Ook hier de V15 (defect absolute) maar nog geen problemen mee gehad. Inmiddels een maand in gebruik en heb nog geen mankementen kunnen ontdekken (hopelijk blijft dat zo).wibblemoo schreef op maandag 29 mei 2023 @ 22:43:
Mijn Dyson V15 is nu al voor de tweede keer voor reparatie. De deeltjes teller/particle count hield er mee op. Eerste keer na 5 maanden, en na vervanging hield het nieuwe (refurbished?) toestel het slechts 3 weken uit. Nadeel van dit defect is dat de motor alleen in drie standen werkt en niet meer in ‘auto’.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Ben benieuwd wat de oorzaak is. Dyson lost het steeds netjes op maar de kwaliteit valt me toch tegen.
Qua gebruik/gemak kan ik wel zeggen dag ik dit veel eerder had moeten doen. Ik vindt het een geweldig apparaat en i.c.m. de 'fluffy' borstel met laser helemaal top. We hebben een wat donkere vloer en met de laser kunnen we nu precies zien waar onze hond de haartjes heeft verloren. Iedere keer weer met verbazing kijkend naar de bin wat ik allemaal heb verzameld. Elke dag even met de Dyson in de weer en daarna met een heerlijk ruikend Swiffer dweiltje nabehandelen, een top combinatie. Btw, ook nog eens goed voor de bewegingsring op de Apple Watch