Ik begin een beetje gek te worden van deze Edgerouter.. Tof apparaatje maar hij lijkt toch verkeer te blokkeren. Poorten zijn correct geforward maar bepaalde PHP acties die ik uitvoer resulteren in errors. Ergens wordt er toch iets geblokkeerd. Ik snap het niet.
de firewall blokkeert ongewild verkeer. Ik denk dat deze router toch iets te complex is voor mij. Ik had het idee dat het wel zou werken met een aantal tweaks. Ik heb verkeer, poorten worden geforward. Maar ik krijg hele rare foute wanneer ik op de webserver bezig ben. Hij lijkt toch ergens in de firewall rules iets te blokkeren. Ik neem wel contact op met tweak om de Fritzbox te laten plaatsen...
Zyxel terug aangesloten en alles werkt weer naar behoren...
de firewall blokkeert ongewild verkeer. Ik denk dat deze router toch iets te complex is voor mij. Ik had het idee dat het wel zou werken met een aantal tweaks. Ik heb verkeer, poorten worden geforward. Maar ik krijg hele rare foute wanneer ik op de webserver bezig ben. Hij lijkt toch ergens in de firewall rules iets te blokkeren. Ik neem wel contact op met tweak om de Fritzbox te laten plaatsen...
Zyxel terug aangesloten en alles werkt weer naar behoren...
[ Voor 38% gewijzigd door Empo op 07-02-2020 02:05 ]