Ladies and gentlemen, it has arrived!
Mijn Mi Notebook Pro is vandaag binnengekomen. Hij was écht goed ingepakt. Het was bubbelfolie + kartonnen doos met daarin 6-laags bubbelfolie + piepschuim. Dus echt goed ingepakt. Helaas is wel de EU adapter gesneuveld, die hadden ze gewoon los in de verpakking gestop. Aghja, zoals hierboven al te lezen is heb ik een AC-adapter besteld met een vaste EU plug.
Even een samenvatting van datums:
03/27/2019 Bij mij op mijn schoot

03/27/2019 Bij DPD sorteercentrum in Best(NL)
03/24/2019 Bij de douane van Engeland (Stanwell)
03/21/2019 In transit vanuit HongKong
03/19/2019 Transportation - Shipment has started
03/18/2019 Processing - Order Processing + Processing - Goods are being packed
03/15/2019 Payment - Successfully received
Heb geen douanekosten gehad of iets dergelijks, dus helemaal top om hem via tradingshenzhen.com te kopen.
Edit: Nog even een vraagje. Heeft er iemand toevallig een goede laptop sleeve gevonden waar de NotebookPro perfect in past? Want het is wel een 15.6inch laptop, maar vanwege de dunnere bezels is het meer dan een 15inch formaat. Of zou een sleeve voor de MacbookPro 15" ook goed zijn? Qua afmetingen scheelt het 1cm in de breedte namelijk.
Edit2: (want dubbelpost anders) @
Zaptres @
Loev De oplader is binnen, precies 1 dag nadat de laptop binnen was. Ideaal, want de meegeleverde EU adapter plug was gesneuveld tijdens transport. De adapter ziet er goed uit, erg solide gebouwd en weegt ook wel wat. Dus het is gelukkig geen doosje lucht. Opladen werkt perfect met de NotebookPro. Wat ik interessant vond is wat op de zijkant van de adapter staat (klik foto):

De lader lijkt meerdere voltages te ondersteunen. Dus het lijkt mij dat je ook je telefoon ermee kan opladen. Nu ga ik dat risico nog niet nemen, maar op de aliexpress pagina van het product deden mensen hun ipad ermee opladen. Je krijgt er ook een usb-c naar usb-c kabel bij van 2meter. Dus die hoef je er niet bij te bestellen. Al met al, top oplader!
[
Voor 47% gewijzigd door
Leviathius op 29-03-2019 10:10
]