Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Vaal
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15:32

Vaal

Van Binsbergen, lul!

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een steelstofzuiger. Uiteraard heb ik de Dyson V6 lijn bekeken en uitvoerig getest, maar ik vind het erg veel geld voor een stofzuigertje.

Nu kwam ik bij de Lidl de volgende tegen:

https://www.lidl-shop.nl/...teelstofzuiger/p100219138

Qua specs is 'ie gelijk aan de Dyson, alleen dan 3x zo goedkoop.

Heeft iemand ervaring met deze stofzuiger? Of een andere steelstofzuiger die ook dienst kan doen als kruimeldief rond hetzelfde budget? :)

Er zit een haar in m'n glas, op de grond ligt een tapijt van peuken.

• Vaal
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15:32

Vaal

Van Binsbergen, lul!

Topicstarter
quote:
Rickyoung schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:05:
Weliswaar in het Frans, maar hier is een van de weinige video's die ik kon vinden.
YouTube: aspirateur cyclonique lidl silvercrest 22,2 v sans fil vacuum cleane...

Ziet er dus niet heel erg koosjer uit :X
Mwah, valt wel mee toch? Het enige echte minpunt is dat 'ie zelf niet snapt hoe het stofreservoir werkt, verder zuigt 'ie prima. Je moet idd niet zo'n haarbal opzuigen er mee, maar dat moet je met zo'n Dyson ook niet als er zo'n roterende borstel op zit. :X

Er zit een haar in m'n glas, op de grond ligt een tapijt van peuken.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True