Acties:
  • +1 Henk 'm!

• einz
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Oke nice, ik heb inmiddels net een setje schroevendraaiers binnen om te kunnen bekijken welk scherm ik uberhaupt nodig heb. Kennelijk zijn er twee types gebruikt bij de Air 13.

Waar heb jij het scherm besteld en hoe ziet deze eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7samurai
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-07 09:14
bij alie: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.47684c4dg123jW

bij de 12.5 heb ik niks gelezen over meerdere typen schermen, afkloppen dan maar.

• 7samurai
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-07 09:14
scherm vervangen gisteren. Zag er intern iets anders uit als in het fimpje maar is goed te doen. Zit wel gelijmd op de rand rondom. Het is trouwens (wat te verwachten was) niet dezelfde kwaliteit, het is allemaal wat grijzer . verder zijn de kleuren ok en de kijkhoeken ook. Ik zou hem alleen vervangen als het niet anders kan, want het wordt er niet beter op..
je krijgt er een soort plakstrips bij waardoor het scherm een tikkeltje hoger komt te liggen. sluit net iets minder mooi aan.

[ Voor 14% gewijzigd door 7samurai op 21-09-2019 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• einz
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Ik heb een poging gewaagd en het is geslaagd, kon geen goede youtube video vinden maar wel een foto tutorial (http://en.miui.com/thread-3702745-1-1.html) Heb alleen de scharnier cover gesloopt, deze moet je er niet zomaar uittrekken maar ook wat naar rechts schuiven. De plastic haakjes zijn nu afgebroken. Doet de werking niet veel anders maar het ziet er gewoon niet zo netjes uit.

Scherm zelf ook bij lcdoled besteld en dan de laminated variant, ziet er prima uit en al met al was het vervangen ook goed te doen voor een leek. Kortom, dikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:38
Werkt de ingebouwde webcam van de Xiaomi Notebook Pro het bij jullie in Skype? Ik kan de webcam wel gewoon gebruiken in de "Camera" applicatie in Windows 10, maar Skype herkent hem niet. Iemand een idee?

Ik heb geprobeerd de webcam drivers te updaten (in apparatenbeheer) maar daar geeft Windows aan dat de meest recente versie van de driver is geïnstalleerd. Via Google kan ik er weinig over vinden. Ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:21
Perzikvrucht schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 10:53:
Werkt de ingebouwde webcam van de Xiaomi Notebook Pro het bij jullie in Skype? Ik kan de webcam wel gewoon gebruiken in de "Camera" applicatie in Windows 10, maar Skype herkent hem niet. Iemand een idee?

Ik heb geprobeerd de webcam drivers te updaten (in apparatenbeheer) maar daar geeft Windows aan dat de meest recente versie van de driver is geïnstalleerd. Via Google kan ik er weinig over vinden. Ervaringen?
Werkt hier gewoon als een zonnetje :) heeft Skype toestemming gekregen om de camera te gebruiken?

[ Voor 4% gewijzigd door bottom line op 23-10-2019 10:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perzikvrucht
bottom line schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:09:
[...]

Werkt hier gewoon als een zonnetje :) heeft Skype toestemming gekregen om de camera te gebruiken?
Wauw, dit was inderdaad de oplossing. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Perzikvrucht op 25-11-2019 21:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-07 18:57

nFo

Xiaomi Notebook Pro is inmiddels ook geupdate met een Intel i7-10510U / 16GB Ram / Intel 660p 1TB ssd/ Geforce MX250
https://www.gearbest.com/ultrabooks/pp_3002414189045374.html

Zo te zien is het verder bij hetzelfde gebleven.
Ben nog tevreden met mijn "oude" Notebook pro op het reflecterende scherm na, 1mp webcam en scherpe randen.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Het posten van referral links is niet toegestaan in dit topic, wel in Aanbiedingen en Kortingscodes