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Let op:
Het posten van referral links is niet toegestaan in dit topic, wel in Aanbiedingen en Kortingscodes