Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 21:02
Ik heb de Dyson steelsofzuiger nu al ruim 4 jaar en tot op de dag van vandaag werkt deze nog als op de dag dat hij bij ons kwam wonen.

Wij gebruikte tot voor kort deze stofzuiger als hoofdstofzuiger voor het hele huis en dit vrij intensief dagelijks (4 huisdieren) en heb nog niet het idee dat de accu minder lang mee gaat dan 4 jaar geleden.

Nu hebben wij voor de beneden verdieping een Irobot roomba gekocht maar gebruiken de Dyson nog steeds dagelijks (trap, hoekjes, boven).

Kortom vergeleken met de levensduur is de Dyson een koopje en ik zou meteen een nieuwe aanschaffen als deze bezwijkt (Er zijn overigens een hoop vervangende onderdelen te koop dis makkelijk te repareren.)

Nintendo Switch | Stadia : Schumi1986 | PC : under contruction

Acties:
  • +1Henk 'm!

• marvel27
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13-02 14:50
Check ook even de Dibea C17, te bestellen op aliexpress/gearbest etc. Blijkbaar vergelijkbaar in prestaties met een Dyson, maar veel goedkoper.
Ik heb mijne een paar dagen geleden besteld voor 93€ inclusief verzending, zou volgende week moeten aankomen.

• alex4allofyou
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14-02 20:51
Ik las dat die Dibea's geen HEPA-filter hebben, dat maakt het voor mij gelijk niet meer interessant.

• robhof
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:48

robhof

Lembongan view

De D18 wordt helaas niet in Nederland geleverd via Amazon.de.

• Fuske
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22:45
Mijn zus heeft hem gisteravond toevallig besteld via amazon.de. Hij was daar weer leverbaar. (wist niet dat die via gearbest ook te krijgen was via een European warehouse..)
Als die haar goed bevalt ga ik er zelf ook een aanschaffen voor langs de Roborock s50.

Ik zal hier onze ervaringen delen!

• Fuske
Zojuist even mogen testen met de Dibea D18. Fijn en licht apparaatje. Zuigkracht vond ik niet heel geweldig maar door de gemotoriseerde borstel pakt hij toch vrijwel alle rommel op.
Ik weet alleen niet of het genoeg is om bijvoorbeeld de auto of trap goed te stofzuigen. Vandaar dat ik er nog over twijfel.

Heb helaas geen mogelijkheid om het te vergelijken met een Dyson.

• Fuske
@joostnl Gisteren een bestelling gedaan en bij Gearbest €115 zoiets.
Toch gekocht dus, wellicht heeft een Dyson meer zuigkracht maar deze is toch voor erbij(auto/trap) dat is me dan geen 300+ euro waard.

• Fuske
De Dibea D18 inmiddels binnen.
Zuigkracht blijft me wat tegenvallen, maar voor erbij een prima apparaat. Ik vind het geen vervanger voor onze andere stofzuiger. Die blijft dan ook gewoon op zolder staan voor grotere schoonmaakbeurt.

Maar voor de dagelijkse / wekelijkse poets voldoet deze in combinatie met onze robotstofzuiger (roborock s50) prima!

• BenEco
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
slico schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 18:46:
Xiaomi heeft sinds kort ook een draadloze stofzuiger uitgebracht, de Roidmi F8.

Is qua specificaties als zuigkracht, gebruiksduur enzo te vergelijken met een Dyson V10 van 500 euro, maar veel beter geprijsd met 300 euro:
https://www.bol.com/nl/p/...yVuQROQg.1.2.ProductTitle
Deze bedoel je:
http://i66.tinypic.com/30dl9nn.jpg

Die is echt goed inderdaad, had eerder de Dibea C17, vergeet die maar.
Wel even op letten mocht iemand deze willen bestellen dat je de Full versie krijgt met alle extra hulpstukken. er is ook een goedkopere versie maar die mist de extras. deze kost nu 262,60.
https://couponsfromchina....pons-deals-list-gearbest/ (nummer 235)

L/L WP Samsung 3.5 & 2.5kW, L/W WP Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & ZB OEG 150L & 3kW, 3330/1820/2660Wp Zuid, Nissan Leaf 30kWh, Nissan Leaf 2.Zero Edition

Acties:
  • +1Henk 'm!

• slico
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 20:30
BenEco schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 20:53:
[...]

Product is not include the Anti-Dust Mite brush and Extension hose, Please purchase separately.
Op mijn eerder geplaatste foto het onderdeel onder en boven de CN/EU adapter.
Aha, dan kan je hem beter gewoon in Nederland te kopen, 299.95 met alle accessoires:
https://www.bol.com/nl/p/...fzuiger/9200000097446090/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BenEco
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online

L/L WP Samsung 3.5 & 2.5kW, L/W WP Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & ZB OEG 150L & 3kW, 3330/1820/2660Wp Zuid, Nissan Leaf 30kWh, Nissan Leaf 2.Zero Edition

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 00:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vraag me vooral af of het de meerprijs waard is. De reviews van de v10 zijn al lyrish wat betreft de zuigkracht, langere accuduur is ook niet echt relavant, want wij stofzuigen echt geen 60min achter elkaar.

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cerv47
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 21-01 16:03
Sinds een 2-tal weken de Roidmi F8 in gebruik, prachtig ding!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Tuintje
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 21:13

Tuintje

Briljant, hard en geslepen

Cerv47 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 12:30:
Sinds een 2-tal weken de Roidmi F8 in gebruik, prachtig ding!
Ja ho eens... mijn vorige scharrel is ook een prachtig ding maar zuigen kon ze niet. Is die Roidmi F8 qua zuigkracht okay?

:+

www.autopoetsbedrijfwinsum.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cerv47
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 21-01 16:03
Tuintje schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 13:13:
[...]

Ja ho eens... mijn vorige scharrel is ook een prachtig ding maar zuigen kon ze niet. Is die Roidmi F8 qua zuigkracht okay?

:+
Zuigt verschrikkelijk goed 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 16-02 16:05
Heb zelf de Dyson V10 Motorhead al enige tijd naar tevredenheid in gebruik. Ondanks de borstelkop doet deze het prima op harde vloeren en trekt hij echt alles uit het tapijt, iets wat de Fluffy versie weer niet doet.
Als je voor het eerst met een Motorhead over je tapijt gaat en in de container kijkt dan schaam je je rot. :X

Omdat de Motorhead erg goed bevalt ook de kleine Motorhead variant er los bijbesteld voor de trappen en de banken. Met 2 katten in huis en het voorjaar geen luxe. Ook de kussens op de tuinstoelen (vaste slaapplek van het vee) zijn met deze kleine variant in no-time harenvrij. Dat ging wel eens anders en met meer zuchten.

Over de accuduur is al veel gesproken. Heel simpel, op de middelste stand/zuigkracht kun je eigenlijk alles doen, soms zelfs op de laagste stand. Dit geeft je ca. 20-30min stofzuigtijd wat ruim voldoende is om zaken bij te houden. De hoogste stand is voor echt lastig vuil wat weinig voorkomt en trekt de accu met 5-10min leeg.

Grover vuil, kattenbakgrid, etc. lukt op zich goed, soms moet je even een tweede keer heen-en-weer om alles op te zuigen. Maar wie zich via YouTube, etc. in deze materie verdiept zal zien dat dit bij eigenlijk alle merken en typen oplaadbare steelstofzuigers het geval is. Voor mij persoonlijk geen punt om over te vallen.

En of een oplaadbare steelsrofzuiger in het algemeen wel of geen 100% vervanger voor de ouderwetse stofzuiger is, dat zal per gebruiker en woning verschillen. Wij pakken eens per maand de oude 2000W Miele uit de kast om echt even elk plekje in de woning goed en uitvoerig mee te pakken. Iets wat je naar mijn ervaring met een oplaadbare steelstofzuiger uiteindelijk niet snel doet.

Tipje: in de Chinese Ali winkel zijn handige Dyson accessoirebeugels met plek voor meer losse zuigkoppen te koop.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 16-02 16:05
Ursamajor schreef op maandag 27 mei 2019 @ 07:44:
[...]

Merk je dan echt verschil of is het meer voor de geestelijke genoegdoening?
Ik doe zelf ook eerst veel met een plumeau afstoffen en daarna stofzuigen. Alleen merk ik nu ik er op ben gaan letten, dat ik wel heel veen bezig ben om de slede weg te schuiven, over het snoer heen te duwen, weer in elkaar zetten (10 jaar oude Miele). De enige pre aan de Miele is de lange stang die uit 3 delen bestaat en voor mijn lengte dus heerlijk stofzuigt. Kom er ook goed mee onder de bank en onder het bed.
Dus ben benieuwd of dat met de Dyson ook zo goed zou gaan.
Jammer dat winkels ze niet een week op proef geven ofzo.
Het is eigenlijk wat @Tsurany schrijft, een normale stofzuiger moet het van de zuigkracht en onbeperkte werktijd hebben, waar een Dyson het wint bij de roterende borstel en flexibiliteit.
Onze 2000W Miele gebruik ik op 50% zuigkracht anders krijg ik de kop niet heen en weer bewogen zo sterk is de vacuum-kracht. En al stofzuig je heel de dag, met een stekker hoef je geen accuniveau te respecteren.

Doordat de Dyson Motorhead kop, en eigenlijk alle koppen, redelijk hoog zijn past deze niet onder elke kast en bank. Terwijl een normale stofzuiger vaak een lagere kop heeft die je dwars zo onder de banken schuift.
Tegelijkertijd is de roterende borstel wel weer de extra kracht die met name tapijt echt uitkamt en opzuigd.
Maar Dyson heeft voor alles een oplossing dus er zijn ook niet roterende platte opzetkoppen. Alles kan.

In de praktijk zul je merken dat als je eenmaal een Dyson aan de muur hebt hangen je deze sneller zult pakken dan dat je het hele klassieke stofzuigerritueel wilt uitvoeren. En daar is de Dyson dan ook perfect voor, het dagelijks bijhouden van stof, haren, hagelslag en zand van de kids, of kattebakkorrels in de gang.
Eens in de zoveeltijd pak je de normale stofzuiger en ga je grondig en op het gemak onder alle banken en kasten, tussen alle kieren en langs alle plinten. Misschien zelfs gevolgt door een natte (vlak)mop.

Een Dyson uitproberen c.q. op proef is lastig. Soms hebben winkels werkende modellen in de showroom maar goed, een showroom is jouw huis niet en om daar uitgebreid alles te proberen is ook ongemakkelijk.
Misschien een goede buur of collega die hem een uurtje kan missen.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• slico
THE_BASE schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:33:
Ik was in de race voor een robotstofzuiger, dat laat ik even gaan. Dus nu op zoek naar een steelstofzuiger.

Ik kwam een Philips FC6823 tegen voor 349,- euro. Die kan ik bij Philips voor 215 euro krijgen. Best goede recensies over, maar hoor nu ook weer wat over een Roidmi F8. Die is dan een stuk duurder dan die Philips. Lijkt me die voor 'mijn' prijs toch een prima keuze. Ook qua garantie koop ik liever in het binnenland.

Iemand ervaringen mee?
Heb even gekeken, maar die Philips FC6823 heeft maar 48 Air Watts of power (zuigkracht) staat hier: https://theappliancesrevi...less-stick-fc6823-vacuum/

Dat is wel erg weinig, de Roidmi F8 en Dyson V8 zitten allebei op 115 Air watts, zie https://www.bestcordlessv...mi-roidmi-f8-vs-dyson-v8/

Dat verschil in zuigkracht ga je wel merken in de praktijk. Ook heeft die Philips maar één verwisselbare opzetstuk, terwijl de Roidmi F8 er al 5 verschillende opzetstukken bijlevert.

De Xiaomi Roidmi F8 is op Bol trouwens gewoon voor 299 verkrijgbaar.

slico wijzigde deze reactie 29-05-2019 15:32 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
slico schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:22:
[...]

Heb even gekeken, maar die Philips FC6823 heeft maar 48 Air Watts of power (zuigkracht) staat hier: https://theappliancesrevi...less-stick-fc6823-vacuum/

Dat is wel erg weinig, de Roidmi F8 en Dyson V8 zitten allebei op 115 Air watts, zie https://www.bestcordlessv...mi-roidmi-f8-vs-dyson-v8/

Dat verschil in zuigkracht ga je wel merken in de praktijk. Ook heeft die Philips maar één verwisselbare opzetstuk, terwijl de Roidmi F8 er al 5 verschillende opzetstukken bijlevert.

De Xiaomi Roidmi F8 is op Bol trouwens gewoon voor 299 verkrijgbaar.
Bedankt voor het meedenken.

Die Riodmi F8 lijkt me wel wat, die is op Geekbuying.com iets van 240 euro, dan komt hij uit Duitsland. Er is echter een keuze tussen Global en CN met EU-stekker. Scheelt maar een paar euro, dus dan Global kiezen neem ik aan?

MacBook  iPhone 11 Pro  Apple Watch  Apple TV  AirPods  AirPort Express

Acties:
  • +1Henk 'm!

• slico
THE_BASE schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:40:
[...]

Bedankt voor het meedenken.

Die Riodmi F8 lijkt me wel wat, die is op Geekbuying.com iets van 240 euro, dan komt hij uit Duitsland. Er is echter een keuze tussen Global en CN met EU-stekker. Scheelt maar een paar euro, dus dan Global kiezen neem ik aan?
De Global Version heeft ook een paar extra opzetstukken meer ten opzichte van de CN Version, dus dat is sowieso aan te bevelen ja!

Binnen Nederland kan je hem trouwens ook halen voor 274.95: https://www.xiaomiproducts.nl/xiaomi-roidmi-f8-storm.html

Acties:
  • +1Henk 'm!

• slico
THE_BASE schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:44:
[...]

Snap er nog steeds weinig van. Als ik kijk op deze site, dan zie ik op het overzicht een extra stang en een mini opzetborstel.

Maar kijk ik hier, dan zie ik op het overzicht dat er wat weggehaald is. Dit zit er dan dus niet bij. Juist die kleine dingen zijn handig. Dus beter bestellen op de Nederlandse site.
bij XiaomiProducts krijg je gewoon dat complete pakket, zie de tweede foto daar:
Maar het scheelt wel weer een flink bedrag, zeker i.c.m. 4% korting. Kom dan op 211 euro uit.
Jep, via Chinese websites bestellen zal altijd wel goedkoper zijn, maar dan betaal je ook nog 21% BTW en importkosten aan de grens. Dan zit je al op die €274.95 van XiaomiProducts en krijg je het bij die laatste in één dag geleverd en 2 jaar garantie.

slico wijzigde deze reactie 29-05-2019 20:49 (8%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Misschien dat maar doen, inderdaad.

Voor nu eerst even een nieuwe stofzuigerborstel besteld voor onze huidige stofzuiger. Volgens mij ligt het gewoon aan de borstel dat de zuigkracht zijn werk niet kan doen.

We hebben destijds best een dure gekocht met een enorme zuigkracht, dus wie weet is zo'n borstel al genoeg om er toch een betere zuiger van te maken.

Anders kunnen we altijd nog investeren aan iets zonder kabel. :)

MacBook  iPhone 11 Pro  Apple Watch  Apple TV  AirPods  AirPort Express

Acties:
  • +1Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17-02 13:35
Ik ben sinds twee maanden in het bezit van een Xiaomi Jimmy JV51 draadloze steelstofzuiger. Wat een genot is het vergeleken met een traditionele stekker stofzuiger! Je loopt niet meer te klooien met een kort snoer of een stofzuiger die je achter je aan sleept en vervolgens achter elke tafelpoot blijft steken. Daarbij is hij toegankelijker en zuig je makkelijker op (ontoereikbare) hoge plaatsen. Kort mondstukje erop en hij komt werkelijk overal. Het grote voordeel is dat hij draadloos is en je dus ook makkelijk en snel je auto of caravan kunt stofzuigen.

De zuigkracht is vergeleken met een traditionele stofzuiger beduidend minder, dit merk je in de praktijk vooral omdat grote prulletjes niet (goed) worden opgezogen. En een traditionele stofzuiger zuigt nog enkele centimeters naast zijn voetstuk. De Jimmy niet, waar jij met het voetje zuigt, pikt hij op en als daar net naast nog iets ligt, laat hij dat liggen. Maar, dit alles wordt goed gemaakt door de roterende voetstuk. Hierdoor zuigt hij stof en klein vuil in één keer op. En hé, het is een stofzuiger, geen puinzuiger!

Aanvulling:
Het gewicht van de stofzuiger is 1,4KG of 2,4KG voor de stofzuiger met steel en grote voet. Dit laatste lijkt veel om langdurig te gebruiken, maar dit valt heel erg mee. De stofzuiger voet rust immers altijd op de grond waardoor je nooit het hele gewicht hoeft te tillen.

Voordelen:
- Draadloos
- Zakloos
- toegankelijk
- stofzuiger en kruimelstofzuiger in één
- 4 opzet stukken
- Onderdelen goed en betaalbaar verkrijgbaar
- Gebruiksduur van +- 50 minuten of 10 minuten in turbo stand
- Oplaad dock
- De opvangbak en het filter zijn wasbaar

Nadelen:
- Minder zuigkracht, maar goed genoeg voor het dagelijkse huishouden
- vloerrolletjes raken verstopt met (katten)haren (zie foto)

Verbeterpunten:
- Vloerrolletjes welke verstopt raken
- Opladen werkt met een stekker (zie foto), makkelijker is een automatisch oplaad dock
- een opbergplaats voor het kleine voetstukje

http://i66.tinypic.com/17a936.jpg
http://i68.tinypic.com/29o3k9l.jpg
De rolletjes (rood gemarkeerd) raken snel verstopt met vuil, hierdoor rolt hij moeilijker over de vloer.
http://i68.tinypic.com/2vxlk79.jpg
Een ouderwetse stekker was een tegenvaller, gezien ze er al een dock bijleveren was het makkelijker geweest om hier tevens een oplaad dock van te maken. Zodat wanneer je hem erin hangt, hij gelijk wordt bijgeladen.
Voordeel van een losse stekker is wel, wanneer hij vol zit je de stekker er voor de zekerheid uit kunt halen.

themikes wijzigde deze reactie 07-06-2019 14:26 (18%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:37
d0s schreef op maandag 17 juni 2019 @ 22:44:
Ook benieuwd naar. De ING korting is alleen voor klanten neem ik aan? ;)
Ja, maar op marktplaats verkoopt iemand codes (2,50/5,00 voor 50/100 korting).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 22:37
d0s schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:14:
[...]

Die kan ik niet vinden. Kun je me iets op weg helpen? (Gezocht op ing, korting, dyson). :)
Deze (verder geen connectie mee, maar heb m daar ook gekocht):
100: https://link.marktplaats.nl/m1421693328
50: https://link.marktplaats.nl/m1421691870

Heb zelf sinds een week de V8 Parquet in huis (was 299 met 50 korting). Bevalt goed, mooi makkelijk om 'm in de meterkast te hebben hangen. Pak hem veel sneller dan naar boven lopen en de normale Dyson met snoer pakken.
Ding zuigt verder goed, accu kan ik niks over zeggen, maar voor de woonkamer doet hij het prima.

matthijst wijzigde deze reactie 17-06-2019 23:38 (30%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Highfive95
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 23:21
De V10 is hier vandaag binnen gekomen. Eerste ervaring is zeer positief.

Beweegt makkelijk door het huis en zuigt erg goed met de fluffy borstel op medium stand. Geluid valt ook heel erg mee moet ik zeggen.

Grote voordeel is dat je nergens meer aan blijft hangen met slede en snoer.

Het blijft een dure aankoop, maar als de eerste ervaring al zo positief is, is het apparaat het meer dan waard.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 00:09

Notna

Where are you?®

Ik krijg in december deze kickstarter binnen (oud engineers van Dyson)

https://www.kickstarter.c...owerful-enduring-flexible?

(Beetje een hybride oplossing, vandaar dat ik het alsnog post in dit topic)

Zitten toch wel wat verbeteringen op tov een Dyson. Met name dat er geen trigger opzit maar gewoon een aan/uitknop vind ik ak een hele verbetering. Daarnasst is deze unit zo gemaakt dat elk onderdeel te vervangen is, wat ik met het oog op duurzaamheid heel fijn vind.

Voor 270 euro vond ik het de gok waard.

Zodra deze binnen is zal ik mijn bevindingen posten.

Notna wijzigde deze reactie 29-07-2019 10:27 (6%)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Bintzak
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 15-02 20:12
henk99 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:44:
Ik heb (via amazon) een aantal steelstofzuigers op het oog. Mede via info uit dit topic:
  • Dibea C18
  • Prosenic P8 plus
  • Orfeld
De laatste twee krijgen daar hoge ratings en hebben ook een (veel) hogere zuigkracht in vergelijking met de Dibea. Wat ik mij echter afvraag, is hoe deze dingen met lange haren omgaan. Ik heb 3 personen thuis met hele lange haren (>40 cm). Ik heb ooit een Lidl steelstofzuiger gehad met een mechanisch aangedreven borstel, en dat was geen succes. Ik was steeds bezig met alle haren te verwijderen met een afbreekmes.

Weet iemand hoe dat met deze modellen gesteld is? Ik heb er namelijk wel wat hogere verwachtingen van, vanwege de populariteit om bijv. Amazon.
Heb sinds een paar dagen de Philips speedpro(200 euro) en de mechanisch aangedreven borstel is los te klikken waardoor haren heel makkelijk te verwijderen zijn.

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 21:51

vhal

ಠ_ಠ

Sinds gisteren hebben wij hier de Dyson V11 (Absolute) ter vervanging van een AEG snoerstofzuiger. Ik ben niet bekend met de voorgangers maar i.c.m. een ING rentepuntenbon was deze versie €499,-. Nog steeds een hoop geld voor een stofzuiger maar de eerste indrukken zijn positief. Het geluidsniveau valt mij behoorlijk mee op de ECO- en normale stand, de kruimeldief van Dyson die we nog hebben maakt meer herrie.

De versie die wij hebben wordt geleverd met een flink aantal vloer- en opzetborstels waarvan wij de ‘fluffy’ borstel voornamelijk gebruiken icm een laminaatvloer. De ‘torque’ borstel moeten we nog proberen maar volgens diverse reviews is de ‘fluffy’ meer geschikt i.c.m. een lage zuigstand.

Wel is hij redelijk wat zwaarder dan de oude kruimeldief, ws. voel je dit uiteindelijk wel in de kruimeldief-modus daar je het gewicht niet kan laten rusten op de verlengstang en vloerborstel. Daarnaast is er geen mogelijkheid om het apparaat continue aan te laten, ik begrijp dat dit een bewuste keuze is om de batterij te besparen maar ik had liever een optie gezien om hem te vergrendelen.

STRAVA

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True