Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
@route99 Het is wat moeilijk te zien, maar het lijkt toch echt een deukje in de rand volgens mij.
Powerknop2
Het is dat ik de hele laptop ben afgegaan om te zoeken naar 'iets' en wie zoekt die vindt zullen we maar zeggen. Gelukkig is dat de laptop voor iemand die een stuk minder kieskeurig is ;) Maar ben het met je eens dat QC hier niet helemaal 100% is geweest.

@Dejagan Heb nogmaals goed gekeken en je hebt gelijk dat het scherm niet geheel uitlijnt:
Rand laptop
Dit is toch best ver ingezoomd. Met het blote oog vrijwel niet waarneembaar. Wanneer ik met mijn vinger over de rand ga dan voel ik het wel, maar enkel de ruimte tussen de scharnieren is echt hetgeen wat opvalt. Maar om daar nu gelijk de laptop voor te gaan openmaken... Hoe veel moeite/tijd heeft jou dat toen gekost?

Ga toch maar even met LITB contact opnemen, maar aangezien ik de laptop al helemaal heb geïnstalleerd en ingesteld verwacht ik er niet veel van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:47
Freakster86 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:10:

@Dejagan Heb nogmaals goed gekeken en je hebt gelijk dat het scherm niet geheel uitlijnt:
[afbeelding]
Dit is toch best ver ingezoomd. Met het blote oog vrijwel niet waarneembaar. Wanneer ik met mijn vinger over de rand ga dan voel ik het wel, maar enkel de ruimte tussen de scharnieren is echt hetgeen wat opvalt. Maar om daar nu gelijk de laptop voor te gaan openmaken... Hoe veel moeite/tijd heeft jou dat toen gekost?
Als je de juiste schroevendraaiers hebt is het misschien 10 minuten werk om hem te centreren, onderkant er af en dan aan elke kant als ik het goed herinner 2 schroefjes van de scharniertjes losjes en dan beter centreren en vastmaken. Echt een centje van een fluit is het. :)

Als het net als bij de 13.3 is zit er onder het midden bovenste rubberdopje nog een schroefje verstopt trouwens.

http://www.laptopultra.com/guide/xiaomi-air-disassembly/

Kon niet vinden van de 15 inch hoe je hem open maakt maar ik vermoed precies hetzelfde.

[ Voor 12% gewijzigd door Dejagan op 20-12-2017 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09 12:20
Chic schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:43:
[...]

Ik wacht ook al sinds 16-11. Dacht dat ten tijde van bestellen het gemiddeld 3 weken duurde op basis van de ervaringen hier. Nu niet meer dus. Aankomende donderdag zit ik al op de 25 werkdagen. Heb nog geen contact gezocht..
11-11 besteld en gisteren pas binnengekomen. Bleek aan DPD te liggen, drukte voor kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
brammetje1994 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:20:
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn order van 15-11 via Priority Line van gearbest. Inmiddels meerdere keren contact gehad, maar ze willen voorals nog niks doen. Anderen die nog aan het wachten zijn?
Jup, ze zijn mijn pakketje zelfs kwijt :( Onderzoek is gestart en moet tot en met 30 dec wachten.

[ Voor 7% gewijzigd door renedis op 20-12-2017 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 21:24
wouterg00 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 00:33:
[...]

11-11 besteld en gisteren pas binnengekomen. Bleek aan DPD te liggen, drukte voor kerst.
Bij mijn trackingnr. van DPD staat dat hun nog wachten op ontvangst van het pakket. Hoe lang voor het bezorgmoment ging de tracking werken bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:48
renedis schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:31:
[...]

Jup, ze zijn mijn pakketje zelfs kwijt :( Onderzoek is gestart en moet tot en met 30 dec wachten.
Dat ze dit bij jou weten is voor mij een verrassing. Ik heb nog geen update gehad sinds 15-11 en ze zeggen dat dit "kan gebeuren". Ik vind het een beetje te gemakkelijk om te blijven zeggen "wacht maar". Ze moeten niet zeggen dat het 11-21 werkdagen duurt met leveren en wanneer het na 21 werkdagen niet geleverd is, je nog vragen om een halve maand te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09 12:20
Chic schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:41:
[...]

Bij mijn trackingnr. van DPD staat dat hun nog wachten op ontvangst van het pakket. Hoe lang voor het bezorgmoment ging de tracking werken bij jou?
Niks, 0 tracking gehad. DPD zei zelf dat het pakket nog verzonden moest worden. Nooit meer Priority Line voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
brammetje1994 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:48:
[...]

Dat ze dit bij jou weten is voor mij een verrassing. Ik heb nog geen update gehad sinds 15-11 en ze zeggen dat dit "kan gebeuren". Ik vind het een beetje te gemakkelijk om te blijven zeggen "wacht maar". Ze moeten niet zeggen dat het 11-21 werkdagen duurt met leveren en wanneer het na 21 werkdagen niet geleverd is, je nog vragen om een halve maand te wachten.
Ze hebben bij mij mogelijk een fout gemaakt. Ik heb zelf ook onderzoek gedaan en contact gehad met DPD.
Na dat er op de tracking site stond dat ie in ENG was kon ik gaan schakelen met DPD zelf.

Daar vertelde ze mij leuk een ander huisnummer dan waar ik op woon. Ik heb ook gezien dat er al voor getekend is door een ander persoon. Daarnaast heb ik een verzekering afgesloten via Gearbest, als dat geen resultaat heeft dan heb ik ook nog m'n creditcard maatschappij achter mij.

Al met al wel enorm vervelend en mijn geduld word enorm op de proef gesteld.

Edit:
Ik heb overigens ook contact gezocht via Fok.nl forum, dat hielp wel iig (kreeg binnen 24 uur een nieuwe call op mijn naam via het ticket systeem).

[ Voor 7% gewijzigd door renedis op 20-12-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:48
Zojuist logde ik in op de support ticket website van Gearbest en kreeg ik telkens een ander account. Niet een heel fijn gevoel dat er mensen zomaar in een account van een ander kunnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinnman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-08 16:17
ik had bij LIB ook de douneverzekering genomen voor de notebook pro. Dat is maar goed ook, kosten waren 159,51. Net bericht gehad van LIB dat ze het binnenkort terugstorten op mijn paypal rekening.

• Freakster86
  • Niet online
@Dejagan Wat ik kon vinden was dit: YouTube: Xiaomi Mi Notebook PRO Disassembly - How to - Internals - İçind... en dit YouTube: Xiaomi Mi Notebook Pro Thermal Repaste, Results, How to Open & A... Dat "unclippen" is dat nou zonder risico dat er iets breekt? Ik denk dat ik even afwacht of degene voor wie de laptop is dit opvalt. Zo niet, dan wacht ik ermee tot de laptop echt open moet voor onderhoud o.i.d.

Wel een reactie van LITB gekregen. Voor deze "kleine gebreken" bieden ze de volgende oplossing aan:
- 30 euro retour
- 40 euro coupon

Toch best redelijk, of niet?

• PickABrick
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05-04 16:28
Net de notebook pro i5 8gb besteld bij LITB voor €790,34 incl. douaneverzekering.
Hoop dat ik de douanekosten niet hoef te betalen. en anders heb ik al gelezen bij meerdere hier in het topic dat dat netjes geregeld is.
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:38
Ik ben erg blij vandaag, gisteravond kwam ik thuis en vertelde mijn vrouw dat de laptop al bezorgt was, vanmiddag tijdens de lunchpauze zitten rommelen met het chinees omzetten naar nederlands, maar alles werkt perfect. Klein half uurtje nodig gehad om alle update binnen te halen.

Daarnet heb ik mijn office 2016 ook opnieuw geinstalleerd, ook dit werkt perfect.

Kortom, tevreden met de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
RonaldBe schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:12:

Daarnet heb ik mijn office 2016 ook opnieuw geinstalleerd, ook dit werkt perfect.

Kortom, tevreden met de aankoop.
Met behoud van de originele office key?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Dejagan schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:00:
[...]

Met behoud van de originele office key?
Bij mij wel in ieder geval. Zet in je outlook je locatie op China o.i.d. (weet niet zeker of deze stap nodig was, maar kan geen kwaad). Maak een gratis account aan bij TunnelBear en download/installeer dat programma. Maak vervolgens verbinding met India (Honkong of Singapore lukte niet. IP-adres lookup liet dan Canada als locatie zien). Eenmaal verbonden met India kun je Word opstarten en de licentie activeren en koppelen aan je outlook account. Download het installatiebestand van office 2016 van je outlook account en na herinstallatie van windows kun je met één druk op de knop office 2016 weer installeren en is dan automatisch geactiveerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dejagan
Freakster86 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:18:
[...]

Bij mij wel in ieder geval. Zet in je outlook je locatie op China o.i.d. (weet niet zeker of deze stap nodig was, maar kan geen kwaad). Maak een gratis account aan bij TunnelBear en download/installeer dat programma. Maak vervolgens verbinding met India (Honkong of Singapore lukte niet. IP-adres lookup liet dan Canada als locatie zien). Eenmaal verbonden met India kun je Word opstarten en de licentie activeren en koppelen aan je outlook account. Download het installatiebestand van office 2016 van je outlook account en na herinstallatie van windows kun je met één druk op de knop office 2016 weer installeren en is dan automatisch geactiveerd.
Bedankt, ga ik in de startpost zetten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 21:24
Chic schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:41:
[...]

Diezelfde avond dat ik bovenstaand bericht postte werd mijn tracking nog actief! Gisteren bezorgd en inmiddels helemaal up and running met Win10 in het nederlands en behoud van office volgens de methode van @Freakster86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Kreeg dit zojuist in de mail: Mi Air 13 zonder mx150 is nu bij Gearbest 699 dollar = ~590 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
Weet iemand hoe je kunt zien of de MX150 werkt nadat de laptop is omgezet van Chinees naar Nederlands? Windows heeft wel een automatische update gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Update94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:38
RonaldBe schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:44:
Weet iemand hoe je kunt zien of de MX150 werkt nadat de laptop is omgezet van Chinees naar Nederlands? Windows heeft wel een automatische update gedaan.
Ik hoefde daar verder niks voor te doen. Maar als je windows+r doet, en vervolgens dxdiag intikt kan je 'm zien onder render.

Of ctrl+shift+esc en dan bij prestaties.

• thescorpi0n
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-09 13:19
Ik zit er over na te denken om ook een Notebook Pro aan te schaffen, maar als ik bij LitB beide verzekeringen aanklik kom ik op maar liefst €90 aan verzekeringskosten, alleen de douaneverzekering is €55. Waarom verschilt dit zo per persoon? Daarnaast lijkt me dat een verzendverzekering toch niet nodig is? Helemaal als ik met creditcard betaal zou het toch gewoon verzekerd moeten zijn tot de voordeur?

• ThimoCoenderman
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 23:54
thescorpi0n schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:58:
Ik zit er over na te denken om ook een Notebook Pro aan te schaffen, maar als ik bij LitB beide verzekeringen aanklik kom ik op maar liefst €90 aan verzekeringskosten, alleen de douaneverzekering is €55. Waarom verschilt dit zo per persoon? Daarnaast lijkt me dat een verzendverzekering toch niet nodig is? Helemaal als ik met creditcard betaal zou het toch gewoon verzekerd moeten zijn tot de voordeur?
Het helpt nog wel eens om de valuta naar US Dollar om te zetten. Ik heb daardoor een klein bedrag bespaard tov afrekenen in euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul - K
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-08 22:59
Enorm balen dat er niet gewoon een 13.3" model is met 16GB RAM. Twijfel toch enorm tussen de 13.3" met 8GB een de Pro 15" met 16GB nu. Scheelt blijkbaar maar 4cm met mijn huidige 13.3". Komt door de dunne schermranden zo te zien. Ga je die 4cm nou echt merken?

EDIT Toch maar besteld! 1001€ incl verzendverzekering/douane afkoop. 16GB i7 8550u. Ben benieuwd! Zou hem na het nieuwe jaar moeten hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door Paul - K op 29-12-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-02 11:49
Paul - K schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 01:05:
Enorm balen dat er niet gewoon een 13.3" model is met 16GB RAM. Twijfel toch enorm tussen de 13.3" met 8GB een de Pro 15" met 16GB nu. Scheelt blijkbaar maar 4cm met mijn huidige 13.3". Komt door de dunne schermranden zo te zien. Ga je die 4cm nou echt merken?

EDIT Toch maar besteld! 1001€ incl verzendverzekering/douane afkoop. 16GB i7 8550u. Ben benieuwd! Zou hem na het nieuwe jaar moeten hebben.
Waar heb je hem aan deze prijs besteld incl verzekering ?

iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

Paul - K schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 01:05:
Enorm balen dat er niet gewoon een 13.3" model is met 16GB RAM. .............. Pro 15" met 16GB nu.............e ..... Toch maar besteld! 1001€ incl verzendverzekering/douane afkoop. 16GB i7 8550u. Ben benieuwd! Zou hem na het nieuwe jaar moeten hebben
Wat gaf de doorslag om die 15 inch vooor 1001 euro te kopen niet niet bijvoorbeeld de HP van 999 euro waarbij je dan ca 8 tientjes bij moet tellen om 16 ipv 8 GB te hebben?
Die HP ziet er ook strak uit, vrijwel dezelfde specs en je hebt NL-garantie/wetgeving.
Dit is amper een verschil in prijs dus ben erg benieuwd wat je dan toch hierin trekt dat je het gedaan hebt.

Heb je nog overwogen om zelf 16 GB in het 13.3" model te zetten? Zou ook een optie zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
route99 schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:57:
[...]
Wat gaf de doorslag om die 15 inch vooor 1001 euro te kopen niet niet bijvoorbeeld de HP van 999 euro waarbij je dan ca 8 tientjes bij moet tellen om 16 ipv 8 GB te hebben?
Die HP ziet er ook strak uit, vrijwel dezelfde specs en je hebt NL-garantie/wetgeving.
Dit is amper een verschil in prijs dus ben erg benieuwd wat je dan toch hierin trekt dat je het gedaan hebt.

Heb je nog overwogen om zelf 16 GB in het 13.3" model te zetten? Zou ook een optie zijn geweest.
Helaas is het werkgeheugen bij beide laptops niet uitbreidbaar omdat het om de laptop dunner te maken op het moederbord zit geintegreerd. Maar dan had dat wel echt een nette optie geweest ook die HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:11
Dejagan schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:53:
[...]

Helaas is het werkgeheugen bij beide laptops niet uitbreidbaar omdat het om de laptop dunner te maken op het moederbord zit geintegreerd. Maar dan had dat wel echt een nette optie geweest ook die HP.
Klopt, heb dit vorige week voor de zekerheid nog nagevraagd bij HP, maximaal 8gb. Anders had ik hem waarschijnlijk gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Jammer.... ik kon nog geen inside foto van die HP Pavilion 15-ck040nd vinden of er wat mee te doen zou zijn, überhaupt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thescorpi0n
Waar ik voornamelijk mee zit is de garantie. LitB is veel goedkoper en biedt de duane verzekering wat heel fijn is, maar ze geven voor zover ik kan vinden maar twee maanden garantie. Gearbest geeft dan nog wel een jaar, maar heeft iemand er ervaring mee of dit nog geldig is nadat je Windows naar het Nederlands of Engels hebt gezet? Technisch gezien is dit de firmware veranderen waardoor het komt te vervallen, maar ik vraag me af of ze hier in de praktijk ook moeilijk over doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul - K
route99 schreef op zondag 31 december 2017 @ 19:39:
Jammer.... ik kon nog geen inside foto van die HP Pavilion 15-ck040nd vinden of er wat mee te doen zou zijn, überhaupt...
Exact zoals benoemt. Die 8GB is echt een killer. Anders was ik zeer waarschijnlijk voor de 13.3" gegaan. Alleen deze had ook geen 16GB versie.

Uiteindelijk bij LiTB besteld door de positieve reacties in dit topic. Als 't goed is wordt ie 7 januari verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Mooi, hopelijk gaat ie goed bevallen, vooral de duurzaamheid.

Ik heb een aantal jaren geleden een BTO gekocht voor de studie van mijn zoon, schoot me daarnet te binnen wat ze daar nu hebben op dit gebied, zie onder.
Daar kun je wel 16 GB in kwijt, zelfs to 32GB werkgeheugen!
Er kans nog eens 2e SSD in.
Je levert wel wat in in op de CPU. En er zit geen Win10 bij, maar die zijn we voor acceptabele prijzen te koop of je checkt of je er Linux op kunt zetten als je dat zou willen.
Tis dan wat je belangrijk vindt en dat moet ieder zelf weten.

https://www.bto.eu/bto-u-book-13cl24.html
€1.019,00 incl. btw
Een supersnelle en compacte ultrabook met metalen behuizing en een accuduur tot maarliefst 8 uur. Dankzij het gewicht van slecht 1.3 kilogram neem je deze 13CL24 overal mee naartoe.
• Stevige metalen behuizing
• 13.3" mat Full HD IPS-scherm
• Intel® Core i7-processor
• Intel® HD Graphics
• Tot 32GB werkgeheugen
• Tot 2 harddisks / SSD's
• Verlicht toetsenbord
• Slechts 1.3 kilogram

Gegevens
  • 13CL24: 13.3'' Full HD IPS (mat) scherm, Intel HD Graphics 620, Intel Core i7-7500U 2.7GHz (4Mb Cache, tot 3.50 GHz)
  • 16GB DDR4 (2400MHz), BTO Selected RAM
  • Geen geheugen in geheugenslot 2 (optioneel)
  • 256GB, SATA M.2 SSD, BTO selected SSD, 560MB/s-300MB/s
  • Geen 2.5 inch HDD of SSD in slot 1 (optioneel)
  • Intel® Dual Band Wireless-AC 3165/68 M.2 (2.4/5GHz, 433Mbps) + Bluetooth 4.2
  • Verlicht QWERTY-toetsenbord (US International-Nederlands)
  • Geen Microsoft Windows geselecteerd
  • 2 jaar carry-in garantie
  • Geen draagtas & actiepakket
  • Bij levering binnen Nederland neemt BTO de heffing van Stichting de Thuiskopie voor haar rekening.
  • Gratis verzending van de bestelling, gratis telefonische ondersteuning en gratis ondersteuning op afstand.

[ Voor 12% gewijzigd door route99 op 02-01-2018 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul - K
route99 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:38:
Mooi, hopelijk gaat ie goed bevallen, vooral de duurzaamheid.

Ik heb een aantal jaren geleden een BTO gekocht voor de studie van mijn zoon, schoot me daarnet te binnen wat ze daar nu hebben op dit gebied, zie onder.
Daar kun je wel 16 GB in kwijt, zelfs to 32GB werkgeheugen!
Er kans nog eens 2e SSD in.
Je levert wel wat in in op de CPU. En er zit geen Win10 bij, maar die zijn we voor acceptabele prijzen te koop of je checkt of je er Linux op kunt zetten als je dat zou willen.
Tis dan wat je belangrijk vindt en dat moet ieder zelf weten.

https://www.bto.eu/bto-u-book-13cl24.html
€1.019,00 incl. btw

[...]
De reviews van de Mi Air Pro op bouwkwaliteit waren vooral ook erg goed. Net als het touchpad - iets wat mij nogal teleur heeft gesteld in veel andere laptops in het verleden. Ik hoop dat ik via cashbackxl nog 10% terug kan krijgen, wat de effectieve prijs incl verzending/verzekering op zo'n 920€ zou brengen. Zodra ik 'm binnen heb zal ik ook mijn bevindingen delen in het ervaringen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Afbeeldingslocatie: http://www.helpmij.nl/forum/images/smilies/thumb-up.gifAfbeeldingslocatie: http://www.helpmij.nl/forum/images/smilies/thumb-up.gifAfbeeldingslocatie: http://www.helpmij.nl/forum/images/smilies/thumb-up.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
Bij mij is het nog steeds drama via Gearbest.. 2 november besteld en nog steeds geen laptop :(
Met verzekering afgesloten maar het lijkt er op dat ik mijn geld kwijt ben en geen (nieuwe) laptop geleverd krijg.

Man man man, wat een ge-etter. Dit was mijn eerste grote uitgave aan een China webshop, daarnaast gelijk mijn laatste denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 16:14

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

renedis schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 08:39:
Bij mij is het nog steeds drama via Gearbest.. 2 november besteld en nog steeds geen laptop :(
Met verzekering afgesloten maar het lijkt er op dat ik mijn geld kwijt ben en geen (nieuwe) laptop geleverd krijg.

Man man man, wat een ge-etter. Dit was mijn eerste grote uitgave aan een China webshop, daarnaast gelijk mijn laatste denk ik.
Dat je je geld kwijt bent lijkt mij sterk, wat zegt Gearbest zelf? Ze hebben, zover ik weet, geen verleden met klanten in de kou laten staan, sterker nog, er zijn uiteindelijk meerdere bestellingen dubbel geleverd waar de verzendingen lang op zich lieten wachten nav klachten. Je zult het voortouw moeten nemen in duidelijk communiceren met Gearbest middels tickets. Ik heb zelf ook bij mijn tweede Xiaomi Air12 3 maanden moeten wachten voordat ik hem binnen had. Leuk is anders maar ik had het er voor over voor die prijs.

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:22

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik heb mijn laptop ook niet ontvangen, ook in november besteld. Vandaag een mail gestuurd dat ik mijn order dan maar wil annuleren.

Maar tegelijkertijd zijn alle aanbiedingen ook de deur uit van BlackFriday/Kerst etc. Dus los van ruim een maand wachten, ben ik ook pricewise screwed.

Mijn tip:
http://www.dpd.co.uk/# daar je pakketje tracken, dan krijg je een Lomeway E-commerce nummer te zien, daarmee kan je dpd nederland bellen en die kunnen dan kijken of het pakket uberhaupt binnen is gekomen bij DPD...in mijn geval dus geheel niet..nooit gewogen/gemeten etc...gewoon niets.

[ Voor 16% gewijzigd door Nomad op 03-01-2018 12:24 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dumbledore
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 16:38
Is er ook een pro versie zonder fingerprint scanner? Wat is anders het verschil tussen deze twee:
https://www.gearbest.com/laptops/pp_786411.html
https://www.gearbest.com/laptops/pp_786410.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
8GB RAM..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dumbledore
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 16:38
Oh stom, niet gezien. En die I7- 8GB heeft dus ook gewoon een fingerprint scanner blijkbaar. Bij gearbest gewoon niet in de titel gezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Nomad schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:23:
[...]

Ik heb mijn laptop ook niet ontvangen, ook in november besteld. Vandaag een mail gestuurd dat ik mijn order dan maar wil annuleren.

Maar tegelijkertijd zijn alle aanbiedingen ook de deur uit van BlackFriday/Kerst etc. Dus los van ruim een maand wachten, ben ik ook pricewise screwed.

Mijn tip:
http://www.dpd.co.uk/# daar je pakketje tracken, dan krijg je een Lomeway E-commerce nummer te zien, daarmee kan je dpd nederland bellen en die kunnen dan kijken of het pakket uberhaupt binnen is gekomen bij DPD...in mijn geval dus geheel niet..nooit gewogen/gemeten etc...gewoon niets.
Ga beide even naar het Fok topic of de facebook van gearbest nederland, hun nederlandse medewerker pakt dit soort dingen dus veel sneller op. DPD krijgt je laptop pas in Engeland binnen, Gearbest verscheept per container vanuit china de items naar Engeland en daar worden ze pas op de dpd post gedaan (veilig door de douane heen alvast).

Normaal kan het een maand duren, dat wel. Maar bij zulke lange overkomstduur is het misgegaan ergens. Gebrek aan tracking betekent dus niet dat hij helemaal niet verzonden is.

Plus mocht je hem binnenkrijgen dan kan je gewoon deel refund claimen voor vertraging, die krijg je dan als shoptegoed. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Dejagan op 03-01-2018 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:22

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Dejagan schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:39:
[...]

Ga beide even naar het Fok topic of de facebook van gearbest nederland, hun nederlandse medewerker pakt dit soort dingen dus veel sneller op. DPD krijgt je laptop pas in Engeland binnen, Gearbest verscheept per container vanuit china de items naar Engeland en daar worden ze pas op de dpd post gedaan (veilig door de douane heen alvast).

Normaal kan het een maand duren, dat wel. Maar bij zulke lange overkomstduur is het misgegaan ergens. Gebrek aan tracking betekent dus niet dat hij helemaal niet verzonden is.

Plus mocht je hem binnenkrijgen dan kan je gewoon deel refund claimen voor vertraging, die krijg je dan als shoptegoed. :)
Dat kan sowieso geen kwaad, heb via fok de vraag ook uitgezet voor hulp :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzzz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:16
Iemand nog een goede aanbieding voor de 13.3 inch versie van de air? Zie deze alleen rond de 650 €..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
Zit te twijfelen om om de 16gb variant op LitB te bestellen, krijg daar alleen geen optie om verzend- en verzekeringsmethode te selecteren. 'Geen verzendmethode beschikbaar op dit moment' Iemand enig idee? Of zou hij gewoon op zijn?

>Antwoord LitB:
A:Thank you for your inquiry. The item can not be shipped to your country currently. Please check other items we offer.

Vreemd/vaag verhaal dat specifiek deze configuratie niet naar NL zou kunnen, dus ga ervan uit dat hij daar op is dan.

[ Voor 35% gewijzigd door boratnl op 16-01-2018 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:25
Misschien past dit beter in een ander topic, maar toch gerelateerd.
Ik heb de mi notebook air 12,5 een paar dagen geleden bij Light in the Box besteld en met creditcard betaald. De betaling is geverifieerd.

Nou kreeg ik een bericht om een screenshot van de betaling en een rekening van een verzekering of gwl bij te voegen als adresbewijs.

Vragen:
Heeft iemand dat eerder gehad? Wat moet ik hiervan vinden?

Dit is de eerste keer dat ik bij litb bestel. Al jaren bestellingen bij de andere Chinese webshops gedaan, zoals banggood, dx, gearbest en via Aliexpress. Nog nooit zoiets meegemaakt.

Dit is het bewuste bericht:
Dear Customer,
Thank you for shopping with us. We have received your payment. This is our risk control procedure. We need further information to protect the profits of the owner of the payment card .
This information is needed for payment verification purposes only. Could you please provide us:
1- A picture of your bill, such as bill of Electricity and water, which can also show the shipping address
2- Bank Statement which can show the payment record of this transaction
Please understand that we can only start to process your order after we confirm the payment in the system.
If we don't receive your reply in 3 days, we have to cancel this order.
Sincerely, Customer Service Lightinthebox.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
boratnl schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:42:
Zit te twijfelen om om de 16gb variant op LitB te bestellen, krijg daar alleen geen optie om verzend- en verzekeringsmethode te selecteren. 'Geen verzendmethode beschikbaar op dit moment' Iemand enig idee? Of zou hij gewoon op zijn?

>Antwoord LitB:
A:Thank you for your inquiry. The item can not be shipped to your country currently. Please check other items we offer.

Vreemd/vaag verhaal dat specifiek deze configuratie niet naar NL zou kunnen, dus ga ervan uit dat hij daar op is dan.
Hier ook al twee weken. Zonde want hij was laatst maar 840 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
.GoO schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:07:
[...]

Hier ook al twee weken. Zonde want hij was laatst maar 840 Euro.
Gewoon elke dag in de gaten blijven houden, lukte me laatst opeens wel om een verzendmethode te selecteren, alleen heb het toen niet gedaan. Kwamen wel nog behoorlijk wat kosten bij hoor. Zat in totaal op 1040 of zo Inc verzekering en verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis

Na een hoop communiceren en "heen en weer pingpongen" mijn geld terug gekregen van mijn bestelling op 2 november 2017. Via het ticket systeem van Gearbest zelf is het niet gelukt. Via fok.nl was de uiteindelijke oplossing.

3 maanden verder, geen laptop rijker maar gelukkig wel mijn geld terug. Nu nog maar even nadenken of ik weer een Xiaomi Notebook Pro wil gaan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 06:34

psyy138

blackbulls.nl

Kwam er net achter dat hier ook de Mi Notebook Pro wordt besproken.

Mijn mi notebook pro i5 is sinds 8-1-18 onderweg via gearabest voor 699 met wat GB points (laptop prijs was 715 toen)
klanten service zegt dat die eerst van hongkong naar praag gaat, dan naar UK (duurt 2-4 weken)
en dan van UK naar mijn huisadres (2-3dagen), we zullen zien.

Daarnaast ook een docking station besteld (€115 via een leverancier van het werk) zodat ik toch mijn toetsenbord, muis, speakers en scherm(en) kan gebruiken. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat.

Ben alleen nog aan het kijken om een Nederlandse netvoeding te halen maar ben er nog niet over uit welke.
Want 65 watt moet goed genoeg zijn toch?
Beetje fatsoenlijk merk kom je hier ergens uit;
pricewatch unsorted: HP 65W USB-C Power Adapter EURO
of
pricewatch unsorted: Lenovo 4X20H15596. Uitgangsvermogen: 65W. Soort voeding:...
of een apple maar dat ziet er natuurlijk niet uit ;)
Of ik ga gewoon de eu adapter gebruiken met de originele voeding want die heb ik nog wel ergens thuis liggen.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAFAN
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 15:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Ook maar besteld ;) kon ik zelfs halen voor 29 euro
Thanks.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:25
psyy138 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:59:
[...]

Thanks.
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
psyy138 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:59:
[...]

Thanks.
waar heb je die vandaan voor 29 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

RonaldBe schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:26:
[...]

waar heb je die vandaan voor 29 euro.
Leverancier van het werk (ingram) :*)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland_otto
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-08 18:29
https://www.geekbuying.co...GB-Space-Gray-385791.html

Opzich is dit een goede prijs maar weet iemand of je met geekbuying veel douane kosten eventueel moet betalen? Spanje optie is meteen € 751.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
roland_otto schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:50:

Opzich is dit een goede prijs maar weet iemand of je met geekbuying veel douane kosten eventueel moet betalen? Spanje optie is meteen € 751.
LITB is volgens mij een stuk goedkoper dan Geekbuying en Gearbest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezuno
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-01 23:35
roland_otto schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:50:

Zoals .GoO zegt is Light In The Box momenteel de goedkoopste. Sinds deze week zijn de Xiaomi Pro's weer afgeprijst, de i5 versie kost maar 798$ en heeft bovendien gratis verzending momenteel. Bij Geekbuying komen er nog extra verzendkosten bij.

Wat douane kosten betreft: bij de snellere verzendmethoden (DHL en dergelijke) zal je bijna altijd douanekosten moeten betalen, bij de tragere verzendmethoden (air mail of "priority line") is de kans groot dat je pakketje door de douane glipt zonder kosten, maar dit kan je op voorhand niet voorspellen.
Bij Light In The Box kan je voor ongeveer 50$ een dekking afsluiting tegen eventuele invoerrechten en belastingen, dit is een stuk lager dan wat je zou betalen in het geval er kosten bij komen.

Een andere mogelijkheid is dat je uit een EU warehouse koopt van een andere China webshop. Momenteel is de beste deal die ik gevonden heb bij GearBest. De Xiaomi Pro i5 is daar in het EU warehouse "G-W-16" voor 716€ te krijgen met coupon "Novblacfuh90", maar daar komen ook nog wel verzendkosten bij.

Ik wil zelf ook een Xiaomi Pro laptop kopen, maar ik twijfel nog tussen Gearbest en LITB, het komt iets goedkoper uit bij LITB maar ik heb nog geen ervaring bij die shop en de online recensies zijn niet allemaal even positief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Wat is er nu veel beter bij dit model dan deze?
pricewatch: Lenovo Ideapad 520-15IKBR (81BF006UMH)
De grafische kaart alleen en 128/256GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

route99 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:29:
Wat is er nu veel beter bij dit model dan deze?
pricewatch: Lenovo Ideapad 520-15IKBR (81BF006UMH)
De grafische kaart alleen en 128/256GB?
Het merk Xiaomi hehe ;)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
De 16gb variant is weer goed geprijsd bij Lightinthebox. €899 incl. verzenden + verzekering + terugbetalen invoerkosten

[ Voor 3% gewijzigd door LoeWn op 31-01-2018 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thescorpi0n
LoeWn schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:59:
De 16gb variant is weer goed geprijsd bij Lightinthebox. €899 incl. verzenden + verzekering + terugbetalen invoerkosten
Dat is wel een goede prijs. Hij is nu ook bij Gearbest te krijgen voor ongeveer €940 inclusief verzenden vanuit een europees warenhuis, ook niet verkeerd. Ik neig er zelf toch wel naar om die €40 extra te betalen om een jaar lang garantie te hebben in plaats van 1 maand, en het feit dat er toch nog wel één Nederlandse medewerker is om ze te trappen als er niet gereageerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Hoe kom je bij deze €940? Vanuit CH en HK warehouse is de laptop een stuk duurder. Verder staat er nog G-W-6, G-W-16 en G-W-4 waarbij de prijzen €1064, €931 en €1147 zijn. Waar staat deze G-W-x code voor? En waar vind jij de prijs van deze europese?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thescorpi0n
LoeWn schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:15:
Hoe kom je bij deze €940? Vanuit CH en HK warehouse is de laptop een stuk duurder. Verder staat er nog G-W-6, G-W-16 en G-W-4 waarbij de prijzen €1064, €931 en €1147 zijn. Waar staat deze G-W-x code voor? En waar vind jij de prijs van deze europese?
Ik vind het ook nogsteeds niet duidelijk, maar als je op de mobiele site een G-W-x warenhuis selecteerd staat er een Europees vlaggetje bij, dus ik ga ervan uit dat dat een Europees warenhuis is. Ik bedoelde die van €931, want er komt nog €9 verzendkosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99

route99

Zo...al heel snel tevreden als er alleen al een sticker met dat merk erop zit. Flinke diepgang mbt het selectie criterium, ik ben wel heel erg onder de indruk..... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renedis
LoeWn schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:15:
thescorpi0n schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:28:
[...]

Ik vind het ook nogsteeds niet duidelijk, maar als je op de mobiele site een G-W-x warenhuis selecteerd staat er een Europees vlaggetje bij, dus ik ga ervan uit dat dat een Europees warenhuis is. Ik bedoelde die van €931, want er komt nog €9 verzendkosten bij.
931,- "Europese levering". Let wel, hoeft niet perse binnen een EU shipment te zijn, douane kan dus nog steeds om de hoek komen kijken. GB vergoed wel 100% de douane/btw-kosten indien deze gerekend zijn op aantoning van de douanebrief met G-W-X warehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThimoCoenderman
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 23:54
[quote]Rezuno schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:25:
[...]

Zoals .GoO zegt is Light In The Box momenteel de goedkoopste. Sinds deze week zijn de Xiaomi Pro's weer afgeprijst, de i5 versie kost maar 798$ en heeft bovendien gratis verzending momenteel. Bij Geekbuying komen er nog extra verzendkosten bij.

Wat douane kosten betreft: bij de snellere verzendmethoden (DHL en dergelijke) zal je bijna altijd douanekosten moeten betalen, bij de tragere verzendmethoden (air mail of "priority line") is de kans groot dat je pakketje door de douane glipt zonder kosten, maar dit kan je op voorhand niet voorspellen.
Bij Light In The Box kan je voor ongeveer 50$ een dekking afsluiting tegen eventuele invoerrechten en belastingen, dit is een stuk lager dan wat je zou betalen in het geval er kosten bij komen.

Een andere mogelijkheid is dat je uit een EU warehouse koopt van een andere China webshop. Momenteel is de beste deal die ik gevonden heb bij GearBest. De Xiaomi Pro i5 is daar in het EU warehouse "G-W-16" voor 716€ te krijgen met coupon "Novblacfuh90", maar daar komen ook nog wel verzendkosten bij.

Ik wil zelf ook een Xiaomi Pro laptop kopen, maar ik twijfel nog tussen Gearbest en LITB, het komt iets goedkoper uit bij LITB maar ik heb nog geen ervaring bij die shop en de online recensies zijn niet allemaal even positief...

Ik zeg doen! Zelf een i5 8GB gekocht bij LITB en zeer tevreden met de afhandeling ervan. Ik had hem kort voor de jaarwisseling gekocht en tot mijn verbazing lag hij een aantal dagen later op de mat. Ik beveel de douaneverzekering wel aan, de kans is namelijk 99% dat er kosten worden gemaakt bij de invoer. Met de verzekering is dit echt geen probleem. Ik had mijn geld binnen een week op mijn rekening staan (binnen 2 werkdagen op mijn PayPal). Als je het forum leest kan je zien dat er eigenlijk alleen maar tevreden mensen zijn die bij LITB hebben gekocht. Vergelijk dat eens met de andere kanalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thescorpi0n
ThimoCoenderman schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 00:17:
Ik zeg doen! Zelf een i5 8GB gekocht bij LITB en zeer tevreden met de afhandeling ervan. Ik had hem kort voor de jaarwisseling gekocht en tot mijn verbazing lag hij een aantal dagen later op de mat. Ik beveel de douaneverzekering wel aan, de kans is namelijk 99% dat er kosten worden gemaakt bij de invoer. Met de verzekering is dit echt geen probleem. Ik had mijn geld binnen een week op mijn rekening staan (binnen 2 werkdagen op mijn PayPal). Als je het forum leest kan je zien dat er eigenlijk alleen maar tevreden mensen zijn die bij LITB hebben gekocht. Vergelijk dat eens met de andere kanalen....
Het zou mij alleen niet gaan om de keren dat het wel goed gaat, maar juist wanneer er een probleem met de laptop is. Als hij er na anderhalf maand uit het niets mee ophoudt ben je in principe gewoon de lul bij LitB, terwijl je bij Gearbest dan nog garantie hebt. Je moet hem dan misschien wel naar China terugsturen wat ook een gezeik is, maar beter dan tegen de €1000 kwijt zijn.
renedis schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:59:
[...]

[...]

931,- "Europese levering". Let wel, hoeft niet perse binnen een EU shipment te zijn, douane kan dus nog steeds om de hoek komen kijken. GB vergoed wel 100% de douane/btw-kosten indien deze gerekend zijn op aantoning van de douanebrief met G-W-X warehouse.
Fine by me, zolang ik het uiteindelijk maar niet hoef te betalen.

[ Voor 16% gewijzigd door thescorpi0n op 01-02-2018 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
Wie kan mij vertellen dat de lenovo usb-c oplader (4x20m26272) ook daadwerkelijk goed functioneert op de Xiaomi Pro 15.6 inch laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAFAN
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 15:37
RonaldBe schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:19:
Wie kan mij vertellen dat de lenovo usb-c oplader (4x20m26272) ook daadwerkelijk goed functioneert op de Xiaomi Pro 15.6 inch laptop?
Ik gebruik de 4X20M26272. De laptop wordt er gewoon mee opgeladen. Heb hem echter niet vergeleken met de oude (daar was ik na 1 dag al helemaal klaar mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
thescorpi0n schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 00:36:
[...]

Het zou mij alleen niet gaan om de keren dat het wel goed gaat, maar juist wanneer er een probleem met de laptop is. Als hij er na anderhalf maand uit het niets mee ophoudt ben je in principe gewoon de lul bij LitB, terwijl je bij Gearbest dan nog garantie hebt. Je moet hem dan misschien wel naar China terugsturen wat ook een gezeik is, maar beter dan tegen de €1000 kwijt zijn.

[...]

Fine by me, zolang ik het uiteindelijk maar niet hoef te betalen.
Geen fabrieksgarantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thescorpi0n
Nee, deze laptop wordt door Xiaomi niet aan de westerse markt verkocht, dus ik denk niet dat je ver komt. Partijen als Gearbest kopen gewoon ladingen op en sturen ze naar de EU en VS, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

RonaldBe schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:19:
nog niet want heb de adapter wel maar de laptop niet :/

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
de nieuwe i5 air versie: https://www.geekbuying.co...GB-256GB-Gray-392086.html

Denk best een goede deal voor dat geld. Hoes + muis erbij ook. Komt wel uit china

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

EJPostema schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:17:
de nieuwe i5 air versie: https://www.geekbuying.co...GB-256GB-Gray-392086.html

Denk best een goede deal voor dat geld. Hoes + muis erbij ook. Komt wel uit china
Voor dat geld heb je ook de mi notebook pro maar als je 13 inch wilt is dat natuurlijk geen optie.

Maar ik denk dat je bijna altijd gewoon "even" een maandje moet wachten zodat de prijzen een beetje zakken.
Zelfde geld voor de telefoons.

Alle distribueren (om het zo maar even te noemen) willen gewoon nu wat meer geld verdienen wat logisch is.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Opzich is die prijs echt niet geweldig voor een 13,3 - i5 laptop. Een Asus Zenbook is niet veel duurder. Tenzij je de MX150 per sé nodig hebt natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Had een tijdje terug bij gearbest nederland een verzoekje ingediend dat een halve dag na mijn bestelling op 8 januari (mi notebook pro i5) er 15/20 euro o.i.d. korting was. Had gezegd, kijk maar of je iets kunt regelen.
Vandaag "eindelijk" een reactie gekregen en krijg 26 USD bij mijn gearbest points erbij, is toch iets :)
Niet geschoten is altijd mis O-)

Thank you for contacting us.
Sorry for any inconvenience caused.
Sorry to hear that you forgot to use your coupon.
As you are a valuable customer for us,we still want to try our best to solve your problem.
We are willing to refund the 26USD to your GB wallet,you can use it for your next order.
Could you please let us know if we can go ahead with this refund?
Please contact us at any time if you require further assistance.

Best Regards
Hella
Gearbest Customer Service

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:17

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik zie momenteel de Notebook pro voor € 656 Lijkt me wel een goede deal, zit alleen met de garantie in mijn maag ;w hmm.. what to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
Chrosser schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:27:
Ik zie momenteel de Notebook pro voor € 656 Lijkt me wel een goede deal, zit alleen met de garantie in mijn maag ;w hmm.. what to do...
Gewoon doen ;)
Van de 100'en hier die er al een hebben gekocht, zijn er maar 10 ofzo die gem hebben teruggestuurd. Zeg nu zelf, wat krijg je van laptop als je hier €656 uitgeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Chrosser schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:27:
Klopt maar met douane kosten verzekering kom je op 701 uit
en met extra verzendverzekering op 719.

Nog steeds een nette prijs maar iets meer dan de 656 ;)
Daarnaast verzend LITB veel sneller dan gearbest (uit ervaring) dus is dit wel de betere optie.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:17

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

psyy138 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:13:
[...]

Klopt maar met douane kosten verzekering kom je op 701 uit
en met extra verzendverzekering op 719.

Nog steeds een nette prijs maar iets meer dan de 656 ;)
Daarnaast verzend LITB veel sneller dan gearbest (uit ervaring) dus is dit wel de betere optie.
Zou je die verzekeringen er allebei bij pakken? (de douane kosten verzekering lijkt me sowieso goedkoper dan invoerrechten betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Chrosser schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:18:
[...]

Zou je die verzekeringen er allebei bij pakken? (de douane kosten verzekering lijkt me sowieso goedkoper dan invoerrechten betalen).
Ik heb het toen wel gedaan, die 18 euro betaal ik dan liever.
stel er gebeurd iets, je weet maar nooit he.

EDIT: volgens mij als je met paypal betaald hoef je het er niet bij te doen.
paypal heeft al zo'n verzekering dacht ik?

[ Voor 14% gewijzigd door psyy138 op 06-02-2018 11:20 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thescorpi0n
Heb net de i7 16GB besteld bij Gearbest, vanuit een G-W warenhuis. Hopelijk heb ik hem dus over een weekje (of iets langer). Ik wil iedereen er nog even op wijzen om niet CashbackXL te vergeten, ook bij Gearbest krijg je nog 3.5-5% terug, wat in mijn geval toch nog weer €33 is. Bij LiTB is het 10%, dus daar kan het zelf tot bijna €100 korting oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland_otto
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-08 18:29
thescorpi0n schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:13:
Heb net de i7 16GB besteld bij Gearbest, vanuit een G-W warenhuis. Hopelijk heb ik hem dus over een weekje (of iets langer). Ik wil iedereen er nog even op wijzen om niet CashbackXL te vergeten, ook bij Gearbest krijg je nog 3.5-5% terug, wat in mijn geval toch nog weer €33 is. Bij LiTB is het 10%, dus daar kan het zelf tot bijna €100 korting oplopen.
Hoe werkt dit dan bij LiTB? Hebben ze momenteel ook de cashback actie nog? Andere vraag is het installeren van windows eenvoudig? Is dit gewoon een Windows 10 CD er in doen en installeren of moet dit via een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thescorpi0n
roland_otto schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:42:
[...]

Hoe werkt dit dan bij LiTB? Hebben ze momenteel ook de cashback actie nog? Andere vraag is het installeren van windows eenvoudig? Is dit gewoon een Windows 10 CD er in doen en installeren of moet dit via een andere manier?
Oh, nu ik check zie ik dat het bij LitB nu verlaagd is naar 4%, maar dat is op zo'n bedrag nogsteeds de moeite waard. Je moet gewoon een account maken bij cashbackxl (een externe site), en dan via hun referral link naar de site gaan. Verder moet het overzetten naar Windows niet heel moeilijk zijn denk ik, er staan wel guides van op internet (en in de eerste post van dit topic), maar ik heb hem pas net besteld dus ik moet hem nog krijgen. De makkelijkste manier is om met de media creation tool van Windows gewoon Windows op een USB stick te zetten, en het dan vanaf de USB stick te installeren.

[ Voor 9% gewijzigd door thescorpi0n op 06-02-2018 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
thescorpi0n schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:19:
[...]

Oh, nu ik check zie ik dat het bij LitB nu verlaagd is naar 4%,
https://yazing.com/deals/lightinthebox/

10%, betalen je naar je paypal uit. Dus die zou k dan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thescorpi0n
Ik heb nu een werkende tracking code, en mijn notebook pro uit een G-W warenhuis komt uit Spanje. In dit geval dus wel EU, dus ik verwacht ook geen duanekosten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Dejagan schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:32:
[...]

https://yazing.com/deals/lightinthebox/

10%, betalen je naar je paypal uit. Dus die zou k dan gebruiken :)
Is deze actie verlopen, of kijk ik niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
barzi schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:13:
[...]

Is deze actie verlopen, of kijk ik niet goed?
Oh oeps, de cashback percentages staan hier https://yazing.com/brands

dit zijn acties bovenop de 10% korting, die je al cashback krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Dejagan schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:36:
[...]

Oh oeps, de cashback percentages staan hier https://yazing.com/brands

dit zijn acties bovenop de 10% korting, die je al cashback krijgt. :)
Hoe bedoel je? Via jouw link zie ik geen actie met 10% cashback/korting? Wel een aantal coupons, maar dat gaat om 10$ (ook leuk, maar toch iets anders dan 10%).
En heeft iemand hier ervaring mee/getest? Dan heb je namelijk voor een mooi bedrag een erg leuke notebook!

[ Voor 11% gewijzigd door Perzikvrucht op 09-02-2018 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
barzi schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:52:
[...]

Hoe bedoel je? Via jouw link zie ik geen actie met 10% cashback/korting? Wel een aantal coupons, maar dat gaat om 10$ (ook leuk, maar toch iets anders dan 10%).
En heeft iemand hier ervaring mee/getest? Dan heb je namelijk voor een mooi bedrag een erg leuke notebook!
1. Ja ik heb er ervaring mee, wel met gearbest maar prima teruggehad op mijn paypal 2x (1x was niet goed geregistreerd, ff formuliertje ingevuld en was zo gecorrigeerd). Je krijgt dus cashback EN kan nog een coupon gebruiken, wel een account aanmaken en via de link die je dan als je ingelogd bent kan aanmaken gaan shoppen, liefst even met adblock e.d. uit zodat de referral zeker weten goed doorkomt. :)

2. Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CNhzmvs.png

Nouja, 9% dan :P

[ Voor 16% gewijzigd door Dejagan op 10-02-2018 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickr23
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-02-2018
Volgens mij kun je deze LiTB aanbieding niet combineren met een kortingscode, kon ik althans niet. Hier zeggen ze 10,5% terug te geven, maar ze hebben bij mij maar een procent of 6,5 bevestigd;

https://www.topcashback.co.uk/light-in-the-box/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Krijg je er eigenlijk een Nederlandse stopcontact aansluiting bij om de laptop (Mi Notebook Pro) op te laden?

En alhoewel ik weet dat garantie een probleem kan zijn: hoe zit dit precies bij LightintheBox? Heb je uberhaupt garantie? Ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thescorpi0n
barzi schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:49:
Krijg je er eigenlijk een Nederlandse stopcontact aansluiting bij om de laptop (Mi Notebook Pro) op te laden?

En alhoewel ik weet dat garantie een probleem kan zijn: hoe zit dit precies bij LightintheBox? Heb je uberhaupt garantie? Ervaringen?
Je krijgt er bij Gearbest iig een vrij gammel verloopstukje bij. Bij LitB heb je in principe maar 1 maand garantie, maar ik heb er geen ervaring mee. Het is wel de reden waarom ik voor Gearbest ben gegaan ookal was die iets duurder, daar heb je 1 jaar garantie.

Ik heb mijne nu gisteren binnen gekregen. Het is wel echt een prachtig apparaat en ik ben heel blij dat ik deze gekozen heb!

• egerritse
  • Laatst online: 26-08 10:48
Zo, ik heb er ook maar eentje besteld bij Lightinthebox, met alle verzekeringen 724 euro betaald voor de pro i5, en krijg 67,45 cashback dankzij Cashback XL. En nu wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
egerritse schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:24:
Zo, ik heb er ook maar eentje besteld bij Lightinthebox, met alle verzekeringen 724 euro betaald voor de pro i5, en krijg 67,45 cashback dankzij Cashback XL. En nu wachten!
Binnen hoeveel dagen heb je de cashback terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thescorpi0n
barzi schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:13:
[...]

Binnen hoeveel dagen heb je de cashback terug?
Ik heb het bij Gearbest gedaan, maar bij mij was het binnen een paar minuten bevestigd (dus dat je een mailtje krijgt dat je het in principe gaat krijgen), en duurde het een paar dagen voordat het definitief goedgekeurd was. Dit doen ze zodat je niet de cashback claimt en daarna de bestelling annuleert voor winst. CashbackXL doet wel maar ongeveer 1 keer per maand uitbetalingen, en omdat ik het net na de uitbetalingsdatum heb gedaan ga ik het als het goed is 23 Februari krijgen. In de praktijk zal het dus tussen ongeveer een week en anderhalf tot twee maanden liggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poffin
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14-06 15:20
Hoe zijn de ervaringen van mensen die de Mi Notebook pro 15" al een paar maanden in gebruik hebben?

Op zich wil ik het graag gaan kopen, maar mede door onderstaande review toch een beetje terughoudend.

productreview: Xiaomi Mi Notebook Pro review door dikkiedik

Hier was de gebruiker heel tevreden met de aankoop, maar 2-3 maanden later houdt de laptop er abrupt mee op(zie comments). Zit er echt niet op te wachten om de laptop naar China te moeten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
barzi schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:49:

Koop een nieuwe EU adapter of https://www.ebay.nl/itm/X...m:m3s7odvbQYZh5oJfvySCSQA In eerste instantie paste de adapter niet helemaal (zat was losjes), maar na wat feedback met metingen heeft hij het ontwerp aangepast en mij (gratis) een nieuw exemplaar toegestuurd. Zit echt perfect om de adapter. Kan het van harte aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Na 5 weken (via gearbest) ook eindelijk mijn Xiaomi Mi Notebook Pro i5 gister binnengekregen.

De Lenovo usb-c oplader doet het goed, geen idee of die beter is dan de originele want die heb ik nog niet gebruikt.

Meteen de Engelse Windows10 Home geïnstalleerd en die was ook meteen goed geactiveerd.
Moest wel even via de bios (F2) bij de bootorder mijn usb stick bovenaan zetten want een boot menu kon ik niet vinden?

Daarnaast heb ik de laptop aangesloten aan een HP Elite USB-C Docking Station, hieraan gekoppeld zijn;
- 2x AOC g2770Pu via DP
- Roccat Isku
- Roccat Tyon
- Logitech Z623
- Netwerk op 1gbps, de maximale snelheid van 200mbit van Ziggo wordt netjes gehaald.

Het laden via de docking is niet het snelste maar hij loopt gelukkig niet leeg tijdens gebruik.

Qua gaming (via docking station) is het geen krachtpatser maar;
- Fortnite op medium met 1080p resolutie doet die prima
- BF1 op medium met 720p resolutie doet die prima

O.R.C. Black Bulls Rugby

• .GoO
Aangezien mijn oude laptop het bijna heeft begeven sta ik nu echt op het punt om de Notebook Pro i7 16GB te kopen. Bij Gearbest nu 1162(!) euro en bij LiTB 832 euro. Dat scheelt nogal...

Ik zit alleen een beetje met de garantie van maar 1 maand bij LiTB. Hoe zijn de ervaringen van mensen die 'm bij LiTB besteld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
psyy138 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:56:
Na 5 weken (via gearbest) ook eindelijk mijn Xiaomi Mi Notebook Pro i5 gister binnengekregen.

De Lenovo usb-c oplader doet het goed, geen idee of die beter is dan de originele want die heb ik nog niet gebruikt.
Waarom gebruik je de originele oplader niet dan?
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Let op:
Het posten van referral links is niet toegestaan in dit topic, wel in Aanbiedingen en Kortingscodes