jeroenmuzikant schreef op maandag 2 april 2018 @ 00:02:
[...]

Je was dan blijkbaar al van plan om op te stappen?
En je spreekt jezelf ook wel wat tegen. Je zegt toch eerder:
'Als ze komende week nog niks hebben geleverd gaat het hele zootje retour en ben ik pleite.'
Ok. Maarre....Die week moet nog beginnen hoor.
En er gaat overal wel eens iets fout niet, dus om dit moment nou aan te grijpen om weg te gaan?
Met Tweak's verbinding is in ieder geval niks mis.

Maar goed, too each his own.
Ik vond het heus wel suf dat dit bij die tv aanvraag zo lang moest duren.
Ben benieuwd of het dinsdag nog iets gaat doen.

En of je de gegevens misschien nog met een excuus krijgt.
Maar daar zal ik wel wat te veel van ze verwachten.

Nee dat was ik niet.
De redenatie is vrij simpel.
Het is niet de eerste keer dat ik gezeur heb met de service van Tweak.
Zolang je alleen internet afneemt en het werkt, dan werkt het wel.
Wil je meer, dan gaat het mis.
Bij T-Mobile heb ik voor net een paar euro per maand minder 750Mbit ipv 1000Mbit. Nou haalde ik die 1000Mbit toch al zelden, want vrijwel geen 1 server waar ik iets vanaf download kan dat bijbenen. Die 750Mbit haal ik vaak wel, dus ik ga er qua downloadsnelheid niet veel verschil in merken.
Ik heb enkele jaren geleden Vodafone Thuis gehad en T-Mobile thuis is letterlijk een 1-op-1 overname, ander naampje erop en klaar. Vodafone Thuis is me al die jaren destijds uitstekend bevallen, dus bij elkaar opgeteld (klaar zijn met de beroerde service van Tweak, ietsje goedkoper en er weinig van merken qua verschil in snelheid) vond ik het een weloverwogen keuze.
Dat ik dat nu deed was ivm een Paasactie.
Mochten ze nou komende week ineens met de code en een korting op het abonnementsgeld of weet ik veel wat allemaal aankomen, ik heb 14 dagen bedenktijd. Maar ik acht de kans vrij klein dat ik ervan afzie.
//Edit:
Ha, alsof ze meelezen.
Een pincode, en hij werkt.
Viel me wel 1 dingetje op na activatie, toen kreeg ik dit scherm:
Klik.
Vreemd, maar niet onoverkomelijk.
Wat dat echter wel was, is dat ik de ontvanger niet kan resetten naar fabrieksinstellingen.
Heb het idee dat deze van iemand anders is geweest en hij niet volledig/goed is gereset.
Kan gebeuren, maar dan doe ik het liefst zelf nog even zodat ie ook echt schoon is.
Eens kijken of ze die pincode ook nog kunnen geven.
Eerste indruk is wel goed. Hij is niet snel, maar ook weer niet extreem traag. Net doenbaar.
Beeld is ook lekker vloeiend, 1080p60fps.
Ik ga het aankijken en als het blijft bevallen annuleer ik T-Mobile alsnog.
Die stond immers voornamelijk als backup in de bestelling voor het geval dit niks ging worden.
[
Voor 17% gewijzigd door
Zorian op 02-04-2018 16:01
]