Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Executor16
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Zat ook te kijken naar de ROIDMI F8 Storm maar kwam tijdens mijn zoektocht de ROIDMI NEX Storm tegen op indiegogo:

https://www.indiegogo.com...uum-with-mop/x/16875716#/

Ziet er ook wel handig uit aangezien ik overal parket en tegels heb. Twijfel twijfel :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:36

Notna

Where are you?®

Ik krijg in december deze kickstarter binnen (oud engineers van Dyson)

https://www.kickstarter.c...owerful-enduring-flexible?

(Beetje een hybride oplossing, vandaar dat ik het alsnog post in dit topic)

Zitten toch wel wat verbeteringen op tov een Dyson. Met name dat er geen trigger opzit maar gewoon een aan/uitknop vind ik ak een hele verbetering. Daarnasst is deze unit zo gemaakt dat elk onderdeel te vervangen is, wat ik met het oog op duurzaamheid heel fijn vind.

Voor 270 euro vond ik het de gok waard.

Zodra deze binnen is zal ik mijn bevindingen posten.

Notna wijzigde deze reactie 29-07-2019 10:27 (6%)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Heemsvlerk
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 31-07 09:30
Dank voor alle info in dit forum. Mijn persoonlijke afweging en uiteindelijke keuze: Xiaomi Riodmi F8, vanwege de goede recensies en prijs t.o.v. Dyson.

- Ik heb de kickstartter (Riodmi Nex) serieus overwogen, maar niet gekozen. Water en stofzuigen geeft m.i. toch natte troep. -ook al stofzuig je eerst en daarna met water. Nog steeds twee handelingen, en dan liever een zuivere (droge) stofzuiger.

- Ik heb op de gebruikelijke Chinese sites enz. gekeken vanwege prijs. Uiteindelijk zelf voor een paar euro extra toch gekozen voor de Nederlandse aanbieder Xiaomi Products (https://www.xiaomiproducts.nl/xiaomi-roidmi-f8-storm.html). Waarom? -los van fijn ivm garanties, klantenservice etc. Omdat ik het ook tof vind twee jonge, enthousiaste ondernemers te steunen (zie het artikel op hun FB).

Zoals gezegd, persoonlijke afwegingen. Oh ja, en morgen binnen, dus dan kan de fun al meteen beginnen! Nogmaals dank allen voor jullie bijdrage in dit item, het heeft mij goed geholpen bij alle 'keuzestress' :*)

• coase
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 10-12 21:23
Heemsvlerk schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:30:
Dank voor alle info in dit forum. Mijn persoonlijke afweging en uiteindelijke keuze: Xiaomi Riodmi F8, vanwege de goede recensies en prijs t.o.v. Dyson.
En hoe bevalt deze? Tevreden? Ik twijfel eveneens tussen dyson of de f8

• rimave
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:27
De Dyson V6 ligt bij de MM in Duitsland voor 109 euro.
Goede deal? https://www.mediamarkt.de...IHhs5mlnuQCFcnvdwodM3kDUQ

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Ursamajor
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22:19

Ursamajor

Astrofotograaf

De V6 ken ik niet, maar wellicht zijn er op youtube video's te vinden die tests laten zien.
De V10 bevalt mij iig nog geweldig goed

Gadgets FTW!

• henk99
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 05-12 22:47
Ik heb (via amazon) een aantal steelstofzuigers op het oog. Mede via info uit dit topic:
  • Dibea C18
  • Prosenic P8 plus
  • Orfeld
De laatste twee krijgen daar hoge ratings en hebben ook een (veel) hogere zuigkracht in vergelijking met de Dibea. Wat ik mij echter afvraag, is hoe deze dingen met lange haren omgaan. Ik heb 3 personen thuis met hele lange haren (>40 cm). Ik heb ooit een Lidl steelstofzuiger gehad met een mechanisch aangedreven borstel, en dat was geen succes. Ik was steeds bezig met alle haren te verwijderen met een afbreekmes.

Weet iemand hoe dat met deze modellen gesteld is? Ik heb er namelijk wel wat hogere verwachtingen van, vanwege de populariteit om bijv. Amazon.

• Bintzak
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 11-12 03:52
henk99 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:44:
Ik heb (via amazon) een aantal steelstofzuigers op het oog. Mede via info uit dit topic:
  • Dibea C18
  • Prosenic P8 plus
  • Orfeld
De laatste twee krijgen daar hoge ratings en hebben ook een (veel) hogere zuigkracht in vergelijking met de Dibea. Wat ik mij echter afvraag, is hoe deze dingen met lange haren omgaan. Ik heb 3 personen thuis met hele lange haren (>40 cm). Ik heb ooit een Lidl steelstofzuiger gehad met een mechanisch aangedreven borstel, en dat was geen succes. Ik was steeds bezig met alle haren te verwijderen met een afbreekmes.

Weet iemand hoe dat met deze modellen gesteld is? Ik heb er namelijk wel wat hogere verwachtingen van, vanwege de populariteit om bijv. Amazon.
Heb sinds een paar dagen de Philips speedpro(200 euro) en de mechanisch aangedreven borstel is los te klikken waardoor haren heel makkelijk te verwijderen zijn.

• BenEco
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
coase schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 16:35:
[...]

En hoe bevalt deze? Tevreden? Ik twijfel eveneens tussen dyson of de f8
productreview: Xiaomi Roidmi F8 review door blowk
https://www.bestcordlessv...mi-roidmi-f8-vs-dyson-v8/
pricewatch: Xiaomi Roidmi F8
Hier bevalt de xiaomi-roidmi-f8 na ruim een jaar nog prima. :)

BenEco wijzigde deze reactie 07-10-2019 18:49 (25%)

L/L WP Samsung 3.5 & 2.5kW, L/W WP Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & ZB OEG 150L & 3kW, 3330/1820/2660Wp Zuid, Nissan Leaf 30kWh, Nissan Leaf 2.Zero Edition

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 22:09

vhal

ಠ_ಠ

Sinds gisteren hebben wij hier de Dyson V11 (Absolute) ter vervanging van een AEG snoerstofzuiger. Ik ben niet bekend met de voorgangers maar i.c.m. een ING rentepuntenbon was deze versie €499,-. Nog steeds een hoop geld voor een stofzuiger maar de eerste indrukken zijn positief. Het geluidsniveau valt mij behoorlijk mee op de ECO- en normale stand, de kruimeldief van Dyson die we nog hebben maakt meer herrie.

De versie die wij hebben wordt geleverd met een flink aantal vloer- en opzetborstels waarvan wij de ‘fluffy’ borstel voornamelijk gebruiken icm een laminaatvloer. De ‘torque’ borstel moeten we nog proberen maar volgens diverse reviews is de ‘fluffy’ meer geschikt i.c.m. een lage zuigstand.

Wel is hij redelijk wat zwaarder dan de oude kruimeldief, ws. voel je dit uiteindelijk wel in de kruimeldief-modus daar je het gewicht niet kan laten rusten op de verlengstang en vloerborstel. Daarnaast is er geen mogelijkheid om het apparaat continue aan te laten, ik begrijp dat dit een bewuste keuze is om de batterij te besparen maar ik had liever een optie gezien om hem te vergrendelen.

Mijn auto heeft een gebrek, wat nu?

• maxnl
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 18:40
Iemand ervaring met de Philips PowerPro Duo?

Ben nog op zoek naar een betaalbare steelstofzuiger, en deze is momenteel in de online Philips shop in de aanbieding voor 125,99
Tips voor alternatieven in dezelfde prijsklasse ook welkom.
Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True